تبلیغات صنعتی در صفحه اول گوگل

تبلیغات صنعتی چیست و چه اهدافی را دنبال میکند؟

تبلیغات صنعتی یک زیرمجموعه از تبلیغات بازرگانی به کسب‌وکار است که بر روی مطالب
تبلیغاتی , محصولات و یا خدمات مربوط به تولید و سایر فرایندهای صنعتی به دیگر
شرکت‌ها تمرکز می‌کند . هر چیزی که برای جریان تجارت صنعتی تبلیغ شود می‌تواند زیر
چتر تبلیغات صنعتی قرار بگیرد 

free html website templates

تبلیغات صنعتی یا تبلیغات هدفمند

تبلیغات صنعتی چیست؟تبلیغات صنعتی برای محصولات تبلیغاتی و خدماتی که از آن‌ها استفاده خواهد کرد , مورد استفاده قرار می‌گیرد . تبلیغات صنعتی می‌تواند به تبلیغات هدفمند در جهت خرید مواد خام یا تجهیزات برای فرآیندهای صنعتی آن‌ها اشاره کند , یا می‌تواند در هر گونه تبلیغ بازرگانی به کسب‌وکار اعمال شود .یک مبارزه تبلیغات صنعتی پویا ممکن است تفاوت میان خط پایین کسب‌وکار شما و یا رکود را ایجاد کند . حتی اگر بودجه محدودی داشته باشید ، تکنولوژی‌های امروزی و سکوهای دیجیتال آن را ساده می‌سازند تا مصرف‌ کننده خاصی که می‌خواهید را هدف قرار دهید


تبلیغات صنعتی یک فرصت عالی برای شما برای رسیدن به ترافیک بیشتر و هدایت کسب‌وکار شما است . به همین دلیل است که شما باید در تبلیغات دیجیتالی برای شرکت صنعتی خود سرمایه‌گذاری کنید :تبلیغات صنعتی به شما کمک می‌کند تا به مشتریان جدید علاقمند شوید ، شما می‌توانید به مخاطبان جدید دست پیدا کنید .چرا از تبلیغات دیجیتال صنعتی استفاده می‌کنید؟با توجه به ماهیت اینترنت ، تبلیغات دیجیتالی به شما اجازه می‌دهد در یک مقیاس جهانی به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید . کسب و کارها در سراسر دنیا از اینترنت به عنوان یک روش اولیه برای یافتن و تحقیق درباره محصولات و خدماتی که به بهبود جریان کار خود نیاز دارند ، استفاده می‌کنند .به جای اتکا به مخاطبان خود در منطقه خود ، می‌توانید کسب و کاره‌ای علاقمند در سرتاسر دنیا را پیدا کنید و درآمد خود را افزایش دهید .تبلیغات صنعتی به شما این امکان را می‌دهد که به دقت نتایج تبلیغات دیجیتال صنعتی را به دقت اندازه‌گیری کنید .با تبلیغات دیجیتال آنلاین و ابزارهای ردیابی عملکرد بازاریابی مثل گوگل آنالایتیکس , پی‌گیری بازگشت سرمایه کمپین تبلیغاتی صنعتی تان بسیار ساده‌تر است و مشخص کنید که آیا به اهداف کمپین خود ضربه می‌زنید ?صنعت تجزیه و تحلیل گوگل و با طیف گسترده‌ای از معیارهایی که می‌توانید با تبلیغات دیجیتال ، مانند ردیابی تعداد افراد ، یا کلیک روی تبلیغ خود ، کنترل کنید ، به راحتی می‌توانید استراتژی‌های تبلیغی خود را امتحان کنید و با استفاده از آن معیارها ، کمپین خود را بهبود بخشید.تبلیغات صنعتی مقرون‌به‌صرفه است - شما می‌توانید با بودجه اندک زمانی که به صورت دیجیتالی تبلیغ می‌کنید ، بازده فوق‌العاده‌ای داشته باشید .هزینه عمومی تبلیغات برای تبلیغات دیجیتالی بسیار پایین است 

تبلیغات صنعتی را چگونه شروع کنیم

پیش از این که تبلیغات صنعتی خود را شروع کنید ، آنچه را که می‌خواهید با تبلیغات تبلیغاتی خود به انجام برسانید را مشخص کنید . آیا می‌خواهید فروش ، اشتراک ، یا ترافیک بیشتری را به سایت خود اضافه کنید ؟مهم است که هدف کمپین تبلیغاتی تان را مشخص کنید تا بتوانید تبلیغات متمرکز و موثر تری را ایجاد کنید .علاوه بر این، در نظر بگیرید که چگونه هدف خود را ارزیابی خواهید کرد. شما باید شاخص‌های عملکرد کلیدی خود را مشخص کنید که در صورت رسیدن به هدف خود ، بر آن نظارت خواهید کرد . داشتن یک هدف مشخص و قابل‌دستیابی ، کمپین تبلیغاتی شما را متمرکز و هدف قرار خواهد داد


در نظر بگیرید که چه هزینه‌ای برای تبلیغات در یک نمایشگاه تجاری هزینه دارد . با سفر , حمل و نقل , مواد , و تجهیزات , هزینه به راحتی می‌تواند بیش از ۲۰۰۰۰ دلار باشد . برای همین قیمت , شما می‌توانید یک وب سایت را بهینه‌سازی کنید تا بازدیدکنندگان ارگانیک را جذب کنید, همچنین یک پرداخت برای هر کلیک رپ برای یک سال کل را اجرا کنید . و چند نفر از مشتریان احتمالی شما امیدوار بودند که در این نمایشگاه تجاری شرکت کنند : یک دوجین , شاید دو . با استفاده از اینترنت , یک محل بهینه می‌تواند هزاران مشتری و صدها مشتری را در طول یک سال به دست آورد .این یکی از مزایای بزرگ بازاریابی اینترنتی برای شرکت‌های صنعتی است : رقابت نزدیک به بازارهای تجاری نیست . بنابراین تلاش برای رتبه‌بندی به صورت ارگانیک و همچنین هزینه پرداخت برای کلیک بسیار پایین‌تر است . و با این حال متوسط محصول چندین برابر سود مصرف‌کننده متوسط است . ما برای پرداخت هزینه در ازای هر کلیک که هزینه ده‌ها هزار دلار هزینه دارد ، محصولات را تبلیغ می‌کنیم ، و با این حال تنها پول خرد برای جذب مشتریان با کیفیت را پرداخت می‌کنیم . این نسبت به هیچ کجا تا آنجا که من می‌دانم وجود ندارد .مزیت تبلیغات اینترنتی بر روی رسانه‌های سنتی به همان اندازه برای تبلیغات در نشریات تجاری و شاخه‌های صنعتی صادق است . البته ، آن‌ها واسطه‌های هدفمند هستند ، اما تبلیغات اینترنتی نیز همین است . و در مقایسه با کل اینترنت چه تعداد مخاطب هر مجله یا شاخه صنعتی وجود دارد ؟ فقط یک ذره . و در حالی که رسانه‌های مسن‌تر به کاهش خود ادامه می‌دهند ، هر سال تعداد جستجوهای انجام‌شده در گوگل ، یاهو ، بینگ  افزایش می‌یابد

تبلیغات صنعتی روش منحصر به فرد برای رسیدن به مشتریان

تبلیغات صنعتی روشی منحصر به فرد برای رسیدن به مشتریان با نشان دادن این که چگونه کالاهای شما می‌تواند به آن‌ها کمک کند ، ارائه می‌دهد . به عنوان شکلی از ارتباط با بازارهای صنعتی ، مهم است که زبان آن‌ها را درک کنید .برای رشد در فضای تبلیغات صنعتی ، باید مشتری خود را بشناسید . نیازها ، چالش‌ها و ارزش محصول شما را درک می‌کنند . شما به بازاریابی صنعتی نیاز دارید چون این شکلی از بازاریابی است که به شما این امکان را می‌دهد که از نقطه‌نظر مشتری به کسب‌وکار خود نگاه کنید . شما می‌توانید تبلیغات هدفمند ایجاد کنید تا نشان دهید چطور مشتری خود را راضی کنید .حالا که تصمیم گرفتید تبلیغات صنعتی راه مناسبی برای کسب و کارتان است ، باید درباره نوع فعالیت‌هایی که ایجاد می‌کنید تصمیم‌گیری کنید


خرید توسط بیش از یک نفر انجام می‌شود . هر شرکت خریدار و فروشنده است . برای مثال , یک شرکت با یک دفتر , نیاز به دست یابی به کامپیوتر , نرم‌افزار خاص صنعت , و استخدام یک سرویس نظافت دارد . یک یدک‌ کش بار و لوازم دیگر توسط یک شرکت مراقبت از چمن مورد نیاز هستند . هر پروژه استفاده از مواد خام مانند لوله‌ها و الوار را به وسیله یک کسب‌وکار ساختمانی ضروری می‌سازد .کسب و کارها ، مانند مصرف کنندگان ، خواستار خرید خود برای پاسخ به یک نیاز خاص هستند . آن‌ها دوست دارند تبلیغات مربوط به پاسخ‌های خود را به جای تبلیغات در مورد شرکت در فروش محصول ببینند .بر خلاف مشتریان فردی که اغلب برای پیشنهادها زمانی و یا خریده‌ای غیر معمول به اطراف گردش می‌کنند ، شرکت‌ها اغلب به موارد مشابه نیاز دارند . آن‌ها به دنبال یک مشارکت بلندمدت با یک فروشنده هستند ، به طوری که به دست آوردن محصولاتی که به آن‌ها نیاز دارند ، یک جز قابل‌پیش‌بینی از استراتژی کسب‌وکار آن‌ها می‌شود .هدف تبلیغات صنعتی تعامل با شرکت‌ها و تشویق آن‌ها به خرید چیزی است . تبلیغات صنعتی برای جذب مشتریان ، افزایش فروش ، گسترش کانال‌های توزیع و افزایش شناسایی برند مورد استفاده قرار می‌گیرند 


بازاریابی یک راه مهم برای ارتباط با مشتریان تان برای آموزش دادن به آن‌ها در مورد محصول یا خدمات , ایجاد اعتبار شرکت تان , افزایش فروش و هدایت و تسهیل روابط پایدار است . بازاریابی راهی است روزه برای رشد کسب و کارتان و نگه داشتن درآمد . شما می‌توانید استراتژی‌های بازاریابی با مشتری و استراتژی‌های بازاریابی به کسب‌وکار داشته باشید, به نوع کاری که دارید وابسته باشید . برای شرکت‌های بزرگ , تبلیغات صنعتی مهم است که بهترین استراتژی بازاریابی خود را ایجاد کنید . با ایجاد یک استراتژی بازاریابی محکم و کمپین , شما می‌توانید به سرعت تبلیغ خود را در مقابل تولید کنندگان که به آن‌ها می‌فروشید , به دست آورید 


ساده‌تر است که بازده سرمایه‌گذاری کمپین تبلیغات صنعتی تان را اندازه‌گیری کنید و مشخص کنید که آیا با استفاده از تبلیغات دیجیتال آنلاین و ابزارهای ردیابی عملکرد بازاریابی مثل گوگل آنالایتیکس اهداف کمپین خود را ملاقات می‌کنید .همچنین ارزیابی ایده‌های تبلیغاتی تان و افزایش فعالیت تبلیغاتی شما با استفاده از طیف وسیعی از تجزیه و تحلیلی که با تبلیغات دیجیتال در دسترس هستند، مانند اندازه‌گیری اینکه چه تعداد از مردم بر تبلیغ شما نظارت دارند یا کلیک می‌کنند


با تبلیغات دیجیتال , شما کنترل بیشتری بر کسانی دارید که آگهی‌های شما را می‌بینند . زمانی که فعالیت‌های تبلیغاتی دیجیتال را اجرا می‌کنید ، مخاطبین هدف خود را مشخص می‌کنید . تبلیغات دیجیتال ، از کلید واژه هدف‌گیری شده برای هدف‌گیری جمعیتی ، به شما این امکان را می‌دهد که به افراد بسیار علاقه‌مند در کسب‌وکار خود دست یابید .علاوه بر این ، شما می‌توانید به راحتی تبلیغ برای کسب و کارتان را شخصی کنید . شخصی‌سازی به شما این امکان را می‌دهد که محتوای آگهی مربوطه را به افراد مناسب در زمان مناسب ارسال کنید 


تبلیغات صنعتی نوعی از بازاریابی است که برای کسب یک شرکت تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد . آن ممکن است منابع , تجهیزات و یا فن‌آوری لازم را برای شرکت در یک شرکت تولیدی ارتقا دهد . حتی با وجود این که به طور خاص برای صنعت تولید نیست , تبلیغات صنعتی می‌تواند به هر گونه تبلیغات ارتباط داشته باشد .اگر در تبلیغات صنعتی سرمایه‌گذاری نکنید , از رقبای خود عقب می‌مانید . تبلیغات دیجیتال قبلا ً توسط رقبا برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد که به محصولات یا خدمات آن‌ها علاقه‌مند هستند . اگر از آن استفاده نکنید , منجر به از دست دادن مشکلات مهم به شرکت‌های دیگر می‌شوید .اگر در تبلیغات صنعتی شرکت کنید ، به مشتریان علاقمند بیشتری برای کسب و کارتان و رقابت با شرکت‌های صنعتی دیگر خواهید رسید 

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل