تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی بعنوان بهترین راه برای کشب و کار تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی بعنوان بهترین راه برای کسب و کار است.همانطور که اینترنت رشد میکند , گزینههای تبلیغات آنلاین نیز وجود دارند .
در واقع , امروزه , انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که شما میتوانید با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ادغام شوید .
با تغییر چشمانداز تبلیغات دیجیتال , مهم است که تا به امروز در جدیدترین روندها , تکنیکها و استراتژیها قرار بگذاریم .
این گزینههای مختلف تبلیغات آنلاین میتوانند برای تشکیل یک کمپین ۳۶۰ درجه ترکیب شوند , یا میتوانند به صورت جداگانه استفاده شوند .
اگر میخواهید درباره هر دو نوع تبلیغات آنلاین و فرمت های تبلیغاتی مختلف که میتوانید استفاده کنید , یاد بگیرید , به خواندن ادامه دهید.
تبلیغات آنلاین با گذشت زمان به سرعت در حال پیشرفت است . تقریبا نیمی از جمعیت جهان از اینترنت استفاده میکنند و افراد همه گروهای سنی به وب متصل هستند .
تبلیغات آنلاین عمدتا ً برای گسترش تجارت در مقیاس بزرگ انجام میشود.تبلیغات آنلاین مقرونبهصرفه و آسان است . همچنین فرصتهای متعددی برای شرکتهای کوچک و بزرگ فراهم میکند تا فروش خود را به شیوهای موثر افزایش دهند . با ما باشید.
تبلیغات آنلاین که تبلیغات اینترنتی , یا تبلیغات دیجیتالی نیز نامیده میشود , به تبلیغاتی اشاره دارد که در وب سایتها یا ایمیلها ظاهر میشوند .
بر خلاف تبلیغات آنالوگ , تبلیغات آنلاین به شما این امکان را میدهد که یک جمعیت خاص , مانند یک نسل خاص , جنسیت , منطقه جغرافیایی یا مبنای هدف قرار دادن بر روی دادههای تاریخی مانند فعالیتهای گذشته را هدف قرار دهید. تبلیغات آنلاین نیز تعاملی هستند , به این معنی که کاربر میتواند از طریق اقداماتی مانند کلیک کردن و بازدید از سایت شما به یک تبلیغ پاسخ دهد .
ویژگی دیگر تبلیغات آنلاین این است که شما میتوانید به راحتی معیارها را ردیابی کرده و اثربخشی هر کمپین تبلیغاتی را تعیین کنید . با این ثروت داده میتوانید نتایج را در هر زمان تحلیل کرده و مناطق بالقوه بهبود را شناسایی کنید تا تبلیغات خود را به طور مداوم بهینه کنید . و اگر چه این یک پیشرفت اخیر است , بهینهسازی از طریق یادگیری ماشین هوش مصنوعی نیز ممکن است , و شما میتوانید یک تبلیغ برای انتخاب خودکار تصاویر و تولید کپی با دقت موثر برنامهریزی کنید .
از طریق تبلیغات آنلاین میتوانید کسبوکار خود را فراتر از منطقه محلی خود برجسته کرده و به مخاطبین هدف خود در سراسر جهان برسید . شما مجبور نیستید به هیچ جا سفر کنید تا کسبوکار خود را گسترش دهید ; به راحتی میتوانید با مخاطبین خود به کمک اینترنت ارتباط برقرار کنید . با این کار , کسبوکار شما برای میلیونها مشتری قابلدسترسی خواهد بود . آینده ممکن است بعدا ً به مشتریان شما تبدیل شود و به شما کمک کند سود بیشتری کسب کنید . زمانی که کسبوکار شما دسترسی به اینترنت را گستردهتر میکند , چشمانداز بیشتری خواهد داشت و منجر به آینده و کسب سود بیشتر خواهد شد.
یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات آنلاین , اثربخشی هزینه آن است . برخلاف روشهای مرسوم دیگر , شما مجبور نیستید میلیون ها دلار برای ترویج محصولات و خدمات خود صرف کنید . برای بازاریابان ارزان و مقرونبهصرفه است تا کسبوکار خود را به صورت آنلاین ارتقا دهند .
تبلیغات آنلاین به شما کمک میکند مخاطبان درست را پیدا کنید . این هدف آنهایی است که بیشتر به آنچه میفروشید علاقمند هستند . ابزارهای تبلیغات آنلاین مانند تبلیغات آنلاین , تبلیغات رسانههای اجتماعی , تبلیغات ویدئویی , دسترسی به مخاطبین هدف را آسانتر میکنند . این کار بیشتر به شما کمک میکند تا رهبری بیشتری ایجاد کنید و تلاش تبلیغاتی خود را موثرتر و سودآور کنید .
اینترنت بهترین پلت فرم برای فعال نگه داشتن مخاطبین هدف است . تحقیق کاملی در مورد مخاطبین هدف خود انجام دهید و ببینید چه نوع کالا و خدماتی را دنبال میکنند و درباره محصولات شما چه فکر میکنند . بر این اساس برنامههای تبلیغاتی خود را برنامهریزی کنید .
برخلاف روشهای تبلیغات سنتی , تبلیغات آنلاین سریع و آسان است . روند تبلیغات سنتی بسیار طولانی است و زمان زیادی مصرف میکند . اما در تبلیغات آنلاین زمانی که کمپین تبلیغاتی خود را آغاز میکنید , شروع به دریافت مدیریتی شایسته میکنید . این به شما این امکان را میدهد که به سرعت به اهداف خود برسید .
تبلیغات آنلاین تقریبا ً برای هر کسبوکار اهمیت زیادی دارد . اگر تبلیغات آنلاین را شروع نکرده اید , باید در آینده نزدیک در نظر بگیرید .
تبلیغات آنلاین برای موفقیت یک کسبوکار آنلاین حیاتی است . تحقیقات نشان میدهد که مردم به طور فزایندهای از اینترنت برای جستجوی اطلاعات درباره محصولات و قیمت آنها قبل از تصمیمگیری نهایی استفاده میکنند . این بدان معناست که شما واقعا ً نمیتوانید تبلیغات آنلاین را نادیده بگیرید چون بیشتر مشتریان شما در حال تحقیق آنلاین هستند .
هر کارآفرین و بازاریاب باید از این ابزار تبلیغاتی عصر مدرن استفاده کنند . این کار پایگاه مشتری خود را افزایش میدهد , نسلها را رهبری میکند , بازاریابی به دست میآید و در نهایت به افزایش سود آنها کمک میکند .
با کمک ابزارهای تحلیلی آنلاین میتوانید کشف کنید که کدام استراتژیها برای شما کار میکنند و کدام استراتژیها نیستند . شما میتوانید دادههای مشتری مانند دادههای کلیدی را تحلیل کرده و تغییرات مورد نیاز را بیشتر کنید . شما میتوانید به راحتی این تبدیل را ردیابی کرده و میزان اثربخشی کمپین خود را اندازهگیری کنید . این اطلاعات به شما کمک میکند تا زمینههای بهبود تبلیغات و استراتژی تبلیغاتی خود را نیز شناسایی کنید .
تبلیغات آنلاین یا همان تبلیغات اینترنتی امروزه ضروری ترین راه برای پیشرفت کسب و کارها و رونق تجاری و اقتصادی است.میلیونها وب سایت و وبلاگ در اینترنت مشغول فعالیت هستند تا محصولات و خدمات خود را در معرض دید جستجوگران قرار دهند.شبکه های مجازی مانند اینستاگرام،یوتیوب،فیس بوک و تلگرام همه در مجموعه تبلیغات آنلاین هستند که کاربران در آنها به اشتراک گذاری موضوعات مورد علاقه خود میپردازند.داشتن یک وب سایت امروزه برای هر کسب و کاری لازمه حضور آنلاین در دنیای دیجیتال است.
1-تبلیغات گسترده آنلاین به شما این امکان را میدهد که با مخاطبان بسیار وسیعتری نسبت به تبلیغات سنتی ارتباط برقرار کنید. که در آن یک بیلبورد ممکن است هر روز به چند هزار نفر در یک مکان خاص برسد , مبارزات آنلاین میتواند به میلیون ها یا حتی صدها میلیون نفر از مردم سراسر جهان برسد .
2-هدف قرار دادن دقیق تبلیغات دیجیتال , هدفگیری دقیق را ممکن میسازد .افرادی که به دنبال یک کلید واژه خاص میگردند , ابزارهای آنلاین میتوانند به شما کمک کنند تا تبلیغات خود را محدود کنید . همچنین میتوانید تبلیغات خود را به بازدیدکنندگان یا مشتریان قبلی نشان دهید .
3-تبلیغات آنلاین میتواند با تبدیل تبلیغ به یک سفر تعاملی به مشتریان بالقوه کمک کند . چه در مورد بازیها , فیلمهای تعاملی , یا عکس , ماهیت پویای تبلیغات آنلاین تجربهای همهجانبه ارائه میدهد . تحقیقات همچنین نشان میدهد که این تعامل معمولا ً معیارهای کلیدی مانند زمانهای مشاهده , یادآوری برند و نرخ تبدیل را افزایش میدهد .
تبلیغات آنلاین فرصتی برای کسب و کارها برای رسیدن به مخاطبان جهانی فراهم میکند. با اتصال اینترنت افراد از سراسر جهان , شرکتها میتوانند تبلیغات خود را به مناطق یا کشورهای خاص هدف قرار دهند و به آنها اجازه دهند تا دسترسی خود را فراتر از بازار محلی خود گسترش دهند . این دسترسی جهانی میتواند به ویژه برای کسب و کارهایی که محصولات یا خدماتی را ارائه میدهند که در بخشهای دیگر جهان تقاضای بالایی دارند , مفید باشد .
در نتیجه تبلیغات آنلاین مزایای زیادی را برای کسب و کارها به دنبال ارتقای محصولات یا خدمات خود ارائه میدهد . از اثربخشی هزینه و قابلیتهای هدف گرفته تا قابلیت سنجش , انعطافپذیری و دسترسی جهانی , تبلیغات آنلاین یک ابزار قدرتمند بازاریابی است که میتواند به کسب و کارها در دستیابی به اهداف بازاریابی آنها کمک کند . بدین ترتیب , کسب و کارها باید سرمایهگذاری در تبلیغات آنلاین را بخشی از استراتژی کلی بازاریابی خود برای رسیدن به مخاطبان هدف و رشد کسبوکار خود در نظر بگیرند .
اگر زمانی که به تبلیغات آنلاین میرسد شما عقب میمانید , پس باید تلاشهای خود را دوبرابر کنید . اگر باور دارید که تبلیغات آنلاین پولتان را هدر میدهد , لطفا ً دوباره فکر کنید و اگر با تبلیغات آنلاین آشنا نیستید , پس لطفا ً هر چه زودتر این کار را بکنید .
در اینجا شش دلیل صریح وجود دارد که شما باید آنلاین تبلیغات کنید .
تبلیغات آنلاین به شما این توانایی را میدهد که چشمانداز ایدهآل را هدف قرار دهید و آن را تغییر دهید , زمانی که بدانید مشتریان شما چه شکلی هستند , خواهید دانست که چه کسی را هدف قرار دهید و کجا کاربران آنلاین را پیدا کنید , فقط اطمینان حاصل کنید که پیام شما درست در مقابل افراد درست است .
تبلیغات آنلاین به شما انعطافپذیری پاسخ دادن به دادههای ورودی و ایجاد تغییرات فوری را میدهد . این به شما نشان میدهد که چطور پیش روی مشتری خود بمانید , نیازهای آنها را پیشبینی کنید و تبلیغات خود را قبل از اینکه کسی متوجه آن شود تنظیم کنید .
تبلیغات آنلاین به شما این توانایی را میدهد که به مخاطبین خود برسید , چون تبلیغات شما ۲۴ ساعت در روز برای شما کار خواهد کرد . مشتریان شما به جای دیرتر , زودتر از محصولات و خدمات شما را خواهند شناخت .
تبلیغات آنلاین اغلب ارزانتر از تبلیغات آفلاین سنتی مانند تلویزیون , رادیو و غیره است , به شما این امکان را میدهد که هزینه خود را به سادگی براساس عملکرد کمپین خود تنظیم کنید , اما در دنیای برونخط , زمانی که هزینه آن را پرداخت نکرده اید .
تبلیغات آنلاین میتواند برای ایجاد آگاهی از برند استفاده شود , شما میتوانید از تبلیغات خود برای ایجاد حضور آنلاین , ایجاد ارتباط عاطفی و خلاق استفاده کنید . همچنین به شما این امکان را میدهد که روی مخاطبین ایدهآل خود تمرکز کنید .
تبلیغات آنلاین بینشی بیپایان به شما میدهد و به شما این امکان را میدهد که یک بازاریابی موثر شوید . تجزیه و تحلیل موجود با تبلیغات آنلاین به شما این امکان را میدهد که هزینه دقیق تبدیل و کسب مشتری را ببینید .
بهترین راه تبلیغات موفق برای کسبوکار شما راههای خلاقانه و ایدههای خارج از کادر برای گرفتن کسبوکار کوچک یا محلی شما در سطح بعدی وجود دارد و هدف این راهنما این است که به شما انگیزه دهد که این کار را انجام دهید . به خواندن ادامه دهید و سپس یک , دو یا سه نکته را امروز امتحان کنید تا کسبوکار خود را ارتقا دهید .
۱. در بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) وب سایت خود را بهینه کنید تا ترافیک با کیفیت بالا را از موتورهای جستجو دریافت کنید . این باید با یک برنامه وبلاگ نویسی منظم برای حداکثر نتایج ترکیب شود . اگر به کمک در بهینهسازی موتور جستجو نیاز دارید , از ما بخواهید تا به شما در رتبهبندی نتایج موتورهای جستجو کمک کنیم !
۲. آگهیهای گوگل با تمرکز کلید واژه مناسب و درک مخاطبان هدف شما , آگهیهای گوگل میتوانند خط پایین خود را به طور چشمگیری از محصولات یا سرویسهای شما افزایش دهند .
۳. در اینجا یک توصیه عالی برای ترویج کسبوکار خود ارائه دهید : یا محصولات یا خدمات خود را به یک دلیل ارزشمند اهدا کنید و نام کسبوکار خود را به افراد جدید در حین انجام یک کار خوب به دست آورید .
۴. آگهیهای فیس بوک اگر از فیس بوک برای تبلیغ کسبوکار خود استفاده میکنید , سیستم تبلیغاتی آنها را امتحان کنید تا علاقه و مشترکین بیشتری به صفحه داشته باشید . برای کمتر از ۵ دلار در روز , میتوانید برند خود را در صفحه فیس بوک خود در مقابل دیگران قرار دهید . دیگر رسانههای اجتماعی نیز شروع به انجام این کار میکنند , پس مراقب باشید !
۵.یک راه عالی برای رسیدن به ترافیک آنلاین سازگار برای ارزان , پیوستن به مخلوط است . تبلیغ کسبوکار شما آسان است و مردم را به محتوای آنلاین شما میرساند .
۶. اگر شرکت شما یک وب سایت ندارد , یک وب سایت واقعا ً میتواند در هنگام خواب کسبوکار شما را تبلیغ کند . امروز این اتفاق میفتد .
۷. تهیه لیست شما از طریق بازاریابی ایمیلی یک صنعت بزرگ با موفقیت اثباتشده بسیاری است . با پرسیدن آدرس ایمیل یک نفر شروع کنید و آن را از آنجا بگیرید .
۸. شرکت در نمایشگاه تجاری تقویم را بررسی کرده و ببینید چه نمایشهای تجاری ممکن است به شهر بیایند . دیگر صاحبان کسبوکار محلی را بشناسید و محصولات خود را با آنها به اشتراک بگذارید . راههای مختلفی برای ارتقا کسبوکار شما در این نمایشها وجود دارد و مشتریان احتمالی را به دست میآورد .
۹. شبکه به طور محلی به رویدادهای شبکهای و دیگر جلسات حرفهای در جامعه شما میرود . کسبوکار محلی خود را با آنها به اشتراک بگذارید و اطلاعات آنها را جمعآوری کنید .
۱۰. شروع گروه MEETUP a . گروه a یک روش ارزان و موثر برای جمعآوری افراد در اطراف یک علاقه مشترک است . ارتباط با مشتریان احتمالی ایجاد کنید و سپس محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید . همچنین میتوانید این را با بازاریابی ایمیلی جفت کنید!
اگر تصمیم میگیرید از این تکنیک تبلیغاتی برای ارتقای کسبوکار خود استفاده کنید , دقت کنید که ابتدا بر روی ایجاد ارتباط تمرکز کنید . در غیر این صورت , جامعه را به برند خود تبدیل خواهید کرد.
۱۱. مسافران پست خواهان چند نکته دنیای واقعی برای ارتقای کسبوکار شما هستند ? به کافهها , مدارس , و کسب و کارهای محلی خود بروید و یک مسافر را در مورد کسبوکار خود در بخش bulletin پست کنید .
۱۲. با وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید و وبلاگ نویسان بانفوذ را در رسانههای اجتماعی در صنعت کسبوکار خود پیدا کنید و سپس از آنها بخواهید محصول یا سرویس شما را بررسی کنند . یک بررسی عالی میتواند به شما تبلیغات زیادی بدهد .
همچنین برای وب سایت شما خوب است که به سایت آنها متصل شوید . Backlinking میتواند ترافیک شما را در موتورهای جستجوی اصلی افزایش دهد .
۱۳. گرفتن linkedin نه تنها میتواند کسبوکار شما را برای حساب linkedin امضا کند , بلکه این شبکه وب سایتهای ارتباط جمعی حرفهای نیز به شما اجازه میدهد تبلیغات تجاری هدفمند را اجرا کنید . بسیاری از مردم فکر میکنند که این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شماست .
۱۴. شبکههای آنلاین مبتنی بر جامعه شاخههای محلی را بررسی کنید , مکانی عالی برای ملاقات با افراد جامعه شما است که همان علایق شما را به اشتراک میگذارند . گروهی پیدا کنید که به کسبوکار شما نیاز دارد .
۱۵. خدمات مبتنی بر مکان کسبوکار خود را به خدمات مبتنی بر مکان مانند مکانهای گوگل , چهار ضلعی و چک فیس بوک تحویل میدهند تا به راحتی به صورت آنلاین پیدا شوند .
۱۶. انتشار این قطعات روابطعمومی در به اشتراک گذاشتن موفقیت کسبوکار شما یا تاثیر مثبت آن بر جامعه ارزشمند است . مطبوعات خود را به رسانهها منتقل کنید . این راه خوبی برای پیشبرد کسبوکار شما است .
۱۷. با رسانههای محلی خود تماس بگیرید و به روزنامه محلی یا ایستگاه تلویزیونی خود دسترسی پیدا کنید و داستانی درباره کسبوکار خود با آنها بنویسید . اغلب خبرنگاران در جستجوی داستانهای محلی بزرگ هستند . این یکی از راههایی است که برای مردم مسنتر تبلیغ میکند چون آنها عاشق انتشارات هستند .
۱۸. تیم CROSS با یک کسبوکار مکمل ارتقا یافته و محصولات یکدیگر را با مشتریان به اشتراک میگذارد . با همکاری درست میتوانید هر دو برند خود را تقویت کنید .
۱۹. کارگاهها و سمینارها را آموزش دهید تا به کتابخانه محلی یا مرکز اجتماعی خود دسترسی پیدا کنید و به شما پیشنهاد دهید که مهارت خود را به خوبی آموزش دهید . انجام این کار به شما فرصت رایگان میدهد تا کسبوکار خود را ارتقا دهید و دانش خود را به اشتراک بگذارید .
۲۰. سخنرانی عمومی دادن سخنرانی فرصتی عالی برای به رسمیت شناختن و احترام عموم است . فرصتهایی برای خروج از منطقه راحتی خود پیدا کنید و متوجه شوید . این یکی از راههایی است که میتوانید کسبوکار خود را به صورت آفلاین تبلیغ کنید .
۲۱. بازاریابی رسانههای اجتماعی کسبوکار شما را در توییتر , فیس بوک , Pinterest , یا سایر رسانههای اجتماعی دریافت میکند و شروع به اشتراک گذاری میکند . محتوای جالب را به اشتراک بگذارید , با دیگران درگیر شوید و پیشنهادهای عالی ارائه دهید . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما است زیرا بسیاری از مردم به رسانههای اجتماعی تکیه میکنند .
۲۲. یک محاکمه آزاد میخواهد بداند چطور کسبوکار شما را در آنجا به دست آورد ? هیچ چیز علاقه مردم را بهتر از ترویج کسبوکار شما با یک آزمایش آزاد یا یک نمونه آزمایشی آزاد نمیکند . یک راه ارزان و کمهزینه برای شما پیدا کنید تا چیزی را به طور رایگان به شما بدهد .
۲۳. درخواست ارجاع به مشتریان فعلی خود و یا مشتریانی که در گذشته با آنها کار کردهاید را بپرسید که از ارجاع خوشتان میآید . شما همچنین میتوانید یک پاداش بدهید اگر آنها به کسی مراجعه کنند . دقت کنید که مطابق با قوانین مربوط به حقالزحمه ارجاع باشید .
۲۴. بازاریابی محتوا میخواهد بداند چگونه یک کسبوکار را برای جمعیت جوانتر تبلیغ کند ? ایجاد یک وبلاگ و ارسال منظم یک روش عالی برای تبدیل شدن به یک رهبر قابلاعتماد در صنعت شماست .
۲۵. تبلیغات چاپی سعی در قرار دادن آگهی در روزنامه یا مجله هدف شده دارند . تبلیغات چاپی میتواند زمانی که به درستی هدف قرار میگیرند بسیار موفق باشد . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما به جمعیت قدیمیتر است .
۲۶. به مردم کوپن بدهید دوست دارند معامله کنند, و کوپنها راهی آسان برای گرفتن تلفن و تماس با شما یا ورود به فروشگاه هستند.این راه خوبی برای تبلیغ آنلاین کسبوکار تان در لیست خبرنامه ایمیل شماست.
۲۷. تبلیغ یک فروش میخواهد یکی از بزرگترین راههای ارتقای کسبوکار شما را بداند? تخفیف بدهید و مردم را به خرید ترغیب میکنند.ترکیب کردن با تبلیغات فیس بوک چیز خوبی است.
۲۸. معامله با سایر کسب و کارهایی که این روزها میتوانید با آنها معامله کنید.ماساژ برای طراحی گرافیک.نوشتن برای نجاری.با برخی روشهای خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن خدمات خود آشنا شوید.
۲۹. اسپانسر یک تیم مشاوره تبلیغاتی عالی برای کسبوکار شما? گرفتن لوگو و نام تجاری شما در تیم محلی لیگ کوچک راه خوبی برای کمک به کودکان و دیدن آنها است.
۳۰. یک مسابقه برگزار کنید یک آیپد رایگان را کنار بگذارید.افراد ایمیل یا شمارهتلفن خود را به شما میدهند و سپس پیگیری کنید.اطلاعات تماس ارزش زیادی دارد.همچنین میتوانید از این روش به عنوان راهی برای افزایش فهرست signup ایمیل خود و ورود به بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
۳۱. روی پیغام خود کلماتی که استفاده میکنید کار کنید و پیامی که به اشتراک میگذارید برای موفقیت حیاتی است.استخدام یک copywriter یا مرتب سعی کنید پیام خود را بهتر کنید.
۳۲. دستیابی به هیچ چیز آسانتر از یک کسبوکار غیر پاسخگو, مشتریان را میترساند.به ایمیل و تماسهای تلفنی فوری پاسخ دهید.
۳۳. یادداشت تشکر بنویسید - شما ارسال یک پیام تشکر یا دستنویس به مشتریان ارزشمند راهی عالی برای ایجاد وفاداری و کسب و کارهای تکراری است.
۳۴. کارتهای کسبوکار خود را ارتقا دهید اگرچه همه چیز دیجیتالی شدهاست, کارتهای تجاری بخش مهمی از تبلیغات هستند.کنت خود را بگیرید.
۳۵. اجاره یک بیلبورد یک آگهی بیلبورد میتواند با پیام و تصویر صحیح بسیار تاثیرگذار باشد.
۳۶. ایجاد لباس لوگو چه شما یک تیشرت یا کلاه بیسبال با لوگوی تجاری خود بر روی آن طراحی کنید, این قطعات لباس روشهای عالی برای گرفتن نوردهی هستند.
۳۷. میزبان یک رویداد که مردم عاشق احزاب و رویدادها هستند, بنابراین آن را برای میزبانی یک رویداد در محل کسبوکار خود برنامهریزی کنید.
۳۸. ارائه حوزه خدمات مشتری بزرگ همه سوالات را با هماهنگی و صبر بالا.همیشه به مشتریان لبخند بزنید و کسبوکار شما رشد خواهد کرد.
۳۹. از انجمنهای آنلاین استفاده کنید و فروم های آنلاین را در موقعیت کسبوکار خود پیدا کنید و به طور منظم مشارکت کنید.به سوالات پاسخ دهید و قدرت کسب کنید.
۴۰. آگهیهای عمومی حملونقل عمومی اگر در یک منطقه بزرگ شهری زندگی میکنید, کسبوکار خود را در یک اتوبوس شهری یا قطار برای نوردهی انبوه تبلیغ کنید.
۴۱. اتومبیل خود را نشان دهید که آیا یک وسیله نقلیه تجاری دارید یا نه, لوگوی تجاری خود را در کنار اتومبیل خود با شمارهتلفن روشن یا آدرس وب سایت قرار دهید.
۴۲. امضاهای ایمیل اطمینان حاصل میکنند که امضاهای ایمیل شما حاوی اطلاعات تماس برای کسبوکار شما هستند.این کار شناخت بیشتر مردم در مورد پیشنهاد شما را آسان میکند.
۴۳. تبلیغات YELP کسبوکار خود را بلند کرده و با فریاد دویدن.مشتریان کسبوکار شما را بررسی خواهند کرد و با بازبینیهای مثبت, ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو و نتایج جستجو به طور پیوسته در آن جریان خواهد داشت.
۴۴. بازاریابی مستقیم نامه قدرت بازاریابی مستقیم پست بسیار زیاد است.مخاطبین هدف خود را پیدا کنید, پیغام خود را ارسال کنید, ایمیل بفرستید و پاسخ را آنالیز کنید.
۴۵. آگهیهای رادیویی یک رادیو تبلیغ راهی عالی برای هدف قرار دادن مناطق جغرافیایی و رسیدن به افراد زیادی است.
۴۶. اگر اطلاعات هوشمند و جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید, یک برنامه رادیویی پادکست راهاندازی کنید.شما به راحتی میتوانید به یک نسل جدید از حضار برسید.همچنین میتوانید رابطه بهتری با مخاطبین فعلی خود ایجاد کنید.
۴۷. تبلیغ در برنامههای تلفن همراه بازار موبایل بسیار بزرگ است.فضای آگهی را روی برنامههای مختلف پیدا کنید که با صنعت و مخاطبین شما هماهنگ هستند.
۴۸. راهاندازی یک کانال یوتیوب یک سرویس ویدیویی شماره یک آنلاین است و آزاد است تا با بازاریابی دیجیتال شروع شود.چند ویدئو ایجاد کنید و کسبوکار خود را به اشتراک بگذارید.
۴۹. انتشار آنلاین مقاله تان به صورت آنلاین یکی از بهترین ایدهها برای ترویج کسبوکار و با هزینه بسیار پایین است.به وب سایت یا مجله آنلاین بروید که اخبار را در صنعت شما به اشتراک میگذارد و تجربه خود را از طریق نوشتن به اشتراک میگذارد.
۵۰. تبلیغ در تلویزیون یک آگهی تلویزیونی به شما این فرصت را میدهد که چیزی ایجاد کنید که بینندگان را درگیر کند و به خانه آنها برسد.