راز سئو برای رسیدن به صفحه اول خودش یک داستان مفصل و گاهی اوقات عجیب و غریب است.هزاران سایت و وبلاگ سئو را بسیار اسرارآمیز و رازآلود معرفی کرده اند.حتی برخی از سایت ها کار را بدانجا کشیده اند که یکصد راز مخفی برای سئو تراشیده اند.حقیت این است که اصولا هر شغل و کاری برای خودش رمز و راز و اصولی دارد که همگان از آن باخبر نیستند.بعنوان مثال مشاغلی مانند برنامه نویسی،طراحی وب سایت،داستان نویسی،شعر و موسیقی و بسیاری از رشته های هنری برای خودشان اصولی دارند که از آن به عنوان راز موفقیت نام میبرند.سئو که مخفف عبارت بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد نیز ازین قاعده مستثنی نبوده و برای خودش رمز و رازی دارد که باید به تجربه دریافت.در ادامه این صفحه از سایت جام ارژنگ راز سئو برای رسیدن به صفحه اول گوگل را بررسی کرده ایم
>
راز سئو در کجاست؟
آیا راز سئو در محتوا نویسی نهفته است؟
آیا راز سئو در بهینه سازی داخل صفحه یا خارج صفحه و یا سئو فنی و تکنیکال است؟
چگونه میتوانیم به راز سئو پی ببریم و آیا اصلا رازی در بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد؟
در اینجا 5 نکته کلیدی و مهم که از آن به عنوان راز سئو در سایت های خارجی و داخلی نام برده شده است را با شما در میان میگذاریم.
راز شماره ۱ سئو : تحقیق کلید واژه کلیدی برای دستیابی به موفقیت با سئو است , شما باید ابتدا اهمیت تحقیقات کلید واژهها را درک کنید . با شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی که مخاطب هدف شما برای جستجو برای محصولات یا خدمات مانند شما استفاده میکند , میتوانید وب سایت و محتوای خود را بهینه کنید تا در نتایج جستجو بیشتر ظاهر شوید . از ابزارهای تحقیق کلید واژه برای کشف کلمات کلیدی محبوب مرتبط با صنعت خود استفاده کنید و از نظر استراتژیک آنها را در نسخه وب سایت , عناوین و meta خود وارد کنید .
راز شماره 2 سئو :خلق محتوای با کیفیت بالا شاه است , محتوای مرتبط برای موفقیت سئو حیاتی است . موتورهای جستجو وب سایتهایی که اطلاعات ارزشمندی را به کاربران ارائه میدهند را اولویتبندی میکنند. با تولید محتوای کیفی که به نیازها و علایق مخاطبین هدف شما میپردازد , میتوانید شانس رتبهبندی بالاتر در نتایج جستجو را افزایش دهید . هدف از ایجاد پستهای وبلاگ اطلاعاتی , مقالات , و ویدیوهایی است که تخصص شما را نشان میدهند و برای مشتریان ارزش فراهم میکنند . علاوه بر این , به روز رسانی منظم محتوای شما به موتورهای جستجو اشاره خواهد کرد که وب سایت شما فعال و پیوسته اطلاعات تازه ارائه میدهد .
راز شماره 3 سئو :بهینهسازی تلفن همراه یک ضرورت در دنیای موبایل امروز است , بهینهسازی وب سایت شما برای دستگاههای موبایل دیگر اختیاری نیست - این یک ضرورت است . با دسترسی بیشتر و بیشتر کاربران به اینترنت در گوشیهای هوشمند و تبلت , موتورهای جستجو وب سایتهای دوستدار تلفن همراه را در رتبهبندی خود اولویتبندی میکنند . اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما پاسخگو بوده و به سرعت بر روی دستگاههای تلفن همراه بارگذاری میشود. با بهینهسازی طراحی سایت , اطمینان از ناوبری آسان و استفاده از قلمها و دکمههای سازگار با موبایل تجربه کاربر را بهبود بخشید .
راز شماره 4 سئو :ایجاد بک لینک معتبر , یا ارتباط از دیگر وب سایتهای معتبر به خودتان , نقش مهمی در سئو ایفا میکند . موتورهای جستجو بک لینک ها را به عنوان رای اعتماد به اعتبار و قدرت وب سایت خود میبینند . هدف از ساخت وب سایتهای معتبر در صنعت خود است . وبلاگ نویسی مهمان و همکاری با کسب وکارهای مرتبط استراتژیهای موثر برای کسب و کار را به یاد داشته باشید.
راز شماره 5 سئو :نظارت و تحلیل پیشرفت شما برای موفقیت واقعی سئو , نظارت و تحلیل منظم پیشرفت شما ضروری است . از ابزارهای تحلیلی برای ردیابی ترافیک , رتبهبندی و تبدیلات وب سایت خود استفاده کنید . با نظارت بر این معیارها میتوانید حوزههایی را برای بهبود شناسایی کرده و استراتژی سئو را براساس آن تنظیم کنید . همگام با جدیدترین روندها و به روز رسانی های الگوریتم سئو باشید تا مطمئن شوید که تکنیکهای شما موثر هستند .
راز سئو نمایش سایت شما در صفحه اول گوگل است.وقتی هر کلمهای را در گوگل تایپ میکنید , میلیونها وب سایت را در عرض چند ثانیه نشان میدهد . شما بهترین نتایج مرتبط را در سه تا چهار لینک اول در صفحه گوگل دریافت میکنید. آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چگونه این وب سایتهای مرتبط در صفحه اول ظاهر میشوند وقتی که ما کلمات را روی نوار جستجو تایپ میکنیم ؟ آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چرا وب سایتهای دیگر در صفحه اول قرار نمیگیرند ؟دنیای بازاریابی دیجیتال اسرار زیادی دارد و همیشه در حال تغییر است . تعداد کمی از آنها در بازاریابی دیجیتال موفق هستند , در حالی که دیگران در اقیانوس محتوای رسانههای اجتماعی و نفوذ گم میشوند .سئو نقش مهمی در قرار دادن وب سایت یا کمک به افزایش ترافیک وب سایت یا دسترسی به مخاطب دارد .
بهینهسازی موتور جستجو یکی از بهترین روشها برای بهبود ظاهر و دید صفحات وب است . بهینهسازی seo همچنین به بهبود سرعت وب سایت و ناوبری آسان درون صفحه وب کمک میکند .هرچه وب سایت شما در صفحه جستجو بهتر دیده شود , احتمال افزایش ترافیک وب سایت شما بیشتر میشود . هدف اصلی بهینهسازی موتور جستجو این است که بازدیدکنندگان به وب سایت شما برسند یا به تبدیل مشتریان یا مخاطبان کمک کنند .سئو یک شبه نتایج نمیدهد . شما باید برای پاسخ خوب از مخاطبین برای وب سایت , وبلاگ , مقالهها و یا هر محتوایی که در اینترنت پست میکنید , ثابتقدم باشید . بیشتر کاربران روی ۵ لینک بالا در صفحه گوگل کلیک میکنند که به این دلیل است که شما باید از سئو برای قرار دادن وب سایت در ۵ لینک بالای صفحه موتور جستجو استفاده کنید .
نکته : گوگل یک وب سایت نیست - این یک موتور جستجو است که در آن کاربران براساس کلمات کلیدی که تایپ میکنند به وب سایتها میروند .
استفاده از بهینهسازی sm, تجربه کاربر بهتری در وب سایت میدهد . یک وب سایت براساس ظاهر بالای صفحه گوگل براساس تحقیق مورد اعتماد کاربر قرار میگیرد. سو سیو نو نقش مهمی در قرار دادن وب سایتها در پستهای برتر ایفا میکند.
سئو برای ترویج وب سایتها مفیدتر است . کاربرانی که وب سایتها را در بالای صفحه جستجو پیدا میکنند , آنها را بیشتر در رسانههای اجتماعی ترویج میکنند . همچنین سئو در فروش آنلاین محصولات برای افزایش تجارت کمک بیشتری میکند .
راز سئو تنها در سایت های ایرانی مطرح نشده است سایت های خارجی هم این موضوع را مطرح کرده و بسیار در باره مطلب نوشته اند.
راز سئو یا seo secrets چیست و آیا واقعا بهینه سازی موتورهای جستجو که با نام اختصاری seo شناخته میشود راز آلود است؟
سایت های خارجی زیادی هستند که با عبارات زیر مطالبی را نوشته اند.
با 7 راز سئو به صفحه اول گوگل برسیم.
معرفی 9 راز بسیار مهم سئو برای مبتدیان.
و نظایر این عبارات در سایت های ایرانی هم بوفور دیده میشود اما هیچکدام رازگشایی نکرده اند و تنها از روی دست یکدیگر مشق نوشته اند.
گوگل بطور مرتب الگوریتم های خود را تغییر میدهد و هیچکس نمیتواند ادعا کند که این الگوریتم ها را میشناسد.
آیا براستی شناخت فاکتورهای کسب رتبه در گوگل را میتوان راز سئو دانست؟
راز سئو یا همان seo secrets که در سایت های داخلی و خارجی بسیار به آن پرداخته شده به معنای واقعی و حقیقی یک راز نیست زیرا اصولا راز را برملا نمیکنند و تمام این مطالبی که به عنوان راز سئو آمده است در واقع تجربه های متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو است که در طی سالیان به آن برخورد کرده اند.
یکی از مهمترین این راهکارها که در راز سئو گنجانده شده است ایجاد محتوای کاربر پسند است.
اگر وب سایت شما بازدید نداشته باشد و کسی به سایت شما مراجعه نکند بدیهی است هرگز وب سایت شما حتی در صفحه دهم گوگل نیز دیده نخواهد شد.
چه چیزی میتواند کاربران را به سایت شما سرازیر نماید؟جواب واضح است:محتوای عالی.
محتوای شما میتواند شامل متن های آموزشی در ارتباط با شغل و کسب و کارتان و یا مسایل مورد علاقه شما باشد بگونه ای که کاربران بتوانند با محتوای شما ارتباط برقرار نمایند.
محتوای شما همچنین میتواند شامل ویدئو،انیمیشن،عکس و پادکست و هرچیز جذابی که بتواند کاربران شما را راضی نگهدارد.
بدون یک محتوای جذاب و خوب هرگز نمیتوانید مخاطبان جدیدی را پیدا کرده و از بین آنان برای خود مشتری جذب نمایید.
این یک راز سئو نیست بلکه فقط یک تجربه بدست آمده از سایت ها و وبلاگ های موفق است.
ترجمه مقاله راز سئو از سایت های معتبر خارجی و خواندن آن میتواند بر تجربه و آگاهی ما بیفزاید.
در این قسمت ترجمه مقاله راز سئو از سایت https://zerogravitymarketing.com را برای خوانندگان عزیز سایت جام ارژنگ قرار داده ایم.
یک تصور غلط واقعا ً بزرگ در مورد بهینهسازی موتور جستجو این است که همه چیز در مورد محتوا و کلمات کلیدی است . در حالی که این دو موضوع برای یک طرح ارگانیک کاملا ً مهم هستند , اما تنها چیزی نیستند که شما باید به آن توجه کنید تا مطمئن شوید که جایگاه رتبهبندی صفحه اول را میخواهید .
زمانی که برای بهینهسازی وب سایت تان برای گوگل میآید , کارهای متعددی وجود دارد که میتوانید در بخش فنی انجام دهید تا در رتبهبندی کلی خود یک افزایش مناسب ببینید . در اینجا چند تا از بهترین رازهای سئو برای شروع شما آورده شدهاست.
یکی از مناطقی که بسیاری از مردم فراموش میکنند وب سایت خود را بهینه کنند برچسب متا عنوان است . اساسا , این متن برجسته در بالای موتور جستجو شما است که فهرستی از آنچه صفحه در مورد آن است را به همه میگوید . همین عبارت نیز در بالای زبانه در مرورگر شما وقتی صفحه باز است فهرست میشود .
در حالی که سایت شما به طور خودکار چند برچسب عنوان دارد , مهم است که برچسب سفارشی را به هر صفحه از سایت خود اضافه کنید . در اغلب موارد , داشتن یک صفحه جداگانه از وب سایت شما برای هر نیاز به یک بازدید کننده میتواند از نظر این که چرا آنها در یک موتور جستجو به دنبال شما میگردند , ایده خوبی است .
اگر مطمئن نیستید که از کلمات کلیدی استفاده کنید یا چگونه برچسب عنوان خود را تلفظ کنید , سعی کنید یک رقیب را در گوگل پیدا کنید . اغلب میتوانید ببینید که آنها برای چه رتبهبندی میشوند و سعی کنید با استفاده از یک چیز مشابه از آنها تقلید کنید . همچنین این راهنمای بسیار خوبی در مورد برچسبهای عنوان دارد که میتوانید برای تحلیل عمیق اهمیت آنها بررسی کنید .
همچنین مهم است که دادههای ساختار یافته را هنگام بهینهسازی وب سایت به یاد داشته باشید . این مقدار کمی از دادههای فنی است که به گوگل کمک میکند تا درک درستی از این که سایت شما درباره چیست و چرا محتوای شما برای جستجوگران مفید خواهد بود , بدهد .
یک راه آسان برای رسیدن به این هدف , نشانهگذاری خاص است . این گزینه فنی به شما اجازه میدهد تا زمینه بیشتری را برای مقالات , دستور العملهای , محصولات , فیلمها و بیشتر فراهم کنید. همچنین به شما این امکان را میدهد که رتبهبندی ستارهها و یا بازبینیهای محصول را نشان دهید . از جمله این موارد در کد وب سایت شما به شما این امکان را میدهد که گاهی در موقعیت رتبهبندی موتور جستجو به عنوان یک قطعه یا کارت غنی ظاهر شوید .
سئو فنی به استراتژیها و تکنیکهای بهینهسازی اشاره دارد که بر بهبود جنبه فنی یک وب سایت تمرکز دارند تا آن را واضحتر و بهتر در موتورهای جستجو انجام دهند . سئو فنی با seo خارجی یا " روی صفحه " متفاوت است که بر بهینهسازی متن و کلمات کلیدی تمرکز دارد . در عوض , سئو فنی به نحوه کار یک وب سایت و نحوه کدگذاری آن میپردازد .
برخی از بخشهای مهم سئو فنی , بهینهسازی سرعت یک وب سایت هستند , و اطمینان حاصل میکنند که آن روی دستگاههای تلفن همراه خوب کار میکند و سینهخیز رفتن را بهبود میبخشد . و همچنین نمایهسازی , بهینهسازی sitemaps xml , تعمیر پیوندهای شکسته و تغییر مجدد , استفاده از نشانهگذاری دادههای ساختاریافته و بهینهسازی طراحی یک وب سایت .
با استفاده از بهترین روشها برای سئو فنی , وب سایتها میتوانند تجربه عمومی کاربران خود را بهبود بخشند و این کار را سریعتر برای صفحات بارگذاری کنند . همچنین درک و شاخص کردن محتوای موتورهای جستجو را آسانتر میکند . این امر میتواند منجر به رتبهبندی بهتر در نتایج جستجوی آلی و ترافیک بیشتر از جستجوی آلی شود.
راز رسیدن به صفحه اول گوگل بی شک فقط سئو است.
بدون تردید گوگل امروزه قویترین موتور جستجوی جهان است و تمامی وب سایت و وبلاگ ها تلاش شبانه روزی دارند تا خود را به صفحه اول گوگل برسانند.از دو راه میتوان به صفحه اول گوگل که خواستگاه تمام کسب و کارها و مدیران صنایع و شرکت های بزرگ است رسید.
راه اول تبلیغات کلیکی یا گوگل ادز است که شما با خرید آگهی تبلیغاتی گوگل به صفحه اول میرسید و تا زمانیکه اکانت خود را شارژ نمایید در صفحه اول باقی خواهید ماند.
راه دوم سئو یا بهینه سازی وب سایت تا بتوانید با کلیدواژه دلخواه و مرتبط با حرفه خود به صفحه اول گوگل برسید.سئو زمانبر است و نیاز به یک استراتژی قوی و تحقیق در باره کلیدواژه و بررسی وضعیت رقبا دارد.اما اینکه چرا مه است که در صفحه اول گوگل باشیم آمار بیانگر این است که اکثر کاربران فقط به سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند اعتماد دارند و درصد کمی صفحات دوم و سوم را رصد میکنند.همراه جام ارژنگ مجری تبلیغات باشید.
جستجوهای گوگل هر روز افزایش مییابد . جستجوگران به دنبال راهحلهایی برای پرسشهای خود هستند . اگر شما در یک موتور جستجو هستید و به یک جواب پرس و جو نیاز دارید , احتمالا ً به گوگل میروید . اولین صفحه گوگل ضروری است زیرا به عنوان نقطه ورود مشتریان جدید عمل میکند . هر چه مشتریان احتمالی شما راحتتر بتوانند شما را پیدا کنند , بهتر است .
با این حال , این بدان معنا نیست که وقتی کسی به دنبال چیزی میگردد , آنها فقط به یک صفحه نگاه میکنند . 50 % از بازدیدکنندگان آنلاین که یک میلیون جستجو را انجام میدهند از صفحه نتایج روی یک وب سایت دیگر کلیک میکنند .
صفحه اول گوگل حداقل ۷۱ % ترافیک آنلاین را دریافت میکند ( برخی منابع تا ۹۲ % را نشان میدهند ) , در حالی که صفحه دوم تنها ۶ % از وب سایت را دریافت میکند . این افت شدید در ترافیک آنلاین نشان میدهد که صفحه بالایی گوگل چقدر ضروری است .
عبارات جستجو را انتخاب کنید که میخواهید گوگل صفحات وب سایت خود را ابتدا در نتایج آن نمایش دهد . به آنها کلمات کلیدی گفته میشود که میتوانند کلمات یا عبارات منفرد باشند . به منظور جلوگیری از رقابت صفحات وب سایت تان با یکدیگر , هر صفحه باید روی مجموعه مشخصی از کلمات کلیدی تمرکز کند.
بهترین کلمات کلیدی برای شرکت شما آنهایی هستند که توسط مشتریان احتمالی شما برای پیدا کردن کالاها و خدماتی که نیاز دارند استفاده میشوند . برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با حجم قابل قبولی از جستجو , اما رقابت کم , از ابزارهایی مانند برنامهریز یا KeywordTool.io استفاده کنید. ممکن است همیشه به سمت کلمات کلیدی رقابتی بیشتری حرکت کنید که زمانی که وب سایت شما قدرت را به دست آورد , ترافیک بیشتری به شما میدهد و برای تعدادی از کلمات کلیدی سادهتر رتبهبندی میشوید . بهترین تکنیک برای رتبهبندی در صفحه اول گوگل داشتن یک استراتژی کلیدی و استفاده از کلمات کلیدی رقابتی است .
هدف جستجو یکی از مهمترین عناصر رتبهبندی گوگل در جستجوی اینترنت است , اگرچه گاهی نادیده گرفته میشود . شما ممکن است محتوای مناسب و ارزشمندی ایجاد کنید که از عبارت انتخابی شما با درک انگیزه پشت برخی از تحقیقات جستجو استفاده میکند.
اولین اولویت گوگل برآورده کردن اهداف جستجو کاربران است . مطلوبیت وب سایت شما برای یک کلید واژه خاص ممکن است توسط گوگل تعیین شود . به عبارت دیگر , گوگل نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما را در نظر میگیرد . و اگر کاربران به طور معمول آنچه را که در وب سایت شما جستجو میکنند پیدا کنند , ممکن است انتظار داشته باشید که رتبه شما بهبود یابد .
هدف این است که اطمینان حاصل کنید که صفحه شما به طور دقیق به دنبال چه چیزی هستند . اهداف اطلاعاتی , تجاری , ناوبری و تبادلی برخی از رایجترین انواع جستجو هستند .
راهکارهایی برای رسیدن به صفحه اول گوگل.
وب سایت شما باید با هر دستگاه یا اندازه صفحه مطابقت داشته باشد. تنها در صورتی که وب سایت شما پاسخگو باشد و در دستگاههای موبایل به درستی کار کند گوگل شما را در صفحه اول نگه میدارد . این کار دسترسی صفحه شما و بهینهسازی نمایهسازی آن را بهبود خواهد بخشید , و شانس فرود شما را در بالای صفحه افزایش خواهد داد .
وب سایتهای برتر میتوانند در هر صفحه اندازه عمل کنند در حالی که آنها پاسخگو هستند . اگر وب سایت پاسخگو ندارید , ممکن است هنوز سایت خود را تغییر دهید تا بهترین تجربه ممکن را برای کاربران موبایل فراهم کنید .
نسبت تاثرات به کلیک به عنوان نرخ کلیک شناخته میشود . یک نرخ کلیک بالا مفید است چون نشان میدهد که متن آگهی شما با مخاطبان هدف شما تعامل دارد .
هر چه CTR ارگانیک شما بیشتر باشد , به طور معمول بهتر خواهید بود . این به این دلیل است که یک CTR بالا به گوگل اطلاع میدهد که صفحه شما چیزی است که جستجوگران به دنبال آن هستند . آنها همچنین رتبه صفحه شما را افزایش خواهند داد , و پیدا کردن مکان برای کاربران را سادهتر میکنند . بر روی فراداده خود , مانند لینک و توصیف فراداده که در زیر نتیجه جستجو نمایش داده میشود , تمرکز کنید تا میزان کلیک خود را افزایش دهید . اگر چه ممکن است بیاهمیت به نظر برسد , اگر این اطلاعات قابلاعتماد و مفید به نظر برسد , نرخ کلیک شما افزایش خواهد یافت , که به نوبه خود به رتبهبندی شما کمک خواهد کرد .
نوردهی و ترافیک وب سایت شما میتواند به طور قابلتوجهی تحتتاثیر فرود بر صفحه اول نتایج جستجو گوگل قرار گیرد .
با استفاده از این استراتژیها میتوانید در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل رتبهبندی کنید ! اگر در صفحه اول نیستید , هیچ صفحهای ندارید .
حفظ و ارتقا رتبه وب سایت شما نیازمند ثبات , صبر و سازگاری با تغییر الگوریتمهای جستجو است. با یک سئو عالی , وب سایت شما ممکن است به بالای گوگل برسد و از مزایای نوردهی و ترافیک بیشتر لذت ببرد .
راز سئو بطور قطع بر هیچکس واضح و آشکار نیست زیرا گوگل هر روز فاکتورهای رتبه بندی خود را تغییر میدهد و کسی نمیتواند ادعا نماید که در چه زمانی و با چه کلیدواژه ای میتواند سایت خود را به صفحه اول گوگل برساند.
گمانه زنی ها و نوشتارها در باره راز سئو بسیار فراوان است و برخی آنرا بسیار گنگ و نامفهوم و پیچیده نشان دادند تا مشتری و مخاطب را ترغیب نمایند که باور کند و به مطالب آنان اعتماد نموده و بهسنه سازی سایت خود را به آنها بسپارد.
در این قسمت 4 راز سئو برگزیده از وب سایت(https://2060digital.com/blog/secrets-to-seo/) را برای کاربران و مشتاقان سئو قرار داده ایم.
بهینهسازی موتور جستجو یکی از ارزشمندترین ابزارهای موجود برای بازاریابان ورودی است . یک وب سایت با تنظیم دقیق و بهینه میتواند در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل , بینگ و یاهو رتبهبندی مهمی به دست آورد و در نهایت میزان ترافیک و در نهایت فروش بالقوه بیشتری به دست آورد . در حالی که منافع سئو در طول سالها تغییر نکرده است , موتورهای جستجو خود متحمل چندین " نمایشی شدهاند . این تغییرات الگوریتم های مختلف , هدف رتبهبندی بسیار زیاد در جستجوی آلی را کمی دشوارتر اما دور از امکان کردهاست .
سئو تعدادی از بهترین روشها را مرور کردهاست , اما چند راز سئو تست شده زمانی وجود دارد که احتمال اقامت شما در " لیست خوب " را به جای پایین بودن , یا بدتر شدن , به شدت افزایش میدهد . در زیر چهار راز برای سئو آورده شدهاست که به وب سایت شما کمک خواهد کرد تا شهرت درخشانی در چشمان موتورهای جستجو کسب کند , مهم نیست چه تغییراتی ممکن است رخ دهد .
2-سئو از ارزش نمایهسازی معنایی پنهان ( LSI ) , یکی از ویژگیهای موتورهای جستجو که آنها را قادر میسازد تا محتوای موضوع صفحه وب را به درستی تشخیص دهند , آگاه است. همانطور که همه ما میدانیم , کلمات میتوانند معانی متعددی داشته باشند , و بدون قرار دادن کلمه در برخی از زمینهها که شامل کلمات و عبارات مرتبط است , تعیین نیت نویسنده دشوار خواهد بود . برای مثال , کلمه " چیپ " به خودی خود میتواند به یک چیپ , یک چیپ سیبزمینی یا یک چیپ پوکر اشاره کند. روشی که موتور جستجو میتواند درک متن کلمه را به دست آورد , ارزیابی کلمات و عباراتی است که itand را احاطه میکنند و سپس به معنای کلی محتوا نتیجهگیری میکنند . از آنجا , موتور جستجو میتواند به درستی صفحه را طبقهبندی کند تا بتواند کاندید برای وارد کردن نتایج جستجو باشد وقتی که کسی یک کلیدواژه خاص را پرس و جو میکند .
هنگام ایجاد محتوا , مطمئن شوید که بیش از حد از یک کلید واژه یا " استفاده نمیکنید , چون این میتواند به عنوان spammy موتورهای جستجو مطرح شود . در عوض , کلمات و عبارات مرتبط متعددی را برای ارائه یک تم کلی منسجم به صفحه خود در نظر بگیرید . این به طور طبیعی زمانی اتفاق میافتد که شما محتوای کیفی ایجاد میکنید که بینش قابلتوجهی در مورد موضوع ارائه میدهد .
3-یکی از معمولترین اصول سئو که شما خواهید شنید این است که " محتوا پادشاه است " و در حالی که حقایق زیادی در این بیانیه وجود دارد , محتوای کیفیت اغلب برای اطمینان از رتبهبندی بالای موتورهای جستجو کافی نیست . چندین تن وب سایت وجود دارند که محتوای برجستهای ارائه میدهند , اما بسیاری اوقات آنها در موتورهای جستجو در زیر سایتهای کمتر مرتبط دفن میشوند که ممکن است فقط کلمه کلیدی جستجو شما ( یا هر چیز دور از دسترس مرتبط با کلید واژه ) را ذکر کنند. چطور این اتفاق افتاد ? بیشتر اوقات این به خاطر چیزی است که به عنوان " مرجع صفحه " شناخته میشود , یک عامل رتبهبندی که به صفحاتی اولویت میدهد که تعداد بیشتری لینک کیفیت با اشاره به آنها دارند . برای بهبود قدرت صفحه خود , باید لینکهای بیشتری از صفحات مرتبط بگیرید که به شدت با هم مرتبط هستند .
4-تنها وب سایتهای متن دیگر برای رتبهبندی خوب موتورهای جستجو کافی نیستند ; برای به دست آوردن بهترین نتایج , شامل محتوای چندرسانهای مانند ویدئو , پادکست ها, تصاویر و غیره در صفحات شما هستند . در این دوره جدید سئو , موتورهای جستجو به نظر میرسد که از سایتهایی که روشهای تحویل محتوا را ارائه میدهند , استقبال میکنند. هر محتوای چندرسانهای که میخواهید در سایت خود بگنجانید , دقت کنید که با تم کلی صفحه سازگار باشد . این کار وزن را به ارتباط کلی صفحه شما در چشم موتورهای جستجو اضافه میکند .
مهم است که به یاد داشته باشید که رتبهبندی عالی یک شبه اتفاق نمیافتد ; صبر و توجه به جزئیات بهترین دوستان شما در طول این روند خواهد بود . در حالی که دنیای سئو گاهی میتواند به نظر پر پیچوخم بیاید , اگر بر روی نقاط ساده فهرستشده در بالا تمرکز کنید , در زمان رتبهبندی خوب نتایج جستجوی ارگانیک , در صدر اکثر وب سایتها خواهید ماند .
زمانی که بر روی سایت سئو کار میکنید یکی از نقاط کانونی اصلی که باید با آن شروع کنید پیدا کردن شرایط جستجوی مناسب برای وب سایت تان است , این کلمات کلیدی شناخته میشوند . کلمات کلیدی عبارات و موضوعاتی هستند که محتوای شما را تعریف میکنند . در اصل , آنها کلمات کاربران موتور جستجو هستند که برای پیدا کردن محصول , خدمات و اطلاعات مورد نظر خود استفاده میکنند .دو چیز وجود دارد که باید در هنگام انتخاب کلمات کلیدی شما جستجو کنید , اول , ضروری است که حجم جستجو برای هر کلیدواژه بررسی شود , بدون اینکه یک حجم جستجوی سالم داشته باشد , کلمات کلیدی عملا ً بیفایده هستند . اگر کسی به دنبال شرایط جستجو نباشد , ترافیک به وب سایت شما را افزایش نخواهد داد . دومین چیزی که باید بررسی کنید دشواری کلید واژه است , که این است که چه تعداد از رقبا و وب سایت شما از این کلید واژه استفاده میکنند . برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط , پیشنهاد میکنیم که با کلمات کلیدی نسبتا ً آسانتر برای رتبهبندی شروع کنیم. همانطور که میبینید این رتبهبندی در طول زمان افزایش مییابد , این زمانی است که میتوانید کلمات کلیدی رقابتی بیشتری را در وب سایت خود اجرا کنید .
دو عامل مهم برای بررسی محتوای نوشتاری وجود دارد که عبارتند از کیفیت و کمیت . نوشتن مطالب عالی برای وب سایت شما بخش مهمی از سئو است . الگوریتمهای گوگل به دنبال کلمات مهم در مکانهای خاص وب سایت یا وبلاگ خود هستند , بنابراین چسبیدن به این نکات برای شما بسیار مفید خواهد بود . با شروع کمیت , مهم است بدانید چقدر باید بنویسید . هرچه اطلاعات بیشتری برای هر صفحه بنویسید بهتر است . ما توصیه میکنیم که حداقل ۳۰۰ کلمه برای محتوای اصلی بدن برای هر یک از صفحات شما بنویسید , چه یک صفحه محصول باشد و چه یک دسته . با در نظر گرفتن این نکته نیز لازم است که اطمینان حاصل کنید که شما فقط برای رسیدن به کلمه کنت مینویسید و ما را به عامل دوم یعنی کیفیت ببرید . کیفیت به همان اندازه ضروری است , به خصوص در چشمانداز رقابتی کسبوکارهای SaaS . در اینجاست که همکاری با یک آژانس بازاریابی محتوای تخصصی میتواند تفاوت معناداری ایجاد کند . تخصص آنها میتواند تضمین کند که محتوای شما نه تنها به خوبی ساختار یافته و آموزنده است , بلکه ارزش قابلتوجهی به بازدیدکنندگان وب سایت شما اضافه میکند . این چیزی است که واقعا ً توجه و علاقه آنها را جلب میکند. همانطور که شروع به نوشتن محتوای خود میکنید , اگر متوجه شدید که برای بسیاری از کلمات پرکننده استفاده میکنید یا پیدا کردن آن برای رسیدن به کلمه پیشنهادی مشکل است , همیشه باید به خاطر داشته باشید که داشتن یک قطعه کوچکتر از داشتن اطلاعات ارزشمند است . در آخر , اما قطعا ً نه حداقل , وقتی مشتریان وب سایت شما را بازدید میکنند , نمیخواهند اطلاعات مشابهی را در چندین صفحه بخوانند . برای اجتناب از این همه کاری که باید انجام دهید ایجاد محتوای منحصر به فرد برای هر یک از صفحات شماست . این ممکن است به نظر کار زیادی بیاید , اما وقتی گوگل صفحات شما را میخزد , به شما سود خواهد رساند ; محتوای منحصر به فرد کلید است .
مزایای نگاه داشتن به رقبای شما میتواند با دانستن اینکه چه چیزی را تنظیم کنید , به شما کمک کند تا مطمئن شوید که رتبهبندی شما در کجا میتواند باشد . این کار را میتوان با یافتن کلمات کلیدی آنها , نوع پیوندها و تعداد آنها و کمیت و کیفیت محتوای آنها انجام داد . البته قبل از اینکه بتوانید تمام این کارها را انجام دهید , باید ابتدا بفهمید که رقیب شما چه کسی است , چه کسی رقیب محلی باشد و چه شرکتی که در شهر یا کشور دیگری قرار دارد . پیدا کردن رقبای خود و بررسی وب سایت آنها به شما این مزیت اضافی را میدهد که ببینید آنها کجا پیشرفت میکنند و شاید لازم باشد کجا پیشرفت کنید . به یاد داشته باشید , شما هرگز نباید وب سایت رقیب خود را کپی کنید و به ویژه محتوای آنها را کپی نکنید , اما استفاده از وب سایت آنها به عنوان الهام برای بهتر کردن وب سایت تان هرگز آسیب نخواهد دید .
اهمیت محتوای لینک دار در کمک به افراد برای پیدا کردن وب سایت شما بسیار مهم است . شما میتوانید آن را به عنوان یک تور در هنگام ماهیگیری تصور کنید , هر چه تور بزرگتر باشد ماهی بیشتری میتوانید صید کنید . بنابراین , هر چه لینکهای بیشتری داشته باشید , برای وب سایت شما بهتر است . با این حال مواردی وجود دارد که این میتواند تاثیر منفی داشته باشد , بک لینک های بد میتواند توسط گوگل پیدا شود و رتبهبندی , وب سایت و شهرت شما را کاهش دهد . بک لینک های هر نوع ارتباطی از وب سایتهای دیگر هستند ; برای مثال , شرکای تجاری شما مجلات یا وبلاگهای آنلاین هستند که مستقیما ً به وب سایت شما یا حتی یکی از subpages شما منتهی میشوند. این تکنیک پیدا کردن لینک مناسب برای وب سایت است . سعی کنید از صفحات مرتبط با محتوای سایت خود در یک صنعت مشابه بک لینک بگیرید . در صورت امکان , اجازه دادن به شرکتهای دیگر در یک صنعت برای داشتن بک لینک در وب سایت شما نیز مفید است , یک صفحه وبلاگ بخش خوبی برای داشتن این موضوع خواهد بود . همیشه به یاد داشته باشید : زمان مزارع لینک به پایان رسیدهاست ; کیفیت اکنون کمیت را شکست میدهد !