سئو گوگل مپ از جمله شاخه های بهینه سازی موتورهای جستجو و سکوی موفقی برای معرفی کسب و کار است.سئو گوگل مپ نیز از آن جمله کلیدواژه های پر جستجو در صفحه اول گوگل است.با توجه به حجم فزاینده و روز افزون استفاده از تلفن همراه و استفاده از نقشه گوگل برای پیداکردن آدرس های مورد نیاز کاربران و حضور موفق کسب و کارها با توجه به آدرس محل کارشان،سئو گوگل مپ دارای محبوبت خاص خود است.بسیاری از کسب و کارها از طریق گوگل مپ پیدا میشوند.هنگامیکه شما کلیدواژه ای را جستجو میکنید علاوه بر نام سایت ها یک نقشه گوگل نیز برایتان به نمایش در میآید که مشتمل بر سه ردیف نام و آدرس است که میتوانید با کلیک روی آنان وارد سایت آنها شده و یا آدرسشان را ببینید.سئو گوگل مپ باعث میشود علاوه بر صفحه اول گوگل در نزدیکی محل کار یا زندگی خود به نمایش گذارده شده و مخاطبان و مشتریان جدیدی پیدا کنید.با سئو گوگل مپ جام ارژنگ همراه باشید.
گوگل مپ چیست؟سئو گوگل مپ چگونه انجام میشود؟چگونه در گوگل مپ میتوانیم کار و کسب خود را تبلیغ کنیم؟تاثیر گوگل مپ در سئو چیست؟ گوگلمپ یک نقشه و مسیریاب آنلاین و آفلاین است. کار با آن ساده است به طوری که برای نمایش محیط های فیزیکی در سطح وب طراحی شده و به مخاطبان، این امکان را می دهد با یک جستجو، محل مورد نظر را پیدا کنند و اطلاعات لازم را در آن حوزه بدست آورند.سئو گوگل مپ در حقیقت اقداماتی است که باعث بهینه سازی سایت و جایگاه نمایش نقشهی کسب و کار شما در میان نتایج محلی مربوط به گوگل مپ و در نهایت افزایش رتبه در گوگل مپ می شود. البته توجه داشته باشید که بهبود سئو سایت نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در حال حاضر اگر شما یک عبارت را در یک موقعیت جغرافیایی جستجو کنید، گوگل با استفاده از آدرس آی پی و اطلاعاتی که از جیمیل شما دارد، موقعیت جغرافیایی شما را تشخیص می دهد و نتایج برتر مربوط به همان منطقه را به شما نشان خواهد داد
سئو گوگل مپ که به آن لوکال سئو نیز گفته میشود برای تبلیغات آنلاین و معرفی کسب و کار بسیار مهم است.صاحبان مشاغل با معرفی کار و کسب خود در گوگل مپ خود را در معرض دید جستجوگران قرار میدهند.اما چرا به سئو گوگل مپ اصطلاح لوکال سئو را نسبت میدهند بدان خاطر است که افرادی که در نزدیکی محل کار شما هستند براحتی میتوانند شمارا پیدا کنند.بعنوان مثال شما به کار فست فود اشتغال دارید ،وقتی افرادی که در نزدیکی شما هستند عبارت فست فود را جستجو نمایند براحتی میتوانند به شما دسترسی پیدا کنند.گوگل مپ یکی از بزرگترین راهنما ها برای یافتن مسیرهای مورد نظر کاربران است اما کاربردهای فراوان دیگری دارد و میتواند معرف شغل و کار و کسب شما باشد.اگر دقت کرده باشید وقتی عبارتی را در گوگل جستجو میکنند مانند پیتزا در افسریه تهران ،علاوه بر سایت هایی که نمایش داده میشود گوگل مپ نیز به نمایش درآمده و سه ردیف اول آن حائز اهمیت است.در سایت جام ارژنگ با سئو گوگل مپ بطور کامل آشنا خواهید شد
سئو گوگل مپ ابزار مهم بازاریابی و کسب و کار است.برای کسب رتبه بالاتر در نقشه های گوگل، یک کسب و کار باید روی سئوی محلی تمرکز کند . این با سئو داخلی یا فنی متفاوت است. سئوی محلی بر کمک به کسب و کارها برای نشان دادن بالاتر در نتایج بسته نقشه و همچنین جستجوهای کلی برای خدمات و محصولات در یک منطقه خاص تمرکز دارد.یکی از عناصری که جستجوهای محلی را بسیار ارزشمند می کند این است که گوگل اطلاعات زیادی در مورد یک کسب و کار جمع می کند. بررسی ها، تصاویر و پیوندهای وب سایت همگی از طریق گوگل مپ انجام می شوند. برای بسیاری از کسب و کارها، نمایه کسب و کار گوگل آنها به اندازه داشتن یک وب سایت ضروری است.رتبه بندی در نقشه های گوگل ارتباط زیادی با اقتدار و قرار گرفتن در معرض برند دارد. هر چه بیشتر یک کسب و کار در آن منطقه جستجو شود، اهمیت آن برای الگوریتم بیشتر می شود. نقل قول ها و سایر جنبه های سئو که اهمیت خود را از دست داده اند هنوز برای سئو محلی بسیار مهم هستند.مهم نیست چه محصول یا خدماتی را ارائه می دهید، مشتریان قبل از تصمیم گیری در مورد آن، آن را جستجو می کنند. این یک شانس کلیدی برای غلبه بر رقبا می دهد، که ممکن است در بالای لیست جستجو ظاهر نشوند. یکی از ویژگی های محدود کننده جستجوهای محلی نزدیکی است
سئو گوگل مپ نقش انکار ناپذیری در بازاریابی دارد.رونق تجارت الکترونیک، برای برخی، اهمیت مکان کسب و کار را نفی کرده است. وقتی می توانید سفارش دهید و محصولات را در هر نقطه از جهان تحویل بگیرید، آیا مهم است که کسب و کار شما در کجا واقع شده است؟در حالی که بسیاری از جنبه های کسب و کار را می توان به صورت آنلاین هماهنگ کرد، مانند حمل و نقل و عملیات، مکان هنوز برای بسیاری از شرکت ها مهم است. این امر به ویژه برای کسانی که خدمات محلی مانند رستوران ها یا شرکت های مشاوره شخصی را ارائه می دهند یا از آنها بهره می برند صادق است.این را در نظر بگیرید: هر سال که می گذرد، ترافیک تلفن همراه بخش بزرگ تری از پای کلی را تشکیل می دهد. روندها نشان می دهد که حدود 60٪ از جستجوهای گوگل اکنون از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.ما آنقدر به تلفنهای هوشمند و اتصالات داده پرسرعت 24/7 خود متکی هستیم که انتظارات ما اساساً تغییر کرده است - از جستجوهای معمولی دسکتاپ دور میشویم و به سمت تجربههای شخصی و سفارشیشده موبایل میرویم.و از آنجایی که گوگل مدتی قبل اشاره کرد که تقریباً یک سوم جستجوهای تلفن همراه دارای هدف محلی هستند، صرفاً با استفاده از این ارقام به این نتیجه می رسید که نزدیک به یک پنجم تمام جستجوهای گوگل جستجوهای موبایلی خاص مکان هستند.این بخش قابل توجهی از کل است، اما این تنها دلیلی نیست که چرا باید به رتبهبندی محلی اهمیت دهید: همچنین باید بدانید که جستجوی محلی چقدر میتواند مؤثر باشد.به اهمیت متفاوت یک رشته جستجو در سناریوهای موبایل و غیر موبایل فکر کنید. کسی که در رایانه رومیزی جستجو می کند به احتمال زیاد به سادگی در حال انجام تحقیقات است.
سئو گوگل مپ یک ویژگی از بهینهسازی موتور جستجو است که به کسب و کارهای محلی اجازه میدهد تا در لیستهای نقشه گوگل بالاتر رتبهبندی شوند . نقشه گوگل برای به حداکثر رساندن حضور اینترنتی شما حیاتی است . این کار به مشتریان محلی و کسانی که به دنبال خدمات شما در نزدیکی شما هستند, کمک میکند .گوگل منابع گستردهای را برای ترسیم جامع گلوب صرف کردهاست . نقشه گوگل , جدای از یک راهنمای موقعیت جغرافیایی , مسیرهای کاربران خود را به نزدیکترین مقصد میرساند , جایی که آنها میتوانند هر چیزی که نیاز دارند را پیدا کنند . بازاریابهای دیجیتال به طور قابلتوجهی از نقشه گوگل برای بهبود رتبهبندی خود در موتورهای جستجوی گوگل استفاده میکنند . نرمافزار هوش مصنوعی گوگل اشتباه نمیکند.
سئو گوگل مپ مدیریت و بهینهسازی تکنیکی است که یک استراتژی بازاریابی نقشه گوگل را برای بهبود رتبهبندی کسبوکار در موقعیت گوگل و نتایج جستجو اتخاذ میکند . افرادی که به دنبال کسب و کارها هستند , نتایج مکانهای محلی نزدیک آنها را پیدا میکنند . گوگل از ویژگی مکان گوگل خود برای ارائه بهترین نتایج با توجه به مجاورت جستجو استفاده میکند . کسب و کارهای محلی که رتبه بالاتری را در گوگل کسب میکنند از تعداد زیادی مواجهه و مشتریان محلی بیشتری که فروش خود را به حداکثر میرسانند , بالاتر هستند . یک روش صحیح برای بهینهسازی کسبوکار گوگل و مدیریت به شما در ایجاد آگاهی از کسبوکار و جذب مشتری کمک میکند .اگرچه بیشتر کسب و کارها فرض میکنند که گوگل به طور اتوماتیک آنها را در صورت جستجو میآورد , این مورد صادق نیست . به عنوان یک مالک کسبوکار , شما باید سئو گوگل مپ را انجام دهید تا بتوانید در جستجوهای مربوطه ظاهر شوید . بهینهسازی لیست نقشه گوگل , رویکرد استراتژیک را اتخاذ میکند که به کسبوکار شما کمک میکند تا زمانی که کسی به دنبال خدمات شما باشد رتبه بالاتری را کسب کند . یک رتبهبندی بالاتر نیازمند یک استراتژی بازاریابی گوگل قابلاطمینان است تا بتوانید پتانسیل جستجو خود را به حداکثر برسانید . این کار با استفاده از نقشه گوگل شما را قادر خواهد ساخت تا ترافیک نامحدودی را به وب سایت کسبوکار خود دریافت کنید که این امر به تبدیل مستقیم به وب سایت کسبوکار شما منتهی میشود .اگر شما یک متخصص سئو نیستید , بهینهسازی و سئو گوگل مپ بسیار چالش برانگیز است . علاوه بر این , نوع کسبوکار شما بهترین رویکرد برای رسیدن به رتبه بالاتر را تعیین میکند.
شرکت گوگل یک ابزار رایگان بنام گوگل مپ دارد که به کسب و کارها کمک میکند تا حضور آنلاین خود را در خدمات مختلف گوگل شامل بستههای محلی , نقشهها , جستجو , گراف دانش و بیشتر کنترل کنند . با استفاده از کسبوکار من , صاحبان کسبوکار میتوانند آنچه کاربران اطلاعات را هنگام جستجو برای موجودیت خود در گوگل ببینند , مدیریت کنند . این میتواند شامل نام تجاری رسمی , اطلاعات تماس , محصولات یا خدمات ارائهشده , محل , ساعات کاری , وب سایت و عکسها باشد . از سوی دیگر , از سوی دیگر , نقشههای گوگل , یک سرویس وب است که نمای دقیقی از مناطق مختلف جغرافیایی اطراف جهان را فراهم میکند . نقشههای گوگل به صورت عمومی برای پیدا کردن جهت , اکتشاف و یافتن مکانها و کسب و کارها استفاده میشود . به عنوان یک مالک کسبوکار , تهیه فهرستی از نقشههای گوگل به کشف آسانتر کسبوکار شما کمک میکند . یک صفحه تجاری گوگل به شما اجازه میدهد تا آدرس دقیق خود را ویرایش کنید و اطلاعات مربوطه را به مشتریان احتمالی اضافه کنید که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند به راحتی کسبوکار شما را پیدا کنند . بنابراین , گوگل و نقشههای گوگل ضروری هستند و باید ابزارهایی داشته باشند تا گوگل مپ را سئو کرده و در صفحه اول گوگل بازدید داشته باشند.
یک پروفایل کامل به مشتریان احتمالی شما هر چیزی را میدهد که نیاز دارند از مغازه شما بازدید کنند و خرید کنند . اما این برای سایر کسب و کارهایی که در نقشههای گوگل نیز وجود دارند , درست است . اگر کاربران گوگل سعی کنند بین دو گزینه انتخاب کنند , هیچکس بیشتر از یکدیگر اعتماد ندارد : بازبینیهای مثبت میتوانند آنها را با استفاده از یک کسبوکار راحتتر کنند .صاحبان کسبوکار میتوانند به بازبینی فروشگاه خود از طریق داشبورد پاسخ دهند . اگر میخواهید بررسیهای بیشتری را دریافت کنید , سعی کنید در فروشگاه خود علامتی را به مردم یادآوری کنید که افکار خود را بر روی نقشههای گوگل رها کنند . همچنین میتوانید کارکنان این موضوع را به مشتریان خوشحال پس از خرید ذکر کنید . کسب و کارهایی که نام کوتاه خود را ادعا کردهاند میتوانند با ارسال نشانی اینترنتی سفارشی از طریق ایمیل یا پیام مستقیما ً از مشتریان درخواست بازبینی کنند .پاسخ به بررسیها فرصتی برای ایجاد وفاداری به برند با مشتریان موجود و تعامل با مشتریان بالقوه جدید است. آنهایی که به مقالات و پاسخهای شما در نقشههای گوگل نگاه میکنند , اطمینان حاصل خواهند کرد که کسبوکار شما به خدماتی که ارائه میدهد اهمیت میدهد و به طور جدی بازخورد میگیرد .تکمیل این مراحل با کسبوکار من گوگل آسان است و میتواند به جذب مشتریان بالقوه جدید به مغازه شما کمک کند . هر چه شما در گوگل مپ فعالتر باشید , راحتتر است که از مشتریان احتمالی درخواست کنید و آنها را در مورد آنچه پیشنهاد میکنید هیجانزده کنید . همچنین بازخورد ارزشمندی از بازدید کنندگان گذشته به شما میدهد - و به شما راهی میدهد تا آنها را برای بیشتر جذب کنید.
اهمیت سئو گوگل برای مشاغل بسیار مهم و حیاتی است.
با اینکه اغلب مدیران کسبوکار درک میکنند که بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) مهم است , اما بسیاری از آنها اهمیت بهینهسازی گوگل مپ را نادیده میگیرند .
سئو گوگل مپ به طور باور نکردنی برای کسب و کارهایی که بر روی یک پارامتر محلی کار میکنند , مربوط است - آنهایی که به طور خاص در یک بازار محلی عمل میکنند .
بهینهسازی مکان گوگل مپ به شما کمک میکند تا به جای ایجاد ترافیک که در اصل ربطی به افراد خارج از حوزه سرویس شما ندارد , اهداف هدفمند تری به وب سایت خود جذب کنید .
از نظر افراد عادی , بازاریابی گوگل مپ و بهینهسازی نقشه گوگل اساسا ً یک چیز هستند . هر دو به بازاریابی حضور کسبوکار خود در گوگل مپ با بهینهسازی آن اشاره میکنند.
و درست مانند هر نوع دیگری از بهینهسازی , نتیجه نهایی مورد انتظار برای کسب و کارتان رتبه بالاتر در جستجوهای گوگل مربوطه است .و این واقعا ً لبه نقشههای گوگل است ; به شما کمک میکند در جستجوهای محلی ظاهر شوید ! بیایید بگوییم خودتان را در دایرکتوری محلی ثبت کردهاید و حضور خود را در نقشههای گوگل بهینه کردهاید .
اگر هر مشتری به دنبال مقوله کسبوکار خود در منطقه جغرافیایی تعیینشده شما باشد , باید به طور خودکار در نتایج جستجو ظاهر شوید ! این راه خوبی برای هدایت خریداران علاقمند به سایت شما است و در کمک به تبدیل جستجوگران بیشتر به پرداخت مشتریان موثر است !زمانی که وب سایت خود را در نقشههای گوگل نمایش میدهید , باید مطمئن شوید که تمام اطلاعات مرتبط را که جستجوگران شما باید بدانند در زمان تصمیمگیری خرید , شامل چه خدمات خاصی ارائه میکنید , ساعات عملیات , اطلاعات تماس , آدرس و غیره را نیز شامل میشود .
بدون یک لینک سایت برای کلیک , میتوانید در یک تن ترافیک با ارزش وب گم شوید .گوگل عادت به اولویتبندی کسب و کارهای محلی نسبت به دیگر رقبا در رده شما دارد .
با اولویتبندی مکان , شما یک رتبه جستجوی بالاتر کسب خواهید کرد و در نتیجه رقابت کمتری را تجربه خواهید کرد. کسبوکار خود را تا حد ممکن قابل کلیک کنید!روزهایی که مردم به روزنامهها و کتابهای تلفن به عنوان منابع اولیه اطلاعات تجاری محلی تکیه میکردند , سپری شد . و نسل جوانتر اکنون منحصرا ً به جستجوهای محلی تکیه میکنند تا اطلاعاتی را که در زمان ورود به تجارتهای محلی به دنبال آن هستند , جمعآوری کنند .
گوشیهای هوشمند با gps در کار پیدا کردن هر چیزی که میخواهید را بسیار آسان میکنند و سپس درست به منبع یا عرضهکننده محلی میروند .در حالی که برخی دیگر از انواع تبلیغات هنوز هم میتوانند ارزش برندسازی را اضافه کنند , واقعا ً هیچ جایگزینی برای بازاریابی جستجوی آنلاین هوشمند وقتی که به کمک به کسبوکار محلی شما میرسد وجود ندارد . استفاده از کلمات کلیدی مرتبط برای جستجوهای محلی باید به شما کمک کند تا براساس اولویت رتبهبندی کنید , و این به معنای ترافیک راهنمایی بیشتر است که تبدیل بیشتر به کسبوکار شما میشود .
در لیست کردن کسبوکار خود به صورت محلی , شما همچنین حوزهای برای گفتگو بین مشتریان و کسبوکار خود ایجاد میکنید . مشتریان دوست دارند بتوانند رتبهبندی را بررسی کنند , رتبهبندی خود را رها کنند , بازخورد شخصی را به اشتراک بگذارند و غیره.
حتی نظرات منفی هم میتوانند دوست شما باشند , زیرا آنها به شما درکی از فرصتهای مرتبط برای بهبود میدهند . اما البته آنچه که واقعا ً دوست دارید ببینید نظرات مثبتی از مشتریان تان است . تعداد کمی از موارد ارجاع شفاهی بهتری برای کسبوکار شما ایجاد میکنند تا عدم پرداخت , و نقدهای ناخواسته آنهایی که واقعا ً با شما خرید میکنند .
به منظور رتبهبندی بالاتر روی نقشههای گوگل , یک کسبوکار باید بر روی سئو گوگل مپ تمرکز کند. این متفاوت از سئو است . سئو گوگل مپ بر کمک به کسب و کارها در نتایج گروه نقشه و همچنین جستجوی عمومی برای خدمات و محصولات در یک منطقه معین تمرکز میکند.یک عنصر که جستجوهای محلی را بسیار ارزشمند میسازد این است که گوگل اطلاعات زیادی در مورد یک کسبوکار جمعآوری میکند. بازبینی , عکسها و لینکهای وب سایت همگی از طریق نقشههای گوگل انجام میشوند . برای بسیاری از شرکتها , پروفایل کسبوکار گوگل آنها به اندازه داشتن یک وب سایت ضروری است . رتبهبندی محلی جذابیت در نقشههای گوگل ارتباط زیادی با قدرت و نوردهی برند دارد . هر چه کسبوکار در آن ناحیه بیشتر جستجو شود , به نظر میرسد که برای الگوریتم مهمتر باشد . استنادها و دیگر جنبههای سئو که شهرت خود را از دست دادهاند هنوز برای سئو گوگل مپ بسیار مهم هستند .مهم نیست که چه محصول یا سرویسی ارائه میکنید , مشتریان قبل از تصمیمگیری در مورد اینکه کجا بروید به دنبال آن میگردند . این امر به رقبا فرصت کلیدی میدهد که در صدر لیست جستجو ظاهر نشوند . یکی از ویژگیهای جستجوهای محلی نزدیکی است .پیدا کردن رتبه نقشههای گوگل کسبوکار مشخص میکند که شما چه زمانی در لیست ظاهر میشوید و چقدر بالا میروید , اما به افراد کمک میکند تا کسبوکار شما را پیدا کنند . تا زمانی که شما ادعا کردید که موقعیت کاری خود را دارید , یک نشانگر ظاهر خواهد شد . زمانی که یک مشتری بالقوه نشانگر را برجسته میکند , پروفایل کسبوکار گوگل شما را برجسته خواهد کرد .همچنین از نقشههای گوگل توسط اغلب افراد برای گرفتن مسیر استفاده میشود. تا زمانی که گوگل بداند کسبوکار شما کجاست , به شما کمک خواهد کرد تا افراد را به سمت شما هدایت کنند . هر چه بالاتر باشید , علاقه بیشتری به کسب و کارتان خواهید داشت . این باعث میشود افراد بیشتری کسبوکار شما را پیدا کنند.
سئو گوگل مپ یکی از مهمترین راههای کسب رتبه و ارتقای وب سایت و بازاریابی دیجیتال است. با اطلاعات جامع و به روز آن در مورد مکانها , جهتها و اطلاعات تماس , میتواند ابزار ارزشمندی برای بهبود دید در نتایج موتور جستجو باشد . در این پست نکاتی در مورد چگونگی استفاده از قابلیتهای نقشه گوگل از جمله ایجاد پروفایل کسبوکار گوگل , تلفیق نقشهها در سایت شما , بهینهسازی لیستهای مورد توجه مشتریان و غیره ارائه خواهیم داد.گوگل مپ ابزار بسیار قدرتمندی است که برای بهبود سئو محلی به کار میرود . وقتی مشتریان به دنبال چیزی مرتبط با کسبوکار خود میگردند , گوگل اغلب یک نقشه را به عنوان بخشی از نتایج جستجو نمایش میدهد . این سئو محلی نامیده میشود و مهم است که مطمئن شوید که کسبوکار شما در این نتیجه جستجو ظاهر میشود.این روزها , افراد بیشتری از گوگل مپ برای تصمیمگیری در مورد محل رفتن استفاده میکنند , که فرصتی مهم برای کسبوکار شما برای درگیر کردن مشتریان بالقوه جدید فراهم میکند . با استفاده از گوگل کسبوکار من و راهاندازی پروفایل کسبوکار در گوگل مپ - یک لیست آنلاین رایگان که به شما اجازه میدهد اطلاعات کلیدی در مورد کسبوکار , محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید - میتوانید کشف و درخواست بیشتری برای مشتریان احتمالی کنید . یاد بگیرید که چگونه حضور قوی در گوگل مپ میتواند به کسبوکار شما کمک کند .با گوگل مپ به کاربران کمک کنید تا مکالمات خود را با مشتریان احتمالی پیدا کرده و مشاهده کنند که ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت میکنند و کسبوکار خود را با افزایش تصاویر با لیست کردن ساعات باز شما با بازبینی نشان میدهند.
زمانی که کاربران گوگل در حال فکر کردن به مقصد هستند , بسیاری از آنها میخواهند ببینند چه چیزی در هنگام رسیدن انتظار دارد . این نگاه دزدکی میتواند باعث هیجان مشتریان بالقوه شود , و این اشتیاق در رفتار جستجو آنها منعکس میشود . برای مثال , افراد گرسنه عاشق نگاه کردن به غذا هنگام تصمیمگیری برای خوردن هستند . طبق نظر گوگل , در طی دو سال گذشته , جستجوی سیار برای " منوی " تا ۵۵ % افزایشیافته است , که نشان میدهد اگر میخواهید مردم را به رستوران خود جذب کنید , تصاویر مهم چقدر میتوانند باشند .با این حال , تنها رستورانها نیستند - همه کسب و کارها میتوانند از آپلود عکسها به پروفایل تجاری خود سود ببرند . تحقیقات گوگل نشان میدهد که کسب و کارهای با تصاویر ۴۲ % درخواستهای بیشتری برای جهات دارند . برای صاحبان کسبوکار , اضافه کردن و به روز رسانی عکسها بر روی نقشههای گوگل آسان است ; زمانی که آنها را به پروفایل خود آپلود میکنید , آنها به صورت خودکار در لیست کسبوکار ظاهر خواهند شد وقتی که کاربران جستجوی مربوطه انجام دهند.گوگل مپ ابزار قدرتمندی است که میتواند کسبوکار محلی شما را در اینترنت ارتقا دهد . شما میتوانید از مرحله تایید موقعیت خود در راهاندازی کسبوکار من گوگل صرفنظر کنید . اگر میخواهید از آن در سراسر کشورها یا مناطق مختلف استفاده کنید , بدون محدودیت در مورد این که چه نوع محتوایی برای کاربران در سایر مکانها ظاهر خواهد شد, مفید است زیرا هیچ روش درستی سنجی وجود ندارد ! شما به هیچ روش تایید نیازی ندارید , که این سرویس را به ویژه اگر میخواهید حضور بینالمللی بدون محدودیت داشته باشید , مفید میسازد ! شما میتوانید بسته به آنچه راحتتر است , از طریق تماسهای تلفنی یا مکالمات ویدئویی انتخاب کنید! گوگل همیشه به دنبال راههایی برای کمک به رشد کسبوکار خود است , که به این معنی است که آنها ابزارهای مختلفی در دسترس دارند.تریان بهبود میبخشد . به نوبه خود , بهبود کارایی منجر به roi بیشتر در فعالیتهای خرید مشتری و ترافیک مانند جستجوهای وب , گوگل ادوردز , رسانههای اجتماعی , و بازاریابی ایمیلی میشود.
سئو گوگل مپ به چه معناست؟برخی از فراد فکر میکنند همینکه شغل و حرفه خود را در گوگل مپ معرفی کنند کار تمام است و نام یا محل کار آنان در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.این تصور اشتباهی است زیرا گوگل مپ نیز نیاز به سئو دارد.وقتی مثلا در صفحه اول گوگل کلمه پیتزا را جستجو میکنید گوگل با توجه به موقعیت مکانی شما پیتزا فروشی های نزدیک به شما را نشان میدهد که معمولا سه ردیف بیشتر نمایش داده نمیشود و برای اینکه بتوانید مابقی کسانی را مشغول به کار فروش پیتزا هستند را با کلیک روی گوگل مپ ببینید.سئو گوگل مپ یعنی اینکه شما جزو همان سه نفر اول باشید.برای اینکار علاوه بر اینکه باید گوگل مپ شما بطور کامل تکمیل شده باشد یعنی پروفایل شما شامل تصاویری از محل کارتان به اضافه شماره تلفن ثابت و همراه و شرحی در باره سابقه کاریتان بیاید تا کاربران بتوانند دقیقا با شما آشنا شوند.در بحث سئو گوگل مپ لازم است آنرا در وب سایت خود قرار دهید یا در شبکه های اجتماعی و سایت های بزرگ اشتراک گذاری نمایید.اهمیت گوگل مپ امروزه بر کسی پوشیده نیست و بواسطه آن شما میتوانید هر مکانی را پیداکنید و همینگونه کاربران میتوانند مکان شما را دیده و با مراجعه به شما باعث درآمد شوند.گوگل مپ ابزار قدرتمندی است که میتواند به شما کمک کند کسبوکار خود را رشد دهید . اگر مشتریان بالقوه در جستجوی خدمات در منطقه محلی خود باشند , احتمالا ً شما هم آن را پیدا خواهند کرد . تضمین اطلاعات صحیح در مورد محصولات یا تواناییها که شما پیشنهاد میدهید نشان میدهد زمانی که فردی در گوگل جستجو میکند , مشتریان و فروش بیشتری نسبت به قبل به همراه خواهد داشت - همه به خاطر اینکه به صورت آنلاین دیده میشوند , جایی که بیش از ۸۰ درصد از مصرف کنندگان در آن شرکت میکنند .نقشه گوگل به این روش برای ایجاد کسبوکار شما در گوگل نقشه برای کلمات کلیدی خاص استفاده میکند . همان طور که ممکن است حدس زده باشید ، هدف در اینجا بهینهسازی یک موسسه است ، به طوری که نزدیک یا بسته به نظر میرسد زمانی که فردی به دنبال این شرایط برای یافتن جایی که باید بعدی برود ، جستجو میکند.سئو یک سری عملیاتی است که برای بهبود ظاهر و موقعیت صفحات وب در نتایج جستجوی آلی طراحی شدهاست . مهمترین راه یافتن محتوای آنلاین ، استراتژی سئو به شما کمک میکند ترافیک بیشتری در وب سایت خود پیدا کنید ، با افزایش دید کاربران در مورد چیزی خاص و یا فقط مرور کردن در سایتهای مختلف .کاوشگر از یک صفحه وب شناختهشده شروع میشود و لینکهای داخلی را به صفحات داخل آن سایت و صفحات خارجی دنبال میکند و اطلاعاتی در مورد تمام محتوای موجود در اینترنت جمعآوری میکند . این فرآیند به موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ کمک میکند تا درک کنند که هر وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی در عنوانها و دیگر دادههای حساس دیگر ، که منجر به تواناییهای جستجو بهتر در سراسر سکوهای مختلف ، از جمله دستگاههای تلفن همراه میشود که بیشتر مردم در حال مرور هستند.
اولین مزیت بزرگ سئو گوگل مپ این است که زمانی که کاربران فهرست گوگل را نمایش میدهند ، پلت فرم یک شاخص جامع از کسبوکار شما را که شامل شماره موبایل شرکت شما میشود ، فراهم میکند . و از آنجا که اغلب جستجوهای نقشه گوگل توسط تلفن انجام میشود ، آنها میتوانند با تنها یک ضربه وارد کسبوکار شما شوند .از آنجا که مردم از گوگل مپ برای تصمیمگیری استفاده میکنند ( به عنوان مثال جایی که برای پیدا کردن دونات و یا یافتن یک فروشگاه لباس در آن نزدیکی ) ، این سکو به کاربران امکان برقراری ارتباط آسان با کسبوکار را میدهد ، سوالاتی میپرسد ، و سپس تصمیم میگیرد که یا نه . این کار برای کاربران آسان است که گام بعدی را بردارند و برای کسب و کارها به طور مستقیم با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند.سئو گوگل مپ محلی برای بازاریابی جستجوی کلی شما ضروری است . اگر یک کسبوکار محلی مانند یک کافیشاپ یا فروشگاه بوتیک را اداره کنید ، میخواهید سایت شما به سمت جامعه تخصصی شما هدایت شود . شما میتوانید این مشتریان هدف را با کمک گوگل مپ در مورد روشهای سئو اولویتبندی کنید .زمانی که در جستجوی گوگل نقشه بیشتری پیدا کردید ، به طور خودکار افراد بیشتری را از طریق درهای کسبوکار خود به همراه خواهید آورد . رتبهبندی در بخش نقشه گوگل یک فرآیند است که استراتژی و ویژگی را در بر میگیرد ، اما میتواند باعث موفقیت شرکت شما شود.
راهاندازی کسبوکار تقریبا ً غیر ممکن است وقتی کسی نمیداند شما کجا قرار دارید یا چطور با شما تماس بگیرید . آیا میتوانید تصور کنید که جستجو برای یک کسبوکار چگونه است و قادر به یافتن آدرس , شمارهتلفن و یا حتی نام تجاری رسمی نباشد ?برای مبارزه با این مشکلات باید مطمئن باشید که کسبوکار خود را دنبال کنید . این مکانیزم به شما این امکان را میدهد که اطلاعات کسبوکار خود را در گوگل به روز رسانی و اطلاعات کسب کنید . این فرآیند نسبتا ً ساده است، اما فوقالعاده حیاتی است. به فهرست فعلی بروید ، اطلاعات خود را تایید کنید ، و کسبوکار خود را به دست آورید.از آنجا میتوانید نام شرکت را به روز رسانی کنید ، یک آدرس اضافه کنید ، یک مقوله کسبوکار خاص را انتخاب کنید ، و خیلی بیشتر . به طور کلی ، این یک گام ضروری برای کمک به تضمین درست ، بیشتر اطلاعات در اینترنت در مورد کسبوکار خاص خود است ، بنابراین میتواند به رتبه سوم منتقل شود .در حالی که گوگل مپ برای هر شرکتی مهم است ، . تراکنش های وب میتواند از هر جایی صورت بگیرد و به مشتریان منتقل شود . با این حال ، اگر یک کسبوکار محلی هستید ، باید مطمئن باشید که افراد میتوانند آدرس و اطلاعات شما را پیدا کنند . به روز رسانی این جزئیات کمک خواهد کرد تا ثابت کنید که در دسترس هستید و برای سرویس جستجوگر گوگل آماده هستید.