تبلیغات طلایی(10 قانون طلایی تبلیغات)عنوان این صفحه از سایت جام ارژنگ مجری تبلیغات است.تبلیغات طلایی در سایت های خارجی و داخلی بر این هدف استوار است که راهها و روش هایی ارائه دهد تا با استفاده از این روش ها و استفاده از 10 قانون طلایی تبلیغات بتوانند به کسب و کارها کمک نمایند.تبلیغات همچنین دارای ابزارهای رایگان فراوانی بویژه در تبلیغات آنلاین دارند که صاحبان کسب و کار و مشاغل میتوانند از آن ها به رایگان استفاده کنند.دیوید اگیلوی پدر تبلیغات روش های مهمی که حاصل تجربیات او در عرصه تبلیغات است را برای موفقیت بازاریابان و تبلیغ دهندگان و مدیران تبلیغات ارائه کرده است.در این بخش 10 قانون طلایی تبلیغات را تحت عنوان تبلیغات طلایی ارائه کرده ایم.با ما باشید
>
تبلیغات باعث میشود محصول بد سریعتر شکست بخورد .
این یک حقیقت است , پس آن را تکرار کنید تا زمانی که صدایتان را از دست ندهید . مهم نیست که وقتی محصول خود را خلق یا آزاد میکنید , نیات شما چقدر خوب است - اگر پول زیادی صرف تبلیغ آن میکنید و هیچکس آن را خریداری نمیکند , پس بهتر است به واقعیت برگردید .
همیشه ممکن است از دیگر بخشهای ضروری آمیخته بازاریابی مانند مکان یا قیمت چشمپوشی کنید . اما اگر شما نوردهی کاملا ً صفر نداشته باشید , محصول شما فروش ندارد زیرا هیچکس آن را نمیخواهد .
تحقیق بازار انجام دهید . البته , شما ممکن است محصول خوبی داشته باشید , اما باید بدانید که افرادی وجود دارند که واقعا ً میخواهند آن را بخرند . هر چه تحقیقات بی طرفانه تری انجام دهید , بیشتر درباره بهبود محصول یا تاکتیکهای خود خواهید فهمید .
در تبلیغات همه دادهها را نمیتوان ردیابی کرد .
به حقیقت گفته میشود , تنها نیمی از بازاریابی توسط دادهها هدایت میشود . دیگران ترکیبی نامتعادل از خوش بینی , غریزه و تجربه هستند . استعداد و شانس نیز در برخی سطوح کاربرد دارد. اما فقط حدود نیمی از آنها تجزیه و تحلیل , تحقیق و پیگیری هستند .
شما میتوانید از دادهها یاد بگیرید , اما ترفند واقعی درک این است که همه دادهها کاملا ً قابلاعتماد نیستند و تفسیر دادهها بخش دشوار است .
یکبار دیگر تحقیق کنید. بهترین کار این است که واقعا ً وقت خود را با دادههای خود سپری کنید , و با نظریهها درباره اینکه چرا اقدامات خاصی انجام میشوند , صحبت کنید.
برای مثال , اگر بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت شما بازدیدکنندگان جدیدی باشند , و شما اخیرا ً یک صفحه فیس بوک راهاندازی کردهاید , احتمالا ً ارتباطی در آن وجود دارد .
قانون دوم تبلیغات طلایی این است که بدانیم تبلیغات زمان میبرد .
برای شروع , تبلیغات بیش از چند روز طول میکشد تا ایجاد شود . خلاقانه ترین و اساسیترین مبارزات در جهان ماهها طول میکشد تا ایجاد شود , و حتی آنهایی که کوچکتر هستند هفتهها طول میکشند . به هر حال , خلاقیت نمیتواند سریع انجام شود - برای ارزان .
نکته دوم : شروع کار تبلیغات زمان میبرد . ممکن است شش یا هفت تاثیر داشته باشد قبل از اینکه نام تجاری را از آگهی به یاد بیاورید . ممکن است ۱۰ تا ۱۵ برداشت طول بکشد تا کسی آماده خرید شود - حتی زمانی که آنها بخشی از مخاطبان هدف هستند . به طور کلی , تبلیغات چند هفته طول میکشد تا متوجه تفاوت شوید .
اگر میدانید که مخاطبین شما در پاییز شروع به خرید خواهند کرد , در بهار قبل آماده شوید . اگر میدانید چه ماهی از زمستان سودآوری کمتری دارند , به جای ارائه تخفیف , یک کمپین خلاقانه تر برنامهریزی کنید . این کار با یک برنامه بازاریابی و ارتباطات آغاز میشود که بخش مهمی از اجرای یک کسبوکار است .
متناوبا , پیشنهادی را که باید به سرعت جبران شود , ترویج کنید. فروش فلاش , تبلیغات ۲۴ ساعته , یا معامله آخر هفته راه خوبی برای ایجاد فوریت در میان مخاطبین شماست . با این حال , شما باید این هفتههای ترفیع و یا حتی ماهها را پیشاپیش برنامهریزی کنید .
یک اصل تبلیغات طلایی این است که جواب درست امروز جواب اشتباه فردا است .
ممکن است چیزی در یک زمان بدون نقص کار کند , و بعد از آن نه بعدا ً. زمان تغییر میکند, روند تغییر میکند و مردم میآیند و میروند . یک ایده درخشان به طور کامل باعث شکست کسی خواهد شد و فرد دیگری را به اوج میرساند .
به همین دلیل است که شرکتها تغییر نام میدهند , لوگوی خود را تغییر میدهند , عنوان را تغییر میدهند , و گاهی اوقات از کسبوکار خارج میشوند . چالش ادامه دارد و پیام شما میتواند به شما کمک کند این کار را بکنید .
در صنعت خود و در همه جای دیگر به روند خود ادامه دهید .
شما نباید از رقابت خود نسخهبرداری کنید , اما نباید از استفاده از منابع خاص بترسید . برای مثال , اگر صنعت شما در حال حاضر بیشتر محصولات را به جای فروشگاه به صورت آنلاین میفروشد , پس راهاندازی وب سایت تجارت الکترونیک میتواند ایده خوبی باشد .
قانون طلایی سوم در تبلیغات این است که باید در تبلیغات انتظار شکست هم داشته باشیم.
به سادگی فرض کنید , اغلب تبلیغات یا متقاعد نمیشوند , در زمینه درست قرار نمیگیرند , یا هدف از آن معمولی بودن است . ( گرچه , به جای چیزهای معمولی , مشتریان آنها را " حرفهای " یا " صیقلی " مینامند . )
یک چیز جدید امتحان کنید و آن ایده یا پیام تازه را در مقابل مخاطبین خود قرار دهید . از خلاق بودن نترسید - با فرض اینکه مرتبط است , مخاطبین شما به شما احترام میگذارند .
سوال کنید که چرا کسی اهمیت خواهد داد اگر شما ۲۰ % را به خارج پیشنهاد میکنید , یا یک آیتم دوم رایگان , یا شما یک محصول جدید را آزاد میکنید . از شما بپرسید که آیا در حال ارائه هر نوع سرگرمی هستید . بهترین تبلیغات از طریق سرگرمی و ترغیب اطلاعرسانی میکنند.
تبلیغات خود را امتحان کنید . تحقیق کنید , چند تبلیغ مختلف بنویسید و یافتههای خود را تحلیل کنید . اگر این کار را به درستی انجام دهید , همیشه چیزی مفید را کشف خواهید کرد .
این را به یاد داشته باشید : شکست آنلاین مقرونبهصرفه است . چند تبلیغ ادوردز یا فیس بوک را امتحان کنید و قبل از بزرگ شدن تا حد ممکن یاد بگیرید . شکست , سپس یادگیری , بهبود و موفقیت - چون واقعا , این روحیه کارآفرینی به طور خلاصه است .
در تبلیغات طلایی اول به مخاطبین خود فکر کنید .
یکی از بدترین اشتباهاتی که یک صاحب کسبوکار میتواند مرتکب شود , فراموش کردن مخاطبین خود است . البته , شما میخواهید وب سایت , فیس بوک , یا لوگو خوب به نظر برسد , اما آنچه فکر میکنید خوب است ممکن است چیزی باشد که مخاطبین شما از آن متنفر باشند .
این یک راهحل برای هر کسی است که محصول شگفت انگیزی ندارد که خود را میفروشد ( که به هر حال بسیار نادر است ) . یک فرد ۲۰ ساله کمتر عاشق یک برند است که به نظر میرسد هدف والدینش باشد .
شاید شما متوجه یک روند در اینجا شدهاید , اما تحقیق همه چیز در این صنعت است . هیچ اتفاقی نمیافتد و هیچ اتفاقی نمیافتد . بنابراین از اعضای مخاطبین خود بپرسید , برخی از تصاویر یا پیامها را امتحان کنید و ببینید که مردم چگونه واکنش نشان میدهند .
بودجههای تبلیغاتی به طور یکنواخت مقیاس نمیشوند .
هر چه بیشتر سرمایهگذاری کنید , بیشتر در هر فضایی باز خواهید گشت .
اگر بودجه زیادی دارید , بهتر است خودتان کار کنید . تحقیق کنید , یاد بگیرید که از فتوشاپ استفاده کنید , دقت کنید که نوشتن شما موثر باشد , و وقتی در دسترس است درخواست کمک کنید . آژانسها ارزان نیستند , و بهتر است کسی را استخدام نکنید تا استخدام یک نویسنده یا طراح ضعیف برای انجام کار .
وقت صرف یادگیری ابزارها کنید . اینترنت همه چیز را در بازاریابی در دسترس صاحبان کسبوکار قرار دادهاست . ممکن است بودجه شما برای اغلب آژانسها بسیار کم باشد , اما اگر تبلیغات خود را راهاندازی کنید , خیلی زیاد است .
برای شروع یک تبلیغات طلایی کافیست بدانیم که هنگام شروع یک کسبوکار , تبلیغات یک راه عالی برای گفتن به مشتریان بالقوه در مورد محصولات و خدمات شما است - و فرصتی برای وسوسه کردن آنها برای خرید از شما .
تبلیغات میتواند یک فعالیت پرهزینه به نظر برسد اما شما باید حدود ۸ درصد از درآمد کلی خود را صرف بازاریابی کسبوکار خود از طریق تبلیغات کنید .
اگر بودجه بازاریابی کمی دارید , راههای ارزان و رایگان برای بازاریابی کسبوکار شما وجود دارد - اگرچه تبلیغات این روش میتواند به مشتریان کمتری منجر شود .
قاعده طلایی زمانی که تبلیغات ساده است : اطمینان حاصل کنید که سود بیشتری از مشتریان در پاسخ به تبلیغات خود کسب میکنید تا هزینه تبلیغات .
این به عنوان بازگشت مثبت سرمایهگذاری ( roi ) در برابر هزینههای تبلیغاتی شما شناخته میشود.
قبل از اینکه شما به خرید فضای تبلیغاتی در یک روزنامه محلی و طراحی تبلیغ خود بپردازید , به این معنی است که بدانید چگونه کسبوکار خود را تبلیغ کنید تا مشتریان مناسب را جذب کند .
چهار گام برای تبلیغات طلایی به مشتریان مناسب با استفاده از کانالهای درست به این معنی است که هر پوند که صرف تبلیغات میکنید تا حد ممکن موثر خواهد بود .
هدف از تبلیغات این است که از پولی که صرف تبلیغات میکنید سود بیشتری کسب کنید - یک نتیجه منفی به این معنی است که شما پول هدر رفته را به اندازه کافی برای استفاده از آن به ارمغان نیاورده اید .
برای کمک به اطمینان از اینکه تبلیغات شما تا حد ممکن موثر است , سعی کنید از این مراحل پیروی کنید :
مرحله 1 . تصمیم بگیرید مشتریان شما چه کسانی هستند : این کار ساده به نظر میرسد اما شما باید انواع مشتریانی را که به احتمال زیاد از شما خریداری خواهند کرد , بررسی کنید . درک اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند , به شما اطمینان میدهد که پیام درست را به شیوهای ایجاد میکنید که به آنها التماس میکند و میدانید چطور میتوانید به آنها برسید . مگر اینکه بخواهید برای همه تبلیغات مالی خرج کنید و بتوانید تبلیغات خود را در مشتریان مناسب هدف قرار دهید .
مرحله 2 . یاد بگیرید که کجا باید کسبوکار خود را تبلیغ کنید : انواع مختلف مشتریان از رسانهها به روشهای مختلف استفاده خواهند کرد . دانستن اینکه مشتریان شما با چه نوع رسانهای درگیر میشوند به این معناست که میتوانید کسبوکار خود را تبلیغ کنید که مشتریان بیشتر به آن نگاه میکنند و به آن پاسخ میدهند . اگر مشتریان شما عمدتا ً کسب و کارهای دیگری هستند پس چرا مطبوعات تجاری را شناسایی نکنید که کارکنان کنترل خرید در آن شرکتها به احتمال زیاد خوانده میشوند . همچنین میتوانید از رسانههای اجتماعی برای هدف قرار دادن انواع خاص و جمعیت شناختی مشتریان , مانند بیش از ۵۰ s , برای هدف بهتر خدمات و محصولات سبک زندگی استفاده کنید. کانالهای رسانهای مختلفی برای تبلیغ با موتورهای جستجو , وب سایتها , رسانههای اجتماعی , روزنامههای محلی , هیاتهای خدمات اجتماعی , رادیو , تلویزیون , بروشور , بیلبورد و پوستر وجود دارد. آنهایی را انتخاب کنید که مشتریان بیشتر از آنها استفاده میکنند .
مرحله 3 . ایجاد نسخه تبلیغاتی موثر : بسیاری از کسب و کارها اشتباه میکنند که به مردم بگویند که محصولات و خدمات آنها چقدر درخشان / ارزان / اختصاصی / منحصر به فرد هستند و سپس تعجب میکنند که چرا تبلیغات آنها موثر نبوده است. به جای صحبت کردن در مورد محصول یا سرویس شما تبلیغات ایجاد کنید که نشان میدهد چگونه محصول یا سرویس شما مشکل مواجه با مشتریان شما را حل خواهد کرد .
4- اضافه کردن یک کد مرجع به تبلیغات , یک شمارهتلفن اختصاصی یا یک نشانی اینترنتی خاص وب سایت را در نظر بگیرید تا بتوانید مشتریانی را که با شما تماس میگیرند و یا به سایت شما مراجعه میکنند , بشمارید و میزان هزینه آنها را اندازهگیری کنید . برخی کانالها - مانند تلویزیون - ممکن است تماسهای زیادی ایجاد کنند اما تبدیل پایین به مشتریان را ایجاد کنند , در حالی که مجلات تخصصی ممکن است تماسهای کمتری ایجاد کنند , اما از سوی مردم به احتمال زیاد مشتری میشوند . بررسی کنید که چگونه هزینههای تبلیغاتی شما در طول کانالها موثر هستند و هزینههای خود را به کسانی منتقل کنید که بیشترین تاثیر را دارند .
داشتن وب سایت میتواند یک شروع عالی برای ارائه یک تبلیغات عالی باشد.
اگر کسبوکار شما تازه شروع شدهاست و بودجه بازاریابی زیادی ندارید , راههای ارزان و حتی رایگان برای شروع تبلیغ کسبوکار و جذب مشتری وجود دارد .
شما مجبور نیستید پول خرج کنید و از تکنیکهای آنلاین و کار سخت مانند توزیع جزوات خود استفاده کنید و مشتریان را به پول نسبتا ً کمی جذب کنید .
راهاندازی یک وب سایت برای تبلیغ کسبوکار : داشتن یک حضور آنلاین قوی و با یک وب سایت که میتوانید از طریق سایتهای شبکههای اجتماعی , موتورهای جستجو و لیستهای آنلاین به مشتریان جدید برسید , مهم است .
داشتن تمام اطلاعات در دسترس در یک وب سایت به این معنی است که مشتریان احتمالی و موجود میتوانند به راحتی کسبوکار شما را تحقیق کنند .
یک وب سایت نیازی به هزینه زمین ندارد و خدمات ساختمانی وب سایت ارزان زیادی آنلاین وجود دارد .
اطمینان حاصل کنید که آدرس وب شما ساده و آسان است و سپس لیستی برای کسبوکار خود در موتورهای جستجو تنظیم کنید .
گوگل و بینگ هر دو آزاد هستند تا کسبوکار محلی را فهرست کنند.
راهاندازی یک وبلاگ و به روز رسانی آن به طور منظم راه خوبی برای افزایش خوانندگان و ترافیک در وب سایت شما است .
انواع کلمات و عباراتی را که مشتریان بالقوه برای جستجو برای کسب و کاری مانند شما در عنوان وب سایت شما و در تیتر اخبار و در متن استفاده میکنند , در نظر بگیرید .
فراموش نکنید که توجه وب سایت تان به صورت آنلاین در نتایج موتور جستجو برای جذب مشتریان مهم است .
جعبهابزار آزاد سئو را برای راهاندازی کسبوکار برای طیف وسیعی از مبتدی و همچنین نکات و ترفندهای پیشرفته برای جلب توجه سایت خود به صورت آنلاین بررسی کنید .
اسلایدشو تبلیغات و طراحی سایت و سئو و تمام خدماتی که در این وب سایت انجام میشود در این پست قرار داده شده است.لینک های سایت های برتر تبلیغات به همراه آموزش های مفید در باره بهینه سازی موتورهای جستجو که میتواند برای کاربران جالب باشد.کسب و کارها میتوانند با مراجعه به مقالات آموزشی سایت ما از روش های تبلیغات باخبر شوند.کسانیکه مایل به سئو هستند و میخواهند این عمل بهینه سازی وب سایت را بیاموزند میتوانند در این سایت به خواسته های خود برسند.در صورتیکه نیاز به مشاوره رایگان در زمینه های تبلیغات گوگل،تبلیغات اینستاگرام،تبلیغات در تلگرام،سئو سایت با انواع کلیدواژه های درخواستی،طراحی سایت های مدیریتی،صنعتی،شرکتی ،خدماتی و فروشگاه آنلاین هستید میتوانید با ما تماس بگیرید.
برای ایجاد یک فرصت طلایی و شروع یک تبلیغات خوب ابتدا وب سایت خود را بروز رسانی کنید.وب سایت شرکت شما در ورودی است . معمولا این اولین تماس مجازی است که مشتری ممکن است با شرکت شما داشته باشد و هر زمان که آنها شک دارند , وب سایت برای پیدا کردن پاسخها استفاده میشود . این وب سایت باید اعتماد و اعتبار را منتقل کند. بنابراین , نشان دادن کسب و کارهایی که شرکت شما در آن کار میکند , خدمات / محصولات ارائهشده و جزئیات تماس مهم است .امروزه گوشیهای هوشمند و تبلت نقش مهمی در دسترسی به اینترنت دارند . داشتن یک چیدمان پاسخگو بسیار مهم است . از این راه مطمئن خواهید شد که هر کسی میتواند خدمات شما را ببیند .
مزایای بودن در شبکههای اجتماعی مختلف نامحدود است و یک فرصت طلایی برای تبلیغات است. بیشتر از دریافت ترفیع , مردم میخواهند تجربه متفاوتی با برند شما داشته باشند و شبکههای اجتماعی کانال خوبی برای این کار هستند .برای مثال در فیس بوک , ایده ایجاد یک FanPage ( صفحه شرکتی ) است تا بتوانید به شیوهای آزاد و آسان با مشتریان خود در تماس باشید . همچنین امکان سرمایهگذاری در تبلیغات حمایتشده , گسترش دامنه فعالیت و رسیدن به مخاطبان خاص وجود دارد . فیس بوک در واقع بزرگترین شبکه اجتماعی با بیش از ۱ میلیارد کاربر است که میتواند به یک گزینه سرمایهگذاری عالی برای شرکت شما تبدیل شود .از سوی دیگر , ایکس یک پویایی کاملا ً متفاوت دارد . این به شما اجازه میدهد تا با حداکثر ۱۴۰ کاراکتر اخبار را پست کنید. از آن برای پخش اخبار سریع و کوتاه استفاده میشود و بنابراین بیشتر از فیس بوک استفاده میشود .گزینههای دیگری مانند linkedin , اینستاگرام , Pinterest و گوگل + وجود دارند . همه آنها ویژگیهای متفاوتی دارند و این نوع ارتباطات که میتوانید با مشتریان خود داشته باشید را گسترش میدهد .
چگونه تبلیغات طلایی را با یک طراحی خوب وب سایت برای کسب و کارمان ایجاد کنیم؟وب سایت به استراتژیها و تکنیکهای مورد استفاده برای تولید درآمد از یک وب سایت اشاره دارد. آن شامل یافتن راههایی برای کسب پول از ترافیک آنلاین و تعامل کاربر است. در اینجا چند نکته کلیدی برای درک این موضوع آورده شدهاست :
تبلیغات : نمایش تبلیغات در وب سایت میتواند یک راه مشترک برای کسب درآمد باشد . این میتواند شامل تبلیغات بنر , تبلیغات بومی یا تبلیغات ویدیویی باشد.
بازاریابی وابسته : توصیه محصولات یا خدمات و کسب یک کمیسیون برای هر ارجاع موفق میتواند یک روش سودمند برای تبلیغات طلایی باشد .
محتوای حمایتشده : انتشار پست یا مقالات تحت حمایت مالی میتواند منبع درآمد را از طریق ترویج سایر برندها یا کسب و کارها فراهم کند.
عضویت یا اشتراک : ارائه محتوای انحصاری یا ویژگیهای حق بیمه به اعضای پرداختشده میتواند یک استراتژی ارزشمند برای تبلیغات طلایی باشد .
تجارت : فروش محصولات یا خدمات مستقیما ً بر روی وب سایت میتواند راهی موثر برای تولید درآمد باشد .
با پیادهسازی این تکنیکهای طلایی وب سایت , صاحبان وب سایت میتوانند پتانسیل درآمد خود را به حداکثر برسانند و یک کسبوکار آنلاین پایدار ایجاد کنند .
بهترین راه تبلیغات موفق برای کسبوکار شما راههای خلاقانه و ایدههای خارج از کادر برای گرفتن کسبوکار کوچک یا محلی شما در سطح بعدی وجود دارد و هدف این راهنما این است که به شما انگیزه دهد که این کار را انجام دهید . به خواندن ادامه دهید و سپس یک , دو یا سه نکته را امروز امتحان کنید تا کسبوکار خود را ارتقا دهید .
۱. در بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) وب سایت خود را بهینه کنید تا ترافیک با کیفیت بالا را از موتورهای جستجو دریافت کنید . این باید با یک برنامه وبلاگ نویسی منظم برای حداکثر نتایج ترکیب شود . اگر به کمک در بهینهسازی موتور جستجو نیاز دارید , از ما بخواهید تا به شما در رتبهبندی نتایج موتورهای جستجو کمک کنیم !
۲. آگهیهای گوگل با تمرکز کلید واژه مناسب و درک مخاطبان هدف شما , آگهیهای گوگل میتوانند خط پایین خود را به طور چشمگیری از محصولات یا سرویسهای شما افزایش دهند .
۳. در اینجا یک توصیه عالی برای ترویج کسبوکار خود ارائه دهید : یا محصولات یا خدمات خود را به یک دلیل ارزشمند اهدا کنید و نام کسبوکار خود را به افراد جدید در حین انجام یک کار خوب به دست آورید .
۴. آگهیهای فیس بوک اگر از فیس بوک برای تبلیغ کسبوکار خود استفاده میکنید , سیستم تبلیغاتی آنها را امتحان کنید تا علاقه و مشترکین بیشتری به صفحه داشته باشید . برای کمتر از ۵ دلار در روز , میتوانید برند خود را در صفحه فیس بوک خود در مقابل دیگران قرار دهید . دیگر رسانههای اجتماعی نیز شروع به انجام این کار میکنند , پس مراقب باشید !
۵.یک راه عالی برای رسیدن به ترافیک آنلاین سازگار برای ارزان , پیوستن به مخلوط است . تبلیغ کسبوکار شما آسان است و مردم را به محتوای آنلاین شما میرساند .
۶. اگر شرکت شما یک وب سایت ندارد , یک وب سایت واقعا ً میتواند در هنگام خواب کسبوکار شما را تبلیغ کند . امروز این اتفاق میفتد .
۷. تهیه لیست شما از طریق بازاریابی ایمیلی یک صنعت بزرگ با موفقیت اثباتشده بسیاری است . با پرسیدن آدرس ایمیل یک نفر شروع کنید و آن را از آنجا بگیرید .
۸. شرکت در نمایشگاه تجاری تقویم را بررسی کرده و ببینید چه نمایشهای تجاری ممکن است به شهر بیایند . دیگر صاحبان کسبوکار محلی را بشناسید و محصولات خود را با آنها به اشتراک بگذارید . راههای مختلفی برای ارتقا کسبوکار شما در این نمایشها وجود دارد و مشتریان احتمالی را به دست میآورد .
۹. شبکه به طور محلی به رویدادهای شبکهای و دیگر جلسات حرفهای در جامعه شما میرود . کسبوکار محلی خود را با آنها به اشتراک بگذارید و اطلاعات آنها را جمعآوری کنید .
۱۰. شروع گروه MEETUP a . گروه a یک روش ارزان و موثر برای جمعآوری افراد در اطراف یک علاقه مشترک است . ارتباط با مشتریان احتمالی ایجاد کنید و سپس محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید . همچنین میتوانید این را با بازاریابی ایمیلی جفت کنید!
اگر تصمیم میگیرید از این تکنیک تبلیغاتی برای ارتقای کسبوکار خود استفاده کنید , دقت کنید که ابتدا بر روی ایجاد ارتباط تمرکز کنید . در غیر این صورت , جامعه را به برند خود تبدیل خواهید کرد.
۱۱. مسافران پست خواهان چند نکته دنیای واقعی برای ارتقای کسبوکار شما هستند ? به کافهها , مدارس , و کسب و کارهای محلی خود بروید و یک مسافر را در مورد کسبوکار خود در بخش bulletin پست کنید .
۱۲. با وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید و وبلاگ نویسان بانفوذ را در رسانههای اجتماعی در صنعت کسبوکار خود پیدا کنید و سپس از آنها بخواهید محصول یا سرویس شما را بررسی کنند . یک بررسی عالی میتواند به شما تبلیغات زیادی بدهد .
همچنین برای وب سایت شما خوب است که به سایت آنها متصل شوید . Backlinking میتواند ترافیک شما را در موتورهای جستجوی اصلی افزایش دهد .
۱۳. گرفتن linkedin نه تنها میتواند کسبوکار شما را برای حساب linkedin امضا کند , بلکه این شبکه وب سایتهای ارتباط جمعی حرفهای نیز به شما اجازه میدهد تبلیغات تجاری هدفمند را اجرا کنید . بسیاری از مردم فکر میکنند که این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شماست .
۱۴. شبکههای آنلاین مبتنی بر جامعه شاخههای محلی را بررسی کنید , مکانی عالی برای ملاقات با افراد جامعه شما است که همان علایق شما را به اشتراک میگذارند . گروهی پیدا کنید که به کسبوکار شما نیاز دارد .
۱۵. خدمات مبتنی بر مکان کسبوکار خود را به خدمات مبتنی بر مکان مانند مکانهای گوگل , چهار ضلعی و چک فیس بوک تحویل میدهند تا به راحتی به صورت آنلاین پیدا شوند .
۱۶. انتشار این قطعات روابطعمومی در به اشتراک گذاشتن موفقیت کسبوکار شما یا تاثیر مثبت آن بر جامعه ارزشمند است . مطبوعات خود را به رسانهها منتقل کنید . این راه خوبی برای پیشبرد کسبوکار شما است .
۱۷. با رسانههای محلی خود تماس بگیرید و به روزنامه محلی یا ایستگاه تلویزیونی خود دسترسی پیدا کنید و داستانی درباره کسبوکار خود با آنها بنویسید . اغلب خبرنگاران در جستجوی داستانهای محلی بزرگ هستند . این یکی از راههایی است که برای مردم مسنتر تبلیغ میکند چون آنها عاشق انتشارات هستند .
۱۸. تیم CROSS با یک کسبوکار مکمل ارتقا یافته و محصولات یکدیگر را با مشتریان به اشتراک میگذارد . با همکاری درست میتوانید هر دو برند خود را تقویت کنید .
۱۹. کارگاهها و سمینارها را آموزش دهید تا به کتابخانه محلی یا مرکز اجتماعی خود دسترسی پیدا کنید و به شما پیشنهاد دهید که مهارت خود را به خوبی آموزش دهید . انجام این کار به شما فرصت رایگان میدهد تا کسبوکار خود را ارتقا دهید و دانش خود را به اشتراک بگذارید .
۲۰. سخنرانی عمومی دادن سخنرانی فرصتی عالی برای به رسمیت شناختن و احترام عموم است . فرصتهایی برای خروج از منطقه راحتی خود پیدا کنید و متوجه شوید . این یکی از راههایی است که میتوانید کسبوکار خود را به صورت آفلاین تبلیغ کنید .
۲۱. بازاریابی رسانههای اجتماعی کسبوکار شما را در توییتر , فیس بوک , Pinterest , یا سایر رسانههای اجتماعی دریافت میکند و شروع به اشتراک گذاری میکند . محتوای جالب را به اشتراک بگذارید , با دیگران درگیر شوید و پیشنهادهای عالی ارائه دهید . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما است زیرا بسیاری از مردم به رسانههای اجتماعی تکیه میکنند .
۲۲. یک محاکمه آزاد میخواهد بداند چطور کسبوکار شما را در آنجا به دست آورد ? هیچ چیز علاقه مردم را بهتر از ترویج کسبوکار شما با یک آزمایش آزاد یا یک نمونه آزمایشی آزاد نمیکند . یک راه ارزان و کمهزینه برای شما پیدا کنید تا چیزی را به طور رایگان به شما بدهد .
۲۳. درخواست ارجاع به مشتریان فعلی خود و یا مشتریانی که در گذشته با آنها کار کردهاید را بپرسید که از ارجاع خوشتان میآید . شما همچنین میتوانید یک پاداش بدهید اگر آنها به کسی مراجعه کنند . دقت کنید که مطابق با قوانین مربوط به حقالزحمه ارجاع باشید .
۲۴. بازاریابی محتوا میخواهد بداند چگونه یک کسبوکار را برای جمعیت جوانتر تبلیغ کند ? ایجاد یک وبلاگ و ارسال منظم یک روش عالی برای تبدیل شدن به یک رهبر قابلاعتماد در صنعت شماست .
۲۵. تبلیغات چاپی سعی در قرار دادن آگهی در روزنامه یا مجله هدف شده دارند . تبلیغات چاپی میتواند زمانی که به درستی هدف قرار میگیرند بسیار موفق باشد . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما به جمعیت قدیمیتر است .
۲۶. به مردم کوپن بدهید دوست دارند معامله کنند, و کوپنها راهی آسان برای گرفتن تلفن و تماس با شما یا ورود به فروشگاه هستند.این راه خوبی برای تبلیغ آنلاین کسبوکار تان در لیست خبرنامه ایمیل شماست.
۲۷. تبلیغ یک فروش میخواهد یکی از بزرگترین راههای ارتقای کسبوکار شما را بداند? تخفیف بدهید و مردم را به خرید ترغیب میکنند.ترکیب کردن با تبلیغات فیس بوک چیز خوبی است.
۲۸. معامله با سایر کسب و کارهایی که این روزها میتوانید با آنها معامله کنید.ماساژ برای طراحی گرافیک.نوشتن برای نجاری.با برخی روشهای خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن خدمات خود آشنا شوید.
۲۹. اسپانسر یک تیم مشاوره تبلیغاتی عالی برای کسبوکار شما? گرفتن لوگو و نام تجاری شما در تیم محلی لیگ کوچک راه خوبی برای کمک به کودکان و دیدن آنها است.
۳۰. یک مسابقه برگزار کنید یک آیپد رایگان را کنار بگذارید.افراد ایمیل یا شمارهتلفن خود را به شما میدهند و سپس پیگیری کنید.اطلاعات تماس ارزش زیادی دارد.همچنین میتوانید از این روش به عنوان راهی برای افزایش فهرست signup ایمیل خود و ورود به بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
۳۱. روی پیغام خود کلماتی که استفاده میکنید کار کنید و پیامی که به اشتراک میگذارید برای موفقیت حیاتی است.استخدام یک copywriter یا مرتب سعی کنید پیام خود را بهتر کنید.
۳۲. دستیابی به هیچ چیز آسانتر از یک کسبوکار غیر پاسخگو, مشتریان را میترساند.به ایمیل و تماسهای تلفنی فوری پاسخ دهید.
۳۳. یادداشت تشکر بنویسید - شما ارسال یک پیام تشکر یا دستنویس به مشتریان ارزشمند راهی عالی برای ایجاد وفاداری و کسب و کارهای تکراری است.
۳۴. کارتهای کسبوکار خود را ارتقا دهید اگرچه همه چیز دیجیتالی شدهاست, کارتهای تجاری بخش مهمی از تبلیغات هستند.کنت خود را بگیرید.
۳۵. اجاره یک بیلبورد یک آگهی بیلبورد میتواند با پیام و تصویر صحیح بسیار تاثیرگذار باشد.
۳۶. ایجاد لباس لوگو چه شما یک تیشرت یا کلاه بیسبال با لوگوی تجاری خود بر روی آن طراحی کنید, این قطعات لباس روشهای عالی برای گرفتن نوردهی هستند.
۳۷. میزبان یک رویداد که مردم عاشق احزاب و رویدادها هستند, بنابراین آن را برای میزبانی یک رویداد در محل کسبوکار خود برنامهریزی کنید.
۳۸. ارائه حوزه خدمات مشتری بزرگ همه سوالات را با هماهنگی و صبر بالا.همیشه به مشتریان لبخند بزنید و کسبوکار شما رشد خواهد کرد.
۳۹. از انجمنهای آنلاین استفاده کنید و فروم های آنلاین را در موقعیت کسبوکار خود پیدا کنید و به طور منظم مشارکت کنید.به سوالات پاسخ دهید و قدرت کسب کنید.
۴۰. آگهیهای عمومی حملونقل عمومی اگر در یک منطقه بزرگ شهری زندگی میکنید, کسبوکار خود را در یک اتوبوس شهری یا قطار برای نوردهی انبوه تبلیغ کنید.
۴۱. اتومبیل خود را نشان دهید که آیا یک وسیله نقلیه تجاری دارید یا نه, لوگوی تجاری خود را در کنار اتومبیل خود با شمارهتلفن روشن یا آدرس وب سایت قرار دهید.
۴۲. امضاهای ایمیل اطمینان حاصل میکنند که امضاهای ایمیل شما حاوی اطلاعات تماس برای کسبوکار شما هستند.این کار شناخت بیشتر مردم در مورد پیشنهاد شما را آسان میکند.
۴۳. تبلیغات YELP کسبوکار خود را بلند کرده و با فریاد دویدن.مشتریان کسبوکار شما را بررسی خواهند کرد و با بازبینیهای مثبت, ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو و نتایج جستجو به طور پیوسته در آن جریان خواهد داشت.
۴۴. بازاریابی مستقیم نامه قدرت بازاریابی مستقیم پست بسیار زیاد است.مخاطبین هدف خود را پیدا کنید, پیغام خود را ارسال کنید, ایمیل بفرستید و پاسخ را آنالیز کنید.
۴۵. آگهیهای رادیویی یک رادیو تبلیغ راهی عالی برای هدف قرار دادن مناطق جغرافیایی و رسیدن به افراد زیادی است.
۴۶. اگر اطلاعات هوشمند و جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید, یک برنامه رادیویی پادکست راهاندازی کنید.شما به راحتی میتوانید به یک نسل جدید از حضار برسید.همچنین میتوانید رابطه بهتری با مخاطبین فعلی خود ایجاد کنید.
۴۷. تبلیغ در برنامههای تلفن همراه بازار موبایل بسیار بزرگ است.فضای آگهی را روی برنامههای مختلف پیدا کنید که با صنعت و مخاطبین شما هماهنگ هستند.
۴۸. راهاندازی یک کانال یوتیوب یک سرویس ویدیویی شماره یک آنلاین است و آزاد است تا با بازاریابی دیجیتال شروع شود.چند ویدئو ایجاد کنید و کسبوکار خود را به اشتراک بگذارید.
۴۹. انتشار آنلاین مقاله تان به صورت آنلاین یکی از بهترین ایدهها برای ترویج کسبوکار و با هزینه بسیار پایین است.به وب سایت یا مجله آنلاین بروید که اخبار را در صنعت شما به اشتراک میگذارد و تجربه خود را از طریق نوشتن به اشتراک میگذارد.
۵۰. تبلیغ در تلویزیون یک آگهی تلویزیونی به شما این فرصت را میدهد که چیزی ایجاد کنید که بینندگان را درگیر کند و به خانه آنها برسد.