تبلیغات موبایل(8 نوع تبلیغات موبایل)

تبلیغات موبایل(8 نوع تبلیغات موبایل)به هر فعالیت تبلیغاتی اشاره می‌کند که محصولات و خدمات را از طریق دستگاه‌های تلفن همراه(موبایل) مانند تبلت و گوشی‌های هوشمند ارتقا می‌دهد .تبلیغات موبایل از ویژگی‌های فنی و مدرن , از جمله خدمات مکان یاب, برای سفارشی کردن کمپین بازاریابی براساس مکان یک فرد استفاده می‌کند .تبلیغات موبایل روشی است که با آن می‌توان از فن‌آوری برای ایجاد ارتقا شخصی کالاها یا خدمات برای کاربر متصل به اینترنت در تمام روز استفاده کرد.برخلاف تلاش‌های بازاریابی سنتی ,تبلیغات موبایل از این واقعیت سود می‌برد که کاربران تلفن‌های همراه را هر جا که می‌روند باخود حمل می‌کنند . در نتیجه , خدمات مبتنی بر مکان می‌توانند داده‌های مشتری را جمع‌آوری کرده و سپس کوپن‌ها , معاملات را براساس نزدیکی آن‌ها به یک فروشگاه ارائه دهند . این کمپین بازاریابی می‌تواند هدف اختصاصی ‌تری برای کاربر فردی باشد , و بنابراین آن‌ها باید برای شرکت در بازاریابی موثرتر باشند.با تبلیغات موبایل بیشتر آشنا شویم

تبلیغات موبایل و بازاریابی دیجیتال

تبلیغات موبایل هر گونه کمپین بازاریابی است که محصولات یا خدمات را از طریق دستگاه‌های تلفن همراه ارتقا می‌دهد . با برقراری ارتباط با مشتریان از طریق دستگاه‌های تلفن همراه می‌توانید تجربه منسجم مشتری ایجاد کنید . اغلب افراد همیشه تلفن‌های خود را با آن‌ها دارند و به شما اجازه می‌دهند که در زمان واقعی با مشتریان ارتباط برقرار کنید . تبلیغات موبایل برای جذب مشتریان به شیوه‌ای تعاملی و شخصی استفاده می‌شود.
تبلیغات موبایل نوعی بازاریابی دیجیتال است که از چندین کانال برای رسیدن به مخاطبان از طریق گوشی‌های هوشمند , تبلت و دیگر دستگاه‌های موبایل استفاده می‌کند. این برنامه می‌تواند شامل تبلیغات جستجوی تلفن همراه , تبلیغات رسانه‌های اجتماعی , تبلیغات در برنامه کاربردی , تبلیغات پیام‌کوتاه , و غیره باشد که به شیوه‌ای که آن‌ها با تلفن‌های خود تعامل دارند برای مردم جذاب است.
تبلیغات موبایل بازاریابی کسب و کارهای مرتبط با دستگاه‌های موبایل است . محتوای تبلیغات موبایل برای درخواست ویژه تلفن همراه ( به ویژه کاربران گوشی هوشمند ) بهینه شده‌است . این نوع بازاریابی با دیگر اشکال بازاریابی تفاوت دارد . تمام جنبه‌های بازاریابی موفق تلفن همراه در جذب نحوه تعامل افراد با تلفن موثر هستند .

تبلیغات موبایل باعث تقاضای مشتری میشود

تبلیغات موبایل به گفته فرانک پاول که برای بازاریابان تلفن همراه وب سایت می‌نویسد , تبلیغ کنندگان تقاضای قوی برای بازاریابی تلفن همراه را برای پنج سال نشان داده‌اند و پاول انتظار دارد که این روند ادامه یابد . کسب‌وکار شما می‌تواند از تبلیغاتی که مستقیما ً به موبایل مشتریان شما می‌روند سود ببرد , اما شما باید مزایای خاص بازاریابی موبایل را درک کنید تا بتوانید تبلیغات خود را به این رسانه جدید هماهنگ کنید .
تبلیغات موبایل
تبلیغات موبایل چیست
تبلیغات موبایل
اهمیت تبلیغات موبایل
تبلیغات موبایل
تبلیغات ارزان موبایل
تبلیغات موبایل
تبلیغات رایگان موبایل

تبلیغات موبایل در اینترنت

آیا می‌دانید که تبلیغات موبایل بسیار موثرتر از تبلیغات اینترنتی هستند ؟ بحث بزرگی در مورد تلفن همراه در مقابل تبلیغات اینترنتی در سال‌های اخیر . در مطالعه‌ای که اخیرا ً انجام شده‌است , مشخص شد که تبلیغات تلفن همراه ۲۷ برابر موفق‌تر از تبلیغات اینترنتی هستند . اگرچه اینترنت سزاوار سنجش کامل اعتبار برای توسعه مفاهیم تبلیغاتی جدید است , تبلیغات تلفن همراه موثرتر در نظر گرفته می‌شوند .بسیاری از شرکت‌های توسعه برنامه کاربردی موبایل هنوز از مزایای تبلیغات موبایل آگاه نیستند . آن‌ها از روش‌های تبلیغات سنتی برای توسعه کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند .
تبلیغات موبایل
اخیرا ً گوگل الگوریتم خود را تغییر داده‌است که در نتیجه آن وب سایت‌های پاسخگو تلفن همراه بالاتر از سایت‌های غیر پاسخگو هستند . کسب و کارها برای اطمینان از این که وب سایت آن‌ها قربانی الگوریتم تغییر یافته نشده و در نتیجه وب سایت‌های پاسخگو متحرک طراحی شده‌است , عجله کردند. گوگل می‌خواهد اهمیت موبایل را در زندگی ما تصدیق کند و کسب و کارها را در مقابل رقبای خود قرار دهد . طراحی سایت را برای موبایل پاسخگو نمایید.
تبلیغات موبایل
تبلیغات موبایل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی بسیار مقرون‌به‌صرفه است . انتظار می‌رود ترافیک موبایل از ترافیک رومیزی پیشی بگیرد . برندها درک می‌کنند که این به معنای سرمایه‌گذاری آن‌ها در تبلیغات تلفن همراه است. محققان پیش‌بینی می‌کنند که هزینه تبلیغات رومیزی در چند سال آینده به ۲۵ میلیارد دلار خواهد رسید , این به این معنی است که تبلیغات تلفن همراه در مقایسه با تبلیغات وب بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند و می‌توان از تبلیغات موبایل بهره برد .
تبلیغات موبایل
توسعه دهندگان و طراحان برنامه‌های کاربردی موبایل از فن‌آوری‌های هیجان‌انگیز مانند واقعیت مجازی استفاده می‌کنند تا برنامه‌های تلفن همراه را بسیار جذاب و شهودی کنند . انتخاب‌های زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند از تبلیغات تلفن همراه سود زیادی بگیرید . در هر صنعت کاری وجود دارد , و می ‌توان از تبلیغات تلفن همراه برای رشد کسب‌وکار استفاده کرد . با کمک تبلیغات موبایل می‌توانید به چندین روش به مشتریان برسید .
تبلیغات موبایل
اگر می‌خواهید به مخاطبین هدف برسید , تبلیغات موبایل بهترین گزینه است . تعداد زیادی از مشترکین دستگاه تلفن همراه را یک ابزار بازاریابی نهایی می‌سازند . تلفن‌های همراه تقریبا ً توسط همه افراد استفاده می‌شوند . تعداد افرادی که از تلفن همراه استفاده می‌کنند در مقایسه با کاربران کامپیوتر و لپ‌تاپ به طور قابل‌توجهی بیشتر است . از آنجا که تبلیغات هدف بیشتر مرتبط و جالب‌تر هستند , کاربران بیشتر به آن‌ها توجه می‌کنند . تبلیغات موبایل پاسخ بالاتری خواهد داشت .
تبلیغات موبایل

با 8 نوع تبلیغات موبایل آشنا شویم

قبل از اینکه بتوانیم به جزئیات چگونگی کار تبلیغات موبایل بپردازیم , باید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم : تبلیغات موبایل چیست ؟ تبلیغات موبایل بازاریابی است که به طور خاص به کاربران دستگاه‌های موبایل هدایت می‌شود. می‌تواند در قالب‌های مختلفی ظاهر شود , اما ویژگی تعریف این است که در درجه اول برای موبایل طراحی شده‌است .
دلیل اینکه تبلیغات موبایل بسیار مهم است این است که افراد بیشتر و بیشتر از تلفن‌های خود برای مرور اینترنت استفاده می‌کنند تا کامپیوتر . در واقع , بیش از ۵۰ % ترافیک اینترنت از دستگاه‌های تلفن همراه تامین می‌شود .
اگر شما یک استراتژی تبلیغات موبایل برای کسب‌وکار خود ایجاد نکنید , در اغلب نقاط مشتریان احتمالی خود را از دست داده‌اید .
در اینجا 8 نوع تبلیغات موبایلی را فهرست وار آورده ایم.
1-تبلیغات داخل اپلیکیشن موبایل.
2-تبلیغات از طریق (sms) پیامک.
3-کدهای کیوآر.
4-تبلیغات موبایل از طریق ایمیل.
5-صفحات فرود موبایل.
6-تبلیغات در شبکه های اجتماعی.
7-طراحی سایت های مخصوص موبایل.
8-تبلیغات نمایشی موبایل.
در ادامه بطور مفصل تر تبلیغات موبایل را شرح داده ایم.

تبلیغات موبایل

مزیت تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایل طبق آمار مزایای فراوانی دارد که به 4 مزیت مهم تبلیغات موبایل در زیر اشاره کرده ایم که عبارتند از :
1-استراتژی‌های تبلیغات موبایل مبتنی بر مکان ۲۰ برابر موثرتر از سایر تبلیغات هستند .
2-دو سوم مشتریانی که از موبایل استفاده می‌کنند بیشتر از شرکت‌هایی که برنامه‌های تلفن همراه یا وب سایت دارند خریداری می‌کنند .
3-تبلیغات موبایل اندروید ۶۸ % از بازار جهانی تبلیغات سیار را دارد .
4-بازاریابان و تبلیغ کنندگان ۵۱ درصد از بودجه خود را به تبلیغات موبایل اختصاص داده‌اند .
تبلیغات موبایل بعلت گستردگی که دارد و در دسترس بودن گوشی تلفن همراه و وجود هزاران اپلیکیشن برای برنامه های کاربردی و همچنین شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام بسیار محبوب و موثر است.
طراحی وب سایت های واکنشگرا و پاسخگو که قابلیت نمایش در موبایل را داشته باشند ضروری ترین مورد برای موفقیت کسب و کارهاست.

دلیل تبلیغات

تبلیغات موبایل از طریق سایت واکنشگرا

یک راه عالی برای موفقیت در تبلیغات موبایل شما ایجاد یک وب سایت دوستانه با تلفن همراه است . سایت شما مرکز تمام بازاریابی آنلاین شماست . به همین دلیل , باید کاملا ً برای کاربران تلفن همراه قابل‌دسترسی باشد .
سایت شما باید طراحی پاسخگو را تمرین کند , که شامل انطباق سایت شما با صفحه‌ای است که روی آن نمایش داده می‌شود . نسبت‌های اشکال , اندازه دکمه‌ها و متن باید برای یک صفحه موبایل مقیاس شوند .
ایجاد وب سایت دوست‌دار موبایل شما ضروری است , زیرا گوگل سایت‌ها را براساس فرمت موبایل شان رتبه‌بندی می‌کند .
اگر سایت شما با موبایل سازگار نباشد , رتبه نخواهد داشت.
تبلیغات موبایل برای شما سودی در بر نخواهد داشت اگر وب سایت شما بصورت کامل و خوانا در دستگاه تلفن همراه قابل نمایش نباشد.

تبلیغات موبایل برای کسب و کار ضروری است

تبلیغات موبایل به دلیل ساده بودن ضروری است . مشتریان شما در حال حاضر تبلیغات پرداخت‌شده و محتوای برچسب خورده را بر روی دستگاه‌های خود می‌بینند و اگر تلاش‌های بازاریابی خود را در این زمینه متمرکز نکنید , ضرر خواهید کرد . گوشی‌های هوشمند به طور موثر گسترش مشتری شما هستند , که به این معنی است که آن‌ها در فعالیت‌های بیشتر مشارکت دارند و زمان بیشتری را صرف نگاه کردن به صفحه نمایش خود می‌کنند . بنابراین , نادیده گرفتن تبلیغات موبایل , نادیده گرفتن توجه بالقوه در طول ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه است که میانگین آمریکایی‌ها روی تلفن خود خرج می‌کنند .
تبلیغات موبایل همانند دیگر اشکال بازاریابی نیازمند یک استراتژی برای عملکرد ایده‌آل است. بازاریابی موبایل کسب‌وکار شما را به دنیایی از پتانسیل بازاریابی جدید باز می‌کند .
افراد همه طبقات زندگی , با انواع مشاغل و سرگرمی‌ها , زمان زیادی را با دستگاه‌های تلفن همراه سپری می‌کنند . آن‌ها می‌دانند که مهم نیست به دنبال چه چیزی هستند , به احتمال زیاد با دستگاه موبایل خود سریع‌تر و آسان‌تر می‌توانند آن را پیدا کنند .
مهم است که توجه داشته باشیم که اکثر ترافیک وب در واقع از دستگاه‌های تلفن همراه است . این روند در طول سال‌ها به سرعت افزایش‌یافته و در طی چند سال گذشته حدود ۵۲ تا ۵۴ درصد تثبیت شده‌است .
این به معنای کسب و کارتان این است که صرف‌نظر از اینکه شما از کدام مخاطبان درخواست می‌کنید , باید به آن‌ها روی گوشی‌های هوشمند یا دستگاه‌های تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید .
با رشد جستجوهای همراه , آن‌ها راه جدیدی برای پیدا کردن مخاطبان دقیق که به دنبال آن هستند , برای کسب و کارها فراهم کرده‌اند .
تبلیغات موبایل
تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایل در مناطق خاص

تبلیغات موبایل به کسب و کارها امکان می‌دهد تا در مکان‌های خاص به کاربران تلفن همراه برسند و مبارزات بازاریابی و پیام‌های خود را مطابق با آن تطبیق دهند . هدف جغرافیایی یک مزیت مهم برای هر تجارتی است که از زمانی که افراد تلفن‌های هوشمند خود را با آن‌ها حمل می‌کنند و به مکان‌های مختلف سفر می‌کنند , داشته باشند. ویژگی‌هایی مانند geo امکان ارسال هشدارهای خاص مکان به کاربران سیار را فراهم می‌کند.برای مثال فرستادن پیامک تبلیغات از طریق موبایل به کسب و کارهای یک خیابان در شهر تهران که پیامک تبلیغاتی خوانده میشود.

اهمیت تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایل تماما ً مربوط به کسب و نگهداری توجه است . پس تعجبی ندارد که بازاریابی حتی زمانی بهتر عمل می‌کند که توجه آن‌ها قبلا ً متمرکز شده‌است .
واقعیت این است که هر شکلی از بازاریابی می‌تواند در صورت برنامه‌ریزی دقیق موثر باشد . این گفته می‌شود که تبلیغات موبایل می‌تواند با کشف محتوای شما در جایی که مردم در حال حاضر به دنبال چیزهای جدید هستند , به شما یک شروع کند .
موفقیت تبلیغات موبایل تا حدودی مسئله زمان و نوردهی علاوه بر تحقیق و آزمایش است . تمام تلاش‌های تبلیغات موبایل پرداخت نخواهد شد , بلکه با حرفه‌ای بودن و تمرکز بر تحقیق , در مقایسه با شکل‌های قدیمی‌تر و سنتی‌تر بازاریابی , پویایی جدیدی ارائه می‌دهد .
تبلیغات موبایل همچنان اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد و هزینه‌های تبلیغاتی سیار تا سال گذشته همچنان رکورد جدیدی را از بین خواهند برد , زیرا به تکامل خود ادامه می‌دهد و پیچیده‌تر می‌شود . به ویژه , تبلیغات بومی و در برنامه کاربردی با ایجاد جریان‌های درآمدی جدید برای کسب و کارها رقابتی‌تر خواهند شد .
حفظ روند تبلیغات موبایل برای حفظ عملکرد مهم است , زیرا پویا است . با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه , سکوهای بازاریابی زیرساخت خود را به روز رسانی می‌کنند . روند تغییر می‌کند چون انواع خاصی از تبلیغات در طول زمان کم و بیش موثر و رقابتی می‌شوند . با حفظ بهترین روش‌ها , می‌توانید عملکرد بلند مدت قوی‌تر و مزیت واقعی بازاریابی موبایل را تضمین کنید .
تبلیغات موبایل
تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایل یک تعریف جدید بازاریابی دیجیتال است

تبلیغات موبایل یک تعریف جدید از بازاریابی دیجیتال است . تلفن همراه به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌است و استفاده مداوم از گوشی‌های هوشمند در زندگی روزمره ایده‌ای را برای توسعه این تکنیک به ارمغان می‌آورد . و البته , آزمایش شاخص اول موبایل گوگل بر کسب‌وکار آنلاین شما تاثیر خواهد گذاشت . این فن‌آوری کسب‌وکار شما را تغییر می‌دهد و به شما امکان دسترسی به مشتریان بیشتر و مواجهه با روندهای بازار را می‌دهد و به شما کمک می‌کند که بر این اساس رشد کنید . اول , باید بدانید که آزمایش شاخص اول موبایل گوگل چگونه بر استراتژی بازاریابی شما تاثیر خواهد گذاشت.
تبلیغات موبایل عموما ً به بازاریابی روشن یا با دستگاه‌های موبایل اشاره دارد. این برنامه می‌تواند شامل هر گونه فعالیت بازاریابی باشد , اگرچه موبایل چه اطلاع‌رسانی آنلاین خرید یا sms برای تبلیغات محصول باشد . به گفته آندریاس کاپلان , استاد و متخصص بازاریابی , بازاریابی تلفن همراه را " هر فعالیت بازاریابی انجام‌شده از طریق یک شبکه فراگیر که مصرف کنندگان دائما ً با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه شخصی به آن متصل هستند " تعریف می‌کند.
این شبیه بازاریابی اینترنتی است که بازاریابان برای ارائه خدمات و تبلیغات محصولاتشان به کاربر نیاز دارند . تبلیغات موبایل شامل تحقیق برای درک ماهیت کاربر موبایل , طراحی براساس پلتفرم موبایل , و اتخاذ تکنیک‌های مختلف استراتژی‌های بازاریابی موبایل است.اطمینان حاصل کنید که افراد به طور مداوم ایمیل , sms , mms و دیگر ابزارهای تبلیغاتی دریافت می‌کنند تا با شما ارتباط برقرار کنند .

تبلیغات موبایل یک مهارت بازاریابی است

تبلیغات موبایل یک مهارت بازاریابی در دنیای کسب‌وکار است . این روش راه آسان‌تر و بهتری را برای ارتباط مستقیم با مشتریان و تبلیغ محصولات معرفی می‌کند. تجارت الکترونیک می‌تواند به راحتی ارتقا یابد . بازاریابان اکنون با کاربران براساس ماهیت و الزامات تماس می‌گیرند . آن‌ها می‌توانند تحقیق کنند و بفهمند که مشتریان چه نوع خدمات یا محصولاتی را جستجو می‌کنند و براساس این تحقیق به آن‌ها اطلاع می‌دهند .
مشتریان می‌توانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند دریافت کنند , زیرا بازاریابان به آن‌ها بهترین معاملات و خدمات را اطلاع می‌دهند . مشتریان می‌توانند با بازخورد و بازبینی از خدمات لذت ببرند . این بازخورد و مرور برای مشتریان دیگر نیز مفید به نظر می‌رسد .
امروزه بخش بزرگی از دسترسی جمعیت به اینترنت از طریق موبایل به جای لپ‌تاپ یا رومیزی . ویژگی قابلیت حمل و نقل موبایل به کاربر امکان می‌دهد تا از طریق اینترنت از هر جایی و هر زمانی با جهان تماس بگیرد . افزایش تعداد اینترنت و کاربران تلفن همراه یک روند انقلابی در بخش بازاریابی به نام بازاریابی تلفن همراه را به دنبال دارد .

با 5 مزیت تبلیغات موبایل همراه شویم

1-تبلیغات موبایل در مقایسه با تبلیغات چاپی , تلویزیون و فضای باز , موثرترین روش بازاریابی است . سایر روش‌های تبلیغات و بازاریابی از نظر هزینه تولید و خرید به طور قابل‌توجهی بالاتر هستند .
2-راحتی دسترسی به اولین مزیت قطعا ً باید راحتی دسترسی به یک گوشی هوشمند باشد که به زندگی ما می‌آید . همانطور که همه ما هر روز ساعت‌ها را بر روی تلفن‌های خود صرف می‌کنیم و در همه جا آن را به یک منبع بازاریابی بزرگ تبدیل می‌کند . بازاریابان می‌توانند به راحتی با مخاطبان / مشتریان خود از طریق دستگاه‌های تلفن همراه ارتباط برقرار و تعامل برقرار کنند .
3-امروز به مخاطبان دسترسی داشته باشید , تقریبا ً شش میلیارد کاربر گوشی هوشمند در سراسر جهان وجود دارد . این در نهایت به این معنی است که بازاریابی موبایل می‌تواند اطمینان حاصل کند که شما می‌توانید به راحتی با مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و محصولات و خدمات خود را بازاریابی کنید .
4-پیام‌های بازاریابی آنلاین یا ایمیل‌ها که به دسکتاپ یا لب تاپ فرستاده می‌شوند , خطر فراموش شدن یا گم شدن را پس از مدتی که مصرف کنندگان ممکن است به موقع چک کردن آن‌ها را از دست بدهند , دارند . اما با یک گوشی هوشمند , این ریسک کاملا ً لغو می‌شود چون رفتار مصرف‌کننده با گوشی‌های موبایل متفاوت است . شما می‌توانید فورا ً اخبار و اطلاعات مربوطه را ارسال کنید و یا از طریق پیام‌های تلفن همراه به مشتریان خود جزئیات ارائه دهید .
5-براساس تحقیقات , نرخ پاسخ و زمان تبلیغات موبایل تقریبا ً پنج برابر زمان واکنش تبلیغات چاپی است . با بازاریابی موبایل , شما می‌توانید پیام‌های کوتاه اما مختصر را برای مشتریان خود ارسال کنید چون عموم مردم امروز از یک پیام کوتاه و ساده در مورد ایمیل‌های طولانی قدردانی می‌کنند .

تبلیغات موبایل
تبلیغات موبایل

لزوم استفاده از تبلیغات موبایل

تکنولوژی موبایل راه درازی را طی کرده‌است . در گوشی شما می‌توانید در حین گرفتن عکس‌های مورد علاقه خود , کسب‌وکار خود را اداره کنید و به همین دلیل است که بازاریابان سیار در سال‌های اخیر دست خود را در یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌ها وارد کرده اند.
در نتیجه این رشد بی‌سابقه , دنیای تبلیغات موبایل چالش‌های جدید و پیچیده‌ای را نشان می‌دهد .
تبلیغات موبایل یک روش پرداخت‌شده برای استفاده از کانال‌هایی مانند تبلیغات آنلاین , تبلیغات بنر , تبلیغات متنی و تبلیغات موبایل رسانه‌ای غنی است . از سوی دیگر , بازاریابی تلفن همراه شامل فعالیت‌های گسترده بازاریابی در دستگاه‌های تلفن همراه است که شامل تبلیغات تلفن همراه می‌شود.
به طور سنتی , تبلیغات سیار شامل تبلیغات بنر , تبلیغات بینابینی , تبلیغات ویدیویی , تبلیغات پاداش داده‌شده , تبلیغات قابل انتخاب و بیشتر است .
در مورد مهم‌ترین سکوهای تبلیغات موبایل, این ها شامل آگهی‌های گوگل , تبلیغات متا , جستجوی اپل , و تبلیغات اپلیکیشن هستند هستند .
تبلیغات موبایل به طور گسترده می‌تواند به اشکال مختلفی از جمله روش‌های غیر پرداخت مانند بازاریابی محتوا , کمپین واقعیت افزوده تعاملی ( ar ) بررسی شود .

انواع تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایل بسته به هدف , بافت , مخاطب و مقوله آن‌ها می‌توانند در اشکال و اندازه‌های زیادی قرار گیرند. در اینجا رایج‌ترین انواع و قالب‌های تبلیغات موبایل آورده شده‌است :
۱ - واحد تبلیغاتی بنر تبلیغات مستطیلی مبتنی بر زمان که در بالا یا پایین صفحه ظاهر می‌شوند . آن‌ها می‌توانند شامل متن , رسانه‌های غنی تصویر , یا ویدیو باشند. تبلیغات بنر رایج‌ترین و ساده‌ترین تبلیغات هستند .
۲ - تبلیغات بومی . تبلیغاتی که ظاهر و احساس برنامه یا وب سایت شما را در حین ظاهر شدن " بومی " کاربر را تکرار می‌کنند. این تبلیغات به ویژه بر روی محتوای نوشتاری بلند فرم موثر هستند و می‌توانند به شکل تصویر یا تبلیغات ویدئویی ایجاد شوند .
۳ - تبلیغات پاداش داده‌شده . تبلیغاتی که کاربران را وادار می‌کند با پاداش دادن به آن‌ها با مزایای بازی پس از بازی , تکمیل یک نظرسنجی , یا تماشای ویدئو درگیر شوند .
۴ - تبلیغات ویدئویی . تبلیغات با ویدئو و صوتی , که ممکن است به چندین فرمت مختلف برسد .

برخی مزایای تبلیغات موبایل

مزایای تبلیغات موبایل بسیار زیاد است و با توانایی آن برای اتصال برند تان به مشتریان احتمالی شروع می‌شود. زمان صرف‌شده با تلفن همراه در حال افزایش است ; اکنون درصد از کل زمان دیجیتال مصرف کنندگان را تشکیل می‌دهد .
نه تنها ما بزرگ‌ترها وقت بیشتری را با گوشی‌های هوشمند خود صرف می‌کنیم , بلکه اوقات کمتری را با اشکال سنتی رسانه سپری می‌کنند . به گفته eMarketer , مصرف کنندگان زمان بیشتری را صرف تلفن همراه می‌کنند تا تلویزیون - ۳ ساعت و ۴۳ دقیقه , در مقایسه با ۳ ساعت و ۳۵ دقیقه با تلویزیون . اگر از این زمان استفاده نکنید , فرصت‌های کلیدی برای رسیدن به مشتریان خود را از دست می‌دهید .
تبلیغات موبایل مد اولیه تبلیغات دیجیتال در سال‌های اخیر است , تبلیغات تلفن همراه به شکل اولیه تبلیغات دیجیتال برای برنده‌ای بی‌شمار تبدیل شده‌است . داده‌های eMarketer نشان می‌دهد که هزینه تبلیغات سیار در سال ۹۳ از ۹۳ میلیون دلار فراتر خواهد رفت .
تبلیغات تلفن همراه هزینه بسیار زیادی دارند که همیشه عوامل موثر در تصمیمات تبلیغاتی هستند چون بازاریابان چگونگی و محل تخصیص بودجه خود را تعیین می‌کنند و این حوزه دیگری است که موبایل در آن برتری دارد .
با استفاده از سامانه‌های cpv ( هزینه هر بازدید ) , یک راه‌حل تبلیغاتی مبتکرانه که حدس و گمان مربوط به خرید رسانه‌های سنتی را حذف می‌کند , تنها زمانی می‌توانید پرداخت کنید که یک آگهی موبایل منجر به یک بازدید در فروشگاه شود . این کار موبایل را راهی مقرون‌به‌صرفه برای هدایت مشتریان به فروشگاه‌های شما می‌سازد .
تبلیغات موبایل به شما بهترین درک مشتریان را بیش از همیشه می‌دهد , مصرف کنندگان انتظار شخصی شدن از برندها را دارند , و هیچ راه بهتری برای اندازه‌گیری اینکه چه کسی هستند و چه چیزی می‌خواهند , وجود ندارد تا تحلیل منافع آن‌ها در دنیای برون‌خط .
هیچ تضمینی وجود ندارد که جستجوهای آنلاین یک مصرف‌کننده حقیقت را در مورد نیازها و خواسته‌های آن‌ها منتقل کند ; آن‌ها ممکن است کیسه‌های گوچی را به صورت آنلاین بخوانند اما در زندگی واقعی (مارشال ) خرید کنند . اما بازاریابان می‌توانند از تبلیغات تلفن همراه با استفاده از داده‌های مکانی برای درک بهتر مشتریان هدف خود بهره ببرند , و از آن دانش برای ایجاد تبلیغات تلفن همراه مرتبط استفاده کنند .

تبلیغات موبایل تاثیرگذار است

تبلیغات موبایل یک استراتژی بازاریابی چند کاناله است که به بازاریابان کمک می‌کند تا بر روی گوشی‌های هوشمند , تبلت و دیگر دستگاه‌های موبایل خود به مخاطبان برسند . همانطور که مصرف کنندگان بیشتر برای نیازهای روزانه خود به دستگاه‌های تلفن همراه تکیه می‌کنند , آن‌ها در سال‌های اخیر استفاده از وسایل خود را برای فعالیت‌های فراتر از ارتباطات آغاز کرده‌اند .
امروزه مصرف کنندگان از تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های تلفن همراه خود برای خرید خواربار , ویدئوهای جریان , گوش دادن به پادکست ها و بازی کردن استفاده می‌کنند . در تلاشی که مخاطبان در حال حاضر در آن هستند , بازاریابان نیز به طور کلی در مورد استراتژی‌های تبلیغاتی خود فکر می‌کنند و با توسعه استراتژی‌های تلفن همراه برای کمک به آن‌ها در رسیدن و درگیر کردن کاربران تلفن همراه تعامل برقرار می‌کنند .
در هسته خود , تبلیغات موبایل به برند ها کمک می‌کند تا پیام‌های خود را در زمان واقعی به مخاطبان از طریق تبلیغات تلفن همراه تحویل دهند . این آگهی‌های موبایل به برندها اجازه می‌دهند تا به مشتریان در کشف چیزهایی مانند راه‌اندازی , معاملات و تبلیغات جدید کمک کنند.
افزایش استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه به پراکنده شدن مخاطبان کمک کرده‌است زیرا افراد بیشتری در طول کانال‌های دیجیتال مختلف وقت صرف می‌کنند. این بدان معناست که بسیاری از بازاریابان باید تبلیغاتی را توسعه دهند که در دستگاه‌های تلفن همراه با تعامل با مشتریان انجام می‌شوند . با ایجاد کمپین ‌های خاص تلفن همراه , برندها فرصتی برای رسیدن به مخاطبان دارند که در زمان واقعی در فعالیت‌های تلفن همراه شرکت می‌کنند .
تبلیغات موبایل مزایایی دارد که می‌تواند به بازاریابان کمک کند . از به موقع بودن برای ارائه بازاریابی برند تا ارتباط با مخاطبان گسترده‌تر و پراکنده , در اینجا چند مزیت وجود دارد که بازاریابان می‌توانند از توسعه یک استراتژی تبلیغاتی موبایل کسب کنند .
تبلیغات موبایل می‌تواند به افزایش دسترسی به زمان واقعی کمک کند , یکی از مزایای تبلیغات تلفن همراه این است که به برند شما اجازه می‌دهد تا در زمان واقعی با مخاطبین خود ارتباط برقرار کند . به این دلیل است که بسیاری از مصرف کنندگان از دستگاه‌های تلفن همراه خود در یک روز به روز برای تعامل با تجربیات فعال مانند خرید برای خواربار , فیلم‌های لایو , گوش دادن به پادکست ها , یا بازی کردن استفاده می‌کنند.
تبلیغات تلفن همراه به لطف پیشرفت‌هایی که در تجربه خرید موبایل به وجود آمده‌است , معاملات را برای خریداران آسان‌تر می‌کند , اکنون پرداخت‌های تلفن همراه توسط بیش از ۱ میلیارد مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند , و انتظار می‌رود که این تعداد به میلیون پوند برسد . براساس گزارش Statista , ۳ میلیارد در سال ۳ . ۵ و با تبلیغات همراه , برند شما ممکن است بتواند به این خریداران برسد , به آن‌ها کمک کند تا محصولات شما را کشف کنند و حتی به طور بالقوه آن‌ها را به خرید مستقیم از دستگاه تلفن همراه هدایت کنند .
با تبلیغات موبایل , مانند تبلیغات بنر , تبلیغات آنلاین , تبلیغات ویدئویی , می‌توانید به شما کمک کنید تا با مخاطبین خود بالای سر بمانید , همچنین می‌توانید به حذف اصطکاک برای خرید کمک کنید اگر مشتریان می‌خواهند از گزینه‌های پرداخت تلفن همراه برای خرید استفاده کنند .

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ