گوگل مپ چیست؟اهمیت گوگل مپ را بشناسیم.گوگل مپ یک برنامه و فنآوری نقشهبرداری وب رایگان است که توسط گوگل تهیه شدهاست . محبوبیت گوگل مپ را میتوان به خدماتی که برای کسبوکار یا استفاده شخصی فراهم میکند , مانند ایجاد نقشههای سفارشی براساس موقعیت کاربر ( مانند کسبوکارهای محلی ) و توانایی آن برای نشان دادن شرایط ترافیکی نسبت داد . گوگل همچنین یک برنامه رایگان برای گوشیهای آیفون , بلک بری و اندروید ارائه میدهد .علاوه بر نسخه مبتنی بر وب نقشههای گوگل , کاربردهای متعددی از جمله گوگل زمین وجود دارد که به کاربران اجازه میدهد تصاویر ماهوارهای از مکانهای مختلف در جهان را ببینند - برنامهای که به کاربران اجازه میدهد تا به عنوان یک تصویر نمایش داده شوند .شما میتوانید به راحتی ترافیک را به خانه یا ترافیک چک کنید تا به سادگی کار کنید . نقشههای گوگل یکی از بهترین سکوها برای کمک به کاربران در رسیدن به مقاصد خود هستند .برخی ممکن است از تمام مزایای گوگل مپ آگاه نباشند . در اینجا لیستی از موارد اهمیت گوگل مپ آورده شدهاست.
نقشههای گوگل یا گوگل مپ در طول سالها از یک نقشه مجازی ساده به مکانی برای اکتشاف تجارتهای محلی , برنامهریزی برای رفت و آمد دقیق شما , و کشف مکانهای پیشنهادی جدید تکامل یافتهاند .
سکو بیش از یک نقشه است , مکانی برای اکتشاف است .
نقشههای گوگل مزایای بازاریابی متعددی برای کسب و کارها ارائه میدهند . اما اول , بیایید نگاهی به این بیندازیم که چه به روز رسانی های اخیر و مشخصهها نقشههای گوگل را به چنین ابزار بازاریابی قدرتمندی تبدیل کردهاند .
ما هر سال میبینیم که نقشههای گوگل نقش خود را به عنوان یک ابزار همهجانبه برای جستجو , مقایسه و ارزیابی کسب و کارها برای تصمیمگیری آگاهانه و عملی بزرگ میکنند .
این نه تنها ابزاری برای یافتن جهت از نقطه a به نقطه b است , بلکه ابزاری برای کشف نقطه b است ; و آن را یک پلتفرم حتی مفیدتر برای کسبوکار میسازد .
با بیش از ۱ میلیارد کاربر نقشه گوگل در سال ۲۰۲۰ , نقشههای گوگل برای کسب و کارها فرصتی مناسب برای ارتباط با مخاطبان بزرگ ایجاد میکنند . و به طور منحصر به فرد , یک مخاطب که آماده تصمیمگیری است .
همانطور که ذکر شد , یکی از بزرگترین داراییهای گوگل مپ این است که به مردم اجازه میدهد به سرعت کسبوکار شما را پیدا کنند . قابلیتهای جستجوی محلی به گوگل اجازه میدهد تا کسب و کارهایی را که مربوط به جستجوی کاربر است , شناسایی و فهرست کند. کاربر به راحتی میتواند گزینههای خود را قبل از تصمیمگیری برای بازدید یا تماس با کسبوکار مشاهده کند.
نقشههای گوگل به عنوان یک موتور جستجو برای پیدا کردن کاربران کسبوکار در حال جستجو هستند و سپس به عنوان یک نقشه برای هدایت کاربران به آن مکان عمل میکنند.
این امر به ویژه از آنجا اهمیت دارد که تقریبا ً ۱ / ۳ از همه جستجوهای سیار مربوط به مکان هستند , به این معنی که نقشههای گوگل یک راننده مهم ترافیک موبایل است .
هنگامی که کاربران فهرست نقشههای گوگل شما را میبینند , پلت فرم یک شاخص جامع از کسبوکار شما فراهم میکند که شامل شمارهتلفن شرکت شما میشود . و از آنجا که اغلب جستجوهای نقشه گوگل با تلفن انجام میشوند , آنها میتوانند کسبوکار شما را تنها با یک ضربه صدا کنند .
از آنجا که مردم از نقشههای گوگل برای تصمیمگیری استفاده میکنند این پلتفرم به کاربران توانایی تماس آسان با کسبوکار , پرسیدن سوالات را میدهد و سپس تصمیم میگیرد که از آنها بازدید کنند . برای کاربران آسان است که گام بعدی را بردارند و برای کسب و کارها ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه داشته باشند.
علاوه بر فراهم کردن شماره تلفن تجاری ,گوگل مپ نیز ارتباط دیگر یا اطلاعات بازدید کننده را برجسته میکنند .
برای فروشگاههایی مانند مغازهها یا رستورانها , کاربران میتوانند به سرعت پروفایل کسبوکار شما را کشف کرده و مسیرها را از یک مکان مرکزی پیدا کنند. نیازی به زدن ضامن بین برنامهها یا صفحات وب نیست . این یک طومار ساده است و بین یک مشتری و یک مشتری ضربه میزند .
برای کسب و کارهایی که خدمات یا محصولاتی را میفروشند که نیاز به تحقیقات بیشتر دارند و یا خرید بیشتری دارند , نقشههای گوگل مستقیما ً لینکهای وب سایت شما را فهرست میکنند . کاربران میتوانند در مورد شرکت به روشی آسان تحقیق کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنند .
سکوی نقشههای گوگل یک راننده برای ترافیک درون شخصی و وب سایت است .
امروزه کاربران شیفته تصاویر شدهاند . هنگام بررسی یا ارزیابی یک کسب وکار , تصویرسازی میتواند به راحتی عامل تصمیمگیری باشد .
مثلا ً اجازه دهید بین دو رستوران برای ناهار با دوستان تصمیمگیری کنید . پس از نگاه کردن به بررسیها و منو ( درست از لیست تجاری نقشههای گوگل ) , به عکسهای غذا مراجعه میکنید .
برای رستوران با تصاویر بیشتر و بهتر , آنها زمان بیشتری نسبت به گرفتن تصمیم شما خواهند داشت .
اطلاعات و محتوای به روز مهم هستند , عکسها و تصاویر یک نمایش بصری از کسبوکار شما ایجاد میکنند که در غیر این صورت از دست خواهند رفت .
ما توصیه میکنیم که تصاویر کسبوکار شما را به لیست شما تقسیم کنید ( از طریق پروفایل کسبوکار گوگل ) . اما حتی قویتر از آن عکسهایی هستند که مشتریان شما از طریق بررسی پست میکنند .
گوگل با سهم بازار بیش از ۹۲ % از جستجوها بر میدان موتور جستجو تسلط دارد.
اگر یک کسبوکار میخواهد موفق شود , باید در گوگل به خوبی رتبهبندی شود . برای یک شرکت , آن حکم معرف را است . یکی از مهمترین مسائل رتبهبندی نقشههای گوگل آنهاست . وقتی کسی به دنبال چیزی نزدیک آنها میگردد, مانند " مجری سئو " , کسبوکار آنها آشکار میشود .
همین امر برای هر شرکتی که به مشتریان محلی برای کسبوکار متکی باشد , صادق است .
به منظور رتبهبندی بالاتر روی گوگل مپ , یک کسبوکار باید بر روی سئو محلی تمرکز کند. این متفاوت از سئو است . سئو محلی بر کمک به کسب و کارها در نتایج گروه نقشه و همچنین جستجوی عمومی برای خدمات و محصولات در یک منطقه معین تمرکز میکند.
یک عنصر که جستجوهای محلی را بسیار ارزشمند میسازد این است که گوگل اطلاعات زیادی در مورد یک کسبوکار جمعآوری میکند. بازبینی , عکسها و لینکهای وب سایت همگی از طریق نقشههای گوگل انجام میشوند . برای بسیاری از شرکتها , پروفایل کسبوکار گوگل آنها به اندازه داشتن یک وب سایت ضروری است .
رتبهبندی در نقشههای گوگل ارتباط زیادی با قدرت و نوردهی برند دارد . هر چه کسبوکار در آن ناحیه بیشتر جستجو شود , به نظر میرسد که برای الگوریتم مهمتر باشد . استنادها و دیگر جنبههای سئو که شهرت خود را از دست دادهاند هنوز برای سئو محلی بسیار مهم هستند .
مهم نیست که چه محصول یا سرویسی ارائه میکنید , مشتریان قبل از تصمیمگیری در مورد اینکه کجا بروید به دنبال آن میگردند . این امر به رقبا فرصت کلیدی میدهد که در صدر لیست جستجو ظاهر نشوند . یکی از ویژگیهای محدود کننده جستجوهای محلی نزدیکی است .
رتبه نقشههای گوگل مشخص میکند که شما چه زمانی در لیست ظاهر میشوید و چقدر بالا میروید , اما به افراد کمک میکند تا کسبوکار شما را پیدا کنند . تا زمانی که شما ادعا کردید که موقعیت کاری خود را دارید , یک نشانگر ظاهر خواهد شد . زمانی که یک مشتری بالقوه نشانگر را برجسته میکند , پروفایل کسبوکار گوگل شما را برجسته خواهد کرد .
همچنین از نقشههای گوگل توسط اغلب افراد برای گرفتن مسیر استفاده میشود. تا زمانی که گوگل بداند کسبوکار شما کجاست , به شما کمک خواهد کرد تا افراد را به سمت شما هدایت کنند . هر چه بالاتر باشید , علاقه بیشتری به کسب و کارتان خواهید داشت . این باعث میشود افراد بیشتری کسبوکار شما را پیدا کنند .
برای کسب و کاری که به فروش افراد وابسته است , رتبهبندی نقشههای گوگل حیاتی است . از میان تمام افرادی که اینترنت را در گوشی هوشمند خود جستجو میکنند , ۳۰ درصد آنها جستجوی مکان محور هستند . یعنی تعداد زیادی از مردم تجارت شما را خواهند دید .
اغلب افرادی که به صورت آنلاین به دنبال کسب و کارهای محلی میگردند , ظرف یک روز از این کسبوکار دیدن خواهند کرد . این یک فرصت بزرگ برای تولید و فروش سرب است . رتبهبندی گوگل نقشه میتواند به عنوان یک رهبر محلی در این زمینه کسبوکار ایجاد کند. با رتبهبندی محلی , شما تنها با منطقه محلی رقابت میکنید .
در جامعه فعال باشید تا آگاهی درباره شرکت یا برند خود را گسترش دهید . تیمهای حامی و خود را به هر طریقی که میتواند ذکر شود درگیر کنید . backlinks محلی وقتی به سئو محلی میرسد ارزش وزن خود را در طلا دارند .
برای گوگل که کسبوکار شما را توصیه کند , باید بدانید که کسبوکار شما کجاست . مهمترین چیز در این زمینه این است که هر اشارهای به نام , آدرس و شمارهتلفن کسبوکار شما سازگار است . اگر یک نقلقول یک چیز و چیز دیگری بگوید , میتواند الگوریتم را گیج کند .
ضروری است که مشتریان را تشویق و به آنها یادآوری کنید که بازبینی را ترک کنند . برخلاف باور عمومی , داشتن تمام ۵ ستاره , بهترین چیز نیست . شما مقالات مختلفی میخواهید , با متوسط افتادن در جایی بین ۴ تا ۴ .
اگر هر بازبینی یک رتبهبندی ۵ ستاره باشد , به نظر غیر طبیعی و ساختگی میرسد .
داشتن عکسهای فعلی توجه به پروفایل کسبوکار گوگل را جلب میکند . نکته جالب در مورد نحوه کار گوگل این است که به هر کسی اجازه پست کردن یک عکس را میدهد . اگر میخواهید خودتان را پست کنید , مطمئن شوید که آنها تا حد ممکن حرفهای هستند .
مشتریان عکسها را پست خواهند کرد , به خصوص اگر شما علاقه داشته باشید . این میتواند a باشد که توجه زیادی را به خود جلب کند یا معماری عجیب و غریب در مورد ساختمان را به خود جلب کند. حتی اگر هیچ کدام از این موارد اعمال نشود , برخی از مشتریان از جایی که هستند عکس میگیرند زیرا این کاری است که انجام میدهند .
تولید محتوا برای کسبوکار شما ضروری است . به جای تمرکز تنها بر داشتن بهترین پاسخ به هر سوال ممکن , ناحیه محلی خود را در نظر بگیرید . محتوای بلاگ که شما قرار میدهید باید شما را به منطقه محلی متصل کند و آنچه در آنجا اتفاق میافتد .
این به معنای پستهای مربوط به جشنها , تعطیلات ویژه , رویدادها , و دیگر چیزهای جامعه محور است. در بدترین حالت , شما افرادی را جذب میکنید که به جامعه محلی علاقه دارند , و این اصلا ً بد نیست . در بهترین حالت , شما به گوگل نشان خواهید داد که ارتباط خوبی با جامعه محلی دارید , که قدرت را افزایش میدهد .