تبلیغات صفحه اول یا گوگل ادز چیست؟گوگل ادز برنامه تبلیغاتی آنلاین گوگل است , این برنامه به شما این امکان را میدهد که تبلیغات آنلاین ایجاد کنید تا به مخاطبان که به محصولات و خدماتی که ارائه میکنید علاقمند هستند . سکوی آگهی گوگل بر روی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک اجرا میشود , یعنی شما باید هر بار که یک بازدید کننده بر روی تبلیغ شما کلیک میکند , پرداخت کنید .اما بسیاری از واسطهها و روشهای تبلیغاتی در آنجا وجود دارد . تعیین اینکه کدام یک برای کسبوکار شما مناسب است میتواند دشوار باشد . تبلیغات آنلاین در صفحه اول گوگلبه شما این امکان را میدهد که تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که احتمالا ً به محصولات و خدمات شما علاقمند هستند , در حالی که افرادی که نیستند را فیلتر کنید . و شما میتوانید ببینید که آیا این افراد تبلیغات شما را کلیک کردهاند یا خیر . تبلیغات آنلاین همچنین به شما این فرصت را میدهد که به مشتریان احتمالی دسترسی داشته باشید زیرا آنها از دستگاههای متعددی استفاده میکنند مانند دسکتاپ , لب تاپ , تبلت و گوشیهای هوشمند .تبلیغات صفحه اول گوگل بسیار مهم است.با جام ارژنگ باشید
چرا صفحه اول گوگل مهم است؟بازاریابان ورودی رتبهبندی گوگل را بالاتر از هر چیز دیگری در این زمینه اولویتبندی میکنند. این یک عامل اندازهگیری واقعی است که به هر عنصر دیگری از کسبوکار یک ترقی میدهد . آگاهی از برند از سقف عبور میکند , کلیک افزایش مییابد و اجازه میدهد تا مزایای اضافی وارد شود .
برخی از آنها فورا ً احساس خواهند شد در حالی که برخی دیگر ممکن است برای تولید خود وقت بگذارند . اعتبار شرکت همیشه از طریق دامنه رتبهبندی گوگل در معرض خطر است .
با این حال ضربه زدن به این علامت یک وظیفه به خودی خود است . سئو میتواند با استفاده از چند لینک و از چه منابعی مورد بررسی قرار گیرد . این روش بر روی استراتژی کلید واژه و نحوه پیادهسازی آنها در میان عناوین , عناوین و توضیحات بنا خواهد شد.
پس موضوع نه چندان کوچکی از محتوا وجود دارد . چقدر تولید میشود ؟ از چه منابعی استفاده میشود ؟ آیا محتوا شامل ابزارهای چندرسانهای مانند تصاویر و ویدئو است ؟
تمام این بخشهای فعال در طرح برتر نقش دارند . Googlebots به طور مداوم وب سایتها را در تمام موقعیتهای ممکن نظارت و رتبهبندی میکنند و سئو را به یک اولویت اصلی برای سازمانی تبدیل میکنند که میخواهد کشش بیشتری کسب کند .
در دنیایی که بیش از ۳.۵ میلیارد پرسش صورت میگیرد , با اکثریت کسانی که از طریق گوگل اداره میشوند , لازم است تا حد ممکن بالا باشند . یاهو , اپل و بینگ به طور پیوسته در حال افزایش هستند , اما بین خودشان و گوگل نور روز وجود دارد , که مشاهده میکنند درصد سهم بازار از آن برخوردار است .
بازاریابی آنلاین را میتوان از دو مکتب فکری مختلف مشاهده کرد :
هر شرکتی که خودش را در وب قرار میدهد باید برای هر دو روش ایده داشته باشد . به سادگی پرتاب پول به گوگل ادوردز تمام مشکلات یک عملیات را حل نخواهد کرد , اما ممکن است در این میان چند کلیک و درآمد فوری ارائه دهد .
آنچه که به این معنی است این است که بهبود صفحه نتایج موتور جستجو شما ( SERP ) یک روش مقرونبهصرفهتر برای به دست آوردن نتایج آنلاین است . SERPs بیشتر از تبلیغات حمایتشده محبوب هستند زیرا ارگانیک هستند و در نتیجه به الگوریتم فعلی گوگل پاسخ بهتری میدهند .
اگر یک شرکت منابع زیادی در اختیار داشته باشد و به نتایج فوری نیاز داشته باشد , آنگاه مسیر پرداخت در هر کلیک ( PPC ) باید اولویتبندی شود . نتایج با این تاکتیک باید در عرض ۲۴ تا ۴۸ ساعت دیده شود و یک سایت را فورا ً در یک موقعیت خاص رقابتیتر کند .
اجماع بر سر وب سایتهایی که به طور منظم از رشد ارگانیک - استفاده میکنند این است که آنها تنها برای کسب کوتاهمدت هستند . مبتدیان میتوانند بدون تخصص همان برنامه را اجرا کنند و مشابه هم باشند .
این جایی است که این سرمایهها بهتر هدایت میشوند تا چیزی بسازند که دوام بیاورد . کسب و کارهایی که کمپین های طولانیمدت را در حاشیه پایینتر کنار میگذارند باید رتبهبندی گوگل را به عنوان راهی برای ایجاد نوردهی بهتر ببینند .
صفحه اول گوگل همه در مورد دید بودن است . نوع در هر توصیف از یک جایگاه و موتور جستجو قادر خواهد بود جزئیات معروفترین برند را ارائه کند که تنها محبوب نیست بلکه معتبر است . آنچه بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) تا آن زمان کاهش مییابد , موضوع شناخت و آگاهی از برند است .
رتبهبندی بالاتر از دیدگاه گوگل , یک نام و یک نشانه بالاتر از رقبا در همان بازار است . این کار به نوبه خود به این امکان را میدهد که عملیات از حالت ایستاده و وجه نقد خود در بازده استفاده کند . برندهای تجاری اساسا ً برای بازتاب چگونگی نگاه یک شرکت توسط جامعه , همتایان تجاری و حامیان مالی عمل میکنند .
آنچه باید ذکر شود این است که آگاهی از برند بسته به اینکه سایت شما دقیقا ً در صفحه اول گوگل قرار دارد , به شدت تغییر خواهد کرد. در ۱۰ ردیف اول بودن عالی است , اما باید آن را مرحله اول دانست . پس یک هدف بزرگتر در ذهن است زیرا اعداد دارای تمایز عمده هستند .
در حوزه سئو , یک علم و روشی برای رتبهبندی سایتها وجود دارد . با این حال یک کیفیت نامشهود وجود دارد که با صفحه اول گوگل وارد میشود و تبدیل به یک بازی روانی میشود که به همان اندازه که در نتایج خالص انجام میشود , شهرت دارد .
متخصص سئو اولین صفحه گوگل اعتبار را بهبود خواهد بخشید .
جستجوی گوگل را در نظر بگیرید که تلاش میکند یک متخصص سئو را در منطقه تهران پیدا کند. گوگل تعدادی فهرست ارائه خواهد کرد که نتایج صفحه وب بالایی در مرکز خواهند داشت . این امر نشاندهنده جستجوهای بسیار ارگانیک است . سپس تبلیغات PPC را در ستون سمت راست بیان کنید.
به نظر میرسد که آنها شرکتهای معتبری هستند که خدمات مشابهی برای مشتریان آینده ارائه میدهند . با این حال , تنها برای هر کاربر گوگل طبیعی است که توجه خود را به شدت بر روی نقاط بالای جستجوی ارگانیک متمرکز کند .
این به این دلیل است که چشم به سمت آنچه مرکزی است کشیده میشود و یک حس ذاتی وجود دارد که آنهایی که مسیر PPC را انتخاب کردهاند , به طور مصنوعی به آن جایگاه رسیدهاند . مردم در حال آگاهی و بدبین شدن از روشهای تبلیغاتی هستند که باعث میشود جستجوی ارگانیک فهرستی از اطلاعات معتبر برای کاربر و در نتیجه گوگل تهیه کند.
برخلاف دیگر موتورهای جستجو یا وب سایتهایی که یک پلت فرم برای تبلیغات پاپ فراهم میکنند , گوگل تمایز روشنی بین آنچه ارگانیک است و آنچه پرداخت میشود ایجاد میکند . این جعبه " تبلیغ " را نمی توان واضحتر نشان داد و جستجوگران طبیعتا ً به جستجوی وب جذب خواهند شد .
وقتی همه چیز گفته و انجام میشود , در صفحه اول فهرست جستجوی گوگل , تصویر کلی را افزایش میدهد . به مشتریان میگوید که شما معتبر , اصیل و معتبر هستید . این نشانیهای اینترنتی که از طریق تبلیغات ظاهر میشوند , به هر قیمتی برای ورود به فضا ناامید به نظر میرسند .
تبلیغات صفحه اول گوگل راه افزایش درآمد است.
تبلیغات صفحه اول گوگل موجب شهرت برند شما میشود.
تبلیغات صفحه اول گوگل باعث افزایش ترافیک وب سایت شما میگردد.
به تمام راههایی که میتوانید وب سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید فکر کنید , هیچکس , تنها راهی برای رسیدن به صفحه اول گوگل وجود ندارد :
شما میتوانید از طریق لیست کسبوکار و نقشه به آنجا بروید . این یکی از اولین قدمها و خیلی ساده است . شما میتوانید از طریق ایجاد محتوا به آنجا برسید . این شامل صفحات وب و همچنین پستهای بلاگ و مقالاتی است که پست میکنید , و مطالب دیگری مانند فیلمهایی که میزبانی میکنید . محتوای وب سایت شما ممکن است در بخش " مردم نیز سوال میکنند " که به پرسشهای معمول درباره موضوعات خاص پاسخ میدهد . شما همچنین میتوانید برای تبلیغات که افراد را به سمت صفحات فرود هدایت میکنند پول پرداخت کنید .
گوگل کسبوکار من یک ابزار رایگان برای صاحبان کسبوکار محلی است . شما قبلاً از آن استفاده کردهاید زمانی که به دنبال کسب و کارهای خاصی در نزدیکی خود میگردید . نقشههای گوگل به شما نقشه نزدیکترین کسب و کارهایی را میدهد که با جستجوی شما و همچنین فهرست همراه شما مطابقت دارد.
یک پروفایل کسبوکار گوگل ایجاد کنید تا کسبوکار شما در جستجوهای محلی ظاهر شود . نام خود را در تمام جستجوها ثابت نگه دارید . این بدان معناست که هر شخصیتی که وارد میکنید باید هر بار یکسان باشد . اگر یکبار کوتاه کنید و یک نام کامل در یک زمینه دیگر بنویسید , چنین نخواهد بود .
دقت کنید که تمام مجموعه تنظیمات را تا جایی که میتوانید کامل کنید . یک فهرست کامل هفت برابر کلیک یک برگه ناقص دریافت میکند . اطلاعات خود را تا حد ممکن به روز نگه دارید .
ارائه خدمت . اگر یک عدد را به عنوان شمارهتلفن کسبوکار خود لیست میکنید , به آن عدد پاسخ دهید . یک نامه صوتی آماده کنید . تماسهای برگشتی . کسب و کارهایی که گزارشهای گوگل مثبت دارند به صفحه اول نتایج ارتقا پیدا میکنند .
عکسهای ویژگی . گوگل لیستی را که عکسهای مربوط به کسبوکار را نشان میدهد, دوست دارد . مشتریان نیز به خوبی به این واکنش نشان میدهند - آنها میتوانند به آنچه که کسبوکار شما به نظر میرسد اعتماد کنند و آنچه را که در آن احساس میشود تصور کنند .
ایجاد محتوا وابسته به ارتباط سئو است. این به معنای کار بر روی تحقیقات کلید واژه است که شما میخواهید در وبلاگها , مقالات , فیلمها و دیگر مطالب خود ویژگی داشته باشید . این کلمات کلیدی با جستجو در گوگل مطابقت خواهند داشت . اگر جستجوی گوگل به اندازه کافی نزدیک باشد , گوگل محتوای شما را در نتیجه بسیار بیشتر نشان خواهد داد .
شما میتوانید از کلمات کلیدی استفاده بیش از حد استفاده کنید. اگر از یک کلید واژه استفاده بیش از حد استفاده میکنید , گوگل ممکن است صفحه را به عنوان اسپم حذف کند و به هیچ وجه آن را نشان ندهد . این امر به ویژه برای صنایع " ریسک بالاتر " مانند تامین مالی درست است . مجموعهای از ابزارهای بهینهسازی موتور جستجو برای کمک به ارزیابی اینکه سئو چگونه محتوای شما را دوست دارد , موجود است . ایده خوبی است که در یک سرمایهگذاری کنید .
محتوای واقعی بنویسید . اگر محتوای شما فقط بهانهای برای کلمات کلیدی باشد , جواب نمیدهد . باید فکر کرد . محتوای شما به دلیلی نیاز دارد تا مردم دلیلی برای خواندن آن داشته باشند . محتوای فروش را بنویسید . در مورد این که چرا برای محصولات خود انتخابهای خاصی انجام میدهید , بنویسید که چرا کسبوکار شما یک روش خاص عمل میکند , و به چه چیزی در مورد روندهای خاصی در صنعت خود فکر میکنید . با مردم با محتوا صحبت کنید و آنها ارزش آن را خواهند داشت .
گوگل جایی است که میلیونها نفر در سراسر جهان برای پاسخ به سوالات خود , بزرگ و کوچک , ابتدا به دور خود میچرخند . اگر خوششانس باشند , معمولا ً آنها را در چند نتیجه اولیه پیدا میکنند . به همین دلیل است که وب سایتهایی که در بالای موتور جستجو گوگل قرار دارند , % ترافیک را از وب سایتهای رده پایین میگیرند .
بهینهسازی موتور جستجو سنگ بنای بازاریابی ورودی است , اما چه زمانی وب سایت خود را واقعا ً بهینه میکنید ؟
خوب , اگر نمیتوانید وب سایت خود را در صفحه اول جستجوهای کلید واژگان مرتبط قابلمشاهده کنید , ممکن است هیچ ترافیک از موتورهای جستجو دریافت نکنید .
گوگل , پرکاربردترین موتور جستجو در این سیاره , بزرگترین حوزه فرصت برای ورود بازاریابان است .
در واقع وب سایتهایی که در بالاترین حد درصد ترافیک قرار دارند که توسط وب سایتهای رده پایین از دست رفتهاست .
اما سوال بعدی این است که چگونه به قله برسیم ؟
اگر شما بتوانید بهترین روشهای سئو را اجرا کنید ( و برخی از این پیشنهادها محتوایی ) , زمان زیادی برای رسیدن به آنجا , outrank رقبای خود , یا حتی رتبه صفر نخواهد داشت . "
در زیر لیستی از مزایای بودن در بالای صفحات نتایج موتور جستجو گوگل آورده شدهاست.
گوگل نتایج ۱۰ را در صفحه اول نمایش میدهد وقتی کسی برای هر عبارت خاصی جستجو میکند . نتایج بر پایه تعدادی از مسائل مانند سرعت رویشگاه , سرعت بازتاب , و تعداد عوامل دیگر است .
بنابراین , اگر بتوانید به بالاترین صفحه اول نتایج گوگل برسید , میتواند یک فرصت عالی برای شما و کسبوکار شما باشد .
به یاد داشته باشید که رسیدن به قله تنها نیمی از نبرد است : ماندن در بالا به همان اندازه سخت است . اساسا موفقیت سئو بستگی به این دارد که آیا میتوانید وب سایت خود را در میان ده بالا قرار دهید یا نه , و آیا میتوانید آن را در آنجا نگه دارید یا نه .
یکی دیگر از موتورهای جستجوی بالا بعد از گوگل بینگ گزارش میدهد که وب سایتها در بالا ۴۲ % ترافیک را دریافت میکنند ; دومی ۱۱ % و سوم تنها ۸ % دریافت میکند . بنابراین , به وضوح نشان میدهد که چرا وب سایت شما باید در راس باشد .
اساسا , تصویر با سایر موتورهای جستجو از جمله گوگل یکسان است . اگر وب سایت شما در بالا قابلرویت شود , این به معنای اصالت و اعتماد بیشتر است که عناصر بدیهی برای راهنمایی و ترافیک بیشتر هستند .
افزایش در رتبهبندی SERP ( صفحه نتایج موتور جستجو ) نه تنها توانایی کسبوکار شما برای ایجاد ترافیک و راهنمایی را افزایش میدهد , بلکه درجهای را افزایش میدهد که مخاطبین شما کسبوکار شما را معتبر میدانند .
دادهها نشان میدهد که بازدیدکنندگان وب فکر میکنند که اولین وب سایتها در بالای وب سایتها جزو کسب و کارهای معتبر در صنعت خود هستند . این اساسا ً یک بازی روانشناختی است که به شما مزیت میدهد .
اما اگر رقبای بزرگی داشته باشید ممکن است در راس بودن بسیار دشوار باشد . بنابراین چه شما یک کسبوکار بزرگ باشد و چه یک کسبوکار محلی کوچک , رتبهبندی بهتر قطعا ً اعتبار کسبوکار شما را افزایش میدهد .
SERP بهتر به معنای تصویر بهتر چشمان مشتریان بالقوه است . از آنجا که اینترنت یک بازار رقابتی برای هر بازاریابان ورودی است , ممکن است همیشه در یک زمان کوتاه در صدر قرار نگیرد . اما وقتی موقعیت رتبهبندی بهتری پیدا میکنید , موفقیت به سمت شما میرود . با این حال , به منظور ارائه یک تصویر قابل احترام در میان مشتریان و رقبا , شما فشار ایجاد رتبه وب سایت خود را در میان ده نتیجه اولیه وب احساس خواهید کرد .
یک وب سایت با رتبهبندی خوب در صفحه اول گوگل به طور قابلتوجهی به آگاهی از برند و افزایش ترافیک ارگانیک کمک میکند. مهم نیست که چه نوع محتوا , محصولات , یا خدماتی که وب سایت شما ارائه میدهد , ترافیک ارگانیک همیشه به رشد شرکت سود خواهد برد و در نهایت به کسبوکار شما کمک خواهد کرد تا به اهدافش برسد .
رتبهبندی بالای نتایج جستجوی گوگل یکی از مهمترین نیروهای محرک ترافیک ارگانیک است . اما این یعنی چی ؟ همانطور که سعی میکنیم حوزه در حال تغییر رتبهبندی گوگل , ترافیک ارگانیک , ساختمان backlink , حوزههای ارجاع و متا را درک کنیم , بخوانید .
زمانی که یک کاربر برای جستجوی کلید واژه یا یک پرس و جو مربوط به وب سایت شما جستجو میکند , رتبهبندی گوگل مکانی است که وب سایت شما برای این عبارت جستجوی خاص فهرست خواهد شد . اولین صفحه از نتیجه جستجوی گوگل , ۱۰ وب سایت برتر مرتبط با گوگل برای آن دوره جستجوی خاص را فهرست خواهد کرد.
رتبهبندی در موقعیت یک به این معنی است که سایت شما در بالای این نتایج رتبهبندی میشود . با این حال دلیل اینکه چرا میتواند تغییر کند .
در نهایت گوگل میخواهد بهترین تجربه کاربر را برای کسانی که از پلتفرم خود برای جستجو استفاده میکنند فراهم کند. بنابراین , گوگل سایتهایی را که آنها تصور میکنند تجربه کاربر مثبت و مرتبط دارند . چندین عامل موثر دیگر , از کلمات کلیدی به سرعت بهینه محتوا به صفحه , در الگوریتم نقش مهمی در فرآیند رتبهبندی گوگل دارند . بهبود رتبهبندی وب سایت به معنای در نظر گرفتن همه این موارد است .
رتبهبندی زیر صفحه اول نتایج جستجو میتواند به طور منفی ترافیک وب سایت شما و در نهایت تبدیل را تحتتاثیر قرار دهد . به خوبی مشخص است که کاربران تمایل ندارند فراتر از صفحه اول نتایج جستجو حرکت کنند , اما فقط چقدر کاهش نرخ کلیک میکنند ? تحقیقات نشان دادهاست که سایت رتبهبندی بالای نتایج جستجو دارای نرخ کلیک متوسط ۲۸.۱ % است . پس از آن , مکان دوم و سوم به ترتیب دارای نرخ کلیک % و ۱۱ % است . دهم یا آخرین نتیجه در صفحه اول به شدت افت میکند و تنها نرخ کلیک % دارد .
با در نظر گرفتن این درصد رو به کاهش , پتانسیل ترافیک آلی و نرخ کلیک بیش از صفحه اول , شما میخواهید رتبهبندی خود را تا حد ممکن نزدیک به ده بالا ارتقا دهید تا پتانسیل کاربران جدید برای پیدا کردن وب سایت و برند شما افزایش یابد .
اول , اطمینان حاصل کنید که نسخه روی صفحه , پستهای بلاگ , عناوین صفحه , meta , نشانیهای اینترنتی و بیشتر برای کلمات کلیدی که میخواهید برای آنها رتبه دهید بهینهسازی شدهاند . محتوای خود را برای ارتباط و افزایش تجربه کاربری خود بهینهسازی کنید . از جمله کلمات کلیدی و یا " stuffing کلمات کلیدی " زیاد دوری کنید , چون این روش سئو کلاه سیاه احتمالا ً رتبهبندی شما را کاهش خواهد داد .
حتی یک عنوان صفحهای بهینه و توصیف متا باید به محدودیتهای شخصیتی مربوطه خود پایبند باشد . حفظ تعداد کاراکتر در حد توصیهشده به اندازه کلمات و فرمت مورد استفاده شما مهم است .
Backlinks یک فاکتور مهم رتبهبندی برای همه موتورهای جستجو هستند و حوزههای ارجاع را برای رتبهبندی شما ضروری میسازند . حوزههای ارجاع وب سایتهایی هستند که شامل یک لینک به وب سایت شما در وب سایت آنها هستند. هرچه وب سایتهایی که به وب سایت شما لینک میدهند , بهتر است . انجام آنالیز backlink رقیب , بینش را نسبت به پروفایل های شما و تعداد حوزههای ارجاع , ارائه اهداف مناسب برای فعالیتهای ساختوساز لینک میدهد .
بهینهسازی سرعت صفحه عامل مهمی در تجربه کاربر است . هر چه سایت شما بیشتر بار شود , چه در رومیزی و چه در موبایل , احتمال کمتری وجود دارد که کاربر در صفحه شما باقی بماند , که فرصت کمی برای تبدیل باقی میماند .
انجام فعالیتهای دیجیتالی روابطعمومی مانند تبلیغ محتوا و مشارکت برند به شما این امکان را میدهد که به مخاطبان بیشتری برسید و آگاهی از برند را افزایش دهید .
فعالیتهای روابطعمومی نیز به حوزههای ارجاع شما کمک میکند تا در مورد گنجاندن یک backlink مذاکره کنید . ارتباط با برندها و شرکای مربوطه با قدرت دامنه بالا مناسب همان مرجع را به سایت شما منتقل خواهد کرد و به موفقیت رتبهبندی شما کمک خواهد کرد.
در حالی که بیش از ۲۰۰ عامل رتبهبندی مختلف وجود دارد که شما میتوانید به دنبال بهبود موقعیت وب سایت خود باشید , زمانی که به رتبه بالا رسیدید , هیچ تضمینی وجود ندارد که شما آنجا بمانید . بهینهسازی به طور مداوم مانند به روز رسانی الگوریتم گوگل , فعالیتهای رقیب و تغییر قصد کاربر , تمام عواملی که بر سطوح رتبهبندی شما تاثیر میگذارند . سعی کنید سایت خود را قبل از هر گونه تاثیر مهمی برای ثبات و حفظ موقعیت خود بهینهسازی کنید . همچنین بهینهسازی و شناسایی فرصتهای کلیدی جدید , انجام فعالیتهای ساختوساز لینک به طور مداوم اقتدار شما را ایجاد خواهد کرد و جریان ترافیک ارگانیک را به سایت خود ادامه خواهد داد .
به طور کلی بهبود رتبه شما میتواند یک فرآیند مداوم باشد که نیازمند صبر و مهارت است . با این حال , در طول زمان شما مزایای آن را بدست خواهید آورد . اگر با قلمرو گوگل و سئو ناآشنا هستید , با جام ارژنگ تماس بگیرید.
آیا میدانستید بیش از ۱.۷ میلیارد وب سایت آنلاین وجود دارد ؟ با اضافه شدن وب سایتهای جدید در هر دقیقه و در حال بههنگامسازی , شما به راهی برای سازماندهی , جستجو و درک همه این دادهها نیاز دارید . اینجاست که الگوریتم جستجوی گوگل وارد میشود . این روش برای عبور از همه چیز بر روی شاخص جستجو طراحی شدهاست و مفیدترین نتایج را تقریبا ً بلافاصله به اشتراک میگذارد . هدف , به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به جستجوی هر کاربر است .
گوگل دائماً الگوریتم خود را برای به اشتراک گذاشتن بیشترین نتایج جستجو, کیفیت و مرتبط با کاربران به روز میکند.این الگوریتمها برای ارائه نتایج بهتر و وب سایتهایی که سعی در فریب دادن کاربران به مکانهای بازدید میکنند, بدون هیچ ارزشی برای جستجوگر تکامل مییابند.به همین دلیل مهم است که بر روی تولید محتوای کیفی تمرکز کنید, برخلاف تلاش برای فریب دادن موتورهای جستجو برای به اشتراک گذاشتن صفحه وب شما.نکته مثبت: صفحه اول نیز برای پرداخت آگهیهای گوگل در خانه است, اما برای این پست, ما بر روی رتبهبندی ارگانیک تمرکز خواهیم کرد.نتایج جستجوی ارگانیک به صورت طبیعی و بدون هزینه برای وب سایت رتبهبندی ظاهر میشوند, زیرا آنها به شرایط جستجوی کاربر مربوط هستند.
به سادگی , رتبهبندی در صفحه اول منجر به ترافیک بیشتر و نرخ clickthrough بالاتر یا cta میشود. این بدان معناست که مشتریان جدید بیشتری برای شرکت شما دارند . در واقع , نتایج جستجوی گوگل حتی به اندازه کافی پیشرفته هستند که شامل سوالات قابل انبساط مرتبط , پانلهای دانش , نتایج جستجوی محلی باشند. مردم برای چیزهای بزرگ و کوچک به گوگل تکیه میکنند.
مهم است که لینک شما در صفحه اول ظاهر شود زمانی که مشتریان بالقوه در جستجوی شرایط مربوط به کسبوکار شما هستند . اما اگر وب سایت شما در صفحه دوم گوگل قرار گیرد چه اتفاقی میافتد ؟ آیا همه چیز بد است ؟ مطمئنا , شما ممکن است فردی را پیدا کنید که تصمیم میگیرد عمیقتر عمل کند و تمام گزینههای آنها را ارزیابی کند , اما اکثریت دو نتیجه صفحه را چک نمیکنند . در واقع , هنگامی که از مکان یا پایین صفحه اول عبور میکنید , ترافیک جستجو % کاهش مییابد . این به این معنی است که اگر وب سایت شما بعد از صفحه اول ظاهر شود , شما در چندین تن ترافیک جستجو گم خواهید شد , حالا که اهمیت بودن در صفحه اول گوگل را درک میکنید , در اینجا میتوانید وب سایت خود را بالاتر ببرید .
قبل از اینکه بتوانید وب سایت خود را بهینهسازی کنید و یا برای نمایش در صفحه اول آماده کنید , باید بدانید که عوامل کلیدی رتبهبندی چیست . با توجه به گوگل , در اینجا عوامل کلیدی که الگوریتم آنها در جستجوی نتایج جستجو برای هر پرس و جو به دنبال آن است , عبارتند از : ارتباط هدف جستجو با کیفیت محتوای صفحات وب در زمینه صفحات وب و تنظیمات گوگل به طور مداوم نتایج spammy را از بین میبرد و صفحات پایینتر در صفحات وب حذف میکند . به عنوان یک موتور جستجو , هدف آنها ارائه مناسبترین محتوا برای افرادی است که دنبال چیزها میگردند . کلید واژه stuffing , جایی که مقالات با کلمات کلیدی بستهبندی شدهاند و برای کاربر ارزش کمی ندارند , چیزی از گذشته است . الگوریتمهای گوگل هوشمند هستند و دیگر به این نوع تاکتیکهای مشکوک پاداش نمیدهند . در عوض , تمرکز بر ارائه محتوای کیفی است که به کوئری جستجو کاربر پاسخ میدهد .
تبلیغات صفحه اول گوگل از طریق پرداخت کلیکی بهتر است یا سئو.بهینهسازی موتور جستجو هنوز ستون فقرات اکثر مکانهای بازدید شده است . پستها و صفحاتی که در صفحه اول میبینید فقط با کلمات کلیدی تحقیق شده خوب نوشته نشده اند ; آنها همچنین در سایتهایی هستند که تعداد زیادی از بک لینک ها را در طول زمان جمعآوری کردهاند .ممکن است سالها طول بکشد تا بتوانید یکی از صفحات خود را در اولین موقعیت مورد علاقه برای یک واژه جستجوی کلید واژه گسترده ببینید . بعضی از شرکتها هرگز آن را نخواهند دید .با این حال , زمانی که با تبلیغات صفحه اول گوگل بصورت پرداخت کلیکی شروع میکنید , شانس شما برای پیشی گرفتن از همه نتایج ارگانیک در یک موتور جستجو به صورت نمایی رشد میکند و این کار نیز سادهتر میشود . هیچ جستجو بیپایان برای یافتن لینکها وجود ندارد که صفحه شما را کمی بالا ببرد ; هیچ مطالعه بر روی چگالی کلیدواژه در صفحه فرود پس کلیک شما وجود ندارد . تبلیغات را شروع کنید و شانس را افزایش دهید که افراد در ابتدا شما را در صفحهای مانند این میبینند , جایی که نتایج ارگانیک حتی تا زیر چین ظاهر نمیشوند
دنیای بازاریابی در سالهای اخیر به طور چشمگیری تغییر کردهاست و تبلیغات گوگل یکی از سکوهای محرک این تبدیل است . در واقع تبلیغات گوگل یکی از موثرترین روشهای تبلیغات آنلاین پرداختشده است .آگهیهای تبلیغات در صفحه اول گوگل به شرکتها اجازه میدهد تا به هر کسی که از گوگل برای جستجوی اطلاعات , محصولات و خدمات آنلاین استفاده میکند , دسترسی پیدا کنند. زمانی که به درستی استفاده میشود , آگهیهای گوگل پتانسیل ارسال تعداد زیادی از افرادی را دارد که دقیقا ً میخواهند آنچه را که باید ارائه دهید . اگر در حال حاضر یک حساب آگهی گوگل برای کسبوکار خود ندارید یا از حساب آگهی گوگل خود به پتانسیل کامل آن استفاده نمیکنید , باید به طور جدی استفاده کامل از این سکو را در نظر بگیرید
مزیت تبلیغات صفحه اول گوگل چیست؟در ابتداییترین سطح آن , راهاندازی یک کمپین گوگل ادوردز راهی موثر برای رانندگی ترافیک از موتور جستجو به وب سایت شما است .همچنین میتواند نقشی حیاتی در افزایش دسترسی به کمپین بازاریابی شما ایفا کند , به خصوص اگر یک کمپین بازاریابی کوتاهمدت در مقابل یک کمپین بلند مدت باشد که سئو و دیگر فنآوریهای بازاریابی دیجیتال میتوانند در آن نقش داشته باشند .البته , اگر تخصص در خانه را نداشته باشید , میتواند به استخدام یک شریک گوگل برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و راهاندازی کمپین جستجوی گوگل یا کمپین ریمارکتینگ از طرف شما ارزشمند باشد .مهم نیست که چه کسی تبلیغات شما را تنظیم میکند , تا زمانی که آنها بدانند آنها چه کار میکنند و میتوانند تبلیغات شما را تحت نظارت و اصلاح قرار دهند .افرادی که در معرض تبلیغات قرار دارند , ۱۵۵ درصد بیشتر به دنبال عبارات خاص برند و بخش هستند , و متوسط برند برای هر ۱ دلار که در تبلیغات جستجوی گوگل سرمایهگذاری میکنند , ۲ دلار درآمد دارد .سئو ارگانیک هم همیشه آن را قطع نمیکند . در واقع , برای بیشتر کلمات کلیدی , سه نقطه تبلیغ بالا حدود ۴۰ درصد از کل کلیک روی صفحه را دریافت میکنند .گوگل از هر دو تبلیغات نمایشی , از طریق دو میلیون وب سایت شریک شبکه نمایش و تبلیغات متنی در صفحه نتایج موتور جستجو پشتیبانی میکند . تخمین زده میشود که این شرکت درصد از کل تبلیغات رسانهای را هم آنلاین و هم خاموش داشته باشد
گوگل ادز یا تبلیغات گوگل چیست؟تقریبا ً هر بار که شما یک آگهی برای رتبه صفحه فرود یک شرکت را به عنوان اولین ( یا دومین , یا سومین ) جستجو در جستجوی گوگل میبینید , این تنها نتیجه تبلیغات خوب سئو نیست ; شرکت احتمالا ً یک آگهی دارد .از طریق تبلیغات گوگل ( که قبلا ً به نام گوگل ادوردز شناخته میشد ) , شما پرداخت میکنید تا یک آگهی گوگل برای کسبوکار خود داشته باشید که برای مشتریانی که به دنبال اصطلاحات مرتبط در جستجو و نقشههای گوگل هستند , نمایش داده شود. تبلیغات گوگل یک ابزار کلیدی بازاریابی دیجیتال برای هر تجارتی است که به دنبال دریافت نسخه تبلیغاتی معنادار در مقابل مخاطبان هدف خود است .از طریق آگهیهای گوگل , شما فقط برای نتایج واقعی و قابلاندازهگیری مانند کلیک وب سایت و تماسهای تجاری پول میپردازید . این ساختار به عنوان یک کمپین پرداخت در هر کلیک شناخته میشود . شما میتوانید یک کلاه تبلیغاتی گوگل ماهانه را تنظیم کنید که گوگل به طور خودکار از آن پیروی خواهد کرد , و میتوانید انتخاب کنید که مخاطبین هدف خود را به صورت جهانی یا محلی قرار دهید
کسب و کارهای قابلمشاهده در گوگل از نظر فروش رانندگی بسیار ارزشمندتر از هر رسانه دیگری است . در موتور جستجو , کسب و کارها فرصت طلایی دارند تا در زمان دقیق زمانی که به دنبال محصول یا سرویس خود هستند , در مقابل مردم ظاهر شوند .اما اگر فرصت چنین بزرگ باشد , رقابت واقعا ً بالا خواهد بود . به همین دلیل است که رتبهبندی ارگانیک موتورهای جستجو یک کار خستهکننده و زمانبر است . با بهینهسازی مناسب وب سایتها و بهرهگیری از اعتبار وب سایتهای مجاز از طریق بک لینک میتواند نتایج خوبی را به صورت ارگانیک به همراه داشته باشد , اما زمان میبرد .با گوگل ادوردز , کسب و کارها میتوانند نتایج را سریعتر بدست آورند . بدیهی است که در اینجا نیز رقابت وجود دارد . اما خبر خوب همراه با مقدار پیشنهادی است , امتیاز کیفیت کلید واژه یعنی تناسب آگهی , تجربه صفحه فرود و نتایج جستجو مورد انتظار موقعیت آگهی را تعیین میکند . بنابراین , با بهینهسازی مناسب گوگل ادوردز همراه با پیشنهاد مورد نیاز , میتواند سرمایه بزرگی را به ارمغان آورد
حضور در تبلیغات صفحه اول گوگل سودهای متعددی را به شما ارائه می دهد. با اجرای یک استراتژی هوشمند سئو ، همان چیزی است که نتیجه یک صفحه برتر نشان می دهد ، نام تجاری در بازار بیشتر دیده می شود. هزینه ها تحت کنترل قرار می گیرند زیرا روش های ارگانیک نسبت به تبلیغات پرداخت شده در اولویت قرار دارند. همچنین بازدید بیشتر منجر به ماندگاری بیشتر مشتریان در یک صفحه وب و افزایش احتمال خرید مستقیم از منبع می شود. هنوز خصوصیات نامشهود شهرت و اصالت وجود دارد که واقعاً عملیاتی را به جلو سوق می دهد. سازمان ها هزاران دلار برای رسیدن به هدفی در گوگل هزینه کرده و می کنند که به آنها اعتبار می بخشد ، اما این شرکت ها هستند که در نهایت تلاش خود را انجام می دهند و مشتریان خود را راضی می کنند که در نهایت سود می برند. برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید سایت خود را سئو کنید؛ اما نه فقط برای موتور جستجو، بلکه سئو را برای کاربر انجام دهید. ساختار این کار بر اساس استراتژی کلمات کلیدی و چگونگی به کارگیری آنها در بین سرتیترها، تیترها و توضیحات در پاراگراف سازماندهی میشود. در صورتی که از تبلیغات گوگل استفاده کنید می توانید از نتایج ارگانیک نیز صفحه اول گوگل نیز بالاتر قرار بگیرید و شانس دریافت کلیک خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. اگر وب سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، تبلیغات صفحه اول گوگل یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک ورودی و میزان فروش بیشتر است. صفحه اول گوگل در هر کسب و کاری، یکی از مهم ترین نیازها محسوب شده و راهی مناسب برای جذب مخاطبین بیشتر خواهد بود. چرا که طبق آمارهای در دسترس، بیشترین بازدید از سایت ها، از صفحه اول نتایج موتور جستجو گوگل انجام می شود و بیشترین تعداد کلیک ها روی لینک اول تا سوم در همین صفحه است. شما دو راه برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل خواهید داشت. یکی سئو سایت و دیگری تبلیغات در گوگل ادوردز که هریک دارای معایب و مزایایی هستند
تبلیغات در صفحه اول گوگل مهمترین روش پیشرفت و رونق کسب و کار و شهرت برند است.صفحه اول گوگل در مورد دیده شدن است . نوع در هر توصیف از یک جایگاه و موتور جستجو میتواند جزییاتی از معروفترین برند معروف را ارائه دهد که فقط محبوب نیست , بلکه معتبر است. سئو به این مساله اشاره دارد که مساله بهینهسازی موتور چیست ؟یک رتبهبندی بالاتر از نقطهنظر گوگل , نام و لوگوی بالای رقبای خود را در همان بازار قرار میدهد . این به نوبه خود این امکان را به وجود میآورد که عملکرد خود را در بازده بالا و وجوه نقد خود را از بین ببرند . برندهای تجاری اساسا ً برای انعکاس این که چگونه یک شرکت توسط جامعه , همتایان تجاری و حامیان دیده میشود عمل میکنند .چیزی که باید ذکر شود این است که آگاهی از برند بسته به اینکه سایت شما دقیقا ً در صفحه اول گوگل قرار دارد , بسیار متفاوت خواهد بود . قرار گرفتن در ۱۰ ضربه اول عالی است , اما باید به عنوان گام اول تلقی شود . سپس هدف بزرگتری در ذهن است , زیرا این اعداد یک تمایز مهم دارند
تبلیغ گوگل بهترین راه برای معرفی برند شما به صدها و هزاران مشتری احتمالی در عرض چند روز است . شما میتوانید محصولات و خدمات خود را برای افرادی تبلیغ کنید که احتمالا ً از طریق تبلیغات آنلاین به آنها علاقهمند هستند . همچنین میتوانید پیگیری کنید که آیا این افراد روی آگهیهای شما کلیک کردهاند یا خیر . تبلیغ گوگل به شما این فرصت را میدهد که محصولات و خدمات خود را به شیوهای آسان تبلیغ کنید که به شما در رسیدن به مشتریان احتمالی کمک میکند . تبلیغات گوگل و تبلیغات آنلاین بخش مهمی از خدمات بازاریابی دیجیتال هستند .اگر میخواهید کسبوکار خود را بزرگ کنید و میخواهید به سرعت توجه مردم را به صورت آنلاین جلب کنید ، هیچ راه بهتری برای شروع بهتر از استفاده از تبلیغات گوگل وجود ندارد . این یک معمای کلاسیک برای هر صاحب کسبوکار است . اگر یک وب سایت فوقالعاده دارید ، محصولات عالی ، و تیمی که آماده خدمت است ، تنها کاری که شما نیاز دارید این است که ترافیک بیشتری و تبدیلات بیشتری را به دست آورید .تبلیغات گوگل در بالای نتایج موتور جستجو ظاهر میشوند و برچسب " تبلیغ " دارند . با اجرای یک کمپین تبلیغاتی گوگل ، شما نه تنها میتوانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جلب کنید بلکه احتمال تبدیل ترافیک به تبدیلهای فروش را نیز افزایش دهید .طبق مطالعهای که انجام شد کاربران گوگل در روز ۶ / ۵.۶ میلیارد جستجو انجام میدهند . این به این معنی است که افراد زیادی در هر روز به دنبال چیزهایی هستند که برای خرید یا سرویسهایی که میخواهند استفاده کنند . بنابراین , هنگامی که تبلیغ آنلاین خود را با استفاده از تبلیغات گوگل تبلیغ میکنید , به این معنی است که شما محصول خود را برای طیف وسیعی از مخاطبان قرار میدهید . این باعث افزایش شانس شما برای رسیدن به ترافیک بیشتر در وب سایت شما میشود . هنگامی که شما با استفاده از تبلیغات گوگل تبلیغ میکنید , میتوانید از سایر سکوهای گوگل مانند یوتیوب و جیمیل استفاده کنید . بنابراین , با تبلیغ آنلاین شما قادر به رشد سریعتر کسبوکار خود خواهید بود
حضور در تبلیغات صفحه اول گوگل سودهای متعددی را به شما ارائه می دهد. با اجرای یک استراتژی هوشمند سئو ، همان چیزی است که نتیجه یک صفحه برتر نشان می دهد ، نام تجاری در بازار بیشتر دیده می شود.هزینه ها تحت کنترل قرار می گیرند زیرا روش های ارگانیک نسبت به تبلیغات پرداخت شده در اولویت قرار دارند. همچنین بازدید بیشتر منجر به ماندگاری بیشتر مشتریان در یک صفحه وب و افزایش احتمال خرید مستقیم از منبع می شود.هنوز خصوصیات نامشهود شهرت و اصالت وجود دارد که واقعاً عملیاتی را به جلو سوق می دهد. سازمان ها هزاران دلار برای رسیدن به هدفی در گوگل هزینه کرده و می کنند که به آنها اعتبار می بخشد ، اما این شرکت ها هستند که در نهایت تلاش خود را انجام می دهند و مشتریان خود را راضی می کنند که در نهایت سود می برند.برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید سایت خود را سئو کنید؛ اما نه فقط برای موتور جستجو، بلکه سئو را برای کاربر انجام دهید. ساختار این کار بر اساس استراتژی کلمات کلیدی و چگونگی به کارگیری آنها در بین سرتیترها، تیترها و توضیحات در پاراگراف سازماندهی میشود.در صورتی که از تبلیغات گوگل استفاده کنید می توانید از نتایج ارگانیک نیز صفحه اول گوگل نیز بالاتر قرار بگیرید و شانس دریافت کلیک خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. اگر وب سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، تبلیغات صفحه اول گوگل یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک ورودی و میزان فروش بیشتر است.صفحه اول گوگل در هر کسب و کاری، یکی از مهم ترین نیازها محسوب شده و راهی مناسب برای جذب مخاطبین بیشتر خواهد بود. چرا که طبق آمارهای در دسترس، بیشترین بازدید از سایت ها، از صفحه اول نتایج موتور جستجو گوگل انجام می شود و بیشترین تعداد کلیک ها روی لینک اول تا سوم در همین صفحه است.شما دو راه برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل خواهید داشت. یکی سئو سایت و دیگری تبلیغات در گوگل ادوردز که هریک دارای معایب و مزایایی هستند
تبلیغات صفحه اول گوگل یکی از قوبترین ابزارهای تبلیغاتی برای سایت هایی است که چندین هدف مختلف را دنبال میکنند از آنجا که تبلیغات صفحه اول گوگل بصورت پولی یا اصطلاحا کلیکی میباشد شرایط خاص خود را دارد و تبلیغ کنندگان به جند دسته تقسیم میشوند دسته اول کسانی هستند که بتازگی سایت خود را ایجاد کرده اند و هنوز سایت خود را سئو نکرده اند ایندسته از تبلیغات صفحه اول گوگل به منظور معرفی وب سایت و کالاها یا خدمات خود بصورت مقطعی استفاده میکنند تا زمانیکه کار سئو سایتشان به پایان برسد دسته دوم کسانی هستند که کالاها و خدمات مقطعی دارند یعنی خدماتشان مربوط به یک فصل خاص یا یک رویداد خاص باشد مانند کسانیکه در نمایشگاه بین المللی غرفه دارند این گروه در تبلیغات صفحه اول گوگل شرکت میکنند و پس از پایان نمایشگاه دیگر این تبلیغ را نیاز ندارند دسته دیگر از کسانیکه در تبلیغات صفحه اول گوگل شرکت میکنند کسانی هستند که کالایی وارد کرده اند یا تولید نموده اند کالای خود را بواسطه ادوردز در صفحه اول گوگل معرفی میکنند اما آن چیزی که معلوم است هیچکدام ازین گروهها بطور دائم و مستمر از تبلیغات صفحه اول گوگل استغاده نمیکنند زیرا بابت هر کلیک باید مبلغی را بپردازند بنابر این برای حضور دائم سایت خود ناگزیرند سئو را بعنوان مناسبترین ایزار حضور در موتورهای جستجو برگزینند