تبلیغات آنلاین و فرمت های تبلیغاتی

انواع تبلیغات و دسته بندی تبلیغات

تبلیغات آنلاین و فرمت های تبلیغاتی را در این صفحه از سایت جام ارژنگ به شرح گذارده ایم.همانطور که اینترنت رشد می‌کند , گزینه‌های تبلیغات آنلاین نیز وجود دارند . در واقع , امروزه , انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که شما می‌توانید با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ادغام شوید . با تغییر چشم‌انداز تبلیغات دیجیتال , مهم است که تا به امروز در جدیدترین روندها , تکنیک‌ها و استراتژی‌ها قرار بگذاریم . این گزینه‌های مختلف تبلیغات آنلاین می‌توانند برای تشکیل یک کمپین ۳۶۰ درجه ترکیب شوند , یا می‌توانند به صورت جداگانه استفاده شوند .اگر می‌خواهید درباره هر دو نوع تبلیغات آنلاین و فرمت های تبلیغاتی مختلف که می‌توانید استفاده کنید , یاد بگیرید , به خواندن ادامه دهید

تبلیغات بومی

استراتژی تبلیغات بومی

تبلیغات بومی این اصطلاح با نوع تبلیغات آنلاین کم‌تر مرسوم مرتبط است . این برنامه از یک استراتژی استفاده می‌کند که با ارائه راه‌حل‌هایی برای مشکلات آن‌ها , از تبلیغات بنر یا محتوای حمایت‌شده برای کسب اعتماد کاربر دور می‌شود . ابزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید اما ساده‌ترین آن‌ها ایجاد یک وبلاگ است . در وبلاگ خود درباره موضوعات مربوط به بخش خود صحبت کنید , اما فقط تبلیغ نکنید . یک چیز مفید و جالب برای کاربران خود در نظر بگیرید . از آنجا , با استفاده از seo , بازاریابی ایمیلی و پرورش پیشرو , می‌توانید با موفقیت محتوای درست را براساس مرحله مشتریان بالقوه قیف فروش ارائه کنید . بهترین چیز در مورد تبلیغات بومی این است که این تبلیغات نفوذی ندارد و بنابراین , هم عموم مردم و هم افرادی که از مسدود کننده‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند , ارزش بیشتری دارند

تبلیغات بازاریابی موتورهای جستجو

یکی از فرمت های تبلیغاتی ( بازاریابی موتور جستجو ) با این نوع تبلیغات , هدف دستیابی به آگاهی بیشتر از برند در مدت‌زمان بسیار کوتاهی است . تنها چیزی که نیاز دارد تبلیغ با عنوان , توصیف و فراخوانی برای عمل است ( اطمینان حاصل کنید که به شدت به استفاده از کلمات کلیدی تکیه کنید ) . بسته به کیفیت وب سایت و سی پی اس ایجاد شده , آگهی زمانی نشان داده خواهد شد که کاربران کلمات کلیدی انتخاب‌شده شما را در یک موتور جستجو تایپ کنند . در این مورد , یک پیشنهاد ( معمولا ) براساس سی پی اس ایجاد می‌شود

تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایل:اگرچه انواع مختلفی از تبلیغات موبایل وجود دارد , تمام تبلیغات تبلیغاتی باید با سکوهای موبایل تطبیق داده شوند , یا حداقل از یک گونه‌شناسی پاسخگو پیروی کنند که اجازه می‌دهد صفحات به اندازه هر صفحه نمایش داده‌شده قالب‌بندی شوند . امروزه هر کسی یک تلفن و یا تبلت دارد که دائما ً از آن استفاده می‌کنند . در واقع گوگل گفته‌است که از سال ۲۰۱۶ ترافیک موبایل از کامپیوترهای رومیزی پیشی گرفته‌است . بنابراین اگر هنوز در سکوهای موبایل سرمایه‌گذاری نمی‌کنید , وقت آن است که شیرجه بزنید . نه تنها دسترسی بهتر و تعامل کاربر بهبود یافته خواهید داشت , بلکه از طریق الگوریتم اول موبایل گوگل در تبلیغاتی که در وب سایت خود نشان می‌دهید , سئو را بهبود خواهید بخشید

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی:رسانه‌های اجتماعی بخش بسیار مهمی از زندگی روزمره ما هستند . بنابراین ایجاد تبلیغات تبلیغاتی در این سکوها به منظور ایجاد آگاهی از برند و کسب مشتریان جدید بالقوه ضروری است . با توجه به امکانات بخش‌بندی گسترده شبکه‌های اجتماعی , آن‌ها می‌توانند بهترین مکان‌ها برای راه‌اندازی محصولات / خدمات جدید با هدف مخاطبان بسیار خاص باشند . صرف‌نظر از اینکه هدف شما تبدیل شدن یا اجرای استراتژی برندسازی است , تبلیغات اجتماعی انتخاب خوبی هستند

تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی:محتوای ویدئو برای کاربران بسیار سرگرم‌کننده است , که استفاده از ویدئو را به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی ایده فوق‌العاده‌ای می‌سازد . ایده دیگر این است که با یوتیوبرها شریک شوید که محصول / سرویس شما را نشان می‌دهد ( شبیه تبلیغات بومی ) . همچنین می‌توانید با محتوای ویدئو اصلی آشنا شوید تا به شما کمک کنید تا موقعیت ارگانیک بهتری در سئو پیدا کنید . با به اشتراک گذاشتن این ویدیوها , می‌توانید ترافیک وب مستقیم بیشتری به دست آورید و شانس ابتلا به ویروس را افزایش دهید . اگر به خاطر داشته باشید که به زودی حدود ۸۰ درصد از اینترنت محتوای ویدیویی خواهد بود , امکانات بیشماری وجود دارد

طراحی استراتژی تبلیغات

طراحی استراتژیک تبلیغات:زمانی که زمان طراحی استراتژی تبلیغاتی شرکت فرا می‌رسد , به یاد داشته باشید که برنامه‌ریزی دقیق یک اجبار است . علاوه بر این , شما باید تصمیم بگیرید که از کدام فرمت تبلیغاتی استفاده می‌کنید و از کدام فرمت استفاده نمی‌کنید .بخشی از این فرآیند همچنین شامل اختصاص درصدی از بودجه شما به هر فرمت است. سناریوی ایده‌آل انجام تحلیل , ادغام راه‌های تبلیغاتی مختلف به منظور افزایش دسترسی و بهبود نتایج است .نکته مهم دیگر در نظر گرفتن اندازه‌گیری اقدامات هر استراتژی است . برای مثال , شما ممکن است نتایجی را که در یک سکوی تبلیغاتی امید داشتید دریافت نکنید , بلکه از انتظارات دیگری فراتر بروید . با انجام تجزیه و تحلیل داده‌ها , می‌توانید تنظیمات بودجه لازم را برای تغییر سرمایه‌گذاری‌ها به سمت تبدیلات بهتر انجام دهید

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ