تبلیغات متنی چیست و متن تبلیغات چه تاثیری در جذب مخاطب و تاثیری بر افزایش درآمد و فروش دارد.تبلیغات متنی و لینکهای متنی که بازاریابان برای تبلیغ برند , پیام و محصولات خود استفاده میکنند . اما امروزه تبلیغات متن به طور کلی به تبلیغات متنی که در تبلیغات کلیکی استفاده میشود اشاره میکنند.گوگل تبلیغات متنی را اینگونه تعریف میکند که نوعی از ارتباطات بازاریابی که تبلیغ کنندگان میتوانند برای تبلیغ محصول یا سرویس خود در شبکه گوگل استفاده کنند .برای گوگل , تبلیغات متنی در صفحات نتایج جستجو و در سراسر " شبکه گوگل " از جمله شرکای جستجو , شبکه جستجو و شبکه نمایش ظاهر میشوند.اما برای اینکه تبلیغات متنی موثری داشته باشیم باید با جستجو در اینترنت و کاوش در سایت های معروف و برندهای بزرگ از نوع متن های بکار برده شده درس بگیریم.با تبلیغات متنی جام ارژنگ همراه شوید.
تبلیغات متنی یکی از اثرگذارترین شیوه های رایج تبلیغاتی است که میتواند برای معرفی کالاها و خدمات و معرفی برند شما بکار گرفته شود.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت جمله معروفی دارد که"محتوا پادشاه است"و این نشان دهنده عمق تاثیر محتوا بر مخاطب است.
تبلیغات متنی میتواند از طریق یک جمله کوتاه مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.
اما چگونه میتوانیم از تبلیغات متنی به بهترین روش و شیوه استفاده نماییم؟
تبلیغات متنی در گوگل عبارت است از نشان دادن همان صفحه ای که شما ایجاد و تعریف کرده اید تا در لینک های اول جستجو نشان داده شود.
تبلیغات متنی به سه بخش عنوان (headline) توضیحات (description) و آدرس یا همان url تقسیم میشود.
اگر به دنبال یک راه میگردید که کمتر هزینه کنید و بازدهی بیشتری داشته باشید حتما تبلیغات متنی را بشناسید و از مزایای آن آگاه شوید.
برای اینکه یک تبلیغات متنی موفق و پربازده داشته باشید لازم است نکاتی را مد نظر داشته باشید.
1-برای تبلیغات متنی خود یک عنوان جذاب بنویسید که این عنوان در برگیرنده محتوای کلی کار شما باشد.
2-توضیحاتی که برای تبلیغات متنی مینویسید باید به مزیت های کالا و خدمات شما اشاره کرده و مخاطب را تشویق نماید تا از صفحه سایت شما بازدید کند.
3-حتما از کلیدی خود در عنوان استفاده کنید به عنوان مثال اگر کلیدواژه تبلیغات متنی مد نظر شماست حتما آنرا در عنوان بگنجانید.
4-ساده نویسی یکی از مهمترین جنبه های تبلیغات متنی است که بهتر است از بکاربردن جملات سخت که درک آن برای کاربر دشوار باشد پرهیز نمایید.
5-شناخت مخاطب در تبلیغات متنی بسیار حائز اهمیت است و باید بدانید که مخاطب شما از چه گروه سنی و جنسیت است تا بتوانید متن متناسب با مخاطب را ایجاد نمایید.
6-جملات انگیزشی در تبلیغات متنی باعث برنگیخته شدن احساسات مخاطب و مشتری میشود که باید به بهترین از آن استفاده شود.
تبلیغات متنی بخش جداییناپذیر چشمانداز بازاریابی دیجیتال شدهاست . در این مقاله به بررسی فواید مختلف تبلیغات متنی و چگونگی کمک به کسب و کارها برای رسیدن به مخاطبان هدف خود میپردازیم . از درک اینکه تبلیغات متنی برای بررسی تکامل آن چیست , به دلایلی که تبلیغات متنی در عصر دیجیتال امروز حیاتی است , میپردازیم . علاوه بر این , ما مزایای کلیدی پیادهسازی استراتژیهای تبلیغاتی متن , از جمله افزایش تعامل , شخصی سازی و نتایج قابلاندازهگیری را آشکار خواهیم کرد. از طریق مطالعات موردی , ما داستانهای موفقیت سازمانهایی که تبلیغات متنی را به نفع خود گسترش دادهاند را برجسته خواهیم کرد. در نهایت , ما توصیههای عملی و بهترین روشها برای پیادهسازی تبلیغات متنی در استراتژی بازاریابی شما , و همچنین توصیه برای اجتناب از مشکلات مشترک ارائه خواهیم کرد. بیایید داخل شویم و پتانسیل کامل تبلیغات متن را باز کنیم.
تبلیغات متنی حداکثر پوشش را تضمین میکند , زیرا همه ناشران همه فرمت های تبلیغاتی را قبول نمیکنند , به این معنی که یک کمپین که فقط تبلیغات بصری را نمایش میدهد میتواند نوردهی را محدود کند.هیچ سوالی در مورد تصاویر مانند گرافیک و تصاویر وجود ندارد که تاثیر تبلیغات را افزایش دهد .
مزایای تبلیغات متنی عبارتند از :
راهاندازی آسان است. بدون نیاز به طراحی گرافیکی یا مدیریت تصاویر , آگهیهای متنی تنها به کپی و لینک به صفحات وب فعلی یا صفحات فرود نیاز دارند.
همانطور که تنها به کپی تکیه میکنید , میتوانید نسخه متفاوتی را در تبلیغات راهاندازی کنید تا ببینید کدام یک پاسخ بهتری دریافت میکند .
اجازه کپی بیشتر از یک بنر نمایش و انعطافپذیری بیشتر برای تغییر پیام در هر نقطه دادهشده را میدهد که هم روی موبایل و هم روی رومیزی به خوبی ترجمه میشود . حالا که گوگل به نمایهسازی اول تلفن همراه نقلمکان کردهاست ,تبلیغات متنی یک انتقال سازگار بین دو سیستمعامل ارائه میدهند , و اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما به مخاطبان ما میرسد , صرفنظر از اینکه از کدام دستگاه استفاده میکنند .
تبلیغات متنی باید بگونه ای جذاب و گیرا باشد تا کاربر را جذب نموده تا روی آن کلیک نموده و از محتوا و کم و کیف موضوع با خبر شود در واقع تبلیغات متنی نوعی تبلیغات کلیکی محسوب میشود.
تبلیغات متنی را شاید در وهله اول بتوان دو گونه تصور کرد:
1-تبلیغات در متن یک صفحه از وب سایت مانند عکس و فیلم که در بدنه یک صفحه قرار میگیرد.
2-تبلیغات متنی مانند پیامک کوتاه که روی گوشی تلفن همراه دریافت میشود.
تبلیغات مزایای زیادی دارد از جمله ارزان بودن آن است و همچنین قرار دادن در سایت ها و وبلاگ های بزرگ بصورت کامنت یا نظردهی که میتواند مورد توجه قرار گیرد.
تبلیغات متنی همچنین ویژگیهای خاصی دارد مانند خلاقیت در ایجاد یا انتخاب متن به گونه ای که نظر همگان را بخود جلب کند و کلمات کلیدی مورد نظرمان در آن گنجانیده شود و مهمتر از همه خلاصه گویی از خاصیت های تبلیغات متنی است.
تبلیغات متنی برای بالابردن رتبه یک وب سایت بصورت کلیکی یعنی پرداخت به ازای هر کلیک در گوگل با هزینه کمتری انجام میشود و همچنین در سایر سایت های تبلیغات ارزان یا رایگان میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
تبلیغات پیام متنی تنها راه مناسبی برای گپ زدن با دوستان نیست . همچنین یک ابزار قدرتمند بازاریابی موبایل برای تجارتهای کوچک است . اکثریت قریب به اتفاق مردم یک تلفن همراه دارند و بیشتر آنها از تلفن خود برای ارسال و دریافت پیامهای متنی , که به عنوان پیغامهای متنی نیز شناخته میشوند , استفاده میکنند . مهمتر از همه , کاربران تلفن همراه نسبت به دیگر راههای بازاریابی تلفن همراه , مانند ایمیل یا رسانههای اجتماعی , بیشتر با پیامک درگیر هستند . اغلب کاربران تلفن همراه به تلفنهای خود اجازه میدهند تا هر زمان که یک پیغام متنی جدید میرسد آنها را هوشیار کنند و اکثر این پیامها در عرض چند دقیقه تحویل خوانده میشوند .
با این حال , برخی از صاحبان کسبوکار در مورد استفاده از پیامک به عنوان یک ابزار تبلیغاتی تردید دارند و معتقد هستند که این سکو بیاثر است . در واقع , بهترین خدمات بازاریابی پیام متنی مقرونبهصرفه و آسان برای استفاده و ارائه یک تن ارزش هستند .
بسیاری از شیوههای سنتی تبلیغات به قانون اعداد بزرگ برای موفقیت تکیه دارند. با منفجر کردن پیام بازاریابی تان تا جایی که ممکن است , شما شانس بهتری برای رسیدن به مشتریان احتمالی دارید . این نوع تبلیغات به شما نیاز دارد که پول خود را صرف پیامهای بازاریابی کنید که بسیاری از مصرف کنندگان به سرعت فراموش یا به سادگی نادیده میگیرند .
از سوی دیگرتبلیغات متنی به مصرف کنندگان تکیه دارد . این بدان معناست که مخاطبین هدف شما باید قبل از دریافت پیامها در مورد معاملات و تبلیغات ثبتنام کنند . انتخاب در بازاریابی مزایای بزرگی برای کسبوکار دارد . یکی این است که مصرف کنندگانی که پیامهای شما را دریافت میکنند در حال حاضر به شدت در برند یا محصول شما سرمایهگذاری کردهاند ; در غیر این صورت , آنها به امضا نرسیدند . یکی دیگر این است که شما وقت یا پول را هدر نخواهید داد و باعث آزار مشتریانی میشوید که علاقهای به آنها ندارند .
تبلیغات متنی از عوامل مختلفی برای تعیین اینکه کدام محتوای مرتبط با کاربران هنگام قرار دادن آگهی است , استفاده میکند. تبلیغات متنی مشتریان بالقوه را با اتکا به زمینه مانند محتوای صفحه وب , مکان یا آب و هوا هدف قرار میدهد. یادگیری ماشین میتواند از دانش داده برای هدف قرار دادن و گرفتن این اطلاعات برای تحویل تبلیغ درست به کاربران درست استفاده کند . برای مثال , اگر یک کاربر مقالهای درباره برنامهریزی عروسی بخواند , ممکن است کاربر آگهی لباس عروسی را در صفحه ببیند .
در حالی که تبلیغ کنندگان به طور سنتی هدفگیری رفتاری را انجام دادهاند , یعنی استفاده از دادههای بالقوه مشتری در اطراف عادات مرور و خرید آنها , نگرانیهای فزاینده در مورد حریم خصوصی باعث شدهاست تا تبلیغ کنندگان گزینههای جایگزین پیدا کنند . تبلیغ کنندگان دیگر نباید برای تحویل آگهیهای مربوطه به کوکیها یا سیگنالهای رفتاری تکیه کنند. با استفاده از بینش پیرامون محتوای تبلیغ , شرکتها هنوز میتوانند پیامهایی ایجاد کنند که با مخاطبان پر میشود .
تبلیغات متنی نیز مانند تبلیغات بنر , کاربردهای خود را در تبلیغات آنلاین دارند . آنها میتوانند در ایجاد ترافیک و همچنین کسب فروش مفید باشند . آنها ممکن است نتیجه مشابهی مانند بازاریابی ایمیلی که یکبار انجام شد را نداشته باشند , اما هنوز ابزار سودمندی برای کسب پول نقد است . آگهیهای متنی برای مدتی در اطراف بودهاند . وقتی کلمات " تبلیغات متنی " ذکر میشوند , اغلب افراد به طور خودکار به آگهیهای گوگل فکر میکنند .
آنها در فکر کردن به این روش درست هستند چون گوگل تجارت تبلیغات متنی خود را به یک تجارت چند میلیارد دلاری تبدیل کردهاست. این کار بسیار موفق است که افراد دیگری نیز در تلاش برای تقلید از موفقیت گوگل هستند .
تبلیغات متنی در موبایل:بازاریابان همواره به دنبال راههایی برای بهبود تعامل موبایل با مشتریان هستند. مطالعات متعددی موبایل را به عنوان یک بستر موثر برای خرید رانندگی اثبات میکنند. راضی نگه داشتن مشتریان و نامزد کردن آنها چیزی است که هر برند و کسبوکار میخواهد قهرمان شود .
تعداد رو به رشد مصرف کنندگان تلفن همراه سهولت دسترسی از یک لینک ساده در یک پیام متنی را ترجیح و درک میکنند. سادگی و حضور در همه جا پیامهای متنی , آن را قادر ساختهاست تا به عنوان یک کانال تعامل تجاری به مصرفکننده متمایز ظاهر شود . این برنامه مزایای متعددی را به بازاریابان میدهد که به دنبال درگیر کردن خریداران هدف در دستگاههای تلفن همراه خود هستند , و اطمینان حاصل میکنند که اولویت و راحتی آنها مورد احترام است .
در حالی که بسیاری از بازاریابان هنوز با درگیری همراه بازی میکنند , چندین روند اخیر نشان میدهد که راحتی کلید تعمیق تعامل موبایل و پاسخ به انتظارات مصرفکننده است . پیام متنی یکی از این رویکردهای اثباتشده است و یک استراتژی تعامل بسیار موثر برای بازاریابان تلفن همراه است .
مصرف کنندگان به طور مداوم بر روی دستگاههای تلفن همراه خود قرار دارند و رسیدن به آنها را به یک سکوی آسان تبدیل میکنند .تبلیغات متنی مرتبط با بازاریابی نسبت به میانگین نرخ باز ایمیل که کمی بیش از ۳۰ درصد است , دارای نرخ باز درصد هستند . همچنین , از آنجا که مصرف کنندگان تلفن همراه یک حق ویژه قابلتوجه را در راحتی و سادگی قرار میدهند , پیامهای متنی ممکن است نسبت به سایر رویکردها , مانند ایمیل یا اعلانات برنامه کاربردی , نرخ پاسخ بسیار بالاتر و سریعتر را هدایت کنند.
آگهیهای جستجوی گوگل که اغلب به عنوان آگهیهای متنی گوگل شناخته میشوند , تبلیغات دیجیتال مبتنی بر کلیدواژه هستند که بر روی صفحه نتایج موتور جستجو ( SERP ) براساس جستجوی کاربر ظاهر میشوند .
این تبلیغات را میتوان در سراسر سیستمعامل مختلف در شبکه جستجوی گوگل یافت , از جمله گوگل جستجو , گوگل بازی , گوگل نقشه , تب خرید و حتی در وب سایتهای شریک جستجو . آنها میتوانند در بالا , پایین یا کنار نتایج جستجو ظاهر شوند که با برچسب " حمایتشده " علامتگذاری شدهاند .
آگهیهای جستجوی گوگل بر روی یک مدل پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC ) کار میکنند , به این معنی که تبلیغ کنندگان تنها زمانی پول میدهند که کسی روی آگهی خود کلیک کند . این تبلیغات بسیار موثر هستند چون به کسبوکار اجازه میدهند تا به مشتریان بالقوه که فعالانه به دنبال اطلاعات , محصولات یا خدمات مرتبط هستند , دسترسی پیدا کند. تبلیغ کنندگان بر جنبههای مختلف تبلیغات جستجو خود در گوگل از جمله بودجه , گزینههای هدف, کپی تبلیغاتی و استراتژیهای مناقصه نظارت دارند .
صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل , که SERP نیز نامیده میشود , نتایج متعددی را در صفحه اول خود نشان میدهد و آنها را از بیشترین میزان مرتبط با حداقل رتبهبندی میکند . تا ۷ نتیجه پشتیبانی میشود ( آگهیهای متنی گوگل ) , بقیه نتایج ارگانیک هستند . گوگل تا ۴ آگهی متنی در بالای SERP و تا ۳ آگهی در پایین نمایش میدهد . گاهی اوقات هیچ آگهی نشان نمیدهد اگر پرس و جو جستجو خیلی جا گیر باشد .
بر خلاف دیگر کانالهای تبلیغاتی , آگهیهای جستجوی گوگل کاربران را به خرید چیزی که نیازی به آن نداشتند , هل نمیدهند . بلکه زندگی کاربران را آسانتر میکند تا دقیقا ً محصولاتی را که به دنبالش هستند نشان دهند .
قصد خرید کاربران در گوگل به مراتب بیشتر از کاربران فیس بوک , اینستاگرام یا توییتر است . به همین دلیل است که باید در گوگل تبلیغ کنید . شما باید محصول یا سرویس خود را در مقابل کاربران قرار دهید تا به دنبال آن بگردید .
برای مثال , ممکن است کلمه کلیدی "سئو ارزان" را آپلود کرده باشید . بسته به نوع مطابقت , درخواست جستجوی " سئو ارزان در تهران " کلید واژگان شما را تحریک خواهد کرد . کلید واژه شما به نوبه خود یک آگهی متنی را ایجاد خواهد کرد که شما به طور خاص برای تبلیغ شغل سئو ارزان خود نوشتهاید .
کلمات کلیدی مهمترین بخش حساب آگهیهای گوگل هستند . به این ترتیب میتوانید درخواستهای کاربران را شنود کنید . احتمالا تعجب میکنید که چگونه کلمات کلیدی گوگل را جستجو کنید از کجا میدانید چه کلیدواژه ای باید به حساب خود آپلود کنید؟ مشتریان بالقوه جستجو از چه چیزی بیشتر استفاده میکنند ؟ راههای مختلفی وجود دارد که میتوانید این اطلاعات را به دست آورید .
هیچکس بهتر از شما کسبوکار شما را نمیداند . بنابراین با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کسبوکار خود شروع کنید و فکر میکنید کاربران ممکن است در هنگام تحقیق درباره محصولات خود به دنبال آن باشند . سپس , کلمات کلیدی خود را با جستجوی ساده آنها در گوگل به تست بگذارید . براساس نتایج و تبلیغاتی که پیدا خواهید کرد ایده تناسب کلمات کلیدی و مهمتر از همه رقابتی که با آن روبرو خواهید شد را خواهید داشت .
اگر چنین احساسی دارید , ممکن است بخواهید به مرحله دوم که در بالا ذکر شد بروید و چندین جستجو در گوگل انجام دهید . از جستجوهای گسترده شروع کنید و کمی دقیقتر بروید . به آگهیهای متنی که پیدا میکنید نگاه کنید . به کلماتی که در تیتر روزنامهها استفاده میکنند نگاه کنید . این کلمات کلیدی است که باید استفاده کنید .
تبلیغات متنی نوعی تبلیغات هستند که به صورت یک بلوک کوتاه متن در صفحه وب ظاهر میشوند . این متن معمولا ً شامل یک تیتر , یک پیام کوتاه , و یک لینک به وب سایت اگهی دهنده است . تبلیغات متنی راهی موثر برای ترویج محصولات و خدمات آنلاین هستند و میتوانند هم در موتورهای جستجو و هم در وب سایتها استفاده شوند .
هنگامی که در موتورهای جستجو استفاده میشود , آگهیهای متنی در بخش " نتایج پشتیبانی شده " در بالا یا پایین صفحه ظاهر میشوند . وب سایتهایی که تبلیغات متنی را نمایش میدهند معمولا ً از طریق یک شبکه تبلیغاتی مانند گوگل AdSense این کار را میکنند . زمانی که کاربر از یک وب سایت که بخشی از شبکه است بازدید میکند , شبکه آگهیهای متنی مرتبط را براساس محتوای سایت سرو میکند . تبلیغات متنی میتواند راهی موثر برای رسیدن به مشتریان بالقوه باشد , اما باید به طور متوسط برای اجتناب از کاربران سرسخت با تبلیغات زیاد استفاده شود .
تبلیغات متنی یکی از محبوبترین انواع تبلیغات آنلاین هستند . آنها ساده , ساده و آسان هستند . همچنین تبلیغات متنی در رسیدن به مشتریان بالقوه بسیار موثر هستند . آنها بیشتر توسط افرادی دیده میشوند که به آنچه که باید ارائه دهند علاقه دارند چون اغلب در نزدیکی محتوای مربوطه قرار میگیرند . علاوه بر این , تبلیغات متنی نسبت به دیگر انواع تبلیغات آنلاین ارزانتر هستند و آنها را به یک گزینه عالی برای کسب و کارهای کوچک و کسب و کارهای نوپا تبدیل میکنند. به طور کلی , تبلیغات متنی مزایایی را ارائه میدهند که آنها را ابزاری ارزشمند برای هر کسبوکار میسازد .
اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید هستید , تبلیغات متنی گزینه خوبی هستند . با تبلیغات متنی , تنها چیزی که شما نیاز دارید یک تیتر کوتاه و چند خط کپی است . نیازی به ایجاد بصری پیچیده یا مقابله با مشکلات طراحی صفحه فرود جدید نیست . بعلاوه , تبلیغات متنی بسیار انعطافپذیر هستند . شما میتوانید به راحتی کپی خود را منتشر و مخاطبان مختلف را با پیامهای مختلف هدف قرار دهید . و بهتر از همه , تبلیغات متنی نسبتا ً ارزان هستند , بنابراین شما میتوانید بدون شکستن بانک شروع کنید . بنابراین اگر به دنبال راهی ساده و موثر برای رسیدن به مخاطبین هدف خود هستید , آگهیهای متنی ارزش بررسی دارند .
مزیت دیگر استفاده از تبلیغات متنی این است که آنها با دستگاههای موبایل و رومیزی سازگار هستند . این به خاطر این واقعیت است که تبلیغات متنی به تصاویر یا دیگر تصاویر وابسته نیستند , که اغلب دیدن آنها روی صفحههای کوچکتر دشوار است . در نتیجه , تبلیغات متنی شما همیشه واضح و آسان خواهد بود , مهم نیست که آنها کجا دیده میشوند .
حالا که میدانید آگهی متن چیست , مهم است که سه بخش مورد نیاز آگهی متن را درک کنید : تیتر , کپی بدن , و نشانی اینترنتی نمایشگر . تیتر باید توجه و مرتبط با محصول یا سرویس تبلیغاتی باشد . نسخه بدنه باید اطلاعات بیشتری در مورد پیشنهاد ارائه دهد , و نشانی اینترنتی باید خواننده را به سایت مناسب ببرد . با این سه عنصر میتوانید یک آگهی متنی موثر ایجاد کنید که به افزایش نرخ تبدیل شما کمک میکند .
نشانی اینترنتی نمایشگر نشانی وب است که در یک آگهی متنی نشانداده شدهاست . مهم است که یک نشانی اینترنتی نمایش داشته باشیم که دقیق و مرتبط با نشانی اینترنتی مقصد باشد , که صفحه وب واقعی است که تبلیغ به آن منجر میشود . نشانی اینترنتی نمایش نیز باید کوتاه و آسان باشد . پروتکل در نشانی اینترنتی نمایشگر نیز بهترین عمل است , زیرا به نشان دادن امنیت وب سایت کمک میکند . همه این عوامل برای در نظر گرفتن زمان ایجاد آگهی متنی مهم هستند , چون نشانی اینترنتی نمایش نقش کلیدی در اثربخشی و نرخ کلیک کردن آگهی ایفا میکند .
تیتر آگهی مهمترین بخش یک آگهی متنی است , زیرا اولین چیزی است که مشتریان بالقوه میبینند . یک تیتر موثر باید واضح , مختصر و دقیق باشد . همچنین باید محتوای تبلیغ را به طور دقیق منعکس کند تا خوانندگان بدانند چه انتظاری باید داشته باشند . از جمله تماس با اقدام در تیتر نیز اغلب موثر است , زیرا خوانندگان را تشویق میکند که گام بعدی را بردارند . به طور کلی , این تیتر کلید دریافت مشتریان بالقوه برای خواندن بقیه تبلیغ است , بنابراین اطمینان حاصل کنید که برخی از آنها به آن فکر کنند !
متن بدنه تبلیغات متنی باید مختصر باشد و جزئیات بیشتری در مورد آنچه ارائه میکنید , ارائه دهد . لحن کلی توصیف آگهی باید مثبت و متقاعد کننده باشد . تماس با اقدام ( cta ) باید به خواننده بگوید که شما میخواهید در آینده چه کار کنند , مانند " برای یادگیری بیشتر اینجا کلیک کنید . "
هر کمپین تبلیغاتی موفق بر روی نسخه بزرگی ساخته شدهاست . چه شما یک کهنهکار حرفهای از تبلیغات آنلاین باشید و چه تازه شروع به کار کنید , نوشتن آگهیهای متنی جذاب میتواند یک چالش باشد . با این حال , هنگامی که نوشتن آگهیهای متنی مطرح میشود , چند نکته حرفهای وجود دارد که میتوانند به شما کمک کنند عناوین و توضیحاتی بنویسید که توجه را جلب کرده و نتایج را کسب کنند .
قبل از اینکه حتی شروع به نوشتن کنید , کمی وقت صرف کنید تا به این فکر کنید که میخواهید به چه کسی برسید .