سئو صنعتی چیست؟چگونه سایت صنعتی را سئو کنیم؟زمانی که فردی به دنبال خدمات صنعتی به صورت آنلاین جستجو میکند ، آنها در صفحات نتایج برای پیدا کردن شرکت صنعتی تان کلیک نمیکنند . اگر شرکت صنعتی شما اولین صفحه نتایج را نشان نمیدهد ، بعید است که جستجوگران آن را پیدا کنند .اولین صفحه گوگل ۹۱.۵ % از کل کلیک را دریافت میکند - و با هر صفحه نتایج زیر ، درصد کلیک کاهش مییابد . این به این معنی است که اگر میخواهید مخاطبین شما وب سایت شما را پیدا کنند ، بسیار مهم است که در بالای اولین صفحه برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات شما باشید . به طور متوسط ، اولین نتیجه در صفحه ، ۲۹.۶ % کلیک را برای هر جستجو دریافت میکند ، که با بیش از نصف به ۱۳.۱ % برای نتیجه دوم در صفحه اول کاهش مییابد . بنابراین اگر میخواهید شرکت صنعتی شما بیشترین ترافیک را ممکن کند ، رتبهبندی رتبهبندی در نتایج جستجو ضروری است - و سئو صنعتی بهترین روش برای بهبود موقعیت تان است .با سئو صنعتی در صفحه اول گوگل باشید
اولین مرحله سئو صنعتی کدامست؟تنها زمانی که مخاطب هدف شما برای شرکتهای تولیدی مورد توجه قرار میگیرد , میتواند مزایای ترقی را تولید کند . مهم است به یاد داشته باشید که خریداران که میخواهید جذب کنید مانند مصرف کنندگانی نیستند که تمرکز بیشتر بخشهای بخش سئو هستند . آنها ممکن است از موتورهای جستجو برای پیدا کردن موضوعات مرتبط استفاده کنند , اما رفتار آنها ممکن است متفاوت باشد . این زمانی است که آنالیز حضار مفید واقع میشود . این به شما این امکان را میدهد که یک پروفایل سفارشی از مصرف کنندگان فرضی تهیه کنید که فراتر از تحلیل آماری باشد . این مزیت اضافی را دارد که به شما اجازه میدهد مشکلات درد مخاطب خود را درک کنید ، که میتواند برای هدایت رویکرد سئو صنعتی به کار رود
سئو صنعتی یک نسخه خاص از سئو است . این شامل اصول اولیه بهینهسازی موتور جستجو از طریق استراتژیک با استفاده از کلمات کلیدی برای کمک به کاربران برای یافتن محتوای شما میشود . کسب و کارهای صنعتی و تولیدی میتوانند به مخاطبان بیشتری با محتوای فنی که شامل کلمات کلیدی مربوط به صنعت و خدمات شما هستند , برسند
بلاگ های صنعتی و بازاریابی محتوا همیشه بازده مثبتی در رابطه با سرمایهگذاری فراهم میکنند . کلید تضمین این است که محتوای خوب نوشته شده, خوب مورد تحقیق قرار گرفتهاست , و به طور استراتژیک به هم پیوند خوردهاست .ارتباط وب سایت شما با محصولات صنعتی خاص ، خدمات و تخصص با کیفیت محتوای نوشتاری که شما در جهان ارائه میدهید مشخص میشود . این کار شما را به عنوان یک متخصص در صنعت خود ایجاد میکند . با محتوای نوشته شده با کیفیت بالا ، فیلمهای ویدیویی آموزشی کوتاه ، و تصاویر ، ارائه دانش خود به سمت راست و بافت بسیار موثر است .به طور خاص برای سئو صنعتی ، یک لینک ها مهم هستند و سیگنالهایی را برای موتورهای جستجو ارسال میکنند که دارای محتوای ارزشمندی هستند - به برقراری اعتبار آنلاین شما کمک میکنند . در این مورد هر دو کیفیت و هم کمیت اهمیت دارند. وب سایتهای عالی که به وب سایت شما لینک میدهند ، احتمال بیشتری وجود دارد که رتبه جستجوی شما افزایش یابد . اینترنت هم دارای ارتباطات محلی و هم جهانی است . برای رشد کسبوکار موفق ، برنامههای تجاری بازاریابی استراتژیک باید شامل یک جز آنلاین باشند . یک صاحب کسبوکار کوچک میتواند در اولین صفحه جستجوی گوگل به حضور خود برسد که یک اولویت کلیدی برای تولید کنندگان و شرکتهای صنعتی است .با آگاهی از گرایشها بازار و آنچه که مخاطب هدف شما به دنبال آن میگردد ، شما میتوانید مشتریان بیشتری را به کسبوکار خود بیاورید
با سئو صنعتی سایت صنعتی خود را قویتر کنید.اگر میخواهید مشتری جدید بیشتری بخواهید میتوانید این نقطهها را به هم وصل کنید و شما میدانید که وب سایت تان چقدر برای ایجاد مشتریهای احتمالی مهم است ? شما تمایل بیشتری برای کلیک روی لینک از یکی از پنج مورد اول در جستجوی گوگل دارید . آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چگونه یکی از این سایتها توانست به رتبه بالایی دست یابد ? این یک استراتژی برای ایجاد مشتریان است که بر محتوای باکیفیت و سئو برای جذب ترافیک وب سایت هدف تکیه میکنند .بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) به این موضوع اشاره دارد که موتورهای جستجو مانند گوگل , بینگ , یاهو , و سایرین فرمولی برای تصمیمگیری درباره نتایج جستجوی کاربر بکار میگیرند . یک الگوریتم موتور جستجو ( الگوریتم ها " المان هایی هستند که توسط موتورهای جستجو برای تعیین نتایج جستجو به کار گرفته میشوند) این است که این الگوریتم نامیده میشود . الگوریتم سئو به روز میشود . در حالی که نگهداری از الگوریتم سئو ممکن است دشوار باشد , اما باعث میشود تا بازاریابان به ارایه محتوای وب سایت با کیفیت بالا تمرکز کنند .این در مورد " راهحلهای سریع " یا " حقه " برای رتبهبندی چند صفحه از صفحات شما نیست . اصول اساسی ، بلند مدت و بهترین تجارب ، به کار گرفته و اصلاحشده تا زمان ، به عنوان سنگ اساسی سئو هستند . برخی از استراتژیهای سئو تکنیکی بیشتر از بقیه هستند ، و ممکن است به صورتی که کسبوکار شما گسترش مییابد ، تکامل یابند
دومین مرحله سئو صنعتی کلمات کلیدی است.کلمات کلیدی عبارت یا عباراتی هستند که به بازدیدکنندگان اجازه میدهد وب سایت شما را پیدا کنند و آنها پایه سئو هستند . به همین دلیل است که پس از ایجاد پروفایل خریدار و درک نیازها , الزامات و دلایل آنها , انتخاب کلمات کلیدی بسیار مهم است . در غیاب آن , شما جملاتی را که منجر به ترافیک و یا تبدیلات نمیشوند را به خطر میاندازید . شما میتوانید بر روی وب سایتهای اینترنتی و وب سایتهایی که تخصص در بخش شما و تخصص آن است , نظارت کنید تا با مشتریان خود صحبت کنید تا بفهمید آنها چه میخواهند بدانند . اگر نیاز دارید در بالای صفحه نتایج موتور جستجو باشید , این گوش اجتماعی باید در کلمات کلیدی شما نمایش داده شود.مهمترین مرحله سئو صنعتی سرعت سایت است.قبل از اینکه بدانید افراد به دنبال چه چیزی هستند , اطمینان حاصل کنید که پیدا کردن وب سایت شما آسان است , مورد اعتماد کاربران و موتورهای جستجو است, و یک تجربه کاربر مثبت را فراهم میکند .سرعت صفحه : وب سایت شما کند است چرا که تعداد زیادی عکس یا ویدئو زیادی دارد ؟ آیا هیچ کد در وب سایت شما وجود دارد که شما به آن نیاز ندارید ؟ این دو متغیر ممکن است باعث شوند وب سایت شما به آرامی بار شود و باعث شود بیننده قبل از تعامل با محتوای شما آن را رها کند . شما میتوانید گزارش سرعت صفحه گوگل را چک کنید و یا یک نمره وب سایت رایگان به دست آورید
اگرچه ما درباره اصول سئو صنعتی صحبت کردهایم , اما هنوز کارهای زیادی برای ارتقای وب سایت شما انجام میشود - سئو فقط یک بخش از یک برنامه بازاریابی دیجیتال کامل است . هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد , از قبیل تفاوت بین سئو داخل و بیرون سایت و این که چطور بازاریابی ویدیویی در بخش اصلی شما بر سئو تاثیر میگذارد .متخصصان بازاریابی صنعتی هوشمند از یک روش برنامهریزی محتوای سنتی برای تحقیق کلید واژه ، ربط دادن و کشف موضوع در زمان طوفان فکری استفاده میکنند . برای افزایش موثر ترافیک سئو ، این برنامهریزی شامل مشخص کردن این که چه نوع محتوای باید توسعهیافته و چگونه رقبای ارگانیک انجام میشوند ، میشود
بعد از اینکه سئو سایت صنعتی را انجام دادید , زمان آن رسیده که بفهمید چه کسی میخواهید با محتوای خود هدف قرار دهید . در زیر یک شکست گسترده وجود دارد : مخاطبان محلی یا ملی . علامتگذاری حدود باید در مطالب وب سایت شما منعکس شود .سئو محلی : یک رویکرد محلی توصیه میشود اگر شما برای یک کارخانه تولیدی کار کنید ( مانند یک شرکت استیل ) که تنها میتواند اقلام را به مکانهای خاص تحویل دهد یا مرزهای از پیش تعریفشدهای داشته باشد که مشخص کند شما ممکن است به مشتریان تبدیل شوید . یک حساب کاربری گوگل ایجاد کنید و از کلمات کلیدی مورد نظر برای زمینههایی که میتوانید استفاده کنید ، استفاده کنید .برای حفظ ورودیهای دایرکتوری در بخش عمده ، ممکن است به راهحلهای مختلف سئو نگاه کنید . برای مثال ، شما میتوانید اطلاعات خود را در یک مکان به روز رسانی کنید و آن را به بسیاری از لیستهای دایرکتوری بفرستید .سئو ملی : یک رویکرد وسیعتر و رویکرد کلیدواژه ها به اکثر تولیدکنندگان و شرکتهای صنعتی توصیه میشود که ممکن است محصولاتشان را در سطح ایالت توزیع کرده یا مکانهای توزیع متفاوتی داشته باشند تا گروه مخاطبان بزرگتری را هدف قرار دهند
جام سئو مجری تبلیغات،طراحی سایت و سئو با سابقه و تجربه طولانی در کار تبلیغات اینترنتی است.جام سئو با دهها عنوان در صفحه اول گوگل است که میتوان به سئو های مهمی مانند :سئو عالی،مجری تبلیغات،مجله دیجیتال،مجله تبلیغاتی،غرفه آرایی،تبلیغات کلیکی،طراحی سایت فلزات،طراحی سایت صنعت،سئو سایت بازی،مجله سینما،و دهها عنوان دیگر اشاره نمود.جام سئو همچنین مجری تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام و افزایش کاربر و فالوور و تبلیغات در گروهها و کانالهای شبکه های اجتماعی است.جهت ارتباط با جام سئو از طریق کانال تلگرام اقدام نما