تکنیک تبلیغات جهت رشد تجارت

با تکنیک های تبلیغات و بازاریابی آشنا شویم

تکنیک های تبلیغاتی استراتژی هایی هستند که توسط بازاریابان برای جلب توجه به یک محصول استفاده می شود. به عنوان مثال، یک تکنیک تبلیغاتی ممکن است رمز و راز یک محصول را برجسته کند و مشتریان را به جستجوی اطلاعات درباره یک شرکت یا خرید یک محصول وادار کند. بازارها از انواع استراتژی های تبلیغاتی برای برانگیختن احساسات در مصرف کنندگان و ترغیب آنها به خرید استفاده می کنند. هر تکنیک در رویکرد خود به هدف یکسانی از تکمیل فروش منحصر به فرد است

online website builder

طیف وسیع تکنیک های تبلیغاتی

کارشناسان تبلیغات طیفی از سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف تبلیغات را به کار می‌گیرند تا مصرف‌کنندگان را درگیر کنند و علاقه آن‌ها را به محصولات یا خدمات یک شرکت بسنجند. این رویکردها می تواند به رشد فروش و پایگاه مشتریان کمک کند. با یادگیری طیف وسیعی از تکنیک های مورد استفاده در تبلیغات، می توانید فرصت های بازاریابی یک شرکت را گسترش دهید و موفقیت کلی بخش بازاریابی آنها را افزایش دهید

ترکیب بندی چیدمان در تبلیغات

ترکیب بندی به چیدمان عناصر در یک تبلیغ و نحوه اشغال فضا می پردازد. شرکت‌ها از این تکنیک تقریباً در تمام انواع تبلیغات بصری استفاده می‌کنند. با ایجاد یک جریان بصری که چشم بیننده را از یک عنصر به عنصر دیگر هدایت می کند، ترکیب بندی به تاثیر پرسپکتیو کمک می کند. فلش ها و حاشیه ها نمونه هایی از ترکیباتی هستند که کارشناسان بازاریابی ممکن است از آنها برای جلب چشم بینندگان به سمت مورد نظر استفاده کنند

نقطه کانونی تصویر تبلیغاتی

نقطه کانونی کانون اصلی تصویر است. انتخاب یک نقطه کانونی برای اطمینان از اینکه بینندگان پیام شما را درک می کنند بسیار مهم است. شما می توانید یک نقطه کانونی را به روش های مختلف ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید از فوکوس انتخابی استفاده کنید تا توجه را از پس زمینه و نقطه کانونی خود دور کنید. می توانید از نور برای جلب توجه یک محصول با ایجاد پس زمینه تیره در اطراف آن استفاده کنید

تایپوگرافی در تبلیغات

تایپوگرافی که به آن فونت گفته می شود، به ظاهر و سبک یک متن اشاره دارد. این می تواند پیام ها را از طریق کلمات منتقل کند در حالی که علاقه بصری به محصول ایجاد می کند. یک طراح ممکن است حروف را به شکل تغییر دهد یا بافتی را اضافه کند تا متن را برای مصرف کنندگان جذاب تر کند. نظارت بر میزان متن در تبلیغات بسیار مهم است. هنگامی که تایپوگرافی ویژگی غالب نیست، ممکن است استفاده کم از آن برای جلوگیری از منحرف کردن توجه از پیام تبلیغات مفید باشد

قانون یک سوم در تبلیغات

قانون یک سوم یک ابزار بصری است که به سازندگان محتوا و طراحان در چیدمان بصری عناصر داخل یک فضا کمک می کند. برای اعمال قانون یک سوم، یک فضای طراحی را به شش مستطیل مساوی تقسیم کنید و در نتیجه دو ردیف و سه ستون فضا ایجاد کنید. توسعه دهندگان عناصر مهمی مانند نام تجاری و محصول را در تقاطع مستطیل ها اضافه می کنند تا طراحی متعادل بماند

تکنیک تکرار تبلیغات

در یک استراتژی بازاریابی، تکرار یا دیده شدن یک تبلیغ را افزایش می دهد یا به همان پیام در یک تبلیغ اشاره می کند. هنگامی که گوینده عبارتی را تکرار می کند تا توجه را به ویژگی محصول خاص جلب کند، شرکت ها اغلب از این روش در تبلیغات استفاده می کنند. به طور معمول، بازاریابان از تکرار برای افزایش آگاهی از موارد جدید یا برند استفاده می کنند. این امر مستلزم ارائه مکرر یک تبلیغ به مشتریان است. شما می توانید با خرید چندین آگهی تلویزیونی، بیلبوردها یا پست های رسانه های اجتماعی، تکرار را انجام دهید

پشت صحنه تبلیغات

رویکرد پشت صحنه به مشتریان یک دید داخلی بی سابقه از نحوه عملکرد یک کسب و کار می دهد. این برای ایجاد روابط با مشتریان و برقراری ارتباط با اطلاعات حیاتی، مانند گنجاندن عناصر ایمنی در محصولات آنها مفید است. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند محتوای پشت صحنه مانند یک تور ویدیویی از شرکت، تصاویر اعضای تیم در محل کار، یا نمونه‌هایی از انواع مختلف یک محصول را شامل شوند

سمبولیسم در تبلیغات

سمبولیسم زمانی اتفاق می افتد که یک شی یا یک مفهوم به عنوان استعاره برای دیگری عمل کند. تبلیغ کنندگان با استفاده از استعاره ها و تشبیهات به نمادگرایی دست می یابند. این استراتژی مشتریان را قادر می سازد تا محصول را به چیزی آشنا متصل کرده و ویژگی های نماد را به محصول اختصاص دهند. به عنوان مثال، یک رویکرد بازاریابی برای یک شمع خاص ممکن است از استعاره بصری استفاده کند تا عطر شمع را با عطر جنگل کاج برابر کند

روش دیدگاه در تبلیغات

روش تبلیغات نقطه‌نظر عملی را به گونه‌ای به تصویر می‌کشد که گویی بیننده آن را انجام داده یا تجربه کرده است. این می تواند به برقراری ارتباط قوی با بینندگان با غوطه ور کردن کامل آنها در تبلیغات کمک کند. این روش اغلب در هنگام فروش محصولات سبک زندگی مانند تجهیزات فضای باز مؤثر است. اپراتورهای دوربین یا بدلکاران دوربین را در سطح چشم قرار می دهند تا از دید اول شخص از تبلیغات فیلمبرداری کنند

رویکرد جذابیت عاطفی در تبلیغات

جذابیت عاطفی یک رویکرد بازاریابی قدرتمند است که احساسات بینندگان را به خود جلب می کند تا آنها را ترغیب به اقدام کنند. این استراتژی می تواند از روایت برای برانگیختن احساسات مثبت مانند عشق، همدردی، رنجش یا وحشت استفاده کند. به عنوان مثال، تبلیغات جواهرات ممکن است رشد رابطه زن و شوهر را از طریق هدایای جواهرات، از دستبند گرفته تا گردنبند و پایان دادن به حلقه نامزدی، به تصویر بکشد

تکنیک اثبات اجتماعی در تبلیغات

اثبات اجتماعی یک روش متقاعد کننده است که از نفوذ اجتماعی برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای کپی کردن اقدامات مشتریان قبلی استفاده می کند. کسب و کارها سودمندی محصول خود را برای مشتریان بالقوه از طریق استفاده از توصیفات مشتری نشان می دهند. گواهی‌ها از این جهت با ارجاع‌ها قابل مقایسه هستند که می‌توانند اعتماد مصرف‌کنندگان را با صحبت مثبت مشتری دیگر در مورد یک برند جلب کنند. به عنوان نوعی اثبات اجتماعی، متخصصان بازاریابی ممکن است به جوایزی اشاره کنند که سازمان برای ایمنی یا قدرت کسب کرده است. هنگامی که یک محصول یا شرکت جایزه ای دریافت می کند، تیم بازاریابی می تواند از این شناخت برای تقویت اعتماد مصرف کننده در خرید خود استفاده کند

استفاده از اینقلوئنسر در تبلیغات

این استراتژی از افرادی استفاده می‌کند که فالوورهای قابل توجهی در رسانه‌های اجتماعی دارند تا محتوایی را در مورد یک محصول یا خدمات منتشر کنند و دنبال‌کنندگان خود را تشویق به خرید آن کالا کنند. انتخاب فردی که مخاطبان هدف شما قبلاً با او آشنا هستند، مفید است زیرا احتمال زیادی وجود دارد که نظرات این شخص را دوست داشته باشند و به آنها اعتماد کنند. گاهی اوقات، یک برند ممکن است قوانین اینفلوئنسر را برای پایبندی به یک سبک بصری خاص ارسال کند یا به اینفلوئنسر مجوز خلاقیت برای تبلیغ محصول بدهد. شرکت‌ها اغلب به اینفلوئنسرها با پیوندهای وابسته پاداش می‌دهند یا در ازای تبلیغ یک محصول، هر پست را به آنها پرداخت می‌کنند

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل