تبلیغات صفحه اول گوگل راه افزایش درآمد است.
تبلیغات صفحه اول گوگل موجب شهرت برند شما میشود.
تبلیغات صفحه اول گوگل باعث افزایش ترافیک وب سایت شما میگردد.
به تمام راههایی که میتوانید وب سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید فکر کنید , هیچکس , تنها راهی برای رسیدن به صفحه اول گوگل وجود ندارد :
شما میتوانید از طریق لیست کسبوکار و نقشه به آنجا بروید . این یکی از اولین قدمها و خیلی ساده است . شما میتوانید از طریق ایجاد محتوا به آنجا برسید . این شامل صفحات وب و همچنین پستهای بلاگ و مقالاتی است که پست میکنید , و مطالب دیگری مانند فیلمهایی که میزبانی میکنید .
محتوای وب سایت شما ممکن است در بخش " مردم نیز سوال میکنند " که به پرسشهای معمول درباره موضوعات خاص پاسخ میدهد . شما همچنین میتوانید برای تبلیغات که افراد را به سمت صفحات فرود هدایت میکنند پول پرداخت کنید .
گوگل کسبوکار من یک ابزار رایگان برای صاحبان کسبوکار محلی است . شما قبلاً از آن استفاده کردهاید زمانی که به دنبال کسب و کارهای خاصی در نزدیکی خود میگردید . نقشههای گوگل به شما نقشه نزدیکترین کسب و کارهایی را میدهد که با جستجوی شما و همچنین فهرست همراه شما مطابقت دارد.
یک پروفایل کسبوکار گوگل ایجاد کنید تا کسبوکار شما در جستجوهای محلی ظاهر شود . نام خود را در تمام جستجوها ثابت نگه دارید . این بدان معناست که هر شخصیتی که وارد میکنید باید هر بار یکسان باشد . اگر یکبار کوتاه کنید و یک نام کامل در یک زمینه دیگر بنویسید , چنین نخواهد بود .
دقت کنید که تمام مجموعه تنظیمات را تا جایی که میتوانید کامل کنید . یک فهرست کامل هفت برابر کلیک یک برگه ناقص دریافت میکند . اطلاعات خود را تا حد ممکن به روز نگه دارید .
ارائه خدمت . اگر یک عدد را به عنوان شمارهتلفن کسبوکار خود لیست میکنید , به آن عدد پاسخ دهید . یک نامه صوتی آماده کنید . تماسهای برگشتی . کسب و کارهایی که گزارشهای گوگل مثبت دارند به صفحه اول نتایج ارتقا پیدا میکنند .
ظاهر شدن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل، کسب و کار شما را در مقابل مخاطبان آنلاین گسترده قرار می دهد. هنگامی که کاربران کلمات کلیدی مرتبط با صنعت، محصولات یا خدمات شما را جستجو می کنند، نمایش برجسته، شانس کلیک آنها را به وب سایت شما افزایش می دهد. این دید افزایش یافته تضمین می کند که کسب و کار شما در معرض تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه قرار می گیرد که فعالانه به دنبال آنچه شما ارائه می دهید می گردند.رقابت سختی است، و اگر به یک استراتژی سئو کاربردی پایبند نباشید، ترافیک بالقوه زیادی را از دست خواهید داد. به عبارت دیگر، امروزه حتی مهم نیست که در چه زمینه ای هستید، اگر می خواهید آنلاین موفق باشید، باید در صفحه اول گوگل باشید.
تعداد جستجوهای گوگل روز به روز در حال افزایش است. همچنین، دیگر بر کسی پوشیده نیست که بیشتر افراد روی 5 پیوند اولی که در صفحه نتایج جستجو ظاهر میشوند، کلیک میکنند. این بدان معناست که افرادی که به دنبال محصولات یا خدمات مشابه آنچه شما ارائه می دهید، به نتایج برتر دسترسی پیدا می کنند.به همین دلیل به نفع شماست که وب سایت شما به صفحه اول گوگل رسیده در جستجوهای ارگانیک رتبه بالایی داشته باشد و به مخاطبان هدف شما مرتبط باشد.
به عنوان صاحب کسبوکار , سوال این است که " چگونه میتوانیم با سئو در اولین صفحه جستجو گوگل باشیم ؟ " احتمالا ً در نقطهای از ذهن شما میگذرد .به هر حال , چه کسی این روزها وقت دارد تا چندین صفحه نتایج جستجوی گوگل را بخواند ? با توجه به ۷۵ % کاربران گوگل هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمیکنند , به نظر میرسد که افراد زیادی این کار را نمیکنند .در صفحه اول بودن به معنای سبقت در مسابقه برای گرفتن ترافیک ارگانیک بیشتر و در نهایت درآمد بیشتر برای کسبوکار شما است. اما چگونه میتوانید از رقابت جلوتر بروید و به آن نقطه صفحه اول برسید ؟اینجاست که کیفیت سئو ( یا بهینهسازی موتور جستجو ) وارد میشود . تولید محتوای متفکرانه و بهخوبی نوشته شده که برای الگوریتمهای موتور جستجو بهینه شدهاست بهترین راه برای برنده شدن در مسابقه رتبهبندی و زمین در صفحه اول جستجو است . و این راهنمای گامبهگام دقیقا ً به شما خواهد گفت که چطور این کار را انجام دهید .
فرود آمدن کسبوکار در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل چیزی نیست که معمولا ً به سرعت اتفاق میافتد . این فرآیندی است که میتواند ۶ ماه طول بکشد و نیازمند درک عمیق از الگوریتمهای موتور جستجو است .
رقابت : اگر شما کلمات کلیدی بسیار رقابتی را هدف قرار میدهید , انتظار میرود با یک صعود تند مواجه شوید. کسب و کارهای با بودجههای بزرگتر سئو و اداره حوزه تثبیتشده میتوانند برای کسب رتبه دشوار باشند , اما این کار غیرممکن نیست . تمرکز بر روی کلمات کلیدی بلند دم یا استراتژیهای سئو محلی اغلب میتواند برد سریعتر فراهم کند .
صنعت : برخی صنایع ذاتا ً رقابتیتر از سایر صنایع هستند . اگر شما در یک بخش حفرهای هستید که اشباع کمتری دارد , ممکن است رتبهبندی در صفحه اول آسانتر و سریعتر باشد .
هدف حضار : تمام جستجوهای گوگل با یک چیز شروع میشوند : یک پرس و جو کاربر . این ممکن است سوالی باشد که مخاطبین شما به دنبال پاسخ هستند , یا موضوعی که آنها به دنبال کشف عمیقتر آن هستند . درک نیت جستجو در پشت کلمات کلیدی که هدف قرار میگیرید میتواند به شما کمک کند تا محتوای خود را با آنچه که کاربران در جستجوی آن هستند , تطبیق دهید . ارتباط بالاتر = صعود سریعتر رتبهبندی .
Backlinks : بک لینک ها اساسا ً مهر تایید موتور جستجو هستند که وب سایت شما معتبر و قابلاعتماد است . گوگل هم تعداد بک لینک ها را در نظر میگیرد که به سایت شما اشاره میکند و هم کیفیت آن لینکها برای تعیین موقعیت جستجو شما . لینکهای با قدرت بالا , وب سایتهای مرتبط در جایگاه شما هر بار از منابع با کیفیت ضعیف ارتباط دارند , بنابراین هرگز کیفیت را برای کمیت قربانی نکنید .
کیفیت محتوا : بهترین راه برای مقیاس کردن رتبهبندی صفحه , تولید محتوای با کیفیت بالا است که به کلمات کلیدی هدف شما مربوط است و به خوانندگان شما ارزش میبخشد . به یاد داشته باشید : این فقط به خاطر آوردن افراد به سایت شما نیست , بلکه به خاطر حفظ آنها در آنجا است .
الگوریتمهای جستجو : الگوریتمهای جستجو همواره در حال تکامل هستند . اگر میخواهید رتبهبندی گوگل خود را سریعتر بهبود دهید , باید مرتبا ً معیارهای عملکرد خود را کنترل کرده و استراتژی سئو را اصلاح کنید تا با تغییرات در الگوریتمهای موتور جستجو همسو شود. ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل گوگل و نرمافزارهای تخصصی سئو میتوانند بسیار مفید باشند .
موقعیت جغرافیایی : برای کسب و کارهای محلی , موقعیت جغرافیایی میتواند تاثیر زیادی بر سرعت رتبهبندی شما در نتایج محلی داشته باشد. دقت کنید که پروفایل کسبوکار گوگل خود را تکمیل کرده و به روز رسانی های منظم انجام دهید . شاخههای محلی و نظرات مشتریان را نادیده نگیرید چون این ها همچنین میتوانند به تلاشهای seo محلی نیز کمک قابلتوجهی بکنند .
تجربه کاربر : همه ما در وب سایتی بودیم که مهم نیست چند بار دکمه تازه را خرد میکنید , به نظر نمیرسد که صفحه به طور کامل بار کند . این نه تنها برای کاربران بسیار ناامیدکننده است , بلکه میتواند برای رتبهبندی جستجو شما مضر باشد .
در اینجا برخی از عوامل کلیدی رتبهبندی که بر سرعت بالا رفتن از SERPs تاثیر میگذارند ( صفحات نتایج موتور جستجو ) آورده شدهاست :
اما تبلیغات صفحه اول گوگل بطور عام شامل استفاده از عنصر و ابزارها و اپلیکیشن هایی است که کسب و کار مارا در معرض دید کاربران موتورهای جستجو قرار میدهند.
ممکن است شما با یک وبلاگ بتوانید با ایجاد محتوای ناب و بکر خود را به صفحه اول گوگل برسایند و کار و کسب خود را تبلیغات نمایید.
همچنین ممکن است شما با ایجاد یک ویدئو یا فیلم و اشتراک گذاری آن در یوتیوب و استفاده صحیح از هشتگ های پربازدید به صفحه اول گوگل برسید.
وجود شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک،لینکدین،اینستاگرام و دهها رسانه اجتماعی دیگر بتوانید وارد صفحه اول گوگل شوید و کار و کسب و خدمات خود را به نمایش بگذارید.
تمام اینها شامل تبلیغات صفحه اول گوگل میشود که تفاوتهای بسیار کمی نسبت به یکدیگر دارند.
اما مهمترین روشی که برای تبلیغات در صفحه اول گوگل میتوان در نظر گرفت سئو یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است.
تبلیغات در صفحه اول گوگل از طریق پرداخت بابت هر کلیک بسیار سریع بوده و تاوقتی حساب خود را شارژ نمایید لینک سایت شما نمایش داده میشود اما تبلیغات کلیکی ماندگاری چندان طولانی نخواهد داشت زیرا ممکن است هزینه آن برای شما بازدهی خوبی نداشته باشد.
تبلیغات صفحه اول گوگل نقش مهمی در معرفی کسب و کار دارد.چگونه میتوانیم از طریق سئو با تبلیغات صفحه اول گوگل به کسب و کار خود رونق ببخشیم؟گوگل ادز برنامه تبلیغاتی آنلاین گوگل است , این برنامه به شما این امکان را میدهد که تبلیغات آنلاین ایجاد کنید تا به مخاطبان که به محصولات و خدماتی که ارائه میکنید علاقمند هستند .
سکوی آگهی گوگل بر روی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک اجرا میشود , یعنی شما باید هر بار که یک بازدید کننده بر روی تبلیغ شما کلیک میکند , پرداخت کنید .اما بسیاری از واسطهها و روشهای تبلیغاتی در آنجا وجود دارد .
تعیین اینکه کدام یک برای کسبوکار شما مناسب است میتواند دشوار باشد . تبلیغات آنلاین در صفحه اول گوگل به شما این امکان را میدهد که تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که احتمالا ً به محصولات و خدمات شما علاقمند هستند , در حالی که افرادی که نیستند را فیلتر کنید . و شما میتوانید ببینید که آیا این افراد تبلیغات شما را کلیک کردهاند یا خیر .
تبلیغات آنلاین همچنین به شما این فرصت را میدهد که به مشتریان احتمالی دسترسی داشته باشید زیرا آنها از دستگاههای متعددی استفاده میکنند مانند دسکتاپ , لب تاپ , تبلت و گوشیهای هوشمند .تبلیغات صفحه اول گوگل بسیار مهم است.با جام ارژنگ باشید.
تبلیغات صفحه اول گوگل برای شما بسیار مفید و کارآمد خواهد بود به هنگامیکه وب سایت شما با سئو و با کلمه کلیدی دلخواهتان بهینه سازی شده باشد.یک سایت قوی از نظر سئو با طراحی زیبا و بهره گیری از عناصر بصری که موجب جذب کاربر گردد و محتوایی که باعث بهبود تجربه کاربری شود میتواند به کسب و کار شما بسیار کمک نماید.
چند نوع مختلف از تبلیغات صفحه اول گوگل که میتوانید انتخاب کنید وجود دارد : جستجو , نمایش , خرید , ویدئو , برنامه کاربردی , کشف , خدمات محلی , عملکرد مکس و هوشمند . ( مرکز تبلیغات خدمات محلی از لحاظ فنی از تبلیغات گوگل جدا است .)
هر نوع آگهی گوگل بر روی یک یا چند ویژگی گوگل اجرا میشود , از جمله کانالهایی مانند یوتیوب , گوگل خرید , گوگل ادز , میل inboxes , و فروشگاه بازی . بیشتر انواع نیز گزینههایی برای ظاهر شدن در ویژگیهای شریک طرف سوم در سراسر وب دارند .
تبلیغات مبتنی در صفحه اول گوگل بر متن شبیه لیستهای لینک استاندارد در SERP هستند که با عناصر معمول مانند نام وب سایت , favicon , برچسب عنوان صفحه و توصیف متا تکمیل میشوند. همانطور که شما میتوانید چندین نتیجه پشتیبانی شده برای " نرمافزار ویرایش عکس " ( که شامل صفحات اطلاعاتی و محصول است ) در نتایج قبل از لینک ارگانیک رتبهبندی بالا نشان داده میشود .
شایانذکر است که آگهیهای جستجو در معرض برخی از دستورالعملهای عملکرد مشابه لینکهای ارگانیک هستند . علاوه بر بودجه حداکثر هزینه بر کلیک ( cpc ) , عملکرد و ارتباط فاکتور آگهی شما با امتیاز کیفیت آن که با استفاده از سه عامل مرتبط با لینک شما محاسبه میشود.
تمام کسب و کارها و مشاغل اعم از تولیدی یا خدماتی برای موفقیت در بازاریابی آنلاین و جذب مشتری و کسب درآمد باید که در صفحه اول گوگل حضور داشته باشند.
سئو یکی از قویترین ابزار بازاریابی آنلاین است که میتواند باعث رشد و معرفی کسب و کارهای کوچک و بزرگ گردد و مزایای آن ماندگارتر و طولانیتر از تبلیغات کلیکی گوگل است.
هنگامیکه شما از طریق پرداخت پول در صفحه اول گوگل تبلیغات میکنید این ماندگاری شما در صفحه اول گوگل کوتاه مدت است و تا آنجا ادامه می یابد که شما هزینه شارژ را بپردازید و این کار برای کسب و کارهای کوچک و کم بودجه سخت است.
اما سئو نیازی به پرداخت های متوالی ندارد و وقتی وب سایت شما بخوبی برای موتورهای جستجو بهینه سازی شود هرچقدر کلیک بیشتری روی صفحه شما انجام شود ماندگاری و اعتبار سایت شما بیشتر میگردد.
تبلیغات در تمام شبکه های اجتماعی بسیار پرمنفعت است اما هیچکدام از شبکه های اجتماعی موتور جستجو نیستند و کاربران برای پیداکردن کلمات کلیدی دلخواه خودشان مثلا وارد اینستاگرام یا فیسبوک نمیشوند زیرا این کار فقط از عهده یک موتور جستجو برمیآید.
گوگل قویترین موتور جستجوی حال حاضر جهان است و ماهانه میلیارد جستجو در آن انجام میشود و کاربران در تمام زمینه های مورد نیاز خود اعم از آموزشی،سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،ورزشی و خرید وسایل و مایحتاج مورد نظر به گوگل مراجعه میکنند.
متخصصان سئو و تبلیغات معتقدند صفحه اول گوگل بهترین جایگاه برای تبلیغ کالا و خدمات است و آمار نشان داده است که بیش از 90% از کاربران فقط به سایت هایی اعتماد میکنند که لینک آن در صفحه اول گوگل وجود دارد.
شما ممکن است سایت هایی را ببینید که چندین سال است در صفحه اول گوگل مشغول تبلیغات هستند و از خود بپرسید اینکار چگونه میتواند اتفاق بیفتد؟جواب آن بسیار ساده است و در یک کلمه خلاصه میشود"سئو".
اگر تمام فاکتورهای رتبه بندی را بخوبی درک کنیم و سئو را از جنبه های فنی یا داخل و خارج صفحه بخوبی انجام دهیم و مطالب وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم تا بتوانیم بک لینک دریافت کنیم میتوانیم امیدوار باشیم که به رتبه خوبی برسیم و تبلیغات صفحه اول گوگل را با سئو انجام دهیم.
برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید سایت خود را سئو کنید؛ اما نه فقط برای موتور جستجو، بلکه سئو را برای کاربر انجام دهید. ساختار این کار بر اساس استراتژی کلمات کلیدی و چگونگی به کارگیری آنها در بین سرتیترها، تیترها و توضیحات در پاراگراف سازماندهی میشود. در صورتی که از تبلیغات گوگل استفاده کنید می توانید از نتایج ارگانیک نیز صفحه اول گوگل نیز بالاتر قرار بگیرید و شانس دریافت کلیک خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.
اگر وب سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، تبلیغات صفحه اول گوگل یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک ورودی و میزان فروش بیشتر است. صفحه اول گوگل در هر کسب و کاری، یکی از مهم ترین نیازها محسوب شده و راهی مناسب برای جذب مخاطبین بیشتر خواهد بود. چرا که طبق آمارهای در دسترس، بیشترین بازدید از سایت ها، از صفحه اول نتایج موتور جستجو گوگل انجام می شود و بیشترین تعداد کلیک ها روی لینک اول تا سوم در همین صفحه است.
تبلیغات صفحه اول گوگل یا همان گوگل ادر(google ads) بر مبنای پرداخت به ازای هر کلیک است که به pay per click گویند یعنی بابت هر کلیکی که روی آگهی شما ثبت میشود مبلغی بعنوان شارژ یا هزینه باید پرداخت نمایید.
یکی از مهمترین مزایای تبلیغات صفحه اول گوگل سرعت در اجرای آن است یعنی شما پس از پرداخت هزینه میتوانید در مدت یکساعت با کلیدواژه دلخواهتان دیده شوید و این عمل برای صنایع و مشاغلی که برای تبلیغ کالای بخصوص خود عجله دارند بسیار مناسب است.
اما تبلیغات صفحه اول گوگل تنها از راه کلیک و پرداخت نیست بلکه شما میتوانید با ارائه یک سئو تکنیکی و عالی با وب سایت شخصی خود و یا با وبلاگتان در صفحه اول گوگل قرار گرفته و به تبلیغ کالا و خدمات خود بپردازید.
تبلیغات در صفحه اول گوگل میتواند از طریق فیسبوک،یوتیوب،اینستاگرام،تلگرام و سایر اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی نیز انجام گردد.
برخی از آنها فورا ً احساس خواهند شد در حالی که برخی دیگر ممکن است برای تولید خود وقت بگذارند . اعتبار شرکت همیشه از طریق دامنه رتبهبندی گوگل در معرض خطر است .
با این حال ضربه زدن به این علامت یک وظیفه به خودی خود است . سئو میتواند با استفاده از چند لینک و از چه منابعی مورد بررسی قرار گیرد . این روش بر روی استراتژی کلید واژه و نحوه پیادهسازی آنها در میان عناوین , عناوین و توضیحات بنا خواهد شد.
پس موضوع نه چندان کوچکی از محتوا وجود دارد . چقدر تولید میشود ؟ از چه منابعی استفاده میشود ؟ آیا محتوا شامل ابزارهای چندرسانهای مانند تصاویر و ویدئو است ؟ تمام این بخشهای فعال در طرح برتر نقش دارند . Googlebots به طور مداوم وب سایتها را در تمام موقعیتهای ممکن نظارت و رتبهبندی میکنند و سئو را به یک اولویت اصلی برای سازمانی تبدیل میکنند که میخواهد کشش بیشتری کسب کند .
در دنیایی که بیش از ۳.۵ میلیارد پرسش صورت میگیرد , با اکثریت کسانی که از طریق گوگل اداره میشوند , لازم است تا حد ممکن بالا باشند . یاهو , اپل و بینگ به طور پیوسته در حال افزایش هستند , اما بین خودشان و گوگل نور روز وجود دارد , که مشاهده میکنند درصد سهم بازار از آن برخوردار است .
صفحه اول گوگل همه در مورد دید بودن است . نوع در هر توصیف از یک جایگاه و موتور جستجو قادر خواهد بود جزئیات معروفترین برند را ارائه کند که تنها محبوب نیست بلکه معتبر است . آنچه بهینهسازی موتور جستجو ( seo ) تا آن زمان کاهش مییابد , موضوع شناخت و آگاهی از برند است .
رتبهبندی بالاتر از دیدگاه گوگل , یک نام و یک نشانه بالاتر از رقبا در همان بازار است . این کار به نوبه خود به این امکان را میدهد که عملیات از حالت ایستاده و وجه نقد خود در بازده استفاده کند . برندهای تجاری اساسا ً برای بازتاب چگونگی نگاه یک شرکت توسط جامعه , همتایان تجاری و حامیان مالی عمل میکنند .
آنچه باید ذکر شود این است که آگاهی از برند بسته به اینکه سایت شما دقیقا ً در صفحه اول گوگل قرار دارد , به شدت تغییر خواهد کرد. در ۱۰ ردیف اول بودن عالی است , اما باید آن را مرحله اول دانست . پس یک هدف بزرگتر در ذهن است زیرا اعداد دارای تمایز عمده هستند .
هر شرکتی که خودش را در وب قرار میدهد باید برای هر دو اتاق زیادی داشته باشد . به سادگی پرتاب پول به گوگل ادوردز تمام مشکلات یک عملیات را حل نخواهد کرد , اما ممکن است در این میان چند کلیک و درآمد فوری ارائه دهد .
رتبه بندی در صفحه اول باعث ترافیک بیشتر و نرخ کلیک یا CTA می شود. این به معنی سرنخ های جدید بیشتر و امیدواریم مشتریان جدید بیشتر برای شرکت شما است. در واقع، نتایج جستجوی Google حتی به اندازه کافی پیشرفته است که شامل سؤالات مرتبط قابل گسترش، پانل های دانش، نتایج جستجوی محلی می شود. مردم برای چیزهای کوچک و بزرگ به گوگل متکی هستند. از پیدا کردن یک دستور العمل ساده تا پیدا کردن نحوه شروع مراحل تبلیغات کلیکی یا سئو.
هنگامی که مشتریان بالقوه در حال جستجوی عبارات مرتبط با کسب و کار شما هستند، مهم است که پیوند شما در صفحه اول ظاهر شود. اما اگر وب سایت شما در صفحه دو گوگل بیفتد چه اتفاقی می افتد؟
مطمئناً، ممکن است فردی گهگاهی تصمیم بگیرد که عمیقتر کند و همه گزینههای خود را ارزیابی کند، اما اکثریت نتایج صفحه دو را بررسی نمیکنند.
در واقع، هنگامی که از رتبه دهم یا پایین صفحه اول به بالای صفحه دو بگذرید، ترافیک جستجو 140٪ کاهش می یابد.
این بدان معناست که اگر وبسایت شما بعد از صفحه اول ظاهر شود، تعداد زیادی از ترافیک جستجو را از دست خواهید داد، اکنون که اهمیت حضور در صفحه اول گوگل را درک کردهاید، در اینجا نحوه کسب رتبه بالاتر وبسایت خود آورده شده است.
گوگل یکی از محبوبترین موتورهای جستجو در جهان است . الگوریتم نمایهسازی آن یک مکانیزم پیچیده است که برای پیدا کردن اطلاعات از صفحات وب میخزد و آنها را برای مرجع آینده معرفی میکند. مزایای زیادی برای نمایه شدن توسط گوگل وجود دارد. آنها شامل رتبهبندی موتورهای جستجو بالاتر , ترافیک وب بهتر , دانلود برنامه کاربردی بیشتر و افزایش نرخ تبدیل هستند. اگر وب سایت شما توسط گوگل نمایه نشده باشد , از تمام این مزایا محروم شده اید.
فرآیند نمایه شده توسط گوگل آسان نیست . برای اینکه یکی از اولین نتایج وقتی کسی به دنبال وب سایت شما باشد , باید سخت در طراحی یک استراتژی بازاریابی آنلاین قدرتمند کار کنید .
با بهینهسازی و طراحی , فرصتی وجود دارد که وب سایت شما توسط فردی در موقعیت مناسب برای پیدا کردن شما کشف شود . وقتی این کار را بکنند , سایت شما را به عنوان یک منبع معتبر میبینند و تصمیم میگیرند که با پشتکار از آن عبور کنند .
با این حال , این همیشه مورد اصلی سئو نیست . همه وب سایتها شانس یکسانی برای کشف ندارند . برای اینکه در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ لیست شوید , باید سخت کار کنید و مطمئن شوید که سایت شما با بهترین شیوههای فعلی به روز رسانی شدهاست .
اگر میخواهید کسبوکار خود را بزرگ کنید ,سئو عالی یک اجبار است . بسیاری از تجارتهای کوچک زمان , مهارت یا تخصص لازم برای رسیدگی به هر چیزی که با استراتژی سئو استوار است را ندارند . از تحقیقات کلیدی به ارزیابی محتوا , از بهینهسازی صفحه به پیوند داخلی , پایان دادن به حضور وب عمومی که باعث ایجاد تعامل یا تغییر شکل نمیشود برای شرکتها آسان است .
به همین ترتیب که شرکتها تلاشهای بازاریابی خود را به متخصصان برون سپاری میکنند , برون سپاری سئو راهی برای شناسایی اهداف استراتژیک کلیدی فراهم میکند و سپس فرآیند پیچیده ملاقات با این اهداف را به متخصصان صنعت واگذار میکند.
قبل از اینکه بتوانید وب سایت خود را برای نمایش در صفحه اول بهینه سازی یا تنظیم کنید، باید بدانید که عوامل اصلی رتبه بندی چیست.
به گفته گوگل، فاکتورهای کلیدی که الگوریتم آنها هنگام انتخاب نتایج جستجو برای هر پرس و جوی به دنبال آنها است، در اینجا آمده است:
1-هدف جستجو
2-ارتباط صفحات وب
3-کیفیت محتوا
4-قابلیت استفاده از صفحات وب
5-زمینه و تنظیمات
گوگل دائماً نتایج هرزنامه و صفحات وب ضعیف را در رتبه بندی خود حذف می کند.
به عنوان یک موتور جستجو، هدف آنها ارائه مرتبط ترین محتوا برای افرادی است که در جستجوی چیزها هستند. پر کردن کلمات کلیدی، که در آن مقالات مملو از کلمات کلیدی هستند و برای کاربر ارزش کمی دارند، چیزی از گذشته است. الگوریتم های گوگل هوشمند هستند و دیگر به این نوع تاکتیک های مبهم پاداش نمی دهند.در عوض، روی ارائه محتوای باکیفیت که به درخواست جستجوی کاربر پاسخ می دهد تمرکز کنید. در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که به شما کمک می کند در صفحه اول رتبه بندی کنید.
تبلیغات صفحه اول گوگل موجب شهرت برند شما میشود.وقتی مردم " تبلیغات گوگل " را میشنوند , بیشتر به دریافت ترافیک از طریق تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک در صفحات نتایج موتور جستجو فکر میکنند . اما , تبلیغات گوگل از این بالاتر است . آنها همچنین میتوانند ابزار خوبی برای ایجاد آگاهی از برند باشند - چیزی که تحقیقات نشان میدهند چیزی است که بالاترین عملکرد بازاریابان اولویتبندی میکند : بیایید به طور خلاصه ببینیم کلمه " برند " به چه معناست . چند دهه پیش دیوید اوگیلوی بهترین تعریف را ارائه کرد :" مجموع نامحسوس ویژگیهای یک محصول : نام , بستهبندی , و قیمت آن , تاریخچه آن , شهرت آن و نحوه تبلیغ آن . "تقویت نام تجاری , شخصیت , شهرت و غیره همه برای ایجاد اعتماد با بازدیدکنندگان شما ضروری هستند . هر چه این چیزها را به طور مداوم تکرار کنید , نام تجاری شما قویتر میشود و اعتماد بیشتری به شما با چشم اندازهای بدست میآید . و اعتماد چیزی است که در نهایت شما را به خرید و مشتریان وفادار میرساند .از طریق شبکه جستجوی تبلیغات , حتی اگر مشتریان بالقوه کلیک نکنند , برند , شعار شما , آنچه که پیشنهاد میکنید را میبینند , و هر چه که از کپی و افزونه ها برای نشان دادن استفاده میکنید . از طریق شبکه نمایش تبلیغات , شما حتی میتوانید آگاهی از برند را با انتخاب برای نشان دادن تبلیغ خود به افراد بیشتری اولویتبندی کنید . نسبت به تمرکز بر روی کلیک یا تبدیل ( بیشتر روی استراتژیهای مناقصه در یک بیت . ( هر دو استراتژی به تبلیغ کنندگان این امکان را میدهد تا ویژگیهای حیاتی کسبوکار خود را تقویت کنند و به نوبه خود برند خود را تقویت کنند.این مطلب را بخوانید
گوگل مپ ابزار رایگان در اصل یک فهرست تجاری است. از Google Maps و نتایج جستجو برای کمک به مشتریان محلی برای یافتن شما استفاده می کند. مطمئن شوید که تمام اطلاعات کسب و کار خود را برای مشاهده حداکثری پر کنید. نام کسب و کار خود را ثابت نگه دارید و در صورت نیاز اطلاعات خود را به روز کنید. حتی میتوانید از مشتریان آینده یا قبلی بخواهید که در فهرست شما نظر بدهند.
نکته حرفه ای: هنگامی که یک حساب Google برای کسب و کار من دارید، با دریافت نظرات پنج ستاره در مورد آن با نرم افزاری مانند Feedback Automatic، آن را به بالای نتایج جستجو برسانید، که از مشتریان شما می خواهد بازخورد بدهند و سپس نظرات درخشان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.
در مورد عبارات جستجویی که مشتریان شما برای یافتن شما استفاده می کنند فکر کنید. فقط به نام خدمات و مکان خود فکر نکنید. به عنوان مثال، "شرکت سئو ارزان" عالی است، اما عمیق تر جستجو کنید و کلمات کلیدی را بر اساس اطلاعاتی که مشتریان بالقوه شما به دنبال آن هستند، هدف قرار دهید. به عنوان مثال، "چگونه از سئو ارزان استفاده کنم" یا "چگونه می توانم با سئو به صفحه اول گوگل برسم."
هنگامی که می دانید کدام کلمات کلیدی برای کسب و کار شما مناسب است، مطمئن شوید که آنها را در سراسر وب سایت خود قرار دهید. آنها را در عنوان پستهای وبلاگ و صفحات وب، توضیحات متا و ساختار URL (در صورت لزوم) بکار ببرید.
وقتی وب سایت شما در صفحه اول قرار دارد، بازدیدکنندگانی دریافت می کنید که از قبل به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید. این باعث می شود که آنها بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنند، در مورد خدمات شما سؤال کنند و حتی چیزی بخرند.
حضور در صفحه اول گوگل فقط به این معنی نیست که دیده شوید. همچنین مانند این است که گوگل از کسب و کار شما حمایت می کند. گوگل سیستم های هوشمندی دارد که تعیین می کند کدام وب سایت ها بهترین هستند. این بر اساس میزان مفید، قابل اعتماد و مهم بودن آنها است. اگر کسب و کار شما در بالای صفحه نمایش داده شود، به مردم می گوید که گوگل فکر می کند وب سایت شما خوب است.
از آنجایی که مردم به گوگل اعتماد دارند، اگر کسب و کار شما در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشد، به احتمال زیاد به آن اعتماد خواهند کرد. این باعث می شود مردم احساس کنند که کسب و کار شما در کاری که انجام می دهید رهبر است.
نمایش در صفحه اول باعث می شود که کسب و کار شما مانند یک متخصص در زمینه کاری شما به نظر برسد. این نشان میدهد که محصولات، خدمات یا اطلاعات شما مفید هستند و با استانداردهای بالای Google مطابقت دارند.
با قرار گرفتن در صفحه اول، کسب و کار خود را در بهترین نقطه برای فروش بیشتر قرار می دهید.
این تصدیق گوگل می تواند کلیک های بیشتر، علاقه بیشتر و شانس بیشتری برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان پولی برای شما به ارمغان بیاورد.
اولین قدم در بالای جستجوی گوگل ملاقات با مخاطبین شما است که در آن هستند .این کار با درک زبان دقیق مورد استفاده آنها در جستجوی اطلاعات , محصولات و یا خدمات مربوط به کسبوکار شما انجام میشود. با ایجاد استراتژیک این کلمات کلیدی در طول محتوای مکتوب , احتمال ظاهر شدن وب سایت تان در جستجوهای مرتبط را افزایش میدهید .
برای مثال , بیایید بگوییم مالک یک برنامه به اشتراک گذاری اتومبیل هستید . یک کلید واژه برای صنعت شما ممکن است چیزی عمومی به عنوان " تقسیم ماشین " باشد , اما جادوی سئو واقعی در چیزی به نام تغییرات معنایی قرار دارد . تغییرات کلمات کلیدی معنایی به شما کمک میکند تا تفاوتهای مختلف قصد کاربر را ثبت کنید. این امر به ویژه برای هدف قرار دادن موارد مختلف استفاده و نیازهای خاص مشتری اهمیت دارد .
شما ممکن است تغییرات معنایی مانند " بهترین برنامه به اشتراک گذاری اتومبیل برای رانندگی طولانی " یا " ارزانترین برنامه به اشتراک گذاری اتومبیل " را انتخاب کنید. "در ماشین رشد , ما معمولا ً روی هدف قرار دادن کلمات کلیدی بلند دم برای مشتریان خود اول تمرکز میکنیم , زیرا این سوالات جستجو برای یک موقعیت و صنعت خاص مناسبتر هستند . آنها تمایل دارند که رقابت کمتری داشته باشند و برای آنها راحتتر باشند , که به معنی چشم بیشتر به کسبوکار شما و ترافیک بیشتر در سایت شما است.
کلمات کلیدی بلند دم مانند " برنامههای به اشتراک گذاری ماشین با هزینههای عضویت پایین " یا " خدمات به اشتراک گذاری ماشین خانگی " با نیازهای مشتری بسیار بکر صحبت میکنند و آنها را برای دریافت مشتریان در طول خط پایان ارزشمند میسازند . از اضافه کردن این مطالب به تحقیقات کلیدواژه خود صرفنظر نکنید .
پس چگونه میتوانید بفهمید کدام کلمات کلیدی برای هدف ؟ خوشبختانه , نیاز به تحقیقات کلید واژه دستی به خاطر ظهور برخی ابزارهای خارقالعاده حذف شدهاست .
کلمات کلیدی ابزارهای تحقیق مانند برنامهریز کلمات کلیدی گوگل , Semrush یا Ahrefs میتوانند به شما کمک کنند که هم دشواری کلمات کلیدی و هم حجم جستجو را اندازهگیری کنید . این باعث سردرد شما میشود و زمان هدر رفته برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی است که شما هیچ امیدی به رتبهبندی ندارید .
زمانی که شما تحقیق کامل کلمات کلیدی را انجام دادید و اصطلاحات و عباراتی را که با مخاطب هدف شما طنینانداز میشوند , شناسایی کردید , گام بعدی ایجاد محتوایی است که با آن سوالات جستجو صحبت میکند .
موتورهای جستجو مانند گوگل محتوای را اولویتبندی میکنند که نه تنها به خوبی نوشته شدهاند , بلکه با هدف جستجوی کاربر و یا آنچه که کاربران به طور فعال در جستجوی آن هستند نیز صحبت میکنند . محتوای کیفیت نیز برای لحظه فعلی مرتبط است و باید حاوی بیشترین اطلاعات به روز باشد .
به طور کلی , شما میخواهید از قطعات کرک یا وبلاگهای بیمعنی پر از کلمات کلیدی اجتناب کنید . هدف هرگز نباید این باشد که تا حد امکان کلمات کلیدی زیادی را به کار ببرید , بلکه به جای ارائه محتوای اطلاعاتی که ارزش واقعی را فراهم میکند و یا راهحل برای مشکل مشتری هدف شما ارائه میدهد .
همه چیز با درک مشتری ایدهآل و نیازها و نقاط درد آنها شروع میشود. ایجاد صدای مخاطب , انجام بررسیها , یا حتی پرسیدن مستقیم مخاطبین خود از طریق بازاریابی ایمیلی یا رسانههای اجتماعی میتواند به شما کمک کند تا به آنچه که آنها ارزشمندترین پیدا میکنند اشاره کنید .
هرچه دقیقتر بتوانید محتوای خود را برای پرداختن به آن نیازها یا نقاط درد هماهنگ کنید , تاثیر بیشتری خواهد داشت .
زمانی که برای بهینهسازی محتوای وب سایت شما میآید , جزئیات کوچک همه چیز هستند . عناصر روی صفحه مانند meta , headings , و حتی چیدمان کلی پستهای وبلاگ شما نقش محوری در کمک به موتورهای جستجو مانند گوگل دارند که درک میکنند وب سایت شما درباره چه چیزی است .
در اینجا راههایی وجود دارد که میتوانید المانهای مختلف سایت را برای آرام کردن موتورهای جستجو و جلب توجه کاربر بهینهسازی کنید :
کلمات کلیدی را در عناوین محتوای خود و تمام سطوح عناوین قرار دهید : کلمات کلیدی هدف شما باید به طور یکپارچه در headers در محتوای شما بافته شوند ( h1 , h2 , h3 , و غیره ) . آنها باید به عنوان تابلوهای راهنما عمل کنند که هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو را از طریق محتوای شما هدایت میکنند.
رفتن به یک ساختار محتوای تمیز : وقتی به ساختار محتوا میرسد , بازگشت به اصول اولیه یک استراتژی سعی و درست است . پستهای بلاگ باید حاوی مقدمه , بدنه و نتیجهگیری شفاف باشند . عناصری مانند نقاط گلوله و رسانهها مانند تصاویر یا ویدئوها میتوانند بلوکهای بزرگی از متن را درهم بشکنند و هضم و بالا بردن تجربه محتوای شما را برای خوانندگان آسانتر کنند .
meta را کوتاه و شیرین نگه دارید : بهترین tags هم جذاب و هم مختصر هستند و یک عکس فوری واضح از آنچه که قرار است بیاید ارائه میدهند . آنها باید محتوای صفحه را به طور دقیق خلاصه کنند , در حالی که خوانندگان را وادار میکنند که میخواهند برای یادگیری بیشتر روی آنها کلیک کنند .
ماندن در بالای عملکرد وب سایت شما یک " تنظیم آن و فراموش کردن آن " نیست . تحلیل منظم یک تعهد مداوم به مخاطبین شماست , و اطمینان حاصل کنید که هر بار بهترین محتوا و تجربه کاربر را به آنها ارائه میدهید .
ما وقتی به درک الگوریتم گوگل و کسب و کارتان در رتبهبندی میرسیم , بهترین روش را ارائه کردهایم . اما ما همچنین در اطراف بلوک بودیم و شاهد بودیم که شرکتها مرتکب چند اشتباه مشترک میشوند که به راحتی قابل اجتناب هستند .
با اتکای بیش از حد به تبلیغات پرداختشده : اشتباه نگیرید - تبلیغات گوگل ممکن است نام شما را به بالاترین نتایج جستجو برساند , اما در واقع رتبهبندی ارگانیک شما را بهبود نمیدهند . ابتدا با ایجاد محتوای آلی بزرگ شروع کنید , سپس از تبلیغات پرداختشده برای تقویت دسترسی به آن محتوا استفاده کنید .
بازدیدکنندگانی که سایت شما را از طریق گوگل پیدا میکنند، احتمالاً چیزی را خریداری میکنند، زیرا در حال جستجو برای چیزی هستند که شما ارائه میدهید. آنها به سایت شما می آیند و آماده هستند تا اقدامی انجام دهند، چه پر کردن فرم، خرید یک محصول یا ثبت نام در خبرنامه شما.
وقتی مردم کسب و کار شما را در صفحه اول گوگل می بینند، مطمئن می شوند که محصولات یا خدمات شما با کیفیت هستند. این اعتماد باعث می شود که آنها بیشتر از شما خرید کنند که نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد.
رتبه بندی بالا در گوگل به شما کمک می کند مشتریان بیشتر، فروش بیشتر و پول بیشتری برای کسب و کار خود داشته باشید.
هرچه افراد بیشتری از سایت شما بازدید کنند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری خواهید داشت. با دیده شدن بیشتر در گوگل، فروش شما می تواند بسیار افزایش یابد. این منجر به رشد درآمد بزرگ می شود.
با پول، می توانید کسب و کار خود را با استخدام افراد بیشتر توسعه دهید. می توانید محصولات جدیدی ارائه دهید یا بیشتر برای بازاریابی هزینه کنید. حضور در صفحه اول گوگل می تواند به تحقق این رشد کمک کند.
همانطور که تجارت شما رشد می کند و پول بیشتری به دست می آورد، می توانید روی سئو و روش های دیگر برای ادامه رشد و ایجاد چرخه موفقیت سرمایه گذاری بیشتری کنید.
قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، برند شما را در مقابل افرادی قرار می دهد که از قبل به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید. همچنین باعث می شود که کسب و کار شما قابل اعتمادتر به نظر برسد و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند. همچنین به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری داشته باشید و در هزینه تبلیغات صرفه جویی کنید.