سئو کسب و کار و کسب رتبه بالاتر در گوگل

سئو برای کسب و کار بسیار مهم و ضروری است.اگر به دنبال ایجاد آگاهی بلندمدت از برند، گسترش مخاطبان هدف و کسب درآمد بیشتر هستید، بهینه سازی برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. بیایید به 10 مزیت مهم سئو برای کسب و کار شما و اینکه چگونه می توانید آنها را درک کنید، نگاهی بیاندازیم.این مطلب را بخوانید
سایتی که در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد معمولاً توسط موتورهای جستجو با کیفیت بالا و قابل اعتماد در نظر گرفته می شود و این به نوبه خود اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد. زمانی را صرف بهبود و افزودن محتوا به سایت خود کنید، سرعت سایت خود را افزایش دهید و در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید تا به رتبه سایت شما کمک کند.این مطلب را بخوانید

سئو هزینه کمتری به نسبت تبلیغات کلیکی دارد

به غیر از زمان، اگر خودتان آن را مدیریت کنید، سئو هزینه ای مانند سایر استراتژی های بازاریابی مانند پرداخت به ازای کلیک ندارد.
موتورهای جستجو به صورت 24 ساعته در سایت شما می خزند و محتوای مفید را تبلیغ می کنند و به شما کمک می کنند تا مشتریان جدید را به صورت ارگانیک پیدا کنید.
این مطلب را بخوانید برای استفاده حداکثری از تلاش‌های سئوی خود، بخشی از زمان خود را به بررسی محتوای سایت‌های با رتبه بالاتر در جایگاه خود اختصاص دهید و هدف خود را بنویسید که محتوایی بهتر از آن‌ها بنویسید. سپس، محتوای خود را در سیستم عامل های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.این مطلب را بخوانید

رابطه سئو با محتوا

محتوای اصلی و سئو دست به دست هم می دهند. با ایجاد محتوای مفید برای بازدیدکنندگان، از جمله متن، تصویر و ویدئو، سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری خواهد داشت. این مطلب را بخوانید
اما سئو می تواند از تلاش های بازاریابی محتوای شما نیز پشتیبانی کند. مطمئن شوید که محتوای شما کیفیت بالایی دارد و برای کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید بهینه شده است، و از آنجایی که موتورهای جستجو تازگی را دوست دارند، محتوای خود را به طور منظم به روز کنید.این مطلب را بخوانید

تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی

استراتژی های بازاریابی بدون پرداخت (سئو) و پولی (PPC) به خوبی با هم کار می کنند. PPC به سایت شما کمک می کند تا در بالای نتایج جستجوی پولی ظاهر شود، در حالی که سئو به صورت ارگانیک همین کار را انجام می دهد. ظاهر شدن هر دو نتیجه در بالای صفحه نتایج موتور جستجو، اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد و نشان می‌دهد که شما صرفاً برای اینکه در صدر قرار بگیرید، برای تبلیغات پول خرج نمی‌کنید. شما می‌توانید از سئو برای به حداکثر رساندن کمپین‌های PPC خود استفاده کنید – برای مثال، اگر یک صفحه با رتبه بالا از آن به عنوان بخشی از تبلیغات PPC استفاده کنید، بهتر عمل می‌کند، به خصوص اگر کلمه کلیدی هزینه به ازای هر کلیک پایینی داشته باشد.این مطلب را بخوانید

سئو کسب و کار
سئو کسب و کار

با سئو از رقبا سبقت بگیرید

رقبای شما احتمالاً روی سئو سرمایه گذاری خواهند کرد، به این معنی که شما نیز باید سرمایه گذاری کنید. کسانی که سرمایه گذاری زیادی روی سئو می کنند اغلب در نتایج موتورهای جستجو از رقبا پیشی می گیرند و سهم بازار را به دست می آورند. اگر فکر می کنید که نتایج در صفحه اول جستجوی گوگل بیش از 90 درصد از ترافیک را دریافت می کنند، نمی توانید در آنجا حضور نداشته باشید، به خصوص اگر رقبای شما هستند. با شناسایی رقبای خود، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف آنها و ایجاد و مدیریت شهرت آنلاین خود شروع کنید. سپس مطمئن شوید که سایت شما سریع بارگذاری می شود و برای موبایل مناسب است، بهترین محتوای ممکن را ایجاد کنید و بر ارائه بهترین تجربه کاربری تمرکز کنید.این مطلب را بخوانید

سئو کسب و کار
سئو کسب و کار

کلمات کلیدی برای سئو کسب و کار

در حالی که بسیاری از کمپین های بازاریابی تمایل دارند بر روی یک مخاطب هدف تعریف شده تمرکز کنند، سئو می تواند به شما کمک کند هر کسی را با هدف در یک مقطع زمانی خاص جذب کنید، صرف نظر از اینکه در چه مرحله ای از قیف خرید هستند. با تبلیغات PPC یا اجتماعی، می توانید بالقوه های بیشتری را جذب کنید که ممکن است علاقه مند به تجارت با شما باشند.
لیستی از کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ایجاد کنید. سپس، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای گسترش آن استفاده کنید. در نهایت، از تحقیقات رقابتی برای اصلاح لیست خود با شناسایی اینکه رقبای شما چه کسانی هستند، برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند و کجا بک لینک دارند، استفاده کنید و از این اطلاعات برای ایجاد یک استراتژی سئو بهتر استفاده کنید.این مطلب را بخوانید

سئو کسب و کار
سئو کسب و کار

از ابزارهای رایگان گوگل برای سئو استفاده کنید.

سئو بخش مهمی از بهبود دید آنلاین کسب و کار و جذب ترافیک وب ارگانیک برای جذب بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه بیشتر است.
Google Analytics، Google Search Console، Google Keyword Planner و Google Business Profile همگی ابزارهایی هستند که می توانند به بهینه سازی سئو یک کسب و کار کوچک کمک کنند.
تحقیقات کلمات کلیدی می تواند به صاحبان مشاغل کوچک کمک کند تا مرتبط ترین عبارات جستجو را برای کسب و کار خود شناسایی کنند و رتبه سئو محتوای آنلاین خود را بهبود بخشند.
تاکتیک های سئو شامل بهینه سازی محتوای داخل صفحه مانند URL های صفحه، برچسب های عنوان و بدنه، متن جایگزین، توضیحات متا و کلمات کلیدی است.
استراتژی های سئوی محلی و ایجاد لینک می تواند حضور آنلاین یک کسب و کار کوچک را بیشتر بهبود بخشد.


سئو برای کسب و کار محلی

جستجوهای محلی مانند "پیتزا فروشی نزدیک من" رایج تر می شوند. و نزدیک به 80٪ از جستجوهای محلی در تلفن همراه منجر به تبدیل می شود. استراتژی های سئوی محلی می تواند به شما در جذب این جستجوگران که اغلب آماده خرید هستند کمک کند. اولین قدم برای شروع با استراتژی های سئوی محلی، ایجاد یک حساب Google My Business است. سپس، شروع به درخواست بررسی از مشتریان خود کنید. با اطمینان از داشتن نام، آدرس و شماره تلفن صحیح، فهرست های خود را بهینه کنید. همچنین مطمئن شوید که فهرست خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید، به این معنی که محتوای غنی و قانع کننده را با لحنی مکالمه بنویسید که به اکثر سوالات رایج پاسخ می دهد و راه حل هایی برای مشکلات جستجوگران ارائه می دهد. برخی از مراحل دیگر شامل در نظر گرفتن دقیق کلمات کلیدی محلی و ایجاد فهرست در فهرست های کسب و کار محلی است.این مطلب را بخوانید

سئو کسب و کار
سئو کسب و کار

کیفیت یک وب سایت را می توان بر اساس معیارهای مختلفی ارزیابی کرد که بسته به صنعت و ماهیت کسب و کار متفاوت خواهد بود. با این حال، اکثر وب‌سایت‌های خوب، واضح، کاربردی و آسان برای استفاده خواهند بود و نشان‌دهنده واقعی برند تجاری هستند. از منظر سئو، یک وب سایت خوب حاوی اطلاعات یا راه حلی است که مشتریان بالقوه به دنبال آن هستند.

اگرچه بهره گیری از بهترین شیوه های سئو یک فرآیند چند مرحله ای و طولانی مدت است، اما در اینجا گام هایی وجود دارد که هر کسب و کار کوچکی می تواند برای بهبود سریع رتبه بندی سئو خود انجام دهد.


سازگاری سئو با کسب و کار محلی

سئو به معنای سازگاری سایت شما با موتورهای جستجو است، اما همچنین می تواند تجربه مشتری را هنگام بازدید از وب سایت شما بهبود بخشد. اگر برای تولید محتوای مفید و باکیفیت کار کنید، سایت خود را سریع‌تر و واکنش‌گراتر کنید، بک لینک‌ها را اضافه کنید و هر صفحه را بهبود ببخشید، معمولاً یک وب‌سایت عالی علاوه بر وب‌سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه شده است، دریافت می‌کنید. عواملی که قابلیت استفاده را بهبود می بخشد شامل ساختار قوی سایت و ناوبری است که هر دو عاملی در رتبه بندی موتورهای جستجو یک سایت هستند.این مطلب را بخوانید

سئو کسب و کار
سئو کسب و کار

هر ماه و هر زمان که محتوای سایت شما تغییر کند، کنسول جستجو را بررسی کنید: کاربران هشدارهای ایمیلی را دریافت خواهند کرد که آنها را از رویدادهای غیرعادی که در وب سایت آنها رخ می دهد (که ممکن است نشان دهنده هک یا مشکلات دیگر باشد) دریافت می کنند، بنابراین نیازی به بررسی روزانه داده ها نیست. با این حال، گوگل توصیه می کند که هر ماه برای بررسی سلامت وب سایت خود و همچنین هر زمان که محتوای جدیدی به سایت شما اضافه می شود به داشبورد کنسول جستجو مراجعه کنید.

تحقیق کلمات کلیدی فرآیند شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی است که به تجارت شما مرتبط هستند. اینها شامل کلماتی است که افراد ممکن است هنگام جستجوی اطلاعات در مورد یک کسب و کار و پیشنهادات آن به صورت آنلاین استفاده کنند. بیشتر سئو مربوط به بهینه سازی کلمات کلیدی است، بنابراین اطمینان از اینکه وب سایت شما حاوی آنها است به حضور آنلاین برجسته تر برای تجارت شما کمک می کند


تغییرات سئو قابل اندازه گیری است

با سئو می توانید تغییرات در رتبه بندی، تبدیل ها و ترافیک وب سایت را پیگیری کنید. پلتفرم‌هایی مانند Google Analytics مجموعه جامعی از اطلاعات را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تا سطح فوق‌العاده‌ای را بررسی کنید. برای مثال، می‌توانید سفر خرید هر کاربر وب‌سایت را مشاهده کنید - از جمله صفحاتی که با آنها درگیر شده‌اند، کلمات کلیدی که برای جستجو استفاده کرده‌اند و اینکه آیا اقدامات خاصی را انجام داده‌اند یا خیر. شما می توانید از این بینش برای تنظیم و بهبود استراتژی سئوی خود استفاده کنید.این مطلب را بخوانید

سئو کسب و کار
سئو کسب و کار

عنوان سایت خود را برای سئو بهینه کنید

یک سایت بهینه شده ترافیک با کیفیتی را به ارمغان می آورد. اگر سایتی با محتوای مفید دارید که با هدف جستجوگر مطابقت دارد، احتمالاً زمان بیشتری را برای مرور صرف می‌کند که در نهایت می‌تواند منجر به تبدیل بیشتر و افزایش بازگشت سرمایه شود. مشتریانی که مدت طولانی تری با یک وب سایت ارتباط برقرار می کنند، تمایل بیشتری به ارتباط با نام تجاری دارند - این می تواند منجر به حمایت از مشتری و درآمد طولانی مدت شود. برای بهبود نرخ تعامل کاربر، از یکی از ابزارهای آنلاین متعدد برای ممیزی سایت خود استفاده کنید و سپس مواردی مانند عنوان و متا تگ های خود را بهینه کنید. همچنین مطمئن شوید که یک وب سایت امن و سازگار با موبایل ارائه می دهید.این مطلب را بخوانید

سئو کسب و کار
سئو کسب و کار

سئو کسب و کار

جام ارژنگ با سابقه طولانی در کار سئو و داشتن مشتریانی که سالهاست با آنان ارتباط داریم و تمامی سایت های ایشان با کلیدواژه های درخواستی در صفحه اول گوگل است،آماده انجام سفارشات کاربران و بازدیدکنندگان گرامی از این وب سایت است.جهت سفارش و مشاوره رایگان از طریق کانال پشتیبانی جام ارژنگ در تلگرام با ما در ارتباط باشید. تماس با پشتیبانی جام ارژنگ