تبلیغات صنعتی یک زیرمجموعه از تبلیغات بازرگانی به کسبوکار است که بر روی مطالب تبلیغاتی , محصولات و یا خدمات مربوط به تولید و سایر فرایندهای صنعتی به دیگر شرکتها تمرکز میکند . هر چیزی که برای جریان تجارت صنعتی تبلیغ شود میتواند زیر چتر تبلیغات صنعتی قرار بگیرد.هدف تبلیغات صنعتی تولید کنندگان است . این نوع تبلیغات تجاری است که در آن یک تولیدکننده ابزارها , تجهیزات و مواد خام مورد استفاده در فرآیند تولید را ارتقا میدهد . در این نوع تبلیغات یک شرکت به شرکت دیگر نزدیک میشود تا شرکت دیگر را متقاعد کند که محصولات را از شما خریداری کند. در این صفحه از سایت جام ارژنگ به تبلیغات صنعتی و اهداف آن پرداخته ایم.
تبلیغات صنعتی فرصتی عالی برای شما برای رسیدن به ترافیک بیشتر و هدایت کسبوکار شماست . به همین دلیل باید در تبلیغات دیجیتال برای شرکت صنعتی خود سرمایهگذاری کنید.
به دلیل ماهیت اینترنت , تبلیغات دیجیتال به شما اجازه میدهد تا در مقیاس جهانی به مخاطبان برسید . کسب و کارهای سراسر جهان از اینترنت به عنوان یک راه اولیه برای یافتن و تحقیق در مورد محصولات و خدماتی که برای بهبود گردش کار خود نیاز دارند , استفاده میکنند .
تبلیغات صنعتی مقرونبهصرفه است - وقتی به صورت دیجیتالی تبلیغ میکنید , میتوانید با بودجه کمی بازده شگفت انگیزی کسب کنید .
هزینه ملی فضای تبلیغاتی برای تبلیغات دیجیتال بسیار پایین است , از رایگان تا چند سنت برای هر بازدید کننده فاصله دارد , و دسترسی گستردهتر تبلیغ آنلاین شما بازده را بیشتر میکند .
تبلیغات صنعتی را بهتر بشناسیم.
تبلیغات صنعتی برای تبلیغات محصولات و خدمات به کسب و کارهایی که از آنها استفاده میکنند , استفاده میشود . تبلیغات صنعتی میتواند به تبلیغاتی اشاره کند که هدف آنها خرید مواد خام یا تجهیزات برای فرآیندهای صنعتی است , یا میتواند برای هر گونه تبلیغات تجاری به کسبوکار ( b2b ) اعمال شود.
یک کمپین تبلیغاتی پویا و با تفکر خوب میتواند تفاوت بین خط پایین کسبوکار صنعتی شما در حال رشد یا رکود باشد . حتی اگر بودجه محدودی دارید , تکنولوژیهای امروزی و سکوهای دیجیتال هدف قرار دادن مصرف کنندگان خاصی که میخواهید را ساده میکنند .
تبلیغات صنعتی نوعی بازاریابی است که برای کسبوکار یک شرکت تولیدی استفاده میشود . این امر ممکن است منابع , تجهیزات یا فنآوری لازم برای ادامه یک شرکت تولیدی را ارتقا دهد . با وجود این که این امر به کسبوکار تولیدی خاص نیست , تبلیغات صنعتی میتواند به هر گونه تبلیغات b2b مرتبط باشد.
تبلیغات صنعتی یک راه عالی برای افزایش ترافیک و ایجاد راهنمایی برای شرکت شماست . در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا شرکت صنعتی شما باید در تبلیغات دیجیتال شرکت کند :
به دلیل ماهیت اینترنت , تبلیغات دیجیتال به شما این امکان را میدهد که به مردم سراسر جهان برسید . کسب و کارها در سراسر جهان برای پیدا کردن و بررسی محصولات و خدماتی که برای بهتر کردن عملیات خود نیاز دارند , به اینترنت متکی هستند .
به جای اینکه فقط به مخاطبان محلی وابسته باشید , میتوانید برای افزایش درآمد خود به شرکتها در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید .
اندازهگیری بازگشت سرمایهگذاری ( roi ) از کمپین تبلیغاتی صنعتی شما بسیار سادهتر است و اگر با استفاده از ابزارهای ردیابی عملکرد بازاریابی و تبلیغات دیجیتال آنلاین مانند تجزیه و تحلیل گوگل , اهداف کمپین خود را برآورده کنید , تعیین کنید .
زمانی که به صورت آنلاین تبلیغ میکنید , میتوانید نتایج چشمگیری با هزینه کم بدست آورید . هزینه ملی فضای تبلیغات دیجیتال بسیار پایین است , از رایگان تا چند سنت در هر بازدید , و دسترسی بیشتر وب سایت شما بازده را افزایش میدهد .
رایجترین اصطلاحات مورد استفاده برای تبلیغات صنعتی , تجارت برای تبلیغات تجاری است . این نوع تبلیغات عموما ً شامل یک شرکت تبلیغاتی محصولات یا خدمات خود را برای شرکتهایی است که در واقع از محصولات یا خدمات مشابه یا مشابه استفاده میکنند یا ما میتوانیم بگوییم که شرکت تبلیغاتی باید محصولاتی را تولید کند که شرکت دیگر برای تولید یا عملکرد خود نیاز دارد . برای مثال برخی شرکتهای آب معدنی که در مقیاس کوچکتر کار میکنند , بطریهای بستهبندی , درپوش بطری , پوشش چاپشده بر روی آن را برون سپاری میکنند .
هر شرکتی که کوچکتر و بزرگتر از همه باشد باید تبلیغات صنعتی انجام دهد . برای مثال اگر یک شرکت پودر قهوه درست کند , پودر خود را به توزیع کنندگان میفروشد که به نوبه خود آن را به خرده فروشان و عمده فروشان و همچنین به شرکتهای بزرگی که یک ماشین قهوه برای کارمندان خود دارند , میفروشند . بنابراین شرکتهای تولیدی هر محصولی را میتوان برای سایر شرکتها تبلیغ کرد , مانند مواد خام , ماشینآلات مورد استفاده شرکتهای دیگر , قطعات یدکی ماشینآلات که آن را کار میکند , هر چیزی .
تبلیغات صنعتی کالاها و خدمات را به شرکتهای دیگر به جای مشتریان فردی ارتقا میدهد . هدف آن فروش مواد خام و اجزا برای نیازهای تولید است.
سادهترین فرمت تبلیغات صنعتی بازاریابی b2b است . در این مقاله توضیح میدهیم که چرا بازاریابی صنعتی مهم است , مزایا و ویژگیهای آن را توصیف میکند , بازاریابی صنعتی و مصرفکننده را مقایسه کرده و ایدههایی برای استراتژیهای بازاریابی صنعتی ارائه میدهد .
ویژگی متمایز اصلی تبلیغات صنعتی این است که مشتریان نه تنها افراد بلکه کسب و کارها هستند , بلکه شیوه معمول ارتقای کالاها و توسعه یک استراتژی بازاریابی را تغییر میدهد . در زیر توضیح میدهیم که چرا نگرش ویژهای به بازاریابی در b2b بسیار مهم است .
تبلیغات صنعتی با هدف افزایش فروش محصولات و کالاهای عمدهفروشی برای اهداف صنعتی انجام میشود. این شرکت به شرکتهایی که مواد خام تولید میکنند کمک میکند کسبوکار خود را توسعه دهند . بازاریابی صنعتی دو جنبه بازاریابی را پوشش میدهد :
ارتقا کسبوکار تولید : ایجاد تصویر و توسعه پتانسیل شرکت , افزایش جذابیت سرمایهگذاری و افزایش آن در بازار b2b .
ارتقا محصول : توسعه استراتژیک یک پیشنهاد محصول , ایجاد یک استراتژی بازاریابی , و سوق دادن محصولات به جلو در بازار .
یک استراتژی تبلیغات صنعتی به خوبی تعریفشده میتواند به کسبوکار شما کمک کند تا از رقبا دور شوید و شرکت را سریعتر رشد دهید.
تبلیغات صنعتی استراتژی جذب توجه به کسبوکار دیگر و متقاعد کردن شرکت برای خرید کالاها و خدمات ارائهشده توسط یک کسبوکار دیگر است . این نوع تبلیغات احتمالا ً از همه اشکال عادی تولید تبلیغات , از جمله قرار دادن تبلیغات چاپی در مجلات مناسب , تبلیغات نامه مستقیم , و هر وسیله دیگری که احتمالا ً فروش مطلوب را تولید کند , استفاده خواهد کرد.
تبلیغات صنعتی تنها در هر حرفه یا نوع صنعت رایج است و به برآوردن تقاضا برای طیف وسیعی از اقلام لازم برای انجام کسبوکار در آن صنعت کمک میکند .مجلات تجاری اغلب حاوی اطلاعات و زبان خاصی هستند که آنها را برای مصرف کنندگان غیرقابل دسترسی میسازد .با یک موقعیت تبلیغات صنعتی , مولفه کلیدی ارائه چیزی است که یک کسبوکار خاص برای عملکرد نیاز دارد .استراتژیهای دقیق مورد استفاده در یک کمپین تبلیغاتی صنعتی بسته به ماهیت صنعت درگیر تا حدودی متفاوت خواهد بود . تبلیغات چاپی در مجلات تجاری مرتبط با صنعت یکی از رویکردهای رایج است . این تبلیغات اغلب برای جلب توجه تصمیم گیرندگان در شرکتهای دیگر و انگیزه آنها برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد آنچه تولید کننده میتواند به شیوه کالاها یا خدمات باکیفیت ارائه دهد , آماده میشوند .
برای تقویت این تبلیغات در مجلات تجاری , ممکن است از همان فرمت اولیه برای یک قطعه ایمیل مستقیم که به همان تصمیم گیرندگان فرستاده میشود , استفاده شود . همان متن و گرافیک پایه و اساس یک کمپین تبلیغاتی هدفمند ایمیلی است که تنها به افرادی ارسال میشود که به دریافت ایمیل از این نوع علاقهمند هستند .فقط در مورد هر نوع محصول میتواند به سایر شرکتها عرضه شود . در محافل تولیدی , ترویج مواد خام , تجهیزات تولیدی , و بخشهای مورد نیاز برای فعال نگه داشتن تجهیزات اغلب تمرکز تبلیغات صنعتی است . به این ترتیب , خدمات ارتباطی , پشتیبانی سیستمهای شبکه , پشتیبانی سفر تجاری و همه انواع خدمات به عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی ترویج میشوند.
تبلیغات صنعتی یک فرصت عالی برای شما برای رسیدن به ترافیک بیشتر و هدایت کسبوکار شما است . به همین دلیل است که شما باید در تبلیغات دیجیتالی برای شرکت صنعتی خود سرمایهگذاری کنید :تبلیغات صنعتی به شما کمک میکند تا به مشتریان جدید علاقمند شوید ، شما میتوانید به مخاطبان جدید دست پیدا کنید .چرا از تبلیغات دیجیتال صنعتی استفاده میکنید؟با توجه به ماهیت اینترنت ، تبلیغات دیجیتالی به شما اجازه میدهد در یک مقیاس جهانی به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید . کسب و کارها در سراسر دنیا از اینترنت به عنوان یک روش اولیه برای یافتن و تحقیق درباره محصولات و خدماتی که به بهبود جریان کار خود نیاز دارند ، استفاده میکنند .به جای اتکا به مخاطبان خود در منطقه خود ، میتوانید کسب و کارهای علاقمند در سرتاسر دنیا را پیدا کنید و درآمد خود را افزایش دهید .تبلیغات صنعتی به شما این امکان را میدهد که به دقت نتایج تبلیغات دیجیتال صنعتی را به دقت اندازهگیری کنید .با تبلیغات دیجیتال آنلاین و ابزارهای ردیابی عملکرد بازاریابی مثل گوگل آنالایتیکس , پیگیری بازگشت سرمایه کمپین تبلیغاتی صنعتی تان بسیار سادهتر است و مشخص کنید که آیا به اهداف کمپین خود ضربه میزنید ?صنعت تجزیه و تحلیل گوگل و با طیف گستردهای از معیارهایی که میتوانید با تبلیغات دیجیتال ، مانند ردیابی تعداد افراد ، یا کلیک روی تبلیغ خود ، کنترل کنید ، به راحتی میتوانید استراتژیهای تبلیغی خود را امتحان کنید و با استفاده از آن معیارها ، کمپین خود را بهبود بخشید.تبلیغات صنعتی مقرونبهصرفه است - شما میتوانید با بودجه اندک زمانی که به صورت دیجیتالی تبلیغ میکنید ، بازده فوقالعادهای داشته باشید .هزینه عمومی تبلیغات برای تبلیغات دیجیتالی بسیار پایین است.
تبلیغات صنعتی چیست؟
تبلیغات صنعتی یعنی بطور کامل و تخصصی محصولات و کالاهای شرکت هایی را معرفی نمایید تا آن شرکت ها در تجارت خود موفقتر بوده و فروش بیشتری داشته باشند.
تبلیغات صنعتی میتواند هم در باره گروه تولید کننگان صدق کند و هم در باره شرکت هایی که تجهیزات و ماشین آلات صنعتی مورد نیاز خود را خریداری مینمایند.
تبلیغات صنعتی میتواند از طریق حضور در نمایشگاههای بین المللی و یا از طریق سایت و کانال های اینترنتی انجام گردد.کارخانجاتی که ماشین آلات صنعتی و یا ابزار کار مورد نیاز صنایع را تولید میکنند در حوزه تبلیغات صنعتی میتوانند فعالیت داشته باشند.تجارت شرکت به شرکت میتواند مصداق تبلیغات صنعتی قرار بگیرد مثلا یک شرکت تولید کننده شیرآلات است و شرکت دیگر تولید کننده اتصالات است،شرکتی تولید کننده سوله است این شرکتها مسلما به کار یکدیگر نیاز دارند و آنچه که میتواند این گروههای صنعتی را به یکدیگر پیوند دهد را تبلیغات صنعتی گویند.
نقش تبلیغات صنعتی را میتوان کاهش آسیب برای خریداران،افزایش فروش،معرفی ابزار و لوازم تولیدی،ایجاد شبکه های توزیع بیشتر و در نتیجه شهرت و کسب اعتماد و اعتبار برای یک برند تجاری دانست.
تبلیغات صنعتی با دیگر شاخههای بازاریابی متفاوت است . این امر نیازمند درک عمیق از ویژگیهای بازار b2b و استفاده از تکنیکهای خاص برای ترویج موفقیتآمیز محصولات است. بیایید نگاهی به ویژگیها و تفاوتهای اصلی آن بیندازیم .
تبلیغات صنعتی اغلب شامل سفارشات بزرگ و روابط بلندمدت بین شرکتها است . کالاها از صنایع تولیدی به صنایع مصرفی میروند و در نهایت به مشتریان فردی میرسند . در نتیجه فرآیند خرید اغلب طولانی و پیچیده است .
وقتی میخواهید یک برند صنعتی را تبلیغ کنید , ویژگیهای کمی را در نظر بگیرید .
حجم خرید بزرگتر و مشتریان کمتری نسبت به بازار b2c نیاز دارند .
به دلیل هزینه بالای هر خرید ریسک خریدار بالاتر است . در نتیجه فرآیند تصمیمگیری پیچیدهتر است و نیازمند زمان خرید طولانیتر است .
محصولات از نظر فنی پیچیدهتر هستند و خریداران به خوبی در ویژگیهای خود مهارت دارند , بنابراین برای ارتقا کالاها نیاز به درک عمیق از تبلیغات صنعتی دارید .
رابطه نزدیکی بین سازنده و مشتری نسبت به بازاریابی b2c وجود دارد. آنها میتوانند بر یکدیگر تاثیر بگذارند , بنابراین شرکت فروش باید تغییرات تقاضا را فورا ً منعکس کند .
ویژگی اصلی بازاریابی صنعتی تعداد زیادی از کسبوکارهای محصولات در یک خرید است , در حالی که مصرف کنندگان اغلب تنها با یک یا چند محصول سروکار دارند . به خواندن ادامه دهید تا ویژگیهای متمایز هر یک از آنها در این بخش کشف شود.
نیازهای مشتریان . مشتریان در بازاریابی b2b در این حوزه بسیار واجد شرایط هستند و میتوانند الزامات فنی خاصی برای تولید کننده داشته باشند . در نتیجه , کسب و کارها باید به طور جداگانه با هر مشتری بالقوه کار کنند و یک استراتژی بازاریابی صنعتی متمرکز بر شرکتهایی ایجاد کنند که قبلا ً برای پوشش تمام نیازهای خاص خود وجود دارند . از سوی دیگر , بازاریابی مصرفکننده بدون رویکرد مختص به جایگاه کار میکند . این رویکرد به نیازهای بازار انبوه گرایش دارد نه به نیازهای خاص .
یک استراتژی بازاریابی خوب تعریفشده کلید موفقیت است . فرآیند توسعه آن شبیه به توسعه استراتژی بازاریابی مصرفکننده است , اما ویژگیهای کمی دارد . ما مهمترین گامها برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی صنعتی قوی را فراهم میکنیم .
تبلیغات صنعتی به وسیلهای ارتباطی اشاره دارد که از طریق آن برندهای مختلف از محصول یا سرویس خود آگاه میشوند و همچنین بر رفتار خرید مصرفکننده تاثیر میگذارند . این امر به مصرف کنندگان در یادگیری رویدادهای آتی و کشف محصولات یا خدمات جدید کمک میکند.
با گذشت زمان , تبلیغ کنندگان پتانسیل دستگاههای تلفن همراه را به عنوان وسیلهای برای رسیدن به مخاطبان فردی یا جمعی از هر جایی و در هر زمان درک کردهاند . در نتیجه , صنعت تبلیغات از رسانههای سنتی به تبلیغات آنلاین و دیجیتال تبدیل شدهاست .هزینههای رسانهها و سرگرمی در سراسر جهان همواره افزایشیافته است . این امر در اصل به افزایش مداوم ظرفیت مصرف کنندگان برای دستیابی به دسترسی به اینترنت , درخواست روزنامهها و مجلات , تلویزیون و رادیو , به همراه بازی ویدیویی و دیدارهای منظم از سینماها اشاره میکند.
از سوی دیگر , برندها و شرکتهای تبلیغاتی هرگز نتوانسته اند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کنند و به طور مداوم سرمایهگذاریهای خود را در تبلیغات افزایش دادهاند زیرا برای بقای یک شرکت ضروری است . علاوه بر این , تبلیغات تلفن همراه طی چند سال گذشته شاهد رشد نمایی بودهاست زیرا به عنوان یک روش مقرونبهصرفه , مناسب و بسیار هدفمند ارتباطات برای گروههای خاص کاربران تلفن همراه ظهور کردهاست . علاوه بر این , بسیاری از آژانسهای تبلیغاتی پیشرو در حال حاضر به طور قابلتوجهی در تبلیغات دیجیتال سرمایهگذاری میکنند که چشمانداز مثبتی برای بازار ایجاد میکند.
رایجترین اصطلاحات مورد استفاده برای تبلیغات صنعتی , تجارت برای تبلیغات تجاری است . این نوع تبلیغات عموما ً شامل یک شرکت تبلیغاتی محصولات یا خدمات خود را برای شرکتهایی است که در واقع از محصولات یا خدمات مشابه استفاده میکنند یا ما میتوانیم بگوییم که شرکت تبلیغاتی باید محصولاتی را تولید کند که شرکت دیگر برای تولید یا عملکرد خود نیاز دارد . نقش تبلیغات صنعتی جذب خریداران را به حداکثر میرساند .این کار به افزایش فروش شرکت کمک میکند .این کار به ایجاد کانالهای توزیع بیشتر کمک میکند . این کار باعث میشود که شرکت برای تولید محصول یا خدمات مطلوب موثرتر عمل کند.
این امر آگاهی را در میان مشتریان یا شرکتهای دیگر در مورد محصولات و خدمات ایجاد میکند.فرآیند تبلیغات صنعتی استراتژیهای مورد استفاده در تبلیغات صنعتی از شرکت به شرکت متفاوت است , زیرا شرکتهای مختلف محصولات متفاوتی برای تبلیغ دارند . بنابراین , یک قانون واحد نمیتواند برای تبلیغات همه شرکتها کار کند . اما فرآیند اساسی که میتواند منجر به تبلیغات موفق شود این است : دانستن هدف برای تبلیغات - شناسایی شرکتهای هدف - تحقیق در مورد شرایط بازار و رقبا - ایجاد تبلیغ برای تحویل - انتخاب رسانه برای استفاده از بودجه - است.
در نظر بگیرید که چه هزینهای برای تبلیغات در یک نمایشگاه تجاری هزینه دارد . با سفر , حمل و نقل , مواد , و تجهیزات , هزینه به راحتی میتواند بیش از ۲۰۰۰۰ دلار باشد . برای همین قیمت , شما میتوانید یک وب سایت را بهینهسازی کنید تا بازدیدکنندگان ارگانیک را جذب کنید, همچنین یک پرداخت برای هر کلیک رپ برای یک سال کل را اجرا کنید . و چند نفر از مشتریان احتمالی شما امیدوار بودند که در این نمایشگاه تجاری شرکت کنند : یک دوجین , شاید دو . با استفاده از اینترنت , یک محل بهینه میتواند هزاران مشتری و صدها مشتری را در طول یک سال به دست آورد .این یکی از مزایای بزرگ بازاریابی اینترنتی برای شرکتهای صنعتی است : رقابت نزدیک به بازارهای تجاری نیست . بنابراین تلاش برای رتبهبندی به صورت ارگانیک و همچنین هزینه پرداخت برای کلیک بسیار پایینتر است . و با این حال متوسط محصول چندین برابر سود مصرفکننده متوسط است . ما برای پرداخت هزینه در ازای هر کلیک که هزینه دهها هزار دلار هزینه دارد ، محصولات را تبلیغ میکنیم ، و با این حال تنها پول خرد برای جذب مشتریان با کیفیت را پرداخت میکنیم . این نسبت به هیچ کجا تا آنجا که من میدانم وجود ندارد .مزیت تبلیغات اینترنتی بر روی رسانههای سنتی به همان اندازه برای تبلیغات در نشریات تجاری و شاخههای صنعتی صادق است . البته ، آنها واسطههای هدفمند هستند ، اما تبلیغات اینترنتی نیز همین است . و در مقایسه با کل اینترنت چه تعداد مخاطب هر مجله یا شاخه صنعتی وجود دارد ؟ فقط یک ذره . و در حالی که رسانههای مسنتر به کاهش خود ادامه میدهند ، هر سال تعداد جستجوهای انجامشده در گوگل ، یاهو ، بینگ افزایش مییابد.
تبلیغات صنعتی روشی منحصر به فرد برای رسیدن به مشتریان با نشان دادن این که چگونه کالاهای شما میتواند به آنها کمک کند ، ارائه میدهد . به عنوان شکلی از ارتباط با بازارهای صنعتی ، مهم است که زبان آنها را درک کنید .برای رشد در فضای تبلیغات صنعتی ، باید مشتری خود را بشناسید . نیازها ، چالشها و ارزش محصول شما را درک میکنند . شما به بازاریابی صنعتی نیاز دارید چون این شکلی از بازاریابی است که به شما این امکان را میدهد که از نقطهنظر مشتری به کسبوکار خود نگاه کنید . شما میتوانید تبلیغات هدفمند ایجاد کنید تا نشان دهید چطور مشتری خود را راضی کنید .حالا که تصمیم گرفتید تبلیغات صنعتی راه مناسبی برای کسب و کارتان است ، باید درباره نوع فعالیتهایی که ایجاد میکنید تصمیمگیری کنید.