تبلیغات غیر مستقیم

تبلیغات غیر مستقیم یا پنهان نوعی از تبلیغات نامحسوس یا غیر حسی است.تبلیغات به دو شیوه مستقیم و غیر مستقیم تقسیم بندی میشود.نخستین بار تبلیغات غیر مستقیم به وسیله یک متخصص امور تبلیغات به نام جیمز ویکاری به کار گرفته شد. او هنگام نمایش فیلم اسپارتاکوس در سالن سینما، عبارت پاپ کورن بخورید و کوکا بنوشید را با سرعت یک سه هزارم ثانیه، بدون اطلاع قبلی بینندگان روی پرده سینما انداخت. پس از آن، تماشاگران در خلال فیلم تمایل زیادی به خوردن پاپ کورن و نوشابه کوکاکولا در خود احساس کردند. در این شیوه، آگهی دهنده، پیام خود را به گونه‌ای طراحی می‌کند که از حاشیه‌های پایین گسترده شنوایی و بینایی مخاطبان بهره گیرد تا ضمیر ناخودآگاه آنها را متاثر سازد. به این منظور از شگردهای مختلف الکترونیکی و رایانه‌ای و روانشناختی توأم استفاده می‌شود. حاشیه‌های پایین گستره بینایی، شامل تشخیص ناخودآگاه صحنه‌های نمایشی گذرا در مدت‌زمان کوتاه است. چشم انسان، صحنه‌های نمایشی را که مدت زمان آنها کمتر از حدود یک دوازدهم ثانیه باشد (مثلا یک بیستم ثانیه) نمی‌تواند تشخیص دهد

>
تبلیغات غیر مستقیم

تفاوت تبلیغات مستقیم و غیر مستقیم

تبلیغات مستقیم شامل تعامل مستقیم با مشتریان است. برای مثال , ارسال یک ایمیل به مشتری که شامل یک پیشنهاد تبلیغاتی است. تبلیغات غیرمستقیم یک استراتژی است که در آن شما خود را در موقعیتی قرار می‌دهید که باید با راهنمایی پیدا کنید . در نتیجه به آن‌ها اجازه می‌دهد که به جای اینکه مستقیما ً با شما درگیر شوند , در تلاش باشند تا شما را پیدا کنند . برای مثال , نوشتن یک پست در وبلاگ وب سایت شما . که می‌تواند از طریق لینک‌های خارجی یا از طریق موتور جستجو پیدا کند , شکلی از تبلیغات غیرمستقیم است .تبلیغات مستقیم و بازاریابی غیرمستقیم می‌توانند استراتژی‌های موثری باشند . با این حال , برای اطمینان از اینکه شما آن‌ها را به طور موثر اجرا می‌کنید , مهم است که نه تنها بفهمید مزایای استفاده از هر کدام چیست , بلکه معایب بالقوه تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم نیز چیست .

تبلیغات غیر مستقیم آرتیکل اول

مزایا و معایب تبلیغات غیر مستقیم

تبلیغات غیرمستقیم اساسا ً بازاریابی است که در آن شما سعی در فروش یک محصول یا سرویس خاص ندارید . برای مثال , ایجاد محتوا در قالب یک وبلاگ خبرنامه ایمیل اشکال تبلیغات غیرمستقیم هستند . بسیاری از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی نیز غیر مستقیم است . برای مثال , اگر شما به سادگی در بحث‌ها و یا ارسال لینک به مقالات اطلاعاتی درگیر هستید . ایده تبلیغات غیر مستقیم این است که شما در حال پرورش روابط , ایجاد اقتدار برند , و ایجاد آگاهی از برند هستید . در زیر برخی از مزایای تبلیغات غیرمستقیم آورده شده‌است :
شما برای مشتریان خود ارزش قائل می‌شوید بدون این که خود خدمت کنید , که به ایجاد شهرت برند و افزایش اعتماد به برند کمک می‌کند .
تبلیغات غیرمستقیم معمولا ً بسیار کم‌هزینه‌تر از تبلیغات مستقیم است .
تبلیغات غیرمستقیم یک استراتژی بلند مدت است , که به این معنی است که تلاش‌های شما در طول آینده تاثیر خواهد داشت . برای مثال , شما ممکن است یک پست بلاگ بنویسید که یک نفر سال‌ها بعد آن را می‌خواند .
همانطور که تبلیغات غیرمستقیم مفید است , در مقایسه با تبلیغات مستقیم , دو عیب وجود دارد . این معایب عبارتند از :
ردیابی عملکرد دشوارتر است . این به این دلیل است که شما در مورد مشتریان خاص ارتباط برقرار نمی‌کنید - شما یک شبکه گسترده‌تر را انتخاب می‌کنید .
تلاش‌های تبلیغات غیرمستقیم ممکن است تاثیر فوری نداشته باشند - ممکن است مدتی طول بکشد تا آن‌ها شروع به جذب مشتریان جدید کنند . به این ترتیب , دیدن تاثیر فوری بر فروش می‌تواند ناامید کننده باشد .
چون این یک استراتژی بلند مدت است , تبلیغات غیرمستقیم نیازمند توجه مداوم است. در حالی که تاکتیک‌های بازاریابی مستقیم می‌توانند به طور کلی بر روی عملکردهای بازاریابی خود کار کنند . این به این معنی است که باید دائما ً در آن کار کنید . اساسا هیچ پایانی در دید نیست .
شما اکنون به خوبی از تفاوت‌های بین تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم آگاه هستید .
همانطور که می‌بینید , وقتی به تبلیغات مستقیم و غیر مستقیم می‌رسد , تبلیغات مستقیم و تبلیغات غیرمستقیم سهم خود را از مزایا و معایب خود دارند . به جای انتخاب یکی بر روی دیگری , بهترین مسیر عمل استفاده از ترکیبی از تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم است . این کار به شما اجازه می‌دهد تا هر دو نتیجه کوتاه‌مدت و بلند مدت را ببینید , به خصوص اگر در هنگام اجتناب از معایب بالقوه که هر دو استراتژی می‌توانند در هنگام استفاده نادرست ارائه دهند , مراقب باشید .

تبلیغات غیر مستقیم آرتیکل دوم

فروش و بازاریابی از طریق تبلیغات غیر مستقیم

یک محصول یا سرویس جدید از آغاز تا پایان فرآیند توسعه طولانی دارد . شما باید یک ایده محصول جدید پیدا کنید , یک نمونه اولیه بسازید , آن را در شرایط واقعی بازار تست کنید, و آن را راه‌اندازی کنید . بین تمام این مراحل اصلی , تعداد بیشتری وجود دارد . فرض کنید که هر مرحله را به طور کامل تکمیل کرده‌اید و حالا زمان آن است که محصول خود را به طور موثر و کارآمد بازاریابی کنید , اما چگونه ? چند گزینه وجود دارد . ما می‌توانیم این گزینه‌ها را تحت دو موضوع تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم بررسی کنیم .
تبلیغات غیرمستقیم به رویکرد بازاریابی اشاره دارد که در آن بازاریابان مستقیما ً توجه یک گروه بالقوه از مشتریان برای فروش را جلب نمی‌کنند . درعوض , بازاریابان محیطی ایجاد می‌کنند که به کشف محصول / خدمات و خرید آن برای مشتری نهایی کمک می‌کند . بنابراین , ما قطعا ً می‌توانیم بگوییم که هدف این نوع بازاریابی ایجاد اعتماد و ایجاد یک رابطه قوی بین مشتریان بالقوه در مراحل اولیه آن است . همچنین می‌توانید بررسی کنید که بازاریابی چگونه ترکیب می‌شود تا جزئیات بیشتری در مورد فرآیند بازاریابی یاد بگیرید .

تبلیغات غیر مستقیم آرتیکل سوم

تبلیغات غیر مستقیم یک رویکرد زیرکانه برای فروش است

تبلیغات غیر مستقیم به اندازه راه‌اندازی یک آگهی تلویزیونی یا قرار دادن یک بیلبورد نیست . در عوض , این یک رویکرد زیرکانه و نرم‌تر برای رسیدن به مشتریان بالقوه است . این استراتژی به قدرت ایجاد تجربه یا شرایطی که مشتریان را به شما هدایت می‌کند , اعتقاد دارد.
برای مثال , یک شرکت ممکن است یک وبلاگ ایجاد کند که محتوای اطلاعاتی مربوط به محصولات خود را ارائه دهد , اما بدون فروش مستقیم هر چیزی . یا یک برند زیبایی را در نظر بگیرید که از یک نمایش مد حمایت می‌کند , محصولات خود را با تصویر سطح بالای رویداد هماهنگ می‌کند , اما صراحتا ً این محصولات را تبلیغ نمی‌کند . ایده ایجاد یک ارتباط مثبت در ذهن مشتری است که در دراز مدت می‌تواند منجر به افزایش فروش شود .
این رویکرد غیرمستقیم به ایجاد اعتماد مخاطبان کمک می‌کند بدون اینکه با تبلیغ فروش بسیار قوی باشد . این یک راه عالی برای به دست آوردن مشتریان جدید است بدون این که در تلاش‌های بازاریابی تان بیش از حد تهاجمی باشید . علاوه بر این , تاکتیک‌های بازاریابی غیرمستقیم مقرون‌به‌صرفه هستند و اگر به درستی اجرا شوند , می‌توانند بسیار موفق باشند . به طور کلی بازاریابی غیرمستقیم یک راه منحصر به فرد برای رشد یک پایگاه مخاطب و تعامل با مشتریان بالقوه در شرایط خود است . با استراتژی و اجرای درست , بازاریابی غیرمستقیم می‌تواند ابزاری موثر برای کمک به رشد کسب‌وکار شما باشد .

تبلیغات غیر مستقیم آرتیکل چهارم

تبلیغات غیر مستقیم راهی برای ارتقای فروش محصولات است

تبلیغات غیرمستقیم راهی برای ارتقا یک محصول یا سرویس بدون پرداختن مستقیم به مشتری است . این امر به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بدون انجام تبلیغات مستقیم به مشتریان جدید برسند . این روش شامل استفاده از روش‌های غیرمستقیم برای پیشنهاد ارزش و سود محصولات یا خدمات , مانند ارجاع کلمه دهان , پست‌های رسانه‌های اجتماعی , influencers و بیشتر است.
تبلیغات غیر مستقیم بجای تکیه‌بر تاکتیک‌های بازاریابی مستقیم به جلب اعتماد مشتریان خود متکی است . هدف آن کمک به شما برای ایجاد شناخت برند و پرورش مشتریان بالقوه تا زمانی است که آن‌ها آماده خرید از شما باشند . این برنامه معمولا ً شامل تاکتیک‌های تبلیغاتی ظریف مانند بازاریابی محتوا , بازاریابی اینفلوئنسر , تبلیغات کلامی و بیشتر است . با اتخاذ یک رویکرد غیرمستقیم می‌توانید تاثیر قدرتمندتر و شدیدتری بر مخاطبین هدف خود ایجاد کنید .
چندین تاکتیک غیر مستقیم وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها برای ترویج کسب‌وکار خود استفاده کنید . رسانه‌های اجتماعی , صفحات وب و ایمیل مستقیم همگی انواع تبلیغات غیر مستقیم محبوب هستند که می‌توانند برای ارتباط با مشتریان استفاده شوند . همچنین می‌توانید از ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکتی مانند فعالیت‌های خیریه و کمپین ‌های آگاهی برای ارتقای کسب‌وکار خود در حالیکه هنوز به دیگران کمک می‌کنید , استفاده کنید . مهم نیست که شما از چه استراتژی تبلیغات غیرمستقیم استفاده می‌کنید , کلید ایجاد چیزی است که با مخاطبان هدف شما طنین‌انداز می‌شود . با صحبت کردن با نیازها و علایق آن‌ها , می‌تواند ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکار شما باشد .
بازاریابی محتوا استراتژی تبلیغات غیرمستقیم ایجاد و توزیع محتوا برای جذب مشتریان است . این نوع بازاریابی شامل نوشتن پست بلاگ , خبرنامه ها , مقالات , یا کتاب‌های الکترونیکی است که حاوی اطلاعات مفیدی در ارتباط با صنعت شرکت و محصولات یا خدمات آن هستند . این محتوا می‌تواند توسط سایر وب سایت‌هایی که ممکن است به وب سایت شما متصل شوند به اشتراک گذاشته شود که آگاهی در مورد برند شما را افزایش می‌دهد و همچنین لینک‌های ارزشمندی برای اهداف سئو فراهم می‌کند .

تبلیغات غیر مستقیم

اهداف و استراتژی تبلیغات غیر مستقیم کدامند

تبلیغات غیرمستقیم شکلی از تبلیغات است که مستقیما ً یک محصول یا سرویس را ترویج نمی‌کند . این روش با ایجاد رابطه‌ای بین یک محصول یا خدمت و یک ایده , احساس یا سبک زندگی کار می‌کند. تبلیغات غیرمستقیم شکلی از بازاریابی است که مستقیما ً یک محصول یا سرویس را ارتقا نمی‌دهد . در عوض , تمرکز آن بر ایجاد آگاهی و علاقه برای یک برند یا شرکت است. معمولا از آن به عنوان مکمل تبلیغات مستقیم استفاده می‌شود و می‌تواند به حمایت از استراتژی کلی بازاریابی کمک کند .
هدف از تبلیغات غیرمستقیم ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطب هدف است که می‌تواند منجر به وفاداری به برند شود . همچنین می‌تواند به ایجاد تصویری مثبت از برند یا شرکت در ذهن عموم کمک کند .
تبلیغات غیرمستقیم می‌تواند ابزار قدرتمندی در ترکیب کلی بازاریابی باشد و می‌تواند برای دستیابی به اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد . آن می‌تواند به ایجاد تشخیص برند , ایجاد احساسات مثبت و ایجاد رهبری کمک کند .
تبلیغات غیرمستقیم نوعی تبلیغ است که به طور مستقیم از مصرف‌کننده نمی‌خواهد یک محصول را خریداری کند . در عوض , تلاش می‌کند بر افکار و احساسات مصرف‌کننده در مورد یک محصول یا برند تاثیر بگذارد . از این نوع تبلیغات می‌توان برای ایجاد نگرش مثبت نسبت به یک محصول یا برند استفاده کرد , یا می‌تواند برای ایجاد نگرش منفی استفاده شود .
تبلیغات غیرمستقیم می‌تواند برای ایجاد تصویری مطلوب برای یک محصول یا برند بدون درخواست از مصرف‌کننده برای خرید آن به کار رود . این کار را می‌توان از طریق تبلیغات تصویری انجام داد , مانند تجاری که دارای یک فرد مشهور یا یک محیط منحصر به فرد است . این کار همچنین می‌تواند از طریق قرار دادن محصول در فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی انجام شود .
با ایجاد تصویری جذاب از یک محصول یا برند , تبلیغات غیرمستقیم می‌تواند احتمال خرید محصول را افزایش دهد . همچنین می‌تواند به ایجاد وفاداری به برند کمک کند , زیرا مصرف کنندگانی که نگرش مثبتی نسبت به یک برند دارند , احتمال بیشتری برای ادامه خرید آن در آینده وجود دارد .
تبلیغات غیرمستقیم نیز می‌تواند برای ایجاد نگرش منفی نسبت به محصول یا برند مورد استفاده قرار گیرد . این کار را می‌توان از طریق تبلیغات منفی و یا با ایجاد تصویر اشتباه از یک محصول یا برند انجام داد. از این نوع تبلیغات می ‌توان برای آسیب رساندن به شهرت محصول یا برند رقیب , یا ایجاد یک اثر اشتباه از یک محصول یا برند استفاده کرد.
درک تبلیغات غیرمستقیم برای کسب و کارهایی که می‌خواهند تصویری مطلوب برای محصول یا برند خود ایجاد کنند ضروری است . با درک اینکه چگونه تبلیغات غیرمستقیم کار می‌کند , کسب و کارها می‌توانند از آن به نفع خود استفاده کرده و فروش و وفاداری برند خود را افزایش دهند .

از سایر بخش های سایت بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ