تبلیغات اجتماعی

تبلیغات اجتماعی(5 شبکه اجتماعی تبلیغات)

تبلیغات اجتماعی چیست

تبلیغات اجتماعی(5 شبکه اجتماعی تبلیغات) عنوان این صفحه از سایت جام ارژنگ است.تبلیغات اجتماعی در رسانه های بزرگ جهان بسیار مهم است.شبکه های اجتماعی در سال‌های اخیر جهان را تسخیر کرده‌اند . برای این منظور , ضروری است که کسب‌وکار شما هم در شبکه های اجتماعی حضور داشته و هم در شبکه های اجتماعی فعال باشد اگر واقعا ً می‌خواهید با مخاطبین هدف خود ارتباط برقرار کنید .با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب , فیس بوک و اینستاگرام هر روز , تبلیغات رسانه‌های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی است که شما نمی‌خواهید آن را از دست بدهید .راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از شبکه های اجتماعی برای رسیدن به اهداف کسب‌وکار خود استفاده کنید و یکی از این روش‌ها از طریق تبلیغات شبکه های اجتماعی است .مزایای و معایب مختلفی برای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی وجود دارد. با این حال , منافع قطعا ً جنبه‌های منفی را نادیده می‌گیرند .تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی یک روش دوستانه , مقرون‌به‌صرفه برای ترویج محصولات و خدمات شما به میلیون‌ها نفر است . به همین دلیل مهم است که زمانی را صرف درک کنید که چگونه رسانه‌های اجتماعی می‌توانند بر کسب‌وکار شما تاثیر بگذارند , به خصوص در زمان‌هایی که بسیاری از ما به شدت به دنیای دیجیتال تکیه می‌کنیم .اگر واقعا ً می‌خواهید از مزایای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بهره‌مند شوید با تبلیغات اجتماعی همراه ما باشید.

تبلیغات اجتماعی بهترین راه بازاریابی است

اهمیت تبلیغات اجتماعی

بازاریابی و تبلیغات اجتماعی

تبلیغات شبکه های اجتماعی راه خوبی برای رسیدن به بازار هدف و افزایش آگاهی از برند است . اگر این کار را درست انجام دهید , می‌تواند یک کانال بازاریابی بسیار پرهزینه باشد . با این حال , اگر به طور اشتباه یا بدون برنامه انجام شود , تبلیغات شبکه های اجتماعی می‌تواند اتلاف وقت و پول باشد .تبلیغات شبکه های اجتماعی راه خوبی برای رسیدن به مخاطبان بزرگ هستند , به خصوص اگر به دنبال افراد جدیدی در بازار هدف خود هستید . آن‌ها همچنین برای افزایش آگاهی از برند , رشد شناسایی برند.

تبلیغات اجتماعی در وب سایت ها

با وب سایت‌های ارتباط جمعی , شما می‌توانید برای نشان دادن برند و ارزش‌های آن , محتوای تعامل و تعاملی مختلفی ایجاد کنید . این می‌تواند شامل پست‌های مربوط به فرهنگ شرکت , محتوای پشت‌پرده , و حتی مبارزات تعاملی باشد . با ایجاد و برنامه‌ریزی این نوع محتوا به کمک یک برنامه رایگان شبکه های اجتماعی و ترویج آن در رسانه‌های اجتماعی , می‌توانید در اطراف برند خود هیاهو ایجاد کنید و دنبال کنندگان جدیدی را جذب کنید که ممکن است در این صورت شما را بشناسند .

تبلیغات اجتماعی هدفمند

تبلیغات هدفمند یکی دیگر از مزایای مهم تبلیغات شبکه های اجتماعی است . برخلاف روش‌های تبلیغات سنتی , تبلیغات شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبین خود را براساس عوامل مختلفی مانند سن , مکان , علایق و رفتارها هدف قرار دهید . این بدان معناست که تبلیغات شما تنها به افرادی نشان داده خواهد شد که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات شما علاقمند هستند , که می‌تواند منجر به نرخ تبدیل بالاتر و roi بهتر شود .تبلیغات اجتماعی بهترین راه است.

تبلیغات اجتماعی

تبلیغات اجتماعی کسب و کار

تبلیغات اجتماعی امروزه مهمترین بخش برای معرفی کسب و کارها و فعالیت های افراد و شرکت ها و تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات است. تبلیغات اجتماعی در اینستاگرام،فیس بوک،یوتیوب و سایر پلتفرم ها امروزه حساسیت خاص و ویژه ای پیدا کرده و افراد برای اینکه بتوانند علائق خود را به اشتراک بگذارند نیاز دارند تا از طریق سکوهای اجتماعی آنلاین فعالیت نمایند.
تبلیغات اجتماعی تاثیر بسزایی در مخاطب دارد و میتواند با جذب مخاطب و یافتن مشتری احتمالی بهترین گزینه برای کسب درآمد بیشتر باشد. تبلیغات شبکه های اجتماعی راه خوبی برای رسیدن به بازار هدف و افزایش آگاهی از برند است . اگر این کار را درست انجام دهید , می‌تواند یک کانال بازاریابی بسیار پرهزینه باشد . با این حال , اگر به طور اشتباه یا بدون برنامه انجام شود , تبلیغات شبکه های اجتماعی می‌تواند اتلاف وقت و پول باشد .
تبلیغات شبکه های اجتماعی راه خوبی برای رسیدن به مخاطبان بزرگ هستند , به خصوص اگر به دنبال افراد جدیدی در بازار هدف خود هستید . آن‌ها همچنین برای افزایش آگاهی از برند , رشد شناسایی برند.
تبلیغات شبکه های اجتماعی بسیار قدرتمندتر از کانال‌های تبلیغاتی سنتی ( مانند تبلیغات چاپی ) در هدف قرار دادن بخش‌های خاص مصرف‌کننده , نمایش تبلیغات براساس کلمات کلیدی خاص و نگهداری مشتریان موجود هستند .
شبکه های اجتماعی بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما شده‌اند . ما از آن برای ارتباط با دوستان و خانواده , اطلاع‌رسانی در مورد رویدادهای فعلی و حتی خرید محصولات مورد علاقه خود استفاده می‌کنیم . با این حال , این تنها یک بستر برای اجتماعی شدن نیست . شبکه های اجتماعی نیز به ابزاری قدرتمند برای کسب و کارها تبدیل شده‌اند تا به مخاطبان هدف خود برسند و رشد کنند . در واقع تبلیغات شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین راه‌ها برای ترویج برند و گسترش دسترسی به آن است . اگر از تبلیغات شبکه های اجتماعی در استراتژی بازاریابی رشد خود استفاده نکنید , در دنیای مزایای خود گم می‌شوید .

تبلیغات اجتماعی چه مزایایی دارد

تعامل در تبلیغات اجتماعی

تعامل در تبلیغات اجتماعی یک استراتژی خوب شبکه های اجتماعی هدفی فراگیر فراتر از هر چیز دیگر , تعامل دارد . اگر یک کسب‌وکار به طور مداوم تبلیغات آشکار و قوی را از بین ببرد , نه تنها توجه مصرف‌کننده خود را از دست خواهند داد , بلکه ارتباط با آن‌ها را نیز از دست خواهند داد . اکثر شبکه های اجتماعی اولویت دارند تا کاربران خود را از این تجربه راضی نگه دارند . فیس بوک به بیش از ۲۰ درصد متن اجازه نمی‌دهد که در تبلیغات و سکوهای تبلیغاتی خود باشند که برای تبلیغات اجتماعی , اینستاگرام و Pinterest جدید هستند , از نوع تبلیغاتی که به مصرف کنندگان خدمت می‌کنند بسیار محافظت می‌کنند .

اندازه گیری تبلیغات اجتماعی

تبلیغات اجتماعی قابلیت اندازه گیری دارند.زمانی که شما یک تبلیغ اجتماعی درست مانند هر نوع دیگری از تبلیغات دیجیتال قرار می‌دهید , می‌خواهید به عملکرد تبلیغات نگاه کنید و برای عملکرد بهتر بهینه‌سازی کنید . در درون سکوی اجتماعی شما به راحتی می‌توانید به CTR , cpc , cpm , تاثرات منحصر به فرد , فرکانس , نرخ تعامل و سایر اطلاعات موجود دسترسی داشته باشید . اگر یک قدم جلوتر بروید و پلت فرم تحلیلی خود را برای جمع‌آوری داده‌ها از تبلیغات اجتماعی تنظیم کنید , حتی بهتر می‌توانید نحوه پی‌گیری مشتری در وب سایت خود را اندازه‌گیری کنید . امسال شاهد افزایش تبلیغات شبکه های اجتماعی خواهیم بود .

تبلیغات اجتماعی برند

با تبلیغات اجتماعی بهبود وفاداری برند با مشتریان در شبکه های اجتماعی می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کند. تبلیغات شبکه های اجتماعی بیشتر از تبلیغ محصولات یا سرویس‌های شما است . این کار فرصتی را برای ارتباط با مخاطبین هدف و ایجاد ارتباطات معنادار ارائه می‌دهد .تبلیغات شبکه های اجتماعی می‌تواند یک نمایش بزرگ از اعتماد اجتماعی باشد که به نوبه خود می‌تواند وفاداری به برند را بهبود بخشیده و بازدیدکنندگان را به مشتریان مادام العمر تبدیل کند.شما می‌توانید از تبلیغات شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن نظرات مشتریان یا مطالعات موردی برای نشان دادن رضایت مشتری استفاده کنید.

تبلیغات اجتماعی

تبلیغات اجتماعی با هدف جذب مخاطب

تبلیغات اجتماعی برپایه حضور فعال در شبکه های اجتماعی بزرگ در وب است که میلیونها کاربر مطالب خود را به اشتراک میگذارند.
شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام،فیس بوک و لینکدین که جایگاه مناسبی برای تبلیغات رایگان فراهم کرده اند و کاربران میتوانند به راحتی محصولات و خدمات خود را معرفی کرده و ویدئو و تصاویر خود را اشتراک گذاری نمایند.
تبلیغات اجتماعی با رشد روز افزون استفاده از تلفن همراه و همچنین ساخت دهها هزار اپلیکیشن و وجود پلتفرم هایی که میلیونها کاربر دارند یک ضرورت برای معرفی هر کسب و کار و یا برند است.
یکی از مزایای تبلیغات اجتماعی و حضور فعال در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری مطالب است به گونه ای که اگر شما یک ویدئو جذاب و گیرا بسازید ممکن است آن ویدئو هزاران بار توسط کاربران دیگر به اشتراک گذارده شود و بر تعداد دنبال کنندگان شما افزوده گشته و مشتریان احتمالی نیز پیدا کنید و ازینطریق به کسب درآمد نائل آیید.
تبلیغات اجتماعی موثرترین روش معرفی کسب و کار است.توانایی هدف قرار دادن مصرف کنندگان فراتر از اطلاعات جمعیتی اولیه آن‌ها در شبکه های اجتماعی است و روش‌های هدف قرار دادن مصرف کنندگان همچنان در حال گسترش است . چند سال پیش بیش‌ترین هدف شما این بود که فردی را در شبکه های اجتماعی هدف قرار دهید که براساس جنسیت , وضعیت روابط , سن , تحصیلات و اشتغال آن‌ها باشد . امروزه تبلیغات اجتماعی که گزینه‌های هدف را هدف قرار می‌دهد می‌تواند به اندازه وابستگی هدف شما به این که آیا شما جمع‌کننده هنرهای زیبا هستید , باریک شود . اغلب سکوهای شبکه های اجتماعی یا با شرکت‌های داده کسب‌شده و یا با یکدیگر هم‌کاری می‌کنند تا این اطلاعات را از آن خود کنند .

نرخ تبدیل تبلیغات اجتماعی

نرخ تبدیل بالاتر تبلیغات شبکه های اجتماعی می‌تواند به کسب‌وکار شما در ایجاد تغییر شکل بیشتر کمک کند . در واقع , ۲۷ درصد از افرادی که در گزارش دیجیتال سال ۲۰۲۰ مورد بررسی قرار گرفتند , اظهار داشتند که از طریق تبلیغات شبکه های اجتماعی , برندها و محصولات جدید پیدا کرده‌اند .راه‌های مختلفی برای افزایش نرخ تبدیل شما با تبلیغات شبکه های اجتماعی وجود دارد . سکوهای تبلیغاتی مانند تبلیغات فیس بوک و تبلیغات لینکدین به شما اجازه می‌دهند تا به طور مفصل برای هدف قرار دادن معیارهای برای کمپین ‌های تبلیغاتی خود برنامه‌ریزی کنید . با انجام این کار می‌توانید مطمئن شوید که تبلیغات شبکه های اجتماعی شما به افرادی می‌رسد که احتمالا ً به آنچه باید بگویید یا پیشنهاد دهید علاقمند هستند .اما این تنها راهی نیست که تبلیغات شبکه های اجتماعی می‌توانند منجر به تغییر شکل شوند . با راه‌اندازی کمپین ‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی می‌توانید مشتریان را پرورش دهید و آن‌ها را تشویق کنید که دوباره با کسب‌وکار خود درگیر شوند .تبلیغات شبکه های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای افزایش تبدیلات هستند . برای مثال , صاحبان تجارت الکترونیک می‌توانند تبلیغات خود را در فیس بوک و اینستاگرام اجرا کنند که بازدیدکنندگان وب سایت را با مطالب اشتراک گذاری شده تشویق می‌کنند تا وب سایت را بازدید کرده و خرید خود را تکمیل کنند .یک مطالعه فیس بوک نشان داد که مجموعه‌ای از تبلیغات تصویری از دیگر قالب‌های تبلیغاتی در هدایت ترافیک به تبلیغات کننده بهتر عمل می‌کنند . بنابراین , اگر هدف شما هدایت ترافیک به وب سایت تان برای افزایش فروش در سایت است , ممکن است بخواهید یک قیف تبلیغاتی متشکل از یک سری آگهی‌های تصویری ایجاد کنید .در شبکه های اجتماعی , فیلترها و لنزها راه خوبی برای ارتقا شما به دنبال کنندگان خود در حین سرگرمی هستند . این فرمت های تبلیغاتی راهی فوق‌العاده برای ایجاد محتوای قابل اشتراک هستند که آگاهی از برند را ایجاد می‌کنند و حتی بیشتر از همیشه به کسب‌وکار شما چشم دوخته‌اند .مهم‌ترین چیزی که باید در مورد شبکه های اجتماعی به یاد داشته باشید , این است که محتوای اجتماعی ایجاد کنید که هم در ارتباط با مخاطبین و هم در ارتباط با مردم است و مردم به طور طبیعی برند شما را به یاد خواهند آورد , محتوای شما را به دنبال کنندگان , دوستان و خانواده توصیه می‌کنند . با اطمینان از این که نام تجاری شما محتوای قابل اشتراک را ایجاد می‌کند , می‌توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود منتقل کرده و تغییر شکل دهید .هنگامی که به افزایش ترافیک وب سایت و افزایش تبدیلات مربوط می‌شود , تبلیغات شبکه های اجتماعی می‌تواند مکانی سودمند برای شروع باشد .

تبلیغات اجتماعی برای گسترش کسب و کار

تبلیغات شبکه های اجتماعی راه خوبی برای کسب کسب و کارتان در مقابل افراد بیشتر و گسترش پایگاه مشتری است .
با اجرای کمپین ‌های تبلیغاتی خاص , شما واقعا ً می‌توانید مزایای تبلیغات شبکه های اجتماعی برای کسب‌وکار خود را مهار کنید .
تبلیغات پیام‌رسانی فیس بوک و تبلیغات نسل پیشرو راه‌حل ایده‌آلی برای کسب و کاره‌ای رودرروی مشتری هستند که به دنبال جمع‌آوری بیشتر مشتریان هستند . شما می‌توانید از تبلیغات تولید کننده سرب در فیس بوک برای تشویق مردم به امضا رساندن به رویداد آنلاین خود , رشد فهرست ایمیل خود قبل از راه‌اندازی محصول , یا جمع‌آوری اطلاعات مشتری برای بازاریابی آینده استفاده کنید تا تنها چند مثال نام ببرید .
در همین حال , تبلیغات لینکدین می‌تواند ابزار قدرتمندی برای کسب و کاره‌ای b2b باشد .
چه شما یک برند تجارت الکترونیک هستید که به دنبال ارتباط با توزیع کنندگان هستید یا یک شرکت SaaS هستید که امیدوار است مشتری خود را افزایش دهد , می‌خواهید مطمئن شوید که لینکدین بخشی از استراتژی تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی شما را تشکیل می‌دهد .
تبلیغات اجتماعی در لینکدین به شما کمک می‌کند که در دریافت کنندگان هدف خود با مخاطبین هدف خود ارتباط برقرار کنید - یک تاکتیک تبلیغاتی قدرتمند برای جمع‌آوری کیفیت مستقیما ً از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی شما به شما کمک می‌کند.

تبلیغات اجتماعی کاربرپسند

تبلیغات رابط کاربر دوستانه در رسانه‌های اجتماعی نباید ترسناک باشد . بیشتر غول‌های شبکه های اجتماعی یک سکوی تبلیغاتی دوستانه با کاربر ارائه می‌کنند .
با مدیریت فعالیت‌های تبلیغاتی خود از طریق مدیران آگهی , مانند مدیر تبلیغات فیس بوک برای تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام یا مدیر کمپین برای تبلیغات linkedin , می‌توانید مطمئن شوید که تبلیغات شما برای رسیدن به نتایجی که می‌خواهید راه‌اندازی می‌شوند .
اغلب این سکوها شما را در هر مرحله از راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی خود از انتخاب هدفی برای وارد کردن نیازهای مخاطبین خود و تعیین بودجه شما هدایت می‌کنند .
سپس وقتی زمان انتشار تبلیغات است , می‌توانید به راحتی بر عملکرد تبلیغ نظارت کنید و از این بینش برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد بهترین گزینه برای بهینه‌سازی تبلیغات خود برای موفقیت استفاده کنید .
برخی از سکوهای تبلیغاتی همچنین به شما اجازه خواهند داد که گزارش‌ها و قوانین سفارشی ایجاد کنید تا واقعا ً سهولت مدیریت برنامه‌های شبکه های اجتماعی پرداخت‌شده خود را بهبود بخشید . اگر شما یک بازاریابان هستید که کلاه‌های متعددی بر سر دارید , این یکی از مزایای تبلیغات شبکه های اجتماعی است که از آن سپاسگزار خواهید بود .

تجزیه تحلیل تبلیغات اجتماعی

مزیت دیگر تبلیغات شبکه های اجتماعی دسترسی به ثروت تجزیه و تحلیل و آمار است که ما مطمئن هستیم که شما موافق هستید , هر رویای بازاریابان است !
شما می‌توانید ببینید که کمپین‌های شما تا چه حد خوب اجرا می‌شوند و چگونه مبارزات گذشته انجام می‌شوند . این کار به شما این امکان را می‌دهد که کمپین ‌های آینده خود را هماهنگ کنید تا مطمئن شوید که آن‌ها تا حد امکان موفق هستند و همچنین برای بهینه‌سازی مبارزات زنده و توسعه تست‌های a / b برای اصلاح استراتژی تبلیغاتی شبکه های اجتماعی شما تلاش می‌کنند .
مزایای تجزیه و تحلیل تبلیغات شبکه های اجتماعی در آنجا متوقف نمی‌شود . همچنین می‌توانید از این بینش تبلیغاتی برای بهبود سایر حوزه‌های کسب‌وکار خود استفاده کنید . برای مثال , تبلیغات شبکه های اجتماعی شما می‌تواند به شما نشانه خوبی از احساسات برند بدهد و به شما اجازه دهد محتوای ارگانیک ایجاد کنید که می‌دانید مشتریان هدف شما عاشق دیدن آنلاین هستند .
با استفاده از تجزیه و تحلیل تبلیغات شبکه های اجتماعی تان در هم‌کاری با تجزیه و تحلیل گوگل , شما قادر خواهید بود درک عمیق‌تری از تاکتیک‌های بازاریابی کسب کنید که برای کسب‌وکار شما بهتر کار می‌کنند .

تبلیغات اجتماعی به 8 دلیل مهم هستند

دلیل اینکه تبلیغات شبکه های اجتماعی بیش از پیش اهمیت دارد این است که شبکه های اجتماعی جایی هستند که خریداران و مشتریان در آن درگیر هستند .
اساسا , مردم برای راهنمایی , مشاوره , اطلاعات , منابع و بیشتر به یکدیگر می‌رسند . کسانی که تمام این کارها را به عنوان رهبران اندیشه و کارشناسان موضوعی آغاز می‌کنند . دیدگاه آن‌ها تصمیمات را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
به عنوان یک مدیر تبلیغات , شما می‌خواهید افرادی را در ارتباط با برند خود ( برای مثال , طرفداران کارمند و حامیان مشتری ) داشته باشید تا این مکالمات را هدایت کنید . هدف شما جلب طرفداران برند برای ساخت و هدایت این جوامع رسانه‌های اجتماعی است .
چرا رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار شما مهم هستند؟ .
۱. ایجاد آگاهی از برند در سراسر بس‌ترهای مختلف , شرکت‌ها می‌توانند داستان خود را تعریف کنند , چرا خدماتی که ارائه می‌دهند را فراهم می‌کنند , و مخاطبان را با داستان‌های مشتری و کارمند به روز نگه می‌دارند .
اگر رهبران b2b بتوانند از صدای کارمندان خود استفاده کنند , می‌توانند برند خود را حتی بیشتر گسترش دهند . هر کارمند یک شبکه شخصی دارد و هر شبکه دارای صدها تماس بالقوه است . به نوبه خود , هر یک از این تماس‌ها به صدها نفر دیگر متصل هستند . هنگامی که کارمندان شما با شبکه‌های خود در هماهنگی عمیق هستند , می‌توانند نه تنها در زندگی اجتماعی , بلکه در زندگی واقعی نیز به چیزهای زیادی دست یابند ( برای مثال , flyers ایجاد کنید , ایمیل مستقیم , شبکه در رویدادها و غیره ) .
۲. ایجاد رهبری با ارسال ویدئو , اخبار , داده‌ها و رونده‌ای جالب , مکالمات و تعامل معنادار در صنعت هدف خود ایجاد می‌کند. نه تنها اعتبار خود را با مشتریان بالقوه ایجاد می‌کنید , بلکه این استراتژی‌ها می‌توانند منجر به دستیابی به رهبری شوند .
۳. پرورش فروش اجتماعی , متخصصان فروش را قادر می‌سازد تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند. با استفاده از قطعات رهبری فکری , proofing اجتماعی و محتوای دیگر , آن‌ها می‌توانند به مشتریان بالقوه در حل مشکلات کمک کنند . در عوض , این به تیم فروش شما اجازه می‌دهد اعتماد و اعتبار ایجاد کند . ۴. اجرای گوش دادن اجتماعی به مشتریان و آنچه مردم درباره شرکت خود می‌گویند . این به شما این فرصت را می‌دهد تا در مورد اینکه دیگران چطور برند شما را می‌بینند , صادقانه بازخورد بگیرید . یک پنجره برای بهبود نواحی ضعیف‌تر کسب‌وکار شما باز می‌کند در حالی که جنبه‌های تقویت‌کننده که در حال حاضر با مردم طنین‌انداز است .
۵. اتصال پست‌های اجتماعی به فرصت‌ها
با راه‌حل درست شرکت , رهبران می‌توانند مشتریان را به crm هدایت کنند تا مشتریان را به طور کامل درک کنند . *
۶. اندازه‌گیری تلاش‌های بازاریابی برای سکوهای رسانه اجتماعی و ابزارهای مدیریتی به شما امکان می‌دهد تا معیارهای کلیدی عملکرد را پی‌گیری کنید . شما حتی می‌توانید ارزش پولی را به تعامل رسانه‌های اجتماعی ارگانیک اختصاص دهید . ارزش رسانه‌ای کسب‌شده ( EMV ) ایده‌ای از میزان مشارکت اجتماعی ارگانیک و دسترسی به آن در صورت پرداخت در تبلیغات ارائه می‌دهد .
۷. ایجاد اصالت برند در رسانه‌های اجتماعی به برندها فرصت ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه , شرکا و استعدادها / کارکنان را می‌دهد . این امر به ویژه در صورتی درست است که افراد دیگر برند یا محصولات / خدمات شما را به دیگران ارتقا دهند . مردم تقریبا ً سه بار به توصیه خانواده و دوستان اعتماد می‌کنند تا کانال‌های رسمی برند .
۸. هدایت افکار رسانه‌های اجتماعی راه خوبی برای یادگیری در مورد مشکلات و منافع مردم است . به نوبه خود , داشتن اجتماعی به برندها فرصتی برای هدایت تفکر با حل مشکلات می‌دهد . برای کمک به مردم و در پاسخ , مردم می‌توانند به برند شما به عنوان منبع راهنمای خود اعتماد کنند .

تبلیغات اجتماعی آنلاین

قطعا شبکه‎ های اجتماعی امروز یکی از مهمترین بخش‎های تبلیغات آنلاین هستند. هیچ استراتژی و کمپین تبلیغاتی بدون تبلیغ و بازاریابی در شبکه های اجتماعی موفق نخواهد بود. سایت های دیجیتال مارکتینگ با تخصص خود تبلیغات در شبکه اجتماعی را موثرسازی می کنند. آنها با استفاده از بهترین و به روز ترین منابع و بهره بردن از استراتژی های موفق تبلیغات در شبکه های اجتماعی که در سراسر جهان عملکرد موفقی داشته اند، در کنار شما هستند. آنها علاوه بر تدوین استراتژی و طراحی کمپین، مناسب ترین صفحات و کانال ها را بر اساس ارتباط با کسب و کار شما، برای تبلیغات موثر در اینستاگرام و تلگرام انتخاب می کنند و بهترین راهکارهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به شما ارائه خواهند داد.
شبکه اجتماعی، نوعی وب سایت است که مردم می توانند با استفاده از آن با هم صحبت کنند و ارتباط برقرار کنند، ایده ها و نظرات خود را با هم به اشتراک بگذارند و حتی از طریق این فضا دوستان جدید پیدا کنند. این نوع از ارتباط و به اشتراک گذاری را با عنوان رسانه ها و یا شبکه های اجتماعی می شناسند. این فضا بدون محدودیت، توسط صدها و حتی میلیون ها نفر در جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
استفاده از این رسانه ها در چند سال اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است. بطوریکه از سال 2006 به بعد نرخ رشد غیر منتظره و بسیار زیادی داشته اند. این فن آوری ها در حال رشد هستند، واضح است که مردم بیشتر و بیشتر می خواهند مزایای آن را درک و از آن استفاده کنند.
شبکه‌های اجتماعی مزایای زیادی برای جامعه به ارمغان آورده است. به عنوان مثال کشورهای در حال توسعه یا جهان سوم با استفاده از این شبکه ها بیشتر با جهان توسعه یافته ارتباط برقرار کرده و رشد سریع تری نسبت به قبل پیدا کرده اند.
با این حال نمی توان از تاثیرات مخرب و منفی آن نیز غافل شد. درست مانند هر چیز دیگری که می تواند به دو روش خوب و بد استفاده شود، رسانه های اجتماعی نیز همین گونه است. شاید بسیاری از این تاثیرات دست کاربر باشد که تنها از مزیت آن استفاده کند.
اما خواسته یا ناخواسته هنوز هم می تواند اثرات منفی بر روی کاربران داشته باشد.

تبلیغات اجتماعی لینکدین

با توجه به این‌که لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای است و اطلاعاتی که در آن ذخیره می‌شود بسیار مرتبط با اطلاعات شغلی و حرفه‌ای افراد و شرکت‌ها است، فرصت‌های منحصر به فردی را برای تبلیغ فراهم می‌آورد. به عنوان مثال اگر شما تولیدکننده نرم‌افزارهای مالی و اداری مثلاً نرم‌افزار حسابداری هستید، بهتر است تبلیغ شما به کسانی نمایش داده شود که سمت شغلی آن‌ها در شرکتشان، مدیر مالی تعریف شده است، احتمالاً آن‌ها بهترین مخاطب هدف شما خواهند بود.
همچنین شبکه اجتماعی لینکدین امروزه به عنوان یک ابزار قوی برای انتخاب و استخدام نیروی کاری است و کم‌کم سایت‌های شغل‌یابی جای خود را به لینکدین داده‌اند. شما به راحتی می‌توانید برای تعریف یک شغل جدید و استخدام نیرو از تبلیغ در لینکدین استفاده کنید.
افراد معمولاً پروفایل خود را در لینکدین که شامل مشخصات حرفه‌ای و شغلی آن‌ها است، به‌روزرسانی می‌کنند.
در حالی که ممکن است همه آن‌ها در سایر وب‌سایت‌های کاریابی اطلاعاتشان را دائماً به روز نکنند؛ بنابراین تبلیغ در لینکدین برای جذب نیروی متخصص می‌تواند بسیار مؤثر و کارا باشد. یکی دیگر از امکانات تبلیغاتی لینکدین که این شبکه را کاملاً متمایز ساخته، این است که شما به جای نمایش تبلیغ خود در بستر وب‌سایت لینکدین، می‌توانید تبلیغ را به صورت پیام‌های داخلی لینکدین به مخاطبان هدف خود ارسال کنید و آن‌ها در زمانی که در شبکه لینکدین هستند، می‌توانند پیام شما را ببینند.

نحوه نمایش تبلیغات در شبکه های اجتماعی

ممکن است این پرسش پیش بیاید که تبلیغ در شبکه‌ های اجتماعی به چه شکل ظاهر شده و دیده می شود. در این مورد نیاز به توضیحات بسیار مفصلی است چون هر شبکه اجتماعی ساختارهای نمایشی خاص خود را دارد ولی می‌توان با چند مثال این موضوع را بررسی کرد.تقریباً می‌توان گفت بیشترین و متنوع‌ترین روش‌های نمایش تبلیغ در فیس‌بوک طراحی شده است.معمول‌ترین آن‌ها شامل یک پست فیس‌بوک است که دارای متن و تصویر بوده و با کلیک بر روی آن، مخاطب به یک وب‌سایت، به یک صفحه دیگر فیس‌بوک و یا به همان پست که تبلیغ شده منتقل می‌شود.روش دیگر به این شکل است که مخاطب با کلیک بر روی یک تبلیغ، به یک فرم کوچک منتقل می‌شود که از کاربر اطلاعات پست الکترونیک و نام و شماره موبایل او را می‌خواهد.اطلاعات این فرم در اختیار تبلیغ دهنده قرار خواهد گرفت تا با مخاطبان خود تماس برقرار کند. شما می‌توانید از این روش برای ساخت و تکمیل بانک اطلاعاتی ایمیل مخاطبان بهره ببرید.در اینستاگرام نحوه نمایش تبلیغات بسیار شبیه همان تصاویری است که در پست‌های معمولی دیده می‌شوند.چه تبلیغ تصویری و چه تبلیغ ویدیویی، در همان اندازه استاندارد اینستاگرام نمایش داده خواهد شد و با کلیک بر روی آن، اتفاق‌های مختلفی روی خواهد داد مثلاً ورود به یک وب‌سایت، شروع نصب یک اپلیکیشن و موارد دیگر.تبلیغ در لینکدین و توییتر به صورت تصویر و آمیخته با متن است و مانند فیس‌بوک با کلیک بر روی هر تبلیغ فرایندهای مختلفی روی می‌دهد.در بیشتر شبکه‌های اجتماعی تبلیغات در دو محدوده مختلف نمایش داده می‌شوند. مثلاً در فیس‌بوک، برخی تبلیغات در حاشیه سمت راست صفحه در اندازه کوچک نمایش داده می‌شود و برخی تبلیغات در فضای اصلی پست‌ها و مطالب جاری فیس‌بوک ظاهر می‌گردد و معمولاً تبلیغ‌دهندگان در این مورد حق انتخاب دارند.معمولاً تبلیغاتی که در حاشیه شبکه‌های اجتماعی نمایش داده می‌شوند، نسبت به تبلیغاتی که در درون فضای پست‌ها ظاهر خواهند شد، دارای بازخورد کمتری هستند چون ظاهر آن‌ها بیشتر شبیه یک تبلیغ است و معمولاً مخاطبان تمایل کمتری برای کلیک بر روی آن‌ها دارند.

نکته مهم در تبلیغات اجتماعی

تبلیغات اجتماعی تبلیغاتی بر روی یک رسانه اجتماعی یا شبکه هستند . به طور کلی , آن‌ها شامل یک عنوان , یک توصیف هستند و با یک نوع عنصر چند رسانه‌ای همراه هستند ( تصویر , ویدئو , آیتم محصول قابل کلیک و غیره ) . تبلیغات شبکه های اجتماعی موثر همچنین شامل " فراخوانی به عمل " هستند که توجه کاربر را جلب می‌کند و آن‌ها را به تعامل با تبلیغ , کسب‌وکار , محصول یا سرویس دعوت می‌کند .بسته به پلت فرم شبکه های اجتماعی که در آن تبلیغ پست می‌شود , یک تبلیغ اجتماعی می‌تواند در قالب‌های مختلف منتشر شود . با وجود اینکه روش‌های مختلفی برای ایجاد آگهی وجود دارد , تبلیغات شبکه های اجتماعی با تبلیغات یافت‌شده در موتورهای جستجو مانند آگهی‌های گوگل بسیار متفاوت نیست . تفاوت اصلی این است که بازاریابی شبکه های اجتماعی می‌تواند بسیار بیشتر مورد هدف قرار گیرد , از نظر بصری پویا است , و می‌تواند در انواع بس‌ترهای مختلف با روش‌ها و تاکتیک‌های مختلف برای هر کدام انجام شود .

جدب مشتری در تبلیغات اجتماعی

چه در حال بررسی تبلیغات در فیس بوک , اینستاگرام , توییتر , پینترست , لینکدین , تیک تاک , یا اسنپ چت هستید , تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که به افراد جدیدی که ممکن است از محصول یا سرویس شما سود ببرند دسترسی پیدا کنید .بر خلاف تبلیغات موتور جستجوی مبتنی بر قصد , اغلب تبلیغات موتورهای جستجوی کلیدواژه محور , تبلیغات شبکه های اجتماعی کاربران را براساس علایق , رفتارها و دیگر داده‌های جمعیتی هدف قرار می‌دهند . این امر به ما مزیت معرفی برنده‌ای ما به کاربران جدید براساس هدف قرار دادن و چگونگی تطابق پیشنهادها ما با علایق و رفتارها را می‌دهد . مردم ممکن است درباره برند شما یا محصولات یا خدمات شما حتی وجود داشته باشند و با دیدن تبلیغ اکتشافی شما , متوجه شوند که می‌تواند به شیوه‌ای از زندگی آن‌ها سود ببرد یا اینکه آن‌ها می‌خواهند آنچه می‌فروشید .

تبلیغات در شبکه های اجتماعی ارزان است

تبلیغات در شبکه های اجتماعی در مقایسه با تبلیغات سنتی , هزینه به طور قابل‌توجهی پایین‌تر است و اگر بودجه کمی داشته باشید , هنوز می‌توانید وارد مزایده شوید و موفق شوید . البته هر چه بیشتر برای تبلیغات هزینه کنید , سریع‌تر می‌توانید یاد بگیرید که چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست , عملکرد بهینه , متغیرهای بیشتر را امتحان کنید و به اهداف بیشتری مانند ترافیک وب سایت و فروش برسید . اغلب سکوهای اجتماعی با هزینه‌ها در ارتباط هستند , با این حال , از تجربه ما , ما هزینه‌های کمتری را در حدود ۰.۱۳ دلار برای هر کلیک در پینترست دیده‌ایم , که آن را یک سکوی عالی برای اجرای مبارزات با هزینه پایین , به خصوص برای رانندگی ارزان می‌سازد . در مقابل هزینه , لینکدین تمایل به هزینه بیشتری دارد , با این حال , اگر کسب‌وکار شما بتواند نیازهای جامعه تجاری خود را از طریق تبلیغات برآورده کند و اگر اندازه و بودجه مخاطبین شما در نهایت بزرگ‌تر باشد , می‌توانید موفقیت بزرگی را ببینید . همانطور که می‌بینید لینکدین می‌تواند راه خوبی برای کسب و کارهای پایاپای برای ایجاد رهبری باشد .

دلایل تبلیغات در شبکه های اجتماعی

دلایل تبلیغ در شبکه های اجتماعی , بینش مخاطبان را به یک روش دیگر برای به دست آوردن اطلاعات مبتنی بر مخاطب بیشتر جلب می‌کند , بررسی دیدگاه‌های مخاطبان در مدیر تبلیغات فیس بوک است . در اینجا شما می‌توانید سن و جنسیت خاص مخاطبین , وضعیت ارتباط , سطح تحصیلات , عناوین شغلی , موقعیت , فعالیت دستگاه و غیره را ببینید . این ابزار چند سال پیش , قبل از اینکه بینش اضافی حذف شود , استفاده می‌شد , زمانی که فیس بوک مجبور شد تغییراتی را برای مخاطب ایجاد کند که گزینه‌های هدف را به خاطر حریم خصوصی و شفافیت کاربر تعیین کند . در حالی که این موضوع در بینش محدود است , می‌تواند تا حدی مفید باشد .با گزینه‌های هدف‌گیری بیشتر که برای ما به عنوان تبلیغ کنندگان در دسترس هستند , آزمایش بیشتر حضار که می‌توانیم انجام دهیم , و سپس از ابزارهای ساخت پلتفرم اجتماعی برای درک شکست مخاطبان و نحوه ارتباط آن‌ها با عملکرد استفاده کنیم . برای مثال , گزارش شکست فیس بوک می‌تواند جزئیات مربوط به محدوده سنی , جنسیت , کشور , منطقه , وسایلی که استفاده می‌کنند و بیشتر را به اشتراک بگذارد . جفت کردن این خرابی‌ها با مخاطبان مختلف و معیارهای عملکرد مربوطه می‌تواند به شما کمک کند بهتر درک کنید که کدام بخش از مخاطبان با تبلیغات شما طنین‌انداز می‌شود و می‌توانید از این اطلاعات برای به روز رسانی مجموعه تبلیغاتی خود استفاده کنید و از آن برای بهینه‌سازی مبارزات انتخاباتی خود استفاده کنید .