محتوای نمایشی یکی از کلیدواژه های مهم در صفحه اول گوگل است.تبلیغات با محتوای نمایشی یکی از رایجترین روش های تبلیغ کالا و خدمات است..سئو محتوای نمایشی چگونه است و اهمیت محتوای نمایشی چیست؟
محتوای نمایشی چیست؟قبل از هرچیز لازم است بدانیم که هر مطلبی را بخواهیم بدون توصیف به بیننده انتقال بدهیم و از نمایش محتوا در فرمت عکس یا فیلم استفاده کنیم آن را محتوای نمایشی گویند.کلمه کلیدی محتوای نمایشی در صفحه اول گوگل از اهمیت ویژه ای برخوردار است که سئو آن نیاز به تحقیق و مطالعه بیشتری توسط سئوکار دارد.
محتوای نمایشی آنلاین را میتوان در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب،فیس بوک ،اینستاگرام و نظایر اینها به وفور مشاهده کرد که برای تبلیغات کالا و خدمات بکار میرود.
گاهی اوقات تاثیر نمایش بسیار قویتر از توصیف یک موضوع است مانند یک فیلم سینمایی که ممکن است بسیار جذاب و دیدنی باشد اما خواندن کتاب آن کسل کننده بنظر برسد.
محتوای نمایشی در صفحه اول گوگل معمولا به عنوان تبلیغات مورد نظر است که ویدئوهای ساخته شده و یا تصاویر در باره خرید یک کالا یا محصول و نحوه استفاده است.
برای سئو محتوای نمایشی ابتدا باید کلمه کلیدی آن را بررسی نماییم و حجم رقابت و فشردگی کلیدواژه را در صفحه اول گوگل بدانیم و سپس محتوای مربوط به آن را تولید کنیم. محتوای نمایشی را میتوان در سایت های شخصی،صنعتی،تجاری و تمامی وبلاگ ها و همچنین شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار داد و با کاربران به اشتراک گذارد.
محتوای نمایشی نوعی تبلیغ آنلاین هستند که متن , تصاویر و نشانی اینترنتی را ترکیب میکند که به وب سایتی متصل میشود که در آن مشتری میتواند چیزهای بیشتری در مورد محصولات یاد بگیرد یا بخرد . قالبهای تبلیغاتی زیادی وجود دارد . این تبلیغات میتوانند با یک تصویر یا انیمیشن با تصاویر چندگانه , ویدئو یا تغییر متن ( همچنین تبلیغات رسانهای غنی ) ایستا باشند .این مطلب را بخوانید
نمایش هزینههای آگهی متفاوت است , اما چیزی که آنها را مقرونبهصرفه میکند این است که چقدر انعطافپذیر هستند . بر خلاف تبلیغات سنتی , جایی که شما نمیتوانید تصاویر تصویری را بهبود بخشید , فراخوانی به عمل ( CTAs ) , یا پیامهایی که زمانی که کمپین شروع میشود , نمایش تبلیغات پویا است , به این معنی که تبلیغ کنندگان میتوانند چیزها را بر روی ادامه تنظیم کنند . این انعطافپذیری به برندها کمک میکند تا مبارزات انتخاباتی خود را بهینه کنند و از بودجه خود خارج شوند .این مطلب را بخوانید
محتوای نمایشی یکی از کلمات کلیدی مهم است که در صفحه اول گوگل از ایندکس بالایی برخوردار بوده و بسیار مورد جستجوی کاربران قرار میگیرد.سئو کردن کلمه محتوای نمایشی مانند دیگر کلمات کلیدی از خاصیت خودش برخوردار است و نیاز به ایجاد محتوایی بر اساس افزایش تجربه کاربری دارد.محتوای نمایشی اصولا توصیف یک داستان از طریق استفاده از عناصر بصری را گویند مانند یک نمایشنامه که براساس یک داستان اجرا میشود.این مطلب را بخوانید
آنچه که مهم است باید بدانیم کاربران بیشتر دوست دارند تا یک ویدیو تماشا کنند یا یک فیلم را ببینند و این نکته مهمی است که باید هنگام نوشتن محتوا به آن توجه کنیم.محتوای خشک و عاری از عناصر بصری مانند ویدیو،عکس و انیمیشن میتواند موجبات خستگی کاربران را فراهم نماید لذا توصیه متخصصان این است که بهتر است از تمام عناصر برای محتوا استفاده کنیم.این مطلب را بخوانید
گاهی اوقات یک ویدیوی کوتاه یک دقیقه ای میتواند آن چنان در ذهن افراد تاثیرگذار باشد که یک متن طولانی توان آنرا نداشته باشد.محتوای نمایشی سرعت تعامل بسیار بالایی دارد و کاربران میتوانند در سریعترین زمان با آن ارتباط برقرار کنند در حالیکه یک محتوای متنی میتواند اشکالات متعددی داشته باشد و یا نتواند بخوبی منظور نویسنده را انتقال دهد.این مطلب را بخوانید
محتوای نمایشی را شاید بتوان بهترین نوع انتقال یک خبر،یک موضوع و یا مبحث آموزشی دانست. گاهی اوقات یک ویدیوی یک دقیقه ای میتواند یک موضوع مهم را که در یک کتاب 100 صفحه ای گنجانیده شده را براحتی به بیننده و مخاطب انتقال دهد.
در جشنواره ها و فستیوال های نمایشی دیده اید یک فیلم کوتاه 10 دقیقه ای آن چنان تاثیری بر بیننده گذارده که تا مدتها فکر و ذهن او را بخود مشغول مینماید.شبکه های اجتماعی مالامال از محتوای نمایشی مانند عکس و فیلم هستند.اینفوگرافیک مهمترین نوع محتوای نمایشی است که در یک تصویر بزرگ یک موضوع مهم برای مخاطب نمایش داده میشود.
انیمیشن نیز از جمله عناصری است که در مبحث محتوای نمایشی میگنجد.یک وب سایت نباید خالی از محتوای نمایشی باشد زیرا برای بازدیدکنندگان خشک و خسته کننده خواهد بود و باید در لابلای مطالب از ویدیو،عکس،انیمیشن،اینفوگرافیک و سایر عناصر نمایشی استفاده کنیم.هدف محتوای نمایشی را میتوان تعامل با کاربر به منظور معرفی کالا و خدمات دانست که در بحث تبلیغات بسیار حائز اهمیت است.