خدمات سئو یکی از کلیدواژه مهم در صفحه اول گوگل است که بصورت کلی از طرف دو گروه مورد جستجو و کنترل قرار میگیرد.
دسته اول موسسات و شرکت ها و افرادی هستند که خدمات سئو را ارائه میکنند و با تبلیغات و همچنین تلاش برای رسیدن به صفحه اول گوگل هستند تا بتوانند مشتریان بیشتری جذب نمایند.
دسته دوم صاحبان وب سایت ها و شرکت و موسسات و تولیدکنندگان و فروشندگانی هستند که تمایل دارند از خدمات سئو بهره مند شوند و کسب و کار خود را در صفحه اول گوگل تبلیغات کنند.
در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره انواع خدمات سئو مطالبی را ارائه کرده ایم.
خدمات سئو یا همان بهینهسازی موتور جستجو ( seo ) که فرآیند کمک به مشتریان در ارتباط آنلاین با کسبوکار شما از طریق انواع تاکتیکهای بهینهسازی طراحیشده برای افزایش ترافیک جستجوی آلی است .
خدمات سئو , با پشتیبانی بهترین شیوههای بازاریابی دیجیتال , برای افزایش رتبه موتور جستجوی و ترافیک ارگانیک شما برای تایید , کلمات کلیدی هدفمند و عبارات بلند دم که کسبوکار را به سایت شما هدایت میکنند , استفاده میکند.
خدمات بهینهسازی موتور جستجو اساس هر استراتژی بازاریابی آنلاین موفق هستند , با این حال , یافتن شرکت برتر خدمات سئو میتواند یک چالش باشد . اجازه دهید کارشناسان سئو فرآیند را با طراحی یک استراتژی موفق سئو که متناسب با اهداف و بودجه شماست ساده کنند .
خدمات بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) از تاکتیکهای متعددی برای بهبود رتبه یک وب سایت در نتایج جستجو استفاده میکنند و در صنایع مختلف از آنها استفاده میشود . ارائه کنندگان خدمات سئو اغلب محتوای وب سایت را با کلمات کلیدی طراحیشده برای بهبود رتبه یک سایت ایجاد یا اصلاح میکنند .
برخی مطالب ممکن است قابلمشاهده باشند , در حالی که محتوای دیگر ممکن است در کد وب سایت پنهان باشد . تاکتیک دیگری که برای بهبود رتبه یک صفحه به کار میرود , فرآیندی است که به نام ساختمان لینک شناخته میشود , که با گرفتن وب سایتهای خارجی و صفحات رسانههای اجتماعی برای اتصال به سایت کسبوکار کار میکند .
با استفاده از این ابزارها برای افزایش قابلیت دید یک وب سایت در طول جستجو , مصرف کنندگان احتمال بیشتری برای یافتن و تعامل با کسبوکار دارند . بسیاری از شرکتها برای افزایش احتمال پیدا شدن در طول جستجو , انتخاب میکنند تا تلاشهای سئو را با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک مکمل کنند .
کلیدواژه seo مخفف عبارت search engine optimozation به معنای بهینهسازی موتور جستجو اصطلاحی است که این روزها در بازاریابی آنلاین بسیار دور میزند , اما برای مالک کسبوکار متوسط , درک اینکه آن چیست و چگونه کار میکند , میتواند بسیار گیجکننده باشد . با این همه حکم در مورد نحوه ایجاد یک حضور آنلاین , شما چطور فرصت دارید که سئو را در استراتژی آنلاین خود وارد کنید , در حالی که هنوز مسئولیتهای روزمره کسبوکار خود را حفظ میکنید ؟سئو فرآیند کمک به افزایش رتبه وب سایت تان در گوگل و سایر موتورهای جستجو است , بنابراین گرفتن سایت تان در مقابل افراد بیشتر , افزایش کسبوکار و تبدیل شما به یک رهبر صنعت است. بسیار مهم است که قبل از ورود به سئو یک برنامه استراتژیک جامد داشته باشید . خوب است که کلمات کلیدی را رتبهبندی کنید , اما همچنین مهم است که مطمئن شوید در هر مرحله از فرآیند خرید به کاربران خود دسترسی دارید .بسیار مهم است که بدانید سئو چیزی نیست که بتوانید یک رویکرد نیمه کاره به آن داشته باشید ; شما باید یک برنامه استراتژیک محکم قبل از شروع سئو داشته باشید . رتبهبندی کلمات کلیدی خوب است , اما مهم است که مطمئن شوید در هر مرحله از فرآیند خرید به کاربران خود دسترسی دارید.
خدمات سئو و تجربه کاربری.شما ممکن است محتوای خوبی داشته باشید , اما اگر تجربه ضعیفی ارائه دهید , کاربران ترک خواهند کرد و دیگر هرگز به سایت شما مراجعه نخواهند کرد . این چیزی است که موتورهای جستجو سعی میکنند با تمام هزینهها از آن اجتناب کنند و بنابراین وب سایتهایی با تجربه عالی کاربر بالاتر رتبهبندی میشوند. بنابراین , چه چیزی تجربه کاربر بزرگی را ایجاد میکند ؟سرعت سریع صفحه یک وب سایت سازگار با موبایل بدون درز هیچ کاربر پیغامهای پاپ آپ باید بتواند به سرعت و به راحتی محتوای خود را مصرف کند و در سایت شما حرکت کند . این امر به ویژه به این دلیل اهمیت پیدا کردهاست که دستگاههای تلفن همراه به طور فزایندهای رایج هستند و اکنون بخش عمدهای از ترافیک وب را تشکیل میدهند .تجربه صفحه جنبههای نحوه درک کاربران از تجربه تعامل با صفحه وب را اندازهگیری میکند. بهینهسازی این عوامل , وب را برای کاربران در تمام سطوح و مرورگرهای وب مطلوبتر میکند و به وب سایتها کمک میکند تا به سمت انتظارات کاربر از موبایل تکامل یابند . ما معتقدیم که این کار به موفقیت کسبوکار در وب کمک میکند , زیرا کاربران بیشتر درگیر میشوند و میتوانند با اصطکاک کمتری معامله کنند
بک لینک هر پیوندی است که به صفحه شما اشاره میکند. موتورهای جستجو به چند لینک به یک صفحه خاص نگاه میکنند و کدام سایت به آن اشاره میکند . اگر محتوای شگفت انگیزی دارید و مردم آن را قابلاعتماد و جامع میدانند , میخواهند به شما مرتبط شوند . با این حال موتورهای جستجو به کیفیت لینکها برای تعیین ارزش لینک نگاه میکنند . همه آنها به یک اندازه خلق نشدهاند . به عنوان مثال , اگر شما یک وبلاگ ورزشی دارید و ESPN به وبلاگ شما لینک میدهد , موتور جستجو محتوای شما را بسیار معتبر و مرتبط میداند . با این حال , اگر وبلاگ غذای جدید دوست شما با شما ارتباط داشته باشد , مهم نخواهد بود . حتی اگر دوست شما ممکن باشد !شایانذکر است که در گذشته وب سایتهایی که در آن زمان از الگوریتم ها استفاده کردهاند , از این سیگنال رتبهبندی استفاده کردهاند . در نتیجه موتورهای جستجو به روز رسانی ها را به منظور اطمینان از صحت نتایج جستجو به روز میکنند . اطمینان حاصل کنید که به درستی و روشهای فروشندگان که به شما قول backlinks را میدهند دقت کنید .
رتبه سئو در موتور جستجو شما وضعیتی است که وب سایت شما به طور فیزیکی در نتایج جستجوی گوگل یا یاهو قرار میگیرد وقتی که یک پرس و جو جستجوی خاص وارد میشود . اگر شما اولین وب سایت در رشته نتایج جستجو هستید , رتبه شما ۱ است .رتبه شما شاخصی از این است که وب سایت شما در چشم موتور جستجو چقدر مرتبط و معتبر است , همانطور که به پرس و جوی وارد شده مربوط میشود .از تبلیغات کلیکی ( که به عنوان تبلیغات نشان داده میشود ) به عنوان شرکتهایی که پول پرداخت میکنند و وب سایتهایی که در مقابل نتایج جستجو قرار دارند , گیج نشوید . تبلیغات پرداختشده زیر چتر سئو قرار نمیگیرند در عوض , آنها با پرداخت در هر کلیک مرتبط هستند یا به طور معمول به عنوان PPC شناخته میشوند .موتورهای جستجو بسیار پیچیده هستند و شما تمام جزئیات کوچکتر و یا جزئیات سئو را نخواهید فهمید . همانطور که در مورد نحوه رتبهبندی سایت و پیگیری پیشرفت خود بیشتر یاد میگیرید , نتایج واقعی را در گوگل خواهید دید و میتوانید روشهای خود را تطبیق دهید .اولین قدم برای ایجاد یک استراتژی سئو درک این است که برای چه کلیدواژه ای قرار است رتبهبندی کنید .
فرآیند خدمات سئو با تحقیق آغاز میشود که بخش حیاتی این فرآیند است . سئو با تحلیل عمیق وب سایت و وب سایت رقیب شما شروع میشود .انجام تحقیق به شما کمک خواهد کرد تا بدانید در کجا کمبود دارید و در کجا باید بیشتر روی بهینهسازی و ساخت لینک کار کنید .این باعث میشود بدانید که در کجا در مقابل رقبای خود بایستید و در کجا باید بهبود پیدا کنید . کسبوکار تنها در مورد انجام کار و انتظار برای نتیجه نیست , بلکه باید بیشتر از آن انجام دهید . شما باید مراقب رقبای خود باشید و دادههای آنها را جمعآوری کنید که میتوانند برای شما مفید باشند . بهینهسازی شامل تعداد ویرایشهای سایت شما است تا در بالای SERPs ظاهر شود . بهینهسازی راهی برای بهبود رتبهبندی سایت شما در نتایج موتور جستجو با شناسایی کلمات کلیدی و از همه مهمتر جستجوی هدف کاربران زمانی است که به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند .محتوای ایجاد محتوای کیفی که شما را به کاربران متصل میکند . دقت کنید که به تمام سوالات آنها درباره کسبوکار , محصولات و خدمات پاسخ دهید . محتوای با کیفیت بالا برای seo بسیار ضروری است . اگر محتوای شما مرتبط و مفید باشد , به بازدیدکنندگان شما انگیزه میدهد که بیشتر در وب سایت خود بمانید .کلمات کلیدی برای موفقیت سئو بسیار مهم هستند , شما باید آن کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که بسیار مرتبط با کسبوکار شما هستند . کلمات کلیدی کلماتی هستند که کاربران برای یافتن پاسخ به جستجوی مطلوب خود جستجو میکنند .اینها کلمات کلیدی و عباراتی هستند که پیدا کردن سایت شما را از طریق موتورهای جستجو ممکن میسازند . شما باید کلمات کلیدی هدف خود را به محتوای خود اضافه کنید تا ترافیک ارزشمندی را به سایت خود منتقل کنید .شما باید بدانید که مردم چگونه به دنبال محصولات یا خدماتی که ارائه میدهید میگردند . این کار به آنها کمک میکند تا شما را در گوگل پیدا کنند در غیر این صورت روی یکی از صفحات بسیار نشاندادهشده در نتیجه جستجو کلیک خواهند کرد .اجرای کلمات کلیدی درست به شما کمک خواهد کرد تا بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید . بنابراین , تدوین فهرستی از کلمات کلیدی گام بسیار مهمی در بهینهسازی موتور جستجو است .
سئو در مورد درک این موضوع است که چگونه و چه افرادی در جستجوی چه چیزی هستند و اطمینان حاصل میکند که موتورهای جستجو میتوانند اطلاعاتی را که میخواهید پیدا کنند و درک کنند .شما باید بتوانید با هر دو نفر و کد کامپیوتری خودکار ارتباط برقرار کنید . موتورهای جستجو به میلیاردها قطعه از محتوای وب نگاه میکنند و مشخص میکنند کدام یک از این محتویات به بهترین شکل به پرس و جوی شما پاسخ خواهد داد .به آن مانند یک کتابدار فکر کنید که از میان یک کشوی پر از کارتهای کاتالوگ به دنبال بهترین کتاب برای کمک به شما در پروژه تحقیقاتی خود است … اما در این مورد , این یک میلیارد کتابدار است که در یک زمان به میلیاردها کارت کاتالوگ نگاه میکنند .موتورهای جستجو میتوانند این کار را با پیدا کردن و cataloguing تمام محتوای قابل جستجو در اینترنت انجام دهند . این شامل تمام رسانهها / متن آنلاین است . عمل جستجو برای محتوای وب " crawling " نامیده میشود و عمل cataloguing محتوا " نمایهسازی " نامیده میشود .سئو مهم است زیرا ترافیک بیشتری را به وب سایت شما نسبت به تبلیغات پرداختشده ایجاد میکند . اساسا , سئو خوب ممکن است بارها ترافیک بیشتری را به وب سایت شما وارد کند تا پرداخت بابت هر کلیک بر روی یک موتور جستجو ( فکر کنید پرداخت گوگل برای آگهی شما در نتایج جستجو در مقایسه با پایان یافتن نتایج جستجو به دلیل خوب ) .در مقابل بازاریابی پرداختشده , سئو راه درست را انجام میدهد و میتواند در زمان کسب کشش , افراد بیشتری را به وب سایت شما تحویل دهد . برای رسیدن به این نتایج با بازاریابی پرداختشده , شما به طور مداوم باید کمپینهای بیشتری را اجرا کنید , که به قیمت پولی است که نیازی نیست زمانی که این کار انجام شود به سئو واگذار کنید .
خدمات محلی سئو برای کسب و کارهای وابسته به مشتریان محلی / منطقهای مهم هستند . سئو با هدف موقعیت , جدیدتر از بهینهسازی کلی جستجوی آلی است . بهینهسازی رتبهبندی محلی بر روی پیدا شدن در داخل گروه محلی تمرکز دارد , منطقه درون نتایج گوگل که نقشه کسبوکار محلی را نشان میدهد . منطقه لیست محلی یک فرصت بزرگ برای کسب و کارهای کوچکتر با تکیهبر مشتریان محلی است . روشهای سئو برای بهینهسازی وب سایت محلی با روشهای ارگانیک سئو متفاوت است . رستورانها , مغازههای تعمیر خودرو , الکتریکی ها و لولهکشها چند نمونه از کسب و کارهایی هستند که از سئو محلی سود میبرند .
بخش مهم دیگر خدمات بهینهسازی جستجو یک شرکت حرفهای سئو باید ارائه شود , مدیریت شهرت آنلاین است . اکثر کاربران اینترنت , بازبینیهای آنلاین را در تصمیمگیری خرید کمک میکنند . شاید شناختهشدهترین بازبینیهای آنلاین آنهایی باشند که اهل آمازون هستند . بررسی محصول از خریداران واقعی برای مشتریان بالقوه در مورد محصولات تحقیقاتی بسیار مفید است .مانند بازبینیهای محصول , گزارشهای شرکت و خدمات برای افرادی که به دنبال استخدام یک شرکت برای انجام خدمات هستند , مفید هستند . این نوع بازبینی میتواند هم به یک سازمان کمک کند و هم به آن آسیب برساند . آن شرکتهایی که بازبینیهای مطلوب دارند احتمالا ً بیشتر از شرکتهایی که مقالات ضعیفی دارند استخدام خواهند شد. خدمات مدیریت شهرت به ترویج بازبینیهای مثبت و کاهش بازبینیهای منفی کمک میکنند. بخش مهمی از خدمات نمایندگی seo کمک به مشتریان در پاسخ به بازبینیهای آنلاین است .
سئو , بهینهسازی موتور جستجو , فرآیند دستیابی به رتبهبندی بهتر موتورهای جستجو و ترافیک بیشتر با هدف نهایی ایجاد کسبوکار بیشتر است . چندین نوع خدمات سئو بر عناصر مختلف تمرکز دارند : بهینهسازی جستجو و دید آنلاین . برای رتبهبندی خوب موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ , یک شرکت بهینهسازی موتور جستجو میتواند بهینهسازی وب سایت فنی , روی صفحه و خارج از صفحه سئو را با تمرکز بر خدمات ارگانیک سئو و / یا سئو محلی اجرا کند. سئو ارگانیک سنتی در ناحیه نتایج موتور جستجوی معمولی رتبهبندی را بهبود میبخشد . سئو محلی بر بهبود رتبهبندی در " بسته محلی " تمرکز دارد , که منطقهای است که در نتیجه با نقشهای با سه کسبوکار محلی فهرستشده . سئو محلی برای کسب و کارهایی که به مشتریان محلی یا منطقهای متکی هستند مهم است . در حالی که سئو ارگانیک میتواند به یافتن مشتریان محلی کمک کند , اما برای کسب و کارهای با تمرکز ملی و بینالمللی بسیار مهم است . مدیریت شهرت بخش مهمی از بهینهسازی آنلاین است زیرا دیدگاه مطلوب از یک سازمان , خدمات و محصولات آن را پرورش میدهد . بازاریابی موتور جستجو بر افزایش آگاهی از برند و دید آنلاین متمرکز است. هم مدیریت شهرت و هم بازاریابی موتور جستجو به افزایش احتمال تبدیل شدن مشتری بالقوه کمک میکند .