متخصص سئو کیست؟وظایف یک سئوکار متخصص چیست؟در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره اهمیت بهینه سازی موتورهای جستجو و کسب رتبه در صفحه اول گوگل و وظایف شغلی یک متخصص سئو مطالب مهمی را قرار داده ایم.سئو مخفف عبارت (Search Engine Optimization)به معنای بهینه بهینه سازی موتورهای جستجو بوده که با نام اختصاری (SEO)شناخته میشود.شناخت تکنیک ها و داشتن تجربه کافی،تسلط بر بهینه سازی داخلی و فنی،شناخت فاکتورهای رتبه بندی که دائماً در حال تغییر است،آنالیز و تحیلیل پیشرفت از مهمترین وظایف شغلی یک متخصص است.در این صفحه در باره تمام بخش هایی که یک متخصص سئو باید از آنها برای تعیین استراتژی خود استفاده نماید صحبت کرده ایم.
>وظایف مهم متخصص سئو برای کسب رتبه یک وب سایت بسیار حساس است.یک متخصص سئو با تجربه با استفاده از ابزارهای سئو میتواند رتبه سئو شما را بهبود و برتری دهد.این الگوی توصیف شغل متخصص موتور جستجو برای ارسال روی صفحات آنلاین کار یا مشاغل بهینه شدهاست . سفارشیسازی شرح شغل سئو با وظایف و مسئولیتهای کلیدی برای شرکت یا آژانس شما آسان است .
1-اولین وظیفه متخصص سئو بهینهسازی صفحات کپی و فرود برای بهینهسازی موتور جستجو است.
2-دومین وظیفه مهم متخصص سئو انجام تحقیقات کلید واژه در حال پیشرفت شامل کشف و گسترش فرصتهای کلیدی است.
3-سومین وظیفه مهم متخصص سئو تحقیق و پیادهسازی توصیههای محتوایی برای موفقیت سئو آلی و ارگانیک است.
متخصص سئو مسئول مدیریت تمام فعالیتهای سئو مانند استراتژی محتوا , ساخت لینک و استراتژی کلید واژه برای افزایش رتبهبندی در همه شبکههای جستجوی اصلی خواهد بود. همچنین تمام فعالیتهای sem در گوگل , یاهو و بینگ را مدیریت میکند تا roi را به حداکثر برساند .
در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره وظایف و روزانه یک متخصص سئو مطالب مهمی را برای بازدیدکنندگان قرار داده ایم.
متخصص سئو یکی از کلمات کلیدی پربازدید و چالش برانگیز در صفحه اول گوگل است.معمولا دو گروه عمده این کلمه کلیدی و مهم را جستجو میکنند.
• گروه اول کسانی هستند که کارشان و شغلشان سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو بوده و با ایجاد چنین صفحاتی و توضیح مهارتها و رزومه خودشان سعی در جذب مشتری دارند.
• گروه دوم کسانی هستند که میخواهند وب سایت خود را سئو کنند و طبیعی است که به دنبال مجری و متخصص سئو ماهر و کاربلد میگردند.
البته سایت هایی نیز هستند که با شرح زندگی و مهارت های متخصصان برتر سئو ،در صدد معرفی چهره های برجسته و آموزش بهینه سازی موتورهای جستجو به منظور افزایش تجربه کاربران میباشند.
• متخصص سئو باید مهارت ارتباطی نوشتاری و شفاهی داشته باشد تا بتواند کاربران را از نظر پرسش هایی که دارند قانع نماید.
• متخصص سئو باید بتواند با کسب و کار مشتری ارتباط برقرار نماید تا بهترین استراتژی را از اولیه ترین مرحله که تعیین کلمات کلیدی بوده تا مرحله آخر که حضور در صفحه اول گوگل است را بخوبی تعیین نماید.
• متخصص سئو باید درک درست و صحیحی از مفاهیم بهینه سازی مانند لینک بیلدینگ،چگالی کلمات کلیدی،ممیزی با استفاده از ابزارهای گوگل و تجزیه و تحلیل آماری داشته باشد.
شناخت 11 مسئولیت متخصص سئو برای اینکه یک وب سایت در صفحه اول گوگل قرار بگیرد بسیار حائز اهمیت است.
1-انجام آزمایشها , جمعآوری و تجزیه و تحلیل دادهها و نتایج , شناسایی روندها و بینش به منظور دستیابی به حداکثر roi در مبارزات جستجوی پرداختشده.
2-پیگیری , گزارش و تحلیل تجزیه و تحلیل وب سایت و ابتکارات و کمپین های PPC.
3-مدیریت هزینههای کمپین , اقامت در بودجه , برآورد هزینههای ماهانه و تطبیق اختلافات .
4-بهینهسازی صفحات کپی و فرود برای بازاریابی موتور جستجو.
5-انجام اکتشاف , گسترش و بهینهسازی کلمات کلیدی جاری.
6-تحقیقات و اجرای توصیههای بهینهسازی موتور جستجو.
7-تحقیق و تحلیل پیوندهای تبلیغاتی رقیب.
8-توسعه و اجرای استراتژی ساخت لینک.
9-کار با تیم توسعه برای اطمینان از اینکه بهترین روشهای سئو به درستی بر روی کد جدید توسعهیافته اجرا میشوند.
10-کار با تیمهای سردبیری و بازاریابی برای هدایت سئو در ایجاد محتوا و برنامهریزی محتوا.
11-پیشنهاد تغییرات در معماری وب سایت , محتوا , پیوند و سایر عوامل برای بهبود موقعیتهای سئو برای کلمات کلیدی هدف .
هدف متخصصان سئو افزایش قابلیت دید وب سایت از طریق استراتژیهایی مانند تحقیق کلید واژه و ساخت لینک برای رتبهبندی موتورهای جستجوی بالاتر است.
نقش در بازاریابی دیجیتال برای هدایت ترافیک ارگانیک , حفظ مزیت رقابتی و افزایش تجربه کاربر حیاتی است .
مزایای سئو موثر شامل افزایش ترافیک وب سایت , بهبود موقعیت یابی , شهرت , رشد بلند مدت و افزایش تجربه کاربر است .
مهارتهای ضروری برای متخصصان سئو شامل مهارت کدگذاری , ارتباطات , مهاجرت وب سایت , روند حقوق , آمادهسازی مصاحبه و یادگیری مداوم است.
یک متخصص سئو راههایی برای رساندن افراد بیشتر به یک وب سایت پیدا میکند تا بهتر باشد برای موتورهای جستجو بهینهسازی شود و در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی محبوب مانند گوگل بیشتر به نظر برسد . متخصص روشها , تکنیکها و تاکتیکهای افزایش تعداد بازدید از وب سایت را کشف خواهد کرد. سئو یک روش موثر برای افزایش قابلیت دید برندها و ایجاد ارتباط با چشمانداز است .
هدف متخصصان سئو افزایش قابلیت دید وب سایت از طریق استراتژیهایی نقشه راه متخصص سئو یا همان استراتژی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو از تحقیق در باره کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار مورد نظر آغاز میشود.شناخت کلمه کلیدی نیاز به مطالعه و بررسی سایت های رقبا و سنجش اهمیت آن دارد.مرحله دوم نظارت بر ساختار فنی و تکنیکی وب سایت است که باید واکنشگرا و پاسخگو و قابل نمایش در تمام سیستم ها باشد که با توجه به افزایش استفاده از تلفن همراه امری بسیار مهم و ضروری است.ایجاد محتوا و یا نظارت بر محتوای تولیدشده بخشی دیگر از نقشه راه یک متخصص سئو است که علاوه بر جذابیت های بصری و رعایت اصل تجربه کاربری باید منطبق بر اصول بهینه سازی موتورهای جستجو باشد.
شکی وجود ندارد که سئو برای موفقیت کسبوکار در زمینه گستردهتر روشها و استراتژیهای بازاریابی دیجیتال ضروری باشد . وب سایت شما ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت خواهد کرد زمانی که شما برای کلمات کلیدی محبوب و مناسب رتبه دهید . یک وب سایت با کیفیت خوب با به روز رسانی مکرر و مطالب مرتبط با کیفیت بالا به احتمال زیاد باعث جذب بازدیدکنندگان و افزایش درآمد میشود . و اگر مشتریان شما از تعاملات خود با شما راضی باشند , میتوانند شما را به تماسهای رسانههای اجتماعی خود که بهترین نوع ترفیع شناختهشده برای انسان است , توصیه کنند .
متخصص سئو شاید اهداف فراوانی داشته باشد و استراتژی های وسیع و گسترده ای برای بهینه سازی یک وب سایت در نظر بگیرد اما یقیناً هدف نهایی او افزایش بازدید یک وب سایت است.
مهمترین اصل موفقیت برای یک وب سایت بدون تردید بازدید است اگر یک وب سایت با زیباترین چیدمان و قالب هم طراحی شده باشد اما کسی از آن بازدید نکند چه فایده ای دارد؟
متخصص سئو بر تمام بخش ها و تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو مسلط است و قادر به ارزیابی و تجزیه و تحلیل داده های آماری یک وب است که از گوگل وبمستر یا گوگل آنالایتیکس استخراج میکند.
سئو را همانگونه که بر 3 دسته خارج از صفحه و داخل صفحه و سئو فنی یا تکنیکال تقسیم بندی کرده اند اجزاء و عناصر دیگری هم دارد مانند محتوا نویسی،سئو نویسی و تحقیق و بررسی کلمات کلیدی پررقابت و پرحجم و ایجاد محتوای قابل رقابت و همچنین رصد کردن سایت های رقیب از وظایف یک متخصص سئو است.
چندین متخصص برجسته سئو در سطح جهان بسیار معروف هستند مانند نیل پاتل،رند فیشکین،مت کاتس و بقیه که همه این افراد معتقدند مهمترین وظیفه یک متخصص سئو ارتقای سطح کیفی و نظارت بر کمیت یک وب سایت و نهایتاً کسب رتبه در گوگل است.
متخصص سئو باید بر تمام ابزارهای سئو و نحوه کارآیی آنان مسلط باشد زیرا ابزارهای زیادی وجود دارند مانند ابزار کلمات کلیدی و یا ابزار سنجش سئو که میتوانند عصای دست یک رند فیشکین باشند.
البته اگر وب سایتی با عنوان متخصص سئو در صفحه اول گوگل ظاهر شد هیچ دلیلی مبنی بر اینکه سئوکار آن وب سایت یک متخصص باشد وجود ندارد زیرا متخصص سئو دارای شاخصه های دیگری است.
امروزه افرادی که ر و بهینه سازی هستند در مراکز صنعتی و اقتصادی و شرکت های معتبر درآمد خوبی دارند و حتی برخی به عنوان یک شغل ثابت برای خود تعریف کرده اند.
اگر به متخصص سئو نیاز دارید , میخواهید با استراتژی بازاریابی شروع کنید یا یک استراتژی رشد بازاریابی پیدا کنید , پس یک متخصص سئو میتواند برای شما درست باشد . در زیر برخی از مزایای یک متخصص سئو ارائه میشود .متخصص سئو پول شما را نجات میدهد تا هزینه استخدام یک کارمند تماموقت را پسانداز کرده و به شما دسترسی به سطح ارشد , مهارتهای بازاریابی بسیار ماهر که برای شما هزینه کمتری برای ورود به صفحه اول گوگل را در خواهد داشت.متخصص سئو در گوگل یکی از وظایفی که بر عهده دارد راهنمایی و پیشنهاد دادن کلیدواژه های درخواستی آگهی دهندگان است.برخی از کلیدواژه ها بسیار پرترافیک و سنگین و دارای سطح رقابت فشرده ای است.فرض کنید کلماتی مانند کتاب،نمایشگاه،مجله و نظایر اینها که تک سیلابی هستند بسیار پربازدید است و هنگامیکه درخواست تبلیغات کلیکی و پولی برای این نوع کلمات را داشته باشید هزینه زیادی باید پرداخت کنید و در اندک زمانی پکیج خریداری شما به پایان میرسد.استخدام یک متخصص سئو آزاد میتواند دانش تخصصی , ثروت تجربه , منابع اضافی و نقطهنظر عینی به کسبوکار شما را به ارمغان بیاورد . قادر بودن به بهره برداری از منابع سطح ارشد براساس انعطافپذیری بیشتر به بسیاری از کسب و کارهایی که بودجه کافی برای منابع تماموقت ندارند , دسترسی به سطح بالاتری از دانش را میدهد .یک متخصص سئو یک دارایی برای اهرم کردن در حد کم یا بیشتر مورد نیاز است , تا جایی که نیاز دارید به شما برسد .متخصص سئو شویم.
سئو یک ابزار ضروری برای بازاریابی دیجیتال است . این امر مسئول افزایش نوردهی وب سایت و حفظ شما از همه رقبای شما است . حفظ مزیت رقابتی شما در دنیای دیجیتال کنونی بسیار مهم است , زیرا همه به سمت دنیای بازاریابی دیجیتال و تاکتیکهای جدید آن میروند . شما باید دید کاربر را حفظ کنید تا یک بازیکن کلیدی در این استراتژی بازاریابی جدید باشید , به همین دلیل است که چندین زیر گروههای بازاریابی دیجیتال حیاتی هستند .
تبلیغات پرداختشده ممکن است یک تاکتیک کوتاهمدت عالی باشد اما راهحلهای بلند مدت برای افزایش ترافیک وب سایت نیستند . اگر مشتریانی که ممکن است از وب سایت شما استفاده کنند قادر به یافتن آن نباشند , دورنمای خرید سود شما به میزان زیادی کاهش مییابد . وقتی سئو درست انجام میشود , ترافیک خود به خودی را به وب سایت شما بهبود میبخشد و افراد جدید و هدفمند را جذب میکند . مزیت ترافیک ارگانیک این است که افراد را براساس کیفیت و محتوای سایت میکشد . شانس شما برای فروش سودآور به خاطر بهبود شهرت سایت و رتبهبندی صفحه اول رشد میکند .
با متخصص سئو موقعیت شما در نتایج جستجوی گوگل با بهبود سئو بهبود خواهد یافت . اگر چه این یک مزیت مطلوب است چون آگاهی را افزایش میدهد , مزیت مهم دیگر رتبهبندی بالا , شهرت شما با مصرف کنندگان بالقوه است . علاوه بر این , مصرف کنندگان ممکن است شما را به طور مستقل پیدا کنند و موتور جستجو حتی اگر در نتایج بسیار کمی ظاهر شوید , شما را توصیه میکند . این روزها , کاربران از کار مورد نیاز برای نمایش در صفحه نتیجه اولیه نتایج جستجو و نیازمندیهای بالا که یک وب سایت باید برای رسیدن به این رتبه دنبال کند , آگاه هستند . در نتیجه , کاربر تاثیر قویتر از اصالت و قابلاعتماد بودن شما خواهد داشت .
شکی وجود ندارد که سئو برای موفقیت کسبوکار در زمینه گستردهتر روشها و استراتژیهای بازاریابی دیجیتال ضروری باشد . وب سایت شما ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت خواهد کرد زمانی که شما برای کلمات کلیدی محبوب و مناسب رتبه دهید . یک وب سایت با کیفیت خوب با به روز رسانی مکرر و مطالب مرتبط با کیفیت بالا به احتمال زیاد باعث جذب بازدیدکنندگان و افزایش درآمد میشود . و اگر مشتریان شما از تعاملات خود با شما راضی باشند , میتوانند شما را به تماسهای رسانههای اجتماعی خود که بهترین نوع ترفیع شناختهشده برای انسان است , توصیه کنند .
متخصص سئو کسی است که در زمینه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به منظور افزایش رتبه و نمایش در صفحه اول گوگل فعالیت دارد.
متخصص سئو شناخت عمیقی از الگوریتم ها و معیارهای موتورهای جستجو و تحقیق در باره کلمات کلیدی و استفاده از ابزارهای بهینه سازی دارد. سئو به مجموعه ای از روش ها،استراتژی و تکنیک ها اشاره دارد که به منظور افزایش بازدید و در دسترس بودن برای کاربران موتورهای جستجو انجام میشود.
متخصص سئو برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده یک وب سایت ،اقدامات متعددی از جمله بهینه سازی محتوا،ساختار فنی وب سایت،تحقیق و بررسی و استفاده از کلمات کلیدی دلخواه،بهبود سرعت بارگذاری وب سایت و ایجاد لینک های با کیفیت مینماید.
متخصص سئو با تجربه و شناختی از فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجو دارد و با بررسی و تحیل داده های آماری توسط گوگل وبمستر و گوگل آنالایتیکس نقاط ضعف و قوت یک وب سایت را ارزیابی کرده و به اهداف وب سایت دسترسی پیدا میکند.
در سایت های معرفی متخصص سئو اگر نگاه کوتاهی بکنیم بیشترین نکته ای که مورد توجه قرار گرفته و همه کارشناسان و نخبگان بهینه سازی وب سایت بر آن تکیه دارند ایجاد محتوای کاربرپسند است.
بدون داشتن یک محتوای ناب و جذاب نمیتواند توقع داشت که کاربران از یک وب سایت بازدید نمایند و یا دقایقی وقت خود را در آن سپری کنند. نکته مهم در ایجاد عنوان برای یک صفحه از وب سایت که متخصص سئو با تحقیق و بررسی سایت رقبا و درک میزان حجم یک کلمه کلیدی آنرا در عنوان و محتوا قرار میدهد.
بطور معمول یک متخصص سئو را فقط میتوان از رزومه کاری و پروژه هایی که انجام داده است مورد ارزیابی قرار داد و تعداد وب سایتی را که سئو کرده و تعداد کلمات کلیدی را که در صفحه اول گوگل نمایان نموده را میتوان به عنوان پروژه کاری مطلوب او دانست.
یکی دیگر از مسئولیت ها و وظایف یک متخصص سئو انجام تحقیقات کلیدی برای شناسایی کلمات کلیدی مرتبط و عملکرد بالا برای بهینهسازی محتوا وب سایت است.شناسایی کلمات کلیدی یکی از کارهای بسیار حساس است که توجه یا عدم توجه به آن میتواند بسیار در روند بهبود رتبه یک وب سایت تاثیرگذار باشد و متخصص سئو باید به آن توجه نماید.
از وظایف دیگر متخصص سئو بهینهسازی محتوای وب سایت شامل صفحات فرود , مقالات وبلاگ و توضیحات محصول برای موتورهای جستجو و تعامل کاربر است.آنچه که میتواند باعث ارتباط و تعامل کاربران موتورهای جستجو با یک وب سایت گردد محتوای ناب و غیر کپی شده از سایت های دیگر است که باید بخوبی سئو شود تا بتواند موفق به کسب رتبه گردد.
متخصص سئو کلمه کلیدی منحصر به فردی است که وقتی آنرا در گوگل جستجو میکنید به عباراتی برخورد میکنید که وظایف،مهارت،دانش،تجربه و حقوق یک متخصص سئو را بررسی کرده است.سایت های بسیاری نیز به معرفی افرادی پرداخته اند که در دنیای اینترنت به عنوان متخصص سئو شناخته شده اند مانند نیل پاتل،رند فیشکین،برایان دین،مت کاتس و دیگران که بسیار معروف هستند و آموزش های آنان از طرف کاربران بسیار مورد استفاده و استقبال قرار میگیرد.
آنچه که یک متخصص سئو را نسبت به سایر سئوکاران متمایز میکند خلاقیت و ارائه روش های خاصی است که منجر به موفقیت فراوان و کسب درآمد و همچنین شهرت و محبوبیت گردیده است.به عنوان مثال وبلاگ نیل پاتل ماهانه بیش از 10 میلیون بازدید دارد که بسیار شگفت آور است و نشان دهنده آن است که نیل پاتل فقط یک متخصص سئو نیست که روش و تکنیک ها را میداند بلکه خلاقیت و ارائه روش های نوین باعث کسب چنین جایگاهی برای متخصص سئو شده است.
انتظار میرود یک متخصص سئو از بهینهسازی موتور جستجو به روشی بسیار دقیقتر از دیگر کارشناسان بازاریابی دیجیتال آگاه باشند .کارفرمایان هر متخصص را بر روی هر چیزی که سئو شامل تحقیقات کلیدی , ساختمان لینک , بازاریابی محتوا و لینکهای ورودی آزمایش خواهند کرد. نه تنها متخصص سئو باید ثابت کند که دانش درستی دارد , بلکه باید به این سوالات سئو به شیوهای واضح و مستقیم به مصاحبهکننده که ممکن است سابقه در سئو یا حتی بازاریابی دیجیتال نداشته باشد , پاسخ دهد .
پاسخ : این سوال فرصتی است که نه تنها نشان دهید که شما یک متخصص قوی در طرف فنی سئو هستید بلکه اهداف کسبوکار را نیز درک میکنید . قبل از توضیح اینکه چگونه موفقیت را اندازهگیری میکنید , در مورد این که چگونه استراتژیهای سئو به درستی مدیریت میشوند , پتانسیل ایجاد نتایج مثبت در بسیاری از مناطق مختلف را دارند و بنابراین باید بهترین شاخصهای کلیدی عملکرد سئو را برای اندازهگیری موفقیت یا شکست تعیین کنید . شما میتوانید به اهداف سئو از جمله افزایش ترافیک , ساختمان لینک , افزایش تبدیلات , تاکید بر کلمات کلیدی خاص یا ایجاد ترافیک ارجاع بیشتر دست بزنید .
پاسخ : فاکتور سئو که در کنترل متخصص سئو نیست .موتورهای جستجو خودشان که البته توسط گوگل هدایت میشوند . الگوریتم های گوگل همیشه در حال تغییر و راز هستند , علاوه بر این , برای تغییر این که دامنه شما چقدر دور و بر بوده , کار زیادی نمیتوانید انجام دهید , عامل دیگری در رتبهبندی موتورهای جستجو . بسته به نقش یا شرکت شغلی خاص , یک متخصص سئو نیز ممکن است در محیطی کار کند که در آن هیچ ورودی کمی در بیشتر محتوا یا طراحی یک وب سایت ندارند . با این حال , در یک مصاحبه سئو , احتمالا ً بهتر است بیش از حد بر آنچه نمیتوانید انجام دهید تمرکز نکنید و در عوض این پرسش مصاحبه را به بحث درباره اینکه چطور بر این موانع غلبه میکنید تبدیل کنید .
اگر چه متخصص سئو لزوما ً نقش فنی بالایی ندارد , کارفرمایان هنوز باید بدانند که آیا مهارتهای فنی مناسب برای انجام کار دارید یا خیر .
در طول مصاحبه , آنها از سوالات مصاحبه سئو فنی برای تست مهارت شما در استراتژیها و ابزارهای مختلف سئو استفاده خواهند کرد. شما باید بتوانید درکی از مفاهیم اصلی سئو و بازاریابی دیجیتال از جمله بهینهسازی وب سایت , بازاریابی موتور جستجو و تجزیه و تحلیل را نشان دهید . از آنجا که شما با توسعه دهندگان وب و متخصصان طراحی نیز همکاری خواهید کرد , انتظار میرود که سطح درک از نقشهای شغلی آنها و چگونگی تغییرات احتمالی در وب سایتها و دیگر محصولات وب را داشته باشید .
پاسخ : یک متخصص سئو از چندین ابزار مختلف برای انجام تحلیل , افزایش بهرهوری , تحقیق کلمات کلیدی و بهبود رتبهبندی وب سایتها در نتایج جستجو استفاده خواهد کرد. وقتی به این سوال مصاحبه پاسخ میدهید , ارزش ذکر سیستمعامل و ابزارهایی مانند تبلیغات مایکروسافت , Ahrefs , SEMRush و همه چیز گوگل , از جمله گوگل ads , گوگل تجزیه و تحلیل , روندهای گوگل , برنامهریز گوگل کلیدواژه , گوگل PageSpeed و کنسول جستجوی گوگل را دارد . ابزارهای دیگر سئو که ارزش ذکر کردن را دارند عبارتند از Moz , Cyfe و SpyFu . فراتر از یک لیست نرمافزار , ارزش اشاره به تمام وظایف مختلف شما برای زندگی روزمره تان به عنوان یک متخصص سئو را دارد .
سئو نویسی-صنعت تبلیغات و تجارت- طراحی سایت برق- مجله سئو-کسب درآمد از سئو- مجله تبلیغاتی- غرفه آرایی- تجارت دیجیتال-تبلیغات صفحه اول گوگل- طراحی سایت لاله زار- سلطان جمجمه-مجری تبلیغات- طراحی سایت مبلمان- تبلیغات نمایشی- سنگ تراش-وب دیزاین- طراحی سایت لوازم یدکی خودرو- طراحی سایت کفش-مجله دیجیتال- طراحی سایت فرش- طراحی سایت صنایع چوب-تبلیغات ارزان تبلیغات رایگان- راهکار روزانه سئو- طراحی سایت نفت و گاز و پتروشیمی- مجری سئو- مجله فیلم و سینما- طراحی سایت لوله و اتصالات- سئو سایت ورزشی- صنعت بازی-دانلود قالب فروشگاه اینترنتی- جیمیل چیست- طراحی سایت سیم و کابل- سئو گوگل مپ-مشاور تبلیغات گوگل- متخصص سئو- ملزومات سئو- داستان تبلیغات-استراتژی تبلیغات - -سئو سایت بازی- وبلاگ تبلیغات