یک متخصص و مجری تبلیغات برنامههای بازاریابی را در زمینههای مختلف توسعه , اجرا و مدیریت میکند. مجری تبلیغات که به عنوان متخصص تبلیغات نیز شناخته میشود , بر ایجاد استراتژیهای بازاریابی برای کانالهای رسانههای اجتماعی , سکوهای دیجیتال , رویدادها , تلویزیون و رادیو یا رسانههای چاپی تمرکز میکند.آنها تجربه توسعه و قرار دادن تبلیغات را با استفاده از پلتفرم ها و محیطهای چندگانه دارند . آنها اغلب با نویسندگان , عکاسان , طراحان گرافیک همکاری میکنند تا برای تبلیغات خود محتوا ایجاد کنند .متخصص و مجری تبلیغات ممکن است برای یک شرکت خاص یا برای یک آژانس بازاریابی کار کند که آنها را با مشتریان مختلف جفت میکند. برخی از آنها به عنوان پیمانکاران مستقل با حفظ مشتریان از طریق ارجاع و تلاشهای تبلیغاتی کار میکنند. چه متخصصان تبلیغ بخواهند برای یک شرکت دیگر کار کنند یا به عنوان مشاور , اغلب برنامههای منعطف دارند که ممکن است به آنها اجازه کار از راه دور را بدهد
اساسا , یک آژانس بازاریابی و مجری تبلیغات دیجیتال شرکتی است که کمپین های تبلیغاتی آنلاین و استراتژیها را به منظور دستیابی به اهداف کسبوکار شما ارائه خواهد کرد . اگرچه بسیاری از صاحبان کسبوکار به تنهایی آن را انتخاب میکنند , استخدام یک مجری تبلیغات دیجیتالی خوب به شما امکان دسترسی به مشاوره سطح بالا و یک تیم تبلیغاتی با مهارتهای تخصصی را میدهد , بنابراین قطعا ً چیزی ارزش فکر کردن دارد .انواع مختلفی از مجری های بازاریابی دیجیتال وجود دارد . آنها اغلب در انواع خدماتی که ارائه میدهند تخصص دارند یا از نظر فرهنگ متفاوت هستند ; قدرتمندترین و جامعترین آنها آژانسهای خدمات کامل هستند , مانند مغز , که میتواند تخصص را در تمام طیف بازاریابی دیجیتال و مشاوره فراهم کند .وظیفه اساسی یک مجری تبلیغات افزایش فروش( بازگشت به سرمایهگذاری ) با بهبود ( بازگشت به هزینه تبلیغات ) است . به عبارت دیگر , این به این معنی است که کار آنها این است که مطمئن شوید که برای پولی که در تبلیغات سرمایهگذاری میکنید , بنگ بیشتری به دست میآورید و آنها از تمام سلاحها در انبار مهمات خود برای اطمینان از این اتفاق استفاده میکنند . اگر علاقمند به یادگیری بیشتر در مورد کاری که آژانسهای بازاریابی دیجیتال انجام میدهند هستید , با جام ارژنگ مجری تبلیغات همراه شوید
وقتی به تبلیغات میرسید , دانش قدرت است , و با یک آژانس بازاریابی دیجیتال شما در کنار بهترین کار در کسبوکار کار خواهید کرد . تیم آنها پر از متخصصان با تجربه است که از طیف وسیعی از کارکردهای خاص ( مانند تولید پیشرو یا اتوماسیون بازاریابی ) انتخاب شدهاند زیرا درک عمیقی از آنچه انجام میدهند دارند و میدانند چگونه مهارتهای خود را به درآمد تبدیل کنند .به طور ساده , یک آژانس بازاریابی و تبلیغات دیجیتال تیم و تخصص دارد تا کاری را انجام دهد که یک فریلنسر نمیتواند انجام دهد . در استخدام یک آژانس , شما دسترسی به محتوا نویسان با تجربه , طراحان متخصص , متخصصان با تمام برنامههای رسانههای اجتماعی , استراتژیستها متخصص , توسعه دهندگان وب و بیشتر را کسب خواهید کرد. مانند استخدام یک تیم برای انجام مراقبت از محله است - آنها در حوزه خود امتحان , تست و پرسنل مورد اعتماد هستند .بیشتر از این , وقتی یک آژانس بازاریابی دیجیتال استخدام میکنید , تحلیل عینی تلاشهای بازاریابی فعلی خود را بدست میآورید . شاید سالها است که در حال مبارزه بودهاید , چیزی که با خشم الهام نوشته بودید و احساس وابستگی به آن میکنید . اما واقعیت این است که بازاریابی دیجیتال یک صنعت متمرکز بر نتایج است و اگر کمپین نتایج بهینه ایجاد نکند , جای بهبود وجود دارد . تیم متخصص آژانس دیجیتال تضمین میکند که شما بهترین نتایج را در تمام تلاشهای تبلیغاتی خود دریافت میکنید
در مدیریت و تبلیغات پروژه های بازاریابی برای مشتریان کمک کنید.توسعه، نظارت و اجرای پروژه های تبلیغاتی ارسال شده توسط مشتریان.با مشتریان در تجزیه و تحلیل اطلاعات محصول، تاریخچه تبلیغات، نیازها و غیره برای ارائه کمک های بازاریابی مناسب کار کنید.همکاری با سرپرست شرکت در تدوین استراتژی های مدیریت و اجرای پروژه.یک رسانه تبلیغاتی مناسب از جمله پست مستقیم، تبلیغات روزنامه، بنرهای آنلاین و ابتکارات بازاریابی ایمیلی را تعیین کنید.تهیه نمونه برنامه تبلیغاتی جهت بررسی و تایید توسط مدیریت و مشتریان.برای توسعه تبلیغات محصول با تیم فروش و تبلیغات همکاری کنید.بررسی و تایید قراردادهای فروش و تبلیغات در صورت نیاز.توسعه طرح تبلیغاتی محصول، تکنیک های تبلیغاتی، رویه های فروش و غیره.برای توسعه استراتژی های تبلیغاتی با تیم بازاریابی همکاری کنید.برای اجرای پروژه های تبلیغاتی با نویسندگان، گرافیست ها و سایر بخش ها هماهنگی کنید.از آغاز تا پایان پروژه به عنوان تماس روزانه برای مشتریان عمل کنید.توسعه و اجرای سیاست ها و رویه های تبلیغاتی برای دستیابی به اهداف روش.مدیریت و اجرای پروژه های تبلیغاتی در بودجه و زمان بندی مصوب.ارزیابی پروژه های تبلیغاتی برای اثربخشی بازاریابی و فروش
زمانی که متخصص و مجری تبلیغات درک روشنی از مخاطبان هدف داشته باشد , او باید شروع به نوشتن , تصاویر , ویدئو و صوت کند تا پیام تبلیغاتی را به طور موثر منتقل کند . این میتواند به معنای انتشار مطبوعات , نوشتن متن برای تبلیغات , خرید تصاویر برای تبلیغات چاپی , یا کنار هم گذاشتن تولید فیلم برای یک عکس تجاری باشد. انواع مختلف استراتژیهای تبلیغاتی اغلب به مخاطبان مورد نظر و همچنین بودجه کسبوکار برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر بستگی خواهد داشت . برای مثال , تبلیغات چاپی نسبت به تبلیغات فیلم بسیار گرانتر هستند , بنابراین یک شرکت کوچکتر ممکن است ترجیح دهد به تبلیغات چاپی یا اینترنتی روی تبلیغات تلویزیونی پایبند باشد
متخصصان و مجری تبلیغات حرفهای برای موفقیت به مهارتهای مهمی نیاز دارند :خلاقیت : خلاقیت توانایی ایجاد ایدهها و راهحلهای جدید است . این یک مهارت مهم برای متخصصان تبلیغات است زیرا آنها اغلب مبارزات بازاریابی برای شرکتها را توسعه میدهند . خلاقیت میتواند به شما کمک کند ایدههای جدیدی برای تبلیغات پیدا کنید که به شرکتها در رشد کسب و کارشان کمک میکند .ارتباط : ارتباط عمل انتقال اطلاعات از طریق گفتار , نوشتن یا روشهای دیگر است . به عنوان یک متخصص تبلیغات , ممکن است برای ارتباط با مشتریان , همکاران و افراد دیگر از طریق تلفن , ایمیل یا به فرد لازم باشید . مهارتهای ارتباطی موثر میتوانند به شما کمک کنند ایدههای خود را به روشنی منتقل کرده و روابط قوی با دیگران ایجاد کنید .تحقیق : تحقیق فرآیند یافتن اطلاعات درباره یک موضوع است . این میتواند شامل یافتن اطلاعات درباره یک محصول خاص , یافتن اطلاعات درباره مخاطبان هدف شرکت یا یافتن اطلاعات درباره موثرترین استراتژیهای بازاریابی باشد . به عنوان یک متخصص تبلیغات , ممکن است برای تحقیق درباره انواع پروژهها به شما نیاز باشد
چگونه مجری تبلیغات دیجیتال بشویم؟برای تبدیل شدن به یک متخصص و مجری تبلیغات دیجیتال , باید مهارتهای فنی و صلاحیتهای آموزشی مختلفی داشته باشید . بسیاری از افراد در این نقش دارای مدرک لیسانس بوده و در ایجاد کپی رایتینگ یا محتوا شروع به یادگیری در مورد سئو و سایر روشهای بهینهسازی جستجو میکنند . با آگاهی از تبلیغات دیجیتال و مدیریت حساب , میتوانید به یک نقش تخصصی نقلمکان کنید . مهارتهای مهم برای این شغل شامل دانش مدیریت محتوا و نحوه آزمون عملکرد است . یک متخصص تبلیغات دیجیتال به ایجاد و هماهنگ کردن تبلیغات تبلیغاتی برای مشتریان , از جمله تبلیغات هدفمند مصرفکننده در رسانههای اجتماعی کمک میکند . وظایف اضافی بهینهسازی استراتژیها و اجرای نسخههای مختلف برای بازارهای مختلف براساس تحلیل عملکرد است
مجری تبلیغات و بازاریابی به توسعه , اجرا و نظارت بر برنامههای بازاریابی در انواع کانالها کمک میکند . کار مجری تبلیغات شامل تحقیق درباره بازار , تحلیل روندها برای کمک به تعریف استراتژی بازاریابی سازمان و ارائه مشاوره درباره چگونگی دستیابی بهتر به بازار هدف است . بسته به این نقش , متخصصان بازاریابی ممکن است به هماهنگی رویدادهایی مانند نمایشگاههای تجاری یا کنفرانسها کمک کنند .متخصصان بازاریابی تقریبا همیشه مدرک لیسانس دارند , معمولا ً در بازاریابی , کسبوکار , ارتباطات و یا یک حوزه مرتبط . بهطور معمول , متخصصان بازاریابی مهارتهای ارتباطی و مدیریت پروژه و توانایی تحلیل دادهها و شناسایی روندها را دارند
تبلیغات عبارت است از بکارگیری تکنیک های متنوع ایجاد پیام برای ترغیب افراد به خرید یک محصول یا خدمات که میتواند شامل پیام های متنی،نمایشی باشد.در واقع تبلیغات یکی از قدیمیترین روش های بازاریابی برای تاثیرگذاری روی اقدامات مصرف کنندگان است.مجری تبلیغات با تجربه و تخصصی که در بکارگیری انواع ابزارهای تبلیغاتی دارد میتواند از سریعترین راه به نتایج مثبت برسد.تبلیغات یک اصل ساده دارد و آن علاقه مند کردن افراد به خرید است.اما در یک جامعه مردم سلیقه های گوناگونی دارند و براحتی نمیتوان آنان را ترغیب به خرید کرد بنابر این نیاز به افراد متخصص و ابزارهای مهم تبلیغاتی در نزد صنایع و ارائه کنندگان کالا بشدت محسوس است.در دنیای امروزه موج فزآینده تبلیغات بشدت و سریع روی افراد تاثیر میگذارد.مثلا هنگامیکه یک فیلم سینمایی ساخته میشود و آماده نمایش میگردد،هرچقدر که هنرپیشه معروف در آن ایفای نقش کند،میتواند موجبات ترغیب مخاطبان به دیدن آن فیلم گردد.بسیاری از برندهای مشهور جهان مانند عینک،خودرو،کت و شلوار،لباس زنانه و انواع مد از چهره های معروف ورزشی و سینمایی برای تبلیغات خود استفاده مینمایند.با مجری تبلیغات همراه باشید
تبلیغات یکی از جنبههای بازاریابی است . در حالی که بازاریابی رویکرد کلی صحبت کردن با مشتریان در مورد برند شماست , تبلیغات معمولا ً یک نوع پیام پرداختشده طراحیشده برای فروش است . تبلیغات میتواند کوتاهمدت برای ارتقا یا پیشرفت ویژه باشد , اما معمولا ً نیازمند سرمایهگذاری مالی است. اگر میدانید تبلیغات میتواند به کسبوکار شما کمک کند اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید , نکات بازاریابی را بررسی کنید تا ببینید کدام گزینهها متناسب با نیازها و بودجه شما هستند .تبلیغات دیجیتال راه خوبی برای معرفی افراد جدید به محصولات و یا سرویسهای شما است . قبل از راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال , دقت کنید که پیگیری مناسب در وب سایت خود داشته باشید تا بتوانید دادهها را در مورد فعالیت مشتری جمعآوری کرده و عملکرد را اندازهگیری کنید . هرچه بیشتر بتوانید درباره مشتریان خود بدانید , بهتر میتوانید خدمات و محصولاتی را که نیاز دارند به آنها ارائه کنید . در انتخاب نحوه تبلیغ آنلاین گزینههای متفاوتی وجود دارد . با توجه به این انتخابهای مختلف میتوانید یک برنامه تبلیغاتی دیجیتالی خاص ایجاد کنید که برای شرکت شما کار میکند
استفاده از رسانههای اجتماعی برای ارتقای کسبوکار شما میتواند به بهبود شخصیت برند , تعامل با مشتریان و ارتباط دادن مزایای محصول یا پیشنهادها کمک کند . شما میتوانید از طریق رسانههای اجتماعی تبلیغات کنید , با مشتریان تعامل داشته باشید و معاملات را بدون استخدام یک تیم توسعه وب تبلیغ کنید . بسیاری از رسانههای اجتماعی اکنون بازارهایی را در بستر خود عرضه میکنند که تراکنش ها بدون ترک برنامه روی میدهند .با ایجاد یک پروفایل ( حساب ) برای کسبوکار خود شروع کنید , کلمات را با دقت انتخاب کنید تا کسبوکار خود را توصیف کنید . با ارسال اغلب فعال بمانید و به پرسشهای مصرفکننده به سرعت پاسخ دهید . این کار به آنها کمک میکند تا اعتماد کنند و به برند شما اعتماد کنند . نکات دیگری که باید در ذهن داشته باشید :تصمیم بگیرید که چه زمانی میخواهید پست کنید . اگر به دفعات زیاد پست کنید ممکن است خطر آزار و اذیت شدن را به همراه داشته باشید , در حالی که ارسال به اندازه کافی باعث میشود که مخاطبین شما علاقه خود را از دست بدهند . برای شروع , ارسال هفتگی را امتحان کنید . اگر مردم دوست دارند و با پستهای شما درگیر میشوند , اغلب پست میگیرند . صدای برند یا نوع کلماتی که برای ارتباط با مشتریان خود استفاده میکنید را در نظر بگیرید .اگر شما یک فروشگاه داخل شخصی دارید , میتوانید مشتریان را تشویق کنید تا با ایجاد بخشی از فروشگاه سلفی , و یا ارائه تخفیف به کسانی که تصاویر فروشگاه شما را پست میکنند , در اطراف مغازه خود پست کنند . اگر این را امتحان میکنید , یک برچسب روی نمایشگر وارد کنید تا مشتریان بدانند که چگونه هنگام ارسال تصویر کسبوکار شما را برچسب بزنند
مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل یکی از کلیدواژه هایی است که بسیار پر طرفدار است.شرکت ها و افراد فراوانی با طراحی سایت های تبلیغاتی و سئوسازی با عنوان مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل فعالیت دارند.برخی از سایت های مجری تبلیغات رایگان هستند یعنی با طراحی سایت هایی به دریافت آگهی مشاغل مشغولند و افراد میتوانند به راحتی در این سایت ها ثبت نام کرده و کار و کسب خود را تبلیغ نمایند.برخی نیز با هشتگ اینستاگرام خود تحت عنوان مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل ظاهر شده اند و با کلیک روی نامشان وارد صفحه اینستاگرام آنان میشوید.بسیاری مجری تبلیغات در لینکدین هستند یعنی از طریق صفحه اختصاصی خود در لینکدین به صفحه اول گوگل آمده اند.این حجم از پراکندگی اهمیت تبلیغات و درآمد حاصله از آن را بخوبی آشکار میسازد.مجری تبلیغات یک کلیدواژه بسیار فراگیر است یعنی فقط به تبلیغات محیطی مانند نصب بیلبورد و بنر یا چاپ سررسید و کارت ویزیت محدود نمیشود.اصولا تمام کسانیکه در کار تبلیغات حاضر هستند اعم از اینکه تبلیغاتشان در فضای مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام و یا طراحی سایت و سئو و همچنین تبلیغات کلیکی باشد میتوانند شامل کلیدواژه مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل باشند.در این صفحه از سایت جام ارژنگ کلیدواژه مجری تبلیغات را هدف قرار داده ایم.با ما همراه باشید
مجری گوگل در سایت های مختلف و از سوی محتوانویسان دارای تعریفات متعددی است.هرکس بفراخور درک و دریافت خود بنوعی مجری گوگل را معرفی کرده است.مجری گوگل در اصل به موسسه و یا شرکتی گفته میشود که دارای گواهینامه از طریق شرکت گوگل بوده و اجازه فروش آگهی را دارد.هنگامیکه شما بخواهید با یک کلیدواژه خاص در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و وقت چندانی ندارید تا سایت خود را سئو نمایید و یا اصولا به سئو نیاز نداشته و تبلیغات شما مقطعی و برای یک ویداد خاص است به مجری گوگل جهت درج آگهی و تبلیغات کلیکی مراجعه مینمایید.مثلا در هنگام برگزاری نمایشگاه بین الماللی میخواهید غرفه خود را از طریق گوگل معرفی نمایید.یا هنگامیکه کالایی اساسی وارد کرده اید که باید مثلا ظزف یکماه بفروش برسانید در اینجا فرصتی برای سئو ندارید و سئو در اینجا جوابگوی کار شما نیست بنابر این بهترین راه تبلیغات کلیکی گوگل است
مجری تبلیغات قبل از هرچیز باید یک ایده پرداز باشد.تفاوتی ندارد که شخص مجری تبلیغات گوگل یا مجری تبلیغات گسترده در فضای مجازی و با مجری تبلیغات محیطی باشد.خلاقیت یعنی ارائه راهکارهای غیر تکراری و جذاب که باعث جذب و جلب مصرف کنندگان و افراد جامعه باشد.اصولا مگر هدف از تبلیغات غیر از افزایش و کسب درآمد است؟شما شرکت های بزرگ و غول های تجاری جهان را ببینید.ایده های تبلیغاتی فراوانی ارائه میدهند.گاهی اوقات یک فوتبالیست مشهور با نمایش یک عینک،یا لباس و یا یک ساعت به یک مجری تبلیغات برای یک برند خاص تبدیل میشود.تعیین استراتژی یکی از لازمه های یک مجری تبلیغات است.فرض کنید میخواهید در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید .اینجا لازم است به یک طراح سایت مراجعه کنید .اما اگر طراح سایت شما دارای ایده های تبلیغاتی نباشد یک وب سایت معمولی برایتان طراحی میکند که ممکن است با همه زیبایی برای شما بازخوردی نداشته باشد.پس باید به طراحی مراجعه نمایید که از شرایط تبلیغات در صفحه اول گوگل باخبر باشد و بتواند رقبای شما را بشناسد و از میزان رقابت با خبر گردد و با ایجاد محتوای ناب و شعارهای جذاب باعث افزایش بازدید از وب سایت شما گردد.این روش ها میتواند یک مجری تبلیغات را موفق نماید تا کسب و کار شما رونق ببخشد.امروزه تمامی برندهای معتیر جهانی در مجموه های خود بخشی ویژه و تخصصی برای بازاریابی دارند و مجری و مدیران تبلیغاتی آنان به دنبال پیداکردن ایده هایی برای معروفیت و شهرت بیشتر و حضور در بازارهای بزرگ جهانی و جذب مشتری دارند.مجری تبلیغات وقتی دارای ایده های فراوانی باشد میتواند بهترین مشاوره را به صاحبان و مدیران مجموعه های اقتصادی و تجاری ارائه نماید.مجری تبلیغات باعث صرفه جویی در هزینه میشود بگونه ای که شما بعلت بی تجربه بودن دیگر نیاز ندارید روش های متفاوتی را برای تبلیغ کالا و یا خدمات شما بکار گیرید.در ادامه در باره انواع تبلیغ و جایگاه بازاریابی و اهمیت مجری تبلیغات بیشتر خواهیم گفت
مجری تبلیغات همانگونه که از نامش پیداست در ابتدا تنها برداشتی را که ارائه میدهد اجرای دستورات تبلیغاتی یک شخص یا موسسه و یا یک نهاد فرهنگی است.اما در با توجه به پیشرفت اینترنت و سرعت سرسام آور استفاده از تلفن همراه و وجود هزاران اپلیکیشن و پلتفرم دیگر تبلیغات از روش سنتی خود خارج شده است.روزگاری مجری تبلیغات وظایفی مانند چاپ کاتالوگ و بروشور و تبلیغ در مجلات و روزنامه ها را برعهده داشت.اما امروزه این روش های سنتی منسوخ گردیده است.شما براحتی میتوانید میلیونها سایت تبلیغاتی رایگان و پولی را در گوشی تلفن همراه خود مشاهده کنید.امروزه مجری تبلیغات باید مسلط بر دانش روز و کم و کیف تبلیغات در اینترنت و فضای مجازی باشد.پلتفرم های بزرگ تبلیغاتی مانند اینستاگرام کار را بسیار سهل و آسان نموده است.با این تفاصیل بنظر میرسد دیگر شخصی بعنوان مجری تبلیغات نیاز نباشد.اما این تصور نادرستی است.مجری تبلیغات میتواند صاحب یک سایت بزرگ و پربیننده باشد که شما بتوانید در آنجا تبلیغات کنید.مجری تبلیغات میتواند یک آژانس که پارتنر تبلیغات کلیکی و پولی گوگل باشد.مجری تبلیغات میتواند یک سئوکار حرفه ای باشد و سایت شما در صفحه اول گوگل قرار دهد
مجری تبلیغات گوگل نیز یکی از کلیدواژه های پرکاربرد در موتورهای جستجو است.قبل از اینکه به تعریف وظایف مجری تبلیغات گوگل بپردازیم باید بدانیم از دو راه امکان حضور یک وب سایت در صفحه اول گوگل وجود دارد.بسیاری از افراد که بتازگی سایت خود را راه اندازی کرده اند اولین هدفشان این است که خیلی سریع در صفحه اول گوگل دیده شوند.راه اول برای حضور در تبلیغات صفحه اول گوگل تبلیغات کلیکی یا پولی PPC است.و این راه بدینگونه است که شما از یکی از آزانس هایی که دارای کنترل پنل رسمی گوگل هستند تعدادی کلیک خریداری میکنید که در پگیج های مختلف از طرف این آزانس ها اعلام شده است.مثلا یک پکیج تبلیغات گوگل به تعداد 100 کلیک خریداری میکنید سپس آگهی شما بلافاصله با کلیدواژه درخواستی در صفحه اول گوگل قرار میگیرد و تا وقتی که این 100 کلیک به پایان نرسد تبلیغتان با علامت آگهی در صفحه اول گوگل دیده میشود.این عمل را شما بارها میتوانید تکرار کنید و تا وقتی که اکانت خود را شارژ نمایید میتوانید از این نوع تبلیغات بهره مند شوید.راه دوم حضور در صفحه اول گوگل سئو است .سئو مخفف عبارت به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو بوده که با نام اختصاری seo شناخته میشود.با سئو اگر بخواهید به صفحه اول گوگل برسید زمان طولانیتری نیاز دارید و باید سایت خود را به یک متخصص سئو بسپارید.اما ماندگاری سئو بیشتر است و بر عکس تبلیغات کلیکی که بابت هر کلیک از شما وجهی کسر میگردد در سئو بابت هرکلیک عمر سایت شما در صفحه اول گوگل طولانیتر میگردد.با مجری تبلیغات گوگل همراه شوید
جام ارژنگ مجری تبلیغات،طراحی سایت و سئو با سابقه و تجربه طولانی در کار تبلیغات اینترنتی است.جام ارژنگ با دهها عنوان در صفحه اول گوگل است که میتوان به کلیدواژه های مهمی مانند :سئو عالی،مجری تبلیغات،مجله دیجیتال،مجله تبلیغاتی،غرفه آرایی،تبلیغات کلیکی،طراحی سایت فلزات،طراحی سایت صنعت،سئو سایت بازی،مجله سینما،و دهها عنوان دیگر اشاره نمود.جام ارژنگ همچنین مجری تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام و افزایش کاربر و فالوور و تبلیغات در گروهها و کانالهای شبکه های اجتماعی است.جهت ارتباط با جام ارژنگ از طریق کانال تلگرام اقدام نما