راهکار تبلیغات(30 راهکار تبلیغاتی)برای کسب و کار

راهکار تبلیغاتی

راهکارهای تبلیغاتی برای کسب درآمد

راهکار تبلیغاتی در اینترنت فراوان است در این صفحه 30 راهکار تبلیغاتی بصورت مختصر برایتان فراهم گردیده که میتواند مفید باشد.
ایجاد یک برنامه تبلیغاتی موثر برای یک کسب‌وکار کوچک برای موفقیت ضروری است . این کار نیازمند درک دقیق از مخاطبین هدف , بهترین پلت فرم برای رسیدن به آن‌ها و یک پیام روشن است که با نیازها و خواسته‌های آن‌ها هماهنگ است .
مخاطبان ممکن است در معرض تبلیغات بی‌پایان در حوزه‌های دیجیتال و چاپی قرار گیرند . همانطور که رقابت شدید می‌شود , برندها باید جنبه‌های متعددی را برای اطمینان از عملکرد کسب‌وکار هموار به کار برند.
تبلیغات ابزار یا پیام‌هایی دریافت می‌کنند که از طریق تبلیغات یا بازاریابی فرستاده می‌شوند . از این ارتباطات برای ایجاد آگاهی , تمایل و علاوه مخاطبان فعلی و مشتریان بالقوه استفاده می‌شود . تبلیغات می‌تواند از سوی سازمان‌های دولتی و غیردولتی , کسب و کارها , سازمان‌ها و افراد باشد .

<

با تبلیغات بهتر محصولات خود را بفروشید

آیا مخاطبین شما درباره وجود محصول شما و چگونگی حل مشکل می‌دانند؟
مزایای اولیه تبلیغات شامل آگاهی از ساختمان در مورد وجود محصول و گسترش کلمه میان خریداران بالقوه است . تحقیقات نشان می‌دهد که تبلیغات می‌توانند آگاهی از برند را تا ۸۰ % افزایش دهند .
ایجاد آگاهی تفاوت‌های محصولات را از بقیه بازار نشان می‌دهد . به همین ترتیب پیشنهادها و تخفیف‌های محدود نیز می‌توانند ارتقا یابند , در حالی که پاسخ‌های سریع مشتریان و بینش آن‌ها نیز ارائه می‌شود.
علاوه بر فروش , آگاهی از محصول می‌تواند مشتریان را نیز برای ارجاع به برند جذب کند.
تبلیغات همچنین می‌توانند در رسانه‌های اجتماعی اجرا شوند که زمان و تلاش کمتری برای ایجاد و کسب کشش دارند .
همانطور که بازار رشد می‌کند , رقابت هم همینطور . نرخ گسترش کسب‌وکار , تنظیم خود را برای برندها ضروری ساخته‌است . این امر همچنین منجر به ظهور محصولات مشابه بی‌پایان در بازار شده‌است . با این حال , تبلیغات پایدار به مدیریت نیروهای رقابتی در بازار کمک می‌کند .
این امر باعث می‌شود که تبلیغات یک عامل متمایز بین برندها باشد که پایگاه مخاطبان بالایی دارند و آن‌هایی که نیستند . این امر مستلزم استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه و تبلیغاتی است. برجسته کردن خدمات مانند راه‌حل‌های پشتیبانی مشتری نیز می‌تواند برند را از هم جدا کند .
تبلیغات سفارشی و خاص مخاطب با اضافه کردن ارزش شگفت‌انگیز هستند . در حالی که تبلیغ نشان می‌دهد که راه‌حل ارزش افزوده و همچنین فروش و درآمد را افزایش می‌دهد . یک مطالعه همچنین نشان می‌دهد که جایابی آگهی و هدف‌گیری مخاطب , ابزارهای بهینه‌سازی بالایی هستند که امروزه توسط تبلیغ کنندگان نمایش داده می‌شوند .


تبلیغات چاپی می‌توانند شامل عکس , متن , یا هم‌کاری تحریریه با روزنامه‌ها , مجلات , یا نشریات چاپی باشند.

اجاره غرفه در یک نمایشگاه تجاری یا یک رویداد خاص دیگر که مربوط به صنعت شما است . برخی رویدادها همچنین تابلوها را پست می‌کنند یا مواد بازاریابی را برای حامیان مالی توزیع می‌کنند.

کسب و کارهای کوچک که سعی در افزایش ترافیک پا یا بازار در یک منطقه خاص دارند ممکن است از پست کردن آگهی‌ها یا رد کردن تبلیغات شخصی سود ببرند .

تماس سرد شامل تماس تلفنی با مصرف کنندگان است. این امر به ویژه برای شرکت‌های b2b و آن‌هایی که محصولات با ارزش بالا می‌فروشند , رایج است.

محصولات تبلیغاتی مانند کیف , کلاه و لیوان با لوگوی شرکت خود خریداری کنید تا از آن به عنوان تبلیغات استفاده کنید . آن‌ها را به عنوان جایزه و یا تحویل آن‌ها در رویداده‌ای ویژه برای افزایش دید برند پیشنهاد کنید.

یک برنامه بازاریابی ارجاعی برای مشتریان ایجاد کنید تا دیگران را به کسب‌وکار خود ارجاع دهید . این امر ممکن است شامل ارائه تخفیف , پول نقد و یا محصولات رایگان به کسانی باشد که مشتریان جدید را به شما می‌فرستند .

کسب و کارهای محلی و آنلاین می‌توانند از تبلیغات آنلاین سود ببرند . چندین گزینه برای کمک به جذب مشتریان جدید با تبلیغات پرداخت‌شده وجود دارد .

seo شامل به روز رسانی وب سایت شما برای برجسته‌تر کردن آن در موتورهای جستجو است. این می‌تواند شامل اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط , به روز رسانی محتوای مفید , و بهبود کد نهایی برای بهبود دسترسی سایت شما باشد .

همچنین می‌توانید تبلیغات را از طریق گوگل خریداری کنید تا ترافیک وب سایت را افزایش دهید . زمانی که افراد یک جستجوی گوگل را در ارتباط با کسب‌وکار شما انجام می‌دهند , سایت شما ممکن است به عنوان لیست پشتیبانی شده در بالای صفحه ظاهر شود .

به روز رسانی پروفایل کسب‌وکار گوگل و دیگر شاخه‌های کسب‌وکار مانند Yelp . این سکوها عموما ً رایگان هستند , اما شما همچنین می‌توانید برای لیست‌های حمایت‌شده پرداخت کنید .

تبلیغات Retargeting به شما این امکان را می‌دهد که مشتریانی را هدف قرار دهید که قبلا ً خریداری و یا با وب سایت شما کار کرده‌اند .

در بازارهای تجارت الکترونیک مانند آمازون و etsy , شما می‌توانید لیست‌های حمایت‌شده را خریداری کنید تا به محصولات خود در نتایج جستجو کمک کنید .

شریک وبلاگ نویسان مرتبط با صنعت شما برای داشتن آن‌ها در اطراف صنعت شما و یا ارائه مطالب .

بسیاری از پادکست‌های مشهور همچنین تبلیغات صوتی برای محصولات و خدماتی ارائه می‌دهند که ممکن است برای شنوندگان خود درخواست استیناف بدهند .

شما همچنین می‌توانید میزبان giveaways یا مسابقاتی در سایت خود یا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی , یا مشارکت با وبلاگ نویسان یا influencers مرتبط با صنعت خود باشید .

بازاریابی ایمیلی شامل ارسال پیام به افرادی است که برای دریافت به روز رسانی ثبت‌نام کرده‌اند . شما حتی می‌توانید با هم‌کاری با دیگر برندها یا خبرنامه‌ها به مشتریان اضافی برسید و آگاهی از برند را افزایش دهید .

آگهی‌های نمایش معمولا ً شامل عکس‌ها و متن هستند , و در بالای یا نوار کناری وب سایت‌های محبوب ظاهر می‌شوند .

آگهی‌های بومی به طور خاص برای مطابقت با شکل محتوای یک سایت یا برنامه کاربردی خاص ساخته می‌شوند .

رسانه‌های اجتماعی فرصت‌های بیشتری برای تبلیغات آنلاین ارائه می‌دهند . هر پلت فرم آگهی خاص خود را دارد , اما در اینجا برخی از دسته‌بندی‌های اصلی که کسب و کارها باید بدانند آورده شده‌است .

تبلیغات تصویری ممکن است شامل یک پست اینستاگرام یا عکس فیس بوک باشد که براساس آنچه می‌خواهید هدف قرار دهید به یک گروه خاص رانده می‌شود .

آگهی‌های ویدیویی نیز در بسیاری از برنامه‌ها و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک , اینستاگرام و یوتیوب موجود هستند .

Carousels تبلیغات رسانه‌های اجتماعی هستند که شامل چندین عکس یا ویدئو هستند که افراد می‌توانند از آن‌ها عبور کنند .

پست‌های تحت حمایت معمولا ً با پست رسانه‌های اجتماعی ارگانیک آغاز می‌شوند. اما شما می‌توانید پول بدهید تا آن‌ها را به افراد اضافه کنید . هر سکو دارای فرآیند و قواعد خاص خود برای این نوع تبلیغ است .

Platforms مانند فیس بوک به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهند تا تبلیغات اسلاید اسلاید نمایشی را نمایش دهند که داستان طولانی‌تر از یک عکس ساده است .

تبلیغات جمع‌آوری به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پیشنهادهای خود را به شیوه‌ای یکپارچه و همه‌جانبه نشان دهند . پیروان می‌توانند به راحتی برای دیدن محصولات مختلف و خرید و یا ثبت‌نام برای به روز رسانی ‌ها در داخل سکو , به داخل حرکت کنند .

برنامه‌های Messenger مانند فرستاده فیس بوک به کسب و کارها اجازه می‌دهند تا با ارسال مستقیم پیام به مصرف کنندگان تبلیغ کنند.

تبلیغات تعاملی برای افزایش تعامل رسانه‌های اجتماعی با فراهم کردن چیزی سرگرم‌کننده و قابل‌استفاده در خوراک آن‌ها طراحی شده‌اند . برای مثال , شما ممکن است یک بازی کوچک و یا آزمونی ارائه دهید که افراد می‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند تا اطلاعات بیشتری در مورد پیشنهادهای شما کسب کنند .

مبارزات انتخاباتی Influencer شامل ارسال پیام‌های حمایت‌شده به پیروان یک of برجسته در صنعت شما است . شرایط براساس اینکه با چه کسی کار می‌کنید متفاوت است. و چندین برنامه و نهاد وجود دارد که افراد را به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی تاثیرگذار با برنده‌ای مربوطه متصل می‌کنند.

هنگام ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی محلی برای رسیدن به مردم در منطقه جغرافیایی شما , این ایده‌های بازاریابی پرداخت‌شده و رایگان ممکن است کمک کنند .

تبلیغات چاپی محلی ممکن است شامل یک بنر یا بروشور کوچک در روزنامه محلی شما , یا یک ویژگی پرداخت‌شده در مجله‌ای باشد که در جامعه شما توزیع شده‌است .

رویدادهای شهر خود را در نظر بگیرید که مخاطب هدف شما ممکن است از گردش‌های گلف گرفته تا رژه برود . پشتیبانی ممکن است شامل تابلوها , فضای غرفه , یا قرار دادن در کیسه‌های هدیه یا لطف باشد.

بسیاری از مصرف کنندگان محلی هنوز از صفحات زرد برای یافتن تجارت‌های محلی مرتبط با نیازهایشان استفاده می‌کنند . برای افزایش تماس‌ها و یا بازدید از این کتاب و یا آنلاین , مکان برجسته‌ای خریداری کنید.


معرفی 50 راهکار تبلیغاتی

بهترین راه تبلیغات موفق برای کسب‌وکار شما راه‌های خلاقانه و ایده‌های خارج از کادر برای گرفتن کسب‌وکار کوچک یا محلی شما در سطح بعدی وجود دارد و هدف این راهنما این است که به شما انگیزه دهد که این کار را انجام دهید . به خواندن ادامه دهید و سپس یک , دو یا سه نکته را امروز امتحان کنید تا کسب‌وکار خود را ارتقا دهید .
۱. در بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) وب سایت خود را بهینه کنید تا ترافیک با کیفیت بالا را از موتورهای جستجو دریافت کنید . این باید با یک برنامه وبلاگ نویسی منظم برای حداکثر نتایج ترکیب شود . اگر به کمک در بهینه‌سازی موتور جستجو نیاز دارید , از ما بخواهید تا به شما در رتبه‌بندی نتایج موتورهای جستجو کمک کنیم !
۲. آگهی‌های گوگل با تمرکز کلید واژه مناسب و درک مخاطبان هدف شما , آگهی‌های گوگل می‌توانند خط پایین خود را به طور چشمگیری از محصولات یا سرویس‌های شما افزایش دهند .
۳. در اینجا یک توصیه عالی برای ترویج کسب‌وکار خود ارائه دهید : یا محصولات یا خدمات خود را به یک دلیل ارزشمند اهدا کنید و نام کسب‌وکار خود را به افراد جدید در حین انجام یک کار خوب به دست آورید .
۴. آگهی‌های فیس بوک اگر از فیس بوک برای تبلیغ کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید , سیستم تبلیغاتی آن‌ها را امتحان کنید تا علاقه و مشترکین بیشتری به صفحه داشته باشید . برای کم‌تر از ۵ دلار در روز , می‌توانید برند خود را در صفحه فیس بوک خود در مقابل دیگران قرار دهید . دیگر رسانه‌های اجتماعی نیز شروع به انجام این کار می‌کنند , پس مراقب باشید !
۵.یک راه عالی برای رسیدن به ترافیک آنلاین سازگار برای ارزان , پیوستن به مخلوط است . تبلیغ کسب‌وکار شما آسان است و مردم را به محتوای آنلاین شما می‌رساند .
۶. اگر شرکت شما یک وب سایت ندارد , یک وب سایت واقعا ً می‌تواند در هنگام خواب کسب‌وکار شما را تبلیغ کند . امروز این اتفاق میفتد .
۷. تهیه لیست شما از طریق بازاریابی ایمیلی یک صنعت بزرگ با موفقیت اثبات‌شده بسیاری است . با پرسیدن آدرس ایمیل یک نفر شروع کنید و آن را از آنجا بگیرید .
۸. شرکت در نمایشگاه تجاری تقویم را بررسی کرده و ببینید چه نمایش‌های تجاری ممکن است به شهر بیایند . دیگر صاحبان کسب‌وکار محلی را بشناسید و محصولات خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید . راه‌های مختلفی برای ارتقا کسب‌وکار شما در این نمایش‌ها وجود دارد و مشتریان احتمالی را به دست می‌آورد .
۹. شبکه به طور محلی به رویداده‌ای شبکه‌ای و دیگر جلسات حرفه‌ای در جامعه شما می‌رود . کسب‌وکار محلی خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید و اطلاعات آن‌ها را جمع‌آوری کنید .
۱۰. شروع گروه MEETUP a . گروه a یک روش ارزان و موثر برای جمع‌آوری افراد در اطراف یک علاقه مشترک است . ارتباط با مشتریان احتمالی ایجاد کنید و سپس محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید . همچنین می‌توانید این را با بازاریابی ایمیلی جفت کنید!
اگر تصمیم می‌گیرید از این تکنیک تبلیغاتی برای ارتقای کسب‌وکار خود استفاده کنید , دقت کنید که ابتدا بر روی ایجاد ارتباط تمرکز کنید . در غیر این صورت , جامعه را به برند خود تبدیل خواهید کرد.
۱۱. مسافران پست خواهان چند نکته دنیای واقعی برای ارتقای کسب‌وکار شما هستند ? به کافه‌ها , مدارس , و کسب و کاره‌ای محلی خود بروید و یک مسافر را در مورد کسب‌وکار خود در بخش bulletin پست کنید .
۱۲. با وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید و وبلاگ نویسان بانفوذ را در رسانه‌های اجتماعی در صنعت کسب‌وکار خود پیدا کنید و سپس از آن‌ها بخواهید محصول یا سرویس شما را بررسی کنند . یک بررسی عالی می‌تواند به شما تبلیغات زیادی بدهد .
همچنین برای وب سایت شما خوب است که به سایت آن‌ها متصل شوید . Backlinking می‌تواند ترافیک شما را در موتورهای جستجوی اصلی افزایش دهد .
۱۳. گرفتن linkedin نه تنها می‌تواند کسب‌وکار شما را برای حساب linkedin امضا کند , بلکه این شبکه وب سایت‌های ارتباط جمعی حرفه‌ای نیز به شما اجازه می‌دهد تبلیغات تجاری هدفمند را اجرا کنید . بسیاری از مردم فکر می‌کنند که این یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار شماست .
۱۴. شبکه‌های آنلاین مبتنی بر جامعه شاخه‌های محلی را بررسی کنید , مکانی عالی برای ملاقات با افراد جامعه شما است که همان علایق شما را به اشتراک می‌گذارند . گروهی پیدا کنید که به کسب‌وکار شما نیاز دارد .
۱۵. خدمات مبتنی بر مکان کسب‌وکار خود را به خدمات مبتنی بر مکان مانند مکان‌های گوگل , چهار ضلعی و چک فیس بوک تحویل می‌دهند تا به راحتی به صورت آنلاین پیدا شوند .
۱۶. انتشار این قطعات روابط‌عمومی در به اشتراک گذاشتن موفقیت کسب‌وکار شما یا تاثیر مثبت آن بر جامعه ارزشمند است . مطبوعات خود را به رسانه‌ها منتقل کنید . این راه خوبی برای پیشبرد کسب‌وکار شما است .
۱۷. با رسانه‌های محلی خود تماس بگیرید و به روزنامه محلی یا ایستگاه تلویزیونی خود دسترسی پیدا کنید و داستانی درباره کسب‌وکار خود با آن‌ها بنویسید . اغلب خبرنگاران در جستجوی داستان‌های محلی بزرگ هستند . این یکی از راه‌هایی است که برای مردم مسن‌تر تبلیغ می‌کند چون آن‌ها عاشق انتشارات هستند .
۱۸. تیم CROSS با یک کسب‌وکار مکمل ارتقا یافته و محصولات یکدیگر را با مشتریان به اشتراک می‌گذارد . با هم‌کاری درست می‌توانید هر دو برند خود را تقویت کنید .
۱۹. کارگاه‌ها و سمینارها را آموزش دهید تا به کتابخانه محلی یا مرکز اجتماعی خود دسترسی پیدا کنید و به شما پیشنهاد دهید که مهارت خود را به خوبی آموزش دهید . انجام این کار به شما فرصت رایگان می‌دهد تا کسب‌وکار خود را ارتقا دهید و دانش خود را به اشتراک بگذارید .
۲۰. سخنرانی عمومی دادن سخنرانی فرصتی عالی برای به رسمیت شناختن و احترام عموم است . فرصت‌هایی برای خروج از منطقه راحتی خود پیدا کنید و متوجه شوید . این یکی از راه‌هایی است که می‌توانید کسب‌وکار خود را به صورت آفلاین تبلیغ کنید .
۲۱. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی کسب‌وکار شما را در تویی‌تر , فیس بوک , Pinterest , یا سایر رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کند و شروع به اشتراک گذاری می‌کند . محتوای جالب را به اشتراک بگذارید , با دیگران درگیر شوید و پیشنهادهای عالی ارائه دهید . این یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار شما است زیرا بسیاری از مردم به رسانه‌های اجتماعی تکیه می‌کنند .
۲۲. یک محاکمه آزاد می‌خواهد بداند چطور کسب‌وکار شما را در آنجا به دست آورد ? هیچ چیز علاقه مردم را بهتر از ترویج کسب‌وکار شما با یک آزمایش آزاد یا یک نمونه آزمایشی آزاد نمی‌کند . یک راه ارزان و کم‌هزینه برای شما پیدا کنید تا چیزی را به طور رایگان به شما بدهد .
۲۳. درخواست ارجاع به مشتریان فعلی خود و یا مشتریانی که در گذشته با آن‌ها کار کرده‌اید را بپرسید که از ارجاع خوشتان می‌آید . شما همچنین می‌توانید یک پاداش بدهید اگر آن‌ها به کسی مراجعه کنند . دقت کنید که مطابق با قوانین مربوط به حق‌الزحمه ارجاع باشید .
۲۴. بازاریابی محتوا می‌خواهد بداند چگونه یک کسب‌وکار را برای جمعیت جوان‌تر تبلیغ کند ? ایجاد یک وبلاگ و ارسال منظم یک روش عالی برای تبدیل شدن به یک رهبر قابل‌اعتماد در صنعت شماست .
۲۵. تبلیغات چاپی سعی در قرار دادن آگهی در روزنامه یا مجله هدف شده دارند . تبلیغات چاپی می‌تواند زمانی که به درستی هدف قرار می‌گیرند بسیار موفق باشد . این یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار شما به جمعیت قدیمی‌تر است .
۲۶. به مردم کوپن بدهید دوست دارند معامله کنند, و کوپن‌ها راهی آسان برای گرفتن تلفن و تماس با شما یا ورود به فروشگاه هستند.این راه خوبی برای تبلیغ آنلاین کسب‌وکار تان در لیست خبرنامه ایمیل شماست.
۲۷. تبلیغ یک فروش می‌خواهد یکی از بزرگ‌ترین راه‌های ارتقای کسب‌وکار شما را بداند? تخفیف بدهید و مردم را به خرید ترغیب می‌کنند.ترکیب کردن با تبلیغات فیس بوک چیز خوبی است.
۲۸. معامله با سایر کسب و کارهایی که این روزها می‌توانید با آن‌ها معامله کنید.ماساژ برای طراحی گرافیک.نوشتن برای نجاری.با برخی روش‌های خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن خدمات خود آشنا شوید.
۲۹. اسپانسر یک تیم مشاوره تبلیغاتی عالی برای کسب‌وکار شما? گرفتن لوگو و نام تجاری شما در تیم محلی لیگ کوچک راه خوبی برای کمک به کودکان و دیدن آن‌ها است.
۳۰. یک مسابقه برگزار کنید یک آیپد رایگان را کنار بگذارید.افراد ایمیل یا شماره‌تلفن خود را به شما می‌دهند و سپس پی‌گیری کنید.اطلاعات تماس ارزش زیادی دارد.همچنین می‌توانید از این روش به عنوان راهی برای افزایش فهرست signup ایمیل خود و ورود به بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
۳۱. روی پیغام خود کلماتی که استفاده می‌کنید کار کنید و پیامی که به اشتراک می‌گذارید برای موفقیت حیاتی است.استخدام یک copywriter یا مرتب سعی کنید پیام خود را بهتر کنید.
۳۲. دستیابی به هیچ چیز آسان‌تر از یک کسب‌وکار غیر پاسخگو, مشتریان را می‌ترساند.به ایمیل و تماس‌های تلفنی فوری پاسخ دهید.
۳۳. یادداشت تشکر بنویسید - شما ارسال یک پیام تشکر یا دست‌نویس به مشتریان ارزشمند راهی عالی برای ایجاد وفاداری و کسب و کاره‌ای تکراری است.
۳۴. کارت‌های کسب‌وکار خود را ارتقا دهید اگرچه همه چیز دیجیتالی شده‌است, کارت‌های تجاری بخش مهمی از تبلیغات هستند.کنت خود را بگیرید.
۳۵. اجاره یک بیلبورد یک آگهی بیلبورد می‌تواند با پیام و تصویر صحیح بسیار تاثیرگذار باشد.
۳۶. ایجاد لباس لوگو چه شما یک تی‌شرت یا کلاه بیسبال با لوگوی تجاری خود بر روی آن طراحی کنید, این قطعات لباس روش‌های عالی برای گرفتن نوردهی هستند.
۳۷. میزبان یک رویداد که مردم عاشق احزاب و رویدادها هستند, بنابراین آن را برای میزبانی یک رویداد در محل کسب‌وکار خود برنامه‌ریزی کنید.
۳۸. ارائه حوزه خدمات مشتری بزرگ همه سوالات را با هماهنگی و صبر بالا.همیشه به مشتریان لبخند بزنید و کسب‌وکار شما رشد خواهد کرد.
۳۹. از انجمن‌های آنلاین استفاده کنید و فروم های آنلاین را در موقعیت کسب‌وکار خود پیدا کنید و به طور منظم مشارکت کنید.به سوالات پاسخ دهید و قدرت کسب کنید.
۴۰. آگهی‌های عمومی حمل‌ونقل عمومی اگر در یک منطقه بزرگ شهری زندگی می‌کنید, کسب‌وکار خود را در یک اتوبوس شهری یا قطار برای نوردهی انبوه تبلیغ کنید.
۴۱. اتومبیل خود را نشان دهید که آیا یک وسیله نقلیه تجاری دارید یا نه, لوگوی تجاری خود را در کنار اتومبیل خود با شماره‌تلفن روشن یا آدرس وب سایت قرار دهید.
۴۲. امضاهای ایمیل اطمینان حاصل می‌کنند که امضاهای ایمیل شما حاوی اطلاعات تماس برای کسب‌وکار شما هستند.این کار شناخت بیشتر مردم در مورد پیشنهاد شما را آسان می‌کند.
۴۳. تبلیغات YELP کسب‌وکار خود را بلند کرده و با فریاد دویدن.مشتریان کسب‌وکار شما را بررسی خواهند کرد و با بازبینی‌های مثبت, ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو و نتایج جستجو به طور پیوسته در آن جریان خواهد داشت.
۴۴. بازاریابی مستقیم نامه قدرت بازاریابی مستقیم پست بسیار زیاد است.مخاطبین هدف خود را پیدا کنید, پیغام خود را ارسال کنید, ایمیل بفرستید و پاسخ را آنالیز کنید.
۴۵. آگهی‌های رادیویی یک رادیو تبلیغ راهی عالی برای هدف قرار دادن مناطق جغرافیایی و رسیدن به افراد زیادی است.
۴۶. اگر اطلاعات هوشمند و جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید, یک برنامه رادیویی پادکست راه‌اندازی کنید.شما به راحتی می‌توانید به یک نسل جدید از حضار برسید.همچنین می‌توانید رابطه بهتری با مخاطبین فعلی خود ایجاد کنید.
۴۷. تبلیغ در برنامه‌های تلفن همراه بازار موبایل بسیار بزرگ است.فضای آگهی را روی برنامه‌های مختلف پیدا کنید که با صنعت و مخاطبین شما هماهنگ هستند.
۴۸. راه‌اندازی یک کانال یوتیوب یک سرویس ویدیویی شماره یک آنلاین است و آزاد است تا با بازاریابی دیجیتال شروع شود.چند ویدئو ایجاد کنید و کسب‌وکار خود را به اشتراک بگذارید.
۴۹. انتشار آنلاین مقاله تان به صورت آنلاین یکی از بهترین ایده‌ها برای ترویج کسب‌وکار و با هزینه بسیار پایین است.به وب سایت یا مجله آنلاین بروید که اخبار را در صنعت شما به اشتراک می‌گذارد و تجربه خود را از طریق نوشتن به اشتراک می‌گذارد.
۵۰. تبلیغ در تلویزیون یک آگهی تلویزیونی به شما این فرصت را می‌دهد که چیزی ایجاد کنید که بینندگان را درگیر کند و به خانه آن‌ها برسد.

از سایر بخش های سایت بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ