سئو لینکدین بهترین ابزار تبلیغات ارزان

سئو لینکدین یکی از روش های مهم تبلیغات ارزان است که در عین حال یک استراتژی مهم برای سئو ارزان است.لینکدین یکی از قویترین شبکه های اجتماعی تبلیغات است.

با این راهنمای بهینه سازی برای سئو لینکدین , میتوانید نگاه کاربران را به سوی خود جذب کرده و کسب درآمد نمایید . سئو لینکدین فرآیند بهینه‌سازی صفحه لینکدین , پست و پروفایل شما برای افزایش دید شما در هر دو نتیجه لینکدین و موتور جستجوی خارجی است . سئو , یا بهینه‌سازی موتور جستجو , یک روش استاندارد در بازاریابی دیجیتال است و در رسانه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای رایج می‌شود .

سئو لینکدین به روشی اشاره می‌کند که شما از پروفایل خود برای افزایش رتبه آن در یک جستجو و در نتیجه مشاهده آن استفاده می‌کنید . هر چه پروفایل شما بالاتر باشد زمانی که کسی به دنبال یک عبارت خاص باشد , احتمال دارد که پروفایل شما بیشتر شود .
هنگام بهینه‌سازی پروفایل لینکدین برای افزایش دید , عوامل متعددی در فرآیند شامل فرآیند رتبه‌بندی linkedin وجود دارد که از الگوریتمی برای انتخاب و سفارش نتایج ارائه‌شده در هنگام جستجو کاربر برای یک کلیدواژه یا عبارت استفاده می‌کند . هر کاربر منحصر به فرد در لینکدین براساس عوامل مختلف برای تعیین رتبه , امتیاز ارتباط منحصر به فرد ارائه می‌شود .

سئو لینکدین

قابلیت سئو لینکدین

لینکدین قابلیت های فراوانی برای سئو دارد و میتواند در صفحه نتایج موتورهای جستجو ظاهر شود.لینکدین به عنوان یک پلتفرم بزرگ برای تبلیغات بویژه کار و کسب های حرفه ای و تخصصی دارای امکانات فراوانی است.

لینکدین بخشی از هزینه است – شما به طور فزاینده ای صفحات لینکدین را با وب سایت ها در بالای نتایج جستجوی خود خواهید دید. این بخشی از قابلیت‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو) این پلتفرم است.

جستجوی رسانه های اجتماعی در حال رشد است. نتایج جستجوی گوگل به طور فزاینده ای با نتایج پلتفرم های اجتماعی پر می شود.

بنابراین، در این مقاله، بینشی در مورد سئو لینکدین و اینکه چگونه می تواند به شما کمک کند توسط الگوریتم برجسته شوید را به اشتراک می گذاریم – بدون نیاز به تخصص سئو.

سئو لینکدین چیست

سئو لینکدین چیست و چگونه میتوانیم از طریق لینکدین به صفحه اول گوگل برسیم و تبلیغات کنیم؟

سئو مخفف بهینه‌سازی موتور جستجو است. سئو فرآیند بهبود دید سایت شما در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاص مرتبط با کسب‌وکار شماست . بهینه‌سازی موتور جستجو بر افزایش کمیت و کیفیت ترافیک پرداخت‌نشده به وب سایت شما از طریق نتایج موتور جستجوی ارگانیک تمرکز دارد.

از نظر بهینه‌سازی موتور جستجو که مربوط به ترافیک پرداخت‌شده و ترافیک پرداخت‌نشده است , در اینجا برخی جزئیات اضافی در مورد اینکه سئو به چه معناست آورده شده‌است :

• شما می‌توانید سئو را به عنوان مجموعه‌ای گسترده از استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو که رتبه‌بندی ارگانیک را هدف قرار می‌دهد , یاهو , گوگل , رتبه‌بندی ترافیک جستجوی آلی فهرست پرداخت‌نشده هستند که در صفحه نتایج موتور جستجو ( SERP ) ظاهر می‌شوند که با کوئری جستجوی کاربر براساس ارتباط مطابقت دارد .
ترافیک بدون پرداخت وب سایت می‌تواند از انواع مختلف جستجو از جمله جستجوی متن , جستجوی تصویر و جستجوی ویدئو نشات بگیرد.

زمانی که وبمسترها و ارائه دهندگان محتوا به درستی انجام می‌دهند , می‌توانند یک صفحه وب را در ۱۰ نتایج جستجوی برتر گوگل برای کلمات کلیدی و عبارات خاص رتبه‌بندی کنند . و این استراتژی بازاریابی اینترنتی می‌تواند تعداد افرادی که محتوا را می‌بینند را افزایش دهد و روی لینک کلیک کند تا از نتایج جستجو آن را مشاهده کند .

هدف سئو لینکدین

هدف سئو لینکدین

مانند سئو سنتی، سئوی لینکدین صفحه شخصی یا تجاری شما را بهینه می کند تا در نتایج جستجوی لینکدین رتبه بالاتری کسب کند.

هدف اصلی سئوی لینکدین افزایش دید شما و یافتن شما برای مشتریان بالقوه، شرکا و پیروان آسان تر است. این رویکرد مزایای متعددی از جمله افزایش ترافیک وب سایت، سرنخ های هدفمند و اعتبار بالاتر را به همراه دارد.

با این حال، سئوی لینکدین دیگر فقط برای لینکدین نیست. شاید متوجه شده باشید که گوگل به طور فزاینده ای صفحات لینکدین را در نتایج جستجوی خود رتبه بندی می کند – فقط به نتایج عبارت جستجوی «چگونه شغلی بسازید» نگاه کنید.


اگر در تلاش برای تکمیل و بهینه‌سازی صفحه لینکدین خود قرار دهید , می‌خواهید آن را پیدا کنید . این مراکز برند در linkedin فرصتی عالی برای گفتن داستان شما , برجسته کردن کارمندان و به اشتراک گذاشتن محتوای مفید فراهم می‌کنند .
شما می‌توانید شانس خود برای نمایش در جستجوهای وب درست را با دنبال کردن چند روش ساده افزایش دهید . برای کشف بهترین راه‌ها برای بهبود سئو در صفحه لینکدین خود بخوانید .
وقتی می‌خواهید در مورد یک چیز آنلاین یاد بگیرید , اولین کاری که می‌کنید چیست ؟ احتمالا ً یک جستجو سریع انجام بده . شما تنها نیستید ; گوگل روزانه حدود ۳.۵ میلیارد جستجو می‌کند . لازم به ذکر نیست که این منبع کلیدی ترافیک ورودی است . و می‌توانید با افزایش تاثیر سئو در صفحه لینکدین, ردپای جستجوی برند خود را گسترش دهید .



زمانی که شما سئو لینکدین را بالا می‌برید , احتمال کشف شدن را نه تنها توسط اعضای لینکدین بلکه توسط جستجوگران وب مرتبط افزایش می‌دهید که ممکن است در غیر این صورت از دست بدهید .
نتیجه طبیعی تهیه محتوای صفحه لینکدین حول کلمات کلیدی و واژه‌هایی که برای کسب‌وکار شما مهم هستند این است که این موضوعات برای خوانندگان واضح‌تر می‌شوند . و این موضوعات به زبانی بیان خواهند شد که بازدید کنندگان شما در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند , به این معنی که برای آن‌ها حس بیشتری ایجاد خواهد کرد .
حالا که ما دلیل آن را مشخص کرده‌ایم , بیایید به " چگونه " کار کنیم تا دید سئو را بهبود دهیم .
تطبیق محتوای خود با هدف جستجو مشتریان , محتوای شما را به طور طبیعی برای مخاطبین هدف مرتبط و با ارزش خواهد کرد .
1-کلمات کلیدی را به شروع شعار ما اضافه کنید - آن را به عنوان " تبلیغ سئو " خود تصور کنید.
2-کلمات کلیدی بخش " درباره " را برای بازتاب ارزش‌های سازمان , ماموریت و اهداف خود بهینه کنید.
3-پروفایل کسب‌وکار خود را کاملا ً پر کنید , از جمله لینک‌های مرتبط و جزئیات شرکت.
4-محتوای فرم بلند که با تقاضای جستجو مطابقت دارد.
5-به روز رسانی صفحه خود به طور مکرر برای نشان دادن موتورهای جستجو تعهد خود به محتوای تازه.


سئو نویسی
بازی سئو
تبلیغات صفحه اول گوگل
سئو گوگل مپ

سئو لینکدین و انتخاب کلمات کلیدی

شناسایی و استفاده از کلمات کلیدی جهت سئو لینکدین. شما احتمالا ً با بهینه‌سازی کلید واژگان آشنا هستید زیرا مربوط به توسعه وب سایت یا ایجاد محتوا است , اما چگونه کلمات کلیدی می‌توانند صفحه لینکدین شما را کشف کنند؟ مهم‌ترین چیزی که باید در طول جستجوی کلید واژه خود به یاد داشته باشید این است : به دنبال واژه‌هایی باشید که دیگران برای صحبت در مورد مسائل مربوط به کسب‌وکار شما استفاده می‌کنند . گاهی اوقات چیزی که مردم در جستجوی آن هستند چیزی نیست که شما محصولات یا خدمات خود را می‌نامید , بنابراین باید به زبان آن‌ها صحبت کنید . برای تعیین اینکه کدام کلمات کلیدی باید در صفحه لینکدین شما نمایش داده شوند , به پیشنهادها کلیدی خود فکر کنید . صنعت , مکان و تخصص‌های شما همه کلمات کلیدی مهمی هستند که در سراسر صفحه لینکدین شما رایج می‌شوند .

مقالات منتشر شده در لینکدین برای هر دو دید در خود لینکدین و در جستجوی ارگانیک خوب هستند . هدف ما به عنوان یک سکو ارائه محتوای با کیفیت بالا و معنادار برای مخاطبان است - اگر سازمان شما این نوع محتوا را تولید کند , احتمال دارد که شما کشش بیشتری در خوراک‌های اعضا داشته باشید .
مقالات منتشر شده در لینکدین نیز با موتورهای جستجو به سرعت در حال حرکت هستند . محتوای بلند فرم , سئو محور , مرتبط و با ارزش , احتمالا ً در جستجوی سکوی لینکدین نیز بیشتر نمایان می‌شود .
حالا که صفحه شما با سئو استراتژیک به روز می‌شود , شما شاهد افزایش بازدیدکنندگان خواهید بود . برای اطمینان از این که این مرورگرهای اتفاقی به اطراف خود ادامه دهند , صفحه خود را کامل کنید تا مقصد جذابی برای آن ایجاد کنید . یک صفحه کامل لینکدین شامل یک تصویر لوگو و بنر است. اگر اعضا با یک نمایش عمومی و یکنواخت ملاقات کنند , احتمالا ً به سرعت حرکت خواهند کرد .

سئو لینکدین صفحه شخصی یا کسب‌وکار شما را برای رتبه‌بندی بیشتر در نتایج جستجو لینکدین بهینه می‌کند . هدف اصلی سئو لینکدین افزایش دید شما و آسان‌تر کردن آن برای مشتریان , شرکا و پیروان احتمالی برای پیدا کردن شما است . این رویکرد مزایای متعددی از جمله افزایش ترافیک وب سایت , اهداف هدف و اعتبار بالاتر را فراهم می‌کند. با این حال ,سئو لینکدین دیگر تنها برای لینکدین نیست . ممکن است متوجه شده‌باشید که گوگل به طور فزاینده‌ای صفحات لینکدین را در نتایج جستجو رتبه‌بندی می‌کند - فقط به نتایج " چگونه یک دوره جستجوی شغلی " نگاه کنید .

چرا سئو لینکدین مهم است

سئو لینکدین شما را قبل از رقبای گوگل در دید قرار میدهد. بهینه‌سازی مجموعه تنظیمات یا صفحه شرکت به شما کمک می‌کند در جستجوهای داخل لینکدین و موتورهای جستجوی خارجی بیشتر کشف شوید . به همین دلیل مهم است که: •یک صفحه پروفایل یا شرکت خوب بهینه شانس شما برای پیدا شدن توسط کارفرمایان , مشتریان و یا شرکای احتمالی را افزایش می‌دهد - هیچ چیز ارزشمندتر از آن در یک سکوی حرفه‌ای شبکه نیست . با کلمات کلیدی مرتبط در تی‌تر , در مورد بخش , و پست , پروفایل شما با پرس و جوی جستجو از افرادی که فعالانه به دنبال تخصص شما هستند , همسو می‌شود.
•پروفایل ‌هایی با محتوای بهینه حرفه‌ای بودن و تخصص را منتقل می‌کنند و به ایجاد اعتماد در میان اتصالات بالقوه کمک می‌کنند . بخش‌های با جزئیات و غنی از کلمات کلیدی مانند مهارت , تجربه و توصیه‌ها اعتبار را افزایش می‌دهند و باعث می‌شوند افراد بیشتر با محتوای شما درگیر شوند و یا برای هم‌کاری به دست آیند .
•سئو لینکدین مخاطبان درست را به صفحه شما جذب می‌کند که منجر به ارتباطات با کیفیت بالاتر و تعامل معنادار می‌شود . ارسال محتوای مناسب با کلمات کلیدی تضمین می‌کند که به روز رسانی ‌های شما در تغذیه آن‌هایی که به حوزه شما علاقه دارند ظاهر می‌شوند و فرصت‌های واقعی شبکه سازی ایجاد می‌کنند .

برای کسب و کارها ,سئو لینکدین صفحه شما را با اهداف بازاریابی همسو می‌کند. یک صفحه بهینه شرکت یافتن خدمات , افزایش ترافیک و افزایش تولید سرب را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند . پست کردن محتوای سئو نیز برند شما را به عنوان یک رهبر صنعت , تقویت قدرت و اعتماد قرار می‌دهد.

شباهت‌های زیادی بین سئو لینکدین و سئو وب سایت وجود دارد . درک هر دو جنبه برای ایجاد استراتژی بهتر سئو ضروری است .
وقتی مردم به گوگل نگاه می‌کنند , احتمالا ً از کلمات کلیدی بلند دم استفاده می‌کنند . اما , مخاطبان لینکدین از کلمات کلیدی کوتاه برای کشف پروفایل یا محتوایی که می‌خواهند پیدا کنند استفاده می‌کنند . برای مثال , " بهترین راه‌حل‌های بازاریابی در تهران " در گوگل برابر " خدمات بازاریابی " در لینکدین است.
اما در کل ,سئو لینکدین به عنوان سئو وب سایت کاملا ً قابل‌اندازه‌گیری نیست . این به این معنی است که هیچ مسیر کاری برای دوستانه کردن سئو پروفایل لینکدین شما وجود ندارد . تنها استراتژی سئو بدون خطا پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و استفاده موثر از آن‌ها در بخش‌های مختلف پروفایل شماست .

سئو لینکدین

سئو قدرتمند و مقرون به صفحه برای تمام کسب و کارها
ارزان ترین قیمت سئو با کیفیت عالی و کلمه کلیدی دلخواه مشتری
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ