تجارت دیجیتال در صفحه اول گوگل

تجارت دیجیتال و راهکارهای آن را بهتر بشناسیم

تجارت دیجیتال چیست؟دیجیتال مارکتینگ به چه نوع فعالیتی اطلاق میگرددآیا میتوان از طریق فعالیت های دیجیتال کسب درآمد نمود؟در این صفحه بطور کامل به مباحثی ازین دست خواهیم پرداخت و این صفحه یک مجله دیجیتال برای کسب و کار اینترنتی خواهد بود.تجارت دیجیتال در صفحه اول گوگل از ترافیک بالایی برخوردار است.تمام کسانیکه در کار خرید و فروش ارز دیجیتال و یا دارای وب سایت معرفی نرخ ارز هستند در گستره تجارت دیجیتال ایندکس شده اند.تجارت دیجیتال که بازاریابی آنلاین هم نامیده می‌شود , به تمام تلاش‌های بازاریابی که در اینترنت رخ می‌دهد , اشاره می‌کند . کسب و کارها از کانال‌های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو , وب سایت‌های ارتباط جمعی , ایمیل و وب سایت‌های دیگر استفاده می‌کنند تا با مشتریان فعلی و آینده ارتباط برقرار کنند. این امر همچنین شامل ارتباط از طریق متن یا پیغام‌های چندرسانه‌ای است .یک بازاریاب فصلی ممکن است بگوید که بازاریابی داخلی و بازاریابی دیجیتال تقریبا ً یک چیز هستند

free website builder

تجارت و بازاریابی دیجیتال

هر بازاریابی که از ابزارهای الکترونیکی استفاده می‌کند و می‌تواند توسط متخصصین بازاریابی برای انتقال پیام‌های تبلیغاتی و اندازه‌گیری تاثیر آن از طریق سفر مشتری استفاده شود . در عمل , بازاریابی دیجیتال نوعا ً به فعالیت‌های بازاریابی که بر روی کامپیوتر , تلفن , تبلت و یا دستگاه‌های دیگر ظاهر می‌شوند اشاره می‌کند . این کار می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد , از جمله بازی‌های ویدیویی , نمایش تبلیغات , بازاریابی موتور جستجو , پرداخت آگهی‌های اجتماعی و پست‌های رسانه‌های اجتماعی . بازاریابی دیجیتال اغلب با " بازاریابی سنتی " مانند تبلیغات مجلات , بیلبورد و پست مستقیم مقایسه می‌شود . به طور عجیب , تلویزیون معمولا ً با بازاریابی سنتی فشرده می‌شود . به عنوان یک بازاریاب مهم است که از دنیای دیجیتال با حضور تبلیغاتی آنلاین ، با ایجاد یک برند ، ارایه یک تجربه مشتری بزرگ که مشتریان بالقوه بیشتری را به همراه یک استراتژی دیجیتالی به ارمغان می‌آورد ، استفاده کنیم .یک استراتژی بازاریابی دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که از کانال‌های دیجیتالی مختلف مانند رسانه‌های اجتماعی ، بهینه‌سازی موتور جستجو ، و بازاریابی ایمیلی استفاده کنید تا با مشتریان موجود و افراد علاقمند به محصولات یا خدمات شما ارتباط برقرار کنید . در نتیجه ، شما می‌توانید یک برند را بسازید ، یک تجربه مشتری عالی فراهم کنید، مشتریان بالقوه را بیاورید

تجارت دیجیتال

تفاوت تجارت دیجیتال با سنتی

مقایسه تجارت دیجیتال با تجارت سنتی

بزرگترین تفاوت در بین کمپین‌های دیجیتالی و کمپین‌های سنتی رویکرد بازاریابی درونگرا کمپین های تجارت دیجیتال مارکتینگ است. زیرا همین رویکرد استفاده از ابزارهای متنوع را سبب میشود. در واقع در بازاریابی به شیوه درونگرا دیگر نیازی نیست که صاحب کسب و کار به دنبال مشتری باشد. بلکه این مشتری است که به دنیال خدمات میگردد و از این لحاظ مخاطبین بالقوه شناسایی و جذب می‌شوند

تجارت دیجیتال از چه ابزارهایی استفاده میکند

تجارت دیجیتال از بسیاری از ابزارها مانند بازاریابی داخلی , ایمیل و محتوای آنلاین استفاده می‌کند تا تعداد کمی از آن‌ها را نام ببرد . هر دوی آن‌ها برای جلب توجه آینده از طریق سفر خریدار وجود دارند و آن‌ها را به مشتریان تبدیل می‌کنند . اما دو رویکرد دیدگاه‌های متفاوتی از رابطه بین ابزار و هدف دارند .بازاریابی دیجیتال به این مساله می‌پردازد که چگونه ابزارهای فردی یا کانال‌های دیجیتالی می‌توانند آینده را تبدیل کنند . یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی برندها ممکن است از پلت فرم‌های چندگانه استفاده کرده یا تمام تلاش خود را بر روی یک سکو متمرکز کند . برای مثال ، یک شرکت ممکن است در وهله اول محتوای وب سایت‌های ارتباط جمعی و کمپین ‌های بازاریابی ایمیلی را در حالی که سایر مسیرهای بازاریابی دیجیتال را نادیده می‌گیرند ، ایجاد کند .از سوی دیگر ، بازاریابی داخلی یک مفهوم کل گرا است . ابتدا هدف را بررسی می‌کند ، سپس به ابزارهای موجود نگاه می‌کند تا مشخص شود کدام یک به طور موثر به مشتریان هدف می‌رسند ، و سپس در کدام مرحله از قیف فروش که باید اتفاق بیفتد. به عنوان مثال ، می ‌توان گفت که می‌خواهید ترافیک وب سایت را افزایش دهید تا چشم‌انداز و آینده بیشتری ایجاد کنید . شما می‌توانید بر روی بهینه‌سازی موتور جستجو هنگام توسعه استراتژی بازاریابی محتوای خود تمرکز کنید ، که منجر به محتوای بهینه ‌تر ، از جمله بلاگ ها ، صفحات فرود و غیره می‌شود .مهم‌ترین چیز برای به خاطر سپردن در مورد بازاریابی دیجیتال و بازاریابی داخلی این است که به عنوان یک متخصص بازاریابی ، شما مجبور نیستید بین ۲ انتخاب کنید . در واقع ، آن‌ها با هم‌کار می‌کنند . بازاریابی ورودی ساختمان و هدف بازاریابی دیجیتال موثر را برای تلاش‌های بازاریابی دیجیتال فراهم می‌کند ، و اطمینان حاصل می‌کند که هر کانال بازاریابی دیجیتالی به سمت یک هدف عمل می‌کند


تا جایی که بازاریابی محتوا موثر باشد , می‌تواند مشکل باشد . نویسندگان بازاریابی محتوا باید بتوانند به شدت در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشند در حالی که با افرادی که مطالب را می‌خوانند , آن را به اشتراک بگذارند و با برند تعامل بیشتری داشته باشند. هنگامی که محتوای مرتبط باشد , می‌تواند روابط قوی در سراسر خط لوله برقرار کند . برای ایجاد محتوای موثر که بسیار مرتبط و جذاب است ، مهم است که مخاطبین خود را شناسایی کنید . در نهایت سعی می‌کنید به تلاش‌های بازاریابی محتوی خود برسید ؟ زمانی که درک بهتری از مخاطبین خود دارید ، می‌توانید نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید را مشخص کنید . شما می‌توانید از فرمت های بسیاری در بازاریابی محتوی خود استفاده کنید ، از جمله ویدئو ، پست‌های وبلاگ ، صفحات قابل چاپ ، و غیره .صرف‌نظر از این که چه محتوای ایجاد می‌کنید ، ایده خوبی برای دنبال کردن بهترین تجارب بازاریابی محتوا است . این به معنی ایجاد محتوای درست ، عاری از خطا ، درک ، مرتبط ، و جالب است . محتوای شما همچنین باید خوانندگان را به مرحله بعدی در خط لوله هدایت کند ، چه این یک مشاوره رایگان با یک نماینده فروش یا یک صفحه تماس باشد 

تجارت دیجیتال,مفهوم تجارت دیجیتال,عناصر تجارت دیجیتال,آموزش تجارت دیجیتال,سایت تجارت دیجیتال,ارزهای تجارت دیجیتال,مجله تجارت دیجیتال,کمپین تجارت دیجیتال,ساختار تجارت دیجیتال,راهکار تجارت دیجیتال

زیر ساخت های تجارت دیجیتال

استفاده از ابزار دیجیتال در تجارت

تجارت دیجیتال از زیر ساخت های ایجاد شده در بستر اینترنت همچون شبکه های اجتماعی متنوع استفاده بهینه به عمل می آورد. هر شبکه اجتماعی میتواند یک رسانه قدرتمند برای معرفی هدف یک کمپین باشد. وب سایت های متنوع اجتماعی همچون فیسبوک، توییتر، یوتیوب، لینکدین و … در این سال ها نقشی انکارناپذیر در دیجیتال مارکتینگ داشته اند


بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی به معنی هدایت ترافیک و آگاهی از برند از طریق درگیر کردن افراد در بحث آنلاین است . شما می‌توانید از بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی برای برجسته کردن برند , محصولات , خدمات , فرهنگ و چیزهای دیگر استفاده کنید . با صرف میلیاردها نفر که وقت خود را صرف مشارکت در سکوهای رسانه اجتماعی می‌کنند , تمرکز بر بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی می‌تواند ارزشمند باشد .محبوب‌ترین پلت فرم دیجیتال برای بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی ، فیس بوک ، تویی‌تر و اینستاگرام است ، با لینکدین و یوتیوب که خیلی عقب نیست . در نهایت ، کدام رسانه اجتماعی که شما از آن برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید به اهداف و مخاطبین خود بستگی دارد . از آنجا که بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی شامل مشارکت فعال مخاطب است، تبدیل شدن به یک روش محبوب برای جلب توجه شده‌است . بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی ، معیارهای تعامل ساخته‌شده را ارایه می‌دهد ، که برای کمک به شما برای درک این که چقدر خوب به مخاطبین خود رسیده‌اید ، بسیار مفید هستند . شما باید تصمیم بگیرید که کدام نوع تعاملات برای شما بیش‌ترین میانگین را دارند ، چه این به معنی تعداد سهام ، نظرات و یا کل کلیک روی وب سایت شما باشد . خرید مستقیم حتی ممکن است هدف استراتژی بازاریابی اجتماعی شما نباشد . بسیاری از برندها از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای شروع گفت و گو با مخاطبین استفاده می‌کنند به جای اینکه آن‌ها را تشویق به خرج کردن پول کنند 

تجارت دیجیتال,مفهوم تجارت دیجیتال,عناصر تجارت دیجیتال,آموزش تجارت دیجیتال,سایت تجارت دیجیتال,ارزهای تجارت دیجیتال,مجله تجارت دیجیتال,کمپین تجارت دیجیتال,ساختار تجارت دیجیتال,راهکار تجارت دیجیتال

فواید تجارت دیجیتال

بهبود اقتصادی با تجارت دیجیتال

مردم دیگر به آنچه که در تبلیغات بیان میشود اکتفا نمیکنند و برایشان مهم است تا بدانند دیگر مخاطبان درباره یک برند چه نظری دارند؟ اطلاع از تجربه کاربری دیگر مشتریان و به اشتراک گذاری احساسات و بازخوردها شکلی دیگر از تبلیغات را فراهم ساخته است. به نوعی که دیگر لازم نیست تا از زبان خود برند اطلاعات لازم به مشتریان داده شود. این وظیفه برگردن مخاطبین و مشتریان افتاده است. فضای رسانه ای و اجتماعی بزرگترین نقش را در انتقال بازخوردهای تبلیغاتی و تجارب کاربری دارد. لذا باید حضور در دنیای مدرن مارکتینگ را جدی گرفت و به صورت حرفه ای به آن قدم نهاد. چرا که برداشتن قدم های اشتباه در این مسیر میتواند از ورود نکردن به آن هم ضرر رسان تر باشد

تجارت دیجیتال,مفهوم تجارت دیجیتال,عناصر تجارت دیجیتال,آموزش تجارت دیجیتال,سایت تجارت دیجیتال,ارزهای تجارت دیجیتال,مجله تجارت دیجیتال,کمپین تجارت دیجیتال,ساختار تجارت دیجیتال,راهکار تجارت دیجیتال

فروش بیشتر در تجارت دیجیتال

رونق بازار تجارت دیجیتال

قانون فروش بیشتر در همه تجارت‌های شخصی و گروهی ملاک مناسب و اصلی برای تخمین میزان موفقیت است. قاعده فروش‌ بیشتر را باید به صورت یک تکرار در نظر بگیریم و حتی اگر فروش خوبی نداریم هم استراتژی‌های مختلف را برنامه‌ریزی کنیم. باید بارها و بارها با خودمان تکرار کنیم می‌توانیم همه موارد صنعت خودمان را بهبود ببخشیم و موفقیت تام و تمامی را تجربه کنیم. هر چند کلید موفقیت، فروش بیشتر است. عوامل متافیزیکی مانند خوش‌رفتاری، برخورداری از یک تیم قوی و همدل و البته ایجاد فضایی صمیمی برای فروش می‌تواند کاربردی‌تر از رقم فروش عمل کند و در درازمدت شما و تجارت‌تان را به سطوح بالا یا حداقل آنچه مورد انتظار خودتان است، برساند. پس برای موفقیت در تجارت عجله نکنید، خلاق باشید و پله‌های موفقیت را یک به یک و با تامل و فکر باز طی کنید. در این صورت قطعا یک تجارت موفق خواهید داشت

تجارت دیجیتال چیست

تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۷ میلیارد نفر و کسب و کارها و حداقل ۳۰ میلیارد دستگاه به اینترنت متصل خواهند شد. با افراد، کسب و کارها و چیزهای ارتباطی، transacting و حتی مذاکره با یکدیگر، دنیای جدیدی وارد دنیای تجارت دیجیتال می‌شود کسب‌وکار دیجیتال، ایجاد طراحی‌های تجاری جدید با مات کردن دنیای دیجیتال و فیزیکی است. آن قول می‌دهد که به یک هم‌گرایی بی‌سابقه از مردم، تجارت و چیزهایی که مدل‌های کسبوکار موجود را مختل می‌کنند - حتی آن‌هایی که از دوره‌های اینترنت و تجارت الکترونیک متولد می‌شوند، شود چیزی که کسب‌وکار دیجیتال را متفاوت می‌سازد، حضور و یکپارچه‌سازی چیزها، متصل و هوشمند، با افراد و کسب‌وکار است

تجارت دیجیتال و خرده فروشی

در خرده‌فروشی، تجارت دیجیتال می‌تواند شامل ارائه خدمات خرده‌فروشی به مشتریان جهان با ادغام بدون درز بین دیجیتالی و فیزیکی باشد که مرزه‌ای بین این دو را ترکیب می‌کند. برای مثال، یک مشتری به یک فروشگاه خرده‌فروشی وارد می‌شود، یک کت را امتحان می‌کند، و سیستم‌های فروشگاه می‌دانند که این اتفاق رخ داده‌است. سپس آن‌ها یک تصویر از خریدار را بر روی یک صفحه با کت در نظر می‌گیرند و برخی از لوازم جانبی یا جایگزین‌هایی را پیشنهاد می‌کنند که با لباس‌های جدید خوب پیش می‌رود، تمام مدت در نظر گرفتن محدودیت‌های قیمت تعیین‌شده توسط مشتری در فرآیند بحث در مورد خرید آن‌ها

تجارت دیجیتال|مجله دیجیتال|بازاریابی دیجیتال|کسب و کار دیجیتال

تجارت دیجیتال

تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیکی انجام تمام فعالیت‌های تجاری اعم از فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت تحت عنوان تجارت الکترونیکی شناخته می‌شود در نگاهی جامعتر و از منظر خود مفهوم تجارت، تجارت الکترونیکی نه تنها مواردی را در بر می‌گیرد که در آن از «تبادل الکترونیکی داده» استفاده شده، بلکه فناوری‌های قدیمی‌تر همچون تلکس و تلکپی را هم شامل می‌شود. چرا که تجارت و تبادل اطلاعات و معامله در هر بستری در مفهوم تجارت است و اشاره به تجارت الکترونیکی صرفاً اشاره مستقیم به روش و بستر تبادل اطلاعات و انجام معامله دارد

تجارت دیجیتال و اینترنت اشیا

برخی ممکن است اینترنت اشیا را با تجارت دیجیتالی اشتباه بگیرند. اینترنت چیزها نقش حیاتی در تجارت دیجیتال دارد، اما خیلی بیشتر از این است. اینترنت اشیا به گونه‌ای که گارتنر تعریف می‌کند، شبکه‌ای از اجسام فیزیکی است که دارای فن‌آوری تعبیه‌شده برای برقراری ارتباط و تعامل با حالت‌های داخلی خود یا محیط خارجی هستند کسب‌وکار دیجیتال در مورد ایجاد طرح‌های تجاری جدید با مات کردن دنیای فیزیکی و دیجیتال است. در مورد تعامل و مذاکرات بین، کسب‌وکار و چیزهای دیگر است. زمانی است که چیزها شروع به مذاکره بین خودشان و همچنین افراد و کسب‌وکار می‌کنند که ما شروع می‌کنیم ببینیم چگونه وارد دنیای کاملا جدید و آشوبگر شده‌ایم. در گذشته، مردم یک نماینده برای کارها در کسب‌وکار بودند. در آینده، چیزها یک عامل برای خودشان خواهند بود و بدین ترتیب به یک کسب‌وکار در مورد فرصت‌های خود تبدیل خواهند شد

تجارت دیجیتال|مجله دیجیتال|بازاریابی دیجیتال|کسب و کار دیجیتال

کسب و کار دیجیتال

نمونه تجارت دیجیتال

نتفلیکس یک نمونه خوب از شرکتی است که از تجارت الکترونیک به کسب‌وکار دیجیتال تغییر کرده‌است. در اصل، نتفلیکس از تکنولوژی برای مدیریت یک سیستم موجودی استفاده می‌کرد و افراد دی وی دی را پست می‌کرد، و تجربه‌ای فراهم می‌کرد که راحت‌تر بود، اما در نهایت شبیه به فروشگاه‌های اجاره فیلم بود با این حال، زمانی که این گزینه را به مشتریان امکان پخش کردن ویدیو در مورد تقاضا می‌داد، این کار خودش را قطع کرد و روشی را تغییر داد که مردم به رسانه‌ها و رسانه‌های تلویزیون نگاه می‌کردند. توانایی مصرف فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی در هر زمان یا مکان، بدون دسترسی گسترده به اینترنت که امروزه بسیاری از مشتریان آن را دارند، غیر ممکن است

بازتاب تجارت دیجیتال

واقعیت این است که تجارت دیجیتال تمام صنایع و مدیران اجرایی تجاری را مختل خواهد کرد، CIOs و ارائه دهندگان فن‌آوری باید به گونه‌ای متفاوت فکر کنند تا به کسب و کارها کمک کنند تا از بروز اختلال اجتناب کنند. این دنیای جدیدی است که افراد قبلی را منسوخ می‌کند در حالی که فرصت‌های بسیار زیادی برای کسانی ایجاد می‌کند که می‌توانند این فرصت را تصور کنند. مجریان تجاری که اقتصاد صنعتی ۲۰۲۰ را درک می‌کنند نقش مهمی در کمک به سازمان‌های خود در این دوره جدید ایفا خواهند کرد

تجارت دیجیتال|مجله دیجیتال|بازاریابی دیجیتال|کسب و کار دیجیتال

مدل تجارت دیجیتال

در مورد پذیرش گسترده گوشی‌های هوشمند و بهره‌گیری از یک مدل تجاری که به آن‌ها امکان حفظ دارایی‌های سرمایه نسبتا کم را می‌دهد. یک شرکت تاکسی سنتی باید وسایل نقلیه خود را داشته باشد و وسایل نقلیه را نگهداری کند و هم چنین بر سر استخدام و مدیریت کارکنان نقش داشته باشد؛ یک نسخه تجاری الکترونیکی به مشتریان اجازه می‌دهد تا یک تاکسی را به صورت آنلاین برنامه‌ریزی کنند و شاید به سفره‌ای گذشته نگاه کنند، اما این تجربه ضروری همچنان باقی خواهد ماند به عنوان یک تجارت دیجیتال، به این دلیل که در هسته خود یک پلت فرم است که مردم و رانندگان را در مقیاس گسترده از طریق اینترنت به هم متصل می‌کند، در عین حال یک تجربه ایجاد می‌کند که در آنچه قبلا برای مردم در دسترس بود را بهبود می‌بخشد

کسب و کار دیجیتال

رهبران کسب‌وکار موفق به مهارت‌های کسب‌وکار دیجیتال نیاز خواهند داشت. در حالی که نقش‌های جدید، مانند یک افسر دیجیتال، نقش کاتالیست را ایفا می‌کنند، همه رهبران تجاری و CIOs به توسعه رهبری دیجیتالی و قابلیت‌های فن‌آوری برای تعریف و اجرای یک استراتژی دیجیتال نیاز خواهند داشت. در سال ۲۰۲۰، مهارت‌های رهبری دیجیتال برای همه رهبران تجاری و با دیگر مهارت‌های اجرایی مثل امور مالی، در نظر گرفته خواهد شد

تجارت دیجیتال|مجله دیجیتال|بازاریابی دیجیتال|کسب و کار دیجیتال

دیجیتال و تجارت

کسب و کاره‌ای دیجیتال از فن‌آوری برای ایجاد ارزش جدید در مدل‌های کسب‌وکار، تجارب مشتریان و قابلیت‌های داخلی که عملیات‌های هسته‌ای خود را پشتیبانی می‌کنند، استفاده می‌کنند. این عبارت هم شامل برندها و هم بازیگران سنتی است که کسب‌وکار خود را با فن‌آوری‌های دیجیتال تبدیل می‌کنند

چالش تجارت دیجیتال

نوید تجارت دیجیتال این است که دنیایی از کاربردها و دارایی‌هایی که تقریبا به طور خودکار کار می‌کنند، توسعه بسیار سریع توانمندی‌های جدید را که مزیت رقابتی را به دست خواهند آورد، فراهم می‌کند. واقعیت این خواهد بود که میلیارد ها چیز، انسان‌ها و کسب و کارهایی که به هم متصل شده‌اند نیازمند مهندسی پیچیده، یکپارچه‌سازی و هماهنگ‌کننده برای تحقق وعده آینده مردم، تجارت و اشیا هستند

تجارت دیجیتال|مجله دیجیتال|بازاریابی دیجیتال|کسب و کار دیجیتال

دادوستد دیجیتال

تجارت دیجیتال

امروزه، مردم پول بیشتری را به صورت آنلاین صرف می‌کنند، که تاکید تجاری را به منابع دیجیتال درآمد و کانال‌های دیجیتالی تغییر داده‌است. رشد اقتصاد دیجیتال باعث شده‌است تا مردم با محصولات و خدمات دیجیتال آشنایی بیشتری داشته باشند، که شرکت‌ها را وادار به جستجوی مزایای رقابتی جدید در فضای دیجیتال کرده‌است

ارزش تجارت دیجیتال

هیچ رازی وجود ندارد که سازمان‌ها بیش از پیش به استراتژی‌های تبدیل دیجیتال خود توجه کنند، که ارزش آن هر روز بیشتر نمایان می‌شود، چرا که شرکت‌ها به دنبال کسب مزیت رقابتی هستند. عدم موفقیت در برنامه‌ریزی و اجرای ابتکارات دگرگون شونده دیگر یک گزینه نیست شرکت IDG اخیرا تحقیقاتی را برای به دست آوردن درک بهتر از آنچه "تجارت دیجیتال" در واقع به معنای سازمان است، انجام داده‌است. بیش از ۷۰۰ مورد از مدیران کسب‌وکار IT و تصمیم گیرندگان از طیف گسترده‌ای از صنایع با ۹ تعریف "تجارت دیجیتال" ارایه شدند و از آن‌ها خواسته شد تا پاسخ را انتخاب کنند که با دیدگاه سازمان آن‌ها همخوانی دارد

اهداف تجارت دیجیتال

وقتی درباره اهداف اصلی سازمان خود برای استراتژی کسب‌وکار دیجیتالی شان سوال شد، اکثریت گفتند که انتظار دارند بهره‌وری فرآیند را از طریق اتوماسیون بهبود بخشد، تجارب بهتر مشتری را ایجاد کند، و بهره‌وری کارمند را بهبود بخشد. حدود ۴۳ درصد از سازمان‌ها انتظار دارند که تجارت دیجیتال رشد درآمد داشته باشد برای رسیدن به این اهداف، اکثر پاسخ دهندگان از تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ، تکنولوژی‌های موبایل و راه‌حل‌های ابر خصوصی استفاده کرده‌اند. نزدیک به یک سوم از تصمیم گیرندگان IT (۳۲ درصد)می‌گویند که تجارت دیجیتالی پیش از این به سازمان آن‌ها در رسیدن به رشد درآمد کمک کرده و به طور متوسط ۲۳ درصد افزایش داشته‌است

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل