گوگل مپ چیست؟سئو گوگل مپ چگونه انجام میشود؟چگونه در گوگل مپ میتوانیم کار و کسب خود را تبلیغ کنیم؟تاثیر گوگل مپ در سئو چیست؟ گوگلمپ یک نقشه و مسیریاب آنلاین و آفلاین است. کار با آن ساده است به طوری که برای نمایش محیط های فیزیکی در سطح وب طراحی شده و به مخاطبان، این امکان را می دهد با یک جستجو، محل مورد نظر را پیدا کنند و اطلاعات لازم را در آن حوزه بدست آورند.سئو گوگل مپ در حقیقت اقداماتی است که باعث بهینه سازی سایت و جایگاه نمایش نقشهی کسب و کار شما در میان نتایج محلی مربوط به گوگل مپ و در نهایت افزایش رتبه در گوگل مپ می شود. البته توجه داشته باشید که بهبود سئو سایت نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در حال حاضر اگر شما یک عبارت را در یک موقعیت جغرافیایی جستجو کنید، گوگل با استفاده از آدرس آی پی و اطلاعاتی که از جیمیل شما دارد، موقعیت جغرافیایی شما را تشخیص می دهد و نتایج برتر مربوط به همان منطقه را به شما نشان خواهد داد
سئو گوگل مپ ابزار مهم بازاریابی و کسب و کار است.برای کسب رتبه بالاتر در نقشه های گوگل، یک کسب و کار باید روی سئوی محلی تمرکز کند . این با سئو داخلی یا فنی متفاوت است. سئوی محلی بر کمک به کسب و کارها برای نشان دادن بالاتر در نتایج بسته نقشه و همچنین جستجوهای کلی برای خدمات و محصولات در یک منطقه خاص تمرکز دارد.یکی از عناصری که جستجوهای محلی را بسیار ارزشمند می کند این است که گوگل اطلاعات زیادی در مورد یک کسب و کار جمع می کند. بررسی ها، تصاویر و پیوندهای وب سایت همگی از طریق گوگل مپ انجام می شوند. برای بسیاری از کسب و کارها، نمایه کسب و کار گوگل آنها به اندازه داشتن یک وب سایت ضروری است.رتبه بندی در نقشه های گوگل ارتباط زیادی با اقتدار و قرار گرفتن در معرض برند دارد. هر چه بیشتر یک کسب و کار در آن منطقه جستجو شود، اهمیت آن برای الگوریتم بیشتر می شود. نقل قول ها و سایر جنبه های سئو که اهمیت خود را از دست داده اند هنوز برای سئو محلی بسیار مهم هستند.مهم نیست چه محصول یا خدماتی را ارائه می دهید، مشتریان قبل از تصمیم گیری در مورد آن، آن را جستجو می کنند. این یک شانس کلیدی برای غلبه بر رقبا می دهد، که ممکن است در بالای لیست جستجو ظاهر نشوند. یکی از ویژگی های محدود کننده جستجوهای محلی نزدیکی است
سئو گوگل مپ نیز طرفداران خاص خود را دارد.عده ای که مشغول کارهای خدماتی یا رستوران و فست فود دارند بسیار تمایل دارند تا از طریق گوگل مپ دیده شوند.اینکار برای آنان دو خاصیت دارد.اول اینکه از طریق گوگل مپ تمام کسانیکه در نزدیکی آنان هستند میتوانند اقدام به سفارش نمایند.دوم اینکه در صفحه اول گوگل دیده میشوند
سئو گوگل مپ نیز در نوع خود بسیار با اهمیت است.در واقع شما در دو جایگاه مورد بازدید قرار میگیرید.هم در گوگل مپ دیده میشوید و محل کار و آدرس شما برای مردم آشکار و عیان است و میتواند محلی برای اعتماد و اعتبار عمومی واقع شود.دوم با به اشتراک گذاری گوگل مپ خود در شبکه های اجتماعی علاوه بر جذب ترافیک ،مشتریان جدیدی پیدا کنید
سئو گوگل مپ نقش انکار ناپذیری در بازاریابی دارد.رونق تجارت الکترونیک، برای برخی، اهمیت مکان کسب و کار را نفی کرده است. وقتی می توانید سفارش دهید و محصولات را در هر نقطه از جهان تحویل بگیرید، آیا مهم است که کسب و کار شما در کجا واقع شده است؟در حالی که بسیاری از جنبه های کسب و کار را می توان به صورت آنلاین هماهنگ کرد، مانند حمل و نقل و عملیات، مکان هنوز برای بسیاری از شرکت ها مهم است. این امر به ویژه برای کسانی که خدمات محلی مانند رستوران ها یا شرکت های مشاوره شخصی را ارائه می دهند یا از آنها بهره می برند صادق است.این را در نظر بگیرید: هر سال که می گذرد، ترافیک تلفن همراه بخش بزرگ تری از پای کلی را تشکیل می دهد. روندها نشان می دهد که حدود 60٪ از جستجوهای گوگل اکنون از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.ما آنقدر به تلفنهای هوشمند و اتصالات داده پرسرعت 24/7 خود متکی هستیم که انتظارات ما اساساً تغییر کرده است - از جستجوهای معمولی دسکتاپ دور میشویم و به سمت تجربههای شخصی و سفارشیشده موبایل میرویم.و از آنجایی که گوگل مدتی قبل اشاره کرد که تقریباً یک سوم جستجوهای تلفن همراه دارای هدف محلی هستند، صرفاً با استفاده از این ارقام به این نتیجه می رسید که نزدیک به یک پنجم تمام جستجوهای گوگل جستجوهای موبایلی خاص مکان هستند.این بخش قابل توجهی از کل است، اما این تنها دلیلی نیست که چرا باید به رتبهبندی محلی اهمیت دهید: همچنین باید بدانید که جستجوی محلی چقدر میتواند مؤثر باشد.به اهمیت متفاوت یک رشته جستجو در سناریوهای موبایل و غیر موبایل فکر کنید. کسی که در رایانه رومیزی جستجو می کند به احتمال زیاد به سادگی در حال انجام تحقیقات است
سئو گوگل مپ یک ویژگی از بهینهسازی موتور جستجو است که به کسب و کارهای محلی اجازه میدهد تا در لیستهای نقشه گوگل بالاتر رتبهبندی شوند . نقشه گوگل برای به حداکثر رساندن حضور اینترنتی شما حیاتی است . این کار به مشتریان محلی و کسانی که به دنبال خدمات شما در نزدیکی شما هستند, کمک میکند .گوگل منابع گستردهای را برای ترسیم جامع گلوب صرف کردهاست . نقشه گوگل , جدای از یک راهنمای موقعیت جغرافیایی , مسیرهای کاربران خود را به نزدیکترین مقصد میرساند , جایی که آنها میتوانند هر چیزی که نیاز دارند را پیدا کنند . بازاریابهای دیجیتال به طور قابلتوجهی از نقشه گوگل برای بهبود رتبهبندی خود در موتورهای جستجوی گوگل استفاده میکنند . نرمافزار هوش مصنوعی گوگل اشتباه نمیکند
سئو گوگل مپ یکی از مهمترین راههای کسب رتبه و ارتقای وب سایت و بازاریابی دیجیتال است. با اطلاعات جامع و به روز آن در مورد مکانها , جهتها و اطلاعات تماس , میتواند ابزار ارزشمندی برای بهبود دید در نتایج موتور جستجو باشد . در این پست نکاتی در مورد چگونگی استفاده از قابلیتهای نقشه گوگل از جمله ایجاد پروفایل کسبوکار گوگل , تلفیق نقشهها در سایت شما , بهینهسازی لیستهای مورد توجه مشتریان و غیره ارائه خواهیم داد.گوگل مپ ابزار بسیار قدرتمندی است که برای بهبود سئو محلی به کار میرود . وقتی مشتریان به دنبال چیزی مرتبط با کسبوکار خود میگردند , گوگل اغلب یک نقشه را به عنوان بخشی از نتایج جستجو نمایش میدهد . این سئو محلی نامیده میشود و مهم است که مطمئن شوید که کسبوکار شما در این نتیجه جستجو ظاهر میشود
این روزها , افراد بیشتری از گوگل مپ برای تصمیمگیری در مورد محل رفتن استفاده میکنند , که فرصتی مهم برای کسبوکار شما برای درگیر کردن مشتریان بالقوه جدید فراهم میکند . با استفاده از گوگل کسبوکار من و راهاندازی پروفایل کسبوکار در گوگل مپ - یک لیست آنلاین رایگان که به شما اجازه میدهد اطلاعات کلیدی در مورد کسبوکار , محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید - میتوانید کشف و درخواست بیشتری برای مشتریان احتمالی کنید . یاد بگیرید که چگونه حضور قوی در گوگل مپ میتواند به کسبوکار شما کمک کند .با گوگل مپ به کاربران کمک کنید تا مکالمات خود را با مشتریان احتمالی پیدا کرده و مشاهده کنند که ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت میکنند و کسبوکار خود را با افزایش تصاویر با لیست کردن ساعات باز شما با بازبینی نشان میدهند
اولین قدم برای کمک به مشتریان بالقوه برای یافتن موقعیت فیزیکی شما , بررسی پروفایل شما در کسبوکار من گوگل است . زمانی که صاحبان کسبوکار تایید شدند , میتوانند محل فروشگاه خود را ارائه دهند و در نقشههای گوگل ظاهر شوند . سپس کاربران گوگل قادر خواهند بود با استفاده از یک انگشت به مسیرهای فروشگاه دسترسی پیدا کنند و کسبوکار به طور برجسته در نتایج جستجوی تلفن همراه ظاهر خواهد شد . این نتایج به این معنی است که کسبوکار شما بهترین شانس جذب مشتریان بالقوه جدید را دارد . وقتی کاربران گوگل در حال حرکت هستند , میخواهند بدانند کجا میروند . بدون حضور در گوگل مپ یا اگر پروفایل شما ناقص باشد , میتوانید مشتریان احتمالی را از دست بدهید . هر ماه گوگل میلیاردها جستجوی محلی انجام میدهد و بیش از ۳۰ درصد از تمام جستجوهای موبایل مربوط به مکان هستند . مطمئن شوید که مشتریان بالقوه میدانند چطور شما را پیدا کنند .برای کسب و کارهایی که به جای داشتن مکان فیزیکی به جایی سفر میکنند , همچنین نشان دادن شعاع سطح خدمت به جای برجسته کردن موقعیت خاص کسبوکار بر روی گوگل مپ ممکن است
اولین قدم برای کمک به مشتریان بالقوه برای یافتن موقعیت فیزیکی شما , بررسی پروفایل شما در کسبوکار من گوگل است . زمانی که صاحبان کسبوکار تایید شدند , میتوانند محل فروشگاه خود را ارائه دهند و در نقشههای گوگل ظاهر شوند . سپس کاربران گوگل قادر خواهند بود با استفاده از یک انگشت به مسیرهای فروشگاه دسترسی پیدا کنند و کسبوکار به طور برجسته در نتایج جستجوی تلفن همراه ظاهر خواهد شد . این نتایج به این معنی است که کسبوکار شما بهترین شانس جذب مشتریان بالقوه جدید را دارد . وقتی کاربران گوگل در حال حرکت هستند , میخواهند بدانند کجا میروند . بدون حضور در گوگل مپ یا اگر پروفایل شما ناقص باشد , میتوانید مشتریان احتمالی را از دست بدهید . هر ماه گوگل میلیاردها جستجوی محلی انجام میدهد و بیش از ۳۰ درصد از تمام جستجوهای موبایل مربوط به مکان هستند . مطمئن شوید که مشتریان بالقوه میدانند چطور شما را پیدا کنند .برای کسب و کارهایی که به جای داشتن مکان فیزیکی به جایی سفر میکنند , همچنین نشان دادن شعاع سطح خدمت به جای برجسته کردن موقعیت خاص کسبوکار بر روی گوگل مپ ممکن است
اینترنت نحوه تعامل مردم با کسبوکار را تغییر دادهاست , اما بسیاری از خریداران هنوز دوست دارند قبل از خرید تلفن را به فروشگاهها ببرند . گوگل هر ماه صدها میلیون تماس دریافت میکند , و در نقشههای گوگل قرار دادن یک تماس به سادگی ضربه زدن به آیکون تلفن است .چه رزرو یک میز برای شام و چه تحقیق در مورد یک محصول , ارائه فرصت صحبت کردن با مشتریان بالقوه به آنها در تصمیمگیری کمک خواهد کرد . ارائه یک راه سریع و آسان برای مشتریان بالقوه برای تماس با آنها میتواند به شما در مقابل رقبای شما کمک کند
داشتن یک پروفایل کسبوکار کامل میتواند به ترافیک بیشتر به وب سایت شما و همچنین فروشگاه فیزیکی شما کمک کند . زمانی که شما یک لینک به وب سایت خود دارید , افرادی که کسبوکار شما را در نقشههای گوگل کشف میکنند میتوانند با یک ضربه به آن دسترسی داشته باشند.گوگل کاربرانی را که به تجارتهای محلی نگاه میکنند , اغلب تصمیم میگیرند به کجا بروند . از جمله یک لینک به سایت شما به آنها این فرصت را میدهد که وقتی تصمیم میگیرند خرید کنند , اطلاعات بیشتری درباره شما کسب کنند
زمانی که کاربران گوگل در حال فکر کردن به مقصد هستند , بسیاری از آنها میخواهند ببینند چه چیزی در هنگام رسیدن انتظار دارد . این نگاه دزدکی میتواند باعث هیجان مشتریان بالقوه شود , و این اشتیاق در رفتار جستجو آنها منعکس میشود . برای مثال , افراد گرسنه عاشق نگاه کردن به غذا هنگام تصمیمگیری برای خوردن هستند . طبق نظر گوگل , در طی دو سال گذشته , جستجوی سیار برای " منوی " تا ۵۵ % افزایشیافته است , که نشان میدهد اگر میخواهید مردم را به رستوران خود جذب کنید , تصاویر مهم چقدر میتوانند باشند .با این حال , تنها رستورانها نیستند - همه کسب و کارها میتوانند از آپلود عکسها به پروفایل تجاری خود سود ببرند . تحقیقات گوگل نشان میدهد که کسب و کارهای با تصاویر ۴۲ % درخواستهای بیشتری برای جهات دارند . برای صاحبان کسبوکار , اضافه کردن و به روز رسانی عکسها بر روی نقشههای گوگل آسان است ; زمانی که آنها را به پروفایل خود آپلود میکنید , آنها به صورت خودکار در لیست کسبوکار ظاهر خواهند شد وقتی که کاربران جستجوی مربوطه انجام دهند
سئو گوگل مپ به چه معناست؟برخی از فراد فکر میکنند همینکه شغل و حرفه خود را در گوگل مپ معرفی کنند کار تمام است و نام یا محل کار آنان در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.این تصور اشتباهی است زیرا گوگل مپ نیز نیاز به سئو دارد.وقتی مثلا در صفحه اول گوگل کلمه پیتزا را جستجو میکنید گوگل با توجه به موقعیت مکانی شما پیتزا فروشی های نزدیک به شما را نشان میدهد که معمولا سه ردیف بیشتر نمایش داده نمیشود و برای اینکه بتوانید مابقی کسانی را مشغول به کار فروش پیتزا هستند را با کلیک روی گوگل مپ ببینید.سئو گوگل مپ یعنی اینکه شما جزو همان سه نفر اول باشید.برای اینکار علاوه بر اینکه باید گوگل مپ شما بطور کامل تکمیل شده باشد یعنی پروفایل شما شامل تصاویری از محل کارتان به اضافه شماره تلفن ثابت و همراه و شرحی در باره سابقه کاریتان بیاید تا کاربران بتوانند دقیقا با شما آشنا شوند.در بحث سئو گوگل مپ لازم است آنرا در وب سایت خود قرار دهید یا در شبکه های اجتماعی و سایت های بزرگ اشتراک گذاری نمایید.اهمیت گوگل مپ امروزه بر کسی پوشیده نیست و بواسطه آن شما میتوانید هر مکانی را پیداکنید و همینگونه کاربران میتوانند مکان شما را دیده و با مراجعه به شما باعث درآمد شوند
گوگل مپ ابزار قدرتمندی است که میتواند به شما کمک کند کسبوکار خود را رشد دهید . اگر مشتریان بالقوه در جستجوی خدمات در منطقه محلی خود باشند , احتمالا ً شما هم آن را پیدا خواهند کرد . تضمین اطلاعات صحیح در مورد محصولات یا تواناییها که شما پیشنهاد میدهید نشان میدهد زمانی که فردی در گوگل جستجو میکند , مشتریان و فروش بیشتری نسبت به قبل به همراه خواهد داشت - همه به خاطر اینکه به صورت آنلاین دیده میشوند , جایی که بیش از ۸۰ درصد از مصرف کنندگان در آن شرکت میکنند .نقشه گوگل به این روش برای ایجاد کسبوکار شما در گوگل نقشه برای کلمات کلیدی خاص استفاده میکند . همان طور که ممکن است حدس زده باشید ، هدف در اینجا بهینهسازی یک موسسه است ، به طوری که نزدیک یا بسته به نظر میرسد زمانی که فردی به دنبال این شرایط برای یافتن جایی که باید بعدی برود ، جستجو میکند
اهمیت بهینهسازی موتور جستجو . الگوریتم گوگل یک ماشین پیچیده و در حال تغییر است ، اما یک چیز که در طول سالیان ثابت ماندهاست ؟ توصیفات تفصیلی را با ثبت کلمات کلیدی در وب سایت خود اضافه کنید تا زمانی که افراد جستجوی چیزهایی مانند " رستورانها نزدیک من " را انجام دهند ، میتوانید ترافیک بیشتری را از افراد موجود در اطراف آنلاین که به دنبال مکانهایی نزدیک هستند ، ثبت کنید . ساعت آغازین کسب و کارها میتواند تفاوت بزرگی در میزان موفقیت شما در رتبهبندی گوگل داشته باشد . اگر مشتریان بالقوه بدانند که دفتر شما باز است ، فرصتهای بیشتری برای انتخاب خواهند داشت و ممکن است تصمیم بگیرند که به جای دیگری به جای دیگری بروند
اینترنت به شدت بر چگونگی تحقیق و پیدا کردن کسب و کارها تاثیر گذاشتهاست . گوگل مپ در سال ۲۰۰۵ راهاندازی شد و تبدیل به ابزاری ضروری برای بازاریابهای آنلاین با رابط کاربری آسان آن شد که به شما این امکان را میدهد که هر مکان یا آدرس خیابان را به سرعت مشخص کنید - حتی اگر هیچ خیابان قابلمشاهده نباشد ! برای موفقیت در این صنعت بریدن گلو , باید اطمینان حاصل کرد که کسبوکار آنها از بقیه فراتر میرود و رتبه گوگل بالاتری نسبت به هر شرکت دیگری دارد .گوگل مپ یک فرآیند بهینهسازی وب سایت شما برای ظاهر شدن در سایت گوگل است . هر چه ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو دریافت کنید ، شانس بیشتری میتوانید در رتبهبندی ارگانیک به خوبی رتبهبندی کنید و آگاهی نسبت به برند را برای کسب و کارها افزایش دهید
سئو یک سری عملیاتی است که برای بهبود ظاهر و موقعیت صفحات وب در نتایج جستجوی آلی طراحی شدهاست . مهمترین راه یافتن محتوای آنلاین ، استراتژی سئو به شما کمک میکند ترافیک بیشتری در وب سایت خود پیدا کنید ، با افزایش دید کاربران در مورد چیزی خاص و یا فقط مرور کردن در سایتهای مختلف .کاوشگر از یک صفحه وب شناختهشده شروع میشود و لینکهای داخلی را به صفحات داخل آن سایت و صفحات خارجی دنبال میکند و اطلاعاتی در مورد تمام محتوای موجود در اینترنت جمعآوری میکند . این فرآیند به موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ کمک میکند تا درک کنند که هر وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی در عنوانها و دیگر دادههای حساس دیگر ، که منجر به تواناییهای جستجو بهتر در سراسر سکوهای مختلف ، از جمله دستگاههای تلفن همراه میشود که بیشتر مردم در حال مرور هستند
قدم دوم در گرفتن کسبوکار شما برای رتبه بالاتر در گوگل مپ ، ادعای لیست شما است . این به این دلیل است که وقتی فهرست خود را ایجاد میکنید ، تنها چیزی که میتوانید ارائه کنید ، نام ، گروه و مکان است ؛ اما هنگامی که شما مدعی فهرست خود هستید، میتوانید جزئیات بیشتری را در مورد کسبوکار خود ارائه کنید ، و اطلاعات بیشتر در مورد لیست کسبوکار ، بالاتر از گوگل نقشه گوگل خواهد بود . به علاوه اگر لیست شما ادعا نشود نمیتوانید هیچ کدام از مراحل را انجام دهید .چگونه رتبه بالاتر را در گوگل مپ ادعا کنید که در مقابل نیازی به مطالبه نام کسبوکار شما در گوگل نقشه وجود ندارد . اگر شما قبلا ً یک حساب کاربری دارید ، تنها کافیست لیست کسبوکار گوگل را بردارید ، گزینهای را انتخاب کنید که میگوید : "این کار را" ادعا کنید " یا این کار را انجام دهید ؟ " و از the پیروی کنید . " اگر یک حساب کاربری گوگل ندارید ، به این سمت سر بزنید و با ایجاد یک حساب و ادعای کسبوکار خود به شما راه پیدا کنید
تحقیقات نشان میدهد حدود ۷۰ درصد افراد از میان اپلیکیشنهای مسیریابی، گوگلمپ را به بقیه ترجیح میدهند، و جالبتر اینکه کاربران مدعی شدند که وقتی دنبال محل مورد نظرشان میگردند همان چند گزینه اول لیست گوگلمپ را بررسی میکنند. همین مسئله نشان دهنده این است که سئوی گوگلمپ برای موفقیت یک کسب و کار لازم و ضروری است. علاوه بر این سرچ کلمه کلیدی قدرت بیشتری نسبت به سرچ مستقیم دارد؛ این مسئله نشان میدهد سئوی کسبوکارتان برای گوگلمپ باید بیشتر متمرکز بر کلمات کلیدی باشد که مخاطب هدف به دنبال آن میگردد
اولین مزیت بزرگ سئو گوگل مپ این است که زمانی که کاربران فهرست گوگل را نمایش میدهند ، پلت فرم یک شاخص جامع از کسبوکار شما را که شامل شماره موبایل شرکت شما میشود ، فراهم میکند . و از آنجا که اغلب جستجوهای نقشه گوگل توسط تلفن انجام میشود ، آنها میتوانند با تنها یک ضربه وارد کسبوکار شما شوند .از آنجا که مردم از گوگل مپ برای تصمیمگیری استفاده میکنند ( به عنوان مثال جایی که برای پیدا کردن دونات و یا یافتن یک فروشگاه لباس در آن نزدیکی ) ، این سکو به کاربران امکان برقراری ارتباط آسان با کسبوکار را میدهد ، سوالاتی میپرسد ، و سپس تصمیم میگیرد که یا نه . این کار برای کاربران آسان است که گام بعدی را بردارند و برای کسب و کارها به طور مستقیم با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند
سئو گوگل مپ محلی برای بازاریابی جستجوی کلی شما ضروری است . اگر یک کسبوکار محلی مانند یک کافیشاپ یا فروشگاه بوتیک را اداره کنید ، میخواهید سایت شما به سمت جامعه تخصصی شما هدایت شود . شما میتوانید این مشتریان هدف را با کمک گوگل مپ در مورد روشهای سئو اولویتبندی کنید .زمانی که در جستجوی گوگل نقشه بیشتری پیدا کردید ، به طور خودکار افراد بیشتری را از طریق درهای کسبوکار خود به همراه خواهید آورد . رتبهبندی در بخش نقشه گوگل یک فرآیند است که استراتژی و ویژگی را در بر میگیرد ، اما میتواند باعث موفقیت شرکت شما شود
دومین مزیت سئو گوگل مپ این است که گوگل علاوه بر ارائه شماره موبایل , اطلاعات تماس یا بازدید دیگری را نیز مشخص میکند .برای فروشگاههای لوازم خانگی ، مانند فروشگاهها و رستورانها ، کاربران میتوانند به سرعت پروفایل کسبوکار شما را کشف کنند و جهت پیدا کنند ، که همگی از یک مکان مرکزی هستند. نیازی به تغییر دادن بین برنامهها یا صفحات وب نیست . این یک طومار ساده و از بین یک مشتری و یک مشتری است .برای کسب و کارهایی که خدمات یا محصولاتی را که نیاز به تحقیقات بیشتری دارند و یا یک خرید بزرگتر نیاز دارند را میفروشند ، گوگل مپ را مستقیما ً به وب سایت شما لیست میکند . کاربران میتوانند تحقیق کنند و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت به شیوه دسترسی آسان کسب کنند .پلت فرم گوگل مپ ، یک راننده برای هر دوی شما و هم ترافیک وب سایت است
سومین مزیت گوگل مپ این است که امروزه کاربران عاشق تصاویر هستند . در هنگام بررسی و یا ارزیابی یک کسبوکار , تصویر میتواند به راحتی عامل تصمیمگیری باشد .مثلا ً اجازه دهید که شما بین دو رستوران برای صبحانه با دوستان تصمیمگیری کنید . بعد از نگاه کردن به بررسی و منو ( درست از لیست کار گوگل مپ ) ، شما به عکسهای غذای خود مراجعه میکنید .برای رستوران با تصاویر بهتر و بهتر ، آنها زمان بیشتری نسبت به برنده شدن تصمیم شما خواهند داشت .اطلاعات و مطالب به روز مهم هستند ، عکسها و عکسها تصویری از کسبوکار شما را به همراه میآورند که در غیر این صورت از دست میرود .برای سئو گوگل مپ کسب و کارتان تصویر خود را به فهرست شما ( از طریق پروفایل تجاری گوگل ) ارسال کنید . اما حتی قویتر ، عکسها و عکسهای مشتریان تان از طریق بررسی هستند
مزایای بسیار زیادی در سئو گوگل مپ وجود دارد . جهان پر از افراد و مشتریانی است که راحتی و راحتی را در همه چیز اولویتبندی میکنند . آنها را با هدایت آنها به سادهترین شکل ممکن به کسبوکار خود رسم کنید .وقتی در سه قسمت بالای نقشه ظاهر میشوید ، شما درست آنجا هستید . مشتریان میتوانند آدرس ، ساعت ، مرور ، و حتی تصاویر شما را حتی بدون نیاز به اسکرول در گوشی خود ببینند . ثابت شدهاست که احتمال بیشتری وجود دارد که بر روی یکی از این سه گزینه کلیک کرده بدون اینکه به جستجو ادامه دهند
راهاندازی کسبوکار تقریبا ً غیر ممکن است وقتی کسی نمیداند شما کجا قرار دارید یا چطور با شما تماس بگیرید . آیا میتوانید تصور کنید که جستجو برای یک کسبوکار چگونه است و قادر به یافتن آدرس , شمارهتلفن و یا حتی نام تجاری رسمی نباشد ?برای مبارزه با این مشکلات باید مطمئن باشید که کسبوکار خود را دنبال کنید . این مکانیزم به شما این امکان را میدهد که اطلاعات کسبوکار خود را در گوگل به روز رسانی و اطلاعات کسب کنید . این فرآیند نسبتا ً ساده است، اما فوقالعاده حیاتی است. به فهرست فعلی بروید ، اطلاعات خود را تایید کنید ، و کسبوکار خود را به دست آورید.از آنجا میتوانید نام شرکت را به روز رسانی کنید ، یک آدرس اضافه کنید ، یک مقوله کسبوکار خاص را انتخاب کنید ، و خیلی بیشتر . به طور کلی ، این یک گام ضروری برای کمک به تضمین درست ، بیشتر اطلاعات در اینترنت در مورد کسبوکار خاص خود است ، بنابراین میتواند به رتبه سوم منتقل شود .در حالی که گوگل مپ برای هر شرکتی مهم است ، . تراکنش های وب میتواند از هر جایی صورت بگیرد و به مشتریان منتقل شود . با این حال ، اگر یک کسبوکار محلی هستید ، باید مطمئن باشید که افراد میتوانند آدرس و اطلاعات شما را پیدا کنند . به روز رسانی این جزئیات کمک خواهد کرد تا ثابت کنید که در دسترس هستید و برای سرویس جستجوگر گوگل آماده هستید
در حالی که همه ناامیدانه سعی دارند به ده نتیجه جستجو در گوگل برسند , مسیر کمی آسانتر برای بازدید کنندگان بیشتر از گوگل برای بسیاری از شرکتها وجود دارد .نقشههای گوگل میتواند منبع بسیار مهمی از بازدید کنندگان برای شرکتهای خاص جغرافیایی باشد . این کار به ویژه برای شرکتهایی مفید است که آداب و رسوم زیادی را از شاخههای محلی مانند صفحات زرد دریافت میکنند .احتمالا ً شما قبلا ً فهرستی از نقشههای گوگل دریافت کردهاید و حتی متوجه آن نیستید . آنها از منابع زیادی برای جمعآوری دادهها برای فهرست نقشههای گوگل استفاده کردهاند , بنابراین باید در آنجا باشید , حتی اگر شما هنوز یک وب سایت داشته باشید .البته به دلیل استفاده از منابع مختلف در این دادهها , تعداد زیادی از شرکتها در این زمینه وجود دارند . بنابراین اگر میخواهید نقشههای گوگل را کانفیگور کنید , احتمالا ً در نزدیکی پایین نتایج جستجو نقشه گوگل قرار خواهید گرفت .پس چگونه نتایج رتبهبندی نقشههای گوگل را بهبود بخشید ?متاسفانه , روشهای مختلفی برای انجام این کار وجود ندارد . این کار تا زمانی که موتورهای جستجوی سنتی به طول انجامد, در اطراف آن شرکت کردهاند , بنابراین مربیان بهینهسازی موتور جستجو همچنان درحال آزمودن و پالایش ایدههای خود هستند .گوگل با اطمینان ۱۰۰ % اطمینان خاطر نشان میکند که آنها برای نقشههای گوگل دارند , بنابراین اگر شما ادعای خود را ادعا کنید , گوگل مطمئن خواهد بود که شرکت شما واقعا ً وجود دارد . شما میتوانید این کار را با ورود به حساب گوگل انجام دهید ( یا ایجاد یک نفر اول ) , و سپس خود را به عنوان " صاحب کسبوکار " ثبت کنید تا فهرستی که پیدا میکنید ثبت شود . البته , اگر شرکت شما در این فهرست گنجانده شود , فقط وارد سیستم شوید و لیست جدیدی تهیه کنید