تبلیغات برتر را در 5 گام مهم انجام دهیم.تبلیغات عمل ایجاد پیامها و استفاده از تکنیکهای مختلف روانی برای متقاعد کردن و انگیزه بخشیدن به فرد برای اقدام است , به احتمال زیاد یک محصول یا سرویس خریداری خواهد کرد. تبلیغات یکی از قدیمیترین انواع بازاریابی است و هدف آن تاثیر گذاری بر فعالیتهای مخاطبان برای خرید , فروش و یا انجام کاری است . تبلیغات به گونهای طراحی شدهاست که به شدت تاثیرگذار , به یاد ماندنی , و گاهی اوقات , باشد . تبلیغات یک اصل ساده دارد - مردم را علاقهمند به یک محصول میکند . هدف این است که مردم را به خرید محصول ترغیب کنند , حتی اگر قبلا ً به خرید آن فکر نکرده بودند . تبلیغات با استفاده از روانشناسی کار میکنند تا بر نحوه تفکر و احساس مردم در مورد یک محصول یا سرویس تاثیر بگذارند .تبلیغ کنندگان افرادی هستند که مسئول تبلیغات محصول یا سرویس هستند . آنها پیامهایی را در مورد محصولات و خدمات برند برای ایجاد ترجیح عمومی برای برند تبلیغ میکنند . " همچنین میتواند به نهادی که برای تبلیغات در یک بیلبورد , در یک مجله , یا از طریق یک وب سایت یا تلفن همراه پرداخت میکند نیز مراجعه کند . این تبلیغ دهنده است که هزینه تبلیغات را متحمل میشود , بنابراین اگر آنها تصمیم بگیرند که این تبلیغات ارزشش را ندارد , آنگاه صنعت تبلیغات در تبلیغات بزرگ خواهد بود .تبلیغات برتر را دنبال کنید
>تبلیغات برتر به معنای ارائه خدمات موفق و اصولی بر مبنای استراتژی شناخت بازار و رقبا و حصول موفقیت است.
تبلیغات برتر نیاز به یک خلاقیت و تمرکز در نحوه انجام آن دارد که در اینجا تبلیغات برتر در اینترنت و بصورت آنلاین مد نظر این صفحه است.
اگر تعجب میکنید که چرا تکنیکهای تبلیغاتی شما کار نمیکنند , باید این را بخوانید .
اگر میخواهید تبلیغات تان برجسته باشد , متفاوت باشید ! اگر میخواهید کار کند , واضح باشید . اگر میخواهید مردم اقدام کنند , به آنها بگویید که سود چیست و چه اقدامی باید انجام دهند .
بنابراین در یک نگاه ساده , هر کسی میتواند آن را درک کند . آنها سادهتر میتوانند مبارزات تبلیغاتی شما را درک کنند , بهتر است .
مصرفکننده وقت ندارد که در مورد تبلیغ شما فکر کند و یا علاقمند به حدس زدن درباره تبلیغ شما باشد !
برخی از آژانسهای تبلیغاتی دوست دارند که مصرفکننده به ارتباط دو موضوع یا کشف پیام مخفی فکر کند .
با این حال , زمانی که آنها این کار را انجام دادهاند , آنها سهوا ً فکر میکنند که این هدف تبلیغ بودهاست . مورد بسته , هیچ افزایش درآمد یا افزایش فروش .
بین تکنیکهای تبلیغاتی که کار میکنند و کار نمیکنند تفاوت معناداری وجود دارد .
تبلیغاتی که این کار را بلافاصله انجام میدهند ; آنها یک تیتر جالب , یک تصویر , یا هر دو دارند . آنها مصرفکننده را شگفتزده میکنند و بلافاصله به آنها علاقمند میشوند .
شما همچنین نمیتوانید منتظر بمانید تا مخاطبین علاقهمند به پیغام خود را بسازید . تنها شبکه ایمنی که شما در یک دنیای توجه کوتاه دارید استفاده از شبکه های اجتماعی برای ایجاد مخاطبان علاقهمند به خدمات یا محصول تان است . با داشتن مخاطبان مناسب میتوانید از ارتباط و اثبات اجتماعی سازگار برای رشد برند خود بهره ببرید .
تبلیغات برتر اینجا است و اکنون بیش از پیش به تکنیکهای تبلیغاتی و روشهای تبلیغاتی نیاز دارید که کار کنند .
گام اول تبلیغات برتر افزودن به تجربه کاربران است.تبلیغ شما در رقابت با هر رشته دیگری از متن در یک نشریه است . که شامل هر کلمه , تصویر و تیتر میشود. شما باید تلاش کنید و محتوای قابل ستایشی را برای خواننده فراهم کنید . خواننده فقط به دنبال خواندن نیست . آنها آن مجله یا کاغذ را خریدند تا چیز جدیدی یاد بگیرند , یا اطلاعات جدید را جذب کنند . تبلیغ شما باید یکی از این نقشها را پر کند. اگر این کار را نکند , تنها یک رنجش میشود و به سرعت در جستجوی محتوایی که ارزش توجه آنها را دارد , از کار میافتد .
تبلیغات یکی از سریعترین صنایع در حال تغییر در جهان است . روشهای تبلیغاتی که ممکن است یک سال موثر و مرتبط باشند , ممکن است ناگهان در سال آینده منسوخ شوند .
این سرعت حرکت دنیای دیجیتال است , به ویژه زمانی که به روشهای تبلیغات آنلاین میرسد .
تبلیغات برتر است که مشتریان جدید را به کسبوکار یا محصول شما جذب میکند . این ترفند پیدا کردن شکلی از تبلیغات است که متناسب با کسبوکار , بودجه شما و مشتریان هدف شما است. شما گزینههای زیادی برای انتخاب از رسانههای سنتی مانند رسانههای چاپی و رسانهای جدید مانند شبکههای اجتماعی خواهید داشت .
اگر تصمیم گرفتهاید تبلیغات انجام دهید , گام بعدی یافتن روشهای درست تبلیغات است . انتخابهای زیادی وجود دارد - و بیشتر آنها برای کسبوکار شما بد هستند .
حتی اگر همه چیز را درست انجام دهید , سود بردن با تبلیغات چالشهای خود را دارد . استفاده از روشهای اشتباه تقریبا ً غیرممکن است .
تبلیغات یکی از سه روش برای دریافت ترافیک و کیفیت بالا است. اگر در مورد کسبوکار خود جدی هستید , باید از تبلیغات استفاده کنید .
گام دوم تبلیغات برتر این است که به مهمترین سوالات پاسخ دهید که مشتری پس از خرید محصول شما چه سودی خواهد داشت؟
به عنوان صاحبان کسبوکار , ما رابطه نزدیکی با محصولات خود ایجاد میکنیم . آنها ایدههای ما , نبوغ ما و منبع درآمد ما هستند . شور و اشتیاق ما چیزی است که ما را تا این حد به خود جلب کردهاست , اما مرگ موفقیت تبلیغاتی ما نیز خواهد بود .
شما باید یاد بگیرید که چگونه این اشتیاق را در طول فاز تبلیغات کسبوکار به مکث بگذارید . تبلیغات خود را با نیازهای مشتری در نظر بگیرید . خواننده ممکن است نداند محصول شما چیست , چه کار میکند , چه هدفی دارد . یک نکته فروش که نویسنده شما ممکن است برای شما حس خوبی داشته باشد , اما چگونه توسط یک شنونده بیسواد درک میشود؟
راهنمایی همسالان خود را که وابستگی به کسبوکار شما ندارند , ثبتنام کنید . به بازخورد آنها گوش دهید و تبلیغات خود را حول علایق و نیازهای آنها بسازید .
گام سوم تبلیغات برتر جلب توجه و اعتماد کاربران و خریداران به محصولات یا خدمات شماست.خریداران دیگر مایل نیستند توجه خود را روی محصولی که ممکن است مشکلات آنها را حل کند یا نکند , صرف کنند. قبل از این که تصمیم خرید بگیرند , آنها به مدرکی نیاز دارند که نشان دهند شما چه چیزی را پیشنهاد میکنید . اطمینان حاصل کنید که شهادت مشتریان , ارتباط با فیلمهای محصول خود در عمل , یا نحوه راهنمایی که به کاربر نهایی در مورد نحوه عملکرد محصولات تان برای نتایج بهینه آموزش میدهد را در نظر بگیرید . چیزی برای سوال کردن باقی نگذارید .
گام چهارم تبلیغات برتر خواننده را متقاعد کنید که با ارائه مثالها و یا داستانهای کوتاهی که خواننده میتواند با آنها ارتباط برقرار کند , همان طور که شما فکر میکنید فکر کند و آنها را به سمت خرید هدایت کند .
شما به محصول خود اعتقاد دارید و آنها هم باید به محصول شما اعتماد کنند . آنها از محبوبیت افراد مشهور استفاده میکنند و داستانهای موفقیت که هر روز توسط کاربران مانند ما تعریف میشود . نکته جالب این است که تبلیغ برای شما , همراه با میلیونها نفر دیگر که آن را تماشا میکردند , طراحی شدهبود . آنها از مشتری درخواست کردند , به سوالات مهم پاسخ دادند و یک تن پول در این روند کسب کردند !
یکی از گام های اساسی تبلیغات برتر شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیس بوک است.فیس بوک برای مدتی به عنوان مهمترین سکوی تبلیغاتی مطرح بودهاست . اغلب شرکتها میتوانند ترافیک نسبتا ً ارزان و با کیفیت از فیس بوک دریافت کنند. اگر به تلاش برای تبلیغات فکر میکنید , احتمالا ً اولین گزینه خوب برای امتحان کردن است .
در مورد بهترین نوع تبلیغات , به یاد داشته باشید که فیس بوک سرگرمی بسیاری از مردم است . شما هم میتوانید سرگرمکننده باشید . اما پس از آن تبلیغات شما با آنچه که هر فرد بیشتر سرگرمکننده است مقایسه میشوند . فیس بوک در پیدا کردن چیزی که مردم میخواهند ببینند خوب است , بنابراین بار سرگرمی بالا است . به همین دلیل است که فیس بوک در تقویت باورهای مردم بسیار خوب است - مهم نیست که آنها چقدر نادرست باشند .
جایگزین این است که بر روی مزایایی که میتوانند از شما بگیرند مانند بیشتر بازاریابی تمرکز کنید . و بسیاری از موثرترین تبلیغات فیس بوک سود / واقعیت محور هستند . بخشی از سرگرمی میتواند به آن تبلیغات کمک کند که حتی بهتر عمل کنند .
هر دو فرمت ویدئو و متن میتوانند به خوبی کار کنند .
تبلیغات برتر موقعی ملموس است که مشتریان جدیدی به سوی شما سرازیر کند و محصولات و خدمات شما بفروش برسد.
تبلیغات برتر ممکن است اهداف مختلفی مانند افزایش آگاهی از برند , افزایش فروش یا افزایش حضور در مراسم داشته باشند. اما همه کمپین ها به منابع یک شرکت نیاز دارند , چه این پول از بودجه بازاریابی و چه از زمان و تخصص کارکنان باشد . زمانی که منابع در این خط هستند , رهبران میخواهند بدانند که راههایی که آنها خرج میکنند ارزشمند هستند .
با این حال , تعیین اثربخشی یک کمپین بازاریابی میتواند به چالش کشیده شود اگر رهبران نمیدانند چه چیزی را اندازهگیری کنند . درحالیکه بیان هدف کلی شما شروع خوبی است , اهداف باید به اندازه کافی خاص باشند تا به دادههایی که میتوانید جمعآوری و تحلیل کنید , متصل شوند . این که بازخورد شامل اعداد یا ادراکات مصرف کنندگان باشد , ارتباط دادن آن با کمپین ها میتواند به تعیین این که آیا شما عاقلانه از منابع خود استفاده میکنید , کمک کند .
تبلیغات برتر و منحصر بفرد سبب افزایش فروش میشود.برای یک کسبوکار موفق , تولید فروش و سود بیشتر ضروری است . با استفاده از تکنیکهای مختلف تبلیغات آنلاین , برندها میتوانند مشتریان بالقوه را جذب کرده و مزایای محصولات یا خدمات خود را به آنها منتقل کنند . هدف نهایی هر برند افزایش آگاهی از برند , افزایش حضور آنلاین و آفلاین آن و تولید درآمد است .
مشتریان امروزی باهوشتر از متوسط هستند ; آنها برندهای با حضور قوی در هنگام تصمیمگیری خرید را ترجیح میدهند . ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان هدف شما میتواند آنها را به خرید و امتحان محصولات شما ترغیب کند . اگر مخاطبین شما ویژگیها و مزایای محصولات و خدمات شما را بدانند , آنها را میخرند . این کار در نهایت عملکرد فروش شما را بهبود خواهد بخشید و به شما کمک میکند به اهداف فروش خود برسید .
با مبارزات تبلیغاتی مختلف , بازاریابان میتوانند برند خود را مشخص کرده و منافع گروه هدف را تحریک کنند . در این دنیای رقابتی , شرکتهای نوپا و کوچک باید برند خود را مشخص کرده و آگاهی را افزایش دهند . تبلیغات سنتی یا دیجیتال بهترین راه برای برجسته کردن مزایای رقابتی محصولات شما و چگونگی حل مشکلات مشتریان است . شما میتوانید در تبلیغات موتور جستجو , تبلیغات retargeting و تبلیغات آفلاین مانند تلویزیون , رادیو و روزنامه سرمایهگذاری کنید تا کسبوکار خود را به مخاطبان گسترده ارتقا دهید .
آیا مخاطبین شما در مورد محصول آتی شما میدانند یا اینکه شرکت توسعه برنامه کاربردی موبایل شما چطور میتواند مشکلات آنها را حل کند ؟ با استفاده از تکنیکهای تبلیغاتی مختلف میتوانید به مخاطبین هدف خود درباره محصولات آتی خود اطلاع دهید و یا ویژگیهایی را که برند شما را از رقابت جدا میکند , برجسته کنید .
چه ارائه تخفیف ویژه در خدمات تان و چه راهاندازی یک محصول جدید , میتوانید از طریق تبلیغات به مشتریان خود اطلاع دهید . تعریف بسیاری از افراد در مورد راهاندازی یک محصول یا سرویس جدید , تعداد چشم اندازهای را افزایش خواهد داد که میخواهند محصول را خریداری کنند . زمانی که یک محصول یا ویژگی جدید راهاندازی میکنید , باید تبلیغات موثری برای جذب مشتریان جدید ایجاد کنید .
تبلیغات در مورد هدف قرار دادن مخاطبان مناسب و تبلیغ محصولات یا سرویسهای شما در زمان مناسب است . این موثرترین راه برای رسیدن به مشتریان بالقوه بیشتر و بیشتر و خرید آنها است .
کسب و کارها قرنها از تکنیکهای مختلف تبلیغاتی استفاده کردهاند , چه کوچک , چه متوسط و چه قابلتوجه . تلویزیون , رسانههای چاپی و رادیو تکنیکهای تبلیغاتی سنتی هستند که بسیاری از شرکتها سالها برای ترویج برند خود استفاده کردهاند .
اما تحول عادات خرید مصرفکننده برای کسب و کارها برای به روز رسانی استراتژی تبلیغاتی آنها ضروری بودهاست . شرکتها باید آخرین روشهای تبلیغاتی را برای برآورده کردن انتظارات فزاینده مصرف کنندگان آگاه از فنآوری انجام دهند .
با واقعیت مجازی , واقعیت تقویتشده و هوش مصنوعی , برندها نحوه تبلیغ محصولات یا خدمات خود را تغییر دادهاند . بازاریابان علاوه بر تبلیغات سنتی تلویزیون و رسانههای چاپی , به بازاریابی دیجیتال نیز مراجعه میکنند تا برند خود را ارتقا داده و به مصرف کنندگان مدرن برسند .
متاسفانه بسیاری از شرکتها فرض میکنند که مشتریان آنها میدانند که چه چیزی ارائه میکنند . با این حال , این مورد نیست . کارآفرینان باید به گروه هدف خود در مورد محصولات یا خدمات خود آموزش دهند . مخاطبین هدف شما همچنین میخواهند در مورد برند , محصول یا سرویس شما اطلاعات بیشتری داشته باشند .
شما به عنوان صاحب کسبوکار یا بازاریاب باید به مخاطبین خود در مورد محصولات یا خدمات خود آموزش دهید و چه چیزی شما را منحصر به فرد میکند . تبلیغ کسبوکار شما از طریق ابزارهای مختلف به مشتریان احتمالی اجازه میدهد تا درک کنند که چگونه محصولات شما میتوانند به آنها در حل مشکلات آنها کمک کنند .
شما میتوانید مشتریان خود را با محصولات و راهحلهای تجاری خود با استفاده از تبلیغات و تبلیغات آموزشی آشنا کنید . بسیاری از برندهای تاسیسشده بر ایجاد ویدیو و آموزش برای نشان دادن نحوه کار محصول به کاربران جدید تمرکز میکنند . آموزش مخاطبین هدف شما در مورد محصولات شما موثرترین راه برای متقاعد کردن آنها برای انتخاب مکرر آنهاست . این استراتژی تاثیر مثبتی بر تلاشهای بازاریابی و درآمد شما خواهد داشت.
هر کسبوکار میخواهد مشتریان بیشتری را حفظ کند و آنها را وادار به انجام خریدهای تکراری کند . براساس آمار , خرید یک مشتری جدید ۲۵ برابر گرانتر از نگهداری یک مشتری موجود است . تکنیکهای مختلف تبلیغات آنلاین به برندها اجازه میدهند تا مشتریان را متقاعد کنند که به خرید سریع محصولات خود ادامه دهند . شما میتوانید مشتریان را تشویق کنید تا خریدهای مکرر را با استراتژی و تاکتیکهای تبلیغاتی درست انجام دهند .
یک مشتری که زمانی محصول شما را خریداری کردهاست ممکن است یک آگهی تبلیغاتی را در رسانههای اجتماعی ببیند . او را به یاد تجربه مثبت کاربر خود میاندازد و به او انگیزه میدهد تا خدمات دیگری را خریداری کند یا امتحان کند . به طور مشابه , اگر نام تجاری مورد علاقه شما یک اعلان فشار با یک کد کوپن برای شما ارسال کند یا آن را خریداری کند - حالا پیشنهاد کنید . در این مورد , به مشتریان یادآوری میشود که دوباره از وب سایت , برنامه کاربردی تلفن همراه یا فروشگاه خردهفروشی بازدید کرده و خرید کنند .
بهترین راه تبلیغات موفق برای کسبوکار شما راههای خلاقانه و ایدههای خارج از کادر برای گرفتن کسبوکار کوچک یا محلی شما در سطح بعدی وجود دارد و هدف این راهنما این است که به شما انگیزه دهد که این کار را انجام دهید . به خواندن ادامه دهید و سپس یک , دو یا سه نکته را امروز امتحان کنید تا کسبوکار خود را ارتقا دهید .
۱. در بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) وب سایت خود را بهینه کنید تا ترافیک با کیفیت بالا را از موتورهای جستجو دریافت کنید . این باید با یک برنامه وبلاگ نویسی منظم برای حداکثر نتایج ترکیب شود . اگر به کمک در بهینهسازی موتور جستجو نیاز دارید , از ما بخواهید تا به شما در رتبهبندی نتایج موتورهای جستجو کمک کنیم !
۲. آگهیهای گوگل با تمرکز کلید واژه مناسب و درک مخاطبان هدف شما , آگهیهای گوگل میتوانند خط پایین خود را به طور چشمگیری از محصولات یا سرویسهای شما افزایش دهند .
۳. در اینجا یک توصیه عالی برای ترویج کسبوکار خود ارائه دهید : یا محصولات یا خدمات خود را به یک دلیل ارزشمند اهدا کنید و نام کسبوکار خود را به افراد جدید در حین انجام یک کار خوب به دست آورید .
۴. آگهیهای فیس بوک اگر از فیس بوک برای تبلیغ کسبوکار خود استفاده میکنید , سیستم تبلیغاتی آنها را امتحان کنید تا علاقه و مشترکین بیشتری به صفحه داشته باشید . برای کمتر از ۵ دلار در روز , میتوانید برند خود را در صفحه فیس بوک خود در مقابل دیگران قرار دهید . دیگر رسانههای اجتماعی نیز شروع به انجام این کار میکنند , پس مراقب باشید !
۵.یک راه عالی برای رسیدن به ترافیک آنلاین سازگار برای ارزان , پیوستن به مخلوط است . تبلیغ کسبوکار شما آسان است و مردم را به محتوای آنلاین شما میرساند .
۶. اگر شرکت شما یک وب سایت ندارد , یک وب سایت واقعا ً میتواند در هنگام خواب کسبوکار شما را تبلیغ کند . امروز این اتفاق میفتد .
۷. تهیه لیست شما از طریق بازاریابی ایمیلی یک صنعت بزرگ با موفقیت اثباتشده بسیاری است . با پرسیدن آدرس ایمیل یک نفر شروع کنید و آن را از آنجا بگیرید .
۸. شرکت در نمایشگاه تجاری تقویم را بررسی کرده و ببینید چه نمایشهای تجاری ممکن است به شهر بیایند . دیگر صاحبان کسبوکار محلی را بشناسید و محصولات خود را با آنها به اشتراک بگذارید . راههای مختلفی برای ارتقا کسبوکار شما در این نمایشها وجود دارد و مشتریان احتمالی را به دست میآورد .
۹. شبکه به طور محلی به رویدادهای شبکهای و دیگر جلسات حرفهای در جامعه شما میرود . کسبوکار محلی خود را با آنها به اشتراک بگذارید و اطلاعات آنها را جمعآوری کنید .
۱۰. شروع گروه MEETUP a . گروه a یک روش ارزان و موثر برای جمعآوری افراد در اطراف یک علاقه مشترک است . ارتباط با مشتریان احتمالی ایجاد کنید و سپس محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید . همچنین میتوانید این را با بازاریابی ایمیلی جفت کنید!
اگر تصمیم میگیرید از این تکنیک تبلیغاتی برای ارتقای کسبوکار خود استفاده کنید , دقت کنید که ابتدا بر روی ایجاد ارتباط تمرکز کنید . در غیر این صورت , جامعه را به برند خود تبدیل خواهید کرد.
۱۱. مسافران پست خواهان چند نکته دنیای واقعی برای ارتقای کسبوکار شما هستند ? به کافهها , مدارس , و کسب و کارهای محلی خود بروید و یک مسافر را در مورد کسبوکار خود در بخش bulletin پست کنید .
۱۲. با وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید و وبلاگ نویسان بانفوذ را در رسانههای اجتماعی در صنعت کسبوکار خود پیدا کنید و سپس از آنها بخواهید محصول یا سرویس شما را بررسی کنند . یک بررسی عالی میتواند به شما تبلیغات زیادی بدهد .
همچنین برای وب سایت شما خوب است که به سایت آنها متصل شوید . Backlinking میتواند ترافیک شما را در موتورهای جستجوی اصلی افزایش دهد .
۱۳. گرفتن linkedin نه تنها میتواند کسبوکار شما را برای حساب linkedin امضا کند , بلکه این شبکه وب سایتهای ارتباط جمعی حرفهای نیز به شما اجازه میدهد تبلیغات تجاری هدفمند را اجرا کنید . بسیاری از مردم فکر میکنند که این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شماست .
۱۴. شبکههای آنلاین مبتنی بر جامعه شاخههای محلی را بررسی کنید , مکانی عالی برای ملاقات با افراد جامعه شما است که همان علایق شما را به اشتراک میگذارند . گروهی پیدا کنید که به کسبوکار شما نیاز دارد .
۱۵. خدمات مبتنی بر مکان کسبوکار خود را به خدمات مبتنی بر مکان مانند مکانهای گوگل , چهار ضلعی و چک فیس بوک تحویل میدهند تا به راحتی به صورت آنلاین پیدا شوند .
۱۶. انتشار این قطعات روابطعمومی در به اشتراک گذاشتن موفقیت کسبوکار شما یا تاثیر مثبت آن بر جامعه ارزشمند است . مطبوعات خود را به رسانهها منتقل کنید . این راه خوبی برای پیشبرد کسبوکار شما است .
۱۷. با رسانههای محلی خود تماس بگیرید و به روزنامه محلی یا ایستگاه تلویزیونی خود دسترسی پیدا کنید و داستانی درباره کسبوکار خود با آنها بنویسید . اغلب خبرنگاران در جستجوی داستانهای محلی بزرگ هستند . این یکی از راههایی است که برای مردم مسنتر تبلیغ میکند چون آنها عاشق انتشارات هستند .
۱۸. تیم CROSS با یک کسبوکار مکمل ارتقا یافته و محصولات یکدیگر را با مشتریان به اشتراک میگذارد . با همکاری درست میتوانید هر دو برند خود را تقویت کنید .
۱۹. کارگاهها و سمینارها را آموزش دهید تا به کتابخانه محلی یا مرکز اجتماعی خود دسترسی پیدا کنید و به شما پیشنهاد دهید که مهارت خود را به خوبی آموزش دهید . انجام این کار به شما فرصت رایگان میدهد تا کسبوکار خود را ارتقا دهید و دانش خود را به اشتراک بگذارید .
۲۰. سخنرانی عمومی دادن سخنرانی فرصتی عالی برای به رسمیت شناختن و احترام عموم است . فرصتهایی برای خروج از منطقه راحتی خود پیدا کنید و متوجه شوید . این یکی از راههایی است که میتوانید کسبوکار خود را به صورت آفلاین تبلیغ کنید .
۲۱. بازاریابی رسانههای اجتماعی کسبوکار شما را در توییتر , فیس بوک , Pinterest , یا سایر رسانههای اجتماعی دریافت میکند و شروع به اشتراک گذاری میکند . محتوای جالب را به اشتراک بگذارید , با دیگران درگیر شوید و پیشنهادهای عالی ارائه دهید . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما است زیرا بسیاری از مردم به رسانههای اجتماعی تکیه میکنند .
۲۲. یک محاکمه آزاد میخواهد بداند چطور کسبوکار شما را در آنجا به دست آورد ? هیچ چیز علاقه مردم را بهتر از ترویج کسبوکار شما با یک آزمایش آزاد یا یک نمونه آزمایشی آزاد نمیکند . یک راه ارزان و کمهزینه برای شما پیدا کنید تا چیزی را به طور رایگان به شما بدهد .
۲۳. درخواست ارجاع به مشتریان فعلی خود و یا مشتریانی که در گذشته با آنها کار کردهاید را بپرسید که از ارجاع خوشتان میآید . شما همچنین میتوانید یک پاداش بدهید اگر آنها به کسی مراجعه کنند . دقت کنید که مطابق با قوانین مربوط به حقالزحمه ارجاع باشید .
۲۴. بازاریابی محتوا میخواهد بداند چگونه یک کسبوکار را برای جمعیت جوانتر تبلیغ کند ? ایجاد یک وبلاگ و ارسال منظم یک روش عالی برای تبدیل شدن به یک رهبر قابلاعتماد در صنعت شماست .
۲۵. تبلیغات چاپی سعی در قرار دادن آگهی در روزنامه یا مجله هدف شده دارند . تبلیغات چاپی میتواند زمانی که به درستی هدف قرار میگیرند بسیار موفق باشد . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما به جمعیت قدیمیتر است .
۲۶. به مردم کوپن بدهید دوست دارند معامله کنند, و کوپنها راهی آسان برای گرفتن تلفن و تماس با شما یا ورود به فروشگاه هستند.این راه خوبی برای تبلیغ آنلاین کسبوکار تان در لیست خبرنامه ایمیل شماست.
۲۷. تبلیغ یک فروش میخواهد یکی از بزرگترین راههای ارتقای کسبوکار شما را بداند? تخفیف بدهید و مردم را به خرید ترغیب میکنند.ترکیب کردن با تبلیغات فیس بوک چیز خوبی است.
۲۸. معامله با سایر کسب و کارهایی که این روزها میتوانید با آنها معامله کنید.ماساژ برای طراحی گرافیک.نوشتن برای نجاری.با برخی روشهای خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن خدمات خود آشنا شوید.
۲۹. اسپانسر یک تیم مشاوره تبلیغاتی عالی برای کسبوکار شما? گرفتن لوگو و نام تجاری شما در تیم محلی لیگ کوچک راه خوبی برای کمک به کودکان و دیدن آنها است.
۳۰. یک مسابقه برگزار کنید یک آیپد رایگان را کنار بگذارید.افراد ایمیل یا شمارهتلفن خود را به شما میدهند و سپس پیگیری کنید.اطلاعات تماس ارزش زیادی دارد.همچنین میتوانید از این روش به عنوان راهی برای افزایش فهرست signup ایمیل خود و ورود به بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
۳۱. روی پیغام خود کلماتی که استفاده میکنید کار کنید و پیامی که به اشتراک میگذارید برای موفقیت حیاتی است.استخدام یک copywriter یا مرتب سعی کنید پیام خود را بهتر کنید.
۳۲. دستیابی به هیچ چیز آسانتر از یک کسبوکار غیر پاسخگو, مشتریان را میترساند.به ایمیل و تماسهای تلفنی فوری پاسخ دهید.
۳۳. یادداشت تشکر بنویسید - شما ارسال یک پیام تشکر یا دستنویس به مشتریان ارزشمند راهی عالی برای ایجاد وفاداری و کسب و کارهای تکراری است.
۳۴. کارتهای کسبوکار خود را ارتقا دهید اگرچه همه چیز دیجیتالی شدهاست, کارتهای تجاری بخش مهمی از تبلیغات هستند.کنت خود را بگیرید.
۳۵. اجاره یک بیلبورد یک آگهی بیلبورد میتواند با پیام و تصویر صحیح بسیار تاثیرگذار باشد.
۳۶. ایجاد لباس لوگو چه شما یک تیشرت یا کلاه بیسبال با لوگوی تجاری خود بر روی آن طراحی کنید, این قطعات لباس روشهای عالی برای گرفتن نوردهی هستند.
۳۷. میزبان یک رویداد که مردم عاشق احزاب و رویدادها هستند, بنابراین آن را برای میزبانی یک رویداد در محل کسبوکار خود برنامهریزی کنید.
۳۸. ارائه حوزه خدمات مشتری بزرگ همه سوالات را با هماهنگی و صبر بالا.همیشه به مشتریان لبخند بزنید و کسبوکار شما رشد خواهد کرد.
۳۹. از انجمنهای آنلاین استفاده کنید و فروم های آنلاین را در موقعیت کسبوکار خود پیدا کنید و به طور منظم مشارکت کنید.به سوالات پاسخ دهید و قدرت کسب کنید.
۴۰. آگهیهای عمومی حملونقل عمومی اگر در یک منطقه بزرگ شهری زندگی میکنید, کسبوکار خود را در یک اتوبوس شهری یا قطار برای نوردهی انبوه تبلیغ کنید.
۴۱. اتومبیل خود را نشان دهید که آیا یک وسیله نقلیه تجاری دارید یا نه, لوگوی تجاری خود را در کنار اتومبیل خود با شمارهتلفن روشن یا آدرس وب سایت قرار دهید.
۴۲. امضاهای ایمیل اطمینان حاصل میکنند که امضاهای ایمیل شما حاوی اطلاعات تماس برای کسبوکار شما هستند.این کار شناخت بیشتر مردم در مورد پیشنهاد شما را آسان میکند.
۴۳. تبلیغات YELP کسبوکار خود را بلند کرده و با فریاد دویدن.مشتریان کسبوکار شما را بررسی خواهند کرد و با بازبینیهای مثبت, ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو و نتایج جستجو به طور پیوسته در آن جریان خواهد داشت.
۴۴. بازاریابی مستقیم نامه قدرت بازاریابی مستقیم پست بسیار زیاد است.مخاطبین هدف خود را پیدا کنید, پیغام خود را ارسال کنید, ایمیل بفرستید و پاسخ را آنالیز کنید.
۴۵. آگهیهای رادیویی یک رادیو تبلیغ راهی عالی برای هدف قرار دادن مناطق جغرافیایی و رسیدن به افراد زیادی است.
۴۶. اگر اطلاعات هوشمند و جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید, یک برنامه رادیویی پادکست راهاندازی کنید.شما به راحتی میتوانید به یک نسل جدید از حضار برسید.همچنین میتوانید رابطه بهتری با مخاطبین فعلی خود ایجاد کنید.
۴۷. تبلیغ در برنامههای تلفن همراه بازار موبایل بسیار بزرگ است.فضای آگهی را روی برنامههای مختلف پیدا کنید که با صنعت و مخاطبین شما هماهنگ هستند.
۴۸. راهاندازی یک کانال یوتیوب یک سرویس ویدیویی شماره یک آنلاین است و آزاد است تا با بازاریابی دیجیتال شروع شود.چند ویدئو ایجاد کنید و کسبوکار خود را به اشتراک بگذارید.
۴۹. انتشار آنلاین مقاله تان به صورت آنلاین یکی از بهترین ایدهها برای ترویج کسبوکار و با هزینه بسیار پایین است.به وب سایت یا مجله آنلاین بروید که اخبار را در صنعت شما به اشتراک میگذارد و تجربه خود را از طریق نوشتن به اشتراک میگذارد.
۵۰. تبلیغ در تلویزیون یک آگهی تلویزیونی به شما این فرصت را میدهد که چیزی ایجاد کنید که بینندگان را درگیر کند و به خانه آنها برسد.
تبلیغات برتر در عصر طلایی تبلیغات , فقط تلویزیون و رادیو بود . اغلب تبلیغات از یک رویکرد فروش مستقیم استفاده میکردند , که اغلب توسط شخصیتهای نمادین و افراد مشهوری ارائه میشد که شخصا ً هر آنچه را که میفروختند تایید میکردند .
به سرعت به سمت عصر اینترنت پیش میرویم - جایی که مخاطبان به طور فزایندهای درک میشوند و حتی زمانی که به تاکتیکهای فروش سخت میرسد محتاطتر هستند . در حالی که قراردادهای مشهور هنوز محبوب هستند , تبلیغات اکنون بر روی تاثیر گذاشتن , فروش برند و از طریق تداعی و از طریق نشان دادن ارزشها تمرکز دارد , نه تنها فروش محصول . کسب و کارهای بیشتر با هدف ایجاد روابط با مخاطبان , ایجاد اعتماد و وفاداری طولانیمدت است .
تبلیغات موثر امروزه بسیار پیچیدهتر از این است که به کسی بگویید محصول شما وجود دارد و آنها باید آن را خریداری کنند . مصرف کنندگان میخواهند با برند ارتباط برقرار کنند , اصالت آن را باور کنند و بدانند که راهحلهایی برای مشکلات آنها فراهم میکند .
هر چه آمادگی بیشتری داشته باشید , مبارزه شما بهتر خواهد بود . پس , آماده شوید که کار جدی انجام دهید ( اما بدانید که ما پشت شما را داریم ! ) .
شش مرحله آمادهسازی وجود دارد که باید آن را تکمیل کنید . از بین رفتن تنها یک جز از فرآیند میتواند یک فرصت از دست رفته و یک اشتباه پرهزینه باشد …
تعیین اهداف و اهداف واضح - اگر دقیقا ً نمیدانید که میخواهید به چه چیزی برسید , از کجا میدانید موفقیت چگونه به نظر میرسد؟
مخاطبین خود را تعریف کنید - میخواهید با کمپین خود به چه کسی برسید؟
شخصیت خریدار خود را بسازید , یک نمایش خیالی از مشتری ایدهآل خود .
یک برنامه زمانبندی و بودجه تنظیم کنید - مطمئن شوید که واقعی و قابلدسترس است .
رسانههای خود را انتخاب کنید - کجا میخواهید تبلیغ کنید؟
پیغام کمپین خود را ایجاد کنید - آماده شوید که مستقیما ً با مخاطبین خود با یک بیانیه قدرتمند صحبت کنید .
در حالی که تبلیغات دیجیتال در حال افزایش جوی است , استفاده کامل از روشهای سنتی را رد نکنید . مردم هنوز تلویزیون تماشا میکنند , به رادیو گوش میدهند و نشریات چاپی را میخوانند . بسته به محصول یا سرویس شما , تنها تمرکز بر روی دیجیتال ریسک بیگانه کردن برخی از مخاطبین شما را دارد - که میتواند ضرر برند شما را بیش از خوب انجام دهد .
یک رویکرد ترکیبی از مخلوط کردن برخی تبلیغات دیجیتالی با برخی روشهای سنتی به شما اطمینان میدهد که تمام مخاطبین خود را پوشش داده و به حداکثر نوردهی دست یابید . یک آگهی تلویزیونی که مشتریان را به یک فروش در وب سایت شما یا یک آگهی رسانهای اجتماعی هدایت میکند که حاوی کوپن برای استفاده در فروشگاه است , نمونههایی از ترکیب قدیمی با این نسخه جدید است .
اگر بودجه واقعی را از ابتدا تعیین نکنید , خودتان را در معرض خطر حمل و نقل قرار میدهید و بیش از آنچه کسب و کارتان استطاعت آن را دارد خرج میکنید . و این فاجعهبار خواهد بود اگر کمپین تاثیر مطلوب نداشته باشد .
با تنظیم بودجه منطقی با استفاده از یک تکنیک سعی و درست از خود محافظت کنید . اندازه کسبوکار شما , و نیز اینکه چه مدت در کسبوکار بودهاید , مشخص خواهد کرد که کدام یک از این روشها برای شما بهتر عمل خواهند کرد . این فرمولی است که به شما کمک میکند شروع کنید .
فروش ناخالص سال گذشته را بگیرید و درصدی از آن رقم را به عنوان بودجه تبلیغاتی خود اختصاص دهید . مقدار نمونه بین ۲ تا ۵ درصد است .
به اهداف بازاریابی خود نگاه کنید و هزینههای ملاقات با آنها را تعیین کنید . اگر نمیتوانید همه چیز را انجام دهید , مهمترین آنها را اولویتبندی کنید .
از استاندارد صنعت خود استفاده کنید , که اگر الگوهای فروش قابلپیشبینی دارید میتواند مفید باشد .
یکی از مهمترین روش تبلیغات برتر را میتوان حضور در شبکه های اجتماعی دانست.برای بسیاری از ما تبلیغات شبکه های اجتماعی چیزی است که هر روز میبینیم . چه بیشتر از یک متعصب فیس بوک باشید و چه از محو شدن در محتوای تیک تاک لذت ببرید , احتمالا ً زمان زیادی را در برخی از فرمهای اجتماعی صرف میکنید - و بسیاری از تبلیغات رسانههای اجتماعی را میبینید .
این رفتار کاربر گواه این است که چرا پیادهسازی استراتژی تبلیغاتی شبکه های اجتماعی قوی از همیشه مهمتر است . شما میخواهید تلاشهای خود را برای داشتن توانایی توقف شست که توجه مشتریان احتمالی را به خود جلب میکند , انجام دهید.
تبلیغات شبکه های اجتماعی گسترش استراتژی کلی بازاریابی و تبلیغات شماست . شما مطالبی را در رسانههای اجتماعی ایجاد و منتشر خواهید کرد که به صنعت شما مربوط هستند . این ها معمولا ً محصولات و خدمات را ارتقا میدهند یا به یک کمپین تبلیغاتی گستردهتر غذا میدهند .
تبلیغات شبکه های اجتماعی شکلی متنوع و فراگیر از بازاریابی است که به بازاریابان امکان خلاق بودن را میدهد . همچنین بهترین مسیر برای بازاریابان به دنبال افزایش آگاهی از برند در این صنعت است . به این دلیل است که به آنها اجازه میدهد تا تصویری از برند که آنها میخواهند مصرف کنندگان را به فرزندی بپذیرند , ارائه دهند .
تبلیغات شبکه های اجتماعی به بازاریابان این فرصت را میدهد تا واقعا ً آنچه کار میکند را آزمایش کنند. علاوه بر این , شما میتوانید مخاطبان جدید را پیدا کنید و بهتر درک کنید که چگونه مردم با محتوایی که ایجاد میکنید درگیر میشوند .
براساس یک روز به روز , شما میتوانید تصاویر متمرکز بر محتوا را آپلود کنید یا آگهیهای نمایش سازگار شده را به رسانههای اجتماعی نشان دهید . همچنین ممکن است انتخاب کنید که با اینفلوئنسرها کار کنید و از ابزارهای تبلیغاتی ارائهشده توسط رسانههای اجتماعی انتخابی خود استفاده کنید .
تبلیغات رسانههای اجتماعی قطعا ً میتواند به لطف یک roi سریع ( بازگشت سرمایهگذاری ) و دسترسی فوری به بینش , موثر باشد . شما میتوانید یک پست تحت حمایت را در صبح قرار دهید و ایده نامزدی و کلیک کردن با ناهار را داشته باشید .
این همچنین به این معنی است که شما میتوانید تاکتیکهای خود را در صورت نیاز و در صورت نیاز تطبیق دهید تا بهترین شانس موفقیت را به تبلیغات خود بدهید . از طریق ویژگیهای بینش و ابزارهای بیرونی میتوانید دادهها را جمعآوری کنید تا بفهمید کدام عناصر استراتژی رسانههای اجتماعی شما نتایج ایجاد میکنند .
رسانههای اجتماعی به شما دسترسی مستقیم به مشتریان بالقوه و بینشهای فوری کسبوکار میدهند . سپس این موارد را میتوان در سایر جنبههای سازمان خود ( مانند تحقیقات بازار برای محصولات و خدمات جدید ) مشاهده کرد. علاوه بر این , این به شما این فرصت را میدهد که با یک مخاطب گستردهتر از آنچه که میتوانید صحبت کنید .
دستیابی به دسترسی ارگانیک دشوار است و بنابراین تبلیغات رسانههای اجتماعی یک پیروزی نسبتا ً سریع را فراهم میکند . ویژگیهایی که میتوانند روشن و خاموش شوند میتوانند به شما کمک کنند بهتر درک کنید که برای برند شما و جمعیت شناختی که میخواهید به آن برسید چه کار میکند .
تبلیغات روشی برای ترغیب یا تشویق افراد به اقدام است , چه برای اهداف فروش و چه برای آگاهی از برند .
تبلیغات خوب از طریق صدا کاهش مییابد , تاثیرگذار , به یاد ماندنی است , و نیازمند توجه بیننده است . مهم نیست که کدام رسانه را انتخاب میکنید , تبلیغات میتواند به روشهای مختلفی مانند :
تبلیغات به مصرفکننده درباره محصولات و خدمات شما اطلاع میدهد که مشتری را ترغیب میکند تا با تاکید بر مزایای تبلیغات , محصول یا سرویس خود را بالای ذهن نگه دارد و به عنوان یک یادآور برای مخاطب هدف شما عمل میکند که اغلب تفاوت بین بازاریابی است . بله , فرق دارد !
تفاوت اصلی بین این دو فعالیت تجاری این است که تبلیغات بخشی از بازاریابی است . بازاریابی برنامه فراگیر چگونگی ارتباط شما با مخاطبین از طریق کانالها و محیطهای مختلف است . تبلیغات راهی است برای ارسال پیام برند .
میلیاردها دلار صرف تبلیغات در سراسر جهان میشود , که نشان میدهد این یک راه سودآور برای ارتباط دادن پیام برند , محصول یا سرویس به مصرفکننده است . یک تبلیغ سودآور , تبلیغاتی است که در رسیدن به مخاطب هدف موثر است و منجر به اقدام مصرفکننده میشود که به احتمال زیاد محصول را خریداری میکند .
تبلیغات هنوز موثر است زیرا به سه هدف اصلی دست پیدا میکند که چرا یک کسبوکار تصمیم میگیرد در وهله اول تبلیغ کند . بیایید نگاهی دقیقتر به آنها بیندازیم :
تبلیغات وقتی محصول یا سرویس جدیدی در بازار دارید اطلاع میدهند , باید مردم را از آن آگاه کنید . از یک تبلیغ اطلاعاتی برای معرفی یک شرکت جدید برند , محصول یا سرویس به بازار استفاده میشود . قبل از اینکه بتوانید مشتریان را متقاعد کنید که بهترین گزینه را دارید , آنها باید بدانند که محصول یا سرویس شما در سطح پایه چه کار میکند .
اگر محصول یا سرویس شما راهحلهای پیچیدهای ارائه دهد , یک تبلیغ اطلاعاتی میتواند با موفقیت پیام را به مشتری تحویل دهد , زیرا این نوع تبلیغات حول تشریح ویژگیهای راهحل و مزایای مشتری متمرکز هستند .
تبلیغات اگر یک محصول یا سرویس در فضای رقابتی بسیار رقابتی ارائه دهید , مانند صنعت خودرو , متقاعد کردن مشتریان یک هدف کلیدی تبلیغاتی شرکت شما خواهد بود . زمانی که مشتریان درک اولیه از محصولات و صنعت شما دارند , باید به آنها نشان دهید که چرا برند شما است . برخی گزینهها شامل تاکید بر کیفیت محصول , خدمات , ویژگیهای منحصر به فرد , صمیمیت محیطی , عامل خنک , فنآوری لبه برش و هزینههای پایین هستند. برخی همچنین از گرافیک استفاده میکنند که به جنبه احساسی مصرفکننده ضربه میزند , یک تاکتیک رایج که در تبلیغات متقاعد کننده استفاده میشود .
تبلیغات زمانی که مشتری را معرفی کردید و متقاعد کردید , گام بعدی شما این است که مطمئن شوید که شما را فراموش نمیکنند , تا مطمئن شوید که در راس ذهن خود هستید . آگهیهای یادآور به سادگی پیام برند شما را به یک بازار کاملا ً تثبیتشده تقویت میکنند. ایده کلی حفظ آگاهی از ذهن است .