تبلیغات گوگل



تبلیغات گوگل یا گوگل ادز

گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که در آن آگهی‌ها به کاربران داده می‌شوند . مزایای فوری گوگل ادوردز این است که قابلیت رویت برند را بهبود می‌بخشد و منجر به نتایج سریع‌تر می‌شود .در طول سال‌ها , با تبدیل بازاریابی از سنتی به دیجیتال , کسب و کارها بیشتر راه خود را به سمت اینترنت سوق داده‌اند . این امر اینترنت را به شدت با رقابت شدید به هم ریخته کرده‌است . علاوه بر کسب و کارها , حتی مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای به اینترنت تکیه می‌کنند تا تصمیمات خرید خود را بگیرند .با در نظر گرفتن تفکر بالا , برای کسب و کارها برای روشن کردن تبلیغات و رسیدن به مخاطب هدف بسیار مهم می‌شود . بنابراین , گوگل ادز تنها راه‌حل ایست که به کسب و کارها کمک می‌کند تا فورا ً به مخاطبان هدف خود برسند و نتایج مورد نظر را ارائه دهند

گوگل ادز

تبلیغات گوگل موجب آگاهی از برند میشود

در گذشته , آگاهی از برند کم و بیش به دنبال یک روش کور بود که در روزنامه‌ها , بیلبورد , رادیو و تلویزیون تبلیغ می‌شود .این رویکرد نتیجه محصولات مصرف‌کننده را به همراه خواهد داشت , اما محصولات تجاری تا حد زیادی رنج می‌برند چون انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطبان گسترده موثر نیست و سوراخ در جیب نیز وجود ندارد . تبلیغات دیجیتال به ویژه گوگل ادوردز شیوه انجام تبلیغات خود را تغییر داده‌است .با گوگل ادوردز , برندها می‌توانند زمانی که در مورد مقوله محصول خود در موتور جستجو تحقیق می‌کنند , برای مخاطبان تبلیغ کنند . تبلیغ کنندگان همچنین می‌توانند با هدف قرار دادن افراد در سایر وب سایت‌ها از طریق شبکه نمایش گوگل اندازه مخاطبان خود را افزایش دهند . بنابراین آگاهی از برند یکی از رایج‌ترین مزایای گوگل ادز است

گوگل ادز یا تبلیغات گوگل باعث افزایش ترافیک سایت میشود

کسب و کارهای قابل‌مشاهده در گوگل از نظر فروش ترافیک بسیار ارزشمندتر از هر رسانه دیگری است . در موتور جستجو , کسب و کارها فرصت طلایی دارند تا در زمان دقیق زمانی که به دنبال محصول یا سرویس خود هستند , در مقابل مردم ظاهر شوند . اما اگر فرصت چنین بزرگ باشد , رقابت واقعا ً بالا خواهد بود . به همین دلیل است که رتبه‌بندی ارگانیک موتورهای جستجو یک کار خسته‌کننده و زمان‌بر است . با بهینه‌سازی مناسب وب سایت‌ها و بهره‌گیری از اعتبار وب سایت‌های مجاز از طریق بک لینک می‌تواند نتایج خوبی را به صورت ارگانیک به همراه داشته باشد , اما زمان می‌برد .با گوگل ادز , کسب و کارها می‌توانند نتایج را سریع‌تر بدست آورند . بدیهی است که در اینجا نیز رقابت وجود دارد . اما خبر خوب همراه با مقدار پیشنهادی است , امتیاز کیفیت کلید واژه یعنی تناسب آگهی , تجربه صفحه فرود مورد انتظار موقعیت آگهی را تعیین می‌کند . بنابراین , با بهینه‌سازی مناسب گوگل ادز همراه با پیشنهاد مورد نیاز , می‌تواند سرمایه بزرگی را به ارمغان آورد
تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز :مزیت سوم

همه ما جنگ‌های برند را شنیده‌ایم و دیده‌ایم , به خصوص در بیلبورد . گوگل ادز یک گزینه هوشمندانه و نه چندان زننده برای شکست رقبای شما فراهم می‌کند . بیایید بگوییم که شما رقابت شدیدی با یکی از برندها در جایگاه خود دارید و فکر می‌کنید که بیشتر فروش‌های آینده توسط آن‌ها به اشتراک گذاشته شده‌اند .برای بازگشت به این فرض , گزارش سهم گوگل ادز نشان می‌دهد که اغلب اوقات این رقیب شما شما را در گوگل به شما معرفی می‌کند . با گوگل ادز می‌توانید استراتژی‌های مناقصه خودکار " هدف " را انتخاب کنید تا پیشنهاد خود را برای تبلیغات و رقابت مشخص‌شده در مزایده تنظیم کنید . از این رو تبلیغات رقیب را می‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای گوگل ادز دانست

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز :مزیت چهارم

چند بار خرید را انجام می‌دهید و یا زمانی که برای اولین بار از یک وب سایت بازدید می‌کنید , جزئیات تماس خود را ارائه می‌دهید ؟ جواب معمول خیلی کم است !دلیل این امر این است که در این دنیای اینترنت همه اطلاعات در نوک انگشت موجود است و قبل از اتخاذ تصمیم خرید , مصرف‌کننده تحقیقات زیادی انجام می‌دهد , گزینه‌های مختلف را مقایسه کرده و تصمیم می‌گیرد . مهم است که برندها بر تصمیم افرادی که از وب سایت بازدید کرده‌اند تاثیر بگذارند تا آن‌ها را از طریق قیف خرید هدایت کنند .این فرآیند با تبلیغات گوگل ادز بسیار ساده و موثر است . مخاطبان از طریق هر منبع می‌توانند به مخاطبان مختلف دسته‌بندی شوند و بر روی وب سایت‌هایی که در شبکه نمایش گوگل قرار دارند , هدف قرار گیرند
تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز :مزیت پنجم

یک تصور غلط عمده در میان تبلیغ کنندگان این است که هر کلمه کلیدی باید سهم اثر جستجو ۱۰۰ % داشته باشد . اما در واقع آیا خرج کردن پول در هر جستجو را دارد ؟ بسیاری اوقات , جستجو می‌تواند صرفا ً برای تحقیق توسط افراد انجام شود که یک پروژه , رقبا و غیره را انجام می‌دهند .با استفاده از گوگل ادز این امکان وجود دارد که به مخاطبان که بیشتر شبیه به خرید هستند , تبلیغات کنید . یکی از آن‌ها باید استراتژی‌های پیشنهاد قیمت خودکار ( افزایش هزینه هر کلیک ) را انتخاب کند, که در آن پیشنهاد بر مبنای داده‌های تبدیل قبلی تنظیم خواهد شد و ترکیبی از اطلاعات مختلف از آن مبدل‌ها چون مکان , دستگاه , مدل , مرورگر , زمان روز , روز هفته و غیره تنظیم خواهد شد

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز :مزیت ششم

بیایید بگوییم شما ویژگی جدیدی از محصول خود دارید که فکر می‌کنید مشتریان را جذب خواهد کرد, بنابراین این ویژگی را با ویژگی‌های موجود در نسخه تبلیغاتی خود جایگزین کرده و همان چیز را در صفحه فرود خود به روز رسانی کنید . در همین حال , شما همچنین تصمیم گرفتید که یکی از استراتژی‌های پیشنهاد دهی خودکار برای بهبود تغییر را امتحان کنید .در عرض یک ماه , عملکرد گوگل ادز شما از نظر تبدیلات بهبود می‌یابد . نتایج را به رئیستان نشان می‌دهید و رئیستان تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد . حالا , او به شما می‌گوید که این کار را در تمام مبارزات انجام دهید . تنها مشکل این است که شما نمی‌دانید که آیا ویژگی جدید کار می‌کند یا استراتژی جدید قیمت !گوگل ادز یک گزینه برای آزمایش یک تغییر در هر فعالیت و تست در طول یک دوره زمانی دارد , چه اصل یا آزمایش نتیجه بهتری ارائه دهد . داده‌های داده‌شده در این آزمایش از نظر آماری کاملاً تایید شده‌اند
تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز :مزیت هفتم

یکی از جدیدترین به روز رسانی ‌های گوگل ادز به طور خاص برای کمپین جستجو , اطلاعات مربوط به جمعیت شناختی کاربر مانند سن , جنسیت , وضعیت والدین و غیره است .شما شروع به استفاده از گوگل ادز کرده‌اید و مشاهده می‌کنید که نرخ تبدیل شما زیاد نیست . شما تصمیم می‌گیرید به آمار جمعیت مخاطبین خود نگاه کنید و متوجه می‌شوید که ۳۰ % ترافیک از گروه سنی ۱۸ - ۲۴ سال می‌آید که عموما ً گروه سنی مخاطبین شما نیست .شما تصمیم می‌گیرید این گروه سنی را در یک آزمایش کنار بگذارید و برای مدتی آزمایش را اجرا کنید. در پایان آزمایش , شما نرخ تبدیل آزمایش خود را بسیار بهتر از مقدار اولیه مشاهده می‌کنید . این یکی از مواردی است که جمعیت کاربران یکی از مزایای گوگل ادز است

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز :مزیت هشتم

یکی از مزایای اصلی گوگل ادز , تصمیم‌گیری در مورد زمان و روز است که می‌خواهید تبلیغات تان اجرا شود . اما آیا اجرای تبلیغات ۲۴ / ۷ مفید نیست ؟ نه لزوما ً. این به موقعیت صنعت , محصول , سرویس و مهم‌تر از همه داده‌های گذشته شما بستگی دارد . پس از تا ۳ ماه فعالیت خود را انجام دهید , اطلاعات را براساس زمان روز و روز هفته بردارید , زمان یا روز یا ترکیبی از آن را شناسایی کنید که پول شما را می‌خورد ( بدون تبدیل , فقط کلیک ) و یا کاهش می‌دهد . آزمایش را برای چند روز اجرا کنید و ببینید که آیا هزینه هر تبدیل و نرخ تبدیل شما بهبود می‌یابد یا خیر
تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز :مزیت نهم

ریمارکتینگ یکی از مهم‌ترین مزایای گوگل ادز است . امروزه این واقعیت مشهور است که ریمارکتینگ یکی از بهترین راه‌های تاثیرگذاری بر کاربران برای عبور از قیف فروش است . آن جا متوقف نمی‌شود , تبلیغات ریمارکتینگ می‌توانند به عنوان استفاده از وب سایت کاربران سفارشی شوند .اگر کاربر از صفحه تلفن همراه برنده‌ای خاص بازدید کند و وب سایت را بدون اضافه کردن آن به گاری ترک کند , تبلیغات ریمارکتینگ برای آن بازدید کننده می‌تواند تقریبا ً همان تلفن همراه با پیشنهاد اضافه‌شده مانند پیشنهاد ارسال رایگان باشد .برای آسان کردن این سفارشی‌سازی برای وب سایت‌های بزرگ , می‌توان تبلیغات ریمارکتینگ پویا را انتخاب کرد که در آن تبلیغات براساس صفحه بازدید شده توسط کاربر به روز می‌شوند . یکی از بهترین مزایای استفاده از گوگل ادز , تاثیرگذاری بر مخاطبان با بهترین معامله است

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز :مزیت نهم

زمانی که تبلیغ به سیستم گوگل ادز وارد می‌شود, تبلیغ کنندگان معمولا ً کلمات کلیدی یا عبارت را انتخاب می‌کنند تا مطمین شوند که آگهی به کلمات کلیدی مرتبط شده‌است . با استفاده از ویژگی‌های گوگل ادز , می‌توان از کلمات کلیدی بیشتری استفاده کرد . باید یک کمپین با کلمات کلیدی مطابقت داده شود و مخاطبان را برای آن کمپین انتخاب کنید . با این کار , پرس و جوی جستجو را برای کاربرانی گسترش خواهید داد که با اطمینان از اینکه جستجو در اطراف محصول شما خواهد بود , از وب سایت شما بازدید کرده‌اند . این کار به فرد کمک می‌کند تا گزینه‌های جستجو خود را برای بازدید مجدد مخاطبان گسترش دهد

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ