amp templates

مجله سئو

مجله سئو جام ارژنگ شامل جدیدترین اخبار بهینه سازی وب سایت (سئو)با آموزش های جدید و ارائه ترجمه مقالات سئو از سایت های معتبر و شناخت و معرفی تکنیک های سئو و قوانین جدید موتورهای جستجو در باره seo که میتواند کارساز باشد

مجله سئو و تازه های سئو درجهان

تازه های مجله سئو

جدیدترین اخبار سئو

مجله سئو در این صفحه اختصاص به تازه های ارائه شده در زمینه بهینه سازی وب سایت میباشد برای اینکار کلیه سایت های برجسته و معروف خارجی که در زمینه سئو فعال هستند مورد بررسی قرار میگیرند مجله سئو شامل جدیدترین مقالات و تصاویر و راهکارهای ارائه شده بوده و مقالات بزبان ساده ترجمه و جهت خوانندگان محترم ارائه میگردد

مجله سئو و تازه های سئو درجهان

آخرین تغییرات الگوریتم گوگل

الگویتم 2018 در مجله سئو

گوگل، بزرگ‌ترین موتور جستجوی دنیا، همیشه به دنبال ارایه یک نتیجه کیفی به کاربران خود است آخرین تغییر الگوریتم که در اول آگوست ۲۰۱۸ ایجاد شده‌است، متفاوت نیست. اگر شما یک متخصص کسب‌وکار یا متخصص سئو هستید، باید متوجه تغییر اخیر در رتبه‌بندی وب سایت باشید، اینها نتیجه بازبینی مجدد الگوریتم گوگل هستند آخرین به روز رسانی گوگل، به روزرسانی برنامه هسته‌ای گسترده نامیده می‌شود دیوید سالیوان که تمرکز گوگل بر کیفیت را تکرار می‌کرد، روز به روز رسانی را اعلام کرد. یکی از آخرین تغییراتی که در اینجا آورده شده‌است این است: افزایش ۲ درصدی در مقدار استفاده از کلید واژه در برچسب H۱ وجود دارد در حالی که این مقدار در استفاده از برچسب عنوان ۹ % کاهش‌یافته است

مجله سئو

مجله سئو و تبلیغ کسب و کار

توسعه تبلیغات در مجله سئو

می‌دانید، این روزها راه‌های مختلفی برای تبلیغ کسب‌وکار دیجیتالی شما وجود دارد. بازاریابی موتورهای جستجو sem تبلیغات فیس بوک، بهینه‌سازی موتور جستجو seo بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی smm، وبلاگ نویسی - - گزینه‌های بسیاری هستند 
شما قرار بود همه آن‌ها را انجام دهید؟ حتی بعضی از آن‌ها را امتحان کنید؟ اگر اینطور است، کدامیک از همه مهم‌تر هستند؟ می‌دونم که خیلی گیج‌کننده است. اما خبره‌ای خوبی هم هست: من به این سوال‌ها جواب خواهم داد. در حقیقت، من به شما جواب‌های عملی می‌دهم که برای وبلاگ نویسان لیست کار کرده‌اند. به عبارت دیگر، همه چیز باید بسیار ساده‌تر شود

مجله سئو

مجله سئو عنوان صفحات مرتبط بهم در جام ارژنگ است که یک مجله دیجیتالی سئو بوده که راجع به ترفندها و تکنیک ها و بازیابی سئو در آن مطالب مفید کاربران عزیز درج میگردد اما ایمکه چرا مجله سئو یک کلیدواژه مهم در گوگل است در ادامه با درج مطالب مفید و ارائه مثال های مفید با کلماتی نطیر بازاریابی سئو و همچنین مجله دیجیتالی سئو بیشتر آشنا میشویم

مجله سئو|تغییرات مجله سئو|دانستنی های مجله سئو

یک تعریف ساده از سئو

اخبار بهینه سازی در مجله سئو

سئو یک فعالیت ساده برای کسب اطمینان از یک وب سایت است که می‌تواند در موتورهای جستجو برای کلمات و عبارات مرتبط با آنچه که سایت ارائه می‌کند، یافت شود. در بسیاری از جنبه‌ها، این امر به سادگی کنترل کیفیت وب سایت‌ها است. با گفتن این جمله، اگر یک صنعت وجود داشته باشد که توسط افراد خارجی کمی درک شود سئو است

مجله دیجیتال


یک مجله دیجیتال یا روزنامه یا نشریه الکترونیکی نشریه ای است که ویژگی های مجلات یا نشریه های چاپی را حفظ کرده و با عنوانی مشخص شده در شماره های پیاپی و منظم از نویسندگان مختلف تولید و توزیع می شود و دارای ویژگی های مختلفی مانند جستجو ،سیو یا ذخیره ،چاپ و بازیابی اطلاعات و همینطور روز آمد باشد. به نمونه اینترنتی این مجلات ،مجلات یا نشریه اینترنتی می گویند این نشریه ها انواع مختلفی دارند مثل لوح های فشرده سایت های اینترنتی پایگاه های اطلاعاتی و نوع های دیگر که همراه با نسخه چاپی انتشار داده می شوند


اگر تمایل شما به یادگیری سئو تنها با تمایل شما برای اجرای و تست مفاهیم فراتر رود این راهنما برای توصیف تمام جنبه‌های مهم سئو، از پیدا کردن عبارات و عبارات (کلمات کلیدی)است که می‌تواند ترافیک عالی را به وب سایت شما ایجاد کند، تا سایت خود را برای جستجوی موتورهای جستجو، ایجاد ارتباط و بازاریابی با ارزش منحصر به فرد سایت شما انجام دهد جهان سئو پیچیده و همیشه در حال تغییر است، اما شما می‌توانید به راحتی اصول اولیه را درک کنید، و حتی یک مقدار کمی از دانش می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. آموزش رایگان سئو به طور گسترده در وب در دسترس است این اطلاعات را با کمی تمرین ترکیب کنید و در مسیر خود برای تبدیل شدن به یک سئو خوب آگاه هستید


زمانی که برای اولین بار به دنیای بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو)وارد می‌شوید ممکن است از حجم کامل چیزها برای یادگیری استفاده کنید. شما می‌دانید که بسیاری از ورزش‌کاران حرفه‌ای در طول یک دهه در این بازی شرکت کرده‌اند و به طور مداوم چیزهای جدیدی را یاد می‌گیرند چون گوگل با به روزرسانی های جدید می‌آید.بدیهی است که یک منحنی یادگیری برای شروع وجود دارد، و زمانی که فراتر از آن هستید، باید در تمام تاکتیک‌های جدید و استراتژی‌های خارج از آن بازی کنید


شما باید درباره صلاحیت حوزه و اقتدار صفحه‌ای و نحوه پیش‌بینی رتبه‌بندی وب سایت شما اطلاعات کسب کنید. این ایده اصلی است؛ مرجع دامنه شما یک امتیاز اختصاصی است از این که حوزه شما چقدر قابل‌اعتماد است، ارائه شده‌است. این براساس کمیت و کیفیت لینک‌های ورودی به وب سایت شما محاسبه می‌شود. هرچه بیشتر باشد، تمام صفحات شما در دامنه شما به احتمال زیاد در نتایج جستجوی آلی رتبه‌بندی می‌شوند. قدرت صفحه بسیار شبیه است، اما یک صفحه خاص، و شما می‌توانید از آن برای مهندسی یک معماری لینک استفاده کنید که به صورت استراتژیک برخی از صفحات شما را به دیگران ترجیح می‌دهد. قدرت به قدرت و حجم لینک‌های ورودی بستگی دارد

نحوه ایجاد یک استراتژی سئو


چیزی که فکر می‌کنید درباره سئو می‌دانید را فراموش کنید و شروع به فکر کردن درباره آن به عنوان یک زمینه در حال رشد کنید. همانطور که رفتارهای کاربران و قابلیت‌های موتورهای جستجو در طول زمان توسعه می‌یابند، استانداردها به چشم می‌خورند و در یک چشم به هم زدن پیش می‌روند.این تنها صنعت بازاریابی آنلاین نیست که در حال تکامل است؛ صنعت کسب‌وکار شما نیز در حال بلوغ است. پس وقتی نوبت به سئو است، واقعا نمی‌توانید آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید. شما باید نحوه کار کردن و پی‌گیری این که همیشه یک قدم جلوتر از رقابت هستید را کنترل  کنید


بازار هدف شما کیست؟ سئو به این معنا نیست که تا جایی که ممکن است ترافیک بیشتری را جذب کنید، بلکه به جای جذب بازدیدکنندگان با ارزش بالا به آنچه شما پیشنهاد می‌کنید، جلب توجه می‌کند. در مورد آمار جمعیتی، جستجوی بازار شما برای چه چیزی است؟ آن‌ها چگونه جستجوی وب را انجام می‌دهند؟ آن‌ها کجا قرار دارند؟ هر چه پاسخ‌های شما دقیق‌تر باشد، سرمایه‌گذاری شما در سئو به همین شکل است. گوگل آنالایتیک محل خوبی برای شروع تحقیقات شما است!اکثر مردم بر روی دستگاه‌های تلفن همراه جستجو می‌کنند. شما به آمار نیاز ندارید تا نشان دهید که در چند سال گذشته، بازار موبایل آنلاین منفجر شده‌است و از دسکتاپ سال پیش پیشی گرفته‌است. اگر می‌خواهید در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه خوبی داشته باشید، وب سایت‌های سئو شده برای مرورگرهای تلفن همراه مهم است. اگر مطمئن نیستید که وب سایت تان چگونه اقدامات خود را انجام می‌دهد، نشانی اینترنتی سایت خود را در آزمایش دوستانه موبایل وارد کنید

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال به نشریه‌ای گفته می‌شود که بر روی وب یا قابل خواندن بروی شیوه‌های دیجیتال منتشر می‌گردد. چنین نشریاتی ممکن است در فواصل زمانی خاص مطالب جدیدی به وب‌گاه خود اضافه نمایند یا نظم خاصی در انتشار نداشته باشند

بازاریابی سئو

برخلاف تصور عده‌ای که گمان می‌کنند سئو و بازاریابی محتوا جدا از هم و کاملاً متفاوت و متمایز از یکدیگرند ، این دو درهم‌تنیده‌اند. سئو و بازاریابی محتوا به مقدار زیادی باهم هم پوشانی دارند. البته میان سئو و بازاریابی محتوا تفاوت‌هایی هم وجود دارد و به‌عبارت‌دیگر این دو را می‌توان از هم متفاوت دانست و واقعیت هم همین است ولی از این سخن نمی‌توان چنین نتیجه گرفت که این دو باهم در تعارض و دشمنی هستند!به‌عنوان‌مثال، سئو محدود و فنی‌تر ولی بازاریابی محتوا گسترده و جامع‎تر است. رابطه بین سئو و بازاریابی محتوا را از یک منظر دیگر هم می‌شود نگاه کرد: سئو تقاضا می‌آفریند و بازاریابی محتوا به این تقاضاها پاسخ می‌گوید. واضح است که سئو بدون محتوا معنایی ندارد.شما به واژه‌ها، کلمات کلیدی، مقالات، عکس و فیلم و ... نیاز دارید تا بتوانید حرفی از سئو به میان آورید. به قول یک کارشناس، سئو یعنی کلمات کلیدی، و بازاریابی محتوا یعنی استفاده از این کلمات کلیدی.کلمات کلیدی، تحقیق در مورد آن‌ها، بهینه‌سازی آن‌ها و ردگیری این کلمات طلایی، سئو را تشکیل می‌دهد. حال پاسخ به این سؤال که «چگونه می‌توان از این کلمات کلیدی استفاده کرد

مجله دیجیتال

آگهی در مجله دیجیتال

در مجله دیجیتال به علت حذف بخش کاغذ میتوان تبلیغات بیشتری را دریافت کرد. نشریات الکترونیکی به علت خروجی در تعداد صفحات بالاتر و حجم اندک فایل نهایی، قابلیت ثبت آگهی‌های بیشتر و نیز چندرسانه‌ای شدن آن را دارند

بازاریابی از نگاه جی کانرد لوینسون

بازاریابی هر نوع تعاملی است که تجارت شما، با هر کسی داشته باشد، که بخشی از تجارت شما نیست. بازاریابی همچنین حقیقتی است که جذاب شده است. بازاریابی این هنر است که طرز فکر مردم را عوض کنید. بازاریابی فرصتی برای شماست تا از کسب و کار خود سود کنید، شانس این است که با دیگر تجارت‌ها در جامعه یا صنعت خود تعامل داشته باشید و فرآیندی برای ساخت روابط طولانی‌مدت است.

مجله دیجیتال

امکانات مجله دیجیتال

در مجله دیجیتال میتوان موارد مختلفی را که در رسانه‌های چاپی امکان آن نیست به ثبت رسانید. این رویداد می‌تواند ارائه فیلم، موزیک یا قابلیت کلیک برای هدایت به یک درگاه وب نیز باشد

بازاریابی از نگاه رنه بلاجت

بازاریابی یک تعامل طولانی‌مدت با مشتریان است. در این تعامل، شما باید به مشتری آموزش بدهید، اطلاعات بدهید و به تدریج یک رابطه با او برقرار کنید. این "به تدریج" مهم است، چون فقط در گذر زمان است که می‌توان پایه‌های اعتماد را ساخت. با اعتماد، یک جامعۀ طبیعی حولِ محصولات و خدمات شما به وجود می‌آید و مشتریان، به اندازۀ خودتان، در مورد محصولات شوق پیدا می‌کنند. به این ترتیب، آنها تبدیل به ترویج‌دهندگان، مبلّغان وفادار، مشتریان همیشگی و در اغلب موارد، دوستان شما خواهند شد. بازاریابی، راهی عالی است برای اینکه بفهمید چه چیزی آدم‌ها را جذب و آنها را به محصولات و خدمات برند شما مشتاق می‌کند. سپس این چیز را به آنها بدهید و آنها را در یک فرآیند لذت‌بخش درگیر کنید. و صد البته، در طول این فرآیند، دوستی‌هایی به یادماندنی بسازید

مجله دیجیتال

اشتراک مجله دیجیتال

وب سایتهایی که قابلیت دانلود و بررسی مجله دیجیتال را ارائه می‌کنند، به جهت دریافت بازخورد و نیز جمع‌آوری ایمیل و اسامی مشترکین، قبل از دانلود مجله لینکی برای اشتراک تعریف می‌کنند تا تنها مشترکین قابلیت مرور مجله دیجیتال را داشته باشند. با این ترفند هر سایت می‌تواند به منابع ارتباطی از کاربران خواننده مجله دیجیتال دست یابد

ارتباط سئو و بازاریابی

بسیاری از بازاریابان در تکاپو هستند تا با افراد بانفوذ همکاری کنند و با آن‌ها تعامل برقرار نمایند. به دلیل اینکه ثابت‌شده است که این نوع از تعاملات می‌تواند سرعت رویت پذیری یک برند جدید را برای تجارت‌های مختلف افزایش دهد.با استفاده از روش بازاریابی نفوذ گرا، تعداد بیشتری از کاربران با برند شما آشنا می‌شوند و یا به عبارت دیگر برند شما رویت پذیری بیشتری پیدا می‌کند و در معرض دیده شدن توسط سیل عظیم‌تری از کاربران قرار می‌گیرد که موجب می‌شود ترافیک طراحی سایت شما به شدت افزایش بیابد و در نتیجه تعداد اعضا، فالورها و مشترکین شما به طور ناگهانی افزایش پیدا می‌کند یک مزیت مهمتر بازاریابی نفوذ گرا که اکثر افراد از آن غافل می‌مانند بهسازی در استراتژی های طولانی مدت سئو است

مجله دیجیتال

توزیع مجله دیجیتال

ناشرین میتوانند مجله دیجیتال خود را از راه‌های مختلفی مانند سایت وبلاگ یا ایمیل توزیع کنند و مانند نشریات چاپی هزینه‌هایی مثل انبار داری و بسته‌بندی و تحویل به آدرسی خاص را ندارند

مجله دیجیتال

آرشیو مجله دیجیتال

مجله دیجیتال برخلاف نشریات کاغذی که بعد از مدتی دچار فرسایش، خوردگی یا تغییر رنگ در کاغذ و بافت می‌شوند،عمری طولانی داشته و در حجم یک فایل کوچک دیجیتال قابلیت آرشیو کردن را دارند

مجله دیجیتال سئو

نشریه الکترونیکی چیست؟‬‎یک مجله دیجیتال سئو یا روزنامه دیجیتال یا نشریه الکترونیکی نشریه ای است که ویژگی های مجلات یا نشریه های چاپی را حفظ کرده و با عنوانی مشخص شده در شماره های پیاپی و منظم از نویسندگان مختلف تولید و توزیع می شود و دارای ویژگی های مختلفی مانند جستجو ،سیو یا ذخیره ،چاپ و بازیابی اطلاعات و همینطور روز آمد باشد. به نمونه اینترنتی این مجلات ،مجلات یا نشریه اینترنتی می گویند.این نشریه ها انواع مختلفی دارند مثل لوح های فشرده ،سایت های اینترنتی ،پایگاه های اطلاعاتی و نوع های دیگر که همراه با نسخه چاپی انتشار داده می شوند.بعضی از مواقع از روی اشتباه کلمه مجلات الکترونیکی به منظور تعریف مجله هایی که به طور محض دیجیتالی هستند و از آنها نسخه چاپی منتشر نمی شود و تنها به صورت پیوسته وجود دارند، اطلاق می گردد

مجله دیجیتال

رسانه های دیجیتال

رسانه هاي ديجيتالي ويژگي و مختصات وسيعي دارند كه اين امر موجب شده تا سيطره اين نوع رسانه ها روز به روز روبه گسترش بگذارد سرعت و وسعت دامنه انتشار، تنوع و حجم توليد محتوا ، جذابيت ، كاهش مميزي و سانسور ، مشاركتي و تعاملي بودن، كم هزينه بودن ، سهولت دسترسي ، گستره و تنوع مخاطبين، سهولت آرشيو محتوا ، اشغال فضاي محدود و كم براي آرشيو شدن محتوا، دريافت زنده و مستقيم و بدون واسطه محتوا ،فرامتني بودن و ... از جمله ويژگي ها ي مهم اين نوع رسانه ها است

مجله دیجیتال

طراحی سایت جام ارژنگ

طراحی سایت ، سئو ، صفحه اول گوگل ، هدایای تبلیغاتی