محتوای نمایشی(سئو محتوای نمایشی با 300 کلمه) یکی از کلیدواژه های مهم در صفحه اول گوگل است.در این پست از سایت جام ارژنگ در باره محتوای نمایشی نوشته ایم.قبل از هرچیز لازم است بدانیم که هر مطلبی را بخواهیم بدون توصیف به بیننده انتقال بدهیم و از نمایش محتوا در فرمت عکس یا فیلم استفاده کنیم آن را محتوای نمایشی گویند.کلمه کلیدی محتوای نمایشی در صفحه اول گوگل از اهمیت ویژه ای برخوردار است که سئو آن نیاز به تحقیق و مطالعه بیشتری توسط سئوکار دارد.
محتوای نمایشی آنلاین را میتوان در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب،فیس بوک ،اینستاگرام و نظایر اینها به وفور مشاهده کرد که برای تبلیغات کالا و خدمات بکار میرود.
گاهی اوقات تاثیر نمایش بسیار قویتر از توصیف یک موضوع است مانند یک فیلم سینمایی که ممکن است بسیار جذاب و دیدنی باشد اما خواندن کتاب آن کسل کننده بنظر برسد.
محتوای نمایشی در صفحه اول گوگل معمولا به عنوان تبلیغات مورد نظر است که ویدئوهای ساخته شده و یا تصاویر در باره خرید یک کالا یا محصول و نحوه استفاده است.
برای سئو محتوای نمایشی ابتدا باید کلمه کلیدی آن را بررسی نماییم و حجم رقابت و فشردگی کلیدواژه را در صفحه اول گوگل بدانیم و سپس محتوای مربوط به آن را تولید کنیم.
محتوای نمایشی را میتوان در سایت های شخصی،صنعتی،تجاری و تمامی وبلاگ ها و همچنین شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار داد و با کاربران به اشتراک گذارد.
محتوای نمایشی نوعی تبلیغ آنلاین هستند که متن , تصاویر و نشانی اینترنتی را ترکیب میکند که به وب سایتی متصل میشود که در آن مشتری میتواند چیزهای بیشتری در مورد محصولات یاد بگیرد یا بخرد . قالبهای تبلیغاتی زیادی وجود دارد . این تبلیغات میتوانند با یک تصویر یا انیمیشن با تصاویر چندگانه , ویدئو یا تغییر متن ( همچنین تبلیغات رسانهای غنی ) ایستا باشند .
محتوای نمایشی نوعی تبلیغات آنلاین است که شامل متن , تصویر , انیمیشن , ویدیو و دیگر عناصر خلاق برای ترویج محصول یا سرویس است. که در وب سایتهای طرف سوم , رسانههای اجتماعی , یا در برنامههای مختلف قرار داده شدهاند , تبلیغات مصرف کنندگان را ترغیب میکند تا به صفحه فرود بیایند و اقدام کنند ( اشتراک یک خبرنامه , خرید و غیره ) .
نمایش هزینههای آگهی متفاوت است , اما چیزی که آنها را مقرونبهصرفه میکند این است که چقدر انعطافپذیر هستند . بر خلاف تبلیغات سنتی , جایی که شما نمیتوانید تصاویر تصویری را بهبود بخشید , فراخوانی به عمل ( CTAs ) , یا پیامهایی که زمانی که کمپین شروع میشود , نمایش تبلیغات پویا است , به این معنی که تبلیغ کنندگان میتوانند چیزها را بر روی ادامه تنظیم کنند . این انعطافپذیری به برندها کمک میکند تا مبارزات انتخاباتی خود را بهینه کنند و از بودجه خود خارج شوند .