مجله دیجیتال یک کلیدواژه پرکاربرد در صفحه اول گوگل است.صدها سایت در کار تبلیغات مجله دیجیتال هستند.برخی از این سایت ها به کار چاپ مجله دیجیتال در قالب کاغذ هستند یعنی دارای ماشین آلات چاپ دیجیتال هستند.دسته دوم کسانی هستند که در اینترنت مجله دیجیتال آنلاین دارند.مجله دیجیتال یک نشریه آنلاین با قابلیت پخش مدیا مانند عکس و ویدئو و انیمیشن است.مجله دیجیتال اینترنتی قابلیت اشتراک پذیری و درج آگهی و عضوگیری بوده و هزاران سایت هستند که به کار مجله دیجیتال آنلاین مشغول هستند.یک مجله دیجیتال , که به عنوان یک مجله الکترونیکی یا ezine نیز شناخته میشود , بسیار شبیه به همتای چاپی خود است , اما به جای اینکه روی کاغذ چاپ شود , در قالب دیجیتال منتشر میشود . این کتاب میتواند روی کامپیوتر خوانده شود , بنابراین یک مجله دیجیتالی میتواند از فنآوری دیجیتال بهره ببرد و انیمیشن و ارتباطات درون مجله را اضافه کند تا آن را بیشتر آموزنده یا زیباتر کند . هزینه چاپ حذف میشود و قیمت انتشار به میزان زیادی کاهش مییابد , بنابراین بیشتر مجلات دیجیتال به همان مقدار تبلیغاتی که مجلات چاپ میکنند نیاز ندارند . برخی از مجلات دیجیتال یک مجوز چاپ یکبار برای کسانی که مجلات کاغذی را ترجیح میدهند دارند , اما این همیشه درست نیست , و یک نفر میتواند با چاپ ezine قانون کپیرایت را بشکند .مجلات دیجیتال و مجلات چاپی سنتی هر دو نوع به طور معمول دارای گروهی از نویسندگان , سردبیران و طراحان هستند ; هر دوی آنها معمولا ً یک موضوع خاص را دنبال میکنند که میتواند فقط در مورد هر چیزی باشد ; و هر دو میتوانند با جذب خوانندگان وفادار پول بدست آورند . بزرگترین تفاوت بین این دو رسانه است که مجله از طریق آن ارائه میشود . از این تفاوت , تفاوتهای کوچکتر دیگری نیز آشکار میشوند .یک مجله دیجیتال ممکن است بر روی یک کامپیوتر تبلت قابلدسترسی باشد .یک مجله چاپی نمیتواند شامل پیوندی باشد که خواننده برای بازدید از یک وب سایت کلیک میکند , اما یک مجله دیجیتالی میتواند . انتشارات دیجیتال همچنین میتوانند شامل پویانمایی و دیگر انواع فایل مانند کدهای منبع یا فایلهای تصویر برای دانلود باشند, که همتای چاپی آن نمیتواند تکثیر کند . این امر به ezines اجازه میدهد تا تعاملی باشد , اما برخی از ezines شامل این ویژگیها نیستند , چون طراحان به اندازه کافی آگاه نیستند که انیمیشن بسازند یا اینکه میخواهند بر شبیه بودن به یک مجله چاپی تمرکز کنند .
یک مجله دیجیتال که به عنوان یک مجله آنلاین شناخته میشود یا زمانی یک مجله الکترونیکی مجلهای است که با استفاده از وب یا یک برنامه کاربردی به صورت دیجیتالی منتشر شدهاست .
برخلاف مجلات چاپی , مجلات دیجیتال میتوانند شامل پیوندها , تصاویر رزولوشن بالاتر , ویدئو , صوتی و پویانمایی وب باشند . آنها همچنین میتوانند از توزیع ارزانتر و بالقوه گستردهتر نسبت به مجلات چاپی استفاده کنند.
مجلات دیجیتال توسط طیف متنوعی از سازمانها , از شرکتها و دانشگاهها , تا ناشران غیر انتفاعی و مجله سنتی مورد استقبال قرار گرفتهاند .
مجلات دیجیتال از زمان طلوع خود دیجیتال در اطراف بودهاند , و از آن زمان , از دیسکهای نرم گرفته تا فلش ( پاره ) , از چندین مرحله عبور کردهاند .
امروزه پنج روش اصلی برای ایجاد یک مجله دیجیتال وجود دارد . مدلی که انتخاب میکنید به خوانندگان , بودجه , استراتژی بازاریابی و مدل کسبوکار شما بستگی دارد .
یک مجله pdf توکار که همه ما با کلیک روی یک مجله آنلاین و دیدن آن - با آهی - تجربه کردهایم که به عنوان یک تابع چگالی احتمال نهفته منتشر شدهاست .
مجموعهای از خدمات وجود دارند که اجازه میدهند pdf ها در یک وب سایت تعبیه شوند , و سازمانها برای ایجاد نسخه دیجیتالی مجله خود اغلب از این روش استفاده میکنند .
نتیجه اغلب یک نسخه از یک مجله چاپی یا یک لینک به یک فایل pdf است .
متاسفانه , فایلهای pdf به طور کلی برای یک تجربه وحشتناک از کاربر دیجیتال ساخته شدهاند. آنها به ویژه در دستگاههای موبایل ضعیف هستند . آنها تجزیه و تحلیل قابل اعتمادی ارائه نمیدهند ; آنها معمولا ً در دسترس نیستند ; آنها با seo خوب نیستند ; و عموما ً به اندازه گزینههای دیگر عمل نمیکنند .
گزینه بعدی برای ایجاد یک مجله دیجیتال ساخت یک برنامه کاربردی مجله است . نکته مهم در مورد برنامهها این است که آنها تجربه بزرگی را در مورد موبایل , از جمله تلفنهای همراه , آی پد , و دستگاههای اندروید ایجاد میکنند. آنها همچنین با وجود فروشگاه برنامه کاربردی و فروشگاه نمایش گوگل , در حال توزیع هستند .
با این حال , هزینه ساخت یک برنامه کاربردی سفارشی برای اغلب تیمهای محتوی , و الگوهای برنامه کاربردی عمومی - که ارزانتر هستند - همیشه نیازهای شما را برآورده نمیکنند . اگر به ساخت یک برنامه کاربردی علاقهمند هستید , باید مطمئن باشید که میتوانید یک استراتژی راک - جامد برای گرفتن آن برنامه کاربردی در مقابل خوانندگان خود داشته باشید .
بسیاری از ناشران سنتی با افزایش روشنایی آمازون تصمیم گرفتند نسخههای الکترونیکی مجلات خود را با استفاده از جایگاه خبری روشن توزیع کنند . خواندن این مجلات بر روی دستگاههای Kindle بسیار آسان است , و برای آنهایی که از خواندن روی صفحههای روشن خسته شدهاند , مطالعه بزرگی انجام میدهند.
متاسفانه , مجلات الکترونیکی روشن در عملکرد خود بسیار محدود هستند . شما نمیتوانید تصاویر زیادی را در نظر بگیرید , و بسیاری از خوانندگان آنها را به رنگ تجربه نمیکنند .
برای کسانی که میخواهند محتوای مجله خود را به صورت آنلاین دریافت کنند , یک گزینه ساده استفاده از cms موجود و انتشار هر پست به یک مسیر اینترنتی منحصر بفرد است . با صفحه فرود که نشاندهنده " جدول محتویات " این مجله و پوشش است , خوانندگان میتوانند مجله شما را به همان شکلی که محتوای دیگری در وب دارند هدایت کنند .
با این حال , مجله شما معمولا ً متفاوت از محتوای فرم کوتاه منتشر شده در وبلاگ شما است . به طور کلی مقالات مجلات توجه و منابع بیشتری به تولید خود دارند . این امر منجر به محتوای کیفی بالاتر میشود که به نظر میرسد تاثیر بیشتری نسبت به وبلاگ معمولی یا مقالات خبری دارد .
به همین دلیل بسیاری از تیمهای محتوی تمایلی به انتشار این محتوا با استفاده از ارائه تصویری وانیل از cms خود ندارند .
گزینه نهایی ایجاد یک انتشار دیجیتالی از داستانهای immersive بصری است . این داستانها معمولا ً یک نمایش بصری بدون حواسپرتی با رسانههای رزولوشن بالا دارند . آنها همچنین اغلب از تکنیکهای پیشرفته داستانسرایی بصری مانند پویانمایی مبتنی بر طومار استفاده میکنند .
مزایای داستانسرایی همهجانبه شامل زمان به صفحه بالاتر , نرخ بازتاب پایینتر , و نرخ و تبدیلات بهتر کلیک به داخل صفحه است .
معمولا ً داستانهای دیجیتال همهجانبه با استفاده از یک پلت فرم دیجیتالی ساخته میشوند . عوامل مختلفی برای در نظر گرفتن هنگام انتخاب یک سکو وجود دارد , که ما در این پست , مقدمهای بر سکوهای داستانسرایی دیجیتال , ذکر کردهایم .
نتیجهگیری : داستانسرایی همهجانبه دیجیتال کاملا ً پاسخگو و در دسترس است و راه خوبی برای رسیدن به نتایج بهتر از محتوای مجله شما است . برخی از پلتفرم هایی برنامههایی دارند که اجازه میدهند داستانهای نامحدود داشته باشند , که مقیاس کردن تولید محتوای مجله دیجیتال شما را آسانتر میکند .
۶ دلیل کلیدی وجود دارد که چرا میخواهید یک مجله دیجیتالی ایجاد کنید
1) میخواهید از چاپ دور شوید .
مجلات چاپ عالی هستند , اما تولید آنها نیز گران است . همچنین , نسلهای جوانتر به طور فزایندهای در درجه اول و حتی تنها با محصولات دیجیتال درگیر میشوند .
2) میخواهید مجله چاپ خود را تکمیل کنید .
گاهی اوقات, چاپ برای بسیاری از خوانندگان موجود شما عالی است , به خصوص اگر آنها عمدتا ً از نسلی قدیمیتر هستند . در این مورد , بسیاری از سازمانها یک نسخه دیجیتالی از مجله چاپ ایجاد میکنند که گاهی اوقات میتواند به عنوان یک مولد سرب عمل کند . این راه خوبی برای افزایش دسترسی شما بدون بیگانه کردن خوانندگان چاپی موجود است .
3) شما یک مجله جدید راهاندازی میکنید .
مگر اینکه شما یک کانال توزیع قوی داشته باشید , بهترین شرط شما از راهاندازی یک مجله جدید این است که اول دیجیتال بروید .
4) شما میخواهید دسترسی نامحدود را تضمین کنید .
چاپ یک فرمت عالی است - اما به راحتی نمیتواند مقیاس داشته باشد . اگر میخواهید محتوای خود را تا حد ممکن توسط افراد زیادی ببینید , دیجیتال بهترین روش است . همانطور که بسیاری از ناشران میراث راه دشوار را کشف کردهاند , نوشتن یک مقاله چاپی در رسانههای اجتماعی دشوار است .
5) شما میخواهید درآمد ایجاد کنید .
همانطور که در دو دهه اخیر رسانهها نشان دادهاند , بهترین راه برای تولید درآمد از محتوای دیجیتال ایجاد " حق بیمه " برای مشترکین است . قیمتگذاری برای اشتراک مجلات دیجیتال بسته به موقعیت شما میتواند بسیار متفاوت باشد. صرفنظر از این , مردم نمیخواهند برای محتوایی که به نظر میرسد و همه چیز را در وب میخواند , پول بپردازند .
6) داستانسرایی برند برای محصول یا سرویس تان .
دلیل نهایی ایجاد یک مجله دیجیتال , ایجاد محتوایی است که به شما کمک میکند محصول یا سرویس خود را بفروشید . داستانسرایی همهجانبه برند یک راه عالی برای آموزش و سرگرمی پتانسیلهای بالقوه است که آنها را از طریق قیف فروش خود هدایت میکنید .
بسیاری از مجلات دیجیتال کمتر از pdf ها هستند که برای مرورگرهای وب مدرن بهینهسازی شدهاند .
در حالی که این نشریات با موفقیت مجلات چاپ را تقلید میکنند - از جمله توانایی " فلیپ " افقی از طریق صفحات - آنها عموما ً تجربه ضعیف خواننده دارند .
اولین نسل مجلات دیجیتال در واقع نسخههای مشتق عناوین چاپی بودند . به جای اینکه مجله خود را برای خوانندگان آنلاین منتشر کنند , تیمهای نشر با سادهترین راهحل رفتند , که این به سادگی یک تابع چگالی احتمال مجله شان را به یک سازنده مجله آنلاین صادر میکرد .
در حالی که این کار برای تیمهای نشر مشغول منطقی است , یک بخش از مجلات ایجاد کردهاست که خواندن آنها ممکن است ناامید کننده باشد .
یک راهحل این است که محتوای مجله خود را با استفاده از نرمافزار طراحیشده و مهندسی کنید تا بیشتر وب مدرن را بسازید . سکوهای داستانسرایی دیجیتال مدرن به انتشار و بازاریابی تیمها اجازه میدهند تا تجربیات عالی خواندن ایجاد کنند - بدون اینکه شما نیاز به استخدام طراح وب یا توسعه دهنده داشته باشید .
دانشگاه کویینزلند مجله تماس طولانی منتشر کردهاست و داستانهای دیجیتالی شگفت انگیزی تولید کردهاست . یکی از محبوبترین اعضای تیم کوتاه نویسی ترس در مقابل واقعیت است و تحقیق در مورد رویارویی کوسه در استرالیا را پوشش میدهد . این قطعه از تصاویر ویدئویی , عکاسی , و نقشههای انیمیشن استفاده زیادی میکند - همه به زیبایی بر روی هر وسیلهای که خواننده بر روی آن میخواند , ساخته میشوند .
چیدمان مجله کلاسیک - چند یا چند صفحه , که در وسط به هم وصل شدهاند - یک فرمت عالی برای چاپ است . اما بیایید با آن روبرو شویم : این یک طرح وحشتناک برای دیجیتال است .
اگر میخواهید یک مجله دیجیتالی بسازید , سعی نکنید رفتار و چیدمان چاپ را تقلید کنید .
مجله دیجیتال وبلاگ نیست . به طور معمول , داستانهای مجلات از طریق یک فرآیند ویرایش و تضمین کیفیت - به ویژه داستانهای ویژگی پیشرفت کردهاند . یک طراح ممکن است بر روی تصاویر و دیگر داراییهای بصری نیز کار کرده باشد .
یک نشریه مجله نیز بسیار بیشتر از یک " رویداد " است , با بازههای زمانی سخت و بسته به تبلیغات بازاریابی اختصاصی که به عنوان آنها تعلق دارد .
این تاکید بر کیفیت باید به انتشار آن در وب گسترش یابد . یک مجله دیجیتال باید نگاه و احساس " حق بیمه " داشته باشد , با متنی که به خوبی ارائه شدهاست و خواندن آن آسان است . تصاویر باید رزولوشن بالایی داشته باشند و برای همه مرورگها و دستگاهها بهینه شوند . در حالت ایدهآل , داستانهای ویژگی نیز باید تکنیکهای پویانمایی مبتنی بر طومار را برای حفظ توجه خواننده به کار گیرند .
دسترسی به مجلات دیجیتال آسان است . آنها میتوانند هر زمانی که یک خواننده میخواهد آنها را ببیند ، خوانده شوند . تمام کاری که او باید انجام دهد این است که چند دکمه را فشار دهد و منتظر بماند تا مجله به بار برود . افراد مجبور نیستند از طریق یک فرآیند گسترده برای خواندن یک مجله دیجیتال بروند و نه باید به محدودیتهای جدی و یا کدها پایبند باشند . بسیاری از افراد از مجلات چاپی استفاده میکردند و آنها را به اشتراک میگذاشتند ، زیرا آنها دوست نداشتند منتظر بودند مجلات چاپ آنها به خانه یا محل کار آنها تحویل داده شوند . به محض انتشار یک مجله دیجیتال ، خوانندگان میتوانند آن را به طور آنی ، حمل و نقل و زمان تحویل باز کنند
مجلات دیجیتال اشکال مختلفی دارند . پس بسیار مهم است که مشخص کنید کدام نوع از مجله دیجیتال برای کسبوکار شما مناسب است .همانطور که قبلا ً ذکر کردیم ، مجلات دیجیتال از زمان آغاز خود تکاملیافته اند - آنچه که زمانی به عنوان پی دی اف های استاتیک آغاز شد که بازتابی از مجلات چاپی است ، به یک ابزار بازاریابی و ابزار ارتباطی مستقل برای کسب و کارها در صنایع مختلف تبدیل شدهاست .در طول سالها ، قابلیت بهبود یافته در مورد دستگاههای تلفن همراه آسانتر خواهد بود . سپس آنها فعالتر شدند و اکنون یک مجله دیجیتال میتواند یک تجربه کامل باشد .سبک صفحه دیجیتال را انتخاب کنید که بیشترین احساس را برای اهداف خود داشته باشد، و نوع محتوایی که متناسب با صدا و ارزشهای برند شما است را انتخاب کنید
مجلات آنلاین , مجلات وب چه هستند ? آنها مجلاتی هستند که به صورت آنلاین مطالعه میشوند . آنها برای یک لوح قالببندی نمیشوند آنها از طریق وب سایت اشتراک مجله در دسترس هستند , که در آن کاربر میتواند موضوع یک مجله را ببیند - همانی که خطی و دورهای است , صفحات دارد و یک فرکانس منظم دارد, و میتواند در هر زمان در هر دستگاه تلفن همراه دیده شود . هیچ چیز برای دانلود وجود ندارد . ناشران مجلات آنلاین نیز به عنوان مجلات وب شناخته میشوند و معمولا ً درآمد خود را از طریق مشترکین ایجاد میکنند و ممکن است تبلیغ کنند .علاوه بر این، زمانی که شما مجله خود را به یک مجله آنلاین دیجیتالی کردهاید و یک تیم مجله آنلاین را سازماندهی کردهاید ، ایجاد یک کتابخانه یا آرشیو آنلاین بسیار ساده است . این از طریق وب سایت اشتراک مجلات شما درست مانند مجله اصلی آنلاین موجود است . کاربران به موضوعات مربوط به مجله قبلی و به طور ایدهآل ، مجموعههای دیجیتالی خاص که از آرشیو مجله فشرده شدهاند ، دسترسی دارند
استفاده از مجله دیجیتال و نشریه آنلاین مزایایی دارد و معایبی نیز دارد که در این پست به بخشی از مزایای استفاده از مجله دیجیتال اشاره میکنیم اولین مزیت آن کاهش هزینه چاپ و توزیع است چاپ مجله یعنی خرید کاغذ و با توجه به نوسانات قیمت کاغذ و مرغوبیت آن و همچمین توزیع مجله در مناطق و کیوسک های مطبوعاتی باعث صرف هزینه و وقت و بکارگیری افراد و ماشین آلات میگردد در حالیکه مجله دیجیتال براحتی از طریق وب در دسترس همگان است یکی دیگر از مزایای مجله دیجیتال قابلیت آرشیو و ماندگاری است نیاز به مکان خاصب ندارد در حالیکه بایگانی مجلات چاپی نیاز به انبار یا اتاق خاصب داشته و بمرور زمان دچار فرسودگی و پوسیدگی میگردند مجله دیجیتال خاصیت چند رسانه ای دارد یعنی قابلیت پخش صوت و تصویر دارد میتواند فیلم نمایش دهد و مفهوم خبر را براحتی به بیننده انتقال دهد
یک مجله دیجیتال تقریبا برای هر کسبوکار یک بازی خوب است. گام اول قبل از تصمیمگیری برای راهاندازی یک مجله آنلاین مطمئن شوید که این حرکت مناسب برای شما و کسبوکار شماست.ابتدا، چک کنید تا ببینید آیا در جایگاه شما مجلات دیجیتال موفق وجود دارد یا خیر. اگر نه، این ممکن است یک پرچم قرمز باشد که یک مجله دیجیتال برای مخاطب هدف شما مناسب نیست. ممکن است که مخاطب هدف شما مسنتر باشد و مجلات چاپ را ترجیح میدهد. یا شاید به اندازه کافی محتوای مختلف در جایگاه شما برای ایجاد نشریات منظم وجود ندارد. شما تنها با انجام تحقیقات برای اثبات مفهوم خود میتوانید بفهمید
مجله دیجیتال بر حکمرانی مجلات و روزنامه های چاپی پایان داده است روزنامههای ماهانه و چاپی که زمانی بر روی خطوط اتوبوس و کیوسکهای شهر تسلط داشتند. تعداد صفحات و کارمندان سرمقاله آنها با سرعت رو به کاهش است، تبلیغ کنندگان از آنها در حمایت از وعدههای و دنیای مبتنی بر داده و دادههای دیجیتال هستند، اجتناب میکنند.اما در جای آنها، شکل جدیدی از روزنامهنگاری افزایشیافته است و حتی شکوفا شدهاست. ما در مورد دنیای چاپ مجله دیجیتال صحبت میکنیم سهولت در انتشار و سرعت در انتقال اخبار به خوانندگان و کم هزینه بودن و قابلیت دسترس آنلاین از خصوصیات بارز مجله دیجیتال است که میتوان محتوای آنرا همراه با فیلم و صداو تصویر و انیمیشن انتشار داد
مجله دیجیتال رسمی پلی استیشن یک مرجع جهانی در تمامی موارد پلی استیشن است. اشتراک مجله به شما امکان دسترسی انحصاری به تمام بازیهای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۲ و پلی استیشن ویتا را میدهد که در داخل خط به بهترین سازندگان جهان و آخرین اخبار درباره سختافزار پلی استیشن قرار دارد.مجله دیجیتال پلی استیشن تنها یک انتخاب برای گیمرها در سراسر دنیا است. فروش هارد و نقد سخت آن از طریق عادت به کمک به گیمرها در تصمیمگیری درباره خرید مهم است، در حالی که ویژگیهای گسترده عطف به سبک بهترین پلی استیشن هستند که میتوانند ارائه کنند وخواننده را درانتخاب یاری نمایند
مجله دیجیتال باید رایگان باشد یا پولی؟این سوال بسیار حیاتی است بسیاری از مجلات دیجیتال آنلاین تمام جنبههای محتوای آنلاین خود را رایگان ارایه میدهند، اگرچه برخی ناشران تمایل دارند که به یک هزینه اشتراک برای دسترسی به یک مقاله آنلاین یا محتوای چند رسانهای نیاز داشته باشند. مجلات آنلاین ممکن است براساس تبلیغات جستجوی هدفمند برای بازدیدکنندگان وب سایت، تبلیغات بنر (تبلیغات نمایش آنلاین)، وابستگیها به وب سایتهای خردهفروشی، تبلیغات طبقهبندیشده، قابلیتهای خرید محصول، یا اهداف تجاری / اطلاعاتی جایگزین، درآمد ایجاد کنند.مجلههای آنلاین اصلی، مجلات الکترونیکی و مجلات دیسک، به دلیل هزینه پایین و اهداف اولیه غیر اصلی شان، ممکن است به عنوان یک تکنولوژی آشوبگر برای انتشارات سنتی شناخته شوند. هزینه بالای انتشار چاپ و خوانندگان اینترنتی بزرگ، این ناشران را تشویق کردهاست که وب گسترده جهانی را به عنوان یک سیستم تحویل و بازاریابی محتوی و یک رسانه دیگر برای ارسال پیامهای تبلیغاتی خود بپذیرند
یک مجله دیجیتال چطور کار میکند؟ یک مجله دیجیتال یک نشریه آنلاین است که ممکن است نسخه دیجیتالی یک مجله چاپ باشد و یا ممکن است مجلهای باشد که به طور خاص برای اینترنت ایجاد شدهاست مجلات دیجیتال به طور فزایندهای در میان ناشران و خوانندگان به دلایل مختلف در حال محبوب شدن هستند. اول، ناشران میتوانند هزینههای چاپ و هزینه را با انتشار یک مجله دیجیتال به جای یک مجله چاپ و یا با جایگزین کردن بخشی از چاپ آن با انتشار دیجیتال ذخیره کنند. دوم، ناشران قادر به رسیدن به یک مخاطب جدید از طریق توزیع یا تهیه مجله دیجیتال خود به دنیای آنلاین هستند. در نهایت، ناشران میتوانند با فروش چنین چیزهایی مانند گردش، تبلیغات، ویدیو و آمارگیری در مجله دیجیتال پول بیشتری کسب کنند. به طور خلاصه، مجله "وارونه" برای ناشر بزرگ است