تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی شامل تبلیغاتی است که قبل یا بعد از آن ویدئو پخش میشود.تبلیغات ویدئویی در گوگل از آمار جستجوی بسیار بالایی برخوردار است و امروزه کمتر وب سایتی را مشاهده میکنیم که از تبلیغات ویدئویی بهره نبرده باشد.شبکه های اجتماعی بزرگ مانند اینستاگرام،فیس بوک محل مناسبی برای تبلیغات ویدئویی به شمار میرود اما یوتیوب با امکانات فراوان ویژه فیلم و ویدئو به کاربران خود اجازه میدهد تا ویدئوهای طولانیتری از کار و شغل خود و یا علاقه مندیهای خود را به اشتراک بگذارند.تبلیغات ویدئویی بسیار محبوب و در اذهان عمومی ماندگار است.تبلیغات ویدیویی یک استراتژی بازاریابی است که شامل ایجاد یک ویدئو کوتاه و آموزنده است که یک محصول را تبلیغ می‌کند و قبل , در طول یا بعد از ویدئوی اصلی بازی می‌شود . این کار به گفتن یک داستان , بهبود حجم فروش , ایجاد گپ , انتقال اطلاعات به طور فشرده و رسیدن به مخاطبان گسترده‌تر کمک می‌کند .با جام ارژنگ همراه باشید

>

پتانسیل تبلیغات ویدئویی

پتانسیل تبلیغات ویدئویی برای تعامل با مشتریان و ایجاد آگاهی از برند در حال حاضر بی‌نظیر است . از آنجا که درصد از مصرف کنندگان یادگیری در مورد یک برند را از طریق ویدئو ترجیح می‌دهند , تعجب‌آور است . و برای حمایت بیشتر از این آمار , این را در نظر بگیرید . بیش از ۹۱ درصد از کسب و کارها اکنون از ویدیو به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می‌کنند.
به طور سنتی , برندها در تلویزیون پخش و کابلی تبلیغ شده‌اند , اما بیشتر و بیشتر به آگهی‌های دیجیتال انتقال یافته‌اند . بنابراین , نه تنها برنده‌ای افزایش بودجه‌های تصویری خود را دارند , بلکه به جای روش‌های سنتی تحویل , کانال‌های مدرن را نیز تقویت می‌کنند.
تبلیغات ویدئویی دیجیتال فرصت‌های اولیه جمع‌آوری داده‌ها , نوردهی برند , هدف‌گیری و شخصی سازی را ارائه می‌دهند - قابلیت‌هایی که تبلیغات سنتی تلویزیون نمی‌توانند با آن‌ها رقابت کنند . آگهی‌های ویدیویی دیجیتال آینده هستند زیرا به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهند تا با مخاطبان در قالبی که ترجیح می‌دهند ارتباط برقرار کنند .
تبلیغات ویدئویی از یک بخش از برنامه تبلیغاتی دیجیتال کلی شما , برای داشتن نقش حیاتی در درگیر کردن مشتریان بالقوه , تکامل‌یافته است. در واقع , تحقیقات HubSpot بیان می‌کند که بیش از ۵۰ درصد از مصرف کنندگان می‌خواهند فیلم‌های تجاری را ببینند - بیش از هر نوع دیگری از محتوا.
تبلیغات ویدئویی دو چیز را ادغام می‌کنند که توجه کاربر را جلب می‌کنند : حرکت و صدا . هر دوی این دو نقش مهمی در انتقال پیام کارآمد ایفا می‌کنند که منجر به درگیری بهتر می‌شود .
که در آن تبلیغات تصویری یا متنی به کپی , نقطه‌گذاری و نشانه‌های بصری برای انتقال لحن مطلوب , تبلیغات ویدئویی از حرکت و صدا برای جلب توجه بازدیدکنندگان استفاده می‌کنند . فرمت تبلیغ در ارائه روایت شما به مخاطبان هدف با یک پیام سفارشی که برای آن‌ها آسان است , موثرتر است . آگهی‌های ویدیویی که علاقه کاربران را به خود جلب می‌کنند و از طریق یک اقدام نهایی متقاعد کننده پی‌گیری می‌شوند , به موفقیت در علاقه‌مند نگه داشتن مخاطبان بستگی دارند .

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی ادغام تکنولوژی و خلاقیت

تبلیغات ویدئویی عرصه ای است که در آن تکنولوژی و خلاقیت ادغام می‌شوند تا سمفونی مسحور کننده تصاویر و صداها بسازند . از الگوریتم‌های هوش مصنوعی که ترجیحات مصرف کنندگان را به تجربیات واقعیت افزوده ذهنی آشکار می‌کنند , تبلیغات ویدیویی از طریق موانع سنتی برای تبدیل شدن به یک زمین‌بازی همه‌جانبه شکسته شده‌است که باعث جرقه تخیل و ایجاد یک تاثیر فراموش‌نشدنی در این دنیای خودکار می‌شود .تبلیغات ویدیویی , شیوه استفاده از ویدیو برای فروش محصول یا سرویس است . این فیلم به فیلم‌های تبلیغاتی اشاره می‌کند که قبلا , در طول و پس از مشاهده محتوای جاری ارائه شده‌اند . چندین متخصص بازاریابی اخیرا ً افق‌های خود را برای ادغام تبلیغات نمایشی با محتوای ویدئو به عنوان بخشی از تبلیغات ویدیویی گسترش داده‌اند . این ها شامل آگهی‌های تبلیغاتی هستند که به محض این که کاربر مکان‌نما موس را بر روی آن‌ها شناور می‌کند شروع به بازی می‌کنند , همچنین آگهی‌های ویدئویی بومی که توسط شبکه‌های دیجیتال تبلیغ می‌شوند .

تبلیغات کلیکی گوگل

فرمت های متنوع تبلیغات ویدئویی

در مورد تبلیغات ویدئویی گزینه‌های مختلف قالب‌بندی وجود دارد . رایج‌ترین فرمت های ویدئویی عبارتند از :
آگهی‌های ویدئویی خطی : تبلیغات پیش , میانی و پست رول حدود ۱۵ تا ۳۰ ثانیه طول دارند و قبل , در طول و بعد از محتوا ظاهر می‌شوند . یکی از ویژگی‌های کلیدی این نوع تبلیغ این است که صفحه کامل را می‌گیرد .
تبلیغات ویدئویی تعاملی : تبلیغات ویدئویی تعاملی می‌توانند قبل , حین یا بعد از محتوای ویدئو ظاهر شوند . آن‌ها در حالی که بازی می‌کنند صفحه نمایش را می‌گیرند و بینندگان می‌توانند به روش‌های مختلف با تبلیغ تعامل داشته باشند , مانند امضای خبرنامه .
یک گزینه نسبتا ً جدید در مورد تبلیغات تعاملی , یک تبلیغ ویدئویی فروش است که مردم را تشویق به خرید می‌کند نه فقط مرور . برای مثال , وقتی بینندگان یک ویدئو را برای یک محصول می‌بینند , یک لینک ظاهر می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا این آیتم را بخرند .
تبلیغات ویدیویی را بپوشانید : این تبلیغات به طور همزمان با محتوا اجرا می‌شوند , معمولا ً به عنوان یک بنر تعاملی یا همپوشانی . وقتی یک بیننده روی یک آگهی کلیک می‌کند , محتوای مکث می‌کند و تبلیغ برای گرفتن صفحه کامل باز می‌شود . این برنامه معمولا ً حدود ۵ تا ۱۵ ثانیه قبل از کاهش اندازه یا چرخش به یک تبلیغ دیگر اجرا خواهد شد.
آگهی‌های ویدئویی همراه : تبلیغات همراه در کنار محتوا بازی می‌کنند و اغلب شکل متن , تبلیغات بنر , رسانه‌های غنی , یا پوستی را که در اطراف محتوای ویدئو پیچیده می‌شوند , نمایش می‌دهند . بینندگان ویدئو به طور مداوم آن‌ها را در حین تماشای یک ویدئو می‌بینند .

تبلیغات ویدئویی

فرآیند تبلیغات ویدئویی را بشناسیم

تبلیغات ویدئویی فرآیندی است که در آن برندها محتوای تبلیغاتی را به میلیون‌ها نفر نشان می‌دهند که امروز فیلم تماشا می‌کنند . تبلیغات ویدئویی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از طریق طیف وسیعی از فرمت های ویدئویی به مصرف کنندگان برسند , و بر روی دستگاه‌ها و کانال‌های متعدد کار کنند . تبلیغات در زمان‌های مختلف بازی می‌کنند و از روش‌های هدف‌گیری مختلفی استفاده می‌کنند.
چگونگی تعامل بینندگان با تبلیغات ویدئویی به طور مداوم در حال تغییر است و طول و مکان تبلیغات نیز تغییر می‌کند تا آن‌ها را موثرتر کند . بینندگان حتی می‌توانند انواع مختلفی از انواع تبلیغات را تجربه کنند در حالی که یک قطعه از محتوا را مصرف می‌کنند. به همین دلیل است که بازاریابان باید مراقب ایجاد تبلیغات مرتبط باشند و آن‌ها را به روشی حداقل مخرب قرار دهند . بهترین محتوا برای آگهی‌های ویدئویی به بافتی بستگی دارد که در آن بینندگان در معرض آن‌ها قرار می‌گیرند و میزان توجهی که به احتمال زیاد به آن‌ها می‌دهند .

نکات مهم تبلیغات ویدئویی

اکثر تبلیغات ویدیویی آنلاین هستند و ۳۰ ثانیه یا کم‌تر طول می‌کشند ; این موضوع را در هنگام نوشتن داستان برای ویدئو در ذهن داشته باشید . فیلم‌های طولانی‌تر نیز ممکن است برای موقعیت یابی برند در صورت استفاده صحیح مفید باشند . برای اینکه بازدید کنندگان را تماشا و مشغول نگه دارید , حذف اطلاعات خارجی و انتشار سریع پیام تان تا حد امکان ضروری است .
چرا بینندگان باید به برند شما اهمیت دهند ؟ در ویدئو تجاری شما , با تاکید بر آنچه شرکت شما را برجسته می‌کند به این سوال پاسخ دهید . برای بینندگان توضیح دهید که چرا شرکت در کاری که انجام می‌دهد بسیار خوب است . برای بینندگان توضیح دهید که چرا برند شما از دیگران متمایز است . موفقیت‌های خود را به اشتراک بگذارید . رکورد موفقیت خود را نشان دهید . نظرات مشتریان و اظهارات خوب نیز قابل‌قبول است . هرچه بیشتر بر مزایای شرکت خود تاکید کنید , تبلیغ ویدئویی شما موثرتر خواهد بود .
ویدئوی شما باید توضیح دهد که چرا بینندگان باید برند شما را انتخاب کنند . در مورد محصولات یا خدمات شما چه چیزی است که آن‌ها را " انتخاب درست " می‌کند ? شما باید دلیلی برای انتخاب شرکت تان فراهم کنید , چه یک معامله فوق‌العاده , تضمین نامحدود , یا تکنولوژی اختصاصی برای تولید یک محصول منحصر به فرد . این موضوع باید در هنگام طراحی و ضبط ویدئو اینترنتی شما مورد تاکید قرار گیرد .
تبلیغات ویدئویی
تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی در عصر دیجیتال

فيلم جام ارژنگ,دانلود فيلم جام ارژنگ,مشاهده فيلم جام ارژنگ,نسخه جديد فيلم جام در عصر دیجیتال امروز , تبلیغات ویدیویی بسیار مهم است زیرا به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را به شیوه‌ای پویا و جذاب بفروشند . توجه را جذب می‌کند , احساسات را بیرون می‌کشد و اطلاعات را در عرض چند ثانیه منتقل می‌کند . برای آگاهی و تعامل برند مهم است و یادآوری بهتری نسبت به مطالب متنی ایجاد می‌کند .
علاوه بر این , با رشد رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو , تبلیغات ویدیویی در حال حاضر دارای دسترسی گسترده , قابلیت‌های هدف قرار دادن و تجزیه و تحلیل جامع است که به شرکت‌ها امکان درک بهتر و تنظیم استراتژی آن‌ها را می‌دهد . در نتیجه اهمیت آن در دستیابی به اهداف بازاریابی و حفظ مزیت رقابتی آشکار است .
کسب و کارها در مورد تبلیغات ویدئویی گزینه‌های مختلفی دارند . آن‌ها فقط باید نیازهای مشتری خود را تحلیل کرده و نوع بازاریابی ویدئویی را انتخاب کنند که بیش‌ترین تناسب را با خواسته‌ها و خواسته‌های آن‌ها دارد و برای اهداف آن‌ها بسیار امیدوارکننده و مناسب است .
اینها رایج‌ترین نوع تبلیغات ویدئویی هستند . اینها فیلم‌های کوتاه با محتوای تجاری هستند که قبل , حین , یا بعد از محتوای ویدئو بازی می‌کنند . تبلیغات یوتیوب مثالی از یک تجارت در جریان است . آن‌ها بازدیدکنندگان را تشویق می‌کنند که روی لینک کلیک کنند یا از پیشنهاد استفاده کنند .
تبلیغات ویدئویی
تبلیغات ویدیویی

دلایل انجام تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدیویی یک رویکرد بازاریابی موثر است که به برندها در بهبود عملکرد کسب‌وکار کمک می‌کند . بازاریابان تصدیق می‌کنند که فیلم‌های تبلیغاتی به افزایش آگاهی , برقراری ارتباط با مخاطبان هدف و ایجاد اعتماد با مشتریان آینده کمک می‌کنند.
۶۹ % کاربران هنگام یادگیری در مورد یک محصول جدید , ویدئو را بر روی قالب‌های محتوایی دیگر ترجیح می‌دهند .به همین دلیل است که ۶۰ درصد شرکت‌ها فیلم‌های تبلیغاتی ایجاد می‌کنند زیرا آن‌ها معتقدند که آن‌ها موثر هستند . دلایل متعدد توضیح می‌دهند که چرا چنین درصد بزرگی از کسب و کارها فیلم‌های تبلیغاتی خود را در نظر می‌گیرند .
افزایش تعداد سهام شبکه های اجتماعی ; سطح دید بالا ; مخاطبان بین‌المللی گسترده ; افزایش تبدیل و حجم فروش ; افزایش roi ; بهبود اعتماد و اعتبار ; رتبه‌بندی بهتر نتایج جستجوی گوگل ; ترافیک ارگانیک عالی ; تعامل بهتر کاربر همراه ;از مزایای مهم تبلیغات ویدئویی به شمار میروند.

تبلیغات ویدئویی

طول تبلیغات ویدئویی بسیار مهم است

در تبلیغات ویدئویی همیشه باید طول بهینه ویدئوی خود را انتخاب کنید . به یاد داشته باشید که شما در حال ساخت یک ویدئو هستید تا تمام تاریخچه برند خود را مشخص نکنید بلکه محصول خود را تبلیغ و بفروشید . تبلیغ شما باید به اندازه کافی کوتاه باشد تا توجه مشتریان را حفظ کرده و پیام خود را به شما ابلاغ کند . به طور کلی , طول تبلیغات ویدئویی آنلاین حدود ۳۰ ثانیه یا کم‌تر است . بنابراین وقتی یک اسکریپت می‌نویسید , مطمئن شوید که می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید در چارچوب زمانی خود منتقل کنید . در صورتی که شما آگهی‌های ویدیویی برای کاربران موبایل و شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام تولید می‌کنید , یک ویدئو ۱۵ ثانیه‌ای ایجاد می‌کنید تا اطمینان حاصل کنید که مردم آن را تا پایان یک ایده عالی تماشا خواهند کرد .

تبلیغات ویدئویی چگونه کار میکند؟

تبلیغات ویدئویی دیجیتال شامل ارسال محتوای ویدیویی تبلیغاتی به مخاطبان هدف با استفاده از کانال‌های مختلف آنلاین است. به عبارت دیگر , این به معنای توزیع تبلیغات ویدئویی شما بر روی محتوای وب مختلف است.
اما سوال اصلی اینجاست که تبلیغات ویدئویی چگونه کار می‌کند ؟ بهترین راه برای پاسخ به این سوال این است که نگاهی به گزینه‌ها بیندازید . رایج‌ترین انواع تبلیغاتی دیجیتال مورد استفاده در آن , تبلیغات نمایشی سنتی مانند تبلیغات بنر هستند . این روش تبلیغاتی در طول سال‌ها نسبتا ً بی‌اثر بوده‌است زیرا تبلیغات نمایشی دارای نرخ کلیک پایین هستند . این امر به ویژه در حال حاضر که میانگین طول توجه فرد کم‌تر از همیشه است . به همین دلیل بازاریابان باید راه‌های جدیدی برای جذب و جذب مخاطبان خود پیدا کنند .و این جایی است که تبلیغات ویدئویی پخش می‌شوند .
ویدئو به شما کمک می‌کند که مخاطبین خود را درگیر کنید - به دلیل ماهیت پویای آن‌ها , ویدیوها نسبت به آگهی‌های نمایش سنتی بسیار بیشتر به بینندگان علاقمند هستند . و اگر تا به حال در مورد تلاش برای بازاریابی ویدیویی فکر کرده‌اید , بدانید که ۵۴ % مصرف کنندگان تمایل به دیدن فیلم‌های بیشتر از برندها را ابراز کرده‌اند . این فقط ثابت می‌کند که بینندگان چقدر شبیه ویدئو هستند.
ویدئوها به طور باور نکردنی انعطاف‌پذیر هستند - یکی از بهترین ویژگی‌های ویدئو این است که انعطاف‌پذیر هستند ! این بدان معناست که انواع مختلفی از ویدیوها برای اهداف مختلف مناسب هستند . ویدیو قابلیت اشتراک گذاری دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای ویدئو این است که کاربران دوست دارند آن‌ها را به اشتراک بگذارند . نه تنها مزیت مستقیم بر تبلیغات , بلکه داشتن حضور اجتماعی قوی برای هر کسب‌وکار در دنیای دیجیتال امروز ضروری است .

تبلیغات ویدئویی

نکته مهم در تبلیغات ویدئویی

قبل از شروع تبلیغات ویدئویی اطمینان حاصل کنید که جذاب‌ترین بخش را در ابتدا در نظر بگیرید . با توجه به رسانه‌های پرتاب سنگ , شما تنها ۱۵ ثانیه وقت دارید تا توجه مشتریان احتمالی خود را جلب کنید و علاقه آن‌ها را جلب کنید , به همین دلیل شما باید مهم‌ترین و چشمگیرترین اطلاعات را در ابتدای ویدئوی خود بگنجانید . اگر شما موفق به تولید یک ویدئو با کیفیت بالا شوید که بینندگان آن را از ثانیه اول به نمایش می‌گذارد , می‌توانید از این کار جلوگیری کنید . برای انجام این کار , ویدئوی خود را با بیانیه‌ای آغاز کنید که فورا ً بازار هدف شما را درگیر خواهد کرد . سعی کنید مشتریان احتمالی خود را از ثانیه اول با بحث در مورد یک مشکل گسترده , پرسیدن یک سوال , یا به اشتراک گذاشتن یک واقعیت جدید به هم بزنید .

تبلیغات ویدئویی جذاب است

تبلیغات ویدئویی مفهومی از تبلیغات یک محصول یا سرویس از طریق ویدیو است . این فیلم به فیلم‌های تبلیغاتی اشاره می‌کند که قبلا , در طول و پس از پخش محتوا بازی می‌کنند . اخیرا , برخی از متخصصان بازاریابی حوزه خود را گسترش می‌دهند و شامل تبلیغات با محتوای ویدئو به عنوان بخشی از تبلیغات ویدئویی می‌شوند .
این ها شامل تبلیغاتی هستند که وقتی کاربر یک مکان‌نما موس را بر روی آن‌ها می‌گذارد و همچنین تبلیغات ویدئویی بومی که در شبکه‌های دیجیتال تبلیغ می‌شوند , شروع به بازی می‌کنند .
تبلیغات ویدئویی به آرامی محبوبیت خود را افزایش می‌دهد و به وضوح در راه آوردن چیز بزرگ بعدی در دنیای بازاریابی است . این یک راه عالی برای رسیدن به مخاطبان است .
سرمایه‌گذاری استراتژی خوبی است . ترفند در اینجا ارائه آگهی‌های ویدئویی به بیننده است به طوری که به نظر مرتبط و مسحور کننده می‌رسد . اگر این معیار برآورده نشود , تبلیغ صرفا ً باعث آزار و اذیت بیننده می‌شود تا اینکه علاقه او را به هم بزند .
تبلیغات ویدئویی بیشتر از ایجاد تبلیغات ویدئویی جذاب است.
همانند تبلیغات تلویزیونی , شما باید تبلیغات ویدئویی آنلاین خود را در مقابل مخاطبین هدف خود دریافت کنید . صرف‌نظر از اینکه تبلیغات ویدئویی شما چقدر جذاب هستند , اگر بینندگان درست آن را نمی‌بینند , آن‌ها هیچ فایده‌ای نخواهند داشت .
تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی فرآیند نمایش محتوا است

تبلیغات ویدیویی فرآیندی است که در آن برندها محتوای تبلیغاتی را به میلیون‌ها نفر نشان می‌دهند که امروز فیلم تماشا می‌کنند . تبلیغات ویدیویی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از طریق طیف وسیعی از فرمت های ویدیویی به مصرف کنندگان برسند , و بر روی دستگاه‌ها و کانال‌های متعدد کار کنند . تبلیغات در زمان‌های مختلف بازی می‌کنند و از روش‌های هدف‌گیری مختلفی استفاده می‌کنند.
چگونگی تعامل بینندگان با تبلیغات ویدئویی به طور مداوم در حال تغییر است و طول و مکان تبلیغات نیز تغییر می‌کند تا آن‌ها را موثرتر کند . بینندگان حتی می‌توانند انواع مختلفی از انواع تبلیغات را تجربه کنند در حالی که یک قطعه از محتوا را مصرف می‌کنند. به همین دلیل است که بازاریابان باید مراقب ایجاد تبلیغات مرتبط باشند و آن‌ها را به روشی حداقل مخرب قرار دهند . بهترین محتوا برای آگهی‌های ویدیویی به بافتی بستگی دارد که در آن بینندگان در معرض آن‌ها قرار می‌گیرند و میزان توجهی که به احتمال زیاد به آن‌ها می‌دهند .

انواع تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدیویی برجسته می‌توانند به برندها کمک کنند تا به مشتریان برسند و توجه خود را جلب کنند . شما می‌توانید ویدئوهای خود را در یوتیوب یا دیگر سکوهای به اشتراک گذاری ویدئو اجرا کنید تا نوردهی بیشتری به دست آورید . برای انتخاب فرمت تبلیغ ویدیویی مناسب برای برند خود , باید بیشتر در مورد گزینه‌های موجود و ویژگی‌های آن‌ها بدانید.
تبلیغات در جریان . شما می‌توانید این نوع تبلیغ را زمانی ببینید که محتوای ویدئو قبلا , در طول , یا بعد از ویدئوی اصلی در یوتیوب یا دیگر پلتفرم ها بازی می‌شود . تبلیغات درون جریان می‌تواند هم قابل حذف و هم غیر - باشد . در سناریوی اول , بیننده می‌تواند ویدیو را حذف کند. این تبلیغات به ایجاد آگاهی از برند , دسترسی به مشتریان و هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت کمک می‌کنند .
تبلیغات ویدئویی خارج از جریان . اینها تنها کاربران آگهی‌های موبایل هستند که می‌توانند خارج از یوتیوب پیدا کنند . تبلیغات ویدئویی خارج از جریان در برنامه‌ها و وب سایت‌های شریک ظاهر می‌شوند . شما به راحتی می‌توانید تبلیغات خارج از جریان را تشخیص دهید چون آن‌ها با صدایی خاموش بازی می‌کنند . اگر بیننده به محصول ارتقا یافته علاقه‌مند باشد , این فرد می‌تواند از ویدئو برای دریافت اطلاعات لازم استفاده کند . این نوع تبلیغ ویدیویی برای شرکت‌هایی که نیاز به افزایش دسترسی خود به قیمت ارزان و افزایش آگاهی از برند دارند , عالی است .
تبلیغات زیاد . اینها آگهی‌های ۶ ثانیه‌ای غیر قابل حذف هستند که می‌توانند قبل , حین , یا بعد از ویدئوی اصلی ظاهر شوند . مردم می‌توانند با این نوع تبلیغ ویدیویی در یوتیوب , سایت‌ها و برنامه‌ها مواجه شوند. نام‌های تجاری که از تبلیغات زیاد برای آن‌ها براساس تعداد برداشت‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند . اگر یک شرکت تلاش کند تا با یک پیام روشن و کوتاه به مخاطبان هدف خود برسد , این نوع انتخاب خوبی است . آگهی‌های کشف ویدئو . این تبلیغات را می‌توان در فیلم‌های مربوط به یوتیوب , نتایج جستجوی یوتیوب یا صفحه اصلی یوتیوب برای دستگاه‌های موبایل یافت . آگهی شامل یک عکس فوری از یک ویدئو و یک متن کوتاه است. طول این ویدئوی تبلیغاتی می‌تواند بسته به موقعیت متفاوت باشد , اما این نوع تبلیغ همیشه شامل دعوتی برای تماشای ویدئو است .
تبلیغات ویدئویی برای ترویج یک محصول جدید و افزایش آگاهی عالی است . این کار به رسیدن به مخاطبان گسترده کمک می‌کند و در یک بازه زمانی کوتاه یک همهمه ایجاد می‌کند. بینندگان می‌توانند یک فیلم تبلیغاتی را ببینند که به طور خودکار با صدای خاموش در حدود ۳۰ ثانیه در بالای خوراک خانگی یوتیوب بازی می‌کند .

با 6 گزینه تبلیغات ویدئویی آشنا شویم

تبلیغات ویدیویی گزینه‌های مختلفی را برای بازاریابان برای انتخاب ارائه می‌دهد . آن‌ها تنها می‌توانند نیازهای مشتریان خود را تحلیل کرده و نوع تبلیغات ویدئویی را به بهترین نحو متناسب با نیازهای خود انتخاب کنند و یا آن را که با اهداف خود نوید بخش و سازگار به نظر می‌رسد . این انواع مختلف تبلیغات ویدئویی عبارتند از :
1-تبلیغات ویدئویی درون جریان :اینها محبوب‌ترین نوع تبلیغات ویدئویی هستند . اینها فیلم‌های کوتاه حاوی محتوای تبلیغاتی هستند که قبل , در طول یا بعد از محتوای ویدئو ظاهر می‌شوند . مثالی از آگهی‌های درون جریان , تبلیغاتی است که در یوتیوب ظاهر می‌شوند . بعضی از اینها تعاملی هستند . آن‌ها بیننده را تشویق می‌کنند که روی لینک کلیک کند یا پیشنهادی را ادعا کند.
2-تبلیغات ویدئویی غیر خطی:این به تبلیغاتی اشاره می‌کند که خارج از ویدئو اصلی پخش می‌شوند . وقتی کاربر بر روی آن‌ها کلیک می‌کند , ویدئویی که او در حال تماشای آن است , بازی را متوقف می‌کند . آن‌ها به هیچ محتوای دیگری متصل نیستند .
3-تبلیغات ویدئویی جایزه ای:این تبلیغ اغلب گیمرها را هدف قرار می‌دهد . این برنامه به آن‌ها انگیزه و مزایای خاصی در ازای تماشای آگهی ویدیویی می‌دهد . این مزایا ممکن است شامل یک زندگی اضافی یا یک ابزار پاداش باشند .
4-تبلیغات ویدئویی اتوپلی بومی:این نمایش در پایان محتوا . هنگامی که آن‌ها با محتوا مرتبط هستند , کاربر فقط شانس افزایش کار خود را مشاهده می‌کند .
5-تبلیغات ویدئویی خرید:این تبلیغات بینندگان را تشویق به خرید یک محصول خاص می‌کند. پس از این فیلم برای این نوع نمایش‌های تبلیغاتی , به نظر می‌رسد که یک لینک بیننده را به خرید آن هدایت می‌کند. این در هر برنامه‌ای که بیننده استفاده می‌کند اتفاق می‌افتد .
6-تبلیغات ویدئویی آنلاین:این یک نوع پیشرفته‌تر از تبلیغ ویدیویی است . این کار به بیننده فرصتی می‌دهد تا تجربه دیدن را انتخاب کند و کنترل کند .
با توجه به نتایج مطلوب تبلیغات ویدیویی , تکنیک‌های تبلیغاتی شیوع زیادی پیدا می‌کنند , به علاوه آینده تبلیغات نیز شامل مانورهای تبلیغاتی ویدئویی است .بنابراین , تبلیغات ویدئویی آنلاین قلمرو جدیدی برای هر سازمان خواهد بود .

تجزیه و تحلیل تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی به یک مولد درآمد موثر برای برندها , به ویژه در سکوهای اجتماعی تبدیل شده‌است . توییتر هر روز بیش از ۲ میلیارد تصویر ویدیویی دریافت می‌کند , و ۹۱ درصد کاربران فعال در هفته اینستاگرام فیلم تماشا می‌کنند . واضح است که داشتن یک استراتژی تبلیغاتی ویدئویی بسیار مفید است . مشتریان نسبت به متن به محتوای ویدئو پاسخ بیشتری می‌دهند , صرف‌نظر از اینکه کدام کانال زندگی می‌کند . این موضوع را می‌توان به این واقعیت که محتوای ویدئو از تصاویر , صدا و متن برای ایجاد یک فضای جامع استفاده می‌کند , نسبت داد . با این حال , می ‌توان چالش جدیدی برای خلق محتوای جدید برای بازاریابان ایجاد کرد .
با این حال , مقایسه و تجزیه و تحلیل عملکرد ویدئو در سراسر سیستم‌عامل به آن راحتی که به نظر می‌رسد نیست . محبوبیت روزافزون آگهی‌های ویدیویی بسیاری از رسانه‌های اجتماعی را به اصلاح و گسترش گزینه‌ها و معیارهای تبلیغ ویدئویی آن‌ها واداشته است , بنابراین مناقصه , شمارش دیدگاه‌ها و گزارش دهی می‌تواند به طور قابل‌توجهی از سکو به سکو متفاوت باشد.
برای مثال , مشاهده یک ویدئو به مدت سه ثانیه یا بیشتر یک دیدگاه در فیس بوک و اینستاگرام محسوب می‌شود . در مقابل , تماشای یک تبلیغ ویدیویی به مدت ۱۱ تا ۳۰ ثانیه یک دیدگاه در مورد تبلیغات یوتیوب محسوب می‌شود .
برای تجزیه و تحلیل دقیق و استفاده از نتایج ویدئو تبلیغ , تبلیغ کنندگان باید نحوه شمارش و آمار هر سکو برای تصاویر ویدئویی را درک کنند , زیرا آن‌ها یکسان نیستند .

هدف تبلیغات ویدئویی چیست

یک تبلیغ ویدیویی عموما ً یک ویدئو کوتاه و آموزنده است که هدف آن کمک به ترویج یک محصول یا سرویس است. این تبلیغات می‌توانند از چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشند . انتظار می‌رود که آن‌ها یک نمایش مختصر از آنچه محصول و برند برای آن‌ها و آنچه به مشتریان ارائه می‌دهند باشند .
آگهی‌های ویدیویی عموما ً قبل , در طول یا بعد از محتوای ویدئوی غیر تجاری در سکوهای به اشتراک گذاری ویدئو مانند یوتیوب , اینستاگرام و فیس بوک ظاهر می‌شوند . با این حال , آن‌ها همچنین می‌توانند یک ویدئو مستقل کوتاه باشند که هدف آن هل دادن یک محصول / سرویس به شیوه‌ای نوآورانه است .
پلتفرم ها سیاست‌های متفاوتی در مورد نحوه نمایش و رفتار آن‌ها با تبلیغات ویدئویی دارند . در حالی که برخی ممکن است چند ثانیه زمان مشاهده را به عنوان یک نما در نظر بگیرند , برخی دیگر از کاربران باید تبلیغ را برای مدت طولانی ‌تری تماشا کنند تا آن را به عنوان یک نما در نظر بگیرند . معیارهای تعامل نیز بستگی به نوع تبلیغ به کاربر دارند . یک تبلیغ که قبل از یک ویدئو پخش می‌شود معمولا ً با تبلیغات تولید شده و به عنوان یک ویدئو مستقل , متفاوت رفتار می‌شود . سپس این موضوع بر معیارهای تعامل ویدئو و چگونگی ارتقا آن‌ها بر روی سکو تاثیر می‌گذارد .

تبلیغات ویدئویی قویترین ابزار بازاریابی است

تبلیغات ویدئویی به یکی از قوی‌ترین روندهای بازاریابی در دهه گذشته تبدیل شده‌است .
در واقع هر کسی می‌تواند قدرت ویدئو را از کف دست خود با دستگاه‌های موبایل به کار گیرد .
آن‌ها قادر به عکاسی از یک ویدیوی ۴ k برای تصاویر قطعی هستند و ویرایش با نرم‌افزار ساخته‌شده در دستگاه‌های اندروید و اپل ساده می‌شود .
روند بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال تغییر است و تبلیغات ویدیویی به طور فزاینده‌ای مهم می‌شود .
در سال ۲۰۲۳ , بازاریابی ویدیویی به افزایش محبوبیت خود با گزارش ۸۶ % از کسب و کارهای مورد استفاده در برنامه‌های بازاریابی خود ادامه می‌دهد . اما یک استراتژی بازاریابی ویدئویی جامد چیزی جز ضروری نیست .
بازاریابی ویدئویی به استفاده از ویدیو برای افزایش آگاهی از برند , افزایش تعامل در کانال‌های مختلف بازاریابی و رانندگی برای یک محصول یا سرویس اشاره دارد.
۹۲ % بازاریابان ادعا می‌کنند که ویدئو بخش مهمی از استراتژی بازاریابی آنهاست .
و وقتی تکنولوژی آسان‌تر و ارزان‌تر می‌شود , ما تنها می‌توانیم ببینیم که این میزان پذیرش همچنان رشد می‌کند .
فرمت ویدئو بسیار جذاب است و قرار دادن محتوای ویدئو در وب سایت و صفحات سرویس راهی عالی برای هدایت تعامل است .
اغلب شرکت‌های باهوش را می بینید که از ویدیو در این مناطق برای نمایش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند.
همین موضوع در مورد پست‌های رسانه‌های اجتماعی نیز صدق می‌کند , که در آن فیلم‌های توضیحی یا حتی شهادت مشتریان می‌توانند برای افزایش تولید و فروش نشان داده شوند .

بازاریابی با تبلیغات ویدئویی

گفته می‌شود که یک تصویر ارزش هزاران کلمه دارد . برای یک ویدئو , آن را با هزاران تصویر دیگر ضرب کنید. این اساس بازاریابی ویدیویی است , یک شکل قدرتمند بازاریابی که به طور موثر مخاطبین شما را به عنوان بخشی از مبارزات بازاریابی شما درگیر می‌کند .
تبلیغات ویدئویی به معنای استفاده از ویدیو برای تبلیغ و تعریف افراد درباره محصول یا سرویس شماست . این کار به افزایش تعامل در کانال‌های دیجیتال و اجتماعی شما کمک می‌کند , به مخاطبین خود آموزش می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد تا با یک رسانه جدید به آن‌ها برسید .
استفاده از ویدئو به عنوان بخشی از بازاریابی در حال کسب و کارهای مختلف از جمله کارآفرینان و کسب وکارهای کوچک است .
با دسترسی به شبکه‌های سریع‌تر , کسب و کارها از ویدئوهای بیشتری برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنند . بسیاری از کسب و کارها , احتمالا ً رقبای شما , از ویدئو برای کمک به کسب ارزش از مخاطبین خود استفاده می‌کنند .
تبلیغات ویدئویی به رهبر استراتژی محتوا در دنیای بازاریابی تبدیل شده‌است و محتوای مورد انتظار مخاطبان شما در آینده است . هر چه زودتر با ویدئو شروع کنید , موفقیت شما در دراز مدت بهتر است .

بازاریابی محتوای ویدئو

بازاریابی محتوای ویدئو زمانی است که برندها محتوای ویدئو تولید می‌کنند تا پروفایل خود را به صورت آنلاین بالا ببرند . ویدیو معمولا ً در یوتیوب یا یک شبکه اجتماعی منتشر می‌شود , اگرچه می‌تواند به شکل دوره‌ها , فیلم‌های زنده , یا فیلم‌های خود میزبان نیز باشد .
وقتی به خوبی انجام شود , ویدئو می‌تواند راهی قدرتمند برای انتشار پیام خود به شیوه‌ای باشد که به راحتی برای مخاطبان بزرگ قابل‌دسترسی باشد . این شرکت با هر دو استراتژی محتوای b2c و b2b کار می‌کند.
نکته مهم در زمینه بازاریابی محتوای ویدئو این است که راحت‌تر و آسان‌تر می‌شود . تعداد گزینه‌هایی که بازاریابان دارند به این معنی است که واقعا ً برای هر کسب‌وکار چیزی وجود دارد , حتی آن‌هایی که فاقد مهارت‌های ضبط ویدئو سنتی یا ویرایش هستند .
محتوای ویدئو ابزار مفیدی است که به خریداران بالقوه کمک می‌کند تا درباره یک محصول بیاموزند و استفاده از محتوای ویدئو به افزایش درک کاربر از یک محصول یا سرویس کمک کرده‌است .
مشتریان تنها وقتی محصول شما را می‌خرند که بفهمند چه کار می‌کند و چگونه به آن‌ها کمک می‌کند . تعجبی ندارد که محتوای ویدئو ابزار خوبی برای این کار است چون عنصر بصری به کسب‌وکار کمک می‌کند تا به وضوح توضیح دهد که چگونه کارها کار می‌کنند .

بازگشت سرمایه با تبلیغات ویدئویی

بازگشت سرمایه‌گذاری که از ویدئوی خود دریافت می‌کنید به چند چیز بستگی خواهد داشت که شامل آن می‌شود که شما استراتژی محتوای خود و کیفیت ویدئوهای خود را به خوبی سازماندهی کرده‌اید . شما ممکن است تصور کنید که ویدئو گران و وقت گیر برای تولید است . اما تکنولوژی زیادی وجود دارد که امکان ایجاد سریع و بدون بودجه زیاد را فراهم می‌کند .
اغلب ما نه تنها دستگاه‌های ضبط ویدیویی با کیفیت بالا را در جیب خود به شکل گوشی‌های هوشمند داریم , بلکه راه‌حل‌های نرم‌افزاری مانند VideoScribe و Doodly ایجاد ویدئوهای قابل توضیح با هزینه پایین را آسان می‌سازد . کم‌تر خرج کردن وقتی که ویدئوهای خود را تولید می‌کنید به این معنی است که گرفتن یک roi مثبت آسان‌تر است .
بازاریابان در مورد نحوه استفاده از محتوای ویدئو گزینه‌های زیادی دارند . این به این معنی است که پیدا کردن روشی که متناسب با اهداف بازاریابی شرکت شما باشد آسان است . در حالی که یوتیوب مکانی واضح برای شروع در هنگام ایجاد ویدئو است , در اینجا برخی از گزینه‌های دیگری که می‌توانید استفاده کنید آورده شده‌است :
اغلب رسانه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک , اینستاگرام و یوتیوب به شما اجازه می‌دهند تا داستان‌هایی را پست کنید که پس از زمان مشخصی ناپدید می‌شوند . اینها عالی هستند چون می‌توانند بسیار سریع و ارزان باشند و مستقیما ً با مخاطبین شما صحبت کنند . برای اینکه داستان‌ها موثر باشند , شما باید یک مخاطب در رسانه‌های اجتماعی داشته باشید .
فیلم‌های زنده در سال‌های اخیر با غول‌های صنعتی مانند فیس بوک , یوتیوب رشد کرده‌اند و تمام راه‌های ارائه خدمات برای کسب و کارها برای انتقال محتوای زنده را درهم می‌کشند . ویدیو زنده می‌تواند موثر باشد . فیس بوک گفت که جریان‌های زنده شش برابر بیشتر از فیلم‌های منظم تعامل دارند .
وبینارها راهی عالی برای استفاده از ویدئو برای تعامل مستقیم با مشتریان احتمالی شما هستند . از آن‌ها می‌توان برای پاسخ به سوالات خاصی که مشتریان ممکن است در مورد محصول شما داشته باشند , یا به مخاطبان چیزی در مورد صنعت شما بیاموزد , استفاده کرد و بدین ترتیب خودتان را به عنوان یک مرجع معرفی کرد .

تبلیغات ویدئویی آنلاین مورد استقبال عموم مردم است

تبلیغات ویدئویی آنجا قدرت و اهمیت خود را نشان میدهد که بدانیم همه امروز فیلم‌های آنلاین را به شکلی یا به شکلی دیگر تماشا می‌کنند. افزایش رسانه‌های دیجیتال , استفاده از گوشی‌های هوشمند و بهبود سرعت اینترنت و پوشش خبری منجر به رونق تبلیغات ویدیویی شده‌است . این یکی از محبوب‌ترین راه‌های رسیدن به مخاطبان آنلاین است و احتمالا ً سال‌ها است که بر آن تسلط پیدا می‌کند . با این حال , تبلیغات ویدیویی تضمین موفقیت بدون دانستن بیشتر بازاریابان در مورد آن و نحوه از بین بردن مبارزات موثر را ندارد .
از آنجا که مردم عاشق تماشای ویدیو هستند و تعداد کاربران تلفن همراه در حال افزایش است , مخاطبان ویدیو و آگهی‌های ویدیویی همچنان در حال افزایش هستند . آمار نشان می‌دهد که مردم تبلیغات کوتاه زیادی را در حدود ۳۰ ثانیه تا پایان زمانی که فیلم‌های ویدئویی را در دستگاه‌های تلفن همراه می‌بینند , تماشا می‌کنند.
آمار همچنین نشان می‌دهد که نسل هزاره و نسل z بیشتر احتمال تماشای ویدیو در سکوهای اجتماعی با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه خود را دارند تا تماشای تلویزیون زنده . براساس گزارش گوگل , بینندگان نسبت به desktops یا تلویزیون احساس ارتباط بیشتری با برنده‌ای نمایش آگهی‌های ویدیویی در دستگاه‌های تلفن همراه دارند .
تبلیغات ویدئویی می‌توانند مخاطبان را درگیر کنند که به بنر و تبلیغات متنی کور شده‌اند . آن‌ها شامل حرکت , صدا و سایر عناصر هستند که بینندگان آن‌ها را درگیر می‌کنند , مانند آهنگ‌های جذاب . تبلیغات باید توجه به کار را جلب کند و این می‌تواند امروزه پیچیده باشد زیرا مردم توجه کمی دارند و بسیاری از برندها برای جلب توجه رقابت می‌کنند .
مصرف تبلیغات ویدئویی آسان‌تر است و بینندگان ترجیح می‌دهند آن‌ها را تماشا کنند تا اینکه تبلیغات را در فرمت های دیگر مصرف کنند. ارتباط عاطفی با بینندگان در آگهی‌های ویدیویی باعث می‌شود یا آن‌ها را می‌شکند . آگهی‌های ویدیویی خلاق که احساسات بیننده را درگیر می‌کنند می‌توانند خیلی سریع پخش شوند و میلیون ‌ها نظر بگیرند .

فیلم بهترین راه تبلیغات است

۱. مشتریان شما ویدئوی بیشتری تماشا می‌کنند . این آمار ثابت می‌کند که مخاطبین هدف شما در حال تماشای ویدئو هستند , که احتمالا ً تنها سودی است که شما باید بشنوید : ۹۲ % از چشم اندازه‌ای b2b , میلیارد ویدئو آنلاین مصرف می‌کنند که هر روز در یوتیوب در حدود یک سوم از خریداران یک محصول را خریداری می‌کنند . تبلیغات ویدئویی فروش را تبدیل می‌کنند. بزرگ‌ترین نام در بازارهای آنلاین , از جمله آمازون و ebay , گزارش می‌دهد که اضافه کردن یک آگهی ویدئویی به یک توصیف محصول شانس خرید یک خریدار را تا ۳۵ % افزایش می‌دهد .
2- تبلیغات ویدئویی فروش را تبدیل می‌کنند. بزرگ‌ترین نام در بازارهای آنلاین , از جمله آمازون و ebay , گزارش می‌دهد که اضافه کردن یک آگهی ویدئویی به یک توصیف محصول شانس خرید یک خریدار را تا ۳۵ % افزایش می‌دهد .
۳. مردم ویدیو را به اشتراک می‌گذارند . کسانی که یک آگهی ویدئویی را می‌بینند و آن را جالب یا ارزشمند می‌یابند , آن را با دنبال کنندگان خود در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند . در واقع , بیش از ۷۰۰ ویدیو هر دقیقه توسط کاربران تویی‌تر به اشتراک گذاشته می‌شوند . این پدیده می‌تواند نوردهی ویدئوی شما را به صورت نمایی افزایش دهد .
۴. تبلیغات ویدئویی در میان کاربران موبایل خوب عمل می‌کنند. تعداد افرادی که در حال تماشای ویدئو بر روی دستگاه‌های تلفن همراه هستند به بالا رفتن خود ادامه می‌دهند . یک آمار جالب برای توزیع ویدئو در شرکت‌ها این است که ۸۸ درصد قطعات کوتاه , حدود ۳۰ ثانیه , تا پایان تلفن همراه تحت نظر هستند . این برای کسانی که تبلیغ را روی کامپیوتر می‌بینند نیز صادق نیست .
۵. ویدیو یک فرمت عالی برای اطلاع‌رسانی و آموزش است . از آنجا که آن شامل عناصر صوتی و تصویری است که به حواس چندگانه متوسل می‌شوند , تبلیغات ویدئویی نیز ابزارهای آموزشی را اجرا می‌کنند . آن‌ها به ویژه هنگامی که برای تظاهرات محصول یا به عنوان راهنما استفاده می‌شوند , موثر هستند , زیرا بینندگان واقعا ً می‌توانند ببینند که برخی چیزها چگونه کار می‌کنند یا مهارت جدیدی می‌آموزند .
6-موتورهای جستجو عاشق ویدئو هستند. بزرگ‌ترین شرکت‌های موتور جستجو در هنگام ایجاد tweaks برای الگوریتم‌هایی که مکان‌های خاصی را در صفحه رتبه بالاتر ارائه می‌دهند , در محتوای ویدئو اولویت قرار می‌دهند . توزیع ویدئو از طریق رسانه‌های اجتماعی , ارسال آن‌ها در وبلاگ‌ها و جاسازی آن‌ها در وب سایت شما احتمال پیدا کردن شما در جستجوی اطلاعات مرتبط را افزایش می‌دهد .
۷. یک ویدئو مقادیر زیادی اطلاعات را در مدت‌زمان کوتاهی منتقل می‌کند. شما می‌توانید در زمان کمتری در ویدئو در مقایسه با متن بیشتر بگویید . ویدیو بیشتر به حواس مربوط می‌شود , بنابراین می‌تواند اطلاعات بیشتری را با نمایش و بیان همزمان منتقل کند .
۸. ویدئو داستان شما را بهتر از فرمت های دیگر تعریف می‌کند. تاثیر عاطفی تبلیغات ویدئویی معنادار است . زمانی که از دید و صدا داستان‌سرایی می‌کنید , رابطه شخصی بیشتری ایجاد می‌کنید , و احساسات بیننده را به محصول یا سرویس تان متصل می‌کنید .
۹. تجزیه و تحلیل می‌گوید . سایت‌های اولیه ویدیو , از جمله facebook و یوتیوب , شامل ویژگی‌هایی هستند که شما را قادر می‌سازد تا ببینید محتوای شما چگونه عمل می‌کند . دانستن دیدگاه‌ها , سهام , دوست و تعاملات اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه‌های آینده را برنامه‌ریزی کنید که محتوای شما را در رسیدن به مخاطبین هدف موثرتر می‌کند .
تبلیغات ویدئویی
تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدیویی فروش محصول

تبلیغات ویدیویی به ترویج محصولات یا خدمات از طریق محتوای ویدئویی کوتاه , با هدف راهنمایی آگاهی و در نهایت تشویق فروش اشاره دارد.
آگهی‌های ویدئویی معمولا ً در داخل محتوای جاری یا قبل و بعد از آن تحویل داده می‌شوند , اما می‌توانند در خارج از محتوای گفته‌شده نمایش داده شوند .
نظرات بازاریابان زمانی تقسیم می‌شوند که به تعریف تبلیغات ویدئویی آنلاین می‌پردازند , چون برخی از آن‌ها شامل تبلیغات نمایشی نیز هستند , به ویژه تبلیغات نمایش ویدیویی , و حتی تبلیغات رسانه‌ای غنی / تبلیغات انیمیشن , در حالی که دیگران این کار را نمی‌کنند . یک همپوشانی بین آن‌ها وجود دارد بنابراین کشیدن یک خط واضح دشوار است .
در این مقاله , وقتی در مورد تبلیغات ویدئویی صحبت می‌کنیم , به انواع تبلیغات طبقه‌بندی‌شده به عنوان محتوای ویدئو اشاره می‌کنیم , صرف‌نظر از اینکه آیا آن‌ها می‌توانند به عنوان تبلیغات نمایشی نیز تعریف شوند یا خیر .
تبلیغات ویدیویی یک روش محبوب برای رسیدن به مخاطبان آنلاین است . براساس تحقیقی که اخیرا ً توسط wyzowl انجام شده‌است , ۹۲ % بازاریابان تبلیغات ویدیویی را بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی خود می‌دانند . با توجه به داده‌های هشت سال گذشته , روشن است که این نوع تبلیغات از منحنی صعودی از نظر محبوبیت پیروی می‌کند .
علاوه بر این , ۷۳ درصد از شرکت کنندگان گفتند که آن‌ها ترجیح می‌دهند یک ویدئو کوتاه را تماشا کنند تا انواع دیگر مطالب مانند مقالات وبلاگ یا رسانه‌های اجتماعی نوشتاری , infographics , کتاب‌های الکترونیکی و غیره .

تبلیغات ویدئویی پاداش دهنده

تبلیغات ویدئویی پاداش دهنده:این آگهی‌های ویدیویی کاربران برنامه کاربردی را به تماشای یک ویدئو در ازای پاداش‌های مختلف و ارائه تجربه‌ای همه‌جانبه به دلیل گرفتن صفحه نمایش کامل ترغیب می‌کند. گفته می‌شود که آن‌ها با ۶۲ % از بازیکنان بازی همراه که به طور منظم با آگهی‌های ویدیویی پاداش می‌گیرند , عملکرد بسیار بالایی دارند .
تصور کنید در حال بازی با موبایل هستید که در آن تعداد زیادی از زندگی را در خود جای داده‌اید . بیرون رفتن به سادگی ناراحت‌کننده است چون شما همه آن‌ها را تجربه کرده‌اید .
تبلیغات پاداش داده‌شده را وارد کنید . احتمالا تمایل خواهید داشت که یک تبلیغ کوتاه را ببینید اگر به این معنی است که می‌توانید برای بازی به بازی برگردید .
اگرچه اغلب در بازی‌ها با آن‌ها مواجه می‌شویم , تبلیغات پاداش انحصاری به بازی‌های موبایل نیستند و می‌توانند در دیگر برنامه‌های موبایل نیز استفاده شوند .
نکته مهم دیگر در مورد آگهی‌های پاداش این است که کاربران معمولا ً گزینه انتخاب یا انتخاب را دارند , اما وقتی شروع می‌شود نمی‌توانند از تبلیغ صرف‌نظر کنند .

تبلیغات ویدئویی چه کاری انجام میدهد

تبلیغات ویدئویی به طور کلی , یک تبلیغ ویدیویی هر آگهی است که در فرمت ویدئو قرار دارد. به طور دقیق‌تر , این تعریف شامل هر آگهی نمایش‌داده‌شده در یک جریان ویدئویی آنلاین است. بسیاری از فرمت‌های مختلف تصویری مانند آگهی‌های ویدیویی داخل رودخانه, تبلیغات نمایشی , تبلیغات سپر و غیره وجود دارند .
صرف‌نظر از فرمت , تمام آگهی‌های ویدیویی پتانسیل بالایی برای افزایش تصویر برند , جذب مخاطبان جدید , تولید پیشتاز و افزایش فروش دارند . این بدان معنا نیست که فقط هر تبلیغ ویدیویی کافی خواهد بود - نکات و ترفندهای خاصی وجود دارد که می‌توانید برای به حداکثر رساندن اثربخشی تبلیغات خود دنبال کنید .
یکی از مزایای کمی که تبلیغات تصویری بر روی ویدئو دارند این است که ساخت آن‌ها آسان‌تر است . با این حال , با یک برنامه خوب , ساخت یک آگهی ویدئویی نباید این مشکل باشد . به سادگی چند مرحله اساسی را دنبال کنید , و شما نباید هیچ مشکلی در توسعه کمپین ویدئویی خود داشته باشید .
هدف ویدئوی شما چیست ? آیا این یک ویدئو محصول است ? آیا باید توجه خود را به برند جلب کنید ? یا هدف این است که بینندگان را وادار کنید خبرنامه شما را امضا کنند ? پاسخ به این سوال بر ظاهر نهایی ویدئوی شما تا حد زیادی تاثیر خواهد گذاشت . برای مثال , فیلم‌هایی که هدف آن‌ها آموزش نحوه استفاده از یک محصول خاص به بینندگان است , نسبت به فیلم‌هایی که باعث می‌شوند آن‌ها برای یک سرویس ثبت‌نام کنند , طولانی‌تر هستند .
اگر بر روی بودجه بسیار فشرده‌ای کار می‌کنید , ممکن است به دنبال راهی برای ایجاد یک تبلیغ ویدیویی برای رایگان باشید . خوشبختانه , برخی راه‌حل‌های رایگان برای تبلیغ ویدئو وجود دارد . برای مثال , شما می‌توانید از یک پلت فرم مانند Animoto یا Promo برای ایجاد آسان تبلیغ ویدئویی رایگان خود بدون تجربه قبلی ویرایش ویدئو استفاده کنید .
با این حال , برای استفاده از ویراستاران و سازندگان فیلم‌های رایگان اشکالات خاصی وجود دارد . برای شروع , تبلیغ شما احتمالا ً باید شامل نشانه سازنده ویدئو باشد . دوم , شما ممکن است به تعداد محدودی الگو , مواد ذخیره , یا گزینه‌های سفارشی‌سازی دسترسی داشته باشید , و تبلیغ شما به اندازه آنچه که احتمالا ً می‌خواهید منحصر به فرد نباشد . و در نهایت , رزولوشن ویدئوی شما ممکن است به ۷۲۰ p محدود شود , برای مثال , همانطور که در مورد Animoto است .

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ