ایمیل چیست

ایمیل چیست و بازاریابی ایمیل کدامست

چگونه با ایمیل کسب درآمد نماییم

ایمیل چیست و بازاریابی ایمیل کدامست و چگونه از ایمیل کسب درآمد نماییم؟ایمیل یا همان نامه نگاری که برای ارسال آن از شبکه های کامپیوتری استفاده میشود.در واقع ایمیل هم به پیام های فردی و هم سیستم تحویل گفته میشود.وقتی از طریق سرویس یاهو و یا گوگل نامه ای برای شما و روی حساب ایمیل شما می آید هم به سیستمی که از آن استفاده میکنید و هم به نامه الکترونیکی ایمیل میگویند.ایمیل یک شیوه رایج بازاریابی دیجیتال است که افراد و شرکت ها با استفاده از آن به معرفی کسب و کار و محصولات خود مبادرت میورزند.در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره ایمیل و ضرورت استفاده و چگونگی از آن برای بازاریابی مطالبی را ارائه کرده ایم.

ایمیل چیست

چگونه از ایمیل استفاده کنیم

ایمیل معمولا از یک فرستنده به یک گیرنده ایمیل دارای مراحلی است که استفاده از آن را بسیار آسان کرده است.
یکی از مزایای بزرگ ایمیل به نسبت سیستم نامه رسانی پستی در سرعت آن است که ظرف چند دقیقه نامه ارسالی از طریق وب به گیرنده میرسد.
برای اینکه بتوانیم ایمیل ارسال کنیم لازم است در ابتدا یک اکانت و آدرس ایمیل داشته باشیم مانند ایمیل jaamarzhang2@gmail.com که ایمیل اختصاصی جام ارژنگ است.
و برای اینکه بتوانیم از دیگران نیز ایمیل دریافت نماییم نیاز به همان اکانت و آدرس داریم.
سیستم های ایمیل مانند جیمیل که متعلق به گوگل است و یا هات میل که متعلق به یاهو میباشد این سرویس را در اختیار ما قرار میدهند.
یک ایمیل میتواند شامل کاتالوگ،عکس، فیلم،فایل و متن و هرچیزی مشابه اینها باشد.
گوگل برای کاربرانی که آدرس ایمیل دارند تا 15 گیگ فضای رایگان برای ذخیره کردن اطلاعات قرار داده است.

اجزای ایمیل

یک ایمیل از چه قسمتهایی تشکیل شده است

یک ایمیل شامل بخش هایی است که در این قسمت به آنها اشاره میکنیم.
قسمت اول یک ایمیل تیتر یا عنوان است که ارسال کننده نام موضوع را درج میکند مانند "طراحی سایت در تهران""سئو ارزان در تهران""فروش محصولات بهداشتی""فروش لوازم آرایشی"و نظایر اینها که بعنوان عنوان ایمیل شناخته میشود.
قسمت دوم نام فرستنده است که در این قسمت میتوان نام برند یا فروشگاه و یام خودمان را وارد کنیم. قسمت سوم نام گیرنده است که شامل آدرس ایمیل مطابق تنظیماتی است که فرستنده برای خود ایجاد کرده است.بعنوان مثال شما وقتی ایمیلی به آدرس جام ارژنگ ارسال نمایید در قسمت ارسال لوگو و مشخصا مارا خواهید دید.
قسمت سوم ارسال یک کپی به شخص ثالث است وقتی میخواهید نفر سومی از محتوای ایمیل ارسالی شما نیز باخبر گردد.
قسمت چهارم بدنه ایمیل است که همانطور که در بالا گفتیم میتواند شامل متن و عکس و سایر محتواها باشد که میخواهیم دریافت کننده آنرا ببیند.
ایمیل همچنین آرشیوی از نامه های ارسالی و دریافتی را در خود نگهداری میکند.
قسمت هرزنامه ها یا اسپم ایمیل هایی هستند که بدون خواست شما ارسال میشوند و یا ایمیل های مزحمی هستند که برای شما آمده است.
شما همچنین میتوانید برای جلوگیری از دریافت ایمیل مزاحم آنرا مسدود نمایید.

چرا ایمیل داشته باشیم

مزایای استفاده از ایمیل چیست

ایمیل روشی سریع , قابل‌اعتماد و قابل‌حمل برای ارتباط با دیگران است . در زیر برخی مزایای مشترک استفاده از ایمیل برای اهداف شخصی و حرفه‌ای آورده شده‌است :
هزینه - اثربخشی . خدمات رایگان مختلفی برای افراد و سازمان‌ها وجود دارد . زمانی که یک کاربر آنلاین است , هیچ هزینه اضافی برای خدمت وجود ندارد .
انعطاف‌پذیری . ایمیل به کاربران یک فرآیند ارتباطی می‌دهد که آن‌ها را قادر می‌سازد تا زمانی که برای آن‌ها مناسب است پاسخ دهند . این امر همچنین کاربران را تشویق می‌کند که بدون توجه به برنامه زمانی یا مناطق زمانی مختلف خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند .
دسترسی آسان . اگر کاربر به اینترنت دسترسی داشته باشد , ایمیل می‌تواند در هر زمانی از هر جایی قابل‌دسترسی باشد .
سرعت و سادگی . ایمیل‌ها سریع و آسان هستند , با اطلاعات و تماس‌های موجود . آن‌ها همچنین می‌توانند به سرعت با حداقل زمان تاخیر مبادله شوند .
تحویل جرم . ایمیل ارسال یک پیام به گروه‌های بزرگ مردم را ممکن و آسان می‌کند .
فیلتر پیغام . ایمیل کاربران را قادر می‌سازد تا پیام‌های خود را فیلتر کرده و دسته‌بندی کنند . این امر می‌تواند از دید ایمیل‌های ناخواسته مانند اسپم و پست آشغال جلوگیری کند , در حالی که پیدا کردن پیام‌های خاص را در صورت نیاز آسان‌تر می‌کند .
ذخیره پیام و بازیابی . تبادل ایمیل را می‌توان برای بازیابی آسان ذخیره و جستجو کرد. این امر به کاربران امکان می‌دهد تا در صورت لزوم مکالمات , تایید یا دستورالعمل مهمی را در سوابق خود حفظ کرده و به سرعت آن‌ها را بازیابی کنند .

امنیت ایمیل

چگونه از ایمیل خود محافظت کنیم

ایمیل به عنوان یک سکوی باز و قابل‌دسترسی طراحی شده‌است که کاربران را قادر می‌سازد با یکدیگر و با افراد یا گروه‌ها در یک سازمان ارتباط برقرار کنند. در نتیجه , ذاتا ً امن نیست و امنیت ایمیل حیاتی است . امنیت ایمیل تکنیک‌های مختلفی را توصیف می‌کند که افراد , سازمان‌ها و ارائه دهندگان خدمات می‌توانند برای حفاظت از اطلاعات حساس نگهداری شده در ارتباطات ایمیلی و حساب‌ها از دسترسی , زیان یا تخریب غیرمجاز استفاده کنند.سازمان‌ها باید بهترین اقدامات زیر را برای تضمین امنیت ایمیل مناسب اجرا کنند :
گردش گذرواژه . افراد می‌توانند فعالانه از حساب‌های خود با ایجاد گذرواژه‌های قوی و تغییر مکرر آن‌ها محافظت کنند .
فیلترهای اسپم . کاربران همچنین باید فیلترهای اسپم و پوشه‌ها را برای جدا کردن ایمیل‌های بالقوه مخرب و پست آشغال , همچنین نصب و اجرای نرم‌افزارهای آنتی ویروس و antimalware بر روی کامپیوترهای خود ایجاد کنند . ارائه دهندگان خدمات باید firewalls و برنامه‌های نرم‌افزاری spam نصب کنند تا کاربران را از پیام‌های ناشناخته , مخرب یا غیرقابل‌اعتماد محافظت کنند.
دروازه امن پست الکترونیکی . سازمان‌ها می‌توانند با ایجاد یک دروازه امنیتی ایمیلی از خود در برابر تهدیدها محافظت کنند . فرآیند گیت ایمیل و اسکن همه ایمیل‌های دریافتی برای جلوگیری از حملات به گیرندگان مورد نظر آن‌ها . یک دروازه چند لایه بهترین روش است , زیرا حملات به طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند . آموزش کارمندان در مورد نحوه استفاده صحیح از ایمیل و نحوه تشخیص پیام‌های مخرب نیز می‌تواند به کاربران کمک کند تا از تهدید نامه‌ای که دروازه دریافت نمی‌کند اجتناب کنند .
رمزنگاری خودکار پست الکترونیکی . از نرم‌افزار رمزنگاری خودکار ایمیل می‌توان برای اسکن تمام پیغام‌های ارسالی برای اطلاعات حساس بالقوه استفاده کرد. اگر ماده حساس در نظر گرفته شود , محتوای باید به صورت خودکار قبل از ارسال به گیرنده موردنظر رمزنگاری شود . این فرآیند مانع از دسترسی مهاجمان به این اطلاعات می‌شود , حتی اگر مانع از آن شوند . تنها دریافت کنندگان با اجازه دیدن ایمیل می‌توانند محتوای decrypted را ببینند .
استانداردهای کنترل دسترسی . همچنین ارائه دهندگان خدمات الکترونیکی می‌توانند امنیت ایمیل را با ایجاد گذرواژه قوی و استانداردها و مکانیزم‌های کنترل دسترسی بهبود بخشند .
امضاهای دیجیتال و رمزنگاری . علاوه بر سازمان‌ها با استفاده از نرم‌افزار رمزنگاری خودکار , ارائهکنندگان باید از امضاهای رمزنگاری و دیجیتال برای حفاظت از ایمیل‌ها در ترانزیت و در inboxes کاربران استفاده کنند .

اهمیت ایمیل برای کسب و کار

ایمیل می‌تواند کارایی , بهره‌وری و آمادگی کسب‌وکار را افزایش دهد . استفاده از ایمیل در کسب‌وکار این است :
ارسال ایمیل ارزان بدون توجه به فاصله و تعداد افرادی که آن را به سرعت ارسال می‌کنید , هزینه یکسانی دارد - یک ایمیل باید در عرض چند ساعت ارسال شود , یا در عرض چند ساعت , پیام خود را آماده کنید . اگر یک حد برای اندازه وابستگی‌های ایمیل که می‌توانید ارسال کنید وجود دارد , با تامین‌کننده سرویس اینترنتی خود چک کنید . برخی از کسبوکارها همچنین ممکن است نوع و اندازه attachments را که مایل به دریافت هستند محدود کنند .
شما می‌توانید کارایی خود را با راه‌اندازی نرم‌افزار ایمیل به موارد زیر افزایش دهید :
به طور خودکار برای هر پیغام ارسالی یا دریافت پاسخ به ایمیل‌های ورودی , مثلا ً برای تایید دریافت سفارش , یا اینکه به مردم بگویید که شما در حال ترک یا خارج از دفتر هستید , ورودی در دفترچه نشانی خود ایجاد کنید .

ایمیل ابزار قدرتمند بازاریابی

ایمیل یک ابزار قدرتمند بازاریابی است . و ایمیل با امضا می‌تواند راه خوبی برای اضافه کردن یک تماس شخصی باشد . اگر برای امضاهای ایمیل جدید هستید , ممکن است تعجب کنید که آن‌ها چه هستند و چرا برند شما به آن‌ها نیاز دارد . و اگر از امضاهای شرکتی استفاده کنید , ممکن است در حال حاضر از آن‌ها بیشتر استفاده نکنید .از جمله این راه‌حل بسیار ناچیز اما قدرتمند در آمیخته بازاریابی .ایمیل اکنون برای بسیاری از مکاتبات و ارتباطات مهم در حال حرکت است - این نامه امروز است . و این به این معنی است که یک دریافتی معمولی پر از اقدامات نوشتاری , توافقات , وابستگی‌ها و بیشتر است . صندوق دریافت می‌تواند به راحتی به هم ریخته و آشفته شود . پیدا کردن اطلاعات شما دشوار است .در حالی که فرآیندهای مدیریت اسناد و مدارک معمولا ً به خوبی روغن‌کاری شده‌اند , ایمیل تنها چیزی است که افراد تمایل دارند به طور متفاوتی مدیریت کنند . برخی با پشت‌کار صندوق دریافت خود را ثبت خواهند کرد , در حالی که برخی دیگر هیچ سازمان دهی نمی‌کنند و ده‌ها هزار نفر را در صندوق دریافت خود باقی می‌گذارند . بنابراین , اگر همه پست الکترونیکی خود را مدیریت نکنند , پس کسب‌وکار تنها بخشی از تصویر را می‌بیند . یا اینکه آن‌ها محتوای کامل را نخواهند داشت .این امر می‌تواند منجر به تخلیه بهره‌وری در تلاش برای یافتن مکاتبات , سطوح پایین دید در سرتاسر کسب‌وکار در مورد اینکه چه کسی و چه زمانی , افزایش ریسک به عنوان ایمیل را می‌توان علیه آن‌ها در دادگاه استفاده کرد.

تاثیر امضای ایمیل

امضای ایمیل شما مانند کارت کسب‌وکار شما کار می‌کند . به جای تحویل کارت , امضای حرفه‌ای شما کار معرفی شما و نحوه دسترسی افراد به شما را انجام می‌دهد . آیا این یک ویژگی هیجان‌انگیز نیست که شما باید آن را برای قرار دادن برند برای دید بهتر در نظر بگیرید.
همچنین امضا اعتبار شما را تعیین می‌کند و ارزش شما را قبل از دریافت کنندگان افزایش می‌دهد .
شما می‌توانید با اضافه کردن فقط لوگوی شرکت و لینک به وب سایت کسب‌وکار خود , امضای ایمیل خود را ساده نگه دارید . همچنین می‌توانید اطلاعات بیشتری مانند پیشنهادها جدید یا رویداده‌ای آتی اضافه کنید. امضاهای ایمیل شما گیرندگان خود را مطلع نگه می‌دارند و به چشم اندازه‌ای اجازه می‌دهند که بدانند در آینده چه باید کرد .
با دیجیتالی شدن ارتباطات , امضای ایمیل ابزار ضروری برای هر کسب‌وکار باقی می‌ماند . امضای شرکتی به افرادی که برای دسترسی نامحدود به جزئیات تماس خود دست پیدا کرده‌اید , امکان می‌دهد . امضای ایمیل فرصتی منحصر به فرد برای شما فراهم می‌کند تا جزئیات تماس اولیه مانند شماره‌تلفن خود را در پایان پیغام خود بگنجانید .
اگر تماس شما نیاز به رسیدن سریع به شما دارد , ارجاع به ایمیل قبلی اطلاعات لازم را بدون تاخیر غیر ضروری فراهم خواهد کرد .
شما همچنین می‌توانید دسته‌های رسانه‌های اجتماعی خود را در نظر بگیرید تا تماس شما راه‌های بیشتری برای رسیدن به شما داشته باشد .
امضای حرفه‌ای ایمیل یک ابزار ساده اما قدرتمند است که هر کسب و کاری می‌تواند برای بهبود تلاش‌های بازاریابی , تبلیغات و برندسازی خود استفاده کند .
این بخش مهمی از ایمیل شما است چون تصویری کامل از کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد .
با کمک امضاهای حرفه‌ای ایمیل , شما می‌توانید پیام‌های هدفمند یک به یک را برای کارمندان و مشتریان ارسال کنید.
برای مثال , شما می‌توانید امضاهای ایمیل خود را سفارشی کنید تا متناسب با نیازهای دریافت‌کننده باشد . راه‌حل‌های امضای ایمیل به شما این امکان را می‌دهد که امضاهای مختلفی داشته باشید که بسته به آنچه که می‌خواهید گیرنده تان بدانند می‌توانید انتخاب کنید .
امضای ایمیل یک روش ساده اما هوشمندانه برای حفظ نام تجاری شما در ذهن مشتریان است .

از سایر بخش های سایت بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ