مجله تبلیغات آنلاین چیست و اصولا مجله تبلیغاتی چه تاثیری در رونق کسب و کارها دارد.
اگر در صفحه اول گوگل کلمه کلیدی مجله تبلیغات را جستجو کنید با ایندکس فراوانی روبرو خواهید که نشاندهنده اهمیت کلیدواژه مجله تبلیغاتی است.
اصولا سه گروه با کلمه مجله تبلیغات در فضای وب درگیر هستند.دسته اول کسانی هستند که صاحب مجله تبلیغاتی بوده و جذب تبلیغات مینمایند.
گروه دوم کسانی هستند که مجله تبلیغات را چاپ و منتشر میکنند و دارای دستگاههای چاپ هستند و گروه سوم دارندگان مجله تبلیغاتی آنلاین یا مجله دیجیتال میباشند.
مجله تبلیغات میداند که چگونه و چه زمانی تبلیغات را منتشر کند. چه فروش فصلی، معرفی محصول جدید، گذرگاههای تعطیلاتی، مجلات میتوانند به طور کامل در زمانهای دقیق منتشر شوند.برخی از مجلات تبلیغاتی تخصصی بوده و بعنوان مثال مربوط به صنف پزشکی،ماشین آلات،صنایع سنگین،خودرو،یا ورزشی و سینمایی هستند که طرفداران و مخاطبان خاص خود را دارند.در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره مجله تبلیغات و نحوه طراحی مجله تبلیغاتی آنلاین مطالبی را ارائه کرده ایم.با ما باشید.
مجله تبلیغات هنوز هم بخش مهمی از تبلیغات را در جهان برعهده دارد. تبلیغات در مجلات بخشی از تجربه خواندن هستند و مصرف کنندگان از تصاویر جذاب و داستانهای آموزنده خود استقبال میکنند . و مطالعه اخیر نشان دادهاست که مجلات بیشترین بازده را در هزینههای تبلیغاتی دارند .بیشتر خوانندگان مجله به انتشارات مورد علاقه خود اختصاص داده و عمیقا ً به موضوعات ارائهشده علاقهمند هستند .با این حال , آگهیهای مجله تا زمانی که نشریه فیزیکی در اطراف است , آماده تحتتاثیر قرار گرفتن هستند . چند بار در یک اتاق انتظار بودهاید و یک نسخه قدیمی از مجله را برای گذراندن زمان انتخاب کردهاید ؟ این تبلیغات هنوز در آنجا هستند و آماده هستند تا تاثیر بگذارند .در نظر گرفتن یک کانال تبلیغاتی , مهم است که توجه کنید که مصرف کنندگان به تبلیغات چاپی بیش از هر منبع رسانهای دیگر اعتماد دارند . اگر میخواهید مردم آنچه را که میبینند باور کنند , مطمئن شوید که پیامتان را به چاپ برسانید .چه یک گوشه خلوت و محبوب خانه را انتخاب کرده باشند یا در مسیر کار سوار قطار باشند , وقتی که مردم از مجلات مورد علاقه خود لذت میبرند , آنها با محتوا درگیر میشوند .زمانی که تمام مزایای تبلیغات مجله برای توسعه کسبوکار را کنار هم قرار میدهید - به خصوص توانایی چاپ به عنوان یک قطعه مکمل برای کانالهای دیگر - از بازگشت بهتر سرمایهگذاری خود در تمام جهات لذت خواهید برد .مجلات یک محیط قابلاعتماد برای مصرف کنندگان ارائه میدهند تا ارتباط احساسی با برند شما ایجاد کنند . با عناوین ملی که در بسیاری از بازارهای اصلی و مجلات حفرهای حاکم هستند که مسیری را به سمت - ارائه میدهند.
یکی از مزایای تبلیغات در یک مجله نوردهی , ساده و ساده است ! با این حال , برای داشتن یک کمپین هدفمند در تلاشهای بازاریابی , عوامل خاصی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند . مهمترین وظیفه در تلاشهای بازاریابی شما این است : درک اینکه مخاطب هدف شما چه کسی است , نحوه تعامل با بازار مشتری , و یافتن اینکه کدام یک از پلتفرم ها بازگشت بهتری به سرمایهگذاری خواهد داشت . یک رسانه عالی برای پوشش دادن تمام این مولفهها , یک تبلیغ منظم مجله است .گرفتن نوردهی مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط مهم است . با تبلیغات در مجلات در صنعت خود , تقریبا ً تضمین میکنید که به مخاطبین هدف خود برسید . مجلات از نظر تاریخی برای ارائه اطلاعات با پوشش مجموعهای از موضوعات و علایق مربوط به یک موضوع خاص محبوب بودهاند . این موضوع علاقه مصرفکننده را در حین درگیر نگه داشتن خوانندگان با محتوای مختلف هدف قرار میدهد. آنچه این پلت فرم را منحصر به فرد میسازد این است که تبلیغات مرتبط به عنوان بخشی از محتوای مجله گنجانده شده و تبلیغات را کمتر میکند. مشتریان به تبلیغات مجله اعتماد و باور دارند که بیشتر از تبلیغات در سایر رسانهها تبلیغات میکنند و در مجلات به عنوان محتوای ارزشمند تبلیغ میکنند . این بدان معناست که بر خلاف سایر رسانهها مانند تلویزیون , روزنامه و اینترنت , تبلیغات واقعا ً مورد تحسین قرار میگیرد .به علاوه , مطالعات متعدد نشان میدهد که بازاریابی در مجلات باعث بهبود تبلیغات ( بازگشت سرمایهگذاری ) میشود. مجلات تمایل دارند فهرست بزرگی از مشترکین و خوانندگان وفادار که بر روی اعتماد و تکرار بنا شدهاند داشته باشند. مجله ماهانه متوسط , بیش از ۶۰ درصد مخاطبان خود را در عرض یک ماه جمع میکند , و مجله هفتگی متوسط حدود ۸۰ درصد از مخاطبان خود را در دو اتاق جمعآوری میکند . مصرف کنندگان چندین بار به مجلات مراجعه میکنند - حتی آنها را پسانداز میکنند - و به تبلیغ کنندگان فرصت نوردهی های متعدد میدهند . این امر آگاهی از برند را به میزان زیادی افزایش میدهد و خوانندگان را به اقدام سوق میدهد و منجر به جستجوی وب بیشتر و بازاریابی دهان میشود . باز هم این به این دلیل است که خوانندگان تمایل دارند در پاسخ به تبلیغات مجله نظر بهتری درباره تبلیغات دهنده داشته باشند . زمانی که تبلیغ را در یک مجله خاص هدف قرار میدهید , مستقیما ً به یک هدف خاص بازاریابی میکنید . به سادگی تبلیغ را روی یک بازار متمرکز کردهاید که احتمالا ً به نوع محصول یا سرویس شما علاقمند است . " اگرچه قیمت فضای آگهی ممکن است متفاوت باشد , مجلات محبوبیت و اعتبار خود را برای مصرف کنندگان و کسب و کارها ثابت کردهاند.
مجله تبلیغات چاپی چه تفاوتی با مجله دیجیتال دارد؟در یک مجله دیجیتال , شما میتوانید یک تبلیغ غنی از محتوا ایجاد کنید , که تضمین میشود جذابتر از یک تصویر ساده باشد . به عنوان خوانندگان , زمانی که ما در یک مجله چاپی یا حتی در حین تماشای تلویزیون مرور میکنیم , اغلب به خودمان میگوییم , با تبلیغات در مجلات دیجیتال , یک کلیک ساده میتواند شما را مستقیما ً به محصول یا سرویس که توجه شما را جلب میکند , ببرد . علاوه بر این , ردیابی آگهیهای مجله دیجیتال آسانتر است و میتواند با ویدئو , عکس و بسیاری از ویژگیهای تعاملی که تضمین شدهاند بهتر از تبلیغات سنتی عمل کنند پر شود . با توجه به این موضوع , به عنوان یک ناشر , شما آزاد هستید که قیمت افزایشیافته برای نشان دادن تبلیغات را شارژ کنید .ما در دنیای موبایل محور بسیار زندگی میکنیم و تبلیغ کنندگان باید این را در نظر بگیرند . تبلیغات چاپی معمولی معمولا ً به اندازه آ4 ایجاد میشود . وقتی این را روی یک دستگاه موبایل در نظر میگیریم , برازش ایدهآل نیست و تبلیغ میتواند بیحرکت باشد . مخاطبان هیچ نامزدی ندارند و تنها به تبلیغ نگاه میکنند . این را با آنلاین مقایسه کنید که خوانندگان میخواهند در آن شرکت کنند ! چه برای کلیک کردن بر روی یک دکمه و چه برای دیدن یک ویدئو , آنها دوست دارند این کار را بدون مشکل گرفتن چند بار زوم یا کلیک مکرر بر روی مکان اشتباهی که آنها را به یک لینک متفاوت هدایت میکند , انجام دهند . ایجاد یک تبلیغ که میتواند پاسخگو باشد , کلیدی است , که خود را با ابزار خاصی که در آن مشاهده میشود تنظیم میکند .با تبلیغ مجله دیجیتال , تنها محدودیتهای شما خلاقیت شما است . شما میتوانید یک تبلیغ را در بسیاری از فرمت های متن و تصویر به یک ویدئو , محتوای برچسب دار , یک بازی , یک فرم بازخورد و بیشتر ایجاد کنید. گزینههای شما بیپایان هستند.
مجله تبلیغات مخاطب خاص را هدف قرار میدهد.زمانی که تبلیغ را در یک مجله خاص هدف قرار میدهید ، به جای یک تبلیغ عمومی ، به طور مستقیم به مخاطب هدف خاص خود بازاریابی میکنید . به عبارت دیگر ، با قرار دادن آگهی تبلیغ شما در یک بازار بازار که احتمالا ً به نوع محصول یا خدماتی که شما ارائه میکنید علاقمند است .اگر شما یک محصول مو میفروشید ، یک آگهی که در یک مجله مد یا استایل مو قرار داده میشود، مصرف کنندگانی را که تنها به دنبال این نوع محصول هستند ، جذب خواهد کرد . اگر شما همان تبلیغ را در یک مجله منافع عمومی با خوانندگان کمتر خاص قرار دهید ، احتمال اینکه بیشتر خوانندگان به آن علاقهمند باشند را کاهش میدهید .محصول تان هنگامی که انتخاب این انتشار ، مصرف کنندگان مناسب را به خود جلب خواهد کرد ، نه تنها تمرکز مجله را بلکه سن و جنسیت خوانندگان آن را نیز در نظر بگیرید.
مزایای مجله تبلیغات را میتوان به دستههایی از جمله هدف مخاطب و طول عمر تبلیغ تقسیم کرد. از آنجا که مجلات تمایل دارند مخاطبان بسیار ویژهای داشته باشند که آنها را بخوانند , تمرکز بر بخش بازار خاص با این نشریات آسانتر از روزنامهها و دیگر رسانههای چاپی است . این امکان وجود دارد که مجلهای را بیابیم که علاوه بر علایق مختلف , سن و جمعیت درآمدی خاص را تامین کند. این تبلیغات بیشتر از تبلیغات روزنامه طول میکشد , زیرا مردم اغلب به جای روزها مجله را هفتهها یا ماهها نگه میدارند . مزایای دیگر مجله تبلیغات شامل این واقعیت است که کیفیت فیزیکی تبلیغات نیز نسبت به سایر رسانههای چاپی بالاتر است .
هدف مخاطب یکی از مزایای اصلی مجله تبلیغات است , زیرا گروههای خاصی از افراد اغلب بیشتر از سایرین به یک خوب یا سرویس خاص علاقمند هستند . اگر این مخاطب هدف شناخته شود , تبلیغات مجله میتواند بهترین راه برای رسیدن به آنها را فراهم کند. هر مجله دارای جمعیت و علاقه خاصی است که به آن خدمت میکند , بنابراین اغلب یافتن کتابی که خوانندگان دارد که با مشتریان بالقوه هر کسبوکار دادهشده مطابقت نزدیکی دارد . این نوع بازاریابی هدفمند میتواند منجر به بازده بسیار بالاتری در سرمایهگذاری نسبت به سایر اشکال تبلیغات شود.
با توجه به این واقعیت که بسیاری از مجلات توسط مشتاقان آشیان ساز خوانده میشوند , اغلب سطح بالایی از مشارکت خواننده وجود دارد . خوانندگان ممکن است تمایل داشته باشند که از طریق حامیان افراطی از مجله حمایت کنند , به خصوص اگر تبلیغات مربوط به موضوع خاص باشد . از آنجا که ممکن است خواننده به شدت با موضوع درگیر شود , تبلیغات مربوطه نیز بسیار مورد علاقه هستند .
مزایای مجله تبلیغات را میتوان به دستههایی از جمله هدف مخاطب و طول عمر تبلیغ تقسیم کرد. از آنجا که مجلات تمایل دارند مخاطبان بسیار ویژهای داشته باشند که آنها را بخوانند , تمرکز بر بخش بازار خاص با این نشریات آسانتر از روزنامهها و دیگر رسانههای چاپی است . این امکان وجود دارد که مجلهای را بیابیم که علاوه بر علایق مختلف , سن و جمعیت درآمدی خاص را تامین کند. این تبلیغات بیشتر از تبلیغات روزنامه طول میکشد , زیرا مردم اغلب به جای روزها مجله را هفتهها یا ماهها نگه میدارند . مزایای دیگر تبلیغات مجله شامل این واقعیت است که کیفیت فیزیکی تبلیغات نیز نسبت به سایر رسانههای چاپی بالاتر است .
هدف مخاطب یکی از مزایای اصلی مجله تبلیغاتی است , زیرا گروههای خاصی از افراد اغلب بیشتر از سایرین به یک خوب یا سرویس خاص علاقمند هستند . اگر این مخاطب هدف شناخته شود , مجله تبلیغات میتواند بهترین راه برای رسیدن به آنها را فراهم کند. هر مجله دارای جمعیت و علاقه خاصی است که به آن خدمت میکند , بنابراین اغلب یافتن کتابی که خوانندگان دارد که با مشتریان بالقوه هر کسبوکار دادهشده مطابقت نزدیکی دارد . این نوع بازاریابی هدفمند میتواند منجر به بازده بسیار بالاتری در سرمایهگذاری نسبت به سایر اشکال تبلیغات شود.
از آنجا که هدف مجلات مخاطبان خاص است , کسب و کارهایی که در آنها تبلیغ میکنند میتوانند یک پایگاه مشتری خاص را هدف قرار دهند .
از آنجا که هدف مجلات تبلیغاتی مخاطبان خاص است , کسب و کارهایی که در آنها تبلیغ میکنند میتوانند یک پایگاه مشتری خاص را هدف قرار دهند .
با توجه به این واقعیت که بسیاری از مجلات توسط مشتاقان آشیان ساز خوانده میشوند , اغلب سطح بالایی از مشارکت خواننده وجود دارد . خوانندگان ممکن است تمایل داشته باشند که از طریق حامیان افراطی از مجله حمایت کنند , به خصوص اگر تبلیغات مربوط به موضوع موضوع باشد . از آنجا که ممکن است خواننده به شدت با موضوع درگیر شود , تبلیغات مربوطه نیز بسیار مورد علاقه هستند .
مجله تبلیغات همچنین تمایل به داشتن قفسهای طولانیتر از دیگر آگهیهای چاپی دارند . روزنامهها اغلب به صورت روزانه بازیافت میشوند , در حالی که مردم اغلب هفتهها یا ماهها در مجلات نگهداری میکنند . شانس هر آگهی که دیده شود و به یاد داشته باشد میتواند افزایش یابد چون یک فرد وقت بیشتری را صرف خواندن از طریق یک مجله میکند . همچنین امکان اشتراک مجلات بین دوستان و همکاران وجود دارد اگر حاوی مقالات جالبی باشند که میتوانند قابلیت زنده ماندن یک آگهی را افزایش دهند .
یکی دیگر از مزایای مجله تبلیغات کیفیت فیزیکی تبلیغات است . کیفیت کاغذ و جوهر یافتشده در مجلات معمولا ً در مقایسه با دیگر رسانههای چاپی مانند روزنامهها بسیار بالاست . تبلیغات مجله اغلب رنگ کامل دارند که میتواند کیفیت زیباییشناسی یک تبلیغ را بهبود بخشد و حتی یک محصول یا سرویس را در نور بهتری قرار دهد .
هدف مجله تبلیغات رسیدن به یک تبلیغ مخاطبان گسترده است. مجله به طور سنتی به عنوان یک رسانه با کیفیت بالا دیده میشود که به این معنی است که میتواند به مخاطبان بسیار گسترده برسد . تبلیغات مجله میتوانند به طور خاص برای کسبوکار شما طراحی شوند . این به شما کنترل بیشتری در مورد این که چگونه پیام شما به مخاطب هدف شما تحویل داده میشود ، میدهد .تبلیغات مجله تاثیر بالا تمایل دارند تاثیر بالایی بر مصرف کنندگان داشته باشند ، که به همین دلیل است که در تغییر دین موثر هستند . آنها همچنین روشی عالی برای ایجاد آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید هستند .دعوت بلند مدت - برخلاف دیگر انواع تبلیغات که معمولا ً گذرا هستند ، تبلیغات مجلهای تاثیر بلند مدت دارند . این به این معنی است که شما میتوانید برای ماهها و یا حتی سالها بدون اینکه نگران از دست دادن مخاطبین خود باشید ، به دویدن ادامه دهید .نرخ بالای مطالعات تبدیل به طور مداوم نشان دادهاست که تبلیغات این مجله یکی از موثرترین راهها برای تبدیل تبدیلات هستند . این به لطف الگوهای خوب طراحیشده آنها و تصاویر با کیفیت بالا میباشد.
با 5 مزیت اصلی مجله تبلیغات آشنا شویم.
1) قدرت طراحی : مجلات یک زیباییشناسی طراحی ثابت دارند که افراد میتوانند با بیش از وب سایتها ارتباط برقرار کنند . این به این معنی است که وقتی کسی تبلیغات شما را در یک مجله میبیند , احتمالا ً آن را به خاطر میآورد چون طراحی نمادین و فراموشنشدنی است .
2) هدف قرار دادن جمعیت خاص . اگر میخواهید مشتریان بالقوه را در یک جمعیت خاص با تبلیغات بازاریابی هدف قرار دهید , رسانههای چاپی میتوانند بهترین راه برای انجام این کار باشند . مجلات عموما ً در یک جمعیت خاص هدف قرار میگیرند و فرصت هدف قرار دادن دقیقتر مخاطبان خود را نسبت به دیگر اشکال رسانههای چاپی ( مانند روزنامهها ) به تبلیغ کنندگان ارائه میدهند.
قدرت پشت کاغذ . مردم هنوز عاشق مطالب چاپی از جمله مجلات هستند ! یک مطالعه توسط انجمن تجارت مجله بریتانیا به خودی خود دریافت که ۶۶ % از مردم حداقل یکبار در سه ماه گذشته مجله چاپ را مطالعه کردهاند و ۶۵ % از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتهاند گفتند که دوست دارند در هنگام سفر مجلات چاپ کنند .
4) طول عمر . اگر یک مصرفکننده یک تبلیغ آنلاین را ببیند , آنها قبل از اینکه به لغزش ادامه دهند ( اگر یک تبلیغ فیس بوک باشد ) یا یک ثانیه یا کمتر آن را در یک وب سایت ببینند .
مردم مجلههای مورد علاقه خود را نگه میدارند تا چاپ بعدی منتشر شود , یا حتی بیشتر , چندین بار آن را برای تماشای فنجان چای , در طول ناهار , در حالی که منتظر شام برای کوک کردن مجلات آمریکایی هستند , اما به ندرت بین دوستان شما فرستاده میشوند .
5) توجه . همانطور که میدانید , بسیاری از مردم چیزهای آنلاین را در گوشی خود میبینند , نه لب تاپ , بلکه اغلب در حین انجام کار دیگری مانند تماشای تلویزیون , ایستادن در صف یا شام آشپزی . آنها هرگز به اندازه زمانی که با پاهای خود برای خواندن یک مجله مینشینند , با این محتوا درگیر نمیشوند . بنابراین , تبلیغ شما بسیار بیشتر از آنچه آنلاین دیده میشود , مورد توجه و یادآوری قرار میگیرد در حالی که فرد در حال بررسی وب سایت مدرسه یا انجام خرید هفتگی خود است . اگر آنها آرام باشند و روی آنچه میخوانند تمرکز کنند , تبلیغ شما تاثیر بیشتری خواهد داشت .
امروزه هزاران عنوان مجله در دسترس هستند و در حالی که تعداد کمی مورد توجه عمومی قرار میگیرند , بیشتر به یک موضوع یا مخاطب خاص توجه میکنند. بنابراین شانس وجود دارد , حداقل یک مجله وجود دارد که محصول یا سرویس شما را کامل میکند .
شما مشتری ایدهآل خود را پیدا کردهاید .
اگر در مجلات مرتبط یا مکمل کاری که انجام میدهید یا میفروشید تبلیغ میکنید , از قبل از بازی جلوتر هستید چون بخشی از محیطی هستید که به شما اجازه میدهد به مشتریانی که پذیرای پیامهای تبلیغاتی مرتبط با محتوا هستند برسید . این کار به طور موثر به شما یک مخاطب اسیر میدهد که نه تنها میتوانید در مورد محصول و سرویس خود صحبت کنید , بلکه از طریق پیشنهادها و promotions برای مشتریان برای برقراری ارتباط با شما انگیزه ایجاد کنید . اگر آن قدر دور شود , هر شانسی برای فروش وجود دارد .
برند شما مرتبط میشود .
البته نکته دیگر این است که برند شما قابلشناسایی و مترادف با موضوعی است که به آن علاقه دارند . در واقع , مجلات راهی عالی برای ساخت یک برند هستند , زیرا در اغلب موارد , کیفیت بالای انتشار اجازه میدهد که تصاویر درون تبلیغ شما با شکنندگی و وضوح و عدم وجود رسانههای جمعی دیگر نمایش داده شوند .
اگر به تبلیغ در یک مجله ادامه دهید , در طول زمان متوجه خواهید شد که بسیاری از مشتریان وفادار خواهند شد و به خاطر قرار گرفتن در مجله " آنها " به دنبال کسب و کارتان خواهند بود . بیشتر از این , آنها شما را به دیگران توصیه خواهند کرد .
مجلات رسانههای بلند مدت هستند . به طور کلی , خوانندگان در یک روز از یک مجله عبور نمیکنند و سپس آن را فراموش میکنند . آنها ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشند تا همه آنها را بخوانند و اغلب ممکن است برگردند و دوباره مقالات مشخصی را دوباره بخوانند . برای شما , این به این معنی است که تبلیغ شما چندین بار دیده میشود , برند خود را تقویت کرده و فرصتهای بیشتری برای مشتری فراهم میکند تا با شما تماس بگیرد .
نکته دیگری که باید در نظر بگیریم این است که مجلات کمتر از سایر رسانهها قابل مصرف هستند و اغلب توسط دوستان و خانواده خوانده میشوند و در اطراف خانه , در کافهها , اتاقهای انتظار , و کتابخانهها و غیره باقی میمانند تا بارها و بارها جمعآوری شوند . تو هیچ وقت نمیدونی اونا کجا میان . خبر بزرگ این است که , این همه نوردهی اضافی برای کسبوکار شما است .
در نهایت , بسته به اندازه تبلیغ شما , مجلات به شما اجازه میدهند که بیشتر توصیفی باشید و اطلاعات بیشتری از آنچه میتوانید در یک تلویزیون یا رادیو تبلیغ کنید , منتقل کنید . شما این فرصت را دارید که بیشتر روی محصول یا سرویس خود گسترش دهید , عکسهای با کیفیت خوب نشان دهید و حتی شامل مشوقها نیز شوید . همچنین میتوانید با استفاده از آن به عنوان ابزار جمعآوری داده برای تبلیغات آینده , کار تبلیغاتی خود را سختتر کنید. این کار را میتوان با ارائه انگیزه برای دنبال کردن لینک به صفحه وب و پر کردن جزئیات آنها انجام داد .
در حالی که یک تبلیغ اینترنتی ممکن است توانایی رسیدن به تعداد بیشتری از مصرف کنندگان بالقوه را داشته باشد, این بدان معنا نیست که مصرفکننده به محصولی که در وب سایت ظاهر میشود , اعتماد کند . مزایای تبلیغات از طریق رسانههای چاپی طی یک دوره از سالها , مجلات مجموعه وسیعی از خوانندگان وفادار را ایجاد میکنند که در محیط بسیار معتبر خود احساس امنیت میکنند .اگر یک خواننده وفادار به یک مجله تبلیغ شما را در آنجا ببیند ، احتمال بیشتری وجود دارد که محصول و یا سرویس شما را معتبر و قابلاعتماد ببیند . اعتبار داشتن برای مجلات ویژه هدف افزایش مییابد ؛ اگر فروشگاه لوازم آرایشی شما یک آگهی را در یک مجله معروف پخش میکند ، در ذهن خواننده ، فروشگاه شما با اعتبار این مجله برابر خواهد بود.
تبلیغات امروزه حیاتی ترین بخش تجارت است تمامی اماکن خیابانها،بزرگراهها،استادیومهای ورزشی و تلویزیون و سینما،و شبکه های اجتماعی و مجازی مالامال از تبلیغات گوناگون است که هر کدام سعی دارند تا با روش ها و تکنیک های پیچیده تبلیغاتی جذب مشتری نمایند در این بین مجله تبلیغات نیز یکی از این ابزارهاست که با چاپ دیجیتال و گرافیک زیبا و پر نقش و شعارهای تبلیغاتی سعی در جمع آوری مشتری و ایجاد بازارهای پر رونق اقتصادی است اما مجله تبلیغاتی بر چند دسته و گونه هستند و از روش های خاصی پیروی میکنند یک دسته از مجله تبلیغات منحصرا مربوط به یک رویداد یا واقعه خاص هستند مانند مجله تبلیغات نمایشگاهی که فقط در موقع برگزاری نمایشگاه چاپ و توزیع میشود و مربوط به تبلیغات شرکت ها و کمپانی هایی است که در داخل نمایشگاه فعالیت دارند یک دسته از مجله تبلیغاتی منحصرا به دسته و شغل خاصی مربوط میشوند مانند مجله تبلیغات ساختمان یا مجله تبلیغات خودرو که اینگونه مجلات فقط مربوط به همان صنف هستند آخرین رویدادها و اخبار و نمایندگیها را اعلام میکنند و در بین نمایشگاه داران و فروشندگان و تولید کنندگان همان صنف توزیع میشوند مجله تبلیغات امروزه با رشد اینترنت مراجعه مردم به فضای مجازی از اهمیت چندان ویژه ای برخوردار نیستند هزینه گران کاغذ و چاپ و نگهداری و بایگانی اینگونه مجلات باعث شده است تا افراد این صنف بیشتر به اینترنت روی بیاورند بهر حال مجله تبلیغاتی هنوز هم کارایی و مشتریان و طرفداران خود را دارد با کلیدواژه مجله تبلیغات در صفحه اول گوگل باشید تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کرده و خود را بهتر معرفی نمایید.در حالی که همه افراد چهره خود را در تلفن های خود فرو می برند ، ممکن است از خود بپرسید - تبلیغات چاپی چه فایده ای دارد؟ بسیاری از مشاغل دغدغه این را دارند که از طریق شبکه های اجتماعی به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند. اگرچه رسانه های اجتماعی مهم هستند ، شما نباید در اینجا متوقف شوید. تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی معمولاً رایگان است. بنابراین ، اکثر شرکت ها از آن به عنوان شکل اصلی خود برای رسیدن به مخاطبان خود استفاده می کنند. این امر باعث می شود افراد با تبلیغات و اطلاعات بسیار زیادی درگیر شوند ، حتی به مواردی که مورد علاقه آنها است توجه نمی کنند. به هر حال معمولاً مورد توجه مخاطبان هدف کسب و کار شما قرار نمی گیرد. به قول معروف ، تبلیغ نکردن مثل چشمک زدن در تاریکی است. شما می دانید که چه می کنید ، اما هیچ کس دیگری این کار را نمی کند. آنجاست که چاپ در می آید.
مجله تبلیغاتی تفاوت های بسیاری با تبلیغات اینترنتی دارد مجله تبلیغاتی بخاطر توزیع در مناطق ویژه مانند نمایشگاهها و مراکز تجاری و خیابانهایی که بورس یک کالای مخصوص هستند بسیار پرکاربرد هستند بعنوان مثال فرض کنید در نمایشگاه صنعت که مرکز تجمع صدها شرکت صنعتی و خدماتی است بازدیدکنندگان با مراجعه به اینترنت نمیتوانند از مشخصات کالای ارائه شده شما باخبر شوند یا غرفه شما را بیابند اما مجله تبلیغاتی که در نمایشگاه توزیع میشود با طراحی جذاب و گیرا و نشانی غرفه شما و تلفن های تماس میتواند هدایتگر بازدیدکنندگان نزد شما باشد حتی پس از پایان برگزاری نمایشگاهها مجله تبلیغاتی روی میز کسبه و صاحبان فروشگاهها و پاساژها و مراکز تجاری باقی میمانند و این یعنی شما بوسیله مجله تبلیغاتی دائما در دسترس همگان هستید طراحی روی جلد یک مجله تبلیغاتی میتواند بسیار تاثیر گذار باشد به نحوی که بیننده را ترغیب به تماشای تمامی آگهی های داخل آن کند شعارهایی که در یک مجله تبلیغاتی بکار میرود بسیار کارساز و تاثیرگذار است رنگ آمیزی و قطع مجله تبلیغاتی از عناصر قدرتمند در جلب مشتری است.