مشاور تبلیغات در صفحه اول گوگل

مشاور،مجری و متخصص تبلیغات گوگل چه وظایفی دارد

مشاور تبلیغات صفحه اول گوگل چه وظایفی دارد؟یک مجری و متخصص تبلیغات گوگل در جهت ایجاد یک استراتژی تبلیغات چه کمکی میتواند ارائه دهد؟چگونه با مشاور تبلیغات گوگل به رشد تجارت و رونق کسب و کار خود کمک کنیم؟امروزه بسیار مهم و حیاتی است و صاحبان مشاغل بدنبال آن هستند تا وب سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهند حضور در صفحه اول از دو راه امکان پذیر است اول تبلیغات کلیکی و پولی که با پرداخت مبلغی بعنوان شارژ به موسسه ای که مجری گوگل است کلیدواژه خود را اعلام و سایت شما با علامت آگهی در صفحه اول گوگل قرار میگیرد و تا زمانی که اکانت خود را شارژ نمایید این تبلیغ ادامه دارد راه دوم سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد

online site builder

INTRO WITH IMAGE

مشاور تبلیغات گوگل همانگونه که از نامش پیداست در هنگامیکه شما قصد خرید تبلیغات کلیکی را دارید در باره کلیدواژه ها و چگونگی حضور در صحنه رقابت به شما مشاوره های سودمندی ارائه مینماید.البته این بدان معنا نیست که این مشاور گوگل فقط و فقط مربوط به تبلیغات کلیکی باشد بلکه اصولا میتواند هرنوع تبلیغاتی در صفحه اول گوگل شامل این کلیدواژه مشاور تبلیغاتی باشد.معرفی ابزارهای مناسب برای بررسی و تجزیه و تحلیل کیفیت سئو سایت شما و همچنین میزان رقابتی که در صفحه اول گوگل وجود دارد.بعنوان مثال شما فروشنده کفش مردانه هستید اگر بخواهید فقط با کلمه کفش تبلیغات خود را شروع کنید بدیعی است که کاری سخت و طولانی مدت خواهد بود و حتی امکان دارد برای شما بازخوردی نداشته باشد.در اینجا مشاور تبلیغاتی میتواند کلیدواژه هایی به شما پبشنهاد نماید که هم از سطح فشردگی و رقابت کمتری برخوردار بوده و هم اینکه میتواند کیفیت بیشتری را نصیب شما نماید.استفاده از پلتفرم های بزرگ تبلیغاتی مانند اینستاگرام و فیس بوک و لینکدین،یوتیوب و توئیتر نیز در قالب این مشاوره خواهد گنجید.برای اینکه بتوانیم تبلیغات موثر و مفیدی داشته باشیم استفاده از تجربه یک مشاور تبلیغاتی امری ضروری و لازم است

مشاور تبلیغات

مجری گوگل 

دهها هزار وبلاگ نویس و متخصصان طراحی سایت و سئو روزانه در تلاش هستند تا با ارائه بهترین محتوا بتوانند خود را به صفحه اول گوگل برسانند.البته موتورهای جستجوی دیگری مانند یاهو وبینگ نیز هستند اما برکسی پوشیده نیست که گوگل قویتریت موتور جستجوی حال حاضر جهان است و حضور یک وب سایت یا وبلاگ میتواند برای دارنده آن رونق کسب و کتر بهمراه بیاورد.در اینجا شاید باید ابتدا درک کنیم که صفحه اول گوگل چقدر میتواند به کارو کسب های نوپا کمک کند و داشتن یک وب سایت در صفحه اول گوگل و تبلیغ کالا و خدمات باعث ایجاد کار و شغل باشد.بسیاری از مشاغل امروزه اینترنتی هستند و هزاران نفر در گوگل دارای جایگاه مناسبی برای ارائه کار و خدمات و هنر خود میباشند.یکی از این مشاغل شرکت ها و موسسات و افرادی هستند که با عنوان مجری تبلیغات گوگل فعالیت دارند.احتمالا شما نیز سایت هایی را در صفحه اول گوگل دیده اید که کنار آن علامت آگهی یا AD قید شده است این علامت نشاندهنده حضور آن وب سایت از طریق تبلیغات کلیکی است.یعنی دارنده وب سایت به یکی از شرکت هایی که تحت عنوان مجری گوگل فعالیت دارد مراجعه نموده و تعدادی کلیک خریداری نموده است.این عمل نشاندهنده اهمیت حضور در صفحه اول گوگل است.البته راه دیگری نیز برای حضور در صفحه اول گوگل وجود دارد که سئو نامیده میشود.سئو مخفف عبارت Search engine optimization به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است که با علامت و عبارت مشهورSeo شناخته میشود.وقتی از طریق سئو به صفحه اول گوگل برسید نیازی نیست دیگر بابت هر کلیک پولی پرداخت نمایید و ماندگاری شما در صفحه اول بیشتر و طولانیتر خواهد بود.جام ارژنگ با عنوان مجری گوگل در خدمت ماربران عزیز است 


بزرگ‌ترین تفاوت بین افرادی که شما با گوگل تبلیغات دست و پنجه نرم می‌کنید و افرادی که به دیگر اشکال تبلیغاتی دست پیدا می‌کنید نیت آن‌ها است .برای مثال ، در رسانه‌های اجتماعی مردم به دنبال تبلیغ نیستند . آن‌ها به دنبال راه‌حل برای مسائلی نیستند که زندگی روزمره آن‌ها را آزار می‌دهد . آن‌ها به دنبال عکس‌های بچه و عکس‌های تعطیلات و به روز رسانی ‌های خانوادگی هستند . و زمانی که برای کسی تبلیغ می‌کنید که نمی‌خواهد تبلیغ شود ، شانس بیشتری وجود دارد که به آن توجه کنید .با این حال در شبکه جستجو برای افرادی که نمی‌خواهند تبلیغ شوند تبلیغ نمی‌کنید . شما برای افرادی تبلیغ می‌کنید که به دنبال چیز خاصی هستند .و هنگامی که تبلیغ شما ظاهر می‌شود , به آن‌ها کمک می‌کند به جای قطع کردن تجربه مرور آنلاین آن‌ها پاسخ را پیدا کنند .برخی از متخصصان حتی تبلیغات جستجو را به عنوان یک شکل بازاریابی داخلی در نظر می‌گیرند زیرا آن‌ها به کسی کمک می‌کنند که اولین گام را برداشته باشد تا به دنبال آن بگردد . با استفاده از نمایندگی مجاز گوگل ، اجازه بدهید به شما مراجعه کنند ، سپس به آن‌ها کمک کنید تا پاسخ‌ها را پیدا کنند ، و شما خود را وادار خواهید کرد تا زمانی که آماده اید کیف پول خود را بیرون بکشید ، کسب‌وکار خود را به دست آورید .شما عادت دارید که با موانعی به سر ببرید و از طریق نوار قرمز ضخیم بخواهید تا فعالیت‌های تبلیغاتی را اجرا کنند که به تعداد افرادی که تبلیغ می‌کنند برسد . شروع و پایان دادن به این فعالیت‌ها زمان و منابعی برای استفاده بهتر از جاه‌ای دیگر خواهد بود .از طرف دیگر ، خریدن فضای آگهی با نرم‌افزار - که به عنوان " تبلیغات برنامه‌ای " هم شناخته می‌شود - برای یک کارمند خوب آموزش‌دیده ، آسان است . با کمی تحصیل ، آن‌ها قادر خواهند بود کمپین را آغاز و متوقف کنند ، به افراد مناسب برای قیمت مناسب برسند و این کار را به طور آنی انجام دهند . به این ترتیب ، شما می‌توانید منابع خود و زمان خود را به اقدامات فوری دیگر اختصاص دهید 

مجری تبلیغات گوگل_آرتیکل کلمات کلیدی

اما اغلب کلمات کلیدی هزینه زیادی ندارند . و حتی اگر این کار را بکنند ، استفاده از آگهی‌ها می‌تواند محدودیت‌هایی را بر روی بودجه روزانه ، حداکثر قیمت ، و بیشتر قرار دهد . به این ترتیب ، شما می‌توانید مطمئن باشید که حتی اگر به حساب خود مانند یک باز نظارت نکنید ، هرگز بیش از آنچه که می‌خواهید خرج نخواهید کرد .شما کنترل کامل و کامل بر روی بودجه کمپین ‌های گوگل تبلیغاتی خود دارید . در جایی که می‌توانید همه چیز را از حداکثر پیشنهاد در تبلیغ برای بودجه روزانه کمپین کنترل کنید .همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که چقدر می‌خواهید هر ماه خرج کنید و بودجه را براساس نمودار عملکرد تنظیم کنید . هنگامی که تبلیغ بسیار خوب انجام می‌شود ، می‌توانید آگهی را افزایش دهید تا نتایج مورد نظر را افزایش دهد . این کار در جهت کاهش هزینه‌های تبلیغات روی یک تبلیغ معکوس عمل می‌کند . اما همچنین می‌توانید قبل از از دست دادن ده سنتی دیگر آن را متوقف کنید .اگر ندانید که چه کار اشتباهی انجام می‌دهید ، هیچ ایده‌ای ندارید که چطور بهبود پیدا کنید .خوشبختانه گوگل همه چیز را ساده و آسان می‌کند . اطلاعات پایه مانند کلیک ، برداشت ، کلمات کلیدی، و غیره را پیدا کنید و یا حتی بیشتر دانه‌دانه با ترکیب گوگل تجزیه و تحلیل گوگل به دست آورید . این به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید که بازدید کنندگان دقیقا ً چه طور در وب سایت شما رفتار می‌کنند - درست به جایی که آن‌ها کلیک کردند ، و چه مدت آنجا صرف می‌کنند

مجری و مشاور تبلیغات گوگل

مجری و مشاور تبلیغات گوگل(مقدمه)

صفحه بالای گوگل همه چیز در مورد قابلیت دید است. نوع در هر توصیف از یک گوشه و موتور جستجو قادر به ارائه جزئیات بیشتر از یک مارک معروف است که تنها محبوب نیست، بلکه معتبر است. آن چه که بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو)کاهش می‌یابد، موضوع شناسایی و آگاهی از برند است قطع نظر گوگل به عنوان یک نام و یک لوگو در بالای رقبا در همان بازار است. این به نوبه خود این امکان را فراهم می‌آورد که بهره‌برداری از موقعیت و پول نقد خود را در بازده بالا نگه دارد. برنده‌ای تجاری اساسا برای انعکاس این که چگونه یک شرکت توسط جامعه، هم سن و سالان و حامیان مالی دیده می‌شود، عمل می‌کنند.چیزی که باید ذکر شود این است که آگاهی از برند بسته به جایی که سایت شما بر روی صفحه بالای گوگل قرار دارد، متفاوت خواهد بود. بودن در ۱۰ ضربه اول عالی است، اما باید به عنوان یک گام در نظر گرفته شود. پس یک هدف بزرگ‌تر در ذهن وجود دارد، زیرا این اعداد تمایز اصلی را تحمل می‌کنند

تبلیغات کلیکی گوگل بهتر است یا سئو

سئو یک روش مهم برای ایجاد دید وب سایت شما و گرفتن بازدیدکنندگان بیشتر است ، اما کنداست . اغلب کسب و کارها می‌توانند انتظار داشته باشند که ماه‌ها کار مداوم را قبل از شروع به دیدن پیشرفت زیاد و گاهی طولانی‌تر کنند . همه کسب و کارها نمی‌توانند انتظار نتایج طولانی را داشته باشند .اگر می‌خواهید کشش ایجاد کنید و افراد را سریع‌تر به وب سایت خود جذب کنید ، تبلیغ گوگل به عنوان یک میان‌بر برای به دست آوردن نوع قابلیت دید و نتایجی که شما از سئو سریع‌تر و با کم‌تر کار می‌خواهید ، عمل می‌کند .و با گوگل تبلیغات ، آگهی‌های شما معمولا ً بالاتر از نتایج طبیعی هستند و گاهی اوقات می‌تواند شامل تصاویر نیز باشد ، که باعث می‌شود آن‌ها بسیار قابل‌توجه باشند و احتمالا ً یک کلیک را به دست آورند


مجری تبلیغات یک کلیدواژه پرکاربرد در فضای وب است بالغ بر 25 میلیون ایندکس وجوددارد که کلیدواژه مجری تبلیغات را در خود جای داده اند.البته تمام این سایت ها مجری تبلیغات نیستند برخی از آنان مقالاتی در باره اهمیت تبلیغات نوشته اند که در لابلای نوشته ها از مجری تبلیغات نام برده اند.لیکن بخاطر سئو خوبی که انجام داده اند در صفحه نتایج گوگل مشخص شده اند.وظایف یک مجری تبلیغات در وهله اول تسلط بر بازار است.باید از نحوه فروش کالا بخوبی باخبر باشد.هنگام طراحی سایت باید بخوبی واقف باشد که منوی صفحات را به گونه ای تنظیم نماید تا کالاها و خدماتی که در اولویت هستند بخوبی در دسترس و در معرض دید کاربران باشند.از سطح رقابت باخبر باشد سایت های رقیب را بخوبی رصد نماید و بداند که هرکدام با چه کلیدواژه ای خود را مطرح نموده اند.تبلیغات در اینترنت و رسیدن به صفحه اول گوگل به آسانی نیست.بعلت اینکه میدان رقابت گسترده است و روزانه هزاران وبلاگ نویس و محتوانویس در حال نوشتن مقالات متعدد هستند.هزاران طراح سایت ،و هزاران نفر از صاحبان وب سایت های مختلف با تمایلات متعدد در حال ارائه و اشتراک گذاری محتوای خود هستند.بنابر این یک مجری تبلیغات باید بداند چگونه استراتژی تبلیغات را تعیین نماید

تبلیغات یعنی آگاهی از برند

تبلیغات اغلب برای آگاهی از برند مفید است ، اما هدف شما معمولا ً کم‌تر از این است که مردم را از کسب‌وکار خود آگاه کنید و بیشتر در مورد جذب آن‌ها با برند خود صحبت کنید . بازدید از وب سایت تان بسیار ارزشمندتر از آن است که کسی یک تبلیغ را دیده و در حال حرکت باشد .مدل پرداخت اصلی برای تبلیغ گوگل آگهی به ازای هر کلیک است , به این معنی که شما فقط برای نشان دادن آگهی خود چیزی پرداخت نمی‌کنید - تنها زمانی که کسی بر روی آن کلیک کنید پول پرداخت می‌کنید . شما هزینه نوردهی را پرداخت نخواهید کرد; شما بابت بازدید کنندگان واقعی پول پرداخت می‌کنید .برای بازاریابان که مدت‌ها است با فهمیدن این که چطور نتایج برای کمپین ‌های تبلیغی سخت را نشان دهند ، باید تلاش کنند ، مدل تبلیغات کلیکی گوگل به این معنی است که شما همیشه می‌دانید که شما حداقل یک مهمان وب سایت از پولی که خرج کرده‌اید ، دارید . و اگر از گوگل آنالایتیکس استفاده کنید ، شما می‌توانید زمانی که در وب سایت شما فرود می‌آیند ، چه اتفاقی برای بازدیدکننده می‌افتد


احتمال رسیدن به بسیاری از مردم خوب است ، اما چیزی که حتی مهم‌تر است این است که بدانید چطور به افراد مناسب دست پیدا کنید . تبلیغ گوگل دو نوع هدف اصلی را ارایه می‌دهد که هر دو برای گرفتن وب سایت شما در مقابل افرادی که به احتمال زیاد برای بازدید و خرید محصولات شما کلیک می‌کنند بسیار مهم هستند :کلیدواژه : بهترین بازدید کنندگان و مشتریان احتمالی کسانی هستند که وب سایت شما را زمانی که در فرآیند جستجوی چیزی که می‌فروشید را پیدا می‌کنند . با تبلیغ گوگل ، شما یک راه مستقیم برای رسیدن به این افراد و رسیدن به وب سایت خود دارید . انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هدف یکی از مهم‌ترین بخش‌های کسب نتایج خوب از تبلیغات گوگل است ، زیرا بهترین راه برای اطمینان از این است که تبلیغات شما به طور مداوم به افرادی که آن‌ها را می‌بینند ارتباط دارد .آمار جمعیتی - گوگل داده‌های زیادی در مورد رفتار کاربر و جمعیت شناختی دارد . زمانی که با گوگل تبلیغ می‌کنید ، می‌توانید از آن اطلاعات استفاده کنید تا آگهی‌های خود را در مقابل افرادی که به احتمال زیاد در مخاطبین هدف شما هستند ، به دست آورید . شما می‌توانید آگهی‌های خود را براساس جنسیت ، محدوده سنی و منافع عمومی آنلاین هدف قرار دهید .تبلیغ گوگل آگهی‌ها راه قدرتمندی برای اطمینان از ارتباط دادن آگهی‌های شما و رسیدن به بازدیدکنندگان بالقوه است که برای کسب‌وکار شما ارزشمند هستند

مجری و مشاور تبلیغات گوگل

مجری و مشاور تبلیغات گوگل(آرتیکل 1)

گوگل قویترین موتور جستجو در جهان امروز است وجود میلیونها وب سایت صنعتی ، آموزشی ، فرهنگی و هزاران فروشگاه اینترنتی نشانگر اهمیت حضور در صفحه اول گوگل است.با ایجاد محتوای ناب و کاربر پسند و دریافت ترافیک ارگانیک میتوان جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو پیداکرد.حضور در صفحه اول گوگل یعنی موفقیت تبلیغات و ماندگاری در اذهان کاربران و همچنین ایجاد اعتبار و اعتماد برای کار و کسب که میتوان با پشتکار و ایجاد یک استراتژی به صفحه اول گوگل رسید.حضور در صفحه اول یک جستجوی گوگل، سود سهام چندگانه را فراهم می‌کند. با اجرای یک استراتژی سئو، که یک نتیجه صفحه بالا نشان می‌دهد، برند در بازار بیشتر نمایان می‌شود.هزینه‌های تحت کنترل نگهداری می‌شوند چون روش‌های ارگانیک در ازای تبلیغات پرداخت‌شده، اولویت‌بندی می‌شوند. ترافیک بیشتر هم باعث می‌شود که مشتریان بیشتر در صفحه وب بماند و احتمال خرید مستقیم از منبع را افزایش دهند


گوگل در بسیاری از جنبه‌ها را می‌توان به عنوان مرکز اینترنت در نظر گرفت . ما فقط به نتایج جستجوی گوگل اعتماد نداریم ; ما بر آن‌ها تکیه می‌کنیم تا به ما در رساندن تصمیمات در طول روز و در زندگی مان کمک کنیم . این تقریبا ً شبیه به این است که چقدر قدرت و نفوذ گوگل را دارد , بنابراین تعجب ندارد که چرا بسیاری از شرکت‌های بزرگ و حتی تجارت‌های کوچک قصد دارند خودشان را در صفحه اول قرار دهند . اولین موتور جستجو صفحه نتیجه است که در آن کسب و کارها تلاش می‌کنند که به آن دست یابند . طبق مطالعات کارشناسی , حدود نود درصد از مردم هرگز از صفحه اول گوگل جستجو نمی‌کنند . ۱۰ موقعیت اول در صفحه نتایج موتور جستجو تقریبا ً نود و چهار درصد از کل کلیک را دریافت می‌کند . این به این معنی است که حتی اگر در صفحه دوم گوگل ادعا کنید که در حال حاضر یک نبرد شکست‌خورده است . حتی اگر وب سایت شما فراتر از صفحه دوم باشد , این وب سایت اساسا ً وجود ندارد


چگونه کسب‌وکار من در صفحه اول بهینه‌سازی موتور جستجوی گوگل یا سئو به مدت کوتاه تبدیل به یک دوره محبوبیت فزاینده‌ای در عصر دیجیتال شده‌است . همان طور که این اصطلاح اشاره می‌کند ، بهینه‌سازی موتور جستجو زمانی است که وب سایت شما به سمت موتورهای جستجو حرکت می‌کند . به طور خاص ، آن با وب هماهنگ است . هدف از بهینه‌سازی موتور جستجو موقعیت وب سایت شما برای رتبه‌بندی بالاتر نتایج جستجوی گوگل است . استفاده از یک نقطه در صفحه اول گوگل یک فرآیند طولانی و دشوار است . علاوه بر بهینه‌سازی سایت خود ، هم چنین می‌توانید با میلیون‌ها وب سایت دیگر نیز رقابت کنید . اهمیت بهینه‌سازی موتور جستجو را یاد بگیرید و شروع به صعود به رتبه گوگل در گوگل کنید .بهینه‌سازی موتور جستجو تنها روش صعود به رده‌های جستجو نیست . گوگل ادز یک روش جایگزین برای دستیابی به اولین صفحه تبلیغ است . گوگل ادز چیست ؟ ادوردز یک سرویس تبلیغاتی است که به کسب و کارها با قدرت خرید در اولین صفحه برای یک قیمت کمک می‌کند . اگرچه گوگل ادز می‌تواند به لیست کار شما در صفحه اول گوگل کمک کند ، اما می‌تواند بسیار پرهزینه باشد 


با حدود ۱۶۷ میلیارد جستجو در هر ماه، گرفتن در صفحه اول گوگل مانند کاشت کسب‌وکار شما در شلوغ‌ترین جاده شهر است. هر چه مردم بیشتری وب سایت شما را ببینند، آگاهی از برند شما بیشتر خواهد شد. هر چه مصرف کنندگان آشناتر با برند شما باشند، پذیرای فعالیت‌های تبدیل تری خواهند بود حالا چه می‌شود اگر شما باید بین خیابان اصلی یک شهر متنوع و یا شهری از مشتریان ایده‌آل انتخاب کنید؟ صفحات اول گوگل به عنوان پرس و جوهای جستجو در آنجا وجود دارد. هدف شما این است که در صفحه اول پرس و جوی کنید که مشتریان ایده‌آل شما در حال اجرا هستند. با انجام این کار، توسط مصرف کنندگان کشف می‌شوید که به دنبال خرید و یا شرکت در اینترنت هستند. این افراد به احتمال زیاد تبدیل به مشتریان و مشتریان برای کسب‌وکار شما می‌شوند

مجری و مشاور تبلیغات گوگل

مجری و مشاور تبلیغات گوگل:آرتیکل 2

اولین صفحه گوگل بسیار مهم است ! قبل از این که به اهمیت رتبه‌بندی در صفحه اول گوگل برسیم , اجازه دهید یک لحظه انتخاب کرده و گوگل را تعریف کنیم . برای شروع , گوگل موتور جستجوی پیشرو در ارایه اطلاعات مرتبط با کاربران نهایی است . این شامل وب سایت‌های خاص و تصاویری است که مربوط به موضوع تحقیق شما هستند . یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز گوگل , توانایی این است که به طور همزمان گام بردارد و از طریق وب گسترده جهانی سازمان دهی شود . در انجام این کار , این کار بهترین نتیجه را در عرض چند ثانیه به ما می‌دهد . گوگل می‌تواند این کاره‌ای بزرگ را با کمک آنچه که به عنوان یک کاوشگر وب شناخته شده‌است , انجام دهد . هدف اولیه خزنده های وب محدود کردن نتایج جستجو برای ما , کاربران نهایی است . بنابراین اگر بخواهیم به " تسهیلات ذخیره‌سازی " در نوار جستجوی گوگل وارد شویم , کاوشگر وب گوگل نتایج جستجو را محدود خواهد کرد تا مرتبط‌ترین وب سایت ذخیره‌سازی را نشان دهد


گوگل از طریق خزیدن رتبه بندی میلیونها سایت را انجام میدهد.اما شما برای رسیدن به صفحه گوگل باید اعلام نمایید که سایت شما در باره چه موضوعی فعالیت دارد.برای اینکار لازمست ابتدا عنوان سایت و صفحات خود را معرفی کنید مثلا فروشنده لوازم خانگی هستید این عنوان باید در بالای صفحه سایت شما درج شود .مهمترین عنصر برای معرفی سایتتان توضیحات متا میباشد که شرح مختصری از ماهیت صفحه شماست.توضیحات متا بسرعت به مرورگر میگوید که سایت شما در باره چیست و چه هدفی را برای حضور در صفحه اول گوگل دنبال میکند

مشاور تبلیغات گوگل

مشاور تبلیغات گوگل کیست

یک مشاور تبلیغاتی گوگل یک شرکت یا شرکتی است که شما می‌توانید برای کمک به تبلیغ کسب‌وکار خود از طریق پلت فرم جستجوی گوگل به شما کمک کنید .این مشاوران اغلب متخصص تبلیغات گوگل هستند که دانش خود را در تبلیغ گوگل نشان می‌دهند . بعضی از مشاوران ممکن است شریک گوگل یا نماینده گوگل باشند که نشان می‌دهد آن‌ها با تبلیغ گوگل تجربه و مهارت دارند


ایجاد محتوا مهمترین نقش را برای رسیدن به صفحه اول گوگل دارد محتوا میتواند شامل متن،فیلم،عکس و انیمیشن و اینفوگرافیک باشد.باید توجه داشت که مطالب سایتمان را باید برای انسانها بنویسیم و صرفا از پرکردن صفحات با کلمات کلیدی پرهیز کنیم.موتورهای جستجو خواهان افزایش تجربه کاربر هستند یعنی وقتی کاربری از سایت شما بازدید میکند بر اطلاعات او افزوده شود.با ایجاد محتوای مناسب و بر اساس تحقیق و غیر کپی شده میتوانید به صفحه اول گوگل برسید

صفحه اول گوگل باعث افزایش ترافیک سایت میشود

یک موتور جستجو به تنهایی می‌تواند تمام اطلاعات فرد مورد نیاز شخص را تامین کند، هنوز تعدادی پرس و جوها وجود دارد که در آن افراد به طور اجتناب‌ناپذیری بر روی وب سایت کلیک خواهند کرد. فراموش نکنید که اغلب درگیر یک کسب‌وکار قبل از تبدیل شدن یک فرد به یک مشتری می‌شود، بنابراین تعامل با وب سایت تان مهم است نه تنها در صفحه اول گوگل، ترافیک وب سایت شما را افزایش می‌دهد؛ نه تنها در صفحه اول گوگل مزیت بزرگی دارد. در حقیقت، صفحه اول گوگل حداقل ۷۱ % از ترافیک وب را ثبت می‌کند (برخی منابع تا ۹۲ % می‌گویند)، و صفحه دوم بسیار دور از یک ثانیه نزدیک است: این صفحه تا ۶ % % کلیک روی وب سایت کاهش می‌یابد. این کاهش شدید در ترافیک وب شاخصی از این است که اولین صفحه گوگل چقدر مهم است


صفحه بالای گوگل همه چیز در مورد قابلیت دید است. نوع در هر توصیف از یک گوشه و موتور جستجو قادر به ارائه جزئیات بیشتر از یک مارک معروف است که تنها محبوب نیست، بلکه معتبر است. آن چه که بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو)کاهش می‌یابد، موضوع شناسایی و آگاهی از برند است قطع نظر گوگل به عنوان یک نام و یک لوگو در بالای رقبا در همان بازار است. این به نوبه خود این امکان را فراهم می‌آورد که بهره‌برداری از موقعیت و پول نقد خود را در بازده بالا نگه دارد. برنده‌ای تجاری اساسا برای انعکاس این که چگونه یک شرکت توسط جامعه، هم سن و سالان و حامیان مالی دیده می‌شود، عمل می‌کنند.چیزی که باید ذکر شود این است که آگاهی از برند بسته به جایی که سایت شما بر روی صفحه بالای گوگل قرار دارد، متفاوت خواهد بود. بودن در ۱۰ ضربه اول عالی است، اما باید به عنوان یک گام در نظر گرفته شود. پس یک هدف بزرگ‌تر در ذهن وجود دارد، زیرا این اعداد تمایز اصلی را تحمل می‌کنند


بازاریابان ورودی رتبه‌بندی گوگل را بالاتر از هر چیز دیگری در این زمینه اولویت‌بندی می‌کنند. این یک فاکتور اندازه‌گیری واقعی است که به هر عنصر دیگری از کسب‌وکار کمک می‌کند. آگاهی از برند از سقف عبور می‌کند، کلیک افزایش می‌یابد و باعث ایجاد مزایای اضافی می‌شود که از آن عبور می‌کند برخی از آن‌ها بلافاصله احساس خواهند شد در حالی که برخی دیگر ممکن است زمان داشته باشند تا خود را تولید کنند. اعتبار سازمانی همیشه از طریق دامنه رتبه‌بندی گوگل در معرض خطر است.اما کتک زدن به این علامت به خودی خود یک وظیفه است. سئو می‌تواند از بین برود و با این که چند لینک مورد استفاده قرار می‌گیرند و از کدام منابع استفاده می‌شوند. این سیستم بر روی استراتژی کلید واژه‌ها و چگونگی پیاده‌سازی آن‌ها در طول عناوین، عنوان‌ها و توصیفات، سازماندهی خواهد شد سپس موضوع نه چندان کوچکی از محتوا وجود دارد. چه میزان تولید می‌شود؟ چه منابع مورد استفاده قرار می‌گیرند؟ آیا محتوا شامل ابزارهای چندرسانه‌ای مانند تصاویر و ویدیو است؟تمام این قسمت‌های فعال نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند. ربات های گوگل به طور مداوم وب سایت‌ها را در هر جایگاه ممکن زیر نظر دارند و سئو را در اولویت اصلی سازمان برای رسیدن به کشش بیشتر در اولویت قرار می‌دهند.در دنیایی که بیش از ۳.۵ میلیارد سوال ایجاد شده، با اکثریت افرادی که از گوگل استفاده می‌کنند ضروری است تا جایی که ممکن است بالا باشد. یاهو، اپل و بینگ به طور پیوسته در حال افزایش هستند، اما بین خودشان و گوگل روز وجود دارد که شاهد افزایش ۷۰ درصد از سهم بازار است


تجربه کاربری یکی از عوامل موثر در رسیدن یک وب سایت به صفحه اول گوگل است.یعنی موتورهای جستجو اهمیت فراوانی برای این موضوع قائل هستند که کاربران دقیقا آنچه را که جستجو میکنند بیابند.بسیاری از سایت ها را مشاهده میکنید که عنوان معرفی شده با موضوعی که در سایت دارند مغایر است یعنی مثلا با یک کلیدواژه مهم مانند دانلود فیلم خود را معرفی میکنند اما وقتی وارد سایت میشوید فروشنده کفش را نمایش میدهد.این یعنی فری و اغفال کاربر که بشدت با آن مخالفت میشود.صفحه اول گوگل جایگاهی است که باید تجربه کاربر در مورد احترام واقع شود

صفحه اول گوگل باعث رشد مشاغل است

حضور در صفحه اول یک جستجوی گوگل، سود سهام چندگانه را فراهم می‌کند. با اجرای یک استراتژی سئو، که یک نتیجه صفحه بالا نشان می‌دهد، برند در بازار بیشتر نمایان می‌شود.هزینه‌های تحت کنترل نگهداری می‌شوند چون روش‌های ارگانیک در ازای تبلیغات پرداخت‌شده، اولویت‌بندی می‌شوند. ترافیک بیشتر هم باعث می‌شود که مشتریان بیشتر در صفحه وب بماند و احتمال خرید مستقیم از منبع را افزایش دهند.با این حال، ویژگی‌های ناملموس اعتبار و اعتبار وجود دارد که واقعا عملیاتی را به جلو هدایت می‌کند. سازمان‌ها دارای هزاران دلار برای رسیدن به هدفی در گوگل هستند که به آن‌ها اعتبار می‌دهد، اما شرکت‌هایی هستند که تلاش خود را انجام می‌دهند و مشتریان خود را راضی می‌کنند که در نهایت پاداش را بدست آورند.همیشه یک سلسله مراتبی در این حوزه وجود دارد و حتی در صفحه اول، شماره یک نقطه اکثریت را در صفحات دیگر نگه می‌دارد. ایجاد این تعداد در یک صفحه، یک گام مهم در جهت درست است


هر شرکتی که خودش را در وب سایت قرار می‌دهد باید برای هر دوی آن‌ها فضای کافی داشته باشد. تنها انداختن پول به گوگل ادز تمام مشکلات یک عملیات را حل نخواهد کرد، اما ممکن است در این مدت کمی کلیک و درآمد ایجاد کند.آنچه که این بدان معنی است این است که بهبود صفحه نتایج موتور جستجوی شما یک روش کارآمدتر برای بدست آوردن نتایج آنلاین است. نتایج جستجو نسبت به تبلیغات مورد حمایت بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، زیرا آن‌ها ارگانیک هستند و بنابراین بهتر به الگوریتم فعلی گوگل جواب می‌دهند.اگر یک شرکت منابع زیادی در اختیار داشته باشد و به نتایج فوری نیاز داشته باشد، آنگاه مسیر پرداخت باید اولویت‌بندی شود. نتایج با این تاکتیک باید در عرض ۲۴ - ۲۴ ساعت دیده شود و یک سایت را بلافاصله رقابتی‌تر کند.اجماع در پشت وب سایت‌هایی که به طور منظم برای رشد ارگانیک را انتخاب می‌کنند، این است که آن‌ها فقط برای اهداف کوتاه‌مدت هستند.این جایی است که این سرمایه‌ها برای ساختن چیزی که دوام بیاورد بهتر است. کسب و کارهایی که کمپین های خود را برای مدت بلند در حاشیه پایین تنظیم می‌کنند، باید رتبه گوگل را به عنوان راهی برای ایجاد نوردهی بهتر ببینند

نحوه جستجو از طریق موتور جستجوی گوگل

یک کاربر گوگل را در نظر بگیرید که تلاش می‌کند یک متخصص سئو را در شهر تهران پیدا کند. گوگل فهرست را ارایه خواهد کرد که دارای بهترین صفحه وب در این مرکز هستند. این‌ها لیست هایی هستند که سئو شده اند. سپس آگهی‌های گوگل را در ستون سمت راست وارد کنید.برای تمام چیزهایی که ما می‌دانیم، آن‌ها به نظر می‌رسد که شرکت‌های معتبری هستند که خدمات مشابهی را برای مشتریان احتمالی ارائه می‌کنند. با این حال، تنها برای هر کاربر گوگل طبیعی است که توجه خود را به موارد بالا در جستجوی ارگانیک معطوف کند.این به این دلیل است که چشم به آنچه که مرکزی است کشیده می‌شود و یک حس ذاتی وجود دارد که کسانی که مسیر تبلیغات کلیکی را انتخاب کرده‌اند، به طور مصنوعی به آن دست یافته‌اند. مردم بیشتر از روش‌های تبلیغاتی آگاه می‌شوند، که جستجوی ارگانیک را برای کاربر و به همین دلیل برای گوگل تهیه می‌کنند.گوگل بر خلاف دیگر موتورهای جستجو و یا وب سایت‌هایی که یک پلت فرم برای تبلیغات پاپ ایجاد می‌کند، تمایز آشکاری بین آنچه که ارگانیک است و آنچه پرداخت می‌شود، ایجاد می‌کند

صفحه اول گوگل سرمایه گذاری از طریق محتوا

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به مرتب کردن مطالب با کیفیت بالا نیاز دارد که گوگل شناسایی می‌کند و نیازهای را برآورده می‌کند. این کار زمان می‌برد، اما ترافیک افزایش‌یافته و اعتمادی که به آن منجر می‌شود به خوبی به سرمایه‌گذاری می‌ارزد علاوه بر این، نوشتن به طور منظم در مورد صنعت و کسب‌وکار شما به شما نیاز دارد که با چیزی که مخاطب هدف شما می‌خواهد بداند و همچنین آنچه که آخرین به‌هنگام‌سازی‌ها در صنعت شما هستند، هماهنگ باشید. پخش در صفحه اول گوگل به این دلیل مهم است که توسعه و نگهداری یک پایه دانش قوی را که کسب‌وکار شما می‌تواند به طور جدی تحمل کند، تسهیل می‌کند بنابر این حضور قوی یک سایت در صفحه اول گوگل بسیار مهم و حساس است 


گوگل ادز یک سکوی تبلیغاتی موثر از موتور جستجوی محبوب گوگل محسوب می‌شود . تبلیغات از طریق گوگل یک راه موثر برای افزایش ترافیک و فروش سایت شما با رسیدن به جستجوگران واجد شرایط است .اگر مطمئن نیستید چطور نتایج را از طریق تبلیغ گوگل به حداکثر برسانید ، سرمایه‌گذاری در خدمات مشاور تبلیغات گوگل را در نظر بگیرید . کار کردن با یک مشاور تبلیغاتی گوگل به شما این امکان را می‌دهد که خدمات موثری را داشته باشید که تبلیغات شما را هدایت می‌کنند تا به شما در افزایش فروش کمک کنند 

مشاور تبلیغات گوگل

مشاور تبلیغات گوگل با صلاحیت باشد

هنگامی که یک مشاور تبلیغات گوگل را انتخاب می‌کنید ، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا آن‌ها صلاحیت اجرای کمپین تبلیغاتی تان را دارند یا خیر . به عنوان مثال ، می‌توانید ببینید که آیا یک شرکت یا شرکت با اطمینان از اینکه تبلیغ گوگل پرینت هستند ، برای مشاور شما مناسب است یا خیر.گواهی‌نامه به عنوان یک مشاور تبلیغاتی گوگل تبلیغات نیاز دارد تا تست را از طریق پلت فرم آموزش آنلاین گوگل انجام دهد . در حالی که این تست رایگان است ، به فرد گیرنده نیاز دارد که به پرسش‌های ضروری برای درک تبلیغات گوگل پاسخ دهد


تبلیغات دهان به دهان تا زمانی که بشر کالاها و خدمات را منتقل و مبادله کرده‌است وجود داشته‌است . تبلیغات دهان به دهان موثرترین شکل در نظر گرفته می‌شود . آن دارای ویژگی‌های مطلوب اعتبار قوی ، سطح توجه حضار بالا و پذیرایی دوستانه از مخاطبین است . آن مکالمه با سوالات و پاسخ در مورد محصول ، انگیزه‌های روان‌شناختی برای خرید ، کارایی و فرکانس را مشخص می‌کند . تبلیغات کلامی ، اطلاعات محصول را به بسیاری از خریداران بالقوه دیگر منتقل می‌کند، حداقل یا بدون هزینه برای کسب‌وکار باشد . هر زمان که ممکن باشد ، یک کسب‌وکار کوچک باید یک برنامه تبلیغاتی ایجاد کند که منجر به تبلیغات کلامی می‌شود . مشتریان راضی بهترین تبلیغات شما هستند 

مشاور تبلیغات گوگل

مشاور تبلیغات گوگل با تجربه باشد

استخدام یک مشاور تبلیغاتی گوگل با تجربه راه خوبی برای تضمین موفقیت تلاش‌های تبلیغاتی کسب‌وکار شما است . با اینکه سال‌ها تجربه یک عامل مفید است , شما باید موفقیت و مشتریان آن‌ها را نیز ارزیابی کنید .انتخاب یک مشاور با پنج سال تجربه و مشتریان با رتبه بالا ، کارآمدتر از یک مشاور با ۱۵ سال تحت کمربند و موفقیت محدود خواهد بود .مشاور تبلیغات گوگل شما باید کلیدواژه ‌های مناسب را هدف قرار داده و رتبه تبلیغ شما را افزایش دهد. یک مشاور تبلیغاتی گوگل با تجربه به کسب‌وکار شما کمک خواهد کرد تا نتایج مورد نظر خود را به دست آورید


تبلیغات موثر به مشتریان بالقوه می‌رسد و آن‌ها را از محصولات یا خدمات شما مطلع می‌کند . به طور ایده‌آل ,مشاور تبلیغات باید توجه مشتریان بالقوه را جلب کند و آن‌ها را اغوا کند تا از محصول شما استفاده کنند . بدون توجه به این روش , تمام تبلیغات شما باید شفاف بوده و به طور پیوسته شرح موقعیت خاص کسب‌وکار شما را منعکس کند .تبلیغات ارتباطی با هدف اطلاع‌رسانی , آموزش , متقاعد کردن و به یاد آوردن افراد یا کسب و کاره‌ای شما است . مشاور تبلیغات باید با دیگر ابزارهای بازاریابی و عناصر کسب‌وکار کار کنند تا موفق باشند . یعنی , باید باعث شود که ورق زدن روزنامه را ورق بزنید و یا در مورد روز خود فکر کنید که به اندازه کافی طولانی است تا آگهی را بخوانید یا بشنوید . تبلیغات باید معتبر , منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای کار باشند . مانند همه حمایت‌های موثر بازاریابی , باید بر روی یک استراتژی موقعیت محکم بنا شود . در نهایت , برای هر کمپین تبلیغاتی , پول کافی باید صرف تهیه یک برنامه رسانه‌ای برای فرکانس تبلیغ شود , که مهم‌ترین عامل برای تبلیغات است .تخصص دسترسی : با سرمایه‌گذاری در بکارگیری مشاورتبلیغات گوگل , شما تخصص یک فرد خوب در عملکرد سکوی تبلیغات را خواهید داشت . آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا تبلیغات موثر را طراحی کنید که منجر به تبدیلات شوند , و آن‌ها به معیارهای مختلف نظارت خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات شما به خوبی اجرا خواهند شد

مجری تبلیغات گوگل

اهمیت تبلیغات گوگل

مجری گوگل چه وظایفی دارد

مجری گوگل وظیفه انجام تبلیغات کلیکی و پولی شما را بر عهده دارد شرکت ها و موسسات و همچنین افرادی هستند که اصطلاحا پارتنر گوگل هستند به شما در ارائه تبلیغات صفحه اول گوگل راهکارهای مناسبی ارائه میدهند مانند اینکه از چه کلید واژه ای برای تبلیغات خود استفاده نمایید و پنلی را در اختیار شما قرار میدهند و بابت هر کلیکی که روی تبلیغات شما انجام شود مبلغی از شارژ شما کسر میگردد و تا زمانی که این شارژ از طرف مشتری پرداخت شود آن تبلیغات با علامت آگهی در گوگل باقی میماند


گوگل مدت هاست که هدف خود از ارائه نتایج موتور جستجو را ارائه مفیدترین و مرتبط ترین اطلاعات ممکن به جستجوگران می داند. با گذشت زمان ، گوگل در تحقق این هدف بهتر و بهتر می شود ایجاد محتوای با کیفیت برای افراد مختلف به معنای چیزهای مختلف است ، اما ویژگی های مشترکی که باید روی آنها تمرکز کنید عبارتند از:افزودن ارزش اطمینان حاصل کنید که محتوایی که ارسال می کنید برای بازدیدکنندگان شما واقعاً مفید است. این امر همچنین به ایجاد پیوندهای ورودی کمک می کند ، که به نوبه خود باعث افزایش رتبه شما در گوگل می شود.افزایش خوانایی مطمئن شوید که از دستور زبان و هجی درست استفاده می کنید. بیاموزید که چگونه محتوا را برای وب تولید کنید ، این به معنی پاراگرافهای کوتاه ، جملات کوتاه و فضای سفید زیادی در صفحه است.از تبلیغات بالای صفحه خودداری کنید. یکی از جدیدترین اقدامات گوگل مربوط به پایین آوردن رتبه بندی سایت هایی است که از تبلیغات بالاتر از حد مجاز استفاده می کنند. تا زمانی که درآمد قابل توجهی از تبلیغات شخص ثالث کسب نکنید ، این مسئله نباید مسئله ساز باشد.با روندهای گوگل نیز همراه باشید ، بنابراین می دانید که آنها محتوای با کیفیت را درک می کنند

مشاور تبلیغات گوگل چه وظایفی دارد

یک متخصص و مشاور تبلیغات گوگل فردی است که برنامه‌ها , راه‌اندازی و مدیریت کمپین ‌های گوگل تبلیغات را برنامه‌ریزی می‌کند . آن‌ها ممکن است به کمک به مردم برای تبلیغ کسبوکار خود اختصاص داده شوند , وگرنه ممکن است همه افرادی باشند که با تبلیغات , همراه با سایر نیازهای مرتبط , از جمله وب سایت‌ها , صفحات فرود , برنامه‌های پست الکترونیکی و چیزهای دیگر کمک می‌کنند .برخی از شرکت‌ها با یک تبلیغ گوگل تبلیغ می‌کنند تا به آن‌ها در مدیریت فعالیت‌های خود کمک کنند . این به خصوص در صورتی است که آن‌ها یک کسب‌وکار کوچک هستند که زمان یا منابع برای مدیریت مبارزات موثر در تبلیغ گوگل را ندارد . موفق‌ترین کمپین ‌ها نیازمند بهینه‌سازی مداوم هستند - مانند تنظیم تنظیم هدف‌گیری ، تست تبلیغات جدید و اصلاح مناقصات . وقتی نوبت به تبلیغ گوگل می‌رسد کاره‌ای زیادی برای انجام دادن وجود دارد !این متخصصان باید ساختمان راحت داشته باشند و کمپین ‌های گوگل تبلیغات را مدیریت کنند . آن‌ها همچنین باید بدانند ( یا بدانند به دنبال ) آخرین به‌هنگام‌سازی‌ها و ویژگی‌هایی که گوگل برای پلت فرم تبلیغات خود منتشر می‌کند .زمانی که با یک متخصص تبلیغات کار می‌کنید ، آن‌ها باید برای کمک به شما در محدوده‌ای از وظایف مختلف آماده باشند . برخی از آن‌ها حوزه خاصی از تخصص را ، مانند مدیریت جستجو ، نمایش ، ویدیو یا انواع دیگر تبلیغات در گوگل تبلیغ خواهند داشت ، اما برخی چیزها وجود دارند که همه متخصصان  این کار را انجام خواهند داد


زمانی که یک کسب‌وکار می‌خواهد عرضه آنلاین خود را تبلیغ کند , تبلیغ گوگل یک ضرورت است . با استفاده از تبلیغات گوگل , می‌توانید به افراد جستجو و جستجوی افراد دست پیدا کنید . گوگل اظهار می‌دارد که شما می‌توانید بیش از ۹۰ درصد از کاربران اینترنت را به خود جلب کنید.اما همه افراد دانش و تجربه لازم برای راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی موثر با تبلیغات گوگل را ندارند . خوب ، آن‌ها کجا می‌روند ؟ خوب ، کار کردن با یک متخصص و مشاور تبلیغات گوگل یک گزینه عالی است . آن‌ها متخصصانی هستند که به مدیریت فعالیت‌های تبلیغاتی کمک می‌کنند .چه شما به دنبال کار با یک متخصص تبلیغات گوگل هستید ، یا می‌خواهید خودتان متخصص شوید ، در مکان مناسب هستید 

جایگاه صفحه اول گوگل در تبلیغات

صفحه اول گوگل خواستگاه و آرزوی بسیاری از دارندگان وب سایت های تجاری،صنعتی،خدماتی و علمی و آموزشی است که مایلند سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینند و ازبنراه به تجارت خود تحرک و رونق ببخشند شاید در دنیای امروز صفحه اول گوگل قویترین و پربازدیدترین مکان برای تبلیغات است اما این تبلیغات میتواند هم ارزان و مقرون به صرفه تمام شود و هم اینکه هزینه ای کمرشکن داشته باشد شما میتوانید از طریق سئو سئو بهینه سازی وب سایت سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید با ماندگاری و پایداری طولانی مدت که باعث شناخته شدن برند شما و همچنین یافتن مشتریان فراوان و در نهایت رونق کسب و کار شما که مهمترین هدف ایجاد یک وب سایت است اما سئو تا حددی زمانبر است ممکن است برخی کلیدواژه های شما حتی یکسال طول بکشد تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرد اما این صبر بسیار ارزشمند است و سرانجام بازدهی طولانی مدتی در پی خواهد داشت اما تبلیغات کلیکی برای مدتی محدود است و شما باید مرتب شارژ اکانت خود را انجام دهید این تبلیغات ظرف مدت یکساعت سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار میدهد اما به محض اتمام شارژ سایت شما برداشته میشود و این حضور هیچ امتیازی در رنکینگ وب سایت شما نخواهد داشت  


مشاور تبلیغات گوگل ادوردز جهان تبلیغات آنلاین را هدایت می‌کند . تعداد رو به افزایشی از کسب و کارها در حال بررسی مزایای گوگل ادوردز است تا اجازه دهد تبلیغات کلیکی مخاطبان جدیدی را هدف قرار داده و بازدهی سرمایه را افزایش دهد. اکثر کسب و کارها این روزها از ادوردز برای اجرای آگهی‌های دستی خود استفاده می‌کنند . چنین وابستگی بزرگی به ادوردز یک فرصت شغلی بزرگ برای مشاور عمومی گوگل ادوردز ایجاد کرده‌است .یک مشاور گوگل ادوردز کسب‌وکار را قادر می‌سازد تا کسب‌وکار خود را بر روی سرمایه‌گذاری از تبلیغات با پول خود افزایش دهند .اگر شما کمی از صنعت بازاریابی دیجیتال آگاه هستید ، باید مشاهده کنید که امروزه ، کسب و کارها از همه اندازه‌ها از تبلیغات کلیکی گوگل برای افزایش حضور و تبدیل‌های اینترنتی خود استفاده می‌کنند

مشاور تبلیغات گوگل چه مسئولیتی دارد

متخصص و مشاور تبلیغات گوگل معمولا ً دارای طیف وسیعی از مسئولیت‌هایی است که شامل موارد زیر می‌شود :تحقیق درباره فرصت‌های تبلیغاتی جدید و ارائه توصیه‌هایی برای مدیریت بر روی اهداف شرکت برای شناسایی روندها و الگوها به منظور شناسایی هر استراتژی جدیدی که ممکن است اهداف کسب‌وکار را در کانال‌های مختلف , مانند موتورهای جستجو , سکوهای رسانه اجتماعی , و یا ابزارهای ردیابی تبدیل برای شناسایی مشتریان بالقوه که ممکن است برای محصولات یا خدمات شرکت با دیگر اعضای تیم توجه داشته باشند , برای توسعه استراتژی‌هایی برای بهبود ترافیک وب سایت و فروش , موثر باشند


مشاور و مجری تبلیغات گوگل مسئول مدیریت و بهینه‌سازی کمپین ‌های گوگل ادوردز هستند . آن‌ها وظیفه ایجاد , به روز رسانی , و نظارت بر کپی , کلمات کلیدی , مناقصات و دیگر عناصر یک استراتژی بازاریابی آنلاین یک شرکت را بر عهده دارند .مشاور تبلیغات گوگل باید به خوبی در زمینه بازاریابی دیجیتال مهارت داشته باشد . آن‌ها باید بدانند که چطور تبلیغاتی را ایجاد کنند که توجه مشتریان بالقوه را جلب کنند در حالی که تبدیل به تبدیلات می‌شوند . آن‌ها همچنین باید بدانند چگونه به طور موثر بودجه خود را مدیریت کنند تا بتوانند بازدهی سرمایه در هر دلار خرجشده را به حداکثر برسانند 

مشاور تبلیغات گوگل

ماندگاری در صفحه اول گوگل

حضور در صفحه اول جستجوی گوگل سودهای متعددی را به شما ارائه می دهد. با اجرای یک استراتژی هوشمند سئو ، همان چیزی است که نتیجه یک صفحه برتر نشان می دهد ، نام تجاری در بازار بیشتر دیده می شود. هزینه ها تحت کنترل قرار می گیرند زیرا روش های ارگانیک نسبت به تبلیغات پرداخت شده در اولویت قرار می گیرند.بازدید بیشتر منجر به ماندگاری بیشتر مشتریان در یک صفحه وب و افزایش احتمال خرید مستقیم از منبع می شود. هنوز خصوصیات نامشهود شهرت و اصالت وجود دارد که واقعاً عملیاتی را به جلو سوق می دهد. سازمان ها هزاران دلار برای رسیدن به هدفی در گوگل هزینه می کنند و می کنند که به آنها اعتبار می بخشد

صفحه اول گوگل ابزار قدرتمند تبلیغات

تبلیغات صفحه اول گوگل یکی از قوبترین ابزارهای تبلیغاتی برای سایت هایی است که چندین هدف مختلف را دنبال میکنند از آنجا که تبلیغات صفحه اول گوگل بصورت پولی یا اصطلاحا کلیکی میباشد شرایط خاص خود را دارد و تبلیغ کنندگان به جند دسته تقسیم میشوند دسته اول کسانی هستند که بتازگی سایت خود را ایجاد کرده اند و هنوز سایت خود را سئو نکرده اند ایندسته از تبلیغات صفحه اول گوگل به منظور معرفی وب سایت و کالاها یا خدمات خود بصورت مقطعی استفاده میکنند تا زمانیکه کار سئو سایتشان به پایان برسد دسته دوم کسانی هستند که کالاها و خدمات مقطعی دارند یعنی خدماتشان مربوط به یک فصل خاص یا یک رویداد خاص باشد مانند کسانیکه در نمایشگاه بین المللی غرفه دارند این گروه در تبلیغات صفحه اول گوگل شرکت میکنند و پس از پایان نمایشگاه دیگر این تبلیغ را نیاز ندارند دسته دیگر از کسانیکه در تبلیغات صفحه اول گوگل شرکت میکنند کسانی هستند که کالایی وارد کرده اند یا تولید نموده اند کالای خود را بواسطه ادوردز در صفحه اول گوگل معرفی میکنند اما آن چیزی که معلوم است هیچکدام ازین گروهها بطور دائم و مستمر از تبلیغات صفحه اول گوگل استغاده نمیکنند زیرا بابت هر کلیک باید مبلغی را بپردازند بنابر این برای حضور دائم سایت خود ناگزیرند سئو را بعنوان مناسبترین ایزار حضور در موتورهای جستجو برگزینند 

کلیدواژه تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل کلیدواژه بسیار پرکاربرد و غنی و قوی است که از سوی کاربران مورد جستجو قرار میگیرد بطور خاص شاید بتوان گفت که دو گروه هستند که تبلیغات صفحه اول گوگل را پوشش میدهند و بر روی این کلیدواژه حساسند گروه اول شرکت ها و موسساتی هستند که نمایندگی گوگل ادز را دارا میباشند و با ارائه مقالات و مستندات سعی در جذب تبلیغات صفحه اول گوگل دارند گوگل بعنوان قویترین موتور جستجوی جهان روزانه مورد مراجعه صدها میلیون کاربر قرار میگیرد.بسیاری از دارندگان وب سایت ها و وبلاگ ها آرزو دارند تا در صدر صفحات موتورهای جستجو قرار داشته باشند اما گوگل محل آمال و آرزوهای کسانی است که میخواهند به تجارت خود روتق ببخشند دسته دوم از کسانیکه کلید واژه تبلیغات صفحه اول گوگل را جستجو میکنند کسانی هستند که خدمات و محصولات و تجارت خود را میخواهند به عموم مردم جامعه خود یا شهر محل زندگی خود و یا اینکه به کاربران سراسر جهان معرفی نمایند وقت کافی برای سئو ندارند یا اصولا تمایلی به سئو که وقت گیر و زمانبر میباشد ندارند و مایلند در سریعترین زمان کار تبلیغات صفحه اول گوگل خود را سامان ببخشند 

مشاور تبلیغات گوگل

اهمیت مجری گوگل در تبلیغات

مجری گوگل یکی از کلید واژه های پر کار و پر جستجو است زیرا در فصولی از سال و یا مواقعی که نمایشگاههای بین المللی برگزار میشود افراد به تبلیغات زودهنگام نیاز دارند اینجاست که مجری گوگل در زمانی نزدیک به دوساعت میتواند تبلیغات شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد مجری گوگل کیست این سوالی است که کاربران میپرسند که وظایف یک مجری گوگل چیست و اصولا چگونه میتوان در صفحه اول گوگل قرار گرفت و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم نیاز به مشاوره داریم تا ابتدا کلیدواژه خود را بشناسیم از میزان رقابت با خبر شویم تمام این سوالات توسط یک مجری گوگل به شما ارائه میگردد

با مجری گوگل تبلیغات کنیم

مجری گوگل شخص یا شرکتی است که تبلیغات گوگل را مدیریت میکند که معمولا و در اصطلاح به آنان پارتنر یا مجری گوگل گویند این واژه دارای ایندکس و سرچ بالایی است معمولا بیشتر از این تبلیغات در فصول خاص یا مناسبت های ویژه ای استفاده میشود بطور مثال در فصل زمستان و نزدیک عید تبلیغات گوگل بیشتر توسط قالیشویی ها و نظافت منازل انجام میگردد یا در فصل برگزاری نمایشگاههای بین المللی تبلیغات توسط مجری گوگل انجام میشود مجری گوگل اصولا وظیفه دارد یک کنترل پنل به مشتری ارائه داده و به او مشورت بدهد تا از چه کلید واژه ای برای پیشبرد آگهی خود بهره ببرد علاوه بر این کسانی هستند که دست اندرکار سئو هستند و تونایی دارند تا وب سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهند به اینگونه افراد نیز برخی اوقات مجری گوگل اطلاق میشود لیکن بصورت قانونی از طرف گوگل دارای مجوزی نیستند

چرا در صفححه اول گوگل باشیم

بازاریابان ورودی رتبه‌بندی گوگل را بالاتر از هر چیز دیگری در این زمینه اولویت‌بندی می‌کنند . این یک فاکتور اندازه‌گیری واقعی است که به هر عنصر دیگری از کسب‌وکار کمک می‌کند . آگاهی از برند از سقف عبور می‌کند , کلیک افزایش می‌یابد و باعث ایجاد مزایای اضافی می‌شود که از آن عبور می‌کند . برخی از آن‌ها بلافاصله احساس خواهند شد در حالی که برخی دیگر ممکن است زمان داشته باشند تا خود را تولید کنند . اعتبار سازمانی همیشه از طریق دامنه رتبه‌بندی گوگل در معرض خطر است . اما کتک زدن به این علامت به خودی خود یک وظیفه است . سئو می‌تواند از بین برود و با این که چند لینک مورد استفاده قرار می‌گیرند و از کدام منابع استفاده می‌شوند . این سیستم بر روی استراتژی کلید واژه‌ها و چگونگی پیاده‌سازی آن‌ها در طول عناوین ، عنوان‌ها و توصیفات ، سازماندهی خواهد شد .سپس موضوع نه چندان کوچکی از محتوا وجود دارد . چه میزان تولید می‌شود ؟ چه منابع مورد استفاده قرار می‌گیرند ؟ آیا محتوا شامل ابزارهای چندرسانه‌ای مانند تصاویر و ویدیو است ؟ تمام این قسمت‌های فعال نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند . ربات های به طور مداوم وب سایت‌ها را در هر جایگاه ممکن زیر نظر دارند و سئو را در اولویت اصلی سازمان برای رسیدن به کشش بیشتر در اولویت قرار می‌دهند . در دنیایی که بیش از ۳.۵ میلیارد سوال ایجاد شده ، با اکثریت افرادی که از گوگل استفاده می‌کنند ضروری است تا جایی که ممکن است بالا باشد . یاهو ، اپل و بینگ به طور پیوسته در حال افزایش هستند ، اما بین خودشان و گوگل رقابتی وجود دارد که شاهد افزایش ۷۰ درصد از سهم بازار است  

مشاور تبلیغات گوگل

صفحه اول گوگل مکان تبلیغات

صفحه اول گوگل برترین مکات تبلیغات برای تمام اصناف و دسته جات و گروههاست صفحه اول گوگل یک نمایشگاه بزرگ جهانی است که روزانه دهها میلیون نفر از آن بازدید میکنند اما اینکه چگونه بتوان به صفحه اول گوگل رسید کاری سخت است که نیاز به برنامه ریزی و تلاش مداوم و مضاعف دارد یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مشاغل کوچک انجام می دهند این است که سعی می کنند با تبلیغات خود به همه دسترسی پیدا کنند. حقیقت غم انگیز این است که محصولات یا خدمات شما مشکلات همه روی زمین را حل نمی کند. اگر می خواهید در تبلیغات خود موثر باشید ، باید درک کنید که مشتریان اصلی شما چه کسانی هستند و سپس برای آنها تبلیغ کنید در واقع ، مخاطبان هدف شما حلقه نجات تجارت شما هستند. آنها نوع محصولات و خدمات ارائه شده شما ، تصمیمات بازاریابی شما ، نوع زبانی را که در تبلیغات خود استفاده می کنید ، کانالهایی را که برای تبلیغ انتخاب می کنید و غیره تعیین می کنند 

مجری تبلیغات گوگل چگونه به شما کمک میکند

یک مجری گوگل در ابتدا باید مقدار هزینه و زمان را برای مشتری توضیح دهد برخی کلیدواژه ها بحدی قوی و خساس هستند که اگر از آن استفاده شود در مدت زمانی کوتاه شارژ خریداری شده از طرف مشتری بواسطه کلیک هایی که بر روی آگهی آنان انجام میگردد به پایان میرسد فرض کنید شما فروشنده کفش هستید در اینجا مجری گوگل میتواند شما را راهنمایی کند تا از یک کلیدواژه بهتر استفاده کنید مانند فروشنده کفش در تهران اما اگر شما کلمه کفش را به تنهایی استفاده کنید در اندک مدتی شارژ شما به پایان رسیده و مجبور میشود دوباره پنل خود را شارژ کنید اینها تمام توسط یک مجری گوگل در اختیار مشتری قرار میگیرد

شرح عملکرد مجری تبلیغات گوگل

مجری گوگل میتواند از راههای فراوانی سایت شما را تبلیغ نماید یکی از راهکارهایی که مجری گوگل به شما پیشنهاد میدهد تبلیغات کلیکی یا پولی در گوگل است یک پنل در اختیار شما قرار داده و کلیدواژه شما را در صفحه اول گوگل قرار میدهد و با هرکلیکی که روی آگهی شما اعمال گردد بخشی از شارژ شما به پایان میرسد و دوباره باید آنرا شارژ نمایید روش دوم که یک مجری گوگل به شما ارائه میدهد سئوسازی سایت است بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو میتواند سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد برای پیشبرد و رشد رونق تجارت خود حتما باید با مجری گوگل مشورت کنید جام ارژنگ برای مشاوره رایگان آماده است

تبلیغات کلیکی در صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل یعنی بابت هر کلیک مبلغی را پرداخت کنید پرداخت به ازای کلیک نوعی بازاریابی دیجیتال با پرداخت است که در آن تبلیغ کنندگان با هر بار کلیک روی تبلیغات خود هزینه ای را پرداخت می کنند. اصطلاح کلیکی می تواند برای تبلیغات پولی در شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر اعمال شود. با این حال ، امروز ما روی گوگل ادز تمرکز خواهیم کرد که به تبلیغات شما کمک می کند تا در بین کاربران موتور جستجو برجسته شوند و آنها را در بالا و سمت راست موتورهای جستجوی گوگل نمایش میدهند 

مزایای تبلیغات گوگل

 نمایش در صفحه اول گوگل
طبیعی است که مهم ترین مزیت تبلیغات در گوگل ادوردز ، نمایش در صفحه اول و اصلی گوگل باشد و همه کسب و کارها علاقه شدیدی دارند تا کلمات کلیدی آنان در صفحه اول باشد . در اینجا سئو و یا میزان کلیک خوری سایتتان دیگر اهمیتی برای گوگل ندارد شما پول داده اید و موتورجستجوی گوگل تعهد کرده تا سایتتان را در صفحه اول خود نمایش دهد و این اتفاق می افتد و سایت و کسب و کارتان در صفحه اول به مخاطبان نمایش داده می شود
در واقع قرارگیری سایت در صفحه اول جستجوی گوگل بدون سئو و صرف وقت و در کمترین زمان ممکن، یکی از مزایای گوگل ادوردز می باشد
نمایش تبلیغ در گوگل بر اساس کلید واژه انتخابی
تبلیغات در گوگل طبق کلید واژه مربوط به سایت و کسب و کارتان نمایش داده می شود و این کار موجب می شود تا آگهی شما در نهایت بازدهی بالا مشاهده شود . این کار ضمن افزایش ترافیک برای سایتتان ، مو جب می شود تا مشتریان بالقوه وارد سایت شوند. فرضا شما یک سایت« کسب درآمد از اینترنت » دارید وقتی کاربری کلمه کسب درآمد اینترنتی را جستجو کند تبلیغات سایت شما را مشاهده خواهد کرد
خوب این اتفاق یعنی نمایش تبلیغات به صورت هدفمند و بر اساس کلید واژه ها ، تاثیر بالایی دارد و موجب افزایش کسب درآمد اینترنتی می شود
پیشنهاد ویژه سایت پول یابی : هفت ویژگی برای میلیونر شدن
امکان تنظیم تبلیغات در گوگل
گوگل ادوردز برای سفارش دهنده تبلیغات تنطیمات متعدد و مختلفی در پنل مشتریان قرار داده است طوری که می توانند شرایط تبلیغ را مشخص کنند. تنظیماتی مثل : زمان نمایش ( چه ساعتی از شبانه و روز ، چند ساعت و یا نمایش در ساعات پربازدید )، انتخاب منطقه جغرافیایی ( کدام کشورها ، کدام شهرها و حتی ساکنین خاص یک منطقه )، انتخاب هزینه روزانه مبلغ هر روز را برای تبلیغات مشخص کنید و با تمام شدن آن، تبلیغات متوقف می شود و در صورت عدم استفاده، ذخیره می شود
حتی می توانید تعداد هزینه برای هر کلیک را مشخص کنید. و همچنین می توانید دستگاه نمایش دهنده تبلیغات (کامپیوتر ، تبلت ، موبایل ) را هم مشخص کنید. در واقع همه چیز را خود شما به اختیار می توانید تنظیم کنید
گزارش تحلیلی دقیق و لحظه ای
موتور جستجوی گوگل یک غول اینترنتی بزرگ و بسیار مدرن بین المللی است و کاملا طبیعی است که شیوه ارائه خدمات و آمار دهی آن هم خاص و ویژه باشد. در هر لحظه که اراده کنید گزارش آمار تبلیغات به صورت فایل اکسل یا نمودار خطی آماده است و می توانید تعداد کلیک ها و یا هزینه ها را به طور دقیق مشاهده کنید
آمارهایی مثل ، چه تعداد کلیک خورده است و اینکه چه مقدار از هزینه ها تا کنون صرف شده است . مجموعه تحلیل های آماری که برای بررسی تاثیرگذاری تیلبغات اینترنتی نیاز است را به صورت کامل در اختیار دارید. این ارائه گزارش مداوم برای برنامه ریزی تبلیغات هم تاثیر گذار است
نمایش رایگان تبلیغات در گوگل
خوبی گوگل این است که تبلیغات در صفحات گوگل رایگان نمایش داده می شود و هیچ هزینه ای بابت این نمایش پرداخت نمی شود وفقط زمانی که کاربری روی لینک کلیک کرد و وارد سایت شما شد، گوگل هزینه را محاسبه می کند. به عبارتی هزینه در ازای کلیک روی تبلیغات کم می شود
نمایش در بهترین قسمت گوگل
آگهی ها در سمت راست موتورجستجوی گوگل و در قسمت بالای صفحه موتورجستجو و کلیه سایتهای مرتبط با آگهی شما که با گوگل قرارداد دارند، به نمایش در می آید. در واقع تبلیغات در بهترین مکان و در بهترین حالت برای تبلیغات فارسی زبانان نمایش داده می شود
نمایش درست و هدف دار تبلیغات
آگهی ها درست برای کسانی نمایش داده می شود که به دنبال محصول، کالا و یا خدمات شما هستند و گوگل کاملا مشتریان و بازدیدکنندگان سایت تبلیغ دهنده را هدف قرار می دهد
سایر مزایای تبلیغات در گوگل
به جز موارد بالا ، مواردی مثل : نمایش تبلیغات در کوتاه ترین زمان ممکن و در سریع ترین زمان ، قرار گرفتن در صدر جستجوها در کوتاه مدت ، نمایش برای فارسی زبان داخل کشور، امکان تعیین صفحه که مخاطبان اینترنت آن را مشاهده کنند، سهولت دستیابی به تعداد زیادی از مخاطبان اینترنتی، نداشتن محدودیت در انتخاب کلمات کلیدی و… از دیگر مزایای تبلیغات در گوگل می باشد 

رشد تجارت با تبلیغات در صفحه اول گوگل

تبلیغات در صفحه اول گوگل یکی از مهمترین ایزار برای رشد تجارت و کسب و کار ماست اما اینکه از چه راهی در تبلیغات صفحه اول گوگل حضور داشته باشیم سوال بسیار مهمی است که در این صفحه توضیح میدهیم قبل از اینکه شروع به نبلیغات در صفحه اول گوگل نماییم لازمست در ایتدا خواسته های خود را از این تبلیغ بررسی کنیم آیا میخواهیم رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهیم که اینکار از طریق تبلیغات کلیکی در گوگل مقدور نیست کلیدواژه هایی که برایمان مهم است را باید آنالیز کنیم میزان رقابت را بدانیم از کلیدواژه های سنگین و تک کلمه ای استفاده نکنیم تگ عنوان اهمیت فراوانی دارد باید تمام صفحاتی که در سایتمان ایجاد کرده ایم دارای عناوین مرتبط با اهداف سایت باشد توضیحات متا آن قسمتی که در زیر عناوین گوگل نمایش داده میشود باید کامل ،گویا و کاربر پسند و جذاب و گیرا باشد سرعت لود شدن سایت شما باید بالا باشد تا کاربران برای دیدن وب سایت شما بیش از حد انتظار نکشند سایت شما باید برای گوشی تلفن همراه بهینه سازی شده باشد و کاربران بتوانند تمام اجزای سایت شما را در گوشی ببینند خوانایی محتوای سایت شما باید دارای بالاترین کیفیت باشد از بکار بردن فونت بسیار ربز یا بسیار درشت خودداری نمایید 

صفحه اول گوگل مکان برتر تبلیغات

صفحه اول گوگل امروزه تبدیل به میدانی بزرگ برای کشمکش ها و رقابت صاحبان صنایع و خدمات و دارندگان وب سایت هایی است که مایلند در رتبه های اول قرار گرفته و در معرض نگاه و دید میلیونها کاربر باشند بسیاری از کارو کسب ها و مشاغل هستند که در قبل ازینکه به صدر گوگل برسند رونقی نداشتند تجارتشان چندان بازر داغی نداشت اما به محض آمدن به صفحه اول گوگل بناگاه ورق بختشان برگشت و کارشان رونق گرفت صفحه اول گوگل بازار بزرگی است بوسعت تمام جهان که روزانه صدها میلیون نفر کاربر به آن مراجعه میکنند و با هر سلیقه و با هر هدفی در یافتن پاسخ سوالات خود و رفع نیاز های مادی و معنوی خویش هستند صاحبان رستوران ها،فست فود،تالارهای پذیرایی،عکاسان،فروشندگان کیف و کفش و لباس،صاحبان صنایع سنگین مانند نفت و گاز و پتروشیمی،دانشگاهها،کتابفروشی ها و ناشران،صاحبان موسسات خدماتی ،مراکز ثیت نام علمی و آموزشی، و صدها رشته کاری دیگر در صفحه ال گوگل به معرفی خود میپردازند تا ازین رهگذر به تعداد کاربران خود افزوده و بازار خود را گرم نمایند بنابر این گوگل یک ساختمان تجاری بزرگ است که تمام آنچه که کاربرانش مسطلبند در آن موجود است هیچگاه تعطیلی ندارد زمان بر او حتکم نیست شب و روز باز است و مراجعه کنندگان را میپذیرد مکان خاصی هم او را محدود نمیکند در هواپیما،قطار،اتوبوس و تاکسی همه جا در دسترس کاربران خود است و این باعث میشود که اهمیت صفحه اول گوگل صد چندان باشد بنابر این تلاش برای رسیدن به صفحه اول گوگل میتواند در دراز مدت بازدهی فراان و قابل اتکایی داشته و تمام هزینه های انجام شده را جبران نماید 


برنامه مجري گوگل,دانلود مجري گوگل,دانلود برنامه مجري گوگل,دانلود نسخه جديد مجري گوگل,دانلود برنامه ي مجري گوگل,دانلود برنامه جديد مجري گوگل,دانلود نسخه جديد مجري گوگل,دانلود نسخه جديد برنامه مجري گوگل,برنامه توپ مجري گوگل,دانلود برنامه توپ مجري گوگل,دانلود برنامه زيبا مجري گوگل,دانلود نسخه قبلي برنامه مجري گوگل,دانلود کرک برنامه مجري گوگل, رمز برنامه مجري گوگل,کيجين برنامه مجري گوگل,نسخه جديد برنامه مجري گوگل,سايت برنامه مجري گوگل,سايت مجري گوگل,برنامه جديد مجري گوگل,نقد برنامه مجري گوگل


برنامه کاربردي تبليغات گوگل,دانلود برنامه تبليغات گوگل,برنامه توپ تبليغات گوگل,برنامه کاربردي ويندوز تبليغات گوگل,برنامه خوب تبليغات گوگل,برنامه بهينه سازي تبليغات گوگل, برنامه پشتيبان گيري تبليغات گوگل,برنامه جديد تبليغات گوگل,برنامه بهينه سازي به نام تبليغات گوگل,دانلود نرم افزار دکستاب تبليغات گوگل,دانلود نرم افزار جديد تبليغات گوگل,دانلود نرم افزار قديمي تبليغات گوگل,

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل