اجرای تبلیغات،نظارت بر تبلیغات

اجرای تبلیغات و نظارت بر تبلیغات و اصول تبلیغات روش های زیادی دارد.مهم نیست که محصول یا سرویس شرکت شما چقدر شگفت‌انگیز است , اگر تبلیغ نکنید , هیچ‌کس در مورد آن نخواهد فهمید . هدف هر برنامه تبلیغاتی باید هزینه باشد - به طور موثر به بزرگ‌ترین مخاطبان ممکن و جذب مشتریان جدید برسد . اگر به درستی انجام دهید , تبلیغات می‌تواند سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای برای کسب‌وکار کوچک شما باشد ; اگر به طور ضعیف انجام شود , تبلیغات می‌تواند تبدیل به یک گودال بزرگ پول شود .با وجود آنچه در مورد " مردان دیوانه " می‌بینید , تبلیغات می‌تواند یک بازی دشوار باشد . ما ۱۰ نکته مهم برای کمک به شما در برنامه‌ریزی , اجرا و نظارت بر برنامه تبلیغاتی خود ارائه می‌کنیم 

Market Analysis

Demand Research

Competitor Analysis

Research Results

اجرای تبلیغات برای جذب مشتری

تبلیغات بیش از یک عملکرد برند است - این یک مهارت ارزشمند است . همه افراد استعداد , زمان‌بندی و آگاهی ندارند که با مردم به شیوه‌ای صحبت کنند که سبک زندگی آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهد . خوشبختانه , می ‌توان استعداد تبلیغات و بازاریابی را آموخت .انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که برندها می‌توانند برای رسیدن به بازارهای هدف خود استفاده کنند . با این حال , همه اشکال تبلیغات تاثیر یکسانی ندارند . روند تکنولوژی بازی را تغییر داده‌است . امروزه مدیران برند می‌توانند با اولویت‌بندی رسانه‌های اجتماعی تاثیر بسزایی داشته باشند.اما قبل از اینکه وارد جزئیات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شوید , باید ابتدا اصول تبلیغات را یاد بگیرید .بسیاری از شرکت‌ها تنها یک نمای بزرگ از بازار هدف دارند که می‌خواهند به آن برسند . با اینکه این نقطه شروع خوبی است , اما به تصحیح درک شما از مشتریان احتمالی می‌پردازد . سن افرادی که می‌خواهید به آن‌ها برسید چیست ? آیا چشم‌انداز شما هنوز در حال مطالعه است, به دنبال فرصت‌های شغلی , استخدام یا بازنشسته است? آن‌ها معمولا ً چه نوع سرگرمی را صرف وقت و پول می‌کنند ? این جنبه‌های حیاتی هستند اگر می‌خواهید تاثیری ایجاد کنید که واقعا ً با مخاطبان مورد نظر تان طنین‌انداز خواهد شد .با دانستن این که چه چیزی باعث می‌شود مشتری شما به آن‌ها ارتباط برقرار کند و درک کنید که چطور نیازهای آن‌ها را برآورده کنید 

1

تبلیغات روی مخاطبین هدف

به دنبال مخاطبین هدف خود بروید و یک کمپین تبلیغاتی را برای بازار خود آماده کنید . ایجاد تبلیغات عمومی که به زبان صحبت نمی‌کنند و یا توجه مشتریان احتمالی شما را جلب نمی‌کنند , یک اشتباه معمول است .از خود بپرسید که چه نوع مشتریانی را می‌خواهید جذب کنید و مطمئن شوید که تبلیغات تان در سطح شخصی با آن‌ها صحبت می‌کند 
2

تبلیغات خود را برجسته کنید

برجسته کردن مزیت رقابتی شما یکی از کلیدهای تمام تبلیغات این است که مزایا و معایب شرکت خود را برجسته کنید - - آن عواملی که به شما مزیت رقابتی می‌دهند . تبلیغات زیادی هوشمندانه هستند اما نمی‌توانند مزایای خاص محصول یا سرویس برجسته را بفروشند . مگر اینکه این مزایا را برجسته کنید , تبلیغ شما هیچ ارزشی برای مشتریان بالقوه ندارد
3

انتشار تصویر تبلیغاتی

یک تصویر ایجاد کنید که می‌توانید از دورترین نقطه در بزرگراه تشخیص دهید . به همین ترتیب , محصولات زیادی وجود دارند که شما با بسته‌بندی یا لوگو آن‌ها می‌شناسید .
تصویر زمانی که به تبلیغات و تبلیغ کسب‌وکار شما می‌رسد اهمیت دارد . بسیاری از تبلیغ کنندگان برای ساخت یک تصویر ثابت کار نمی‌کنند , و شانس ایجاد تاثیر بر مشتریان احتمالی را از دست می‌دهند 
4

هزینه کردن برای تبلیغات

شما باید برای پول درآوردن پول خرج کنید , راه‌هایی برای صرفه‌جویی در پول وجود دارد , اما تبلیغات معمولا ً جایی برای کاهش هزینه‌ها نیست . انجام این کار بر فروش تاثیر می‌گذارد و این بر خط پایین تاثیر می‌گذارد . تبلیغات موفق ممکن است هزینه کمی داشته باشد , اما به این دلیل است که کار می‌کند
5

تبلیغات در مکان های مناسب

تبلیغات در مکان‌های مناسب مجله , ایستگاه رادیویی و یا حتی برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما نیست . در مورد بازار هدف خود تحقیق کنید تا بفهمید آن‌ها چه کسانی هستند و چه چیزی می‌خوانند , تماشا می‌کنند و به آن گوش می‌دهند . سپس در رسانه‌های مناسب تبلیغ کنید تا مطمئن شوید که به بازار هدف خود رسیدید 
6

تعیین بودجه تبلیغاتی

بودجه تبلیغات خود را تعیین کنید اگر در ماه ۵,۰۰۰ دلار برای تبلیغات هزینه می‌کنید , شما این کار را از دیدگاه حسابداری بسیار آسان کرده‌اید . با این حال , اگر مانند بسیاری از کسب و کارهایی که دارای بالاترین و پایین‌ترین سطح فصلی هستید , در طول ساعات پایین تبلیغات پول زیادی خرج می‌کنید و وقتی می‌خواهید مشتری را جذب کنید کافی نیست . بسیاری از کارآفرینان براساس نیازهای تبلیغاتی فصلی خود بودجه ندارند 
7

انتخاب رسانه های تبلیغاتی

برای صاحبان کسب‌وکار انتخاب بهترین مکان برای تبلیغ براساس قیمت و نرخ بالقوه بازده بسیار رایج است و سپس متوقف می‌شود . همانطور که در مورد سرمایه‌گذاری است , نمی‌خواهید تمام تخم‌ها را در یک سبد بگذارید . با انتخاب انواع رسانه‌های مناسب برای مخاطبان و بودجه خود , دلار تبلیغات خود را گسترش دهید .
8

تبلیغات خود را جذاب کنید

سعی نکنید همه چیز برای هر کسی باشید که محصول یا سرویس برای همه جذاب نباشد . بسیاری از صاحبان کسب‌وکار , از جمله مدیران شرکت‌ها , تلاش می‌کنند تا راه‌هایی برای رسیدن به هر بازار بیابند . معمولا , این کار نمی‌کند . این می‌تواند فاجعه را برای تجارت‌های کوچک هجی کند که استطاعت گسترش خود را ندارند . بنابراین , بازار خود را پیدا کنید و هر چیزی باشید که می‌توانید برای آن مخاطب باشید .
9

تبلیغات خود را تست کنید

تبلیغات خود را از قبل امتحان کنید اگر زمان یا پول برای سرمایه‌گذاری در گروه‌های تمرکز دارید , باید تبلیغات خود را بر روی افراد دیگر آزمایش کنید . آیا آن‌ها پیامی را که سعی دارید منتقل کنید درک و می‌پذیرند ؟ اگر نه , درک کنید که چگونه می‌توانید به طور موثر پیام خود را منتقل کنید .روش‌های ارزان‌تر دیگری نیز برای تست تبلیغات و نیز پرسشنامه وجود دارد
10

نظرخواهی تبلیغاتی

سوال کردن از مشتریان یا مشتریان جدید در مورد شما بسیار آسان است . به همین سادگی , بسیاری از کارآفرینان به این کار زحمت نمی‌دهند . بهتر است بدانید کدام یک از عناصر تبلیغات شما موثرترین هستند و کدام رسانه بهترین فرصت‌های تبلیغاتی را برای شرکت شما ارائه می‌دهد .
مجری تبلیغات

ارتباط با ما

فرم تماس با ما