مجله دیجیتال و کاربردهای آن در تجارت و معرفی کسب و کارها با توجه به رشد فزآینده استفاده از تلفن همراه امروزه بسیار کاربردی شده است.مجله دیجیتال طبق تعریفی که در ویکی پدیا آمده است یک مجله آنلاین اینترنتی است که از طریق وب توزیع میگردد.مجله دیجیتال که به عنوان مجله الکترونیکی نیز شناخته میشود بسیار شبیه همتای چاپی خود است با این تفاوت که به جای چاپ روی کاغذ در قالب دیجیتال منتشر میشود.یک مجله دیجیتال میتواند از فناوری دیجیتال استفاده کرده و انیمیشن و پیوندهای دیگر را در خود جای دهد.مجله دیجیتال میتواند شامل فایل ها و تصاویری برای دانلود باشد.مجله دیجیتال در گوگل سرچ بالایی دارد و همچنین میتواند اشتراک پذیری داشته باشد.مجله دیجیتال همچنین مزایایی به نسبت مجله چاپی دارد که در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره اهمیت مجله دیجیتال و کاربرد آن در دنیای تجارت مطالبی را ارائه کرده
مجله دیجیتال یا نشریه آنلاین الکترونیکی میتواند همانند مجله تبلیغاتی چاپی محل کسب درآمد و انتشار آگهی باشد.
در سراسر اینترنت وقتی بدنبال مجله دیجیتال بگردیم با صدها وب سایت برخورد خواهیم کرد که در قالب مجله منتشر شده اند.
مجله دیجیتال میتواند جنبه های مختلف آموزشی،فرهنگی،بازی و سرگرمی،سینمایی،ورزشی و تخصصی در باره رشته های پزشکی و مهندسی و نظایر این باشد.
میخواهیم به این سوال برسیم که چگونه میتوان از طریق مجله دیجیتال آنلاین کسب درآمد نماییم؟
این یک واقعیت شناختهشده است که دنیای دیجیتال در عصر امروز در حال ضرب شدن است و مجلات دیجیتال پیشگامان هستند که پتانسیل عظیمی را ایجاد کردهاند . پس , برای ورود به این دنیا خیلی دیر نیست !
از این رو , اگر میخواهید بدانید که از مجله دیجیتال چگونه پول در میآورند , پس این پست جام ارژنگ این سوال را پوشش دادهاست .
اولین روش پول درآوردن با مجله دیجیتال از طریق تبلیغات است . تازه نیست که تبلیغات از زمان چاپ به عنوان یک جریان درآمد عمل کردهاند . به همین ترتیب تبلیغات دیجیتال تاثیر معناداری دارند .
نمایش تبلیغات بنر برای محصولات و فراتر از آن یک ابتکار عالی برای تولید درآمد به عنوان یک مجله دیجیتال است . علاوه بر این , سرویسهای طرف سوم مانند گوگل AdSense نیز برای هر کلیک روی آگهیهای مجله دیجیتال پرداخت میکنند.
مجله دیجیتال معمولا ً فهرست بالقوه تبلیغات دهندگان را برای سایت خود تشکیل میدهند . در کنار آن , آنها معمولا ً در کنار شرکتهایی کار میکنند که تا حدودی به محتوای مجله مربوط هستند .
برای مثال , اگر یک مجله مد باشد , میتوانید شرکتهای مرتبط با لباس , لوازم جانبی , کفش , محصولات مو را اضافه کنید , و بیشتر مربوط به مد برای گسترش لیست تبلیغاتی آنها است . همچنین شما میتوانید در بسیاری از اشکال تبلیغ کنید , از جمله بنر , ویدئو , عکس و غیره .
دومین روش کسب درآمد از مجله دیجیتال فروش اشتراک و عضوگیری است.اشتراک و عضویت آنلاین آینده بزرگی را برای هر مجله دیجیتالی شکل دادهاست زیرا میتواند بر روی هر نوع دستگاهی مانند تلفن همراه , برنامههای تلویزیونی و غیره اجرا شود . بهترین بخش این است که شما میتوانید یک گروه خاص از افرادی را که میخواهید با عضویت هدف قرار دهید ایجاد کنید.
به این دلیل است که مخاطبین شما که واقعا ً به محتوای شما علاقمند هستند , اشتراک خود را مرتبا ً تجدید میکنند که به عنوان جریان درآمد مداوم برای یک مجله دیجیتال عمل میکنند .
فراموش نکنید , مجلات دیجیتال برنامههای عضویت حق بیمه را با قیمتهای مختلف راهاندازی میکنند . با برنامههای ویژه میتوانید محتوای متفاوتی را برای یک گروه خاص از مخاطبان فراهم کنید .
همچنین میتوانید نسخه رایگان را برای دستیابی به مشترکین جدید و افزایش خودکار نرخ تبدیل ارائه دهید .
یک منبع مهم دیگر درآمد برای مجلات دیجیتال حمایت مالی از محتوا است . بیشتر شبیه یک نوع تبلیغات است , اما یک کسبوکار یا شریک تنها یک بخش را کاملا ً خریداری میکند.
وب سایتهای مجله با آن تمایل به کسب سود بیشتر دارند , که بسیار سودآور است . یا , معمولترین روش اجرای محتوای تحت حمایت مالی این است که تبلیغ کنندگان با طرف دیگر برای محتوای خاص همکاری میکنند .
شما بعنوان ناشر یک مجله دیجیتال آنلاین میتوانید از محتوای سایر وب سایت ها حمایت مالی کرده و از سود آنها برخوردار شوید و حتی برایگان تبلیغات خود را در سایت آنها به اشتراک بگذارید.
انتشار مجله دیجیتال آنلاین در وب بطور فزآینده ای محبوبیت یافته است و هزاران مجله دیجیتال آنلاین در زمینه های مختلف ورزشی،سینمایی،آشپزی و پزشکی و نظایر این منتشر شده است.
اما انتشار مجله دیجیتال در وب چگونه است و چه اهدافی را دنبال میکند.
از خود بپرسید " چگونه یک مجله دیجیتالی را شروع کنید " تا دقیقتر باشید , از خود بپرسید " جای مورد علاقه . " با چیزی که با آن راحت هستید و از آن آگاه هستید پیش بروید . یکی از بزرگترین اشتباهات هر ناشر دیجیتالی جدید میتواند آزمایش چیزی باشد که با آن راحت نیستند . اگر با موقعیت خود مطمئن نیستید , مهم نیست که چه چیزی را میخواهید منتشر کنید , به مخاطبین تان ارزش افزوده نخواهد شد .
مجله دیجیتال خود را از شور و اشتیاق بسازید و محتوای اصلی و با کیفیت بالا که با مخاطبین شما ارتباط دارد بنویسید . شما باید نیازهای مخاطبین خود را مد نظر قرار دهید و مطالبی بنویسید که به سوالات / تردیدها / تصورات غلط آنها پاسخ خواهند داد . بر روی محتوای با کیفیت بالا , تحقیق خوب و با فرمت خوب تمرکز کنید که آموزنده است و شکاف یادگیری مخاطبین شما را پر خواهد کرد . چیزهای جالب را برای تشویق , انگیزه دادن و آگاه کردن مخاطبین خود از آخرین گرایشها در موقعیت خود مطرح کنید .
چگونه یک کسبوکار نشر دیجیتال موفق بدون تمرکز بر حوزه پولی ایجاد کنیم ؟ چه کسی بدون در نظر گرفتن مزایای پولی میخواهد مجلهها را منتشر کند ؟سود هسته ایجاد مجلات دیجیتال موفق است . تا جایی که ممکن است روی هدف خود تمرکز کنید و مقداری سود کسب کنید . مخاطبین را بگیرید و تبلیغ کنندگان بالقوه را نشان دهید که چطور میتوانند به مخاطبان هدف خود برسند . به دنبال فروش بالا , فروش پایین , فرصتهای فروش متقاطع , تمرکز بر حمایت , رویدادها , و یافتن جریانهای درآمدی چندگانه باشید.
راههای مختلفی برای ترویج یک مجله دیجیتال وجود دارد . شما میتوانید از کانالهای دیجیتال مانند تبلیغات فروشگاه app و برنامههای رسانههای اجتماعی استفاده کنید , یا میتوانید از روشهای سنتی بیشتری مانند ایمیل مستقیم و تبلیغات توقف اتوبوس برای دسترسی به مخاطبان استفاده کنید تا از محتوای اول دیجیتال لذت ببرید .
برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی مجله دیجیتال برنده , باید با درک عالی از مخاطبین خود شروع کنید , کانالهای مناسب برای کسبوکار خود را انتخاب کنید , شراکت استراتژیک ایجاد کنید و نتایج خود را پیگیری کنید .
برای برخی مجلات دیجیتال , منافع شخصی ممکن است راهی قدرتمندتر برای هدف قرار دادن مشترکین باشد . ورزش مانند فوتبال , موضوعات سلامتی مانند بهداشت , سرگرمیها مانند خیاطی و علایق سرگرمی مانند موسیقی راک را مد نظر قرار دهید. هر استراتژی بازاریابی مجله دیجیتال خوب باید با درک قوی از مخاطبان ایدهآل آغاز شود . از این طریق میتوانید کانالهای مناسب و مشارکت را برای رسیدن به مشترکین انتخاب کنید .
خوانندگان مجله دیجیتال فقط به صورت آنلاین زندگی نمیکنند . آنها در دنیای واقعی نیز زندگی میکنند . شما میتوانید از تاکتیکهای بازاریابی چریکی برای رسیدن به آنها و هر جنبه از زندگی روزمره آنها استفاده کنید . یکی از بهترین راهها برای انجام این کار تبلیغات با شرکتهای حمل و نقل منطقه مترو مانند سیستمهای اتوبوس و مترو به عنوان ایستگاههای قطار و فرودگاهها است . شما نه تنها به ساکنان شهری که احتمالا ً از محتوای دیجیتال لذت میبرند , بلکه ممکن است آنها را هدف قرار دهید در حالی که منتظر هستند و خسته میشوند و به دنبال کاری برای انجام دادن تلفن خود میگردند .
فیلم مجله دیجیتال در 3 دقیقه یک دموی بسیار زیبا از چگونگی کارکرد مجله دیجیتال و زیبایی استفاده از آن است.یکی از مهمترین خصوصیات مجله دیجیتال آنلاین که روی وب منتشر میشود استفاده از ویدئو و فیلم و جلوه های بصری است.شما در مجله دیجیتال خود میتوانید از خلاقیت خود استفاده کرده و با استفاده از ابزارهای ایجاد ویدئو و نمایش آن باعث سرگرمی مخاطبان و جذب بازدید بیشتر و یافتن مشتریان احتمالی شوید.
دموی نمایشی مجله دیجیتال که این قسمت قرار داده شده راحتی مشاهده و استفاده از مجله دیجیتال را در انواع سیستم های نمایشی مانند pc و تبلت و گوشی تلفن همراه نمایش میدهد.شما میتوانید هزاران عکس و متن را در یک ویدئو بگنجانید و آن را در مجله دیجیتال خود قرار دهید.برای خوانندگان شما بسیار سخت و زمانبر است که بخواهند یک متن طولانی را بخوانند و خصوصیت مهم مجله دیجیتال نمایش انواع فرمت صوتی و تصویری به مخاطبان خود است.این دموی نمایشی مجله دیجیتال حدود 4 دقیقه در اینجا قرار داده شده است.
مجله دیجیتال یک کلیدواژه پرکاربرد در صفحه اول گوگل است.صدها سایت در کار تبلیغات مجله دیجیتال هستند.برخی از این سایت ها به کار چاپ مجله دیجیتال در قالب کاغذ هستند یعنی دارای ماشین آلات چاپ دیجیتال هستند.دسته دوم کسانی هستند که در اینترنت مجله دیجیتال آنلاین دارند.مجله دیجیتال یک نشریه آنلاین با قابلیت پخش مدیا مانند عکس و ویدئو و انیمیشن است.مجله دیجیتال اینترنتی قابلیت اشتراک پذیری و درج آگهی و عضوگیری بوده و هزاران سایت هستند که به کار مجله دیجیتال آنلاین مشغول هستند.یک مجله دیجیتال , که به عنوان یک مجله الکترونیکی یا ezine نیز شناخته میشود , بسیار شبیه به همتای چاپی خود است , اما به جای اینکه روی کاغذ چاپ شود , در قالب دیجیتال منتشر میشود . این کتاب میتواند روی کامپیوتر خوانده شود , بنابراین یک مجله دیجیتالی میتواند از فنآوری دیجیتال بهره ببرد و انیمیشن و ارتباطات درون مجله را اضافه کند تا آن را بیشتر آموزنده یا زیباتر کند . هزینه چاپ حذف میشود و قیمت انتشار به میزان زیادی کاهش مییابد , بنابراین بیشتر مجلات دیجیتال به همان مقدار تبلیغاتی که مجلات چاپ میکنند نیاز ندارند . برخی از مجلات دیجیتال یک مجوز چاپ یکبار برای کسانی که مجلات کاغذی را ترجیح میدهند دارند , اما این همیشه درست نیست , و یک نفر میتواند با چاپ ezine قانون کپیرایت را بشکند .مجلات دیجیتال و مجلات چاپی سنتی هر دو نوع به طور معمول دارای گروهی از نویسندگان , سردبیران و طراحان هستند ; هر دوی آنها معمولا ً یک موضوع خاص را دنبال میکنند که میتواند فقط در مورد هر چیزی باشد ; و هر دو میتوانند با جذب خوانندگان وفادار پول بدست آورند . بزرگترین تفاوت بین این دو رسانه است که مجله از طریق آن ارائه میشود . از این تفاوت , تفاوتهای کوچکتر دیگری نیز آشکار میشوند .یک مجله دیجیتال ممکن است بر روی یک کامپیوتر تبلت قابلدسترسی باشد .یک مجله چاپی نمیتواند شامل پیوندی باشد که خواننده برای بازدید از یک وب سایت کلیک میکند , اما یک مجله دیجیتالی میتواند . انتشارات دیجیتال همچنین میتوانند شامل پویانمایی و دیگر انواع فایل مانند کدهای منبع یا فایلهای تصویر برای دانلود باشند, که همتای چاپی آن نمیتواند تکثیر کند . این امر به ezines اجازه میدهد تا تعاملی باشد , اما برخی از ezines شامل این ویژگیها نیستند , چون طراحان به اندازه کافی آگاه نیستند که انیمیشن بسازند یا اینکه میخواهند بر شبیه بودن به یک مجله چاپی تمرکز کنند .
یک مجله دیجیتال که به عنوان یک مجله آنلاین شناخته میشود یا زمانی یک مجله الکترونیکی مجلهای است که با استفاده از وب یا یک برنامه کاربردی به صورت دیجیتالی منتشر شدهاست .
برخلاف مجلات چاپی , مجلات دیجیتال میتوانند شامل پیوندها , تصاویر رزولوشن بالاتر , ویدئو , صوتی و پویانمایی وب باشند . آنها همچنین میتوانند از توزیع ارزانتر و بالقوه گستردهتر نسبت به مجلات چاپی استفاده کنند.
مجلات دیجیتال توسط طیف متنوعی از سازمانها , از شرکتها و دانشگاهها , تا ناشران غیر انتفاعی و مجله سنتی مورد استقبال قرار گرفتهاند .
مجلات دیجیتال از زمان طلوع خود دیجیتال در اطراف بودهاند , و از آن زمان , از دیسکهای نرم گرفته تا فلش ( پاره ) , از چندین مرحله عبور کردهاند .
امروزه پنج روش اصلی برای ایجاد یک مجله دیجیتال وجود دارد . مدلی که انتخاب میکنید به خوانندگان , بودجه , استراتژی بازاریابی و مدل کسبوکار شما بستگی دارد .
یک مجله pdf توکار که همه ما با کلیک روی یک مجله آنلاین و دیدن آن - با آهی - تجربه کردهایم که به عنوان یک تابع چگالی احتمال نهفته منتشر شدهاست .
مجموعهای از خدمات وجود دارند که اجازه میدهند pdf ها در یک وب سایت تعبیه شوند , و سازمانها برای ایجاد نسخه دیجیتالی مجله خود اغلب از این روش استفاده میکنند .
نتیجه اغلب یک نسخه از یک مجله چاپی یا یک لینک به یک فایل pdf است .
متاسفانه , فایلهای pdf به طور کلی برای یک تجربه وحشتناک از کاربر دیجیتال ساخته شدهاند. آنها به ویژه در دستگاههای موبایل ضعیف هستند . آنها تجزیه و تحلیل قابل اعتمادی ارائه نمیدهند ; آنها معمولا ً در دسترس نیستند ; آنها با seo خوب نیستند ; و عموما ً به اندازه گزینههای دیگر عمل نمیکنند .
گزینه بعدی برای ایجاد یک مجله دیجیتال ساخت یک برنامه کاربردی مجله است . نکته مهم در مورد برنامهها این است که آنها تجربه بزرگی را در مورد موبایل , از جمله تلفنهای همراه , آی پد , و دستگاههای اندروید ایجاد میکنند. آنها همچنین با وجود فروشگاه برنامه کاربردی و فروشگاه نمایش گوگل , در حال توزیع هستند .
با این حال , هزینه ساخت یک برنامه کاربردی سفارشی برای اغلب تیمهای محتوی , و الگوهای برنامه کاربردی عمومی - که ارزانتر هستند - همیشه نیازهای شما را برآورده نمیکنند . اگر به ساخت یک برنامه کاربردی علاقهمند هستید , باید مطمئن باشید که میتوانید یک استراتژی راک - جامد برای گرفتن آن برنامه کاربردی در مقابل خوانندگان خود داشته باشید .
بسیاری از ناشران سنتی با افزایش روشنایی آمازون تصمیم گرفتند نسخههای الکترونیکی مجلات خود را با استفاده از جایگاه خبری روشن توزیع کنند . خواندن این مجلات بر روی دستگاههای Kindle بسیار آسان است , و برای آنهایی که از خواندن روی صفحههای روشن خسته شدهاند , مطالعه بزرگی انجام میدهند.
متاسفانه , مجلات الکترونیکی روشن در عملکرد خود بسیار محدود هستند . شما نمیتوانید تصاویر زیادی را در نظر بگیرید , و بسیاری از خوانندگان آنها را به رنگ تجربه نمیکنند .
برای کسانی که میخواهند محتوای مجله خود را به صورت آنلاین دریافت کنند , یک گزینه ساده استفاده از cms موجود و انتشار هر پست به یک مسیر اینترنتی منحصر بفرد است . با صفحه فرود که نشاندهنده " جدول محتویات " این مجله و پوشش است , خوانندگان میتوانند مجله شما را به همان شکلی که محتوای دیگری در وب دارند هدایت کنند .
با این حال , مجله شما معمولا ً متفاوت از محتوای فرم کوتاه منتشر شده در وبلاگ شما است . به طور کلی مقالات مجلات توجه و منابع بیشتری به تولید خود دارند . این امر منجر به محتوای کیفی بالاتر میشود که به نظر میرسد تاثیر بیشتری نسبت به وبلاگ معمولی یا مقالات خبری دارد .
به همین دلیل بسیاری از تیمهای محتوی تمایلی به انتشار این محتوا با استفاده از ارائه تصویری وانیل از cms خود ندارند .
گزینه نهایی ایجاد یک انتشار دیجیتالی از داستانهای immersive بصری است . این داستانها معمولا ً یک نمایش بصری بدون حواسپرتی با رسانههای رزولوشن بالا دارند . آنها همچنین اغلب از تکنیکهای پیشرفته داستانسرایی بصری مانند پویانمایی مبتنی بر طومار استفاده میکنند .
مزایای داستانسرایی همهجانبه شامل زمان به صفحه بالاتر , نرخ بازتاب پایینتر , و نرخ و تبدیلات بهتر کلیک به داخل صفحه است .
معمولا ً داستانهای دیجیتال همهجانبه با استفاده از یک پلت فرم دیجیتالی ساخته میشوند . عوامل مختلفی برای در نظر گرفتن هنگام انتخاب یک سکو وجود دارد , که ما در این پست , مقدمهای بر سکوهای داستانسرایی دیجیتال , ذکر کردهایم .
نتیجهگیری : داستانسرایی همهجانبه دیجیتال کاملا ً پاسخگو و در دسترس است و راه خوبی برای رسیدن به نتایج بهتر از محتوای مجله شما است . برخی از پلتفرم هایی برنامههایی دارند که اجازه میدهند داستانهای نامحدود داشته باشند , که مقیاس کردن تولید محتوای مجله دیجیتال شما را آسانتر میکند .
۶ دلیل کلیدی وجود دارد که چرا میخواهید یک مجله دیجیتالی ایجاد کنید
1) میخواهید از چاپ دور شوید .
مجلات چاپ عالی هستند , اما تولید آنها نیز گران است . همچنین , نسلهای جوانتر به طور فزایندهای در درجه اول و حتی تنها با محصولات دیجیتال درگیر میشوند .
2) میخواهید مجله چاپ خود را تکمیل کنید .
گاهی اوقات, چاپ برای بسیاری از خوانندگان موجود شما عالی است , به خصوص اگر آنها عمدتا ً از نسلی قدیمیتر هستند . در این مورد , بسیاری از سازمانها یک نسخه دیجیتالی از مجله چاپ ایجاد میکنند که گاهی اوقات میتواند به عنوان یک مولد سرب عمل کند . این راه خوبی برای افزایش دسترسی شما بدون بیگانه کردن خوانندگان چاپی موجود است .
3) شما یک مجله جدید راهاندازی میکنید .
مگر اینکه شما یک کانال توزیع قوی داشته باشید , بهترین شرط شما از راهاندازی یک مجله جدید این است که اول دیجیتال بروید .
4) شما میخواهید دسترسی نامحدود را تضمین کنید .
چاپ یک فرمت عالی است - اما به راحتی نمیتواند مقیاس داشته باشد . اگر میخواهید محتوای خود را تا حد ممکن توسط افراد زیادی ببینید , دیجیتال بهترین روش است . همانطور که بسیاری از ناشران میراث راه دشوار را کشف کردهاند , نوشتن یک مقاله چاپی در رسانههای اجتماعی دشوار است .
5) شما میخواهید درآمد ایجاد کنید .
همانطور که در دو دهه اخیر رسانهها نشان دادهاند , بهترین راه برای تولید درآمد از محتوای دیجیتال ایجاد " حق بیمه " برای مشترکین است . قیمتگذاری برای اشتراک مجلات دیجیتال بسته به موقعیت شما میتواند بسیار متفاوت باشد. صرفنظر از این , مردم نمیخواهند برای محتوایی که به نظر میرسد و همه چیز را در وب میخواند , پول بپردازند .
6) داستانسرایی برند برای محصول یا سرویس تان .
دلیل نهایی ایجاد یک مجله دیجیتال , ایجاد محتوایی است که به شما کمک میکند محصول یا سرویس خود را بفروشید . داستانسرایی همهجانبه برند یک راه عالی برای آموزش و سرگرمی پتانسیلهای بالقوه است که آنها را از طریق قیف فروش خود هدایت میکنید .
بسیاری از مجلات دیجیتال کمتر از pdf ها هستند که برای مرورگرهای وب مدرن بهینهسازی شدهاند .
در حالی که این نشریات با موفقیت مجلات چاپ را تقلید میکنند - از جمله توانایی " فلیپ " افقی از طریق صفحات - آنها عموما ً تجربه ضعیف خواننده دارند .
اولین نسل مجلات دیجیتال در واقع نسخههای مشتق عناوین چاپی بودند . به جای اینکه مجله خود را برای خوانندگان آنلاین منتشر کنند , تیمهای نشر با سادهترین راهحل رفتند , که این به سادگی یک تابع چگالی احتمال مجله شان را به یک سازنده مجله آنلاین صادر میکرد .
در حالی که این کار برای تیمهای نشر مشغول منطقی است , یک بخش از مجلات ایجاد کردهاست که خواندن آنها ممکن است ناامید کننده باشد .
یک راهحل این است که محتوای مجله خود را با استفاده از نرمافزار طراحیشده و مهندسی کنید تا بیشتر وب مدرن را بسازید . سکوهای داستانسرایی دیجیتال مدرن به انتشار و بازاریابی تیمها اجازه میدهند تا تجربیات عالی خواندن ایجاد کنند - بدون اینکه شما نیاز به استخدام طراح وب یا توسعه دهنده داشته باشید .
دانشگاه کویینزلند مجله تماس طولانی منتشر کردهاست و داستانهای دیجیتالی شگفت انگیزی تولید کردهاست . یکی از محبوبترین اعضای تیم کوتاه نویسی ترس در مقابل واقعیت است و تحقیق در مورد رویارویی کوسه در استرالیا را پوشش میدهد . این قطعه از تصاویر ویدئویی , عکاسی , و نقشههای انیمیشن استفاده زیادی میکند - همه به زیبایی بر روی هر وسیلهای که خواننده بر روی آن میخواند , ساخته میشوند .
چیدمان مجله کلاسیک - چند یا چند صفحه , که در وسط به هم وصل شدهاند - یک فرمت عالی برای چاپ است . اما بیایید با آن روبرو شویم : این یک طرح وحشتناک برای دیجیتال است .
اگر میخواهید یک مجله دیجیتالی بسازید , سعی نکنید رفتار و چیدمان چاپ را تقلید کنید .
مجله دیجیتال وبلاگ نیست . به طور معمول , داستانهای مجلات از طریق یک فرآیند ویرایش و تضمین کیفیت - به ویژه داستانهای ویژگی پیشرفت کردهاند . یک طراح ممکن است بر روی تصاویر و دیگر داراییهای بصری نیز کار کرده باشد .
یک نشریه مجله نیز بسیار بیشتر از یک " رویداد " است , با بازههای زمانی سخت و بسته به تبلیغات بازاریابی اختصاصی که به عنوان آنها تعلق دارد .
این تاکید بر کیفیت باید به انتشار آن در وب گسترش یابد . یک مجله دیجیتال باید نگاه و احساس " حق بیمه " داشته باشد , با متنی که به خوبی ارائه شدهاست و خواندن آن آسان است . تصاویر باید رزولوشن بالایی داشته باشند و برای همه مرورگها و دستگاهها بهینه شوند . در حالت ایدهآل , داستانهای ویژگی نیز باید تکنیکهای پویانمایی مبتنی بر طومار را برای حفظ توجه خواننده به کار گیرند .
مجلات دیجیتال میتوانند در یک مقیاس جهانی به خوانندگان دسترسی داشته باشند، زیرا آنها به شدت به یک روش جذاب برای جلب توجه خواننده تبدیل شدهاند ، در حالی که در عین حال ، وفاداری را حتی اگر خواننده به مکان دیگری منتقل شود ، حفظ میکنند . مجلات دیجیتال به ناشران امکان ارسال محتوا را به خوانندگان نمیدهند، مهم نیست که آنها کجا هستند .یکی از مزایایی که مجلات دیجیتال دارند این است که آنها ممکن است از افزایش تعداد صفحات صرفنظر از ضرورت تغییر چیدمان یا فشرده کردن متن به منظور کار با یک فرمت خاص پشتیبانی کنند . علاوه بر این , ناشران هزینههای اضافی برای کاغذ یا چاپ صفحات اضافی در یک نسخه دیجیتالی از یک مجله را متحمل نمیشوند . این به این معنی است که هیچ هزینه اضافی برای تبلیغ کنندگان تصویب نشده است .رضایت مشتری واقعی اغلب به ارتباط دوطرفه بستگی دارد . نرمافزار چاپ دیجیتال به مجلات دیجیتال توانایی پیگیری تعامل خواننده و همچنین شناسایی موضوعات ارجح را میدهد . سپس این کار میتواند نشریات در آینده را افزایش دهد . هنگامی که محتوا حول منافع حضار طراحی میشود ، بیشتر درگیر آن چیزی هستند که مصرف میکنند . این به احتمال بیشتری بر کلیک روی آگهیهای تبلیغاتی که در سراسر محتوا توزیع شدهاند ، میشود
مجلات آنلاین , مجلات وب چه هستند ? آنها مجلاتی هستند که به صورت آنلاین مطالعه میشوند . آنها برای یک لوح قالببندی نمیشوند آنها از طریق وب سایت اشتراک مجله در دسترس هستند , که در آن کاربر میتواند موضوع یک مجله را ببیند - همانی که خطی و دورهای است , صفحات دارد و یک فرکانس منظم دارد, و میتواند در هر زمان در هر دستگاه تلفن همراه دیده شود . هیچ چیز برای دانلود وجود ندارد . ناشران مجلات آنلاین نیز به عنوان مجلات وب شناخته میشوند و معمولا ً درآمد خود را از طریق مشترکین ایجاد میکنند و ممکن است تبلیغ کنند .علاوه بر این، زمانی که شما مجله خود را به یک مجله آنلاین دیجیتالی کردهاید و یک تیم مجله آنلاین را سازماندهی کردهاید ، ایجاد یک کتابخانه یا آرشیو آنلاین بسیار ساده است . این از طریق وب سایت اشتراک مجلات شما درست مانند مجله اصلی آنلاین موجود است . کاربران به موضوعات مربوط به مجله قبلی و به طور ایدهآل ، مجموعههای دیجیتالی خاص که از آرشیو مجله فشرده شدهاند ، دسترسی دارند
استفاده از مجله دیجیتال و نشریه آنلاین مزایایی دارد و معایبی نیز دارد که در این پست به بخشی از مزایای استفاده از مجله دیجیتال اشاره میکنیم اولین مزیت آن کاهش هزینه چاپ و توزیع است چاپ مجله یعنی خرید کاغذ و با توجه به نوسانات قیمت کاغذ و مرغوبیت آن و همچمین توزیع مجله در مناطق و کیوسک های مطبوعاتی باعث صرف هزینه و وقت و بکارگیری افراد و ماشین آلات میگردد در حالیکه مجله دیجیتال براحتی از طریق وب در دسترس همگان است یکی دیگر از مزایای مجله دیجیتال قابلیت آرشیو و ماندگاری است نیاز به مکان خاصب ندارد در حالیکه بایگانی مجلات چاپی نیاز به انبار یا اتاق خاصب داشته و بمرور زمان دچار فرسودگی و پوسیدگی میگردند مجله دیجیتال خاصیت چند رسانه ای دارد یعنی قابلیت پخش صوت و تصویر دارد میتواند فیلم نمایش دهد و مفهوم خبر را براحتی به بیننده انتقال دهد.یک مجله دیجیتال تقریبا برای هر کسبوکار یک بازی خوب است. گام اول قبل از تصمیمگیری برای راهاندازی یک مجله آنلاین مطمئن شوید که این حرکت مناسب برای شما و کسبوکار شماست.ابتدا، چک کنید تا ببینید آیا در جایگاه شما مجلات دیجیتال موفق وجود دارد یا خیر. اگر نه، این ممکن است یک پرچم قرمز باشد که یک مجله دیجیتال برای مخاطب هدف شما مناسب نیست. ممکن است که مخاطب هدف شما مسنتر باشد و مجلات چاپ را ترجیح میدهد. یا شاید به اندازه کافی محتوای مختلف در جایگاه شما برای ایجاد نشریات منظم وجود ندارد. شما تنها با انجام تحقیقات برای اثبات مفهوم خود میتوانید بفهمید.