تبلیغات کلیکی گوگل را بهتر بشناسیم

تبلیغات کلیکی گوگل چه تاثیری در معرفی کسب و کار ما دارد

تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟مفهوم و عملکرد تبلیغات کلیکی را بشناسیم.وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار دارند طی یک فرآیند بهینه سازی که با نام سئو شناخته میشود موفق به اینکار میگردند.همانگونه که میدانید سئو یک کار زمانبر است و هرگز نمیتوان تصور کرد که یک وب سایت بتواند از طریق سئو یکروزه یا چند روزه در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.در اینگونه مواقع سایت هایی هستند که نیاز دارند بطور سریع خود را تبلیغ کنند.فرض کنید واردکننده ای کالایی وارد کرده و نیاز دارد خیلی سریع آنرا بفروش برساند.اینجا نمیتوان به سئو تکیه کرد در عوض سیستم تبلیغات گوگل با نام گوگل ادز حضور دارد که میتواند در مدت یکساعت وب سایت مورد نظر را با کلمه کلیدی دلخوره در صفحه اول گوگل قرار دهد.این عمل را تبلیغات کلیکی گویند یعنی به ازای هر کلیکی که روی وب سایت شما انجام میشود مبلغی از شارژ اکانت شما کسر میگردد و مادامی که شما کلیدواژه و آگهی خود را شارژ نمایید سایتتان در صفحه اول گوگل خواهد ماند.در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره تبلیغات کلیکی گوگل و مزایای آن مطالبی را برای آگاهی خوانندگان گرامی قرار داده ایم.خواندن این صفحه میتواند به روشن شدن تفاوت های مابین سئو و تبلیغات کلیکی کمک نماید

free web builder




تبلیغات صفحه اول گوگل چه اهمیتی دارد

چگونه با تبلیغات صفحه اول گوگل به کار و کسب خود رونق بدهیم

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل یعنی پرداخت به ازای هر کلیک که به روی لینک سایت شما انجام میشود.وقتی به دنبال کلمه ای موتور جستجوی گوگل میپردازید سایت هایی را مشاهده میکنید که در کنار کلمه آگهی یا اد قرار دارد.این سایت ها با پرداخت کلیکی به صفحه اول گوگل آمده اند.برای اینکار باید به یکی از شرکت های طرف قرار داد گوگل مراجعه کرده و تعدادی کلیک خریداری نمایید و باهر کلیک مقداری از شارژ شما کسر میشود و پس از پایان کلیک ها وب سایت شما از صفحه اول گوگل برداشته میشود.در این صفحه در باره مزایای تبلیغات کلیکی گوگل مطالبی را ارائه کرده ایم


نحوه کار کردن تبلیغات کلیکی به مزایده شباهت زیادی دارد. همه می‌دانیم که در سیستم مزایده فردی که بالاترین قیمت را برای دریافت خدمات یا محصولات پیشنهاد می‌دهد، برنده است. مدل تبلیغ در گوگل در پلتفرم‌های مختلف و خیلی از وب‌سایت‌ها وجود دارد، اما برنامه اصلی در گوگل ادز اجرا می‌شود. وقتی کمپین تبلیغاتی شما آغاز می‌شود، گوگل برای همه کلیک‌هایی که توسط افراد صورت گرفته، هزینه دریافت خواهد کرد. هزینه هر کلیک توسط خود شما و با توجه به مکان، معیار مخاطبین و بودجه تنظیم می‌شود.تبلیغات کلیکی در رسانه‌های اجتماعی مانند پینترست، اینستاگرام، توییتر و لینکدین هم با کمی تفاوت و شبیه به گوگل اعمال می‌شود. تبلیغات بعد از فرستادن آگهی در فیسبوک از لحاظ حریم خصوصی و تخطی نکردن از سیاست‌های تبلغاتی مورد بررسی قرار می‌گیرند و سپس منتشر می‌شوند. برای بهبود بخشیدن به نمره تبلیغاتی یا کوالیتی اسکور خود همواره سعی کنید که عناوین جذاب و جالبی را انتخاب کنید تا تعداد کلیک‌ها بیشتر شود. همچنین لازم به ذکر است که محتوای صفحه نسبت به عنوان همخوانی داشته باشد و صفحه شما ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی انتخاب شده داشته باشد

تبلیغات کلیکی گوگل نوعی بازاریابی دیجیتال است

تبلیغات کلیکی گوگل نوعی از بازاریابی دیجیتال است که در آن تبلیغ کنندگان تنها در صورتی هزینه تبلیغ را پرداخت می‌کنند که افراد بر روی آن کلیک کنند. این روش تبلیغاتی و بازاریابی یکی از روش‌های گوگل ادوردز، سیستم تبلیغاتی گوگل است. کسب و کارهای مختلف می‌توانند از این روش تبلیغاتی برای قرار دادن سایت خود در نتایج و صفحات برتر گوگل استفاده کنند. این خدمات را شرکت‌های تبلیغاتی که نماینده گوگل در کشورهای مختلف هستند برای کسب و کارهای مختلف انجام می‌دهند. تصمیم گیری برای استفاده از سیستم تبلیغات کلیکی گوگل بستگی به بودجه و استراتژی‌های بازاریابیِ کسب و کارها دارد. گروهی از کسب و کارها تنها دوست دارند تا به صورت ارگانیک و طبیعی به رتبه‌های برتر و نتایج برتر صفحات مختلف گوگل برسند، اما این روش به تنهایی زمان زیادی می‌برد. برای رسیدن به صفحه اول گوگل به صورت طبیعی و ارگانیک باید مقالات سئو شده در سایت به صورت مستمر منتشر شود که اتکایِ تنها به این روش بسیار زمانبر است. بهترین راهکار استفاده از هر دو روش به صورت همزمان است. شرکت‌هایی که کار تبلیغات در گوگل را برای کسب و کارهای مختلف انجام می‌دهند، کار سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوی گوگل را هم با تعرفه‌های مختلف و متفاوت انجام می‌دهند


تبلیغات کلیکی گوگل برای موفقیت کسب وکارهای آنلاین دارای اهمیت بسیاری می باشند و در واقع یک بخش ضروری برای کسب و کارها و کمپین های بازارایابی دیجیتال به حساب می آید.برخی از کسب و کارها هستند که به نسبت دیگر کسب و کارها وسعت چندانی ندارند و به همین خاطر از مزایای تبلیغات کلیکی استفاده چندانی نکرده اند و دلیل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل را به درستی نمی دانند و همین موضوع باعث شده است که فرصت های بزرگ که در رشد کسب و کار آن ها می تواند تاثیر گذار باشد را از دست دهند. تبلیغات کلیکی به معنای پرداخت در ازای کلیک می باشد که در حقیقت نوعی تبلیغات است که در ازای هر کلیک بر وری آن ها هزینه ای دریافت می شود.به بیان ساده تر می توانیم بگوییم که تبلیغات کلیکی بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو می باشد که اگر از این روش در وب سایت خود به همراه سئو استفاده شود می تواند یک روش مهم و تاثیر گذار برای هدفگذاری کاربران باشد که با استفاده از آن بتوانند در موتورهای جستجو پاسخ سوالات، خدمات و محصولاتی را که می خواهند بدست آورند. تبلیغات کلیکی به شما این امکان را می دهد به سرعت آن دسته از افرادی که می خواهید تبلیغات شما را ببینند را پیدا کرده و زمانیکه کاربر فعالیتی را را بر روی تبلیغات شما انجام داد هزینه ای پرداخت نماید


ارتقا رتبه سایت یکی از هدف های اولیه تمامی مدیران وب سایت محسوب می‎شود. رتبه سایت تعیین کننده تعداد بازدیدکننده های سایت می‎باشد. اما گاهی امکان ارتقا رتبه سایت و پیروی از الگوریتم های گوگل وجود ندارد. گوگل نیز در عین توجه به کاربران اینترنتی، نسبت به وب سایت ها بی‎اهمیت نیست. این شرکت برای وب سایت ها امکان معرفی و تبلیغات را فراهم نموده است. سیستم تبلیغات کلیکی گوگل با نام گوگل ادوردز شناخته شده است که بصورت یک فرم تبلیغاتی آنلاین اجرا می‎شود. این فرم به وب سایت ها اجازه می‎دهد تا آگهی تبلیغات خود را برای کاربران نمایش دهند.تبلیغات کلیکی گوگل در مقابل پرداخت وجوه مشخصی انجام می‎شود. در مقابل گوگل نیز آگهی سایت را نمایش می‎دهد. این امر موجب افزایش تعداد بازدیدکننده های سایت می‎شود. از سوی دیگر، برای تبلیغات کلیکی گوگل می‎توان کلمات کلیدی را اتخاذ نمود که این امر عامل سرعت بخشی به تبلیغات است.با استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل، می‎توان میزان بازدیدکننده های وب سایت را افزایش داد. به تبع این امر، متقاضیان محصولات نیز افزایش پیدا می‎کند. برای مثال، زمانی که وب سایت در زمینه فروش محصولات الکترونیکی فعالیت دارد، کلمات کلیدی از قبیل گوشی های هوشمند، موبایل، تبلت، لپ تاپ و ... اهمیت زیادی در محتوای وب خواهند داشت. حال کاربران اینترنتی این کلمات را در موتورهای جستجو دنبال می‎کنند. در تبلیغات کلیکی گوگل، اگر کلمات کلیدی به میزان قابل توجه ای کلیک خورده باشند، به این معناست که وب سایت شما در بازار اینترنتی دارای کلمه کلیدی مطلوب بوده و رتبه بالایی را در موتورهای جستجو کسب نموده است.تبلیغات کلیکی گوگل در هدایت و ترغیب کاربران اینترنتی به سمت سایت، نقش مهمی را ایفا می‎کنند. همه کاربران اینترنتی از یک موتور جستجو استفاده نمی کند. بنابراین باید کلمات کلیدی را در تمامی موتورهای جستجو بررسی و آنالیز نمود و سپس کاربردی ترین آنها را برای تامین و تولید محتوا به کار بست

تبلیغات کلیکی گوگل باعث رونق کسب و کار است

تبلیغات کلیکی گوگل به شما کمک می کند تا برای کسب و کار خود مخاطبان هدف پیدا کنید که برای رفع نیازهای خود برند، محصولات و محتوای شما را جستجو می‌کنند. با کمک شرکت‌های تبلیغاتی معتبر و مورد تایید گوگل می‌توانید اکانت بسازید و بودجه مورد نظر خود را کنترل و تنظیم کنید. این شرکت‌ها در صورت تمام شدن بودجه گوگل ادوردز، شارژ اکانت گوگل ادوردز شما را به صورت رایگان و در اسرع وقت انجام می‌دهند. یکی از بهترین شرکت‌های تبلیغاتی که کار تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز، ساخت اکانت و شارژ آن را در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می‌دهد، تاپ ادورت است که نماینده­ی مورد تایید گوگل است. معروفترین برنامه تبلیغات کلیکی، گوگل ادوردز است که 90 درصد از هزینه‌های دلاری برای تبلیغات کلیکی را در برمی‌گیرد. تجربه ثابت کرده است که بالاترین درصد کل ترافیک ورودی به سایت‌ها از طریق گوگل مربوط به تبلیغات کلیکی است. اما گوگل ادوردز که بر حسب قیمت هر کلمه کلیدی از مشتریان پول می‌گیرد، روز به روز رقابتی­تر می‌شود و پرداخت بالاترین قیمت بابت هر کلمه کلیدی لزوماٌ تضمینی برای اینکه سایت شما در صفحه اول و نتایج اول گوگل ظاهر شود نیست، بلکه باید به این مقوله به صورت تخصصی و مدیریت شده توجه کرد

تبلیغات کلیکی گوگل ابزار بازاریابی است

گوگل ادوردز یا گوگل ادز، سیستمی است که گوگل برای کمک به شما در بازاریابی محصولات یا خدماتتان در موتور جستجوی گوگل و سایت های وابسته به آن ایجاد کرده است. در روش تبلیغاتی گوگل ادوردز متن تبلیغ در نتایج گوگل برای کوئری های مرتبط ( کلمات کلیدی سرچ شده) نشان داده می شود. این موضوع بدین معنی است که شما می توانید از طریق سرمایه گذاری و مزایده برای یک سری عبارات جایگاه تبلیغ را مشخص کنید و البته توجه داشته باشید تنها زمانی هزینه پرداخت می کنید که کاربر بر روی تبلیغتان کلیک کرده باشد.در گوگل ادوردز تبلیغ به شکل متن کوتاهی ظاهر می شود که در برگیرنده دو عنوان، توضیحات و لینک به سایت یا صفحه خاصی از سایت است. تبلیغ جایی از صفحه نتایج دیده می شود که مورد دلخواه شما باشد. به عنوان مثال بالا یا پایین صفحه اول نتایج جستجوی گوگل. معمولا تبلیغات در بالا و پایین نتایج جستجوی طبیعی ظاهر خواهد شد. شما می توانید بر اساس مزایده خود، جایگاه تبلیغ را نیز مشخص کنید.تحقیقات انجام شده نشان داده است که 87 درصد از کاربران صفحات بعدی جستجو را بررسی نمی‌کنند. علاوه بر این هر چقدر تبلیغ شما جایگاه بالاتری داشته باشد ،بازدیدکنندگان بیشتری به خود جذب می کند و کاربران بیشتر از سایر تبلیغ ها بر روی آن کلیک می کنند


 مهمترین دلایل محبوبیت تبلیغات کلیکی در بین کاربران ارزان بودن، راه انداختن کمپین با بودجه اندک و هدفمند بودن آن است. همان طور که گفتیم هزینه‌ها بر اساس تعداد کلیک‌های کاربران پرداخت می‌شود و از این بابت بسیار مقرون به صرفه است. البته توجه داشته باشید که برای جذب بیشتر مخاطب و همچنین جستجوی راحت، کلمات کلیدی مؤثر انتخاب کنید‌. کلیک‌های کسب شده از طریق تبلیغ در گوگل، هدفمند هستند. به عنوان مثال وقتی کلمه کلیدی “خرید اسباب بازی” را در گوگل سرچ می‌کنید، آگهی تبلیغاتی با موضوع ” مرکز خرید اسباب‌بازی با قیمت ارزان” به نمایش در می‌آید. این آگهی هدفمند‌تر از آگهی به نمایش درآمده به عنوان تبلیغ همسان با عنوان “روش‌های تعمیر صفحه نمایش موبایل” در صفحه ای با عنوان معرفی فیلم های ۲۰۲۱ است


 به نتایج تبلیغاتی که با توجه به جستجوهای کاربران به نمایش در می‌آید، تبلیغات کلیکی گوگل گفته می‌شود‌. وقتی کاربر روی تبلیغات گوگل کلیک می‌کند، به ازای هر کلیک تبلیغ‌دهنده باید مبلغی را به رسانه‌های ناشر پرداخت کند. تقریباً ۴ الی ۷ عدد از نتایج صفحات جستجو به تبلیغات کلیکی گوگل اختصاص یافته‌اند. این نوع نتایج وقتی پیشنهادی وجود داشته باشد، به نمایش در می‌آیند.اجرای تبلیغات با کلمات کلیدی مختلفی امکانپذیر است و باعث افزایش چشمگیر ترافیک سایت می‌شود‌. هزینه تبلیغات گوگل با توجه به نوع تبلیغ و رسانه‌‌ی انتشاردهنده تبلیغ متفاوت است. شما و رقبایتان تعیین‌کننده قیمت کلمات کلیدی هستید و به ازای هر کلیک روی کلمات کلیدی مبلغی را هزینه می‌کنید و در واقع در سیستم تبلیغات در گوگل قیمت‌گذاری تنها به عهده گوگل نیست. یکی از شاخص‌های مهم تعیین قیمت امتیاز کیفی است که گوگل برای هر کلمه‌ کلیدی ارائه می‌دهد. اگر امتیاز یا کوالیتی اسکور شما ۱۰ باشد، تمایل گوگل به نشان دادن تبلیغ شما با هزینه کم، بیشتر است. در صورتی که نمره شما به ۰ نزدیک باشد، ممکن است با هزینه های بسیار زیاد به ازای هر کلیک نیز نمایش داده نشوید

جام ارژنگ :مجری طراحی سایت،سئو حرفه ای و عالی با قیمت ارزان
تبلیغات در صفحه اول گوگل با سئوسازی پیشرفته و کلیدواژه مناسب