محتوای دیجیتال و رسانه های دیجیتالی عنوان این صفحه از سایت جام ارژنگ است.دیجیتال , فنآوری الکترونیکی را توصیف میکند که دادهها را از لحاظ دو حالت مثبت و غیر مثبت تولید میکند . عدد مثبت با عدد ۱ و غیر مثبت با عدد ۰ نشان داده میشود . بنابراین , داده منتقلشده یا ذخیره شده با فنآوری دیجیتال به صورت یک رشته بیان میشود . هر یک از این ارقام رشته ای به یک بیت ( و رشتهای از بیتها ) گفته میشود که یک کامپیوتر میتواند به تنهایی به عنوان یک گروه به آنها رسیدگی کند .پیش از تکنولوژی دیجیتال ، انتقال الکترونیکی به تکنولوژی آنالوگ محدود بود که دادهها را به عنوان سیگنالهای الکتریکی فرکانس یا دامنه متغیر که به امواج حامل فرکانس معین اضافه میشوند ، منتقل میکند . پخش و انتقال تلفن به طور مرسوم از فنآوری آنالوگ استفاده شدهاست
رسانه دیجیتال یکی از مهمترین روش های تبلیغات در دنیای امروز است.صنعت رسانههای دیجیتال در حال شکوفایی است , و کسب و کارها با به حداکثر رساندن سرمایهگذاریهای خود در این بخش , به طور فزایندهای مشتاق استفاده از این رشد هستند . این نیاز نیازمند بهبود مستمر در تولید مواد جدید است , که به شکل وب سایتهایی طراحیشده برای ارتقا برندهای شرکت یا نسخههای دیجیتال روزنامهها و نشریات است .
تعداد رو به رشد افراد در حال تغییر اولویتهای خود برای خدمات رسانهای , سرگرمی و اطلاعات در نتیجه پیشرفتهای تکنولوژیکی , به ویژه در رسانههای دیجیتال هستند . آنچه بیشتر است این است که تغییرات اساسی در زندگی روزمره ما ایجاد میشوند . راههای مختلفی وجود دارد که در آن افراد ارتباط برقرار میکنند و با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند . تغییر در حواس و روانشناسی آنها قابلتوجه است . زمان اتصال به دلیل ادغام زندگی شخصی و حرفهای و تقاضا برای اطلاعات فوری در حال افزایش است .
موضوع این است که آیا افراد میتوانند در تعاملات خود با رسانههای دیجیتال مورد اعتماد قرار گیرند یا خیر , توجه بیشتری به خود جلب میکند .
روشهایی وجود دارد که در آنها نسلهای جوانتر در حال تغییر رفتاری هستند , اما همچنین روشهایی وجود دارد که نسلهای قدیمیتر در مقادیر بسیار کوتاه زمان " به دست میآیند .
با این حال , اهمیت بازاریابی دیجیتال در سالهای اخیر به طور چشمگیری تغییر کردهاست . این امر برای درک مشتری از یک شرکت بنیادی است .
اهمیت تبلیغات آنلاین به گونهای فزاینده آشکار میشود که اینترنت در هر جنبه از زندگی مدرن جای میگیرد .
رسانههای دیجیتال چگونه در زندگی ما در حال تکامل هستند؟
اگر فرد با چیزی سازگار شود , لازم است که یک انتقال کامل صورت گیرد . اینترنت تقریبا ً کامل است , که به این معنی است که رسانههای دیجیتال مانند حوزهها میتوانند وارد زندگی روزمره مردم شوند . رسانههای دیجیتال میتوانند به اشکال مختلفی از جمله تصاویر صوتی - تصویری مستند , فیلم و منابع دیگر , و همچنین کتابهای الکترونیکی برای استفاده در کلاسها و موسسات , و همچنین در محل کار به وجود آیند .
دوستیها را میتوان بدون توجه به زمان یا فاصله به لطف ظهور رسانههای دیجیتال حفظ کرد. آنهایی که بخشی از یک دایره اجتماعی سنتی نیستند یا در مناطق دور افتاده زندگی میکنند , میتوانند افراد دیگری را در شرایطی مشابه پیدا کنند که با آنها روابط معناداری ایجاد کنند . جهانشمولی رسانههای دیجیتال به این معنی است که مردم از همه اقشار زندگی - اقتصادی , فرهنگی , سیاسی , مذهبی و ایدئولوژیک - میتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و یاد بگیرند .
در دوران سختی عاطفی , بسیاری از مردم به رسانههای اجتماعی مراجعه میکنند تا به دوستان و خانواده برسند و آسایش و تشویق دریافت کنند . این امر ارتباطات , ارتباطات و آگاهی مردم از نیازهای درون جوامع خود را بهبود میبخشد . نظرسنجی انجامشده در سال ۲۰۱۵ توسط مرکز تحقیقات .
شصت و هشت درصد از نوجوانانی که از گزارش رسانههای اجتماعی استفاده میکنند از دوستان آنلاین یا غریبهها وقتی که در حال گذراندن یک لحظه چالش برانگیز بودند تشویق میشوند .
براساس تحقیقات Vaughan بل و همکاران , نوجوانانی که از شبکههای اجتماعی دیجیتال برای مقابله با مسائل اجتماعی استفاده میکنند , به احتمال زیاد دارای ارتباطات مثبت همسالان هستند . کسانی که از جوامع مجازی برای اجتناب از تعاملات دنیای واقعی استفاده میکنند , اغلب در نتیجه اثرات منفی سلامت را متحمل میشوند .
رسانههای اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر , استرس کاربران خود را کاهش دادهاند . دادههای متفاوت از مطالعه مرکز تحقیقات pew در سال ۲۰۱۵ میلادی , هیچ ارتباطی بین مصرف رسانههای دیجیتال و افزایش استرس نشان نداد . این امر , به ویژه برای افرادی که در حوزههای دانش بنیان کار میکنند و از افزایش ارتباطات که رسانههای دیجیتال تسهیل میکنند , بهره میبرد . به علاوه , براساس مطالعهای که توسط مرکز تحقیقات pew انجام شد , سطوح استرس زنانی که از سایتهای شبکههای اجتماعی مانند توییتر , ایمیل و اشتراک عکسهای تلفن همراه استفاده میکنند , با استفاده از رسانههای دیجیتال کاهش یافت . با این حال , تحقیقات مشابهی نشان داد که مواجهه با رسانههای دیجیتال میتواند تنش را افزایش دهد زیرا آگاهی از رویدادهای استرس زا در زندگی دیگران را افزایش میدهد .
رسانههای دیجیتال میتوانند آموزش و یادگیری طولانیمدت برای ساخت و منبع کردن مهارتهای آینده از طریق چشمانداز جدید خود برای پروژه آموزشی را تسهیل کنند , مجمع جهانی اقتصاد مهارتهای ضروری قرن بیست و یکم را شناسایی کرده و نحوه پر کردن شکافها با استفاده از منابع دیجیتال را بررسی کند. تواناییهای سطح بالا در زمینههایی مانند تحلیل و ارتباطات بین فردی در محیط کار امروز در سطح بالایی قرار دارند . برخی از ارزشمندترین مهارتها درک چگونگی استفاده از انواع مختلف فنآوری , توانایی تفکر انتقادی و خلاقانه و توانایی همکاری موثر با دیگران هستند .
شایستگیها مانند انعطافپذیری و حساسیت فرهنگی نیز باید تقویت شوند . برای اینکه دنیا را به مکانی بهتر و بیشتر تبدیل کنیم , مهم است که در کودکان عشق به یادگیری و قدردانی از تکنولوژی در سنین پایین القا کنیم. پذیرش گسترده رسانههای دیجیتال به این توسعه کمک میکند .
کارگران باید به منظور برآورده ساختن نیازهای پیوسته شرکت و بازار , بیشتر باشند . براساس استعداد جهانی ۲۰۲۱ , مطالعهای که توسط اقتصاد آکسفورد در ارتباط با برجهای ویلیس واتسون و دیگران , مهارتهای دیجیتال , تواناییهای تفکر چابک , مهارتهای بین فردی و ارتباطی انجام شدهاست و مهارتهای عملیاتی جهانی مهمترین شایستگیهای آینده هستند .
رهبری دیجیتال موثر ( تسهیل اجرای استراتژی دیجیتال ) به داشتن یک زمینه مستحکم در دانش دیجیتال وابسته است . به منظور حفظ سرعت سریع نوآوری دیجیتال , رهبران و مدیران کسبوکار باید تخصص لازم برای شناسایی روندهای نوظهور , پیشبینی تاثیرات آنها بر شرکتها و سرمایهگذاری بر فرصتهای تکنولوژیکی را داشته باشند . تحقیقی که در سال ۲۰۱۵ در مجله کسب وکار هاروارد منتشر شد نشان داد که تنها ۱۹ درصد رهبران در مدیریت و رهبری دیجیتال موثر هستند . این امر اهمیت آموزش و آموزش در این حوزه را برجسته میکند.
با تسهیل آموزش رسمی و یادگیری غیررسمی , رسانههای دیجیتال و فنآوری میتوانند به کاهش شکاف مهارت کمک کنند . ما میتوانیم با کاهش قیمت به افراد بیشتری با مواد یادگیری با کیفیت بهتر برسیم . یادگیری مادام العمر را میتوان با استفاده از رسانههای دیجیتال به روشهای مختلفی تسهیل کرد , از جمله تلفیق تکنولوژی یادگیری در سکوهای محبوب و استفاده از رسانههای دیجیتال برای اهداف آموزشی.
جذب و استخدام پرسنل , به ویژه متخصصان جوان و متخصص فنآوری , هدف رو به رشد دیگری برای رسانههای دیجیتال است . گزینه دیگر برای پرداختن به نیاز به مهارتهای جدید در حالی که فراهم کردن فرصتهای پیشرفت کارکنان , استفاده از استخرهای استعدادهای متنوع است که صنایع مختلف را فرا میگیرد .
محتوای دیجیتال به هر نوع رسانهای اشاره دارد که یک سازمان برای تعامل با بازدیدکنندگان , مشتریان , یا کاربران وب سایت و یا برنامههای کاربردی که توسط سیستمهای تحویل آنلاین توزیع شدهاست , استفاده میکند .با توجه به حضور آنلاین سازمانها در جذب و حفظ مشتریان , محتوای دیجیتال به یک منبع حیاتی در بازاریابی دیجیتال تبدیل شدهاست . این عبارت شامل هر نوع رسانه قابل انتشار از ویدئوی جاری , راهنماهای دانلود , تصاویر , پخش زنده و یا تکهای از اطلاعات دروازه دار است. قصد اولیه رسانه دیجیتال و محتوای آن ایجاد اطلاعات جدید و منبع اطلاعات بیشتر درباره یک مشتری احتمالی با هدف تبدیل آنها به آینده است . معمولا , این نوع رسانهها یا داراییها با استفاده از یک مدیر دارایی دیجیتال مدیریت میشوند
رسانههای دیجیتال نیروهای قدرتمندی در زندگی جوانان هستند . موسیقی , تلویزیون , بازیهای ویدیویی , شبکههای اجتماعی , ویدیو آنلاین و رسانههای دیگر همگی تاثیر قوی بر نحوه دیدن جهان دارند , تاثیری که اغلب در کودکی آغاز میشود . جوانان برای درگیر و منتقد بودن کاربران و مصرف کنندگان رسانه , باید مهارتها و عادات سواد رسانهای دیجیتال را توسعه دهند . این مهارتها میتوانند به رسانهها دسترسی داشته باشند و شبکههای دیجیتال را هدایت کنند ; برای تحلیل و ارزیابی رسانهها به شیوهای انتقادی براساس مفاهیم کلیدی خاص ; برای استفاده از ابزارهای دیجیتال و رسانهای برای ایجاد رسانه و مدرسه , کار و مشارکت شخصی . مدل سواد رسانهای دیجیتال MediaSmarts از سه بخش مفاهیم کلیدی , شایستگیهای محوری و موضوعات چارچوب تشکیل شدهاست . به طور خلاصه , مفاهیم کلیدی چیزی هستند که دانش آموزان برای درک سواد رسانهای دیجیتال نیاز دارند ; شایستگیهای اصلی چیزی هستند که باید بتوانند انجام دهند ; و موضوعات چارچوب چیزی هستند که باید بدانند .تمام مفاهیم کلیدی , شایستگیهای محوری و موضوعات چارچوب را میتوان در تمام سنین و سطوح پایه به دانش آموزان آموزش داد . این فرآیند یادگیری مهارتهای سواد رسانهای دیجیتال , آموزش رسانهای است . اهمیت آموزش رسانهای در کانادا را میتوان از طریق گنجاندن نتایج سواد رسانهای در برنامههای درسی استانی و منطقهای مشاهده کرد. اما تعریف دقیق سواد رسانهای و رسانههای دیجیتال - و چگونگی ادغام آنها در کلاس - همیشه ساده نیست
فنآوری رسانههای دیجیتال به بخش مهمی از محیط محاسباتی و ارتباطات ناهمگن ما تبدیل شدهاست . یک رشته عالی در فنآوری رسانههای دیجیتال دانش ایجاد محصولات تعاملی و موثر رسانههای دیجیتال از جمله کدگذاری , تحلیل و دستکاری رسانههای دیجیتال را به شما میدهد . در این مقاله اصول و تکنیکهای موجود مانند اکتساب دادههای چندرسانهای , تحلیل , پردازش , فشردهسازی و مدیریت معرفی میشوند. شما ممکن است در زمینههای مطالعه شامل طراحی و تالیف چندرسانهای , بازیابی چندرسانهای , پردازش آماری زبان طبیعی , مهندسی قابلیت استفاده , تجزیه و تحلیل بصری و فرصتی برای تعامل با یادگیری میان رشتهای با معماری و طراحی در حوزه تفکر طراحی شرکت کنید
محتوای آنلاین ، که به عنوان رسانه دیجیتال نیز شناخته میشود ، در بسیاری از اشکال ، از متن ، صدا ، و فایلهای ویدئویی گرفته تا گرافیک ، پویانمایی ، و تصاویر موجود است . محتوای دیجیتال معمولا ً به اطلاعات موجود در اینترنت برای دانلود یا توزیع بر روی رسانههای الکترونیکی مانند یک کتاب الکترونیکی یا ترانه دیجیتال اشاره دارد ، اما بسیاری از افراد در صنعت محتوا مدعی هستند که محتوای آنلاین چیزی است که میتواند منتشر شود . پس از این خط تفکر ، مطمین شوید که اگر به صورت آنلاین هستید ، احتمالا ً به آن نگاه کنید ، ساعت را تماشا کنید و یا به محتوای دیجیتالی گوش دهید
هر قطعه از محتوای دیجیتال مخاطبان مورد نظر دارد که انتظار یک روش تحویل خاص از تولیدکنندگان را دارند . بازاریابی محتوا به یکی از ابزارهای کلیدی در همه مواد تبلیغاتی تبدیل شدهاست ، بلکه نیازهای دیگری را نیز ارایه میدهد که مشتریان به آن نیاز دارند .محتوای دیجیتال یک روش مقرونبهصرفه و موثر برای برندها است تا با مشتریان و کاربران خود درگیر شوند . از لحاظ تاریخی ، سیستمهای تحویل شامل تبلیغات تلویزیونی و یا رسانههای چاپی برای رسیدن به یک پیغام بازاریابی دیجیتالی خاص به مشتریان بالقوه است .محتوای دیجیتالی شما میتواند به هر شکلی باشد . شما میتوانید وبلاگهای اطلاعرسانی را انتخاب کنید , تجربیات دیداری داشته باشید, و یا از سکوهای رسانه اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود استفاده کنید . هر گزینهای که برای شما موجود است میتواند به افزایش تبدیلهای شما کمک کند , تعامل با مشتریان و یا مخاطبین خود را افزایش دهد و به بازدیدکنندگان درباره محصول یا صنعت شما آموزش دهد
موفقیت در تبلیغ برند شما با استفاده از بازاریابی محتوای دیجیتال نیازمند یک استراتژی موثر ، ابزار کافی ، و ایدههای نوآورانه است . شما میتوانید یک چارچوب ایجاد کنید که به شما کمک میکند به اهداف خود برسید و به طور مداوم طراحی و فرآیندهای تحویل محتوای خود را بهینه کنید .با در نظر گرفتن هر نقطه قابل لمس دیجیتالی در هر بازدید کاربران بهترین راه برای بهینهسازی استراتژی محتوای دیجیتالی شما است . اطلاعات را از مخاطبین هدف موجود , مشتریان , و یا بازدید کنندگان جمعآوری کنید و تحقیق کنید که چگونه محتوای شما را تجربه میکنند . رقبای اصلی را شناسایی کنید, رقبای کلیدی خود را مطالعه کنید, عملکردهای محتوای دیجیتال گذشته را مرور کنید, و اهداف آتی را تعریف کنید که میخواهند به برند شما دست یابند
ایجاد محتوای دیجیتال ، بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است . هر بخش از محتوایی که شما ایجاد میکنید - شامل خبرنامهها ، بروشورها ، پستهای وبلاگ ، مطالعات موردی ، و بیشتر - باید با دقت طراحی شوند تا چشمانداز برند شما را به حداکثر برسانند ، لینکهای ارگانیک را به حداکثر برسانند ، و تبدیلات را افزایش دهند.امروزه هر سازمانی که با محتوا کار میکند ، یک حسابرسی مبتنی بر مسیولیت جدید دارد . از آنجا که محتوا به واحد پول جدید تبدیل شدهاست ، به اندازه کافی برای خلق محتوا و فراموش کردن آن کافی نیست . در عوض ، محتوا هزینههای مربوطه را دارد که باید همراه با مزایای آن ارزیابی شود .در واقع ، مدیریت محتوا به یک تخصص تبدیل شدهاست ، یک وظیفه حیاتی برای هر سازمان . به این ترتیب ، باید با دقت مورد توجه قرار گیرد ، نه تنها از طریق یک لنز نوآورانه نمایش داده شود
دیجیتال راهی جدید برای تعامل با مشتریان است . و برای برخی دیگر , این یک روش کاملا جدید برای انجام کسبوکار است . هیچ یک از این تعاریف لزوما ً نادرست نیستند . اما چنین دیدگاههای متنوعی اغلب به تیمهای مدیریتی سفر میکنند , زیرا آنها فقدان همسویی و دیدگاه مشترک در مورد جایی که کسبوکار نیاز دارد را نشان میدهند . این امر اغلب منجر به اقدامات ابتکاری یا تلاشهای گمراهکننده میشود که منجر به نادیده گرفتن فرصتهای از دست رفته , عملکرد تنبل یا آغاز نادرست میشود .حتی وقتی مدیران عامل با برنامههای دیجیتالی خود پیش میروند ، ارزش آن را دارد که واژگان و زبان را روشن کند . رهبران کسبوکار باید درکی روشن و مشترک از دقیقا ً چه ابزارهای دیجیتالی برای آنها داشته باشند و به عنوان یک نتیجه ، چیزی که به معنی کسبوکار آنها است ( برای نگاه عمیقتر به این که چگونه شرکتها میتوانند استراتژیهای دیجیتالی معنا دار را توسعه دهند و عملکرد کسبوکار را هدایت کنند ) .به دنبال تعاریف ساده ، اما برای معنیدار بودن و پایدار بودن ، ما معتقدیم که دیجیتال باید کمتر به عنوان یک چیز و یک روش انجام کارها دیده شود . برای کمک به ایجاد این تعریف ، ما آن را به سه ویژگی تقسیم کردیم : ایجاد ارزش در مرزهای جدید دنیای کسبوکار ، ایجاد ارزش در فرایندهایی که چشمانداز تجارب مشتری را میسازند ، و تواناییهای اساسی ایجاد میکنند که کل ساختار را پشتیبانی میکند
دیجیتال بودن نیاز به باز بودن دارد تا تمام مسیر خود را برای انجام کسبوکار و درک اینکه مرزهای جدید ارزش چه هستند , باز کند . برای برخی از شرکتها , گرفتن مرزهای جدید ممکن است در مورد توسعه تجارتهای کاملا ً جدید در مقولههای مجاور باشد ; برای دیگران , ممکن است در مورد شناسایی و رفتن بعد از ایجاد فرآیند دیجیتالی ارزش جدید در بخشهای موجود باشد .ارزش آزاد کردن از بخشهای رشد نوظهور به تعهد به درک مفاهیم تحولات بازار و ارزیابی اینکه چگونه ممکن است فرصتها یا تهدیدها را ارایه دهند نیاز دارد . در عین حال ، دیجیتال بودن یعنی ارتباط نزدیکی با این که چگونه تصمیمگیری مشتری در مفهوم وسیعتر در حال تحول هستند . این به آن معنی است که درک این که چگونه رفتارها و انتظارات مشتری در داخل و خارج از کسبوکار شما در حال توسعه هستند ، و همچنین خارج از بخش شما ، که برای به دست آوردن جلوتر از روندهایی که میتواند ارزش را تحویل یا نابود کند ، بسیار مهم است
عنصر بعدی دیجیتال , چگونگی استفاده از قابلیتهای جدید برای بهبود نحوه خدمت مشتریان است . این کار در یک وسواس با درک هر گام از سفر خرید مشتری , بدون توجه به کانال - و تفکر در مورد چگونگی طراحی و ارائه بهترین تجارب ممکن , در تمام بخشهای کسبوکار , ریشه دارد . برای مثال , زنجیره تامین برای توسعه انعطافپذیری , کارایی و سرعت برای تحویل موثر محصول درست به روشی که مشتری میخواهد , حیاتی است . با همین نشانه , دادهها و متریکها میتوانند بر ارائه بینشهایی در مورد مشتریانی که به نوبه خود تصمیمات بازاریابی و فروش را هدایت میکنند , تمرکز کند .دیجیتال به شدت در حال کار برای رساندن یک سفر یک مشتری نیست . این امر در مورد پیادهسازی یک پویایی چرخهای است که در آن فرآیندها و تواناییها به طور مداوم بر مبنای ورودیهای مشتری در حال تحول هستند , که محصول یا وفاداری در حال پیشرفت را ترویج میکنند . ایجاد این اتفاق نیازمند مجموعهای بههمپیوسته از چهار قابلیت هستهای است :تصمیمگیری ، ارتباط , واحد پول عصر دیجیتال است . این امر نیازمند تصمیمگیری براساس اطلاعات است که محتوا و تجربیاتی را که شخصی و مرتبط با مشتری هستند , ارائه میدهد. به یاد آوردن ترجیحات مشتری یک مثال اساسی از این قابلیت است , اما همچنین به شخصی سازی و بهینهسازی گام بعدی در سفر مشتری ادامه میدهد . تعامل بافتی . این به معنی تحلیل چگونگی تعامل یک مشتری با یک برند و اصلاح آن تعاملات برای بهبود تجربه مشتری است . به عنوان مثال , محتوا و تجربه ممکن است به صورت تغییر مشتری از یک تلفن همراه به یک لپتاپ یا از ارزیابی یک برند برای تصمیمگیری خرید , سازگار باشند . تعداد رو به افزایش تعاملات مشتریان یک جریان اطلاعاتی تولید میکند که به برندها امکان میدهد تا تصمیمات بهتری در مورد آنچه که مشتریان میخواهند اتخاذ کنند . و افزایش سریع تکنولوژی پوشیدنی و اینترنت اشیا نشاندهنده موج جدیدی از نقاط موثر است که شرکتها را قادر میسازد تا تجربیات فیزیکی و فیزیکی را حتی بیشتر ترکیب کنند.اتوماسیون بلادرنگ . برای پشتیبانی از این امر چرخهای به مشتریان و کمک به آنها در تکمیل کاری نیازمند اتوماسیون گستردهای است . خودکارسازی تعاملات مشتریان میتواند تعداد گزینههای خدمات خود را افزایش دهد که به حل سریع مشکلات کمک میکند , شخصیسازی ارتباطات به منظور ارتباط بیشتر , و تحویل مداوم سفرهای مشتری به کانال , زمان یا دستگاه . مکانیزه کردن زنجیره تامین و فرآیندهای کسبوکار اصلی میتواند هزینهها را کاهش دهد , اما برای شرکتهای با انعطافپذیری بیشتر برای پاسخ به و پیشبینی تقاضای مشتریان بسیار مهم است .نوآوری سفر محور . خدمت به مشتریان به شرکتها اجازه میدهد تا در نحوه تعامل با آنها و فروش به آنها , نوآور باشند . برای مثال , گسترش سفرهای موجود به مشتریان در کسب و کارهای جدید و خدماتی که رابطه با مشتری را گسترش میدهند , در حالت ایدهآل به نفع هر دو حزب است . این نوآوریها به نوبه خود موجب تعاملات بیشتر , ایجاد اطلاعات بیشتر و افزایش ارزش رابطه مشتری - برند میشوند
بر خلاف رسانههای سنتی , رسانههای دیجیتال به عنوان دادههای دیجیتال ارسال میشوند , که در سادهترین آن شامل کابلها یا ماهوارهها است که سیگنالهای باینری را میفرستند .برای وسایلی که آنها را به صوتی , تصویری , گرافیکی , متن و بیشتر ترجمه میکنند . هر زمان که از کامپیوتر , تبلت , یا تلفن همراه خود استفاده میکنید , سیستمهای مبتنی بر وب و برنامههای کاربردی را باز میکنید , رسانههای دیجیتال را مصرف میکنید . رسانههای دیجیتال ممکن است به شکل ویدئو , مقالهها , تبلیغات , موسیقی , پادکست ها , واقعیت مجازی یا هنر دیجیتال بیایند .عصر دیجیتال , در نیمه دوم قرن بیستم , به تدریج آشکار شد , چرا که تکنولوژی کامپیوتر به آرامی به صنایع مختلف نفوذ کرده و سپس به حوزه عمومی منتقل شد . با این حال , تکنولوژی آنالوگ حتی تا دهه ۱۹۹۰ هم غالب باقی ماند . در سالهای بعد از آن , روزنامهها , مجلات , رادیو و تلویزیون هنوز ابزار اصلی برقراری ارتباط با دستگاههای فکس و تبدیل شدن به اولین تهاجم اتفاقی مردم به دنیای دیجیتال بودند . زمانی که اینترنت از یک سرگرمی آشیان به چیزی رایج در اکثر خانههای آمریکایی رفت , عصر دیجیتال کاملا ً در جریان بود . اکنون , اغلب افراد با حداقل یک دستگاه رسانهای دیجیتال در جیب , کیف , یا کولهپشتی , با استفاده از ارتباط دیجیتالی در محل کار , در رفت و آمد , و حتی هنگام بیرون رفتن از شام یا خرید , قدم میزنند . پس از آن , آنها ممکن است به خانه بیایند و یک بازی ویدیویی انجام دهند و یا برنامهای را اجرا کنند که با رسانههای دیجیتال ارتباط برقرار کنند. قبل از اینکه بخوابند , ممکن است با دستیار خانه دیجیتالی شان صحبت کنند , و روز بعد پیشبینی آب و هوا را پیدا کنند . رسانههای دیجیتال چیست ? پاسخ یک سوال ساده نیست . تعریف رسانههای دیجیتال مشکل است , چرا که به سرعت در کنار نوآوریهای فنآوری و چگونگی تعامل افراد با آن به سرعت در حال تکامل است . همانطور که در آینده حرکت میکنیم , استفاده روزانه از رسانههای دیجیتال احتمالا ً افزایش خواهد یافت
رسانههای دیجیتال طیف وسیعی از وب سایتها , وسایل فنی و سکوها را در بر میگیرد . شما ممکن است از برخی استفادههای رسانههای دیجیتال آگاه باشید , اما واقعیت این است که رسانههای دیجیتال بر بسیاری از صنایع تاثیر میگذارند و گسترهای از راههایی را برای مردم باز کردهاند تا بتوانند از استعدادهای خود به شیوههای مختلف استفاده کنند . پیش از فنآوری دیجیتال ، جراحان و دیگر متخصصان پزشکی مجبور بودند بر روی سازهای سنگین ، ویدیو و یا اجساد برای تمرین جراحیهای جدید تکیه کنند ، که این کار را برای انجام عملیات مشخص و افزایش پیچیدگیهای زمانی که آنها در بیماران زنده انجام میدادند ، دشوار میکرد . تکنولوژی دیجیتال همه نوع ابزار جدید را به مجموعه جراحی وارد کرده و به دکترها اجازه اعمال بهتر را میدهد و چنین روشهایی را انجام میدهد در نتیجه ایمنی بیمار را افزایش داده و در عین حال کاهش هزینهها را کاهش میدهد . جراحان امروزی با استفاده از سیستمهای واقعیت مجازی پیشرفته ، از طریق سناریوهای مختلف با نسخههای دیجیتالی از دوربینهای مینیاتوری و حسگرهای کوچکی که در طول عمل جراحی واقعی به آنها تکیه میکنند ، کار میکنند .رسانههای دیجیتال همچنین منجر به مشاغل کاملا ً جدید شدهاند . کاربران از انواع مختلف زندگی ، مشترکین را در معرض فرهنگهای مختلف و سبک زندگی قرار میدهند . متخصصان رسانههای دیجیتال همچنین میتوانند از فنآوری به راحتی قابل حصول مانند اپراتورهای تلفن همراه و کدگذاری منبع باز برای فیلم ، نمایش ، فیلم ، یا پادکست ها استفاده کنند و آنها را با هزینه کم یا بدون هیچ هزینهای ایجاد کنند و سرمایه بیشتری را در رسانهها ایجاد کنند . این ها تنها چند نمونه از رسانههای دیجیتال هستند ، هر چند که بازار برای چنین محصولاتی در حال گسترش است ، و هر سال برنامههای کاربردی بیشتری وجود دارد
کار کردن در تمام انواع رسانه , از جمله رسانههای دیجیتال , به معنای بهرهگیری از شبکه است که میتواند منجر به موقعیتهای بیشتر در این مسیر شود . حتی در سطح دبیرستان , دانش آموزان میتوانند تعامل با رسانههای دیجیتال را آغاز کنند - - باز کردن پروفایل های رسانههای اجتماعی , ایجاد ارتباط , و حتی ایجاد محتوا یا ایجاد محتوای دیجیتالی . اما در کالج است که شبکه واقعا ً شروع به کسب اهمیت میکند , چرا که دانش آموزان شروع به پیدا کردن جایی میکنند که میخواهند با حرفه رسانههای دیجیتالی خود به آنجا بروند . یک روش رایج برای دانشجویان جهت کسب تجربه و تماسهای با ارزش در این صنعت از دوره انترنی است .آموزش در رسانههای دیجیتال میتوانند در طول تابستان ، در طول یک ترم یا در طول یک سال تحصیلی، برگزار شوند . آنها ممکن است در محیطهای کاری بزرگ باشند ، یا ممکن است در جامعه کار کنند . هر چه بیشتر دانشجویان در دوره لیسانس خود باشند و مهارتهای بیشتری داشته باشند ، بیشتر قادر خواهند بود در دوره انترنی به کار خود ادامه دهند .پیش از شروع یک دوره آموزشی رسانهای ، مهارتهای متعددی وجود دارند که برای دانش آموزان ارزشمند هستند . متقاضیان باید مصاحبه شوندگان را حتی بدون تجربه قبلی ، نشان دادن تمایل به یادگیری و رشد همانطور که آنها مشارکت میکنند ، داشته باشند . آنها باید مهارتهای نوشتاری جامد داشته باشند و مهارتی در عکاسی ، طراحی گرافیک ، طراحی وب سایت و یا رسانههای اجتماعی نشان دهند . در طی دوره انترنی ، دانش آموزان میتوانند مهارتهای قابلفروش دیگری مانند داستانسرایی ، مدیریت روابط با مشتریان ، تهیه پیشنویس ، برنامهریزی محتوی ، و چیزهای دیگر را توسعه دهند . برخی دورههای انترنی در رسانههای دیجیتال پول میدهند و برخی دیگر این کار را نمیکنند . در حالی که یک فشار در صنایع رسانهای برای کارآموزی پرداخت میشود ، برخی از کسب و کارها - - به خصوص شرکتهای کوچک - - قادر به پرداخت حق آموزش خود نیستند . با در نظر گرفتن دورههای انترنی ، عاقلانه است که تجربه کاری را که به دست میآید در نظر بگیرید ، و چه تاثیری بر اجرای وظایف کاری واقعی در آینده خواهد داشت
واژه " رسانه دیجیتال" در قرن بیست و یکم , از رسانههای جمعی گرفته تا رسانههای خبری و رسانههای سنتی برای بسیاری از اشکال نوظهور رسانههای دیجیتال اعمال میشود . در حالی که به احتمال زیاد میتوانید با چندین مثال مختلف آشنا شوید - - و تقریبا ً قطعا شما به شکلی از رسانهها در زندگی روزمره خود استفاده میکنید - - میتواند به طور مختصر این کلمه را تعریف کند . آن برگرفته از زبان لاتین یا رسانه است که به معنای " لایه میانی " است که نوعی از اطلاعات و سرگرمی را از یک بدن به بدن دیگر میآورد . پیش از ظهور عصر دیجیتال , محبوبترین انواع رسانه چیزی بودند که ما اکنون آن را رسانههای آنالوگ یا سنتی مینامیم : رادیو , روزنامهها , مجلات , بیلبورد , مجلات و غیره . از آن زمان , انقلاب تکنولوژیک انواع جدیدی از رسانهها را باخود آوردهاست که در حال حاضر نقش مهمی در انتشار اطلاعات و سرگرمی به مردم سراسر جهان ایفا میکنند . اما رسانه دیجیتالی چیست ؟ چه چیزی در بر میگیرد , چطور تکامل پیدا کرد , و به کجا میرود
دانلود دیجیتالی یک شکل الکترونیکی به دست آوردن یک سند ، فایل یا بسته نرمافزاری است . دانلود دیجیتال روی اینترنت ، یک شبکه یا دستگاه یواسبی ( درایو سخت یا حرکت انگشت حداکثر ) رخ میدهد .امروزه بسیاری از شرکتها به کاربران اجازه میدهند تا اسناد ، فایلها یا برنامههای نرمافزاری ( از جمله بازیهای کامپیوتری ) را به عنوان دانلود دیجیتالی بازیابی کنند . کاربران به یک پیوند اینترنتی خاص دسترسی دارند و به آنها اجازه میدهد تا فایل / فایل / برنامه را دانلود کنند . در برخی موارد ، پرداخت باید قبل از شروع فرآیند دانلود صورت گیرد .برخی از شرکتها وب سایتهای خاص یا سکوهای اختصاصی برای ارائه دسترسی دانلود دیجیتالی به کاربران دارند . یک مثال عالی بخار است ، که یک پلت فرم توزیع دیجیتال است که به کاربران اجازه میدهد تا بازیها را خریداری کرده و دانلود کنند
تبلیغات دیجیتال چیست؟ هنگامی که به اینترنت اشاره میکنید , واژه تبلیغ متن و یا تصاویری را که بر روی یک صفحه وب قرار داده میشود که محصول یا سرویس شرکت های دیگر را تبلیغ میکند , توصیف میکند . تبلیغ صفحه وب اغلب علامت یا دکمه بالای صفحه وب است . تبلیغات کمک میکند تا خدمات آنلاین آزاد شوند چون هزینههای مربوط به ایجاد یک وب سایت میتواند با پولی که از تبلیغات ایجاد میشود , جابجا شود
صدای دیجیتال اصطلاحی است که برای توصیف هر صدا یا صدایی در محدودهای که گوش انسان قادر به شنیدن آن است , استفاده میشود . اندازهگیری شده در هرتز , سیگنال صوتی روی یک کامپیوتر با استفاده از یک کارت صدا تولید میشود و از طریق بلندگو و هدفون شنیده میشود .هر گونه اطلاعات دیجیتالی با گفتار یا موسیقی ذخیرهشده در کامپیوتر به عنوان فایل صوتی یا فایل صوتی شناخته میشود . یکی از رایجترین انواع فرمتهای فایل صوتی که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد ، ام پی تری است
محتوای دیجیتال عبارت دیگر است که برای توصیف متن در یک ایمیل , صفحه وب , یا فایل دیگر مورد استفاده قرار میگیرد . اگر چه این اغلب به متن اشاره دارد , محتوای هم میتواند به تصاویر , ویدئو , یا هر چیز دیگری در صفحه نمایش یا فایل اشاره کند . زمانی که یک وب سایت ایجاد میکنید, محتوای کیفیت یکی از مهمترین عناصر در جذب بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو به صفحه وب شما است . تمیز نگه داشتن محتوای اغلب به روز شده, و اطمینان حاصل کنید که خوب نوشته شده و صحت مطالب شما به خوبی .میتواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که کاربران اینترنت صفحه شما را پیدا میکنند.خطاهای دیجیتال چیست؟زمانی که به کامپیوترها و الکترونیک اشاره میکنید , مصنوعات که معمولا ً به عنوان مصنوعات دیجیتال شناخته میشوند , خطاهایی هستند که در طول انتقال یا تفسیر سیگنال رخ میدهند . اشیا میتوانند با یک تصویر دوربین دیجیتال , در طول انتقال یک فایل دیجیتال , و مصنوعات ساختهشده از یک سیگنال یا فشردهسازی اطلاعات مواجه شوند . تصویر یک لپتاپ خرد شده با مصنوعات دیجیتال را نشان میدهد