مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل با سئو سازی عالی و کلیدواژه های درخواستی مشتریان.مجری سئو با تعیین یک استراتژی قوی برای بهینه سازی وب سایت عامل بهبود رتبه وب سایت شما در نزد موتورهای جستجو میشود.بدیهی است اولیه ترین هدف یک مجری سئو رساندن وب سایت شما به صفحه اول گوگل است.اما چگونه باید این راه را طی کنیم تا بتوانیم به صفحه اول گوگل برسیم.مجری سئو با تسلطی که بر تکنیک های مهم بهینه سازی موتورهای جستجو دارد بخوبی قادر به انجام این کار است.تکنیک های سئو فنی ،سئو درون صفحه و خارج صفحه دوش مهم بهینه سازی هستند
مجری سئو از آن نوع کلیدواژه هایی است که شاید کمتر جستجو شود و بجای آن کاربران تمایل بیشتری دارند تا عبارت سئوکار را برای جستجو انتخاب کنند.
در بسیاری از سایت ها برای مجری سئو تعریفاتی بکار برده اند که جایگاه آن با seo manager اشتباه قلمداد میشود.
توانایی هایی که یک مجری سئو باید داشته باشد بطور خلاصه عبارت است از :
1-توانایی تحقیق در باره کلیدواژه و شناخت حساسیت و قدرت و جایگاه هر کلیدواژه در موتورهای جستجو که این مطلب با استفاده از ابزارهای سئو انجام میشود.کلیدواژه نقش اساسی و تعیین کننده در معرفی یک وب سایت و جذب ترافیک ارگانیک و در نتیجه افزایش بازدید از وب سایت دارد.
2-سئو فنی که بهینه سازی ساختمان یک وب سایت را در بر میگیرد.
3-مجری سئو باید قدرت تجزیه و تحلیل داده های آماری با استفاده از ابزار کنسول گوگل را باید داشته باشد.صفحات برتر و پربازدیدتر را تشخیص دهد و نقاط ضعف صفحات ضعیفتر را دریابد.
4-سئو محتوا از مهمترین اعمال یک مجری سئو است که نحوه استفاده از عناوین صفحات و همچنین استفاده دقیق از متا و تصحیح کدها را شامل میشود.
تصاویر از مهمترین بخش های سئو محتواست که باید با صفت alt معرفی گردد.
5-تحلیل و بررسی سایت های رقبا از وظایف اصلی یک مجری سئو است.
در نهایت باید بدانیم سئو مخفف عبارت بهینه سازی موتورهای جستجو است یعنی یک وب سایت باید بگونه ای بهینه سازی شود تا الگوریتم های موتورهای جستجو برای کسب رتبه یک وب سایت در آن لحاظ شده باشد.
مجری سئو اصولا به شخص یا موسسه ای گفته میشود که فرآیند بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو را بعهده دارد.
مجری سئو دارای تجربه کافی در اجرای پروژه های بهینه سازی و اشراف کامل بر قوانین و الگوریتم های موتور جستجو است و بخوبی میتواند روند پیشرفت وب سایت را کنترل نماید.
مجری سئو باید در استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل داده های وب سایت مهارت داشته باشد بویژه ایزاری مانند کنسول وبمستر و گوگل آنالایتیک که آمار بسیار خوبی از پیشرفت وب سایت ارائه میدهند.
مجری سئو باید بر انواع سئو داخل صفحه و خارج صفحه و سئو فنی تسلط و تجربه کافی داشته باشد.
متخصصان سئو برای کمک به تیمهای بازاریابی برای جذب ترافیک وب کیفیت , کمک به ایجاد مبارزات دیجیتال موفق , و آوردن کسبوکار جدید به شرکت استخدام میشوند . این روزها , انتظار میرود که یک کارشناس سئو مسئول نیمی از ترافیک وب سایت متوسط باشد .
مجری گوگل:بهینهسازی موتور جستجو برای گوگل فرآیند بهینهسازی وب سایت شما برای افزایش قابلیت دید آن در نتایج جستجوی گوگل در مقابل نتایج جستجو در سایر موتورهای جستجو مانند بینگ است .سوال اینجاست که چرا سئو برای گوگل مهم است ؟با این حال گوگل چه ربطی به سئو دارد ؟ به عنوان یکی از بزرگترین موتورهای جستجو - بیش از ۹۰ درصد از همه جستجوهای ایالاتمتحده از طریق گوگل اتفاق میافتد - این کار با سئو بسیار مشکل است . به همین دلیل است که بسیاری گوگل سئو و سئو را مترادف میدانند .در سئو برای گوگل , شما نه تنها بر روی موتور جستجو تمرکز میکنید , بلکه کاربر را نیز در نظر میگیرید . به همین دلیل است که شما میخواهید یک وب سایت دوستدار موبایل ارائه دهید که شامل قابلیت کامل وب سایت رومیزی ما , مانند توانایی خرید یک محصول است .نمایهسازی و خزیدن دو جز اصلی سئو هستند - اگر وب سایت شما سینهخیز و نمایه نشده باشد , در نتیجه در نتایج جستجو ظاهر نمیشود . به همین دلیل است که شما میخواهید یک سلسلهمراتب سایت که برای خزنده ها و کاربران آسان است دنبال شود .این کار به کاربران کمک میکند تا محصولات و سرویسهای شما را پیدا کنند , به علاوه چشمانداز گوگل را در مورد نقش صفحه وب ارائه میدهد .
برندها و تیمهای بازاریابی آنها امروزه چیزهای زیادی برای شمارش دارند . آنها باید تعداد دوست , دنبال کنندگان و نظرات , سهام , برچسب , اشاره و غیره را شمارش کنند .بیش از ۲۰ رسانه اجتماعی که تنها برای بازاریابی در اختیار شما قرار دارند , ممکن است زمان کافی برای پیگیری رتبهبندی گوگل در بالای آن باشد . به هر حال , شبکههای اجتماعی تغییر نکرده اند که مردم چگونه به دنبال اطلاعات میگردند ؟ آیا ما به مرحلهای رسیدهایم که این کانالها میتوانند گوگل را جایگزین کنند ؟براساس دادههای مشترک , گوگل هنوز محبوبترین وب سایت در سراسر جهان است و بیش از ۹۵ میلیارد بازدید ماهانه دارد . برای این منظور , فیس بوک تنها ۲۰ میلیارد بازدید ماهانه دارد , در حالی که اینستاگرام و آمازون به ترتیب بیش از ۴ میلیارد بازدید ماهانه را جذب میکنند . در واقع , در دهه گذشته گوگل اولین نقطه را به عنوان محبوبترین وب سایت در نظر گرفته بود
کلید واژه مجری گوگل و مجری سئو از سوی کاربران موتورهای جستجو بسیار دنبال میشود.این دو کلیدواژه دو مسیر را نشان میدهند که در واقع هدف آن یکی بوده و آن جضوز یک وب سایت در صفحه اول گوگل است.مجری گوگل یعنی شرکت یا موسسه ای که تبلیغات کلیکی یا تبلیغات پولی را ارائه مینماید و کلیدواژه درخواستی و مورد نظر شما در اندک زمانی در صفحه اول گوگل به نمایش در میآورد.مجری سئو کسی است که در طی یک مدت زمانی با بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو سایت شما را به صفحه اول گوگل می آورد.آنچه که تفاوت بارز این دو گروه را نشان میدهد این است که زمانی که شارژ تبلیغات کلیکی شما به پایان برسد سایت شما نیز از صفحه اول گوگل حذف میگردد اما وقتی با سئو به صفحه اول گوگل بیایید هرچقدر کلیک روی سایت شما انجام شود ماندگاری وب سایت شما نیز طولانیتر میگردد
سئو مخفف بهینهسازی موتور جستجو است که فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش قابلیت دید ارگانیک برای جستجوهای جستجوی خاص است . هدف سئو به بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت تان از طریق تغییرات در محل است . این به این معنی نیست که فقط صفحات را با کلمات کلیدی مربوطه پر کنید , بلکه بر روی فعالیتهای هستهای مانند سرعت سایت , صمیمیت موبایل , تعامل و محتوای صفحات وب تمرکز کنید.کارشناسان بر این باورند که بهینهسازی موفق به اندازه کافی در مورد خدمت به نیازهای مشتری است چرا که به دستورالعملها و بهترین شیوههای موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بستگی دارد . پیشبینی نیت مشتری ، درک این که چه نوع محتوا را دوست دارند ، و ارائه بهترین پاسخ ، قلب سئو خوب است . آن به طور همزمان یک روش تحقیق مشتری و یک کانال فروش برای کسبوکار شما است
تولید بیشتر مشتریان یکی از مزایای مهم سئو است . به این دلیل است که بهینهسازی موتور جستجو یک تاکتیک بازاریابی داخلی است . مشتریان بالقوه در جستجوی راه حلهای آنلاین هستند و در حال حاضر علاقه به محصولات یا خدمات شما دارند , بنابراین تبدیل آنها به مشتریان آسانتر است .همچنین قابلیت دید ارگانیک نسبت به تبلیغات پرداختشده ، هزینههای جاری کمتری دارد . زمانی که برای بهبود حضور ارگانیک خود کار اولیه را انجام دادید ، کسبوکار شما ممکن است ادامه پیدا کند و حتی اگر تلاشهای سئو را به طور موقت کاهش دهید .به عنوان مثال ، کسب و کارهایی که برای جستجوی محلی بهینه میشوند ممکن است شامل کلمات کلیدی مانند " نزدیک من " باشند و برای هر کسی در حومه شهر برای یافتن راهحل مناسب باشند . سئو محلی به کسب و کارها برای بهینهسازی حسابهای تجاری گوگل و ایجاد محتوای خاص محلی نیاز دارد که میتواند تبدیلات را افزایش دهد
یکی از فواید کلیدی سئو است که بسیاری از شرکتها نادیده میگیرند که چگونه اعتبار شما را در میان مصرف کنندگان بهبود میدهد . رتبه اول در اولین صفحه جستجو به کاربران نشان میدهد گوگل - یا یک موتور جستجوی دیگر مانند بینگ - به وب سایت شما اعتماد دارد . این یکی از دلایلی است که چرا ۷۵ درصد از کاربران به اولین صفحه نتایج جستجو پایبند هستند .آنها به موتورهای جستجو برای فیلتر کردن نتایج برای آنها ، از بین بردن وب سایتهای اسپمی اعتماد میکنند . گوگل و دیگر موتورهای جستجو این مساله را درک میکنند که به همین دلیل است که آنها از علایم صفحه و صفحه خارج از صفحه برای رتبهبندی وب استفاده میکنند . این سیگنالها که میتوانند از محتوایی که شما به سرعت وب سایت خود ایجاد میکنید ، متفاوت باشند ، نشان دهید که وب سایت شما ایمن و معتبر است . آنها همچنین تاکید میکنند که صفحه وب شما به پرس و جو یک کاربر پاسخ میدهد ، با بهینهسازی لیست کسبوکار خود گوگل . این لیست ، که در جستجوهای محلی و جستجوهای خاص برای کسبوکار شما ظاهر میشود ، به کاربران اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما میدهد .همچنین میتواند مروری بر کاربران گوگل داشته باشد . این بررسیها برای ایجاد اعتبار ، و همچنین فروش در حال رانندگی ، حیاتی هستند . خریداران در بررسیها بسیار اعتماد زیادی دارند ، که به همین دلیل است که ۸۰ درصد از مصرف کنندگان میگویند که بازبینیهای آنلاین ذهن خود را درباره خرید یک محصول تغییر دادهاند . این بسیار زیاد است و با سئو شما میتوانید تاثیر نظرات شرکت خود را به حداکثر برسانید
مهم است که تاثیر سرمایهگذاری خود را درک کنید , چه در تبلیغات و چه در بازاریابی . به همین دلیل است که این یک امتیاز بزرگ برای نه تنها بازاریابی دیجیتال بلکه سئو است تا بتوانید موفقیت استراتژیهای خود را کنترل کنید . بهترین بخش این است که شما میتوانید تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال خود را در زمان واقعی انجام دهید .با استفاده از گوگل آنالایتیکس و همچنین دیگر ابزارهای تجزیه و تحلیل وب ، ارزیابی عملکرد استراتژیهای سئو به راحتی انجام میشود . چند معیار برای نظارت بر ترافیک وب سایت شما ، سرعت بازتاب ، تغییر روش و زمان در سایت است . بسته به کسبوکار شما ممکن است ۲۴ / ۲۴ خدمات ارائه کنید . اگر مشتریان نتوانند وب سایت فروشگاهی را به صورت آنلاین پیدا کنند ، این کار کمکی نمیکند . این جایی است که یکی دیگر از فواید کلیدی سئو به کار میرود - این کار میتواند کسبوکار شما را به روز ۲۴ / ۷ ارتقا دهد . این حیاتی است ، به خصوص وقتی که شما در نظر بگیرید که گوگل بیش از ۶۰.۰۰۰ جستجو در ثانیه انجام میدهد . همچنین توانایی بازاریابی دیجیتال را تقویت میکند تا با استفاده کنندگان از شرایط آنها ارتباط برقرار کند . شما در تلاش برای رسیدن به مصرف کنندگان با یک بیلبورد هستید که هنگام ترک شهر برای تعطیلات آخر هفته - وقتی به دنبال شما میگردند ، به آنها میرسد .این کار ارزش وب سایت شما را به کاربران افزایش میدهد ، چون شما پاسخ به این مشکل را میدهید . از این دیدگاه ، فایده سئو این است که شما شرکت خود را برای مصرف کنندگان تبلیغ میکنید ، اما به روش غیر تبلیغاتی
یکی از مهمترین فواید سئو , افزایش فروش , هدایت , و سهم بازار است که شرکتها میبینند . این جوش نیز چیزی است که شما در عملیات روزمره به آن توجه کردهاید . شما خریداران را میبینید که وارد مغازه شما میشوند و یا سفارش محصول از انبار شما صادر میشود .این افزایشها به دلیل رتبه شما در نتایج جستجو اتفاق میافتد . با ظاهر شدن در صفحه اول نتایج جستجو برای کلمات کلیدی با ارزش بالا که توسط مخاطب هدف خود استفاده میشود ، شما کلیک میکنید و از مصرف کنندگان بیشترین اهمیت را دارید . برای قرار دادن ارزش رتبهبندی در صفحه اول ، در نظر بگیرید که فهرست اول در نتایج جستجو ، ۳۳ درصد از کل ترافیک جستجو را به دست میآورد .اگر کلمه کلیدی را هدف قرار دهید ، " نصب تهویه هوا " ، که یک حجم جستجو در حدود ۱۳۰۰ یک ماه دارد ، بیش از ۴۰۰ بازدید در ماه به دست خواهید آورد . نه تمام این دیدارها منجر به فروش خواهد شد ، اما میتوانید به برخی از آنها اعتماد کنید
با ۸۰ درصد از کاربرانی که به اینترنت برای تحقیق درباره خرید محصول تکیه دارند , از رقبای خود انتظار دارید در سئو و نیز دیگر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال سرمایهگذاری کنند . به همین دلیل است که اگر از سئو بپرید , میتوانید انتظار داشته باشید که فروش و سهم بازار کلی کاهش پیدا کند . زمانی که کاربران برای پرس و جوهای مربوط به خدمات یا صنعت شما جستجو میکنند , وب سایت شما ظاهر نخواهد شد - و اگر این کار را انجام دهد , در صفحه دوم , سوم و یا چهارم قرار میگیرد .با این حال تنها ۲۵ درصد از کاربران از صفحه اول نتایج جستجو میگذرند ، با این حال ، که منجر به سود و سود احتمالی شما میشود . به همین دلیل است که اگر میخواهید با رقبای خود رقابت کنید ، سئو ضروری است . در سئو و همچنین ایجاد یک استراتژی هوشمندانه سرمایهگذاری کنید ، و میتوانید از رقبای خود استفاده کنید .حتی اگر کسب و کارها در صنعت تان از سئو استفاده نمیکنند ، این یک مزیت بزرگ برای شرکت شما در صورتی است که اول هستید
اگر در بازاریابی دیجیتال سرمایهگذاری میکنید , سئو به عنوان بخشی از استراتژی شما محسوب میشود . با این حال , کمپین کلی شما را به چند روش تقویت میکند . علاوه بر این , بازاریابی دیجیتالی اضافی را افزایش میدهد , مانند بازاریابی محتوی , بازاریابی ویدیویی و بازاریابی رسانهای اجتماعی .با ایجاد یک استراتژی جامع و همچنین یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بادوام ، رقابت خود را در بازار آنلاین افزایش میدهید . این میتواند به عنوان یک مزیت مهم در رقابت در یک بازار سخت یا رقیب با منابع بیشتر از شرکت شما باشد . به علاوه ، یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قویتر به معنای یک بازدهی سرمایه بزرگ است .با بازگشت بهتر به تلاشهای بازاریابی دیجیتال ، میتوانید دوباره در موفقیت شرکت سرمایهگذاری کنید . چه تصمیم بگیرید که استراتژی سئو را بهبود بخشید، یا تیم داخلی خود را توسعه دهید، یا منابع شرکت خود را افزایش دهید، میتوانید از آن وجوه برای ایجاد کسبوکار خود برای مصرف کنندگان استفاده کنید
سئو به شما کمک میکند ترافیک با کیفیت بالا را به وب سایت خود بیاورید . بر خلاف بازاریابی سنتی ، بازاریابی دیجیتال ابزارهای فوق هدفمند را ارایه میدهد . به جای پرداخت یک بیلبورد و امید که مخاطب هدف شما آن را ببیند ، میدانید که وب سایت شما را در نتایج جستجو خواهند دید .به علاوه ، شما در اولین فرصت به مخاطبین هدف خود دست پیدا میکنید . آنها به دنبال شما هستند - نه رانندگی کردن برای کار یا تماشای تلویزیون - که به این معنی است که توجه کامل آنها را به خود جلب کردهاید . همچنین به این معنی است که آنها به احتمال بیشتری در تماس تلفنی با شما عمل میکنند ، چه دعوت به تماس با تیم تان و یا مانند صفحه فیس بوک تان .این تفاوت در قصد کاربر یک دلیل است که چرا ۸۹ درصد از بازاریابان میگویند آنها یک استراتژی موفق به خاطر فواید سئو دارند .سئو در مقایسه با دیگر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال مانند بازاریابی رسانهای اجتماعی موثر است . ۴۹ % از بازاریابان این ادعا را دارند که به حداکثر رساندن ترافیک ارگانیک , بهترین بازدهی سرمایه را در مقایسه با دیگر کانالهای بازاریابی دیگر ارایه میدهد . سئو به ۱۴.۶ % نزدیک است که در مقایسه با نتایج خروجی خارجی بسیار بیشتر است .مشتریان از سئو به دنبال یک راهحل هستند و احتمالا ً به شما اعتماد دارند چون موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ وب سایت شما را به اندازه کافی قابلاعتماد میدانند که شما را در اولین صفحه جستجو رتبهبندی کنند . مشتریان احساس میکنند که ترجیح میدهند شما را انتخاب کنند تا به یک فروش که میتواند نرخ تبدیل را افزایش دهد
اگر دستی در نوشتن داشته باشید، مطمئنا بارها و بارها با کلمه سئو روبه رو شده اید و اگر به تازگی اسم بهبود سئو را میشنوید، یکی از پیشنهاد های کلیدی ما به شما این است که چنانچه صاحب وبلاگ یا سایتی هستید، حتما سئوی سایت و محتوای خود را بررسی کنید البته سئو خیلی فراتر از چیزی که فکر می کنید مهم است و باید در رعایت کردن آن کوشش کنید. در واقع اگر می خواهید سایت شما و محتوایی که برای مخاطبان آماده کرده اید زودتر نتیجه بدهد، سئو را رعایت کنید.دلیل اهمیت سئو این است که باعث می شود محتوا و سایت شما زودتر کاربران و مخاطبان خاص خود را پیدا کند.گوگل نیروی قوی برای افرادی است که تلاش میکنند ترافیک ارگانیک را هدایت کنند. این کتاب اینترنت را جستجو میکند تا صفحات وب را پیدا کند که بسیار مفید بوده و مربوط به خوانندگان آن تقریباً در هر موضوعی میباشد . ما به نتایج گوگل به جای اعتماد کردن به آنها وابسته هستیم . هر کسی میخواهد یاد بگیرد که چطور # ۱ را در گوگل رتبهبندی کند. علاوه بر این ، این یک حقیقت معروف است که اغلب افراد تمایل دارند صفحات گوگل را ۲ و صفحات بعدی نتایج جستجوی گوگل را حذف کنند . بنابراین بهتر است وب سایت خود را در صفحه اول گوگل رتبهبندی کنید .به همین دلیل هم هر دوی متخصصان بخش سئو ( بهینهسازی موتور جستجو ) و تازهواردها نیز همین هدف را دارند : گرفتن وب سایت یا وب سایت مشتریان آنها در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل .بسیار مشکل است که وب سایت تان را به شدت در گوگل رتبهبندی کنید و رقابت شدید و الگوریتم های پیوسته در حال تغییر را مشخص کنید . با این حال ، موفقیت هنوز برطرف نشده است . وب سایت شما باید بتواند در عرض چند ماه با برنامهریزی مناسب و تاکتیکهای مناسب به صفحه بالایی برسد
اولین چیزی که باید درک شود این است که به روزرسانی های گوگل تقریبا ً هر روز انجام میشود. برخی از اینها به خوبی شناختهشده هستند ( مانند پاندا که برای مجازات کردن سایتهایی با محتوای کیفیت پایین طراحی شدهبود در حالی که بیشتر افراد با محتوای قانعکننده و با کیفیت بالا موافق بودند ) اما بیشتر آنها با کمی هیاهو به بیرون پرتاب میشوند .یک روز به روز رسانی مرکزی یکی است که در آن غول جستجو ، "تغییرات قابلتوجه " را در الگوریتم و سیستمهای پرس و جوی ما ایجاد میکند تا " اطمینان حاصل شود که بطور کلی ، ما در حال تحویل ماموریت خود برای ارائه محتوای مرتبط و موثق به جستجوگران هستیم ."این تغییرات گسترده هستند که میتوانند منجر به اثرات قابلتوجه ( به عنوان مثال ، افت یا سود در موتور جستجوی صفحات نتایج ) شوند . اگر سایت شما کمی شیب را تجربه کند ، وحشت نکنید ! یک تغییر اصلی ممکن است بر رتبهبندی گوگل شما تاثیر بگذارد ، اما همانطور که گوگل توصیه میکند ، " ما میخواهیم مطمئن شویم [ وب سایتها ] تلاش نمیکنند که چیزهای اشتباهی را تصحیح کنند . علاوه بر آن، ممکن است چیزی برای رفع همه چیز وجود نداشته باشد."گوگل از قیاس فهرستی از ۱۰۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۵ استفاده میکند . اگر شما این لیست را در سال ۲۰۱۹ به روز رسانی کنید ، طبیعتا ً فیلمهای جدید و بزرگی به وجود خواهند آمد . شاید آنها سزاوار مکان بالاتری در این فهرست باشند . این فهرست تغییرات را تغییر میدهد ، و فیلمهایی که قبلا ً در لیست قرار دارند ، بد نیستند . به عبارت دیگر ، شاید برخی صفحات وب سایت جدیدتر وجود داشته باشند که شایسته رتبهبندی بالای نتایج موتور جستجو باشند.گوگل آمار بسیار بالایی در جستجوی روزانه دارد. اگر بخواهیم دقیق تر این آمار را موشکافی کنیم، گوگل روزانه ۳٫۵میلیارد بار به جستجوی مخاطبان پاسخ می دهد. با توجه به این آمار شاید تا حدی به این نتیجه رسیده باشید که اولین نکته مهمی که گوگل به آن اهمیت می دهد، محتوای مناسب و مرتبط است. محتوای با کیفیت راننده شماره یک شما در رتبه بندی موتور جستجوگر است و باور کنید هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد. محتوای با کیفیت و کامل به طور جداگانه بازدید کننده های زیادی را روانه سایت شما می کند. درواقع می توان گفت یک محتوای عالی باعث میشود اعتبار سایت نیز بالا برود.بدون تحقیق کلمه ی کلیدی مناسب، هر کمپین سئو به شکست می انجامد. تحقیق برای کلمات کلیدی در سئو راه را برای ادامه ی مرحله باز می کند و زمینه را برای بهبود سئو فراهم می سازد. کلمه ی کلیدی مانند ” آموزش سئو ” را در نظر بگیرید. این کلمه ممکن است توسط همه ی افرادی که می خواهند سئو را یاد بگیرند استفاده شود. اما کلمه ی “آموزش سئو در تهران” را اکثرا کسانی که در تهران می خواهند سئو را یاد بگیرند، سرچ می کنند. پس این مورد برای افرادی که می خواهد سئو محلی کنند، بهتر است و سریعتر به جواب می رسند. بنابراین برای بهبود سئو سایت خود، کلمات کلیدی حتی از انتخاب جملات موجود در محتوا نیز مهم تر است