تبلیغات گوگل یا گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که در آن آگهیها به کاربران داده میشوند . مزایای فوری گوگل ادوردز این است که قابلیت رویت برند را بهبود میبخشد و منجر به نتایج سریعتر میشود .در طول سالها , با تبدیل بازاریابی از سنتی به دیجیتال , کسب و کارها بیشتر راه خود را به سمت اینترنت سوق دادهاند . این امر اینترنت را به شدت با رقابت شدید به هم ریخته کردهاست . علاوه بر کسب و کارها , حتی مصرف کنندگان به طور فزایندهای به اینترنت تکیه میکنند تا تصمیمات خرید خود را بگیرند .با در نظر گرفتن تفکر بالا , برای کسب و کارها برای روشن کردن تبلیغات و رسیدن به مخاطب هدف بسیار مهم میشود . بنابراین , گوگل ادز تنها راهحل ایست که به کسب و کارها کمک میکند تا فورا ً به مخاطبان هدف خود برسند و نتایج مورد نظر را ارائه دهند
>در گذشته , آگاهی از برند کم و بیش به دنبال یک روش کور بود که در روزنامهها , بیلبورد , رادیو و تلویزیون تبلیغ میشود .این رویکرد نتیجه محصولات مصرفکننده را به همراه خواهد داشت , اما محصولات تجاری تا حد زیادی رنج میبرند چون انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطبان گسترده موثر نیست و سوراخ در جیب نیز وجود ندارد . تبلیغات دیجیتال به ویژه گوگل ادوردز شیوه انجام تبلیغات خود را تغییر دادهاست .با گوگل ادوردز , برندها میتوانند زمانی که در مورد مقوله محصول خود در موتور جستجو تحقیق میکنند , برای مخاطبان تبلیغ کنند . تبلیغ کنندگان همچنین میتوانند با هدف قرار دادن افراد در سایر وب سایتها از طریق شبکه نمایش گوگل اندازه مخاطبان خود را افزایش دهند . بنابراین آگاهی از برند یکی از رایجترین مزایای گوگل ادز است.
کسب و کارهای قابلمشاهده در گوگل از نظر فروش ترافیک بسیار ارزشمندتر از هر رسانه دیگری است . در موتور جستجو , کسب و کارها فرصت طلایی دارند تا در زمان دقیق زمانی که به دنبال محصول یا سرویس خود هستند , در مقابل مردم ظاهر شوند . اما اگر فرصت چنین بزرگ باشد , رقابت واقعا ً بالا خواهد بود . به همین دلیل است که رتبهبندی ارگانیک موتورهای جستجو یک کار خستهکننده و زمانبر است . با بهینهسازی مناسب وب سایتها و بهرهگیری از اعتبار وب سایتهای مجاز از طریق بک لینک میتواند نتایج خوبی را به صورت ارگانیک به همراه داشته باشد , اما زمان میبرد .با گوگل ادز , کسب و کارها میتوانند نتایج را سریعتر بدست آورند . بدیهی است که در اینجا نیز رقابت وجود دارد . اما خبر خوب همراه با مقدار پیشنهادی است , امتیاز کیفیت کلید واژه یعنی تناسب آگهی , تجربه صفحه فرود مورد انتظار موقعیت آگهی را تعیین میکند . بنابراین , با بهینهسازی مناسب گوگل ادز همراه با پیشنهاد مورد نیاز , میتواند سرمایه بزرگی را به ارمغان آورد.
گوگل ادز یک روش بهتر برای عملکرد بهتر از رقیب شما ارائه میدهد . زمانی که کسی به دنبال چیزی مرتبط با محصول / خدمات خود به صورت آنلاین است و شما تبلیغات را اجرا نمیکنید اما رقبای شما آنرا اجرا میکنند شما در خطر هستید .
شما عملا ً فورا از تجارت خارج خواهید شد. برای وب سایت شما لازم است که به مشتریان هدف اجازه دهید خرید را آغاز کنند . به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها بر گوگل ادز تکیه دارند . آنها قادر خواهند بود به خاطر تبلیغات پیچیده در بالای صفحات نتایج موتور جستجو ( SERPs ) برای کلمات کلیدی خاص ظاهر شوند .
یکی از مزایای گوگل ادز , توانایی آن در سطح میدان بازی است . در حالی که شرکتهای بزرگتر با هزینه بیشتر ممکن است به صورت افقی با گوگل ادوردز به دست آورند , یک کسبوکار کوچک میتواند از موقعیتهای بسیار تخصصی بهره ببرد . مهم است بدانید که نمیتوانید تنها راه خود را به بالای آگهی گوگل بپردازید .
در حالی که مقادیر پیشنهادی مهم هستند , اما تنها توجه نیستند . شرکتهایی که در آنجا تبلیغ میکنند باید رتبه تبلیغ و کیفیت تبلیغ خود را به حداکثر برسانند تا برای مطلوبترین حوزههای تبلیغاتی رقابت کنند. امتیازات بالاتر نشان میدهد که اگر تبلیغات و صفحات فرود به درستی بهینه شوند , حتی شرکتهای کوچک نیز ممکن است برای تبلیغات خود رتبه بالاتری کسب کنند .
شما ممکن است از تاکتیکهای مناقصه خودکار گوگل ادز برای تغییر پیشنهاد خود برای outrank رقبای انتخابشده در مزایده استفاده کنید . یکی از مزایای گوگل ادوردز برای کسب و کارها , توانایی انجام تبلیغات در برابر رقبا است .
سیستم شفاف گوگل ادز به شما این امکان را میدهد که مراقب رقابت خود باشید تا ببینید چگونه کسبوکار خود را ترویج میکنند , چه نوع تبلیغاتی را اجرا میکنند , و غیره .
قابلیت دید کسب و کارها در گوگل بسیار مفیدتر از هر رسانه دیگری از نظر فروش رانندگی است . کسب و کارها شانس فوقالعادهای برای ظاهر شدن در مقابل افرادی دارند که در هنگام استفاده از موتور جستجو به دنبال آن محصول یا سرویس خاص هستند . این قابلیت دید از طریق بهینهسازی موتور جستجو امکان پذیر است .
سئو بازدیدکنندگان را به وب سایت شما هدایت میکند , اختیارات دامنه را افزایش میدهد و رتبه صفحه موتور جستجو را افزایش میدهد . در نتیجه سئو تعداد کلیک و بک لینک به وب سایت شما افزایش مییابد . با این حال , اگر این فرصت بسیار بزرگ باشد , رقابت شدید خواهد بود . در نتیجه رتبهبندی ارگانیک نیازمند زمان و تلاش است.
نتایج ارگانیک ممکن است با بهینهسازی مناسب وب سایتها و کسب شهرت از وب سایتهای تایید شده از طریق بک لینک حاصل شود , اما زمان میبرد . اگر چه سئو ستون فقرات اکثر موارد در یک وب سایت است , اما ممکن است سالها طول بکشد تا یکی از سایتهای شما برای یک دوره جستجوی کلید واژه گسترده در صدر قرار گیرد .
برخی شرکتها هرگز آن را نخواهند دید . در نتیجه , اگر ابزار را دارید , میتوانید از گوگل ادوردز برای رسیدن به نتایج فوری استفاده کنید . گوگل ادوردز به شما اجازه میدهد تا راه خود را به بالای نتایج جستجو بخرید . یکی از مهمترین مزایای گوگل ادوردز این است که سریعتر از سئو است .
سئو و گوگل ادز تاکتیکهای بازاریابی موتورهای جستجو با هدف افزایش ترافیک و راهنمایی هستند . کسب و کارها ممکن است نتایج بسیار سریعتر از گوگل ادوردز کسب کنند. رقابت در اینجا نیز وجود دارد . علاوه بر پول مناقصه , امتیاز کیفیت کلید واژه که شامل ارتباط آگهی , تجربه صفحه فرود و CTR تصویر شده است , موقعیت آگهی را تعیین میکند .
ریمارکتینگ یکی از مهمترین مزایای گوگل ادز است . امروزه این واقعیت مشهور است که ریمارکتینگ یکی از بهترین راههای تاثیرگذاری بر کاربران برای عبور از قیف فروش است . آن جا متوقف نمیشود , تبلیغات ریمارکتینگ میتوانند به عنوان استفاده از وب سایت کاربران سفارشی شوند .اگر کاربر از صفحه تلفن همراه برندهای خاص بازدید کند و وب سایت را بدون اضافه کردن آن به گاری ترک کند , تبلیغات ریمارکتینگ برای آن بازدید کننده میتواند تقریبا ً همان تلفن همراه با پیشنهاد اضافهشده مانند پیشنهاد ارسال رایگان باشد .برای آسان کردن این سفارشیسازی برای وب سایتهای بزرگ , میتوان تبلیغات ریمارکتینگ پویا را انتخاب کرد که در آن تبلیغات براساس صفحه بازدید شده توسط کاربر به روز میشوند . یکی از بهترین مزایای استفاده از گوگل ادز , تاثیرگذاری بر مخاطبان با بهترین معامله است