عنوان سئو عامل کمی شناختهشده هستند که میتوانند بهینهسازی وب سایت شما را تا حد زیادی بهبود بخشند .
متاسفانه , تعداد کمی از شرکتها درک میکنند که چگونه قدرت عنوان سئو را مهار کنند , عنوان صفحه سئو چیست , یا چگونه عنوان را اصلاح کنند تا بینندگان بیشتری جذب کنند .
با هفت نکته اثباتشده زیر میتوانید یک عنوان سئو ایجاد کنید که نه تنها خوانندگان بیشتری را جذب خواهد کرد بلکه به رتبه سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو گوگل ( SERPs ) کمک خواهد کرد .
اهمیت عنوان در سئو و کسب رتبه گوگل برای کسب و کارها چیست؟چگونه بهترین عنوان سئو را برای وب سایتمان و کسب رتبه در گوگل انتخاب کنیم.
در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره اهمیت عنوان و ارتباط آن با کسب رتبه سئو مطالبی را بیان کرده ایم.
موضوعات هنگام نوشتن عنوان سئو در حالی که ممکن است فکر کنید نوشتن عنوان سئو با ارزش کلیک آسان است , اشتباهات رایجی وجود دارد که افراد میتوانند در هنگام ایجاد این عناوین مرتکب شوند . برخی شامل :
بسیاری از buzzwords : پر کردن برچسب عنوان سئو یکی از اشتباهات جدیتر است چون در " رتبه نمیگیرد , خوانندگان را گیج میکند و حتی میتواند سایت شما را جریمه کند .
خیلی طولانی : در حالی که هیچ محدودیتی برای طول عنوان سئو وجود ندارد , گوگل در حدود ۶۰ کاراکتر عناوین را حذف میکند . اگر عنوان شما طولانیتر باشد , آنطور که در " انتظار میرود ظاهر نخواهد شد .
کلمات کلیدی : تحقیق کلمات کلیدی و شامل کلمات کلیدی سئو در برچسب عنوان سئو اشتباه مهمی است . موتورهای جستجو قادر به درک محتوای رتبهبندی شما نخواهند بود , و صفحات رقیب با برچسب صحیح رتبه بالاتری خواهند داشت .
عناوین سئو به دلیل نرخ کلیک ( CTR ) مهم هستند . " صفحه شما معیاری از تعداد افرادی است که هنگام نمایش روی " گوگل روی نتیجه شما کلیک میکنند . اگر شما یک عنوان سئو مرتبط و چشم گیر دارید , میتوانید CTR را بهبود بخشید و بینندگان بیشتری جذب کنید .
علاوه بر این , گوگل متوجه میشود که افراد بیشتری روی عنوان شما کلیک میکنند و سایت شما را با کلیک بیشتر رتبهبندی میکنند . حتی اگر عنوان سئو بهینه نباشد , داشتن عنوان جذاب که کلیک را جذب میکند , تفاوت بزرگی در بهبود بهینهسازی ایجاد میکند .
کلمات کلیدی اولیه کلمات کلیدی مرتبط با موضوع شما هستند . دقت کنید که آنها در برچسب سئو گنجانده شوند . این کار تضمین میکند که شما به مخاطبین هدف خود برسید و محتوای خود را به وضوح توضیح دهید .
برای مثال , " توصیه سئو " یک کلید کلیدی اولیه برای گنجاندن در عنوان شما خواهد بود . ابزارهای مختلف سئو برای کمک به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی اولیه و بلند دم وجود دارد .
کلمات کلیدی longtail همانند کلمات کلیدی اولیه میتوانند به جذب مخاطبان هدفمند و افزایش نرخ کلیک کمک کنند . کلمات کلیدی بلند دم از کلمات کلیدی اصلی شما بیشتر توصیفی هستند .
برای نشان دادن اینکه , هنگام نوشتن یک پست درباره " بهترین سیب برای پخت " , یک کلید واژه longtail میتواند " بهترین سیب برای پخت کلوچه باشد . " اضافه کردن کلمات کلیدی longtail میتواند به شما کمک کند تا در یک فضای باز بیشتر رتبهبندی کنید که باعث بهبود CTRs و جلب توجه گوگل میشود .
گوگل یک عیار حد براساس طول پیکسل برای تمام عناوین سئو دارد . با این حال , قاعده خوب بین ۵۰ تا ۶۰ نویسه برای طول عنوان سئو است . هر چیز دیگری در SERPs قطع خواهد شد.
در حالی که به طور مستقیم بر رتبهبندی سایت شما تاثیر نخواهد گذاشت , بر CTRs و توانایی بیننده برای رسیدن به محدوده کامل محتوای شما تاثیر خواهد گذاشت .
هر چه بیشتر به نام تجاری خود اشاره کنید , افراد بیشتری متوجه میشوند و احتمال بیشتری وجود دارد که روی صفحه شما کلیک کنند , حتی اگر روی یک مقاله مرتبط دیگر کلیک نکنند .
کلمات قدرت احساسات را تحریک میکنند و شامل الهام , شگفتانگیز , برجسته و غیره میشوند . حداقل یک کلمه پر قدرت را در برچسب عنوان سئو برای ایجاد تشویق و جلب توجه به صفحه خود ذکر کنید .
Yoast seo عناوین خود ( شامل اضافه کردن کلمات قدرت ) را بهینه کرد و متوجه افزایش ۳۰ درصدی ترافیک شد .