تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟مفهوم و عملکرد تبلیغات کلیکی را بشناسیم.وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار دارند طی یک فرآیند بهینه سازی که با نام سئو شناخته میشود موفق به اینکار میگردند.همانگونه که میدانید سئو یک کار زمانبر است و هرگز نمیتوان تصور کرد که یک وب سایت بتواند از طریق سئو یکروزه یا چند روزه در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.در اینگونه مواقع سایت هایی هستند که نیاز دارند بطور سریع خود را تبلیغ کنند.فرض کنید واردکننده ای کالایی وارد کرده و نیاز دارد خیلی سریع آنرا بفروش برساند.اینجا نمیتوان به سئو تکیه کرد در عوض سیستم تبلیغات گوگل با نام گوگل ادز حضور دارد که میتواند در مدت یکساعت وب سایت مورد نظر را با کلمه کلیدی دلخوره در صفحه اول گوگل قرار دهد.این عمل را تبلیغات کلیکی گویند یعنی به ازای هر کلیکی که روی وب سایت شما انجام میشود مبلغی از شارژ اکانت شما کسر میگردد و مادامی که شما کلیدواژه و آگهی خود را شارژ نمایید سایتتان در صفحه اول گوگل خواهد ماند.در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره تبلیغات کلیکی گوگل و مزایای آن مطالبی را برای آگاهی خوانندگان گرامی قرار داده ایم.خواندن این صفحه میتواند به روشن شدن تفاوت های مابین سئو و تبلیغات کلیکی کمک نماید

>

تبلیغات کلیکی گوگل چرا برای کسب و کار مهم است

تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل 1

تبلیغات گوگل یکی از بهترین ابزارها برای تولید سرنخ است. اگر کمپین های شما به درستی تنظیم شده باشند، این پتانسیل را دارد که سرنخ های بسیار هدفمندی را به وب سایت، فرم انتخاب یا سایر دارایی های آنلاین شما ارسال کند.

تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل 2

تبلیغات گوگل به شما این امکان را می دهد که بر افرادی تمرکز کنید که در جستجوی آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد هستند. یعنی جستجوی خود را فقط برای افراد و مخاطبان خاص فیلتر نمایید تا دسته ای خاص تبلیغتان را ببینند.

تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل 3

ههر کسی که به طور منظم از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده می کند به شما خواهد گفت که این یک ابزار بازاریابی بسیار انعطاف پذیر است.با استفاده از این سیستم می توانید به معنای واقعی کلمه ترافیک اینترنت را روشن و خاموش کنید.

تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادز چیست

تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل 4

برخلاف سایر استراتژی‌های بازاریابی، تبلیغات کلیکی گوگل باعث می‌شود فقط برای تبلیغاتی که افراد روی آن کلیک می‌کنند هزینه پرداخت کنید. هنگامی که کمپین های تبلیغاتی گوگل را بهینه کنید، می توانید بازده سرمایه گذاری بالایی داشته باشید.

تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل 5

به دلیل تسلط گوگل بر بازار و پایگاه عظیم مشتریان، این غول جستجو می‌تواند هر روز حجم عظیمی از ترافیک را برای کسب‌وکارها ارسال کند، اگر آن کسب‌وکارها بودجه لازم را برای آن داشته باشند میتوانند ترافیک بالایی دریافت کنند.

تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل 6

گوگل به نمایش محتوا و تبلیغات مرتبط افتخار می کند و این شرکت همچنان به تکامل و بهبود الگوریتم های موتور جستجوی خود برای تولید مرتبط ترین نتایج جستجو و تبلیغات ادامه می دهد. این تأثیر مثبتی برای مشاغلی دارد که از طریق گوگل ادز تبلیغ می کنند.

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل با سئو چه تفاوتی دارد

تبلیغات کلیکی گوگل و سئو دو راه برای حضور یک وب سایت در صفحه اول گوگل است که هر کدام مزایا و تفاوت های خود را دارند.با تبلیغات کلیکی شما در سریعترین زمان(حتی دوساعته)با کلیدواژه دلخواهتان در صفحه اول گوگل قرار میگیرید اما باید بابت هرکلیک مبلغی را به عنوان شارژ پرداخت نمایید و تا وقتی که اکانتتان را شارژ میکنید سایت شما در صفحه اول گوگل خواهد ماند.تبلیغات کلیکی گوگل در پایین یا در بالای صفحه با علامت AD یا کلمه آگهی نمایش داده خواهدشد.پس ماندگاری تبلیغات کلیکی گوگل نیاز دائم به پرداخت پول دارد.اما سئو زمانبر است ممکن است برای اینکه بعضی از کلمات کلیدی وب سایتتان در صفحه اول گوگل قرار بگیرد مدت شش ماه یا بیشتر طول بکشد.اما وقتی در صفحه اول گوگل قرار گرفتید دیگر بابت کلیک وجهی پرداخت نخواهید و ماندگاری شما طولانی مدت بوده و هر کلیکی که روی سایت شما انجام شود اعتبار و قدرت سایت شما بیشتر خواهد شد.در ادامه در باره تبلیغات کلیکی گوگل مطالب بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

تبلیغات کلیکی گوگل چگونه کار میکند

تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای هر کلیک یک نوع تبلیغات است که در آن شما مبلغی پرداخت نموده و تعدادی کلیک خریداری مینمایید و به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ شما انجام شود مبلغی از شارژ شما کسر میگردد.تفاوت تبلیغات کلیکی با سئو آن است که به محض پرداخت وجه تبلیغ شما در صفحه اول گوگل قرار میگیرد و تا وقتی که حساب خود را شارژ نمایید آن تبلیغ باقی میماند.در تبلیغات کلیکی گوگل شما ابتدا کلیدواژه های مورد نظرتان را اعلام نموده و با علامت آگهی در کنار نام سایتتان به نسبت بقیه سایت ها متمایز میشوید.تفاوت عمده تبلیغات کلیکی با سئو در ماندگار بودن آن است وقتی شما با سئو به صفحه اول گوگل می آیید مدت زمان طولانی اقامت خواهید داشت و هر چقدر تعداد کلیک بر روی لینک سایت شما انجام شود ماندگاری شما طولانیتر خواهد شد اما در تبلیغات کلیکی پولی هر چقدر روی لینک سایت شما کلیک خورده شود از مبلغ اولیه شارژ شما کاسته میشود.

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل بدنبال چیست

تبلیغات کلیکی گوگل بدنبال چیست؟ آنچه که در واقع می‌خواهید با تبلیغات کلیکی گوگل به دست آورید احتمالا ً مهم‌ترین بخش ایجاد یک استراتژی کمپین موثر است . امروزه گزینه‌های هدف‌گیری تبلیغات کلیکی مختلفی در محدوده ادوردز و فراتر از آن وجود دارد . تعریف اهداف به شما کمک خواهد کرد تا پلت فرم و انواع تبلیغ که برای نیازهای بازاریابی شما مناسب‌تر هستند را انتخاب کنید .این اهداف مشترک تبلیغات کلیکی را در نظر بگیرید :افزایش ترافیک سایت منجر به افزایش آگاهی از برند می‌شود اگر هدف اصلی شما آگاهی از برند باشد , رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات نمایشی برای استراتژی شما ایده‌آل هستند . اگر هدف اصلی شما فروش است , پس بیشتر سرمایه‌گذاری در تبلیغات کلیکی باید در جستجو باشد . اگر اولویت شما تولید پیشتاز است , می‌توانید با استفاده از تبلیغات ثبت سرب فیس بوک به کاوش بپردازید .استراتژی‌های پیچیده تبلیغات کلیکی از ترکیبی از انواع بسترهای تبلیغاتی برای هدف قرار دادن مخاطبان خود استفاده می‌کنند.

تبلیغات کلیکی گوگل با هدف جذب مخاطب

وقتی با تبلیغات کلیکی گوگل مخاطبین خود را هدف قرار دهید و صفحات فرود مربوطه خود را ایجاد کنید , آماده ایجاد و بهینه‌سازی تبلیغات خود هستید .آگهی‌های شما به عنوان لینک بین علاقه جستجو / مخاطب و صفحات فرود که قبلا ً بهینه کرده‌اید , عمل می‌کنند . هدف این است که به طور خلاصه پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را نشان دهید و ارزش ارائه دهید . شما می‌خواهید با استفاده از نسخه‌های مختلف , رسانه‌های تصویری , افزونه ها و سایر عناصر برای بهینه‌سازی تبلیغات خود آزمایش کنید .در سال‌های اخیر , ادوردز کاره‌ای زیادی برای کمک به خودکار کردن ایجاد و بهینه‌سازی آگهی انجام داده‌است . بنابراین کلید اصلی موفقیت در اینجا فراهم کردن تنوع کافی از تغییرات آگهی برای چرخش و تست است . البته ایجاد تغییرات ۳ یا ۴ آگهی برای صد گروه تبلیغاتی یک دستور بلند مرتبه است . اما اگر از تمام ویژگی‌های ادوردز برای انجام این کار استفاده کنید کار بسیار ساده‌تری است .در ادوردز , شما می‌توانید با ایجاد تغییرات تبلیغاتی , عناوین مختلف , تماس‌ها به کنش , ضمیمه‌ها و بیشتر را تست کنید . تجربیات خود را با تکثیر تبلیغات ایجاد کنید و سپس با استفاده از پیدا کردن و جایگزینی متن و عناصر جایگزین کنید . اطمینان حاصل کنید که شما تبلیغ را در تنظیمات پیشرفته فعال کرده‌اید و ادوردز موثرترین انواع تبلیغ را در طول زمان شناسایی خواهد کرد . بهینه‌سازی دوران تبلیغ خود را برای ترجیح خودکار بهترین تبلیغات اجرا تنظیم کنید.

تبلیغات کلیکی گوگل

ابزار تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل مهمترین ابزار تبلیغات است.هر کسب‌وکار قصد دارد به مشتریان آنچه را که می‌خواهند ارائه دهد . این هدف مشترک برای افراد تجاری است . به طور مشابه , بازاریابان آنلاین از روش‌های تبلیغاتی برای رسیدن به یک هدف استفاده می‌کنند. اما رویکرد آن‌ها مطابق با شیوه‌های بازاریابی دیجیتال متفاوت است. این صفحه سایت جام ارژنگ را بخوانید تا در مورد تبلیغات کلیکی , نوع تبلیغات , استراتژی‌ها و بیشتر بدانید .امروز چندین تن از مردم خرید آنلاین می‌کنند . در این زمان همه‌گیر شدن جهانی شدن , مطالعه‌ای نشان می‌دهد که وب سایت‌های بازاریابی آنلاین درآمد مجموع قابل‌توجهی نسبت به معمول تولید کرده‌اند .افراد تجاری دوست دارند با پول کم یا بدون پول سرمایه‌گذاری کنند , اما در پایان به دنبال تاثیر زیاد هستند .

استراتژی بازاریابی تبلیغات کلیکی گوگل

پرداخت به ازای هر کلیک یا تبلیغات کلیکی گوگل یک استراتژی بازاریابی آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان یک موتور جستجو را پرداخت می‌کنند تا به طور برجسته در نتایج موتور جستجو ظاهر شوند . این نوع تبلیغات اینترنتی است که در آن بازاریابان هر بار که کسی بر روی تبلیغات خود کلیک می‌کند , ملزم به پرداخت هزینه میشوند . موتور جستجو یا دیگر پلت فرم تنها زمانی پاداش دریافت می‌کند که بازدیدکنندگان را به وب سایت آگهی دهنده هدایت کند که کسی روی آگهی کلیک کند .اگر شما در یک موقعیت بازاریابی یا تبلیغاتی هستید , می‌توانید تبلیغات کلیکی را امتحان کنید. تبلیغات کلیکی یک نوع تبلیغات دیجیتال است که در آن هر بار یک کاربر روی یکی از تبلیغات خود کلیک می‌کند و ترافیک ارگانیک را در وب سایت افزایش می‌دهد . هدف این است که فرم خاصی از اقدام کاربر , مانند ثبت یا خرید یک محصول را راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید از کلمات کلیدی مختلفی در هر یک از تبلیغات خود استفاده کنید . این امر ممکن است به مشتریان بالقوه اجازه دهد تا آن اقلام یا خدمات را ببینند . چندین کاربر ممکن است یک تبلیغ کلیکی را ببینند

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل نوعی بازاریابی دیجیتال است

تبلیغات کلیکی گوگل نوعی از بازاریابی دیجیتال است که در آن تبلیغ کنندگان تنها در صورتی هزینه تبلیغ را پرداخت می‌کنند که افراد بر روی آن کلیک کنند. این روش تبلیغاتی و بازاریابی یکی از روش‌های گوگل ادوردز، سیستم تبلیغاتی گوگل است. کسب و کارهای مختلف می‌توانند از این روش تبلیغاتی برای قرار دادن سایت خود در نتایج و صفحات برتر گوگل استفاده کنند. این خدمات را شرکت‌های تبلیغاتی که نماینده گوگل در کشورهای مختلف هستند برای کسب و کارهای مختلف انجام می‌دهند. تصمیم گیری برای استفاده از سیستم تبلیغات کلیکی گوگل بستگی به بودجه و استراتژی‌های بازاریابیِ کسب و کارها دارد. گروهی از کسب و کارها تنها دوست دارند تا به صورت ارگانیک و طبیعی به رتبه‌های برتر و نتایج برتر صفحات مختلف گوگل برسند، اما این روش به تنهایی زمان زیادی می‌برد. برای رسیدن به صفحه اول گوگل به صورت طبیعی و ارگانیک باید مقالات سئو شده در سایت به صورت مستمر منتشر شود که اتکایِ تنها به این روش بسیار زمانبر است. بهترین راهکار استفاده از هر دو روش به صورت همزمان است. شرکت‌هایی که کار تبلیغات در گوگل را برای کسب و کارهای مختلف انجام می‌دهند، کار سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوی گوگل را هم با تعرفه‌های مختلف و متفاوت انجام می‌دهند.

تبلیغات کلیکی گوگل چیست

تبلیغات کلیکی یک مدل تبلیغاتی آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغات را در صفحات نتایج موتور جستجو , وب سایت‌های ارتباط جمعی و دیگر وب سایت‌ها قرار دهید . با تبلیغات کلیکی , تبلیغ کنندگان به کلمات کلیدی پیشنهاد می‌دهند و تنها زمانی می‌پردازند که کاربر روی آگهی آن‌ها کلیک می‌کند . هنگامی که کاربران روی تبلیغات کلیکی تبلیغ می‌کنند , آن‌ها را به صفحه فرود روی وب سایت خود می‌آورد .اگر تا به حال چیزی را در گوگل جستجو کرده‌اید , تقریبا ً تبلیغات کلیکی گوگل را در عمل دیده‌اید . آگهی‌های جستجو تبلیغات کلیکی بالا و کنار فهرست معمولی را نشان می‌دهند , و با یک آیکون کوچک علامت‌گذاری شده‌اند که می‌گوید : آگهی.
پرداخت به ازای هر کلیک یک مدل تبلیغاتی آنلاین است که در آن یک تبلیغات دهنده هر بار که تبلیغات آن‌ها کلیک می‌شود , هزینه انتشار را متحمل می‌شود . تبلیغات کلیکی در درجه اول توسط موتورهای جستجو ( برای مثال گوگل , یاهو ) و سکوهای اجتماعی ارائه می‌شود. به احتمال زیاد رایج‌ترین نوع آن, تبلیغات موتور جستجو است , زیرا به تبلیغ کنندگان این امکان را می‌دهد که هزینه قرارگیری آگهی را در لینک‌های تحت حمایت موتور جستجو بپردازند . اساسا به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات پرداخت‌شده خود را در میان نتایج جستجو در موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل , یاهو و بینگ به طور مستقیم نمایش دهید . به عنوان مثال , اگر قرار بود روی کلمه کلیدی " مشاوره تجاری " پیشنهاد کنید , تبلیغ ما ممکن است در بالای صفحه نتایج گوگل ظاهر شود.
تبلیغات کلیکی گوگل یعنی پرداخت به ازای هر کلیک که به روی لینک سایت شما انجام میشود.وقتی به دنبال کلمه ای موتور جستجوی گوگل میپردازید سایت هایی را مشاهده میکنید که در کنار کلمه آگهی یا اد قرار دارد.این سایت ها با پرداخت کلیکی به صفحه اول گوگل آمده اند.برای اینکار باید به یکی از شرکت های طرف قرار داد گوگل مراجعه کرده و تعدادی کلیک خریداری نمایید و باهر کلیک مقداری از شارژ شما کسر میشود و پس از پایان کلیک ها وب سایت شما از صفحه اول گوگل برداشته میشود.
نحوه کار کردن تبلیغات کلیکی به مزایده شباهت زیادی دارد. همه می‌دانیم که در سیستم مزایده فردی که بالاترین قیمت را برای دریافت خدمات یا محصولات پیشنهاد می‌دهد، برنده است. مدل تبلیغ در گوگل در پلتفرم‌های مختلف و خیلی از وب‌سایت‌ها وجود دارد، اما برنامه اصلی در گوگل ادز اجرا می‌شود. وقتی کمپین تبلیغاتی شما آغاز می‌شود، گوگل برای همه کلیک‌هایی که توسط افراد صورت گرفته، هزینه دریافت خواهد کرد. هزینه هر کلیک توسط خود شما و با توجه به مکان، معیار مخاطبین و بودجه تنظیم می‌شود.تبلیغات کلیکی در رسانه‌های اجتماعی مانند پینترست، اینستاگرام، توییتر و لینکدین هم با کمی تفاوت و شبیه به گوگل اعمال می‌شود. تبلیغات بعد از فرستادن آگهی در فیسبوک از لحاظ حریم خصوصی و تخطی نکردن از سیاست‌های تبلغاتی مورد بررسی قرار می‌گیرند و سپس منتشر می‌شوند. برای بهبود بخشیدن به نمره تبلیغاتی یا کوالیتی اسکور خود همواره سعی کنید که عناوین جذاب و جالبی را انتخاب کنید تا تعداد کلیک‌ها بیشتر شود. همچنین لازم به ذکر است که محتوای صفحه نسبت به عنوان همخوانی داشته باشد و صفحه شما ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی انتخاب شده داشته باشد.

تبلیغات کلیکی گوگل

چرا در تبلیغات گوگل ظاهر شویم

اهمیت تبلیغات در صفحه اول گوگل آنگاه بیشتر روشن میگردد که بدانیم با میلیاردها جستجو در روز در گوگل , شما می‌توانید از تبلیغات جستجو برای اطمینان از این که مشتریان بالقوه به برند شما توجه کنند , پیشنهادها خود را در نظر بگیرید و اقدام کنید , استفاده کنید .
برای یک کمپین جستجو , شما یک هدف را انتخاب خواهید کرد , مانند هدایت ترافیک به وب سایت یا افزایش فروش.
و با تبلیغات کلیکی گوگل ( PPC ) آگهی جستجو , شما تنها زمانی پرداخت خواهید کرد که تبلیغ شما نتیجه بگیرد , مانند افرادی که برای بازدید از وب سایت تان و یا تماس با کسب‌وکار شما روی آگهی کلیک می‌کنند .
در عرض چند دقیقه می‌توانید یک آگهی متنی بنویسید که به مردم بگوید چه پیشنهادی دارید .
ارتباط با مشتریان بالقوه با انتخاب کلمات کلیدی مرتبط در جستجوی گوگل است .
از پسوند آگهی برای گنجاندن اطلاعات اضافی مانند موقعیت کسب‌وکار , لینک به صفحات خاص وب سایت , بازبینی محصول و غیره استفاده کنید .
آگهی گوگل به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد تا نسخه‌های چندگانه از آگهی متنی خود را ایجاد کنید , بنابراین می‌توانید ببینید کدام یک بهتر عمل می‌کند .

تبلیغات کلیکی گوگل-1

تبلیغات کلیکی گوگل برای موفقیت کسب وکارهای آنلاین دارای اهمیت بسیاری می باشند و در واقع یک بخش ضروری برای کسب و کارها و کمپین های بازارایابی دیجیتال به حساب می آید.برخی از کسب و کارها هستند که به نسبت دیگر کسب و کارها وسعت چندانی ندارند و به همین خاطر از مزایای تبلیغات کلیکی استفاده چندانی نکرده اند و دلیل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل را به درستی نمی دانند و همین موضوع باعث شده است که فرصت های بزرگ که در رشد کسب و کار آن ها می تواند تاثیر گذار باشد را از دست دهند. تبلیغات کلیکی به معنای پرداخت در ازای کلیک می باشد که در حقیقت نوعی تبلیغات است که در ازای هر کلیک بر وری آن ها هزینه ای دریافت می شود.به بیان ساده تر می توانیم بگوییم که تبلیغات کلیکی بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو می باشد که اگر از این روش در وب سایت خود به همراه سئو استفاده شود می تواند یک روش مهم و تاثیر گذار برای هدفگذاری کاربران باشد که با استفاده از آن بتوانند در موتورهای جستجو پاسخ سوالات، خدمات و محصولاتی را که می خواهند بدست آورند. تبلیغات کلیکی به شما این امکان را می دهد به سرعت آن دسته از افرادی که می خواهید تبلیغات شما را ببینند را پیدا کرده و زمانیکه کاربر فعالیتی را را بر روی تبلیغات شما انجام داد هزینه ای پرداخت نماید

تبلیغات کلیکی گوگل-2

تبلیغات کلیکی گوگل به شما کمک می کند تا برای کسب و کار خود مخاطبان هدف پیدا کنید که برای رفع نیازهای خود برند، محصولات و محتوای شما را جستجو می‌کنند. با کمک شرکت‌های تبلیغاتی معتبر و مورد تایید گوگل می‌توانید اکانت بسازید و بودجه مورد نظر خود را کنترل و تنظیم کنید. این شرکت‌ها در صورت تمام شدن بودجه گوگل ادوردز، شارژ اکانت گوگل ادوردز شما را به صورت رایگان و در اسرع وقت انجام می‌دهند. یکی از بهترین شرکت‌های تبلیغاتی که کار تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز، ساخت اکانت و شارژ آن را در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می‌دهد، تاپ ادورت است که نماینده­ی مورد تایید گوگل است. معروفترین برنامه تبلیغات کلیکی، گوگل ادوردز است که 90 درصد از هزینه‌های دلاری برای تبلیغات کلیکی را در برمی‌گیرد. تجربه ثابت کرده است که بالاترین درصد کل ترافیک ورودی به سایت‌ها از طریق گوگل مربوط به تبلیغات کلیکی است. اما گوگل ادوردز که بر حسب قیمت هر کلمه کلیدی از مشتریان پول می‌گیرد، روز به روز رقابتی­تر می‌شود و پرداخت بالاترین قیمت بابت هر کلمه کلیدی لزوماٌ تضمینی برای اینکه سایت شما در صفحه اول و نتایج اول گوگل ظاهر شود نیست، بلکه باید به این مقوله به صورت تخصصی و مدیریت شده توجه کرد

تبلیغات کلیکی-گوگل ادز

گوگل ادوردز یا گوگل ادز، سیستمی است که گوگل برای کمک به شما در بازاریابی محصولات یا خدماتتان در موتور جستجوی گوگل و سایت های وابسته به آن ایجاد کرده است. در روش تبلیغاتی گوگل ادوردز متن تبلیغ در نتایج گوگل برای کوئری های مرتبط ( کلمات کلیدی سرچ شده) نشان داده می شود. این موضوع بدین معنی است که شما می توانید از طریق سرمایه گذاری و مزایده برای یک سری عبارات جایگاه تبلیغ را مشخص کنید و البته توجه داشته باشید تنها زمانی هزینه پرداخت می کنید که کاربر بر روی تبلیغتان کلیک کرده باشد.در گوگل ادوردز تبلیغ به شکل متن کوتاهی ظاهر می شود که در برگیرنده دو عنوان، توضیحات و لینک به سایت یا صفحه خاصی از سایت است. تبلیغ جایی از صفحه نتایج دیده می شود که مورد دلخواه شما باشد. به عنوان مثال بالا یا پایین صفحه اول نتایج جستجوی گوگل. معمولا تبلیغات در بالا و پایین نتایج جستجوی طبیعی ظاهر خواهد شد. شما می توانید بر اساس مزایده خود، جایگاه تبلیغ را نیز مشخص کنید.تحقیقات انجام شده نشان داده است که 87 درصد از کاربران صفحات بعدی جستجو را بررسی نمی‌کنند. علاوه بر این هر چقدر تبلیغ شما جایگاه بالاتری داشته باشد ،بازدیدکنندگان بیشتری به خود جذب می کند و کاربران بیشتر از سایر تبلیغ ها بر روی آن کلیک می کنند

نتایج تبلیغات کلیکی گوگل

به نتایج تبلیغاتی که با توجه به جستجوهای کاربران به نمایش در می‌آید، تبلیغات کلیکی گوگل گفته می‌شود‌. وقتی کاربر روی تبلیغات گوگل کلیک می‌کند، به ازای هر کلیک تبلیغ‌دهنده باید مبلغی را به رسانه‌های ناشر پرداخت کند. تقریباً ۴ الی ۷ عدد از نتایج صفحات جستجو به تبلیغات کلیکی گوگل اختصاص یافته‌اند. این نوع نتایج وقتی پیشنهادی وجود داشته باشد، به نمایش در می‌آیند.اجرای تبلیغات با کلمات کلیدی مختلفی امکانپذیر است و باعث افزایش چشمگیر ترافیک سایت می‌شود‌. هزینه تبلیغات گوگل با توجه به نوع تبلیغ و رسانه‌‌ی انتشاردهنده تبلیغ متفاوت است. شما و رقبایتان تعیین‌کننده قیمت کلمات کلیدی هستید و به ازای هر کلیک روی کلمات کلیدی مبلغی را هزینه می‌کنید و در واقع در سیستم تبلیغات در گوگل قیمت‌گذاری تنها به عهده گوگل نیست. یکی از شاخص‌های مهم تعیین قیمت امتیاز کیفی است که گوگل برای هر کلمه‌ کلیدی ارائه می‌دهد. اگر امتیاز یا کوالیتی اسکور شما ۱۰ باشد، تمایل گوگل به نشان دادن تبلیغ شما با هزینه کم، بیشتر است. در صورتی که نمره شما به ۰ نزدیک باشد، ممکن است با هزینه های بسیار زیاد به ازای هر کلیک نیز نمایش داده نشوید.
گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که در آن آگهی‌ها به کاربران داده می‌شوند . مزایای فوری گوگل ادوردز این است که قابلیت رویت برند را بهبود می‌بخشد و منجر به نتایج سریع‌تر می‌شود .در طول سال‌ها , با تبدیل بازاریابی از سنتی به دیجیتال , کسب و کارها بیشتر راه خود را به سمت اینترنت سوق داده‌اند . این امر اینترنت را به شدت با رقابت شدید به هم ریخته کرده‌است . علاوه بر کسب و کارها , حتی مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای به اینترنت تکیه می‌کنند تا تصمیمات خرید خود را بگیرند .با در نظر گرفتن تفکر بالا , برای کسب و کارها برای روشن کردن تبلیغات و رسیدن به مخاطب هدف بسیار مهم می‌شود . بنابراین , گوگل ادز تنها راه‌حل ایست که به کسب و کارها کمک می‌کند تا فورا ً به مخاطبان هدف خود برسند و نتایج مورد نظر را ارائه دهند.
ریمارکتینگ یکی از مهم‌ترین مزایای گوگل ادز است . امروزه این واقعیت مشهور است که ریمارکتینگ یکی از بهترین راه‌های تاثیرگذاری بر کاربران برای عبور از قیف فروش است . آن جا متوقف نمی‌شود , تبلیغات ریمارکتینگ می‌توانند به عنوان استفاده از وب سایت کاربران سفارشی شوند .اگر کاربر از صفحه تلفن همراه برنده‌ای خاص بازدید کند و وب سایت را بدون اضافه کردن آن به گاری ترک کند , تبلیغات ریمارکتینگ برای آن بازدید کننده می‌تواند تقریبا ً همان تلفن همراه با پیشنهاد اضافه‌شده مانند پیشنهاد ارسال رایگان باشد .برای آسان کردن این سفارشی‌سازی برای وب سایت‌های بزرگ , می‌توان تبلیغات ریمارکتینگ پویا را انتخاب کرد که در آن تبلیغات براساس صفحه بازدید شده توسط کاربر به روز می‌شوند . یکی از بهترین مزایای استفاده از گوگل ادز , تاثیرگذاری بر مخاطبان با بهترین معامله است.

مزایای تبلیغات کلیکی گوگل

آیا تا به حال زمانی که دنبال چیزی در گوگل می‌گردید , نتیجه برچسب گذاری شده به عنوان " آگهی " دیده شده‌است ؟ خوب , این آگهی گوگل است که بهترین کار را انجام می‌دهد .
گوگل ادز به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا وب سایت خود را برجسته کنند . براساس کلمات کلیدی که آن‌ها پیشنهاد می‌کنند , امتیاز کیفیت و عوامل دیگر , وب سایت‌ها می‌توانند در نتایج جستجوی گوگل مختلف ظاهر شوند .
به یاد داشته باشید , تبلیغات و Adsense دو پیشنهاد مختلف گوگل هستند . در حالی که Adsense برای صاحبان وب سایتی است که فضای آگهی می‌فروشند , تبلیغات برای کسب و کارهایی است که می‌خواهند وب سایت خود را تبلیغ کنند . و استفاده از آن‌ها ممکن است ایده خوبی نباشد .
در اینجا مزایای استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل را آورده ایم.

مزیت اول تبلیغات کلی گوگل

بازاریابان و فروشندگان اهمیت کیفیت را می‌دانند . در پایان روز , کمپین تبلیغاتی شما باید اهداف برند شما را برآورده کند. با بهبود الگوریتم ‌های گوگل در هر روز , می‌توانید مطمئن شوید که به مخاطبین هدف خود دسترسی دارید .
شما می‌توانید برای کلمات کلیدی دم بلند یا کلمات کوتاه خاص پیشنهاد دهید . در حالی که اولی به شما اجازه می‌دهد مشتریان بالقوه را با نیت بالا هدف قرار دهید , دومی ممکن است شما را با راهنمایی کم‌تر بیشتر کند .

مزیت دوم تبلیغات کلیکی گوگل

آیا گوگل بیشتر از بهترین دوست شما از سلیقه شما خبر دارد ? الگوریتم ‌های هوشمند گوگل می‌توانند نیت کاربر را تشخیص داده و به آن‌ها خدمت کنند .
اجازه دهید بگوییم شما در وب سایت‌های ارتباط جمعی تبلیغ می‌کنید که هدف اصلی کاربر این است که وب را مرور کرده و یا در رسانه‌های اجتماعی شرکت کنید . تبلیغ شما باید به اندازه کافی هیجان‌انگیز و قدرتمند باشد که کاربران را تحت‌تاثیر قرار دهد .
با تبلیغات گوگل می‌توانید کاربرانی را هدف قرار دهید که به دنبال محصولی هستند که کسب‌وکار شما باید ارائه کند . این کار به شما لبه دیگر کانال‌های تبلیغاتی را می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد تا رهبری بیشتری داشته باشید .p>

مزیت سوم تبلیغات کلیکی گوگل

دلیل دیگر اینکه تبلیغات آنلاین حتی در میان شرکت‌های بزرگ محبوب هستند این است که اجرای آن‌ها آسان است . سازمان‌ها برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی گوگل به کارمندان با مدیریت دانش آموزان فانتزی نیاز ندارند . به این ترتیب آن‌ها قادر به انجام کار با حداقل منابع هستند .
با آموزش و مهارت‌های اولیه بازاریابی , هر کسی می‌تواند یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کند که می‌تواند نتایج بسیار زیادی بدست آورد .

کنترل بودجه در تبلیغات کلیکی گوگل

تصور آن دشوار است , اما زمانی بود که بازاریابان متوجه شدند که نگه داشتن کمپین تبلیغاتی خود در بودجه دشوار است . قرار دادن hoardings ها در سراسر شهر , صدور اعلامیه‌های رادیویی یا توزیع جزوات تا حد زیادی به روش‌های بازاریابی ناکارآمد تبدیل شده‌است .
تبلیغات گوگل با دادن کنترل کامل نحوه خرج کردن پول خود به شما مشکل هزینه‌های بی‌هوده را حل می‌کند . شما می‌توانید کلمات کلیدی خاص را هدف قرار دهید , تعداد پیشنهادها را تعیین کنید و محدودیت‌های بودجه روزانه را تعیین کنید. مهم‌تر از همه , شما تنها زمانی متهم می‌شوید که آگهی کلیک شود .

با تبلیغات کلیکی گوگل برند خود را معرفی کنید

بیشتر متخصصان بازاریابی دیجیتال تمایل دارند بر روی مشتریان , فروش و دسترسی به آگهی‌های گوگل تمرکز کنند. در میان همه اینها , آن‌ها پتانسیل ساخت برند خود را افزایش می‌دهند . میانگین آمریکایی‌ها بیش از ۳ ساعت در روز در اینترنت خرج می‌کنند . به این معنی است که تبلیغ شما چندین بار توسط یک مجموعه از افراد دیده خواهد شد. صرف‌نظر از اینکه آن‌ها روی آن کلیک می‌کنند یا نه , آن‌ها با برند و پیشنهادهای شما آشنا می‌شوند .

کسب نتایج فوری با تبلیغات کلیکی گوگل

کسب نتایج فوری با تبلیغات کلیکی گوگل.روزهایی که شما مجبور بودید منتظر بمانید تا مدیران سئو به شما ترافیک وب زیادی بدهند بهبود ارگانیک رتبه‌بندی صفحه موتور جستجو به مرجع دامنه بستگی دارد . در طول زمان بر مبنای عواملی مانند تعداد کلیک وب سایت , بک لینک ها و کیفیت محتوا بهبود می‌یابد .
از سوی دیگر , اگر منابع را دارید , می‌توانید از تبلیغات گوگل برای نتایج فوری استفاده کنید . چه شما یک پرتاب محصول داشته باشید و چه یک رویداد آتی , می‌توانید در عرض چند روز به اندازه کافی چشم یا فروش داشته باشید .
این بدان معنا نیست که شما باید برای همیشه به تبلیغات گوگل تکیه کنید . شما می‌توانید در مورد بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) کار کنید و وقتی به اندازه کافی مواد آلی دریافت می‌کنید , تبلیغات پرداخت‌شده را رها کنید .

با 5 مزیت تبلیغات کلیکی گوگل آشنا شویم

آگهی‌های گوگل در یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کلی مانند دست در دستکش جای می‌گیرند. تعداد بسیار کمی از سکوهای تبلیغاتی جستجو وجود دارند که نزدیک می‌شوند , کم‌تر از اندازه‌گیری صحبت می‌کنند , تا کارایی آگهی‌های گوگل به عنوان یک استراتژی برای دستیابی به مشتریان و افزایش فروش , به سادگی از نتایج موتور جستجو .و اگر تعجب می‌کنید که آیا تبلیغات گوگل کار می‌کنند , پاسخ بله است , بله آن‌ها این کار را می‌کنند . اما هنوز لازم نیست موافقت کنی . برای غلبه بر تفکر شما , در اینجا ۷ مزیت تبلیغات گوگل برای رشد آگاهی و کسب‌وکار برند شما آورده شده‌است.

حضور سریع در صفحه اول با تبلیغات کلیکی

آیا با حسرت به بالای صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی که هدف قرار می‌دهید نگاه می‌کنید ؟ شما می‌توانید همه آن‌ها را با تبلیغات گوگل مدیریت کنید.آگهی‌های گوگل و آگهی‌های خرید گوگل در صفحات نتایج جستجو , حتی قبل از بالاترین نتایج موتور جستجوی گوگل ارگانیک , بالاترین صفحه را کسب می‌کنند .

تبلیغات کلیکی گوگل سریعتر از سئو است

شما می‌توانید چند ماه یا بیش از یک سال را صرف کنید تا تمام قطعات لازم برای معمای seo را در بالای صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل قرار دهید , یا می‌توانید از تمام آن تبلیغات سخت و با یک آگهی گوگل صرف‌نظر کنید .سئو یک استراتژی بلند مدت است و زمانی که وقت دارید ( خواندن : هفته‌ها و ماه‌ها ) برای ایجاد آن تا پتانسیل کامل خود عالی عمل می‌کند .اما آگهی گوگل که در بخش‌های بعدی صبح راه‌اندازی کردید می‌تواند شما را تا اوایل عصر به سمت بالا بفرستد و این نتیجه یک روز عادی خواهد بود . زمانی که پارامترهای شما مشخص می‌شوند ( کلمات کلیدی , عناوین خبری , بازار زمین , پیشنهادها و صفحه فرود ) , می‌توانید نتایج را تقریبا ً بلافاصله از تبلیغات گوگل خود ببینید .

تبلیغات کلیکی گوگل قابل پیش بینی است

برخلاف بسیاری از انواع دیگر تبلیغات , آگهی‌های گوگل سطح مشخصی از قابلیت پیش‌بینی را ارائه می‌دهند . این موضوع بیشتر عدم قطعیت را از بین می‌برد و به شما اجازه می‌دهد تا در سطحی کار کنید که می‌دانید می‌توانید سود به شما بدهد .تبلیغات گوگل این امکان را فراهم می‌کند که بررسی جمعیتی , کلمات کلیدی , دستگاه‌ها , و تی‌تر روزنامه‌ها بیش‌ترین تاثیر را داشته باشند . شما می‌توانید کلمات و کلمات کلیدی را پیشنهاد کنید که چندان سودآور نیستند و با کلمات سودآور بیشتری پیشنهاد دهید . شما می‌توانید بودجه خود را به شرایطی که درک کرده‌اید گسترش دهید که قابل‌پیش‌بینی , قابل‌اعتماد و سازگار هستند و جریان مداوم کیفیت را برای کسب‌وکار شما ایجاد می‌کنند .

تبلیغات کلیکی گوگل قابل مقیاس است

یکی از بهترین چیزها در مورد آگهی‌های گوگل این است که می‌توانید به راحتی آن را مقیاس کنید تا به افراد بیشتری در بازار خود برسید . در واقع , تبلیغات گوگل زمانی که بازار شما بزرگ است بسیار مفید هستند . با میلیاردها جستجوی گوگل که هر روز انجام می‌شود , کسب و کارهایی مانند شما به تعداد نامحدودی از نتایج جستجو دسترسی دارند .

هدف قرار دادن کلمات کلیدی در تبلیغات کلیکی

گوگل ادز نتایج را براساس قصد ارائه می‌دهد. این به این معنی است که تبلیغات شما در برابر افرادی که فعالانه به آنچه که کسب‌وکار شما باید ارائه دهد علاقمند هستند , ظاهر می‌شوند. شما حتی می‌توانید تبلیغات خود را با هدف قرار دادن کلمات کلیدی که نشان‌دهنده قصد خرید آماده هستند موثرتر کنید تا تبلیغ شما در مقابل افرادی که با کیف پول خود جستجو می‌کنند ظاهر شود .

چرا در صفحه اول گوگل باشیم

صفحه اول گوگل را میتوان بی تردید بزرگترین سکوی پرتاب کسب و کارها به سوی موفقیت دانست و بسیاری از مشاغل نوپا از طریق حضور در صفحه اول گوگل توانستند به کار خود رونق بیشتر و بهتری داده و مشتریان و مخاطبان فراوانی جذب نمایند.
تحقیقات نشان داده است که اکثر کاربران و مردم که با گوشی تلفن همراه خود مطالب مورد نظر را در گوگل جستجو میکنند فقط به سایت هایی اعتماد میکنند که در صفحه اول گوگل هستند و خیلی کمتر به صفحات دوم و سوم مراجعه میکنند.
تبلیغات کلیکی گوگل و سئو دو راه حضور در صفحه اول گوگل هستند با این تفاوت که تبلیغات کلیکی گوگل همانگونه که از نامش پیداست بابت هر کلیک پولی از شما دریافت میکند اما سئو بر عکس است نه تنها بابت هر کلیک از شما پولی گرفته نمیشود بلکه ماندگاری و اعتبار سایت شما بیشتر میشود.
هنگامیکه در صفحه اول گوگل با کلیدواژه مورد نظر خودتان قرار میگیرد بازدید از شما افزایش بیشتر میشود و مخاطبان بیشتری پیدا میکنید و اگر فروشنده کالا یا عرضه کننده خدماتی باشید احتمال جذب مشتری بیشتری بسوی شما سرازیر میگردد.
هزاران سایت فروشگاه آنلاین هم اکنون در گوگل مشغول فروش کالا و خدمات خود هستند و بدون شک تنها سایت هایی موفق هستند که در صفحه اول گوگل باشند.
ایجاد محتوا میتواند برنده ترین اسلحه شما برای حضور در این رقابت سنگین رسیدن به صفحه اول گوگل باشد.محتوا میتواند شامل عکس ، ویدئو ،انیمیشن و مطالبی باشد که برای کاربران جذاب و گیرا باشد و آنانرا ترغیب نماید تا با شما تماس بگیرند و از شما خرید نمایند.
اگر وب سایت شما اطلاعات دقیق و صحیح به کاربران ارائه نماید بتدریج بعنوان یک مرجع مورد تایید قرار میگیرید برای مثال به وب سایت "گنجور"مراجعه نمایید که آثار شاعران بزرگ ایران را گردآوری نموده و البته در این راه زحمت فراوانی کشیده شده و اکنون بعنوان یک مرجع برای پیدا کردن شعر بصورت صحیح و مستند شناخته شده است.
هنگامیکه در صفحه اول گوگل باشید مردم و کاربران به شما اعتماد میکنند زیرا درک میکنند که برای اینکار زحمت زیادی کشیده و هزینه زیادی متقبل شده اید تا بتوانید کسب رتبه نمایید بنابر این وقتی مورد اعتماد مردم و کاربران قرار بگیرید میتوانید جایگاه مناسبی در باز و همچنین در نزد موتورهای جستجو برای خود دست و پا کنید.

ویدئو تبلیغات کلیکی گوگل

در این بخش یک ویدئوی کوتاه از آنچه در صفحه تبلیغات کلیکی گوگل انجام داده ایم بطور خلاصه برای کاربران گرامی گذارده ایم.یکی از راههای مهم ایجاد محتوا همین است که از کارهایتان و صفحات وب سایتتان ویدئو تولید کنید و در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارید.محتوا یکی از اساسی ترین راههای جذب مخاطب و افزایش بازدید و رسیدن به صفحه اول موتورهای جستجو بویژه گوگل است.با جام ارژنگ مجری تبلیغات همراه باشید و از آموزش های این سایت بهره مند شوید.

با تبلیغات کلیکی گوگل کسب درآمد نمایید

کلمات کلیدی فقط نوک کوه‌یخ هستند و اگر می‌خواهید تبلیغات کلیکی گوگل را به یک ماشین قدرتمند ایجاد درآمد تبدیل کنید . شما باید یاد بگیرید که چگونه یک گروه کلیدی تبلیغ و تابع اصطلاحات جستجو ایجاد کنید. در واقع , یادگیری نحوه استفاده از گروه‌های تبلیغ کلید واژه منفرد مهم است زیرا به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغ و کلید واژه خود را بهتر مدیریت کنید . استفاده از گروه‌های تبلیغاتی با کلمات کلیدی متعدد مانع اثربخشی شما شده و نرخ کلیک شما را کاهش می‌دهد . استفاده از تنها یک کلید واژه به ازای هر گروه تبلیغ , کمپین تبلیغات کلیکی شما را مرتبط می‌سازد , هزینه‌های تبدیل را کاهش می‌دهد و منجر به فروش و سود بیشتر می‌شود.
برای حداکثر کردن نرخ فروش , چندین مکان و کلمات کلیدی را امتحان کنید , نه نرخ تبدیل . شما می‌توانید با استفاده از پارامترهای مسیر ارزش گوگل به این هدف برسید . از یافته‌های خود برای پیدا کردن کلمات کلیدی که بیش‌ترین پول را به همراه دارند استفاده کنید و با جدیت بیشتری به آن‌ها پیشنهاد دهید . زمانی که کلمه کلیدی خود را انتخاب کردید و از آن استفاده کردید , به تحلیل داده‌های خود برای بهینه‌سازی بیشتر کمپین خود ادامه دهید . هر مقدار از داده‌ها را می‌توان از قبیل مکان‌های جغرافیایی , دستگاه‌های مورد استفاده و جمعیت شناختی استفاده کرد. پیدا کردن بهترین مخاطبین خود و یادگیری بیشتر در مورد آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات قدرتمندتر ایجاد کنید که به آن‌ها توجه می‌کند و منجر به نتایج بهتری می‌شود !
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل

نحوه کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

تمرکز کنید که چقدر در هر کلیک درآمد دارید تا اینکه چقدر برای هر کلیک روی گوگل ادز خرج می‌کنید . این کار به همراه تمرکز بر بهینه‌سازی تبلیغات برای فروش به جای تبدیل به شما کمک می‌کند سود بیشتری دریافت کنید .
برای تعیین میزان سود هر کلیک , ابتدا درآمد متوسط خود را برای هر کلیک روی تبلیغات خود تعیین کنید ( اگر معیارهای ردیابی مناسب تنظیم نشوند , این کار دشوار خواهد بود ! و سپس آن را بر علیه هزینه هر کلیک تنظیم کنید . این تعداد درآمد شما در هر کلیک ( epc ) است . استفاده از epc اطلاعات بهتری را در مورد آنچه باید روی تبلیغات خود تمرکز کنید , به شما می‌دهد .
کلمات کلیدی دم کوتاه شما برداشت‌های شما را از تبدیل بالاتر , طولانی‌تر , و کلمات کلیدی دقیق‌تر , از بین می‌برند . برای جلوگیری از این امر , عبارات جستجو خود را تحلیل کرده و اطمینان حاصل کنید که آن‌ها با یک کلید واژه مناسب مطابقت دارند . برای بهینه‌سازی تبلیغات , کلمات کلیدی و اصطلاحات جستجو شما باید یک تطابق دقیق باشند .
برای اطمینان از اینکه بهترین مسابقه را دریافت می‌کنید باید از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید . کلمات کلیدی منفی کلمات کلیدی هستند که نمی‌خواهید برای آن‌ها ظاهر شوید . زمانی که اصطلاحات جستجو و کلمات کلیدی با هم مطابقت داشته باشند , کلمات کلیدی دنباله طولانی‌تر شما مورد توجه قرار می‌گیرند و از کلمات کلیدی دم کوتاه شما دریافت خواهند کرد . چیزی که حتی بهتر است این است که تاثیرات تبلیغاتی شما اکنون بیشتر به کاربر مربوط می‌شود !

چند نکته قابل توجه در تبلیغات کلیکی

بهینه‌سازی ساختار حساب کاربری گوگل برای عملکرد بیشتر قبل از شروع برنامه‌ریزی ساختار حساب شما مهم است که سوالات زیر را از خود بپرسید :
آیا برای برند , محصول / سرویس یا هیبرید تبلیغ می‌کنید؟ فعالیت‌های تجاری و ترکیبی معمولا ً بهتر از فعالیت‌های محصولات / خدمات عمل می‌کنند .
ساختار وب سایت چگونه است؟داشتن نگاهی به ساختار وب سایت شما می‌تواند به شما کمک کند تا نمودار سازمانی حساب آگهی گوگل خود را برنامه‌ریزی کنید . شما می‌توانید کمپین ‌ها و ساختار تبلیغاتی را براساس این که چگونه محصولات / خدمات شما در وب سایت شما فهرست شده‌اند , بسازید .
چقدر بودجه روزانه می‌توانید خرج کنید ؟ اگر بودجه فشرده‌ای دارید , کاهش تعداد کمپین ‌ها را در نظر بگیرید تا بتوانید بودجه بالاتری را برای هر کمپین حذف کنید . بودجه روزانه خود و پیشنهاد کلمات کلیدی خود را قبل از تقسیم گروه‌های تبلیغاتی به مبارزات مختلف در نظر بگیرید . این کار به شما اطلاعاتی درباره میزان ترافیک که می‌توانید انتظار داشته باشید و اگر این ترافیک برای رسیدن به اهداف تبدیل شما کافی باشد , می‌دهد .
مشتریان را به صفحه فرود راست هدایت کنید : با هدایت هر مشتری به عنوان یک فرد به جای عضوی از یک گروه همگن , می‌توانید به راحتی نرخ تبدیل خود را در گوگل افزایش دهید . هر کسی که به صفحه فرود شما مراجعه می‌کند به دلایل مختلف این کار را می‌کند . آن‌ها ممکن است بسته به قصد خود " مرور اتفاقی " یا " فعالانه به دنبال خرید " باشند . برای مثال , اگر شرکتی دارید که خدمات مسکونی مختلفی ارائه می‌دهد , مشتریان مختلف ممکن است در نتیجه از وب سایت شما دیدن کنند.
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ