تبلیغات نمایشی چیست؟تبلیغات نمایشی چه هدفی را دنبال میکند؟تبلیغات نمایشی همه جا هستند. تبلیغات نمایشی می توانند تقریباً در هر نوع وب سایتی ظاهر شوند و راهی عالی برای کسب و کارهای کوچک برای دستیابی به مصرف کنندگان مرتبط هستند. اما چه چیزی تبلیغات نمایشی را از سایر انواع تبلیغات آنلاین متفاوت می کند و چرا برای کسب و کار کوچک خود به تبلیغات نمایشی نیاز دارید.تبلیغات نمایشی نوعی از تبلیغات آنلاین است که شامل اجرای تبلیغات بصری است که در وبسایتها ظاهر میشوند و معمولاً شامل یک فراخوان برای اقدام هستند. تبلیغات نمایشی می تواند در هر نوع سایتی که مصرف کننده از آن بازدید می کند ظاهر شود
نمایش تبلیغات نمایشی دیجیتال از تصاویر , متن , و / یا ویدئو همراه با لینک به وب سایت شما استفاده میکند و به مصرف کنندگان اشاره میکند که بیشتر در مورد محصولات یا سرویسهای شما یاد بگیرند . آنها در اندازهها و قالبهای مختلف , از جمله استاتیک با تصویر یا پویا با ویدئو , تصاویر چندگانه , یا دیگر عناصر پر زرق و برق , و در وب سایتها , برنامهها , و رسانههای اجتماعی برای مخاطبان درگیر یا هدف خدمت میکنند . به طور سنتی از این تبلیغات برای تبلیغات آگاهی از برند و بازدیدکنندگان و خرید سایت تشویقی استفاده شدهاست .
در دنیای تبلیغات دیجیتال , گرفتن در آخرین و بزرگترین چیز آسان است - چه چیز جدید , مد روز و پاشیدن آب است . و در حالی که این قالبهای تبلیغاتی جدید , کانالها و قابلیتهای هدفگیری در پیشبرد تبلیغات دیجیتال نقش دارند , مهم است که روشهای تبلیغاتی دیجیتال واقعی و سعی شده مانند تبلیغات ساده ( اما موثر ) را نادیده نگیرید .
اگرچه این فرمت ممکن است در مقایسه با قالبهای تبلیغاتی خلاق منحصر به فرد که امروز میبینیم ساده به نظر برسد , مزایای زیادی برای نمایش تبلیغات دیجیتال وجود دارد . این شرکت بسیار فراتر از آغاز اولیه خود در دنیای تبلیغات دیجیتال رشد کرد و اکنون در سراسر سفر مشتریان موثر است . پس بیایید به این نتیجه برسیم که چرا تبلیغات دیجیتال هنوز زنده و خوب است و چگونه به ترکیب رسانهای شما ارزش میبخشد !
هیچ تعجبی ندارد که مارکتینگ فروش / درآمد را به عنوان شاخص کلیدی عملکرد بازاریابی برای بازاریابان برند در سال ۲۰۲۰ پیدا کردهاست.
مهم است که به یاد داشته باشید که فروش رانندگی به راحتی یا بدون آثار عوامل زیادی که نقش خود را برای رسیدن به این هدف کلی انجام میدهند , رخ نمیدهد . تعامل , تغییر شکل , تاثیر , دسترسی , آگاهی از برند و ترافیک همگی عوامل موثر بر فروش و درآمد کلی هستند .
در سال ۲۰۲۰ , تبلیغ کنندگان توافق کردند که تبلیغات نمایشی در چهار کانال اصلی برای رسیدن به اهدافشان قرار دارند ( تنها پشت ویدئو , جستجو و اجتماعی ) .
چه تاثیر زیاد و چه استاندارد , نشان دادن پرچمها حجم بالایی از تاثرات و سرگرمی ها را هدایت میکند , که برند شما را با مصرف کنندگان در راس ذهن نگه میدارد . به نوبه خود , آنها فروش و درآمد را هدایت میکنند و آنها را به یک کانال حیاتی برای دستیابی به اهداف تبدیل میکنند.
تبلیغات نمایشی چگونه است؟آگهی تبلیغاتی است که معمولا ً شامل یک تصویر کلیک شده با محتوای جذاب روی آن است .واحد تبلیغ " نمایش " نامیده میشود , زیرا به عنوان محتوای پشتیبانی شده در صفحه پیشبینی نمایش داده میشود که بازدید کننده هدف آن را تماشا میکند . بازاریابی دیجیتال آخرین روند است . شرکتها در حال پخش تبلیغات روز مدرن از طریق دستگاههای مختلف , از طریق تلویزیون و رادیو و کانالهای رسانههای اجتماعی هستند .شبکه نمایش گوگل به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا با استفاده از عبارات هدفگیری مختلف , مانند کوکیها , آگهیهای گوگل را راهاندازی کنند. چنین آگهیهای گوگل به صورت خودکار و در زمان واقعی به وب سایتها ارسال میشوند . آنها از الگوریتم های تبلیغاتی برای انتخاب تبلیغات مناسب برای کاربران استفاده میکنند. این که این ویژگی مرتبط باشد یا نه .برای اندازهگیری ارزش هر ظاهر , تبلیغات گوگل برای هر کاربر شخصی میشود . این کار بدون توجه به نوع حوزهای که آنها در حال حاضر به آن سفر میکنند انجام میشود. یک کاربر جدید یک آگهی مناسب برای شما براساس آن پارامترهای هدف را هر بار که از صفحه پیشبینی بازدید میکنند میبیند.رایجترین فنآوری تبلیغاتی که به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا مخاطبان مربوطه را به صورت آنلاین هدف قرار دهند شامل عبارات جستجو و کلوچههای ذخیرهشده برای پیگیری فعالیت مرور سایت است
تبلیغات نمایشی یا تبلیغات بصری:نمایش تبلیغات یا نمایش بازاریابی عبارت کلی مورد استفاده برای تبلیغات بصری است که در سراسر اینترنت نمایش داده میشود . این نوع تبلیغات عموما ً به شکل تصاویر , ویدیوها و حتی گیف هستند .آگهیهای نمایش گوگل در سراسر شبکه نمایش گوگل ظاهر میشوند به این معنی که آنها فرصت پیدا کردن در وب سایتهای مختلف را دارند که مخاطبان هدف شما ممکن است در اینترنت جستجو کنند.
خارج از تبلیغات گوگل , شما همچنین میتوانید تبلیغات نمایشی را از طریق دیگر سکوهای تبلیغاتی مانند مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید. پلت فرم تبلیغاتی فیس بوک به شما این امکان را میدهد که تبلیغات نمایشی ایجاد کنید که در سراسر شبکه مخاطبان فیس بوک برنامههای همکار و وب سایت ظاهر خواهد شد. زمانی که از فرمت آگهی نمایش با تبلیغات یوتیوب استفاده میکنید , آگهی نمایش شما در کنار پخشکننده ویدیو سکو ظاهر خواهد شد
فرمت تبلیغات نمایشی با افزایش روز به روز استفاده از اینترنت - امروزه بیش از ۴.۶۶ میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد - تعجبی ندارد که اینترنت یکی از بهترین مکانها برای تبلیغ کسبوکار شماست .عصر دیجیتال به مردم این امکان را دادهاست که بدون اینکه مجبور شوند خانه را ترک کنند به صورت آنلاین خرید کنند . در نتیجه استفاده از تبلیغات نمایشی میتواند راهی قدرتمند برای رسیدن به مخاطبین هدف باشد .با اجازه دادن به کسبوکار خود در مکانهایی که مخاطبین شما در آن فعال هستند , تبلیغات میتوانند کارهایی را انجام دهند که جستجو نمیتوانند انجام دهند . از آنجا که شبکه نمایش گوگل بسیار گسترده است , درگیر شدن در بازاریابی نمایشی میتواند برای کسبوکار شما خطرناک باشد - اگر مراقب نباشید , میتوانید هزینههای زیادی را با تبلیغات نمایشی هدر دهید .با این حال , مزایای زیادی برای نمایش تبلیغات وجود دارد و اگر شما در نمایش تبلیغات مطمئن باشید , فرصت تغییر استراتژی تبلیغات کلیکی را دارید .تبلیغات نمایشی به خاطر فرمت بصری گرفتن چشم , پتانسیل بهبود قابلتوجه آگاهی از برند شما را دارند . با نمایش بازاریابی , شما میتوانید ثبات و دید برند , رهبری پرورش , عملکرد ردیابی و پشتیبانی از موفقیت سایر فعالیتهای تبلیغات کلیکی را تقویت کنید
ردیابی تبلیغات نمایشی:نمایش تبلیغات همچنین با توانایی ردیابی و تحلیل عملکرد تبلیغاتی شما همراه است . این بدان معناست که مبارزات انتخاباتی آینده را میتوان اصلاح کرد تا آنها را حتی موفقتر سازد .ثروت بینش موجود از طریق نمایش تبلیغات به این معنی است که شما میدانید شما چه کسی را هدف قرار میدهید , چه زمانی و چرا . شبکه نمایش گوگل و سکوی تبلیغاتی فیس بوک هر دو گزارشهای مفصلی ارائه میدهند که شما را قادر میسازد عملکرد هر یک از آگهیهای نمایش شخصی خود را تحلیل کنید .شما همچنین میتوانید در جایی که تبلیغات تان براساس عملکرد تبلیغ شما نشان داده میشود , اصلاح کنید . اگر یک سایت خاص را پیدا کنید , بودجه تبلیغ را هدر میدهید , میتوانید این مکان را به لیست حذف خود اضافه کنید .کسب درک کامل از عملکرد تبلیغات نمایشی و معیارهای تبلیغات کلیکی که باید پیگیری کنید , شما را قادر میسازد تا تصمیمات آگاهانه در مورد مبارزات تبلیغاتی آینده بگیرید و هزینههای تبلیغاتی خود را به حداقل برسانید