ملزومات سئو و شناخت ابزار و استراتژی آن یکی از اساسی ترین کارهایی است که برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید بدان توجه کامل مبذول گردد شاید در ابتدا و نگاه اول این ملزومات ضروری بنظر نرسند لیکن میتواند بسیار تاثیر گذار باشد. اولین قلم از ملزومات سئو ثبت یک دامنه با اسم مناسب و حتی القدور کوتاه است دامنه هایی که بسیار طولانی هستند و یا مرتبط یا شغل و کار شما نباشند میتوانند در حضور شما و ورود به صفحه اول گوگل ایجاد تاخیر نمایند .مرحله دوم از ملزومات سئو اختصاص یک هاست قوی و پر سرعت است معمولا هاست های ارزان قیمت موجل کندی لود وب سایت میگردند و این میتواند نقطه ضعفی برای سایت باشد. یکی دیگر از ملزومات سئو شناخت و ایجاد کلید واژه های کم رقابت در ابتدای ایجاد سایت است مثلا فرض کنید به شغل کفش فروشی اشتغال دارید بدنبال سئو کلید واژه کفش نباشید هم بسیار زمانبر خواهد بود و هم هزینه زیادی دارد زیرا رقابت بسیار سنگین و فشرده است بجای آن میتوانید از فروشگاه انواع کفش مردانه در وهله اول استفاده نمایید ایجاد متا و توضیحات صفحات میتواند بسیار کارگشا و مهم باشد در ادامه صفحه معرفی کاملی از ملزومات سئو خواهیم داشت
>ملزومات و ابزار سئو را اگر بخوبی بشناسیم میتوانیم به یک سئو عالی برای رسیده به صفحه اول گوگل دست پیدا کنیم.نحوه سئو محتوای خود برای جستجو در یک مکان مناسب را بفهمید. سئو همیشه در حال تغییر است. درک اینکه کدام یک از کلمات کلیدی را در اولویت قرار دهید تا ترافیک و تبدیل را در اولویت قرار دهید ، دشوار است. اینجاست که ملزومات سئو به رایگان در دسترس شما قرار می گیرد. شما در مورد چگونگی بهینه سازی سایت خود برای جستجوگرها ، به ترتیب اولویت بندی شده ، توصیه های عملی دریافت خواهید کرد تا نشان دهد کدام بهینه سازی ها بیشترین تأثیر را در عملکرد شما در جستجو دارند. دقیقاً ببینید کدام صفحات باید به روز شوند ، چه اقداماتی باید انجام شود و با بهبود سئو سایت خود مشاهده کنید.
اینترنت از همان روزهای ابتدایی بسیار پیشرفت کرده است و موتورهای جستجوی عمده مانند گوگل اکنون هنگام تعیین نتایج جستجو اطلاعات "خارج از صفحه" بیشتری را پردازش می کنند ، حداقل با استفاده از پردازش معنایی ، جمع آوری داده های کاربر و استفاده از شبکه های عصبی برای یادگیری ماشینی الگوها ، گرایش ها و ترجیحات شخصی.چگونه یک تجارت می داند کدام کلمات کلیدی را در صفحات فروش خود هدف قرار دهد؟ چگونه یک وب سایت بازدید کننده معاملات را از بازدید کنندگان عمومی سایت فیلتر می کند؟ و چگونه آن تجارت می تواند توانایی خود را در جذب ترافیک هدفمند از طریق اینترنت افزایش دهد؟
هدف شناسی بعنوان مهمترین اصل سئو مطرح است.هدف جستجو به عنوان یادگیری ماشین , هوش مصنوعی و یادگیری عمیق به تکامل خود ادامه میدهد و هر کدام وزن بیشتری را در الگوریتم هسته گوگل حمل میکنند .هدف نهایی گوگل درک متن یک کوئری جستجوی دادهشده و ارائه نتایج سازگار با هدف کاربر است . این امر تحقیق در سطح پیشرفته کلمات کلیدی و انتخاب کلید واژه را مهمتر از همیشه میسازد .قبل از صرف وقت و منابع برای رتبهبندی عبارت , باید به وب سایتهایی که در حال حاضر در بالای SERPs برای آن عبارت قرار دارند نگاه کنید .ارتباط زمینهای کلید واژه باید با یک کوئری جستجو همسو باشد. برخی کلمات کلیدی و پرس و جو وجود خواهند داشت که امکان رتبهبندی آنها وجود نخواهد داشت .بنیاد فنی سئو دارای یک معماری وب سایت منسجم است .نمیتوان به سادگی مجموعهای تصادفی از صفحات و پستها را منتشر کرد. یک معماری سایت دوستدار سئو کاربران را در سرتاسر سایت شما هدایت خواهد کرد و سینهخیز رفتن و شاخص کردن صفحات شما را برای گوگل آسان خواهد کرد.تجربه کاربر بر کسب بینش کاربران , نیازهای آنها , ارزشهای آنها , تواناییهای آنها و محدودیتهای آنها متمرکز است .UX همچنین اهداف و اهداف کسبوکار را در نظر میگیرد . بهترین روشهای UX بر بهبود کیفیت تجربه کاربر تمرکز دارند .
سئو وب سایت فرآیند استفاده از ابزارها , استراتژیهای پیشرفته و آزمایشها برای بهبود عملکرد وب سایت , ترافیک بیشتر , افزایش تبدیلات و افزایش درآمد است .یکی از مهمترین جنبههای بهینهسازی وب سایت , بهینهسازی موتور جستجو است . این تکنیک نه تنها بر گرفتن صفحات مختلف وب سایت شما برای رتبهبندی در SERPs برای کلمات کلیدی خاص تمرکز میکند , بلکه به چشم اندازهای را قادر میسازد تا به سادهترین شکل ممکن برند خود را پیدا کنید . جنبه مهم دیگر در اینجا بهینهسازی روی صفحه است . این تکنیک تضمین میکند که چشمانداز زمین بر روی وب سایت شما بهترین تجربه کاربر را دارد که آنها را وادار میکند تا اقدام مورد نظر را انجام دهند و به رهبری تبدیل شوند .بنابراین , با بهینهسازی وب سایت , شما نه تنها میتوانید به یک بازار بکر به موثرترین و کارآمدترین شیوه ( بدون پرداخت هزینه تبلیغات ) ضربه بزنید بلکه درها را به سمت تبدیل و سود بیشتر باز کنید .اما , در حالی که سئو بخش مهمی از بهینهسازی وب سایت است , این بخش نهایی بهینهسازی نیست .
وب سایت تان را برای بازاریابان مخاطب خاص خود مفید کنید گاهی احساس میکنید که با گوگل در تضاد هستند . برای مثال , موتور جستجو موفق به رتبهبندی بهترین محتوای خود نمیشود , یا پس از به روز رسانی الگوریتمی شاهد افت عظیمی در ترافیک هستند .با این حال , در واقع اهداف شما و گوگل یکسان هستند :بهترین محتوای ممکن را برای مخاطبین خود ارائه دهید و یک تجربه مثبت از کاربر وب سایت ایجاد کنید که محتوای مهمی را که شما به روشهای مختلف به آن مراجعه میکنید , اولویتبندی میکند . گوگل میلیون ها وب سایت را تحلیل میکند , در حالی که رفتارهای خاص مخاطبین خود را تحلیل میکنید .گوگل از بیش از ۲۰۰ سیگنال رتبهبندی برای تصمیمگیری در مورد اینکه کدام قطعه از محتویات در صفحه اول نتایج موتور جستجو ظاهر میشود , استفاده میکند. این الگوریتم توجه دقیق به نشانههایی دارد که یک صفحه وب خاص اطلاعاتی را که جستجو میکنند به جستجوگران میدهد .وقتی بر روی سئو تمرکز میکنید , کلمات کلیدی معنایی اولیه و نهان مرتبط با قصد جستجو را انتخاب میکنید . شما مطالبی مینویسید که مردم دوست دارند بخوانند و مطمئن شوید که اطلاعات متا برای کمک به گوگل برای درک بهتر نسخه فراهم میکنید .اگر وب سایت خود را برای تغییر دین بهینهسازی میکنید , بر هدایت بازدیدکنندگان به سمت هدفی خاص تمرکز میکنید , چه در حال پیوستن به لیست ایمیل تان باشد و چه یکی از محصولات خود را بخرید . درست مانند گوگل , شما میخواهید به مخاطبین خود دقیقا ً آنچه مصرف کنندگان میخواهند بدهید .دانستن اینکه چگونه وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید و تبدیل به هم به طور همزمان به هر دو هدف نزدیک شده و رابطه بهتری بین سایت و موتورهای جستجو ایجاد کنید .
رویکردهای اصلی سئو. بیایید به طور خاص به بهینهسازی وب سایت نگاه کنیم . همانند هر استراتژی بازاریابی , اولین سوالی که باید بپرسید این است که: چه کسانی هستند که شما وب سایت خود را برای آن بهینهسازی میکنید ؟ محتوای وب سایت اغلب نیاز به پشتیبانی از چندین مخاطب دارد و هر مخاطب نیازهای محتوایی متفاوتی دارد . در اینجا لیستی از مخاطبان هدف مشترک برای یک وب سایت آورده شدهاست :مشتریان رایجترین مخاطبان مشتریان بالقوه و موجود هستند , یعنی مشتریانی که توسط مشتریان شما ارائه میشوند . زمانی که برای این مخاطبان بهینهسازی میکنید , میخواهید مطمئن شوید که محتوای شما به خواستهها , نیازها , نقاط درد , اهداف و اهداف آنها میپردازد .شرکای استراتژیک , متحدان , فروشندگان بسیاری از وب سایتهای سازمانی شامل محتوای شرکای استراتژیک و فروشندگان هستند . برای مثال , این میتواند تامین کنندگان , سرمایه گذاران , سرمایه گذاران و غیره باشد . نیازها و محتوای مورد نیاز برای این مخاطبان با مشتریان هدف متفاوت است . با توجه به نیازهای متمایز این مخاطبان , چه محتوا یا اطلاعاتی باید برای آنها در دسترس باشد ؟ آماده کردن وب سایت شما به گونهای است که موتورهای جستجو بتوانند محتوای شما را پیدا کنند, بخوانند و شاخص کنند , اما به رویکرد دیگری نیاز دارند .وب سایت شما نیز میتواند منبع اطلاعاتی برای کارمندان و پشتیبانی مشتری باشد . آیا بخش پشتیبانی خود خدمت دارید ? یا جایی دارید که کارمندان بتوانند آخرین اخبار مربوط به شبکههای خود را کشف کنند .