تبلیغات محتوایی-بازاریابی با تبلیغات محتوایی

بازاریابی با تبلیغات محتوایی یکی از مهمترین و رایج ترین انواع مارکتینگ در دنیای دیجیتال است.تبلیغات محتوایی را میتوان اینگونه تعریف کرد که یک روش بازاریابی از طریق ایجاد محتوای جذاب برای معرفی کالا و خدمات و یافتن مشتری و نهایتاً افزایش فروش است.

چرا باید از تبلیغات محتوایی استفاده کنیم؟با توجه به سرعت رشد استفاده از تلفن همراه و مراجعه کاربران به موتورهای جستجو امروزه بازاریابی از حالت سنتی خارج گردیده و تبدیل به بازاریابی آنلاین گردیده است.دهها هزار وب سایت و وبلاگ در تلاشند با ایجاد محتوای جذاب و کاربرپسند خود را به صفحه اول گوگل رسانده تا با تبلیغات بهتر و موثر بتوانند در معرض دید کاربران موتورهای جستجو قرار بگیرند.در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره تبلیغات محتوایی و تاثیر آن در بازاریابی دیجیتال مطالبی را با خوانندگان گرای به اشتراک گذارده ایم.

تبلیغات محتوا , ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای کانال‌های تبلیغاتی پرداخت‌شده - شامل پرداخت به ازای هر کلیک ( یا PPC ) , پرداخت اجتماعی و تبلیغات است . تبلیغات محتوا همانند بازاریابی محتوا نیست که بر رشد ارگانیک تمرکز دارد .

اغلب محتوا در کانال‌های ارگانیک ( جستجو و اجتماعی ) تولید می‌شود , اما تبلیغات محتوایی زمانی تولید می‌شوند که محتوای تولید شده از طریق تبلیغات پرداخت‌شده ارتقا یابد .بازاریابی محتوا به طور کلی اشاره می‌کند که در عوض توجه و یا اطلاعات تماس , چیز ارزشمندی به مخاطبین خود بدهید . آن‌ها انتخاب می‌کنند که در مخاطبین شما باشند , اما در مقابل هدف تبلیغات اجاره دادن مخاطبان به قصد تبدیل آن‌ها به مشتریان است .برخلاف بیشتر بازاریابی محتوا , تبلیغات محتوا رویکردی پرداخت‌شده به آگاهی از برند دارد . تبلیغات محتوا از بخش‌بندی مخاطبان بسیار هدفمند برای موثرتر بودن بهره می‌برد .

تولید محتوا برای کسب و کار-محتوا نویسی-سئو نویسی

تولید محتوا برای کسب و کار-محتوا نویسی-سئو نویسی برای کسب رتبه در نتایج جستجوی صفحه اول گوگل.چگونه با تولید محتوا در صفحه اول گوگل کسب رتبه نماییم؟تولید محتوا جهت کسب درآمد و معرفی کسب و کار و بازاریابی آنلاین در صفحه اول گوگل.چگونه میتوانیم با تولید محتوا رتبه سایتمان را در موتورهای جستجو بالا ببریم.آیا می‌دانستید که تولید محتوا وظیفه‌ای است که اغلب بازاریابان محتوای b2b آن را برون سپاری می‌کنند ؟ متخصصان بازاریابی گزارش می‌دهند که تلاش‌های بازاریابی محتوای آن‌ها برای ضربه زدن به مخاطبان هدف تلاش می‌کند . به همین دلیل است که شما به یک استراتژی خلق محتوای قوی برای کمک به شما در اجرای آن نیاز دارید .

از پیدا کردن کلمات کلیدی هدف به ترسیم تقویم محتوای - یک استراتژی تولید محتوا شامل مجموعه‌ای از مراحل مهم است. در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره اهمیت تولید محتوا و روش های مطالب مهمی را برای خوانندگان قرار داده ایم.

فيلم جام ارژنگ,دانلود فيلم جام ارژنگ,مشاهده فيلم جام ارژنگ,نسخه جديد فيلم جام ارژنگ,دانلود جام ارژنگ,فيلم جام ارژنگ,فيلم اکشن جام ارژنگ,فيلم کمدي جام ارژنگ,فيلم قشنگ جام ارژنگ,فيلم جديد جام ارژنگ,فيلم هاي جام ارژنگ, پشت صحنه فيلم جام ارژنگ,تصاوير فيلم جام ارژنگ,بازيگر فيلم جام ارژنگ,تيتراژ فيلم جام ارژنگ,نقد فيلم جام ارژنگ,سوتي فيلم جام ارژنگ,دانلود فيلم جام ارژنگ,

تعریف تبلیغات محتوایی

تبلیغات محتوا به ایجاد محتوایی اشاره دارد که از طریق کانال های توزیع پولی مانند مکان های حمایت شده، تبلیغات و کمپین های پرداخت به ازای کلیک تبلیغ می شود. تمرکز اصلی آن ایجاد آگاهی از برند با قرار دادن محتوای شما در مقابل مخاطبانی است که آن را جذاب یا قانع کننده می یابند که به آن مخاطبان هدف شما می گویند.
پس از ایجاد محتوای جالب، می توانید آن را از طریق کانال های پولی تبلیغ کنید.

ایجاد تجربه با تبلیغات محتوایی

تبلیغات بازاریابی محتوا به یکی از عناصر اصلی بازاریابی درونگرا اشاره دارد که بر ایجاد تجربیاتی با ارزش برای مصرف کنندگان تمرکز دارد. بازاریابی محتوا نیز در مورد داستان سرایی است و تنها به ویدیوهای ویروسی، وبلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی محدود نمی شود. بر آگاهی از برند، رشد ارگانیک، و دادن آنچه به مشتریان می‌خواهند یا ارائه مزایا به آنها، با هدف تبدیل آنها به سرنخ‌هایی که باعث فروش می‌شوند، تمرکز دارد.

تبلیغات محتوایی با وب سایت

می‌خواهید در یک بازار شلوغ بایستید ؟ آماده شوید تا قدرت قابل‌توجه تسلط بر تبلیغات محتوایی را باز کنید.
خودتان را در یک بازار شلوغ که توسط برندهای بی‌شماری احاطه شده‌است تصور کنید که سعی دارند توجه خود را جلب کنند . می‌تواند پر سر و صدا و طاقت‌فرسا باشد . و شما در اندیشه هستید گه چگونه به رقابت بپردازید.
جایی است که تبلیغات محتوا در آن صورت می‌گیرد . این مثل داشتن یک ابرقدرت است که به شما کمک می‌کند نویز را قطع کنید و مخاطبان خود را جذب کنید .
•با ارائه محتوای ارزشمند ارگانیک و ارتقا یافته , تبلیغات اعتماد و موقعیت برند را به عنوان یک مرجع در صنعت خود ایجاد می‌کند . این امر اعتبار ایجاد می‌کند و درک مثبتی را در میان مخاطبان ایجاد می‌کند .
•تبلیغات محتوایی تعامل و تعامل مخاطبان را تشویق می‌کنند. این کار باعث جرقه گفتگوها می‌شود, بازخورد را دعوت می‌کند , و یک حس اجتماعی ایجاد می‌کند .این سطح تعامل به تقویت رابطه بین برند و مخاطبان آن کمک می‌کند .
•بر خلاف تبلیغات سنتی با طول عمر محدود , تبلیغات محتوا عمر ماندگاری بیشتری دارد .محتوای خوب تولید شده می‌تواند به جذب و تعامل مخاطبان در طول زمان ادامه دهد و مزایای مداوم برای برند ایجاد کند.
•تبلیغات محتوا اغلب شامل بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو است.گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط و ارائه اطلاعات ارزشمند می‌تواند دید شما را در نتایج موتور جستجو بهبود بخشد . این کار به جذب ترافیک آلی به محتوای موجود شما کمک می‌کند .

تبلیغات محتوایی

در تبلیغات محتوایی , شما محتوای ارزشمندی برای جذب , تعامل و ارتباط با مخاطبین هدف خود ایجاد و تبلیغ می‌کنید .فرمت های محتوا شامل مقالات , ویدیوها , پادکست ها, و پست‌های رسانه‌های اجتماعی است که اطلاعات , سرگرمی یا راه‌حل‌هایی را ارائه می‌دهند . اهداف آن ایجاد روابط , ایجاد اعتماد و ایجاد برند به عنوان یک مرجع صنعتی است . حالا که می‌دانید تبلیغات محتوای چیست .



تبلیغات محتوا نوعی از بازاریابی آنلاین است که در آن محتوای با کیفیت بالا از طریق کانال‌های تبلیغاتی منظم توزیع می‌شود . این تعریف به عمد گسترده است زیرا تبلیغات محتوا از انواع مختلف محتوا و اشکال تبلیغات استفاده می‌کند . ویژگی مهم این است که تنها محتوای با کیفیت بالا به طور فعال از طریق یک کانال تبلیغاتی توزیع می‌شود .
تبلیغات محتوا بخشی از فرآیند بازاریابی خروجی است . به همین دلیل است که سئو نقش مهمی در بازاریابی محتوا ایفا می‌کند زیرا محتوای ارائه‌شده باید در وهله اول پیدا شود . با توجه به اینکه بازاریابی ورودی شامل ورود مشتری به شرکت است , لازم است یک نوع مسیر از طریق بازاریابی محتوای خود قرار دهید - بهینه‌سازی صفحه و محتوای آن به طوری که کلمات کلیدی مناسب مشتری را به مقصد برنامه‌ریزی‌شده شما هدایت کنند . این موضوع با تبلیغات محتوایی که در آن محتوا به طور برجسته تبلیغ می‌شود , یکسان نیست , بدون اینکه کاربر باید یک جستجوی آنلاین قبلی انجام دهد .


یکی از بزرگ‌ترین مزایای تبلیغات محتوا این است که شما نباید نگران پیدا کردن محتوای خود باشید . اقدامات سئو , کلمات کلیدی و مانند هیچ نقشی در تبلیغات محتوایی ندارند و بنابراین کاملا ً نادیده گرفته می‌شوند . در عوض , شما به سادگی کانال توزیع را انتخاب می‌کنید که فکر می‌کنید برای محتوا مناسب است و مقدار مناسبی از فضای تبلیغاتی یا زمان تبلیغات خریداری می‌کنید. این نه تنها کل چیز را بسیار آسان می‌کند , بلکه استفاده از تبلیغات و محتوا را به روشی هدفمند ممکن می‌سازد . این امر به ویژه در منطقه‌ای مانند رسانه‌های اجتماعی مفید است زیرا سایت‌هایی مانند فیس بوک معمولا ً اطلاعات زیادی در مورد کاربران خود دارند .

سئو نویسی
بازی سئو
تبلیغات صفحه اول گوگل
سئو گوگل مپ

رویکرد بازاریابی تبلیغات محتوایی

تبلیغات محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند , مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ مخاطب به روشنی تعریف‌شده متمرکز است و در نهایت , برای هدایت اقدام سودآور مشتریان تمرکز دارد. به جای تبلیغ محصولات یا خدمات , یک رویکرد مبتنی بر محتوای استراتژیک محتوای مرتبط و مفیدی را برای چشم اندازهای و مشتریان شما فراهم می‌کند تا به آن‌ها در حل مسائل کاری ( محتوای b2b ) یا زندگی شخصی ( محتوای b2c ) کمک کند .
قبل از شروع به ایجاد محتوا , روشن کردن آنچه می‌خواهید به دست آورید مهم است . برای تعریف اهداف و اهداف برند خود کمی وقت صرف کنید .آیا می‌خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید , رهبری ایجاد کنید , فروش را هدایت کنید , یا به مشتریان احتمالی خود آموزش دهید؟
تعریف اهداف به شکل‌دهی استراتژی محتوای شما و تعیین انتظارات شفاف کمک خواهد کرد.معیارهای کلیدی که با اهداف شما همسو هستند را شناسایی کنید . چه ترافیک وب سایت , تعامل رسانه‌های اجتماعی و چه نرخ تبدیل . دقت کنید که معیارهای قابل‌اندازه‌گیری داشته باشید که به شما امکان پی‌گیری پیشرفت و تصمیم‌گیری آگاهانه را می‌دهد .
اکنون که اهداف و مخاطبین هدف خود را درک می‌کنید , زمان آن است که محتوای جذابی ایجاد کنید که توجه آن‌ها را جلب کند . این است که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید :
داستان‌سرایی ابزاری قدرتمند برای درگیر کردن مخاطبین شماست . داستان‌هایی را که مرتبط , معتبر و احساسی هستند به اشتراک بگذارید .

تبلیغات محتوایی در شبکه های اجتماعی

تبلیغات بومی در مورد ترکیب تبلیغات با محتوای سردبیری یک وب سایت است تا خواننده دیگر نتواند به راحتی بین محتوای طبیعی و پرداخت‌شده تمایز قائل شود . محتوای آلی ) . این روش حتی در صنعت بازاریابی بحث‌برانگیز باقی می‌ماند و اگر هوشمندانه استفاده نشود , پتانسیل آسیب رساندن به تصویر تبلیغات کننده را دارد .
تبلیغات محتوا تمایز آشکاری بین محتوای پرداخت‌شده و سردبیری ایجاد می‌کند , و در بسیاری از موارد , این مساله واقعا مهم نیست : اگر شما یک کاغذ سفید دانلود کنید , یک راهنما , یا چیزی شبیه به آن , زیرا فکر می‌کنید محتوای آن چقدر مهم است . در برخی موارد , کاربر حتی ممکن است متوجه نشود که او لینک پرداخت‌شده را دنبال کرده‌است تا محتوای مورد نظر را دریافت کند. این تبلیغات تنها برای جلب توجه خواننده استفاده می‌شود - محتوای با کیفیت بالا در پشت تبلیغات پنهان شده‌است که کاربر آن را متقاعد می‌کند .
تبلیغات محتوا می‌تواند ابزار بسیار مفیدی برای ارتقای محتوای با کیفیت بالا باشد . بزرگ‌ترین مزیت تبلیغات محتوا این است که شما مجبور نیستید به پیدا شدن توسط دیگران تکیه کنید - به لطف کانال‌های تبلیغاتی پرداخت‌شده , محتوای دقیقا ً جایی که می‌خواهید قرار دهید . دیگر نباید نگران قوانین سئو یا رتبه‌بندی صفحه باشید . در عوض , شما می‌توانید کاملا ً بر کیفیت محتوای خود تمرکز کنید .

تبلیغات محتوایی

به طور کلی , تبلیغات محتوا یک معیار بسیار کارآمد است , بنابراین معمولا ً شما نگران بودجه نخواهید بود . با این حال , اگر پول خیلی محکم باشد , یا اگر می‌خواهید به یک گروه هدف بسیار کوچک رسیدگی کنید , تبلیغات محتوای شما هنوز کارساز خواهد بود , اما اقدامات شما باید به خوبی برنامه‌ریزی و فکر شود . در غیر این صورت تبلیغات محتوای شما ممکن است تاثیر بسیار کمی داشته باشد .



اصطلاح دیگری که تبلیغات محتوا اغلب با آن اشتباه گرفته می شود تبلیغات بومی است. مورد دوم به محتوای پولی اشاره دارد که به طور یکپارچه و با موفقیت با محتوای ارگانیک در یک پلت فرم ترکیب می شود. موفقیت آمیز بودن، به این معنی است که خوانندگان اغلب تفاوت بین محتوای ارگانیک و تبلیغاتی را تشخیص نمی دهند. به گونه ای قرار داده شده است که تجربه بیننده را مختل نکند


تبلیغات محتوا اساساً تبلیغات پولی است، اما چرا در وهله اول باید هزینه آن را بپردازید؟
به عنوان یک تولید کننده محتوا، شما می خواهید مردم، به ویژه مخاطبان هدف شما، محتوای شما را پیدا کنند و با آن درگیر شوند. در حالی که می‌توانید برای توزیع محتوا به رسانه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌ها روی بیاورید، همیشه به نتایج نهایی که می‌خواهید نخواهید رسید. همچنین در این مسیرها با رقابت زیادی روبرو خواهید شد.
با تبلیغات محتوا، می‌توانید به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید، آنهایی که پتانسیل تبدیل شدن به سرنخ را دارند.
اگر محتوای موجود دارید، می‌توانید آن را متناسب با استراتژی بازاریابی و کمپین‌های برنامه‌ریزی‌شده تغییر دهید. شما لزوماً مجبور نیستید محتوای جدیدی را صرفاً به منظور تبلیغات محتوا ارائه دهید.

مجری سئو
سئو آزاد
تبلیغات تصویری
مجری گوگل

هدف تبلیغات محتوایی چیست

تبلیغات محتوا : بازاریابی محتوای ارزشمند و مرتبط با ارتباط و تبلیغات محتوا بر دادن ارزش مخاطب با ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند تمرکز دارد.
•رویکرد مخاطب محور : تبلیغات محتوا تماما ً در مورد قرار دادن مخاطب اول است . هدف آن درک نیازها , علایق و چالش‌های آن‌ها است. و سپس محتوایی را ارائه می‌دهد که به آن نقاط اشاره می‌کند .
•ایجاد روابط : به جای هل دادن یک پیام فروش , تبلیغات محتوا به دنبال ایجاد ارتباط با مخاطب است . هدف آن ایجاد اعتماد , اعتبار و وفاداری است. شما اطلاعات مفید , داستان‌های سرگرم‌کننده و یا محتوای آموزشی فراهم می‌کنید.
•ارتباطات دوطرفه : تبلیغات محتوا تعامل و تعامل را تشویق می‌کند . از حضار دعوت می‌کند که نظر بدهند , افکار خود را به اشتراک بگذارند و در مکالمات شرکت کنند . در مورد ایجاد یک گفتگو و ایجاد یک جامعه در اطراف برند است .
•قالب‌های محتوای متنوع : تبلیغات محتوا به انعطاف‌پذیری اشاره دارد . این کار قالب‌های مختلف محتوا را ممکن می‌سازد . این می‌تواند مقالات , ویدیوها , پادکست ها , پست‌های رسانه‌های اجتماعی , یا اینفوگرافیک باشد . تمرکز بر ارائه محتوایی است که با مخاطب در ارتباط است و ترجیحات آن‌ها را برآورده می‌سازد .

تبلیغات محتوایی برای افزایش فروش

ارزش طول عمر کل ارزشی است که مشتریان برای کسب و کار شما خرج می کنند. این بدان معنی است که هر چه بیشتر خرید کنند یا به عنوان مشتری شما بمانند، ارزش طول عمر آنها برجسته تر خواهد بود.
اگر محتوای مرتبط و قابل استفاده را به مشتریان خود ارائه دهید، آنها را برای مدت زمان بیشتری در پایگاه خود نگه خواهید داشت.
آنها زمانی که درک کنند که برند شما به این فکر می کند که چگونه به آنها کمک کند مشکلات خود را حل کنند، حتی پس از بستن قرارداد، احساس اهمیت می کنند.
مهم ترین هدف سایت یا وبلاگ تولید سرنخ است. زمانی که هر سرنخ یک مشتری بالقوه باشد، این بخشی از استراتژی است که باعث افزایش فروش شود.
یک بازدیدکننده از وبلاگ شما یا کانال محتوای دیگری است که به شکلی تبدیل می شود و اطلاعاتی درباره او باقی می گذارد.
با اطلاعات بیشتر، راحت تر می توان فهمید که آیا سرنخ واجد شرایط است یا خیر.
حتی اگر سایت شما از قبل بازدیدکننده داشته باشد، وقتی در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می کنید، می توانید آنها را به سرنخ تبدیل کنید و جذابیت هایی را ارائه دهید که آنها را تحریک می کند تا اطلاعات مفیدی را برای بستن یک معامله به جا بگذارند.
و هرچه سرنخ های بیشتری تولید کنید، شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت.

تبلیغات محتوایی

تبلیغات محتوا با بازاریابی محتوا و تبلیغات بومی متفاوت است، اگرچه هر یک از این عناصر در طرح بزرگ‌تر کارها مکمل یکدیگر هستند. تبلیغات محتوا به ویژه زمانی مفید است که بخواهید محتوای ارزشمند خود را بازاریابی کنید. همچنین یک ابزار ضروری است که به شما کمک می کند تا بر بازار هدف خود تمرکز کنید و دامنه دسترسی خود را گسترش دهید. تبلیغات محتوا از تقسیم بندی مخاطب هدفمند استفاده می کند. همچنین مقیاس پذیر است، کنترل آن آسان تر است و اغلب نتایجی را که می خواهید سریعتر به شما می دهد.



تبلیغات درون محتوا روشی جدید و قدرتمند برای تقویت و تسریع کمپین های تبلیغاتی است. در حالی که بسیاری از برندها با چشم‌انداز رسانه‌ای اشباع‌شده دست و پنجه نرم می‌کنند و مصرف‌کنندگانی را که به معنای واقعی کلمه همه آن را دیده‌اند غرق کرده‌اند، تبلیغات درون محتوا یک تجربه تماشای منحصربه‌فرد و مثبت را فراهم می‌کند و باعث می‌شود کمپین‌های تبلیغاتی احساس تازگی، مرتبط و مرتبط کنند.


هر بازاریاب باتجربه ای می داند که هیچ رویکرد یکسانی برای تبلیغات وجود ندارد. تنظیم دقیق پیام ها و قالب های تبلیغاتی با توجه به مخاطبان برای موفقیت بسیار مهم است. فناوری تبلیغات درون محتوا بسیار سازگار و پاسخگو است و می توان آن را متناسب با سن، موقعیت جغرافیایی یا هر تعداد جمعیت هدف تغییر داد. نمایش یکسان می‌تواند نشان‌دهنده برند یا محصول متفاوتی باشد که در یک صحنه قرار می‌گیرد، یا محتوای مشابه را می‌توان برای یکپارچگی در چندین برنامه فراخوانی کرد - بسته به زمینه و پیام مورد نظر. این توانایی برای سفارشی‌سازی و مدیریت پیام‌ها برای مخاطبان خاص، تأثیر قوی‌تری بر بینندگان ایجاد می‌کند، اعتماد، ارتباط و طنین احساسی ایجاد می‌کند.

سئو پنهان
بازاریابی گوگل مپ
متخصص تبلیغات
راهنمای کامل سئو

تبلیغات درون محتوا

تبلیغات درون محتوا استفاده از فناوری نوآورانه برای قرار دادن مجازی محصولات، تابلوها و ویدئوها در ویدئو به طور مستقیم در محتوای دیجیتال در مرحله پس از تولید است. مصرف کنندگان زمان زیادی را صرف غوطه ور شدن در دنیای روی صفحه می کنند و برندهای باهوش و تخیلی می توانند راهی به آن دنیا بیابند تا مستقیماً با مشتریان در این محیط ارتباط برقرار کنند. مفهوم اصلی ساده است - نام تجاری خود را در محتوایی قرار دهید که انبوه بینندگان هر روز با آن درگیر می شوند و بخشی از تجربه سرگرمی می شوند. از طریق پیشرفت در فناوری و دسترسی به هوش مصنوعی قدرتمند، دامنه تبلیغات درون محتوا گسترده است و انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و کنترل خلاقانه را ارائه می‌دهد.

تبلیغات محتوایی برای فروش محصول

تبلیغات درون محتوا به قرار دادن محصول مجازی محدود نمی شود، اگرچه درج محصولات در پس از تولید یک روش هوشمند و کارآمد برای درج یک محصول انتخابی در محتوای رسانه ای است. از طریق پیشرفت در فناوری، تعدادی از قالب‌های خلاقانه دیگر، مانند تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها و حتی ویدئو را می‌توان در صحنه انتخابی گنجاند. برای مثال، یک صحنه در فضای باز در یک فیلم ممکن است دارای یک بیلبورد مارک دار باشد، یا یک تبلیغ تلویزیونی می تواند روی صفحه تلویزیون پس زمینه نمایش داده شود. از طریق استفاده استراتژیک از فناوری هوش مصنوعی، می توان محتوای ویدیویی را تجزیه و تحلیل کرد تا دقیقاً لحظه مناسب برای ترکیب محتوای تبلیغاتی انتخاب شده را پیدا کند یا قالبی را انتخاب کرد که بهترین طنین انداز را بین بینندگان داشته باشد.

تبلیغات محتوایی

بازاریابی محتوا امکان ایجاد یک محیط جذاب را برای مشتریان بالقوه فراهم می کند تا بررسی کنند که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند مشکلات آنها را برطرف کند یا خواسته های آنها را برآورده کند. با اجرای این رویکرد، می توانید به طور موثر مشتریان را به سمت تصمیم گیری خرید راهنمایی کنید.



بازاریابی محتوا روشی کارآمد برای رسیدن به این هدف است. این فرآیند می تواند مخاطبان هدف شما را با سرمایه گذاری کم هزینه جذب و درگیر کند.بازاریابی محتوا امکان ایجاد یک محیط جذاب را برای مشتریان بالقوه فراهم می کند تا بررسی کنند که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند مشکلات آنها را برطرف کند یا خواسته های آنها را برآورده کند. با اجرای این رویکرد، می توانید به طور موثر مشتریان را به سمت تصمیم گیری های خرید راهنمایی کنید.


بازاریابی محتوا چیزی فراتر از کسب رتبه بندی SERP، جذب مشتریان بیشتر و افزایش نرخ تبدیل شماست. همچنین در مورد ایجاد یک رابطه پایدار با افرادی است که محتوای شما را مصرف می کنند و مشتاقانه منتظر آن هستند.
محتوای منتشر شده به طور منظم با کیفیت، مفید بودن و ارزش سرگرمی، بازدیدکنندگان کنجکاو را به خوانندگان و مشتریان تبدیل می کند. و این احتمال را افزایش می دهد که مشتریان در نهایت به مشتریان تکراری نیز تبدیل شوند.
بازاریابی محتوا این کار را با موارد زیر انجام می دهد:
1-به مخاطبان خود در مورد محصولات خود و مزایای آنها آموزش دهید.
2-به مردم نشان دهید که چگونه و چرا برند شما پاسخی برای مشکلات آنهاست.
3-ایجاد جامعه ای که حول هویت برند شما و چیزهایی که می فروشد می چرخد.
4-ایجاد روابط پایدار با مشتریان موجود و بالقوه.

تبلیغات نمایشی
تبلیغات سینمایی
سئو ارزان
ابزار سئو

استراتژی تبلیغات محتوایی

بازاریابی محتوا راهی برای جذب مخاطب و افزایش تعداد مشتریان خود بر اساس ایجاد محتوای مرتبط و ارزشمند است.
این استراتژی می تواند مخاطبان یک برند را جذب، درگیر کند و ارزش ایجاد کند. این روش درک مثبتی از برند شما ایجاد می کند و کسب و کار بیشتری را برای شرکت شما ایجاد می کند.
این دیگر یک روند بازار نیست، بلکه یک سرمایه گذاری استراتژیک برای دستیابی به موفقیت تجاری است. با بازاریابی محتوا، یک نام تجاری می تواند ارتباط و دیده شدن بیشتری را به صورت آنلاین به دست آورد و توسط مشتریانش شناخته شود.
به طور خلاصه: یک کسب و کار می تواند در حافظه مردم برجسته شود و از بلعیده شدن توسط رقبا جلوگیری کند.
امروزه بیش از حضور در اینترنت مورد نیاز است. اکنون مسئله این است که چگونه آنلاین باشیم، دیده شویم و با مخاطب مرتبط باشیم. و این یک ماموریت بازاریابی محتوا است.

تبلیغات محتوایی در خدمت بازاریابی آنلاین

درست است که راه های دیگری نیز برای آنلاین بودن غیر از بازاریابی محتوا وجود دارد. بنابراین، چرا باید این گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟
پاسخ ساده است، بازاریابی محتوا یک پایه است و مکمل سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال است.
اگر بخواهید با بازاریابی رسانه های اجتماعی کار کنید، به محتوای مرتبط نیاز خواهید داشت. هنگام انتخاب ایمیل مارکتینگ یا وبلاگ های شرکتی همین اتفاق می افتد: همیشه به محتوا نیاز خواهید داشت.
برجسته ترین متخصصان جهان موافق هستند که محتوا پادشاه است. با استفاده از آن، ممکن است به چند نوع هدف مختلف از طرق مختلف دست یابید، مانند آموزش به مردم که چگونه از محصول یا خدمات شما برای حل مشکلاتشان استفاده کنند.
باید به خاطر داشته باشید که امروزه مردم قدرت انتخاب محتوایی را دارند که مصرف کنند. آنها در دریایی از اطلاعات غوطه ور هستند و اگر می خواهید برند شما را انتخاب کنند، باید بهترین گزینه ها را به آنها بدهید.

تبلیغات محتوایی

کمک به مردم برای یافتن شرکت شما در میان حجم عظیمی از اطلاعات آنلاین، چالش بزرگی است، اما محتوا باعث می‌شود شما را پیدا کنید، مخصوصاً برای موتورهای جستجو مانند گوگل.
به همین ترتیب، محتوای مرتبط در رسانه های اجتماعی یا کمپین های بازاریابی ایمیلی جلب توجه می کند و باعث می شود افراد بیشتری به سایت شما دسترسی پیدا کنند.



محتوایی که ایجاد می کنید و به مشتریان خود ارائه می دهید فقط مفید نیست. این پیام لازم را به افراد مناسب در زمان صحیح مورد نیاز می دهد. فراتر از انتظارات خواهد بود و شما را به یک مرجع در آن موضوع تبدیل می کند و برای شما و مخاطبانتان ارزش ایجاد می کند.


فروش هدف اصلی است، حتی اگر ثانویه دیگری وجود داشته باشد. بازاریابی محتوا ممکن است در تمام مراحل فرآیند خرید حضور داشته باشد و مخاطبان شما را تا تصمیم نهایی سوق دهد.
بدون محتوا، یک فروشنده این رانندگی را به عنوان مثال به صورت جداگانه انجام داد. به همین دلیل به تعداد کمتری از افراد دست یافتند.
وقتی بازاریابی محتوا را اتخاذ می‌کنید، پوشش گسترده‌تری را به دست می‌آورید، به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید، اما آنها را به بهترین شکل هدف قرار می‌دهید.


تولید محتوای کیفی برای ایجاد کسب‌وکار به عنوان یک مرجع در صنعت شما ضروری است . با به اشتراک گذاشتن محتوای اطلاعاتی و ارزشمند با مخاطبین هدف , می‌توانید اعتماد و اعتبار ایجاد کنید که می‌تواند به بهبود شهرت برند شما کمک کند .با این حال , ایجاد شهرت مثبت برند زمان و تلاش زیادی می‌طلبد . این کار نیازمند ثبات و تمرکز بر ارائه ارزش برای مخاطبین هدف شماست . با ایجاد محتوای کیفی که با پیام و ارزش‌های برند شما همسو است , می‌توانید به عنوان یک منبع مورد اعتماد برای مخاطبین خود شهرت ایجاد کنید .
تولید محتوای کیفی برای بهینه‌سازی موتور جستجو ضروری است . با ایجاد محتوایی که برای کلمات کلیدی و عبارات مرتبط بهینه‌سازی شده‌است , می‌توانید رتبه‌بندی موتور جستجو وب سایت خود را بهبود بخشید که منجر به ترافیک ارگانیک بیشتر و راهنمایی می‌شود .
برای بهبود سئو وب سایت , انجام تحقیقات کلیدی و شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی که مخاطب هدف شما در جستجوی آن است , ضروری است . گنجاندن این کلمات و عبارات کلیدی در محتوای شما , بهینه‌سازی meta و برچسب عنوان , و اطمینان از اینکه محتوای شما سازگار با موبایل است می‌تواند رتبه‌بندی موتور جستجو وب سایت شما را بهبود بخشد .



یکی از نشانه‌های تولید محتوای کیفی , ارائه ارزش برای مخاطبان هدف است . با ایجاد محتوایی که مفید , آموزنده و مرتبط با نیازهای آن‌ها است , می‌توانید کسب‌وکار خود را به عنوان یک منبع ارزشمند برای مخاطبین خود قرار دهید . برای ارائه ارزش برای مخاطبین , درک نیازها و علایق آن‌ها ضروری است . دنبال چی می‌گردند ؟ آن‌ها به حل چه مشکلاتی نیاز دارند ؟ با پاسخ به این پرسش‌ها می‌توانید مطالبی را خلق کنید که نقاط درد آن‌ها را مشخص می‌کند و بینش و راه‌حل‌های ارزشمندی را فراهم می‌کند .
به احتمال زیاد مطالب مربوط به مشارکت در شبکه های اجتماعی بیشتر است . با ایجاد محتوای کیفی می‌توانید تعامل با مخاطبین هدف خود را افزایش دهید و منجر به افزایش آگاهی از برند و افزایش مشتریان و فروش شوید .برای افزایش درگیری , ایجاد محتوایی که با مخاطبین هدف شما هماهنگ باشد, مهم است . این امر می‌تواند با استفاده از یک لحن محاوره‌ای , گنجاندن عناصر چندرسانه‌ای مانند تصاویر و ویدئو , و تشویق بازخورد و تعامل از طریق نظرات و سهام رسانه‌های اجتماعی به دست آید .
ایجاد یک تقویم تولید محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا مرتب بمانید و مطمئن شوید که در حال ایجاد محتوایی هستید که سازگار و مرتبط با مخاطبین هدف شماست . تقویم محتوای شما باید شامل موضوعاتی باشد که می‌خواهید پوشش دهید , فرمت محتوای شما ( برای مثال پست وبلاگ , ویدئو , اینفوگرافیک ) و تاریخ انتشار .
برای ایجاد یک تقویم محتوا که موثر است , برنامه‌ریزی پیش رو و در نظر گرفتن نیازها و علایق مخاطبین مهم است . این می‌تواند به شما کمک کند تا محتوایی را خلق کنید که به موقع و مرتبط با مخاطبین شما باشد .


1-اولین قدم در تولید محتوای کیفی شناسایی مخاطبین هدف است . درک اینکه مخاطبین شما چه کسانی هستند , علایق و نقاط درد آن‌ها برای ایجاد محتوایی که با آن‌ها پر می‌شود ضروری است .برای شناسایی مخاطب هدف , می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند انجام نظرسنجی , تحلیل وب سایت و تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی و تحقیق در صنعت و رقبای خود استفاده کنید .
2-تعریف اهداف شما برای تولید محتوایی که متمرکز و موثر است ضروری است . می‌خواهید با محتوا به چه چیزی برسید ؟ آیا می‌خواهید ترافیک وب سایت را افزایش دهید , راهنمایی ایجاد کنید یا شهرت برند خود را بهبود بخشید ؟ پاسخ دادن به این سوالات به شما کمک خواهد کرد تا محتوای همسو با اهداف کسب‌وکار خود را ایجاد کنید .
3-تحقیق کامل برای تولید محتوای کیفی ضروری است . این شامل خواندن مقالات , کتاب‌ها و دیگر منابع مرتبط با موضوع شما است. همچنین به معنی انجام تحقیقات کلیدی برای شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی است که مخاطب هدف شما در جستجوی آن است .برای انجام تحقیقات موثر , استفاده از منابع معتبر و حفظ روندها و تحولات صنعت اهمیت دارد . این می‌تواند به شما کمک کند تا محتوایی را خلق کنید که برای مخاطبین شما آموزنده و ارزشمند است .


تولید و افزایش محتوا تبدیل به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتریان بالقوه عمل می‌کند .محتوای ارزشمندی مانند کتاب‌های الکترونیکی و وبینارها را می‌توان به عنوان منابع دریچه دار و کسب اطلاعات ارزشمند مشتری ارائه کرد.با پرورش و پرورش مشتریان از طریق محتوای هدفمند , کسب و کارها می‌توانند چشم‌انداز را از طریق قیف فروش هدایت کنند و احتمال تبدیل را افزایش دهند .
تلاش می‌کنید با تولید محتوا - فراتر از پاسخ آشکار افزایش درآمد به چه چیزی دست پیدا کنید؟
شناسایی اهداف خاص بسیار مهم است . شاید در حال افزایش حضور رسانه‌های اجتماعی و یا پایگاه‌داده ایمیل یا افزایش بازدید از وب سایت باشد . یا همه موارد بالا !
هر چه باشد , با درک نیازها , ترجیحات و نقاط درد مخاطبین هدف خود شروع کنید و آن‌ها را مخاطب قرار دهید - بنابراین , در مورد برند شما چه چیزی است که به مخاطب راه‌حل می‌دهد یا نیاز را برآورده می‌کند یا می‌خواهد ؟
این روش نتیجه می‌گیرد . مصرف کنندگان فعالانه پیش از تصمیم‌گیری خرید به دنبال محتوای ارزشمند و مرتبط هستند . براساس معیار تقاضا , ۶۰ % مصرف کنندگان از خواندن محتوای مرتبط به طور مستقیم از برند لذت می‌برند .
با این حال ارتباط کلیدی است . محتوا شما باید برای برند و مخاطبین تان قابل‌اجرا باشد تا هر گونه کاهش معناداری داشته باشید .



توسعه محتوای سئو شامل ایجاد , ترویج و مدیریت محتوای سایت است, بنابراین سایت رتبه میگیرد و به صفحه اول نتایج موتور جستجو می‌رود - همراه با عملکرد خوب با مخاطبان هدف .
پنج عنصر اصلی برای این فرآیند وجود دارد :
1-کلید واژه تحقیق و تدوین یک برنامه محتوایی .
2-نوشتن محتوای دوستانه سئو که خواستار جستجو و ارائه لوازم رتبه‌بندی گوگل است .
3-به دنبال استراتژی‌های سئو در صفحه و خارج از صفحه برای ترویج محتوا و ارائه بهترین شانس برای رقبای خارج از صفحه .
4-گزارش درباره موفقیت محتوا برای درک اینکه کدام استراتژی‌ها و قطعات محتوا برای شما خوب عمل می‌کنند ( سپس با استفاده از این بینش برای راهنمایی تحقیقات کلیدی آینده و توسعه محتوا ) .
5-نظارت و به روز رسانی محتویات برای رقابتی ماندن .


توسعه محتوای سئو مهمترین اصل برای کسب رتبه در موتورهای جستجو و بویژه گوگل است.
شما نیز عبارت"محتوا پادشاه است"را شنیده اید و این عبارت بیل گیتس حقیقت قدرت محتوا را برای پیشبرد اهداف بهینه سازی موتورهای جستجو آشکار میسازد.
محتوای اصلاح‌شده سئو را بنویسید که برای جستجو و بررسی معیارهای رتبه‌بندی گوگل کمک می‌کند .
♣حالا , شما می‌خواهید به استراتژی‌هایی برای هدف قرار دادن هر کلیدواژه و نوشتن محتوای بهینه سئو فکر کنید .♣ ♦اول , شما می‌خواهید تحقیق عمیق روی کلید واژه انجام دهید و ببینید با چه کسی در صفحات نتایج موتور جستجو رقابت می‌کنید . چه برندها و سایت‌هایی می‌بینید؟ آن‌ها چه نوع محتوایی در این موضوع منتشر کرده‌اند ؟ چطور با این مکالمه جور در میاید ؟♦
سپس , کلیدواژه و نوع محتوای وب سایتی که باید تولید کنید را در نظر بگیرید : آیا باید کلید واژه را با پست وبلاگ هدف قرار دهید ؟ یا بهتر است صفحه فرود بسازید؟
ایجاد ارتباط با محتوا - بهتر است که روابط اتصال - ساختمان با سایت‌های معتبر برقرار شود تا backlinks بتواند " محتوای " را افزایش دهد . لینک‌های سایت‌های دارای رتبه ضعیف دامنه لزوما ً به رتبه‌بندی محتوا کمک نمی‌کنند ( و در واقع می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد ) . همچنین باید اطمینان حاصل کنید که backlinks در زمینه‌های مربوطه قرار داده می‌شوند و به محتوای سایت خود متصل می‌شوند .


اول از همه برای توسعه محتوای سئو, شما می‌خواهید کلمات کلیدی خاصی را برای رتبه‌بندی تعیین کنید - می‌توانید با فکر کردن به کلمات کلیدی که اهداف زیر را داشته باشد :
1-اهداف بازاریابی محتوای شما . آیا می‌خواهید محصولات خاصی را تبلیغ کنید؟ شهرت برند خود را بسازید؟ افزایش فروش در یک بازار هدف خاص ؟
2-محصولات و خدمات برند شما . چه پیشنهادی ارائه می‌کنید؟ چه مشکلاتی را حل می‌کنید ؟ برای مثال , اگر بازاریابی محتوا را برای یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو آنلاین مدیریت می‌کنید , می‌خواهید به کلمات کلیدی مانند ویرایشگر ویدئو مبتنی بر وب نگاه کنید .
کلمات کلیدی که رقبا هدف قرار می‌دهند . هدف رقبا چیست ؟ آیا معرفی نام شما در این مکالمات منطقی است ؟ •مشتریان ایده‌آل یا مخاطبان هدف شما .
•رویدادهای فعلی و موضوعات ویروسی .
به طور کلی , به فرصت‌هایی فکر کنید که ارزش کسب‌وکار و پتانسیل تبدیل را نشان می‌دهند . به این ترتیب می‌توانید جلوی خوانندگان درست ( مشتریان بالقوه ) را بگیرید و موفقیت را زودتر از بازاریابی محتوا ببینید .
همانطور که فرصت‌ها را شناسایی می‌کنید و شروع به ساخت برنامه محتوای خود می‌کنید , همچنین ایده خوبی برای شناسایی خوشه‌های موضوعی است . این می‌تواند تحقیق کلید واژه را ساده کرده و به شما کمک کند یک برنامه محتوای ساختار یافته تری ایجاد کنید .
برای مثال , اگر شما " ویرایشگر ویدیوی مبتنی بر وب " را به عنوان یک کلید واژه دسته‌بندی هدف قرار داده بودید , می‌توانید یک پست درباره " چگونه ویدئو را آنلاین ویرایش کنید " بنویسید و دو نمایش را از یکدیگر داشته باشید . ایجاد خوشه‌های موضوعی هوشمند به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی بلند دم را کشف کنید , ارتباط داخلی را هدایت کنید و قدرت دامنه را بهبود بخشید ( چون گوگل می‌تواند محتوای جامعی در مورد موضوعات خاص داشته باشد و نام تجاری شما را به عنوان یک نام قابل‌اعتماد در فضا شناسایی کند ) .
ویژگی کشف کلید واژه به شما اجازه می‌دهد کلمات کلیدی مورد نظر را در مورد موضوعات خاص , صنایع یا پرس و جو جستجو تحقیق کنید. هر کلمه یا عبارت را در نوار جستجو تایپ کنید تا گزینه‌های کلید واژگان مرتبط را ببینید . همچنین معیارهایی مانند حجم جستجو , دشواری کلمات کلیدی را بررسی کنید.



بازاریابی محتوا از 0 تا صد در صفحه اول گوگل را با جام ارژنگ دنبال کنید.بازاریابی محتوا چیست و چگونه میتواند باعث کسب رتبه وب سایت و ارتقای سئو ما گردد.بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند , مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ مخاطب به روشنی تعریف‌شده متمرکز است و در نهایت , برای هدایت اقدام سودآور مشتریان تمرکز دارد.
بازاریابی محتوا به جای تبلیغ محصولات یا خدمات , یک رویکرد مبتنی بر محتوای استراتژیک و محتوای مرتبط و مفیدی را برای چشم اندازهای و مشتریان شما فراهم می‌کند تا به آن‌ها در حل مسائل کاری ( محتوای b2b ) یا زندگی شخصی ( محتوای b2c ) کمک کند .
بازاریابی محتوا امروزه یکی از قویترین ابزار بازاریابی آنلاین در صفحه اول گوگل است و سایت ها و وبلاگ ها تلاش دارند تا با ایجاد یک محتوای عالی و ناب و کارپسند به جذب مخاطب و افزایش درآمد نائل آیند.


بازاریابی امروز بدون محتوای زیاد غیر ممکن است .محتوا باید در فرآیند بازاریابی شما ادغام شود , نه به عنوان یک چیز جداگانه . محتوای کیفیت بخشی از همه اشکال بازاریابی است , از جمله :
•بازاریابی ایمیلی : محتوای خوب پیوسته مخاطبین خود را برای پیش‌بینی , باز کردن و خواندن ایمیل از برند شما آموزش می‌دهد .
•بازاریابی رسانه‌های اجتماعی : استراتژی محتوا پیش از استراتژی شبکه های اجتماعی شما می‌آید .
•سئو : موتورهای جستجو به کسب و کارهایی که کیفیت , محتوای سازگار را منتشر می‌کنند پاداش می‌دهند .
•روابط‌عمومی : استراتژی‌های موفق روابط‌عمومی باید به مسائل مربوط به خوانندگان رسیدگی کنند نه به کسب‌وکار آن‌ها .
•تبلیغات کلیکی : برای کار PPC , شما به محتوای زیادی پشت آن نیاز دارید .
•بازاریابی ورودی : محتوا برای افزایش ترافیک ورودی و راهنمایی ضروری است .
•بازاریابی دیجیتال : محتوا اساس یک استراتژی بازاریابی دیجیتال یکپارچه بهبود یافته یا راه‌اندازی مجدد را شکل می‌دهد.
•راهبرد محتوا : راهبرد محتوا ( که چگونگی ایجاد و مدیریت محتوا در سرتاسر سازمان را تعیین می‌کند ) باید در نظر گرفته شود .


بازاریابی محتوا , ایجاد محیطی جذاب برای مشتریان بالقوه را قادر می‌سازد تا بررسی کنند که چگونه محصول یا سرویس شما می‌تواند به مشکلات آن‌ها رسیدگی کند یا خواسته‌های آن‌ها را برآورده کند . با اجرای این رویکرد می‌توانید مشتریان را به سمت تصمیم‌گیری خرید هدایت کنید .
بازاریابی محتوا راهی برای تعامل با مخاطبین و افزایش تعداد مشتریان براساس ایجاد محتوای مرتبط و ارزشمند است . این استراتژی می‌تواند جذب , مشارکت و ایجاد ارزش برای مخاطبان برند شود . این روش درک مثبتی از برند شما ایجاد می‌کند و کسب‌وکار بیشتری برای شرکت شما ایجاد می‌کند .
دیگر یک روند بازار نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری استراتژیک برای دستیابی به موفقیت کسب‌وکار است . با بازاریابی محتوا , یک برند می‌تواند ارتباط و دید بیشتری را به صورت آنلاین کسب کند و توسط مشتریان آن شناسایی شود . به طور خلاصه : یک کسب‌وکار می‌تواند در حافظه مردم بایستد و از غرق شدن در رقابت اجتناب کند .
امروزه , بیش از آنکه در اینترنت باشد , نیاز است . این مساله اکنون چگونگی آنلاین بودن , مشاهده شدن و ارتباط با مخاطب است . و این یک ماموریت بازاریابی محتوا است .
درست است که راه‌های دیگری برای فراتر از بازاریابی محتوا وجود دارد . پس چرا باید این گزینه را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید.
پاسخ ساده است , بازاریابی محتوا یک بنیان و مکمل دیگر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال است .
اگر می‌خواهید با بازاریابی رسانه‌های اجتماعی کار کنید به محتوای مرتبط نیاز خواهید داشت. همین اتفاق زمانی می‌افتد که شما بازاریابی ایمیلی یا وبلاگ‌های شرکتی را انتخاب می‌کنید : همیشه به محتوا نیاز دارید .
برجسته‌ترین متخصصان جهان بر این باورند که محتوا پادشاه است . با استفاده از آن می‌توانید به چند نوع اهداف مختلف از بسیاری جهات دست پیدا کنید , مانند اینکه به مردم یاد دهید چگونه از محصول یا سرویس خود برای حل مشکلاتشان استفاده کنید . شما باید به یاد داشته باشید که امروز مردم قدرت انتخاب کدام محتوا را دارند . آن‌ها در دریایی از اطلاعات غوطه‌ور هستند و اگر می‌خواهید برند خود را انتخاب کنند باید بهترین گزینه‌ها را به آن‌ها بدهید .



بازاریابی محتوا شکلی از بازاریابی ورودی است که کاربران را به برند شما جذب می‌کند و با ارائه محتوای مفید یا سرگرم‌کننده - معمولا ً به شکل متن , ویدئو , یا صوتی - را جذب می‌کند.
بازاریابی محتوا برای شرکت‌ها ارزشمند است زیرا به آن‌ها در ایجاد روابط و اعتماد با مشتریان بالقوه و مشتریان موجود در مقیاس کمک می‌کند .
در نتیجه فروش سریع‌تر محصولات شما آسان‌تر است .
ارزیابی roi از محتوا بسیار دشوار است چون اغلب تنها یک گام در سفر مشتری است , اما برندها با استراتژی‌های بازاریابی محتوای قوی تمایل دارند هزینه‌های خرید مشتری را کاهش داده و بازده‌های ترکیبی ایجاد کنند .
بازاریابی محتوا نیز اثر اسنوبال دارد , زیرا کسانی که از بازاریابی محتوا برای ایجاد مخاطب استفاده می‌کنند , بازده بالاتری را برای هر بخش دیگری از محتوای منتشر می‌کنند .
بازاریابی محتوای موثر افراد را به برند شما جذب می‌کند .
شما ممکن است یک ویدیو , اپیزود پادکست یا پست وبلاگ منتشر کنید و سپس افرادی که به این موضوع علاقه دارند آن را مصرف کرده و با صدای برند شما آشنا شوند .
زمانی که توجه آن فرد را دارید , می‌توانید با آن‌ها رابطه اعتماد برقرار کنید . در نتیجه می‌توانید محصولات و خدمات خود را به آن‌ها بفروشید .

جام ارژنگ با سابقه طولانی در کار سئو و داشتن مشتریانی که سالهاست با آنان ارتباط داریم و تمامی سایت های ایشان با کلیدواژه های درخواستی در صفحه اول گوگل است،آماده انجام سفارشات کاربران و بازدیدکنندگان گرامی از این وب سایت است.جهت سفارش و مشاوره رایگان از طریق کانال پشتیبانی جام ارژنگ در تلگرام با ما در ارتباط باشید. تماس با پشتیبانی جام ارژنگ