فیس بوک چیست؟تبلیغات رایگان در فیس بوک چگونه است؟فیس بوک وب سایت شبکههای اجتماعی شبیه به توییتر , لینکدین و غیره است . به افراد امکان برقراری ارتباط , اشتراک اسناد / عکسها / فایلهای چندرسانهای , ایجاد دوستان و غیره را میدهد . فیس بوک یک سرویس / برنامه کاربردی است که میتواند بر روی دستگاههای موبایل و رومیزی دانلود و نصب شود . این سرویس به سرویس گفتگوی متنی و تصویری رایگان اجازه میدهد . ویژگیهای مختلفی در فیس بوک وجود دارد . خوراک خبری اخیرا ً اضافه شدهاست که اطلاعاتی مانند تغییرات پروفایل , رویدادها , تولدها و غیره را برجسته میکند . ایجاد گروههای خاصی که در آنها افراد متفکر میتوانند به آنها ملحق شوند و در مورد نظرات یا آثارشان بحث و تبادل نظر کنند . نیز میتواند برای مقاصد بازاریابی از طریق ارسال تبلیغات استفاده شود
تبلیغات در فیس بوک نمرده است . با وجود بازیکنان جدید در صحنه رسانههای اجتماعی - TikTok , ما به شما نگاه میکنیم - دانستن اینکه چطور در فیس بوک تبلیغ کنیم هنوز یک مهارت ضروری برای بیشتر بازاریابان است . در حال حاضر , اگر در فیس بوک تبلیغ کنید , تبلیغات شما میتواند به ۲.۱۷ میلیارد نفر برسد - به عبارت دیگر , نزدیک به ۳۰ % جمعیت جهان . بعلاوه , پایگاه فعال کاربر سکو همچنان رشد میکند . البته , اینها اعداد impressive . اما فیس بوک در مورد دریافت پیام شما در مقابل بخش درست آن افراد است . کاربرانی که به احتمال زیاد به خرید محصولات یا خدمات شما علاقمند هستند . به خواندن ادامه دهید تا همه چیز را از هزینه تبلیغات فیس بوک برای برنامهریزی اولین کمپین خود بدانید . آگهیهای فیس بوک به افرادی پرداخت میشوند که کسب و کارها برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود به کاربران فیس بوک استفاده میکنند . کسب و کارها یک بودجه تبلیغاتی تعیین کردند و برای هر کلیک یا هزاران برداشت که آگهی دریافت میکند , پیشنهاد دادند . مانند اینستاگرام , تبلیغات فیس بوک در سراسر برنامه کاربردی ظاهر میشوند , از جمله در خوراکهای کاربران , داستانها , پیامرسان , بازار و بیشتر . آنها شبیه پستهای معمولی به نظر میرسند اما همیشه برچسب " اسپانسر " را در بر میگیرند تا نشان دهند که آگهی هستند . آگهیهای فیس بوک ویژگیهای بیشتری نسبت به پستهای منظم دارند, مانند دکمههای cta , پیوندها و کاتالوگهای محصول . برای رسیدن به برند در مقابل کاربران بیشتر , تبلیغات باید بخشی از هر استراتژی بازاریابی فیس بوک باشد . حضار هدف قرار میگیرند . معمولا هزینه آن بیشتر است که تبلیغات خود را در مقابل مخاطبان باریکتر قرار دهید , برخلاف تبلیغات گستردهتر . Ad . هزینهها میتوانند بین تبلیغات نشاندادهشده در فیس بوک و اینستاگرام تغییر کنند. مدت کمپین . تعداد روزها و ساعات یک کمپین بر هزینه نهایی تاثیر میگذارد . رقابت در صنعت شما . برخی صنایع از سایر صنایع برای فضای تبلیغاتی رقابتیتر هستند . هزینههای آگهی معمولا ً هر چه قیمت محصول بیشتر باشد , افزایش مییابد و یا اینکه چقدر سرب که میخواهید ثبت کنید ارزشمند است . زمان سال . هزینههای آگهی میتواند در طول فصلهای مختلف , تعطیلات و یا سایر رویدادهای خاص صنعت نوسان داشته باشد. زمان روز . به طور متوسط , cpc در هر منطقه زمانی بین نیمهشب و ۶ صبح کمترین مقدار را دارد. محل . متوسط هزینههای تبلیغاتی در هر کشور به طور گسترده تغییر میکند .
تبلیغات تصویری اساسیترین فرمت تبلیغ فیس بوک هستند . آنها اجازه میدهند که کسب و کارها از یک تصویر برای ترویج محصولات , خدمات , یا برند خود استفاده کنند . تبلیغات تصویری را میتوان در انواع مختلف تبلیغ , مکانها و نسبتهای بعد استفاده کرد.
تبلیغات تصویری تناسب خوبی برای مبارزات با محتوای بصری قوی هستند که میتوانند در یک تصویر نشان داده شوند . این تصاویر میتوانند از تصاویر , طراحی , یا عکاسی ساخته شوند .
شما میتوانید با افزایش یک پست موجود با یک تصویر از صفحه فیس بوک خود یک عکس ایجاد کنید .
تبلیغات تصویری ساده هستند و اگر از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید میتوانند با موفقیت پیشنهاد شما را نمایش دهند . آنها برای هر مرحله از قیف فروش مناسب هستند - چه میخواهید آگاهی از برند را افزایش دهید و چه راهاندازی محصول جدید را برای افزایش فروش تبلیغ کنید .
تبلیغات تصویر میتواند محدود کننده باشد - شما تنها یک تصویر برای گرفتن پیغام خود دارید . اگر شما باید چندین محصول را نمایش دهید یا نشان دهید که محصول شما چگونه کار میکند , فرمت آگهی تصویری تنها بهترین انتخاب نیست .
درست مانند تبلیغات تصویری , آگهیهای ویدیویی در فیس بوک اجازه میدهند که کسب و کارها از یک ویدئو برای نشان دادن محصولات , خدمات و یا برند خود استفاده کنند .
آنها به ویژه برای دموی محصول , آموزش و نمایش عناصر متحرک مفید هستند .
ویدئو میتواند تا ۲۴۰ دقیقه طول بکشد , اما این به این معنی نیست که شما باید از آن زمان استفاده کنید ! ویدئوهای کوتاهتر معمولا ً جذابتر هستند . فیس بوک توصیه میکند که در کمتر از ۱۵ ثانیه به ویدئو چسبیده باشد.
آگهیهای چرخ و فلک تا ده تصویر یا ویدئو را نشان میدهند که کاربران میتوانند از طریق آن کلیک کنند . هر کدام تیتر , شرح و یا پیوند خاص خود را دارند .
Carousels یک انتخاب عالی برای نمایش مجموعهای از محصولات مختلف است . هر تصویر در چرخ و فلک حتی میتواند صفحه فرود خود را داشته باشد که به طور خاص برای آن محصول یا سرویس ساخته شدهاست .
این فرمت تبلیغ فیس بوک همچنین برای هدایت کاربران از طریق یک فرآیند یا نمایش مجموعهای از محصولات مرتبط با آن با جدا کردن هر بخش از بخشهای مختلف چرخ و فلک شما مفید است .
تبلیغات تجربه فوری , که قبلا ً به عنوان تبلیغات بوم شناخته میشدند , تنها تبلیغات تعاملی تلفن همراه هستند که اجازه میدهند کاربران با محتوای ارتقا یافته شما در فیس بوک درگیر شوند.
با استفاده از تبلیغات تجربه فوری , کاربران میتوانند از یک نمایش چرخ و فلک از تصاویر استفاده کنند , صفحه را در جهتهای مختلف تغییر دهند , و همچنین از روی محتوا زوم کنند .
فیس بوک پیشنهاد میکند که از پنج تا هفت تصویر و ویدئو در هر تجربه فوری تبلیغ برای بهترین شانس نامزدی استفاده کنید. الگوهای Premade همچنین به شما در صرفهجویی در زمان و تکرار تم کلیدی شما در سرتاسر تبلیغ کمک میکنند .
با بیش از ۲.۹ میلیارد نفر هر ماه از فیس بوک استفاده میکنند , و تقریبا ً ۱.۹ میلیارد کاربر هر روز , فیس بوک فرصتی منحصر به فرد برای بازاریابان برای تقویت تلاشهای ارگانیک خود ارائه میدهد .
کسبوکار شما میتواند به مخاطبان بزرگی برسد . فیس بوک یکی از چهار رسانه بزرگ اجتماعی محسوب میشود . با یک سکو که به طور منظم افراد زیادی را جذب میکند , به خوبی ارزش یک عکس گرفتن برای نوردهی و چشمانداز بیشتر برند شما را دارد .
میتوانید فیلتر کنید چه کسی تبلیغ شما را میبیند . زمانی که تبلیغ خود را انجام میدهید , میتوانید پارامترهای جمعیتی مانند سن , علایق و رفتارها را تعیین کنید تا احتمال کلیک را افزایش دهید . با فیس بوک , هزینه تبلیغ شما میتواند به چشم اندازهای اختصاص داده شود که بیشترین ارزش را از پیشنهاد شما بدست آورند .
فیس بوک تجزیه و تحلیل در آگهی ساختهاست . ردیابی عملکرد ad در زمان واقعی ثبت و در دسترس است . شما میتوانید از این معیارها برای درک کار و نحوه بهبود استراتژی تبلیغاتی خود برای مبارزات آینده استفاده کنید .
مشکل این است که هم زمان و هم پول در خط , جای زیادی برای نظارت وجود ندارد . برای سرمایهگذاری روی مخاطبان این سکو و اجرای موثر تبلیغات فیس بوک , باید ابتدا مدیریت تبلیغات فیس بوک را یاد بگیرید .
خلاصه : این بخش مقدار هزینههای اخیر , عملکرد ad و معیارهای کلیدی شما را خلاصه میکند. که شامل دسترسی , تعامل پست و کلیک لینک است. شما حتی میتوانید توصیههای تولید شده توسط خودرو را برای تقویت پستهای خوب ممکن کنید .
همه تبلیغات : برای کسب و کارها که در یک دوره معین چندین آگهی را اجرا میکنند , میتوانید یک تبلیغ خاص انتخاب کنید تا معیارهای دقیق تری را مشاهده کنید یا چیزهایی مانند بودجه تبلیغ خود را ویرایش کنید . همچنین میتوانید تبلیغات انتخاب خود را در این بخش متوقف یا حذف کنید .
مخاطبان : این بخش شامل هر کسی است که برای تبلیغات خود خلق کردهاید . وقتی شما مخاطبان خاصی را انتخاب میکنید خواهید دید که کدام تبلیغات به آن چشمانداز رسیدهاند . شما همچنین میتوانید تغییراتی را براساس جمعیت شناختی ایجاد کنید , همان طور که مناسب میبینید .
تبلیغات خودکار : این بخش تنها در صورتی در دسترس است که شما تبلیغات خودکار ایجاد کرده باشید . این پیشنهاد بهترین تناسب برای مبتدیان و آنهایی است که به دنبال راهی ساده برای به دست آوردن نوردهی هستند . مبادله : دقت را که ممکن است به صورت دستی به دست آورید از دست میدهید . این بخش تمام تبلیغات خودکار و خلاصهای از نتایج اخیر را لیست خواهد کرد.
تبلیغات فیس بوک اساس بسیاری از استراتژیهای رسانههای اجتماعی است . با بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه , فیس بوک به بازاریابان که قبلا ً بیسابقه دسترسی داشتند , پیشنهاد میدهد . این تنها راهی نیست که تبلیغات فیس بوک را به این اندازه قدرتمند میکند , این توانایی رسیدن به افراد مورد نظر شماست . بازار هدف شما . برای پول کمتر از آنچه که میتوانید حدس بزنید , میتوانید تبلیغات فیس بوک پرداختشده را شروع کنید .
تبلیغات فیس بوک به کسب و کارها از همه ابعاد دسترسی به پیچیدهترین و بزرگترین سکوی تبلیغاتی جهان را میدهد . برای هر کسی که یک صفحه تجاری دارد و حداقل ۵ دلار برای تبلیغ فیس بوک در دسترس است . اگر این به نظر شما میآید , به خواندن ادامه دهید .
برای تبلیغ در فیس بوک باید ابتدا یک صفحه کسبوکار فیس بوک ایجاد کنید . اگر حساب شخصی فیس بوک دارید , میتوانید وارد شوید و یک صفحه از آنجا بسازید . انتخاب نوع صفحه کسبوکار که بهترین بازتاب کسبوکار شما است , مهم است . هر صفحه براساس نیازها کمی متفاوت طراحی میشود , بنابراین عاقلانه انتخاب کنید . همچنین باید بدانید که بهترین زمان برای پست کردن در فیس بوک جایی بین ۸ صبح تا ۱۲ بعدازظهر برای حداکثر بازدید است .
حالا زمان آن رسیده که تبلیغ فیس بوک خود را راهاندازی کنید . دقت کنید که دقیقا ً بدانید چه هدفی را پیش از شروع این مرحله میتوانید با تبلیغات فیس بوک خود انجام دهید . اگر بدانید , اکنون زمان آن است که تصمیم بگیرید کدام هدف ( به پایین مراجعه کنید) به شما اجازه میدهد به این هدف برسید.
اگر هدف شما فرستادن ترافیک به پست وبلاگ اخیر تان است , میخواهید افراد ارسالی را به گزینه وب سایت خود انتخاب کنید . یک پست دارید که روی دیوار شما خوب عمل میکند ؟ از گزینه ارتقا موقعیت خود برای ادامه حرکت استفاده کنید . خط پایین , با این گزینههای مختلف آزمایش کنید تا بفهمید کدام یک به شما کمک میکند تا به بهترین نحو به اهداف خود برسید .
این مرحله حیاتی است و نباید از آن عبور کرد . با دسترسی به بیش از ۱.۵ میلیارد نفر در سراسر جهان , شما باید مخاطبان هدف خود را برای بهترین نتایج کمی محدود کنید . ما قویا ً توصیه میکنیم که شما مخاطبین خود را تا حد ممکن محدود کنید .
شما راههای مختلفی برای محدود کردن هدف فیس بوک خود خواهید داشت , از جمله موقعیت جغرافیایی , زبان , علایق , رفتار , عنوان شغل و غیره . همانطور که شروع به اضافه کردن معیارهای مختلف هدف میکنید , توجه خود را به حوزه تعریف مخاطب معطوف خواهید کرد .
یک مکان عالی برای شروع با رقبای شما است . نام آنها را به بخش مورد نظر وارد کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبین خود کسب کنید . شانس این است که مخاطبین آنها بسیار شبیه به شما باشند , بنابراین این میتواند زمان و پولی را که برای شناسایی خودتان صرف میکنید , تا حد زیادی کاهش دهد . همچنین بررسی مخاطبین وب سایتهای محبوب و / یا افراد در جایگاه خود را در نظر بگیرید .
شما همچنین گزینه ایجاد یک مخاطب سفارشی را دارید . این به شما این امکان را میدهد که افراد خاصی را از تبلیغات خود حذف کنید یا هدف قرار دهید . برای مثال , اگر لیست مشترک وبلاگ دارید , میتوانید آن را به عنوان یک مخاطب سفارشی آپلود کنید . پس میتوانید این افراد را با تبلیغات هدف قرار دهید . از سوی دیگر , اگر لیستی از مشتریان فعلی داشته باشید , میخواهید آنها را از پستهای تبلیغاتی آینده محروم کنید .
تبلیغات فیس بوک یکی از مهمترین ابزار برای تبلیغات رایگان است.فیس بوک بزرگترین و پرکاربردترین شبکه رسانههای اجتماعی است . آیا از هر چیزی که به شما میدهد استفاده میکنید ؟فیس بوک بزرگترین و شناختهشدهترین شبکه رسانههای اجتماعی در سراسر جهان است و آن را نقطه ورود عالی برای کسب و کارها به دنبال توسعه استراتژی رسانههای اجتماعی خود میسازد.از میان تمام شبکههای اجتماعی , فیس بوک کسبوکار شما را در معرض وسیعترین مخاطبان قرار میدهد و جامعترین مجموعه ابزارهای کسبوکار را ارائه میدهد .ابزارهای تجاری فیس بوک به شما کمک میکنند برند آنلاین خود را بسازید , ارتباط معناداری با مشتریان و کارمندان بالقوه ایجاد کنید , و بهرهوری کلی را افزایش دهید .این مقاله برای صاحبان کسبوکارهای کوچک است که میخواهند آگاهی از برند را تولید کنند و ارتباطات معناداری را از طریق فیس بوک ایجاد کنند .در سالهای اخیر مطالعات نشان دادهاند که فیس بوک میتواند برای سلامت روانی مضر باشد . در حالی که صرف زمان زیاد در سایت شبکههای اجتماعی میتواند مضر باشد - و شرکت از نظر تاریخی در حفاظت از دادههای شما وحشتناک بودهاست - فیس بوک برخی ویژگیهای قابل بخشش برای کسب و کارها و متخصصان دارد , به ویژه زمانی که در اعتدال استفاده میشود . در واقع فیس بوک یکی از بهترین راهها برای استفاده از رسانههای اجتماعی برای کسبوکار شماست
فیس بوک پیوندهای حرفهای بین رقبا را تشکیل میدهد.یکی از اهداف فراگیر فیس بوک برقراری ارتباط با مردم است , چه دوستان قدیمی , آشنایان فعلی و چه آنهایی که به دنبال ملاقات با افراد جدید هستند . در حالی که هر تعامل در فیس بوک مفید نیست , نمونههای خاصی وجود دارد که تعداد زیاد کاربران میتوانند مفید باشند .برخی مشاغل کلیشههای منفی دارند . افرادی که به عنوان وکیل , سیاستمدار و یا فروشندگان خودرو کار میکنند , تنها به خاطر کارشان میتوانند به عنوان محترم تلقی شوند . فیس بوک میتواند به شکست این تصورات کلیشهای کمک کند.در حالی که شخصیت مشکلساز رسانههای اجتماعی ممکن است برخی از نامزدها را حذف کند , فیس بوک دسترسی مستقیم به هر کسی که از نام تجاری شما پیروی میکند , فراهم میکند . این دید میتواند بهترین کارمندان بالقوه را به شرکت شما جذب کند.مشاغل پست در صفحه کسبوکار فیس بوک شما قرار دارند بنابراین افرادی که برای کار برای شرکت شما هیجانزده میشوند اولین کسانی هستند که میدانند فرصتی برای پیوستن وجود دارد . اگر آنها به دنبال کار نیستند , میتوانند از ویژگیهای " مانند " و " اشتراک " برای آگاه کردن سایر نامزدهای واجد شرایط که ممکن است علاقهمند باشند استفاده کنند .نظارت منظم صفحه فیس بوک شما همچنین میتواند به شما کمک کند یک استراتژی جذب متمرکز و فعال را اتخاذ کنید . بررسی کنید که کدام مشتریان با برند شما تعامل مثبت دارند . آیا آنها عکسها یا پستهای خود را پست میکنند که محصول و سرویس شما را نشان میدهند ? تکالیف خود را انجام دهید و به آن دست یابید ; ممکن است یک طرفدار پرشور را به یکی از بهترین داراییهای خود تبدیل کنید
فیس بوک یک سایت شبکههای اجتماعی است که به کاربران اجازه میدهد با دوستان , خانواده , همکاران و دیگران ارتباط برقرار کنند, از جمله گروههایی از افرادی که علایق مشابهی دارند . کاربران میتوانند عکسها , فیلمها , مقالات و نظرات خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند .صاحبان کسبوکار برای کسب بیشترین سود از فیس بوک باید درک کنند که چگونه با دیگر شبکههای اجتماعی تفاوت دارد . زمانی که شبکههای اجتماعی برای اولین بار راهاندازی شدند , بر بیان فردی تمرکز کردند . با این حال , فیس بوک ارتباط - ساختمان را برای ترویج یک جامعه آنلاین مرتبط اولویتبندی کرد.ارتباطات : کسب و کارها میتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و مخاطبان را هدف قرار دهند تا در ساعات , فروش و تبلیغات , محصولات جدید , تصاویر کالا و غیره به اشتراک بگذارند .اخطارهای آسان و به اشتراک گذاری : افرادی که صفحه شما را دنبال میکنند , زمانی که محتوای جدید را پست میکنید , یک اطلاع فوری دریافت میکنند . با یک کلیک , آنها میتوانند آن را با افراد شبکه خود یا گروهی از دوستان منتخب به اشتراک بگذارند .پیام : مشتریان و دنبال کنندگان میتوانند در مورد پست و صفحه شما نظر بدهند و پیامهای مستقیم به شما ارسال کنند.تعامل مشتری : یک صفحه فیس بوک میتواند به افزایش تعامل مشتری کمک کند . درگیر شدن با پیروان و پاسخ دادن به سوالات آنها میتواند فورا ً یک خریدار احتمالی را به یک مشتری وفادار ارتقا دهد .دید : حتی پیروان برند شما که به روز رسانی های شما را به اشتراک نمیگذارند.سایر شبکههای اجتماعی ممکن است اهداف متفاوتی داشته باشند . به عنوان مثال , توییتر اجازه میدهد که شرکتها اخبار و یا اطلاعیه کوتاه تا ۲۴۰ کاراکتر را به اشتراک بگذارند . با این حال , فیس بوک گستردهترین مجموعه ویژگیهای کسبوکار و شبکه سازی را توسعه دادهاست . مجموعه ویژگیهای آن شرکتها را در معرض جامعه عظیمی از مصرف کنندگان قرار میدهد و به برندها اجازه میدهد تا با خریداران به روشهای منحصر به فرد درگیر شوند
ایجاد صفحه فیس بوک برای کسبوکار شما راه خوبی برای تعامل با مشتریان فعلی و بالقوه است . به شما این امکان را میدهد که مخاطبان خاص را هدف قرار دهید و به روشی مقرونبهصرفه برای آنها تبلیغ کنید . وقتی خوب عمل کنید , صفحه شما حتی میتواند به عنوان ابزاری برای ایجاد عشق به برند برای کسبوکار شما در جامعه فیس بوک استفاده شود .فیس بوک شما برای صفحه کسبوکار میتواند به شما کمک کند کلمه دیجیتال دهان بسازید . با مدیریت خوب , صفحه شما به عنوان یک انجمن برای رشد جامعه و ارتباط با مشتریان جدید و وفادار عمل میکند . برای شما فضایی است که مستقیما ً با مشتریان ارتباط برقرار کنید , به سوالات آنها پاسخ دهید , و پیشنهاداتی را که از آنها سود میبرند به اشتراک بگذارید .اگر به دنبال یادداشتهای سازنده از افراد واقعی هستید تا کسبوکار خود را قویتر کنید , صفحه فیس بوک شما مکانی عالی برای پرداختن مستقیم به فیدبک است و به مشتریان اجازه دهید بدانند که آنها شنیده شدهاند . به علاوه , پستهای منتشر شده شما میتوانند به شما کمک کنند تا جامعه خود را با ارائه محتوا به مشتریان برای سهیم شدن با دوستان فیس بوک که چقدر عاشق کسبوکار شما هستند , بزرگ کنید
چه کسبوکار تجارت الکترونیک داشته باشید و چه یک فروشگاه آجر و ملات , مزایای بیپایان برای قابلیتهای اول موبایل وجود دارد . صفحه فیس بوک شما اطلاعات تجاری مهمی را برای مشتریان احتمالی در دستگاههای تلفن همراه خود ایجاد خواهد کرد.اگر شما یک فروشگاه آنلاین دارید , فیس بوک به شما ابزار ایجاد فرصتهای چندگانه برای " خرید حالا " یا " یادگیری بیشتر " را میدهد تا به سایت خود بروید و به کاربران اجازه خرید مستقیم دهید . از آنجا که بیش از نیمی از آمریکاییها با موفقیت خرید دستگاههای موبایل خود را انجام دادهاند , ایجاد یک دروازه برای خرید از طریق صفحه فیس بوک شما یک کار فکری نیست .چه نتایج جمعآوری از یک آگهی تبلیغاتی در بیلبورد , یک مسافر , یا تبلیغات رسانههای اجتماعی باشد , که مشخص میکند آیا پیام شما با مخاطبین شما میتواند یک چالش باشد . صفحه فیس بوک شما میتواند به عنوان ابزاری برای انجام سریع این کار با آزمودن مفاهیم جدید با جامعه شما عمل کند . با استفاده از پستهای چاپشده ارگانیک در صفحه شما که شما میتوانید برای اطمینان از مشاهده آنها توسط مخاطبان گستردهتر یا مشتریان احتمالی تان افزایش دهید