تبلیغات اینستاگرام یکی از روش های تبلیغات رایگان است.تبلیغات اینستاگرام با امکانات فراوانی که دارد میتواند برای تبلیغات مشاغل کوچک مفید باشد.هنگامی که اینستاگرام یک پلتفرم جدید بود , هیچکس فکر نمیکرد که به عنوان یک ابزار قدرتمند بازاریابی برای کسب و کارها برای افزایش حضور آنلاین و رشد موثر ظاهر شود . علاوه بر این , رسانههای اجتماعی به صورت نمایی رشد کردهاند تا تقاضای رسانههای دیداری از کاربران را در بر بگیرند و بنابراین اینستاگرام بهترین بستر برای آن به نظر میرسد . برای کسب و کارها , این فرصت خوبی برای آنها است زیرا آنها با مشتریان خود تعامل و ارتباط بصری دارند .در واقع بسیاری از رسانههای اجتماعی با ویژگیهای منحصر به فرد خود وجود دارند , با این حال , هیچ یک از آنها پتانسیل بالایی ندارند که اینستاگرام باید ارائه دهد . اینستاگرام , به معنای کسبوکار , تنها به تلاشهای بازاریابی دیجیتال اختصاص دارد که بخش جداییناپذیر رشد و دسترسی کسبوکار هستند .سوال هنوز ادامه دارد , چرا اینستاگرام برای کسبوکار شما مفید است. در اینجا چندین مزیت اصلی استفاده از اینستاگرام برای کسبوکار شما آورده شدهاست.
تبلیغات اینستاگرام باعث میشود شما بصورت مستقیم به مخاطبان خود برسید.محبوب بودن در میان نسل جوان باعث میشود که اینستاگرام نیرویی برای فکر کردن باشد , شما میتوانید با استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی دیجیتالی برند خود به نسل جدید ( متولد ۱۹۸۰ تا اوایل دهه 1990 ) برسید . علاوه بر این , این به شما یک مزیت رقابتی خواهد داد زیرا افراد بیشتری با برند شما در رسانههای اجتماعی تعامل دارند که آنها برجسته میشوند.علاوه بر این , بسیاری از کسب و کارها هنوز از اینستاگرام به عنوان یک سکوی بازاریابی در مقایسه با دیگر رسانههای اجتماعی استفاده میکنند . بنابراین , سعی کنید حقایق مربوط به کسبوکار و برند خود را به اشتراک بگذارید و به نکات مهمی که از طریق دریافت کامنت در اینستاگرام میرسید توجه کنید .
از زمان شروع آن , اینستاگرام یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای کسب و کارها به دنبال گسترش حضور و دید محصول خود بودهاست . از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم بسیار بصری است , یک ابزار بازاریابی رسانههای اجتماعی عالی برای نمایش محصولات و خدمات جالب , جالب و زیبا است . صنایعی مانند مد , غذا , سفر , زیبایی , دکوراسیون خانه , باغبانی و رویدادها با اضافه کردن مشارکت اینستاگرام به برنامههای بازاریابی خود از موفقیت زیادی برخوردار هستند.ما به اشتراک میگذاریم که چرا کسب و کارها میتوانند به طور قابلتوجهی از حساب اینستاگرام سود ببرند و توصیههایی برای بهینهسازی حضور اینستاگرام شما ارائه دهند.
اینستاگرام یک پلت فرم رسانهای اجتماعی بسیار محبوب و به اشتراک گذاری ویدئو با ۲ میلیارد کاربر ماهانه در سراسر جهان است . کاربران میتوانند موارد زیر را انجام دهند :ایجاد عکسهای یا پستهای ویدئویی باعث میشود که اینستاگرام داستانهایی را بسازد که ساعت ها روی پروفایل شما زندگی میکنند و حلقههای اینستاگرام را ایجاد میکنند , که ۱۵ , 30 یا ۶۰ ثانیه فیلمهای کوتاه ( شبیه به TikToks ) فروشگاه ویدیویی Livestream از طریق تجارت الکترونیک هستند . اینستاگرام به یک جمعیت جوان کمک میکند .تقریبا ً ۶۰ % کاربران اینستاگرام زیر ۳۴ سال هستند , و ۱۸.۱ % بین ۳۵ تا ۴۴ هستند . کسب و کارها میتوانند نسل هزاره جدید را از طریق اینستاگرام درگیر کنند , و برای بازاریابی و بخشهای دیگر قدرتمند است .از آنجا که اینستاگرام کاربران زیادی با نیازها و علایق مختلف دارد , کسب و کارهای با تمام اندازهها و در تمام صنایع میتوانند روی سکو رشد کنند . موفقیت یک شب نخواهد آمد , اما اگر یک تیم بازاریابی بخواهد سازمان خود را در نقشه بگیرد , اینستاگرام میتواند کمک کند .کسب و کارها میتوانند آگاهی از برند را افزایش داده و با حفظ حضوری فعال و حفظ روتین حداقل یک پست روزانه با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند . این است که چگونه نامهای خانوادگی مانند کوکاکولا و Adidas , و همچنین تعداد زیادی از تجارتهای کوچک , به طور موثر از اینستاگرام برای رشد استفاده کردهاند .
کسب و کارها میتوانند از اینستاگرام پول بگیرند .
راههای مختلفی برای کسب و کارها برای پول درآوردن در اینستاگرام وجود دارد :
فروش مستقیم از اینستاگرام : اینستاگرام برای فعال کردن فروش تجارت الکترونیک روی سکو تکامل یافتهاست . زبانه فروشگاه در صفحه آغازه اینستاگرام به کاربران کمک میکند تا مستقیما ً از طریق پروفایل اینستاگرام , پست یا داستانها از برندها کشف و خرید کنند.
اینستاگرام پستهای قابل فروش ارائه میدهد , که اجازه میدهد کسب و کارها در عکسهای خود برچسب به محصولات اضافه کنند که شامل یک توصیف محصول , قیمت و توانایی خرید " هستند , و کاربران را به یک فروشگاه آنلاین میبرد .
مشارکت با سفرای برند : کسب و کارها میتوانند با سفرای برند از طریق پستهای حمایتشده و بازاریابی وابسته شریک شوند. این مشارکت میتواند به شما کمک کند تا فروش بیشتری ایجاد کرده و فروش را افزایش دهید .
اینستاگرام یک راه عالی برای نشان دادن مشتریان بالقوه است که شما بیش از یک شرکت بدون چهره هستید . به ویژه , رویدادهای زنده و داستانهای اینستاگرام میتوانند شخصیت برند شما را نشان دهند .
استوری اینستاگرام : از داستانهای اینستاگرام برای نشان دادن یک نگاه پشت صحنه به شرکت و افرادی که آنجا کار میکنند استفاده کنید . برخی از نمونهها فیلمهایی هستند که نشان میدهند چگونه محصولات ساخته میشوند , داستانهایی که کارمندان دفتری را در حال تعامل نشان میدهند , و یک رشته از پستها که شرکت شما را در جامعه فعال نشان میدهد .
لایو زنده اینستاگرام : رویدادهای زنده اینستاگرام راهی عالی برای ایجاد ارتباط , اعتماد و اعتبار با پیروان هستند . شما میتوانید میزبانی q & a جلسات مشابه فیس بوک باشید . همانند داستانهای اینستاگرام , رویدادهای زنده میتوانند نگاهی به شرکت شما داشته باشند .
در اینستاگرام کسب و کارها میتوانند با اینفلوئنسرها برای ایجاد آگاهی از برند همکاری کنند.
استفاده از اینفلوئنسرها برای ساخت برند خود را در نظر بگیرید . اینفلوئنسرها کاربران رسانههای اجتماعی با توان بالا و سطح بالا هستند . آنها ممکن است افراد مشهور و یا کاربران محبوب niche باشند که محصولات و برندها را تبلیغ میکنند و اغلب پیشنهادهای جدیدی را در جریان اصلی معرفی میکنند .
یک اینفلوئنسر قابلاعتماد میتواند فروش شرکت شما را از طریق افزایش بازاریابی دیجیتال roi و دسترسی به آمار جمعیتی که معمولا ً به آن دسترسی ندارید به سطح جدیدی برساند . زمانی که اینفلوئنسرها را برای بازاریابی محصول خود دریافت میکنید , آنها میتوانند کسبوکار شما را به هزاران یا حتی میلیونها نفر از پیروان خود با چند پست عمومی کنند .
درگیر کردن مخاطبین شما در رسانههای اجتماعی هدف اصلی بازاریابی رسانههای اجتماعی کسبوکار است , و اینستاگرام یک سکوی تعامل عالی است . با اینستاگرام , شما میتوانید هر روز مشتریان را با داشتن نظرات و بازخورد به اشتراک بگذارید .
اینستاگرام سکویی برای کاربران برای دوست داشتن , توضیح دادن و به اشتراک گذاشتن پستهای مورد علاقه آنهاست . هر چه بیشتر دوست داشته باشید و نظرات خود را در مورد پستهای اینستاگرام بیان کنید , شرکت شما بیشتر نمایان میشود . شما میتوانید با گرفتن عکسهای با کیفیت بالا , استفاده از hashtags محلی و همکاری با دیگر برندها بیشتر دوست داشته باشید .
برخلاف facebook و twitter , که به عنوان سایتهای مبتنی بر مرورگر آغاز شده بودند, اینستاگرام به عنوان یک app موبایل ایجاد شد . براساس دادههای eMarketer , کاربران تلفن همراه ۸۸ درصد از زمان خود را با استفاده از برنامهها سپری میکنند و اینستاگرام را به یک مقصد طبیعی برای کاربران تلفن همراه تبدیل میکنند.
مراقب باشید تا مطمئن شوید که پستهای اینستاگرام کسبوکار شما برای یک صفحه موبایل و دسترسی به موبایل بهینه شدهاند . سبک تمیز اینستاگرام در تضاد با نمای شلوغ فیس بوک قرار دارد , بنابراین اولویتبندی پستهای اینستاگرام شما به شما اجازه میدهد تا دسترسی و درگیری خود را گسترش دهید .
شرکت شما میتواند از اینستاگرام برای نظارت بر رقبای شما و نحوه تعامل آنها با پیروان خود استفاده کند . با دقت مراقب باشید که مشخص کنید آنها چه زمانی پست میکنند , چه چیزی پست میکنند و چگونه با دنبال کنندگان خود درگیر میشوند . شما میتوانید از این اطلاعات برای تعریف بهتر استراتژی خود با یادگیری از اشتباهات آنها و الهام گرفتن از موفقیتهای آنها استفاده کنید .
یک مزیت بزرگ از برنامه به اشتراک گذاری عکس , خلاقیت است که فراهم میکند . در اینستاگرام , تیم بازاریابی شما میتواند قوی شود , راههای جدیدی برای جلب توجه دنبال کنندگان و اضافه کردن مشتریان ایجاد کند.
به مردم نشان دهید که برند شما شخصیت دارد و خرید با شما با مخلوط کردن آن با رقابتهای رسانههای اجتماعی , فریاد زدن , تصاویر زنده , فیلمهای تعاملی و بیشتر , بسیار جالب است .
اگر استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی کسبوکار خود را آغاز میکنید , بینش اینستاگرام میتواند اطلاعات خاص و مناسبی در مورد اینکه پیروان شما چه کسانی هستند و محتوای شما چگونه عمل میکند , به شما بدهد . از این اطلاعات برای اطلاعرسانی و بهبود سایر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی خود استفاده کنید .
بینش معیارهای کلیدی رسانههای اجتماعی و اطلاعات درباره سن , مکان , زمان صرفشده در برنامه کاربردی و بیشتر را فراهم خواهد کرد. همچنین میتوانید ببینید که هر پست چقدر خوب عمل میکند و بهترین زمان روز تا پست .
این نکات را برای بهبود حضور اینستاگرام خود دنبال کنید :
پست مداوم . برای بهترین نتایج , به طور مداوم در حساب اینستاگرام خود پست کنید . کارشناسان ارسال بین یک و سه بار در هفته را توصیه میکنند.
از دستگاه زیستی اینستاگرام خود استفاده کنید . از لینک در اینستاگرام خود برای تبلیغ محصولات خاص , پستهای وبلاگ تجاری یا صفحات فرود استفاده کنید .
با حسابهای دیگر تعامل کنید. با دوست داشتن و اظهار نظر در مورد پستهای خود و پیروی از hashtags , با سایر گزارشها روی سکو درگیر شوید.
به دنبال بازخورد باشید. با درخواست نظرات و بازخورد مشتری با پیروان خود درگیر شوید . این دادهها میتوانند بینش تحقیق بازار ارزشمندی را فراهم کنند.
یک سبک امضا در شبکه اینستاگرام خود ایجاد کنید . پستهای اینستاگرام شما باید کمی سازگاری سبک داشته باشند که با نام تجاری کلی شما همراه است . شما میتوانید این کار را با استفاده از رنگها , فیلترها و زوایای خاص انجام دهید .
متفکرانه از hashtags استفاده کنید . از hashtags برای پیدا کردن آنها استفاده کنید . شما میتوانید تا ۳۰ hashtags در هر پست اینستاگرام را شامل شوید. با این حال , بسیاری از hashtags ممکن است " salesy " و خاموش به نظر برسند .
استوری بگذارید . کاربران اینستاگرام میخواهند احساس ارتباط احساسی با حسابهای آنها داشته باشند . برخی از فیلمها یا عکسهای پشتپرده را پست کنید , و به کاربران نگاهی اجمالی به فرایندها یا تاریخچه شرکت تان بیندازید که در غیر این صورت آنها نمیدانند .
ده روش تبلیغات|معرفی 45 مزیت سئو|تبلیغات|مشاور تبلیغات|مدیر تبلیغات|راز تبلیغات|مجری تبلیغات|استراتژی تبلیغات|انواع تبلیغات|وبلاگ تبلیغات|ملزومات سئو|مزایای تبلیغات|سئو سایت خودرو|مجله سینما|سئو روزانه|تبلیغات دیجیتال|برند دیجیتال|رسانه دیجیتال|ارز دیجیتال|کسب درآمد|تبلیغات فیس بوک|سایت شیرآلات|طراحی سایت فلنج|سایت لوله و اتصالات|تبلیغات ارزان|صنعت گیم|ده منفعت تبلیغات کلیکی|سئو گوگل مپ|سئو تصاویر|تبلیغات صنعتی|ماشین آلات صنعتی|سئو صنعتی|هنرهای رزمی|دعاهای مولانا|تبلیغات عالی|سایت آب و فاضلاب|چگونه بلاگر شویم|صفحه اول موتور جستجو|مجری تبلیغات گوگل|سئو نویسی|منظومه سنگ تراش|سایت لاله زار|تبلیغات صفحه اول گوگل|وب دیزاین|مجله سئو|مجله تبلیغات|مجله دیجیتال|غرفه آرایی|تبلیغات رایگان|سایت چوب|سایت کفش|سایت برق|تجارت دیجیتال|سایت مبلمان|سایت فرش|کسب درآمد از سئو|صنعت تجارت|بار عشق|سلطان جمجمه|سئو فنی|تبلیغات کلیکی گوگل|متخصص سئو|سایت نفت و پتروشیمی|سئو دوستانه|بازی سئو|عناصر سئو|سئو موبایل|سئو عالی|سئو عالی|مجری سئو|قالب فروشگاهی|شبکه های اجتماعی|سئو ورزشی|سایت آهن آلات|خدمات تلگرام|علامه طباطبایی|هاست چیست|وب مارکتینگ|ایمیل چیست|سئو چیست|سیم و کابل|اپلیکیشن|اتصالات فشار قوی|ارز دیجیتال|اساسینز کرید|استراتژی بازاریابی دیجیتال|تبلیغات|استراتژی سئو|انواع تبلیغات|اهمیت تبلیغات|اهمیت گوگل مپ|اهمیت وب سایت|وصل|تبلیغات موثر|آموزش سئو|آرامش|آرایشگاه زنانه|آهنگ هکری|بازاریابی|بازاریابی صنعتی|بازاریابی گوگل مپ|بازاریابی محتوا|بلاگر کیست|سایت بولدوزر|تبلیغات|بهترین راه تبلیغات|سایت بیل مکانیکی|تبلیغات|پترو فیتینگ|فیلم آنلاین|پدرخوانده|پروژه سئو|پنج اصل تبلیغات|تاریخ تبلیغات|تبلیغات اینستاگرام|تبلیغات آزاد|تبلیغات دیجیتال|تبلیغات سئو|تبلیغات غیر مستقیم|تبلیغات کسب و کار|تبلیغات مستقیم|تبلیغات مشاغل|مشاغل کوچک|تبلیغات مصرف کننده|تبلیغات نمایشی|تجهیزات ایمنی|بازاریابی سئو|تلگرام روح|توصیه سئو|تولید محتوا چیست|سایت جک ماشین|جوکر|جیمیل چیست|چرا تبلیغات مهم است|چرا سایت داشته باشیم|چرا صفحه اول گوگل باشیم|تبلیغات|چگونه سئوکار شویم|چگونه محتوا نویس شویم|خدمات سئو|خلاقیت در تبلیغات|خلاقیت در طراحی سایت|داستان برند|داستان تبلیغات|داستان سئو|دنیای دیجیتال|دنیای سئو|ده دلیل تبلیغات|راز تبلیغات گوگل|راز سئو|راز صفحه اول گوگل|راهنمای طراحی سایت|راهنمای کامل سئو|رپورتاژ آگهی|سامانه فروش|سئو ارزان|سئو فیلم|صنعت سئو|عناصر طراحی سایت|فیلتر شکن|کانال تلگرام|تبلیغات|تبلیغات|تبلیغات|