محتوا نویسی چیست

محتوا نویسی چیست و چگونه محتوا نویس شویم

محتوا نویسی چیست و چگونه محتوا نویس شویم؟نوشتن محتوا به یکی از روندهای برتر عصر دیجیتال تبدیل شده‌است . اگر چه روی سطح صاف است اما این کار آسانی نیست .محتوا نویسی امروزه تبدیل به یک شغل پردرآمد شده است.یکی از ارکان مهم کسب رتبه و رسیدن به صفحه اول گوگل محتوا نویسی است.هر چیزی که ارزش را به وجود خواننده اضافه کند , می‌تواند محتوا در نظر گرفته شود . محتوای با کیفیت بالا برای مخاطبان ارزش ایجاد می‌کند و به ایجاد روابطی که براساس اعتماد و اعتبار هستند کمک می‌کند که بعدا ً به درآمد تبدیل می‌شود .براساس یک نظرسنجی , فرد متوسط تنها حدود ۲۰ دقیقه در روز می‌خواند , اما مقالات با عملکرد بالا بیش از ۵,۷۰۰ کلمه طول دارند . استفاده از نشریات دیجیتال به عنوان یک روش محبوب برای رهبران شرکت‌ها برای افزایش ترافیک به صفحه خود و ارائه کسب‌وکار آن‌ها به عنوان یک روش رسمی و قانونی در حال ظهور است . بنابراین , مهم است که نویسنده محتوای خوبی داشته باشید که بتواند به بهبود تصویر برند شما کمک کند

چگونه محتوا نویس شویم

چگونه محتوا نویس شویم یک عنوان چالش برانگیز و سوالی است که توسط بیساری از کاربران مطرح میشود و سایت های زیادی به آن پرداخته اند.در وهله اول باید گفت محتوا نویسی نیاز به ذوق و علاقه و پشتکار و همچنین تحقیق دارد تا نیاز کاربران را درک کرده و محتوایی ایجاد نماییم که سبب جذب جستجوگران شود. محتوا نویس محتوای مربوطه را برای وب سایت‌ها , وبلاگ‌ها , مقالات , روزنامه‌های سفید , توضیحات محصول و رسانه‌های اجتماعی تولید می‌کند. محتوا نویس محتوایی را خلق می‌کند که به طور خاص برای جلب توجه مخاطبان هدف خاص ایجاد می‌شود .محتوا نویسی محدود به هر شکلی نیست ; شامل همه چیز از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا ویدیو و محتوای وب سایت به وبلاگ‌ها می‌شود. استراتژی‌های محتوا نقش بسیار مهمی در هر کمپین بازاریابی ایفا می‌کنند. این کار به شما کمک می‌کند تا ارتباطات خلاقانه برند را طراحی کنید تا بر مخاطبین هدف خود تاثیر بگذارید .نوشتن محتوا به شما کمک می‌کند تا با مخاطبین خود رابطه برقرار کنید و آن‌ها را به بازگشت بیشتر علاقه‌مند کنید . قدرت محتوای خوب نوشته شده هرگز نباید دست‌کم گرفته شود , زیرا می‌تواند تفاوت بزرگی در کمپین کلی شما ایجاد کند . با توجه به بهترین آژانس‌های ارتباطی بازاریابی , نوشتن محتوا می‌تواند برند شما را تقویت یا بشکند , و در نتیجه برندها تلاش بیشتری را در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند .
یک نویسنده محتوا می‌نویسد , توسعه می‌دهد , ویرایش می‌کند , محتوا را منتشر می‌کند و برای سیستم‌عامل دیجیتال مختلف کپی می‌کند , از جمله وب سایت‌ها , وبلاگ‌ها , ویدیو , تبلیغات ایمیلی , تبلیغات تبلیغاتی , پست‌های رسانه‌ای اجتماعی و غیره . نویسندگان محتوای دیجیتال پیام‌ها , وثیقه بازاریابی , و انواع مختلفی از نسخه‌های اینترنتی دیجیتال را فراهم می‌کنند که یک شرکت می‌تواند برای فروش یا فروش محصولات , افزایش آگاهی از برند و غیره استفاده کند .نویسنده محتوا یک متخصص است که قطعات هیجان‌انگیز و آموزنده برای حمایت از برندها در نمایش کالاهای خود ایجاد می‌کند . آن‌ها برجسته‌ترین مطالب نوشتاری یا گرافیکی ممکن را از پست‌های بلاگ گرفته تا انتشار مطبوعات تولید می‌کنند و در مورد موضوعات مختلف می‌نویسند .نویسندگان محتوا محتوای مربوطه را برای وب سایت‌ها , وبلاگ‌ها , مقالات , روزنامه‌های سفید , توضیحات محصول و رسانه‌های اجتماعی فراهم می‌کنند. آن‌ها محتوای هدفمند طراحی‌شده را برای جذب در یک بازار هدف خاص فراهم می‌کنند.

چگونه محتوا نویس شویم
چگونه محتوا نویس شویم

محتوا نویسی چه اصولی دارد؟

محتوا نویسی برای وب سایت یا وبلاگ مهمترین فاکتور کسب رتبه و جذب مخاطب و افزایش بازدید است.
اما چگونه محتوا نویسی کنیم و برای ایجاد یک محتوای ناب چه نکاتی را باید در نظر بگیریم.
1-تیتر محتوا:بی شک آنچه که میتواند در وهله اول کاربران را تحریک و ترغیب نماید که وارد وب سایت شما بشوند تیتر محتوای شماست.
بسیار دیده اید هنگام جستجوی یک مطلب در گوگل به ناگهان عنوان یک سایت نظر شما را بخود معطو.ف داشته و شما ترغیب میشوید که از آن سایت بازدید نمایید و این دقیقا بر میگردد به انتخاب تیتر محتوایی که نوشته اید.
محتوا نویسی هرچقدر که عالی و خوب انجام شده باشد میتواند با یک تیتر نامناسب و ضعیف نابود شود بنابر این اصلیترین فاکتور یک محتوای عالی همانا تیتر و عنوان آن است.
2-مقدمه محتوا:هنگامیکه در موتورهای جستجو بویژه گوگل بدنبال مطلبی هستید در زیر عنوان وب سایت ها یک مطلب کوتاه در حدود 150 کلمه مشاهده میکنید که با خواندن آن میتوانید کل محتوای آن صفحه را دریابید.
اگر مقدمه محتوای شما سست باشد هرگز نمیتواند کاربران را به درون سایت یا وبلاگ شما بکشاند بنابر این مقدمه در محتوا نویسی میتواند مهمترین فاکتور باشد که باید با دقت و مطالعه و بر اساس تحقیق صورت گیرد.
3-بدنه محتوا:که میتواند شامل متن،عکس،انیمیشن و ویدئو باشد ولی مهمتر از همه این است که باید محتوای شما متمرکز و همراه با طبقه بندی و راهنمایی صحیح و هدایت دقیق کاربر همراه باشد.
پاراگراف ها باید گویای محتوا باشد اگر ویدئویی قرار میدهید باید قبل از اینکه کاربر آن ویدئو را مشاهده کند از طریق پاراگراف متوجه موضوع ویدئو شود.
محتوا نویسی اصول زیاد دیگری مانند علائم دستوری و بخش بندی دارد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

با محتوا نویسی کسب درآمد آنلاین داشته باشیم

محتوا نویسی امروزه به یکی از مشاغل مهم و فاکتور کسب درآمد شده است.بسیاری از شرکت ها و موسسات برای تقویت محتوای وب سایت و یا وبلاگ خود از محتوا نویسان با تجربه که دارای قلم و حس نوشتاری قوی هستند بهره میگیرند.یکی از مهمترین شرایط یک محتوا نویس ایجاد متن خلاقانه بر اساس تحقیق است.یک محتوا نویس قبل ازینکه بخواهد مطلبی بنویسد ابتدا باید در باره آن موضوع و حساسیت و علاقه کاربران به آن بخوبی آگاه باشد و همچنین سایت های همکاران و رقبا را تجزیه و تحلیل نماید و در نهایت بهترین محتوا را ارائه نماید.

محتوا نویسی

محتوا نویسی سه هدف را دنبال میکند

محتوا نویسی یا نوشتن محتوا برای وب سایت یک فرآیند پیچیده دارد که سه هدف را دنبال میکند که عبارتند از رشد،بهبود و بهینه سازی موتورهای جستجو تا یک وب سایت بتواند به کسب رتبه های بالاتر نائل آید.
موتورهای جستجو نیازمندیهای پیچیده و سختی برای یک سایت یا وبلاگ در کسب رتبه های بالاتر و موفقیت در رقابت دارند که به تعداد صفحات وب سایت برای رشد و جذب مخاطب و کسب درآمد بستگی دارد.
یکی از موارد مهم مورد توجه موتورهای جستجو این است که کنترل میکنند که یک کاربر چقدر سایت شما باقی میماند و مطالب شما را میخواند که این یک امتیاز بزرگ برای هر وب سایتی محسوب میشود. محتوا نویسی باید در دهله اول سبب رشد شود یعنی وقتی کاربری از وب سایت شما بازدید میکند اطلاعاتی و مطالبی را دریافت کند که بر دانسته های او بیفزاید.
یک وب سایت از طریق افزایش ترافیک و میزان بازدید به رشد میرسد و مابین وب سایتی که در هفته یک مطلب منشر میکند و وب سایتی روزانه یک مطلب منتشر مینماید تفاوت بسیاری از نظر موتورهای جستجو وجود دارد.
حداقل تعداد کلمات یک وب سایت باید 300 کلمه باشد اما این تعداد فقط برای شروع خوب است و محتوا نویس باید مرتب صفحات خود را از نظر پیشرفت سئو کنترل نماید و هربار تعداد کلمات را افزایش دهد. در نهایت آن چیزی که باعث میشود محتوا نویسی وب سایت ما مورد توجه قرار بگیرد این است که باید سعی کنیم برای رضایت مخاطبانمان ایجاد محتوا نماییم و بگونه ای محتوا نویسی کنیم تا رضایت کاربران جلب شود.

محتوا نویسی چه اهدافی دارد؟

محتوا نویسی را میتوان یک دوره یا فرآیند ایجاد و انتشار محتوای نوشتاری برای یک یا چند هدف خاص دانست بعنوان مسایل محتوا نویس وب شخصی است که در ارتباط با وب سایت مطلب مینویسد.
محتوا نویسی میتواند اهداف گوناگون و متنوعی در زمینه های اجتماعی ،اقتصادی ،فرهنگی ،سیاسی و تبلیغاتی داشته باشد که محتوا نویس با تحقیق و گردآوری اطلاعات مورد نظر میتواند یافته های ذهنی و آنچه را که درک نموده است را برای مخاطبان خود بنویسد.
محتوا نویسی ممکن است جنبه سرگرمی و آموزشی داشته باشد اما یقینا محتوا نویسی بدون اهداف نمیتواند جاذبه های مورد پسند کاربران را فراهم آورد.
محتوا نویسی باعث ایجاد اعتماد و ارتباط بین نویسنده و مخاطب میگردد یعنی مخاطبان و کاربران با خواندن یک محتوای عالی کنجکاو میشوند تا با نویسنده ارتباط پیدا نموده و سوالات و نظرات خود را مطرح نمایند.
محتوا نویسی در بازاریابی یکی از مهمترین بخش های تبلیغات است و امروزه صاحبان قلم و دارندگان ذوق نوشتن از طرف شرکت های بزرگ استخدام میشوند تا محتوا نویسی نمایند.

محتوا نویسی

محتوا نویسی چه مزایایی دارد

محتوا نویسی مزایای زیادی برای بازاریابی دارد و میتواند باعث رشد کسب و کار و معروفیت یک برند و ورود به بازارهای جدید تجاری شود.
در ایجا فهرست وار مزایای محتوا نویسی را آورده ایم.
1-محتوا نویسی یک تجربه مثبت در خوانندگان و کاربران و مشتریان ایجاد میکند و باعث میشود تا آنان مرتب به سایت شما مراجعه کنند و احتمالا در آینده از شما خرید بیشتری انجام دهند.
2-محتوا نویسی باعث میشود تا در اجتماع مورد توجه قرار بگیرید و کم کم بعنوان یک مرجع شناخته شوید بعنوان مثال شما در باره "سئو"مطالب خوب و زیادی مینویسید و کاربران مرتب به سایت شما مراجعه میکنند تا از مطالب جدید آگاه شوند.
3-محتوا نویسی باعث افزایش تجربه کاربر میشود ،فرض کنید کاربری کلمه کلیدی "داستان سئو"را جستجو میکند و سایت جام ارژنگ را در صفحه اول گوگل میبیند و ترغیب میشود تا مطالب آن صفحه را بخواند و بسیار مهم است که پس از خواندن این صفحه بر تجربه و آگاهی او افزوده گردد.
محتوا نویسی بخودی خود انجام نمیشود و نیاز به تحقیق و مطالعه دارد و برای اینکه بتوانیم مثلا مطلبی را در باره"تبلیغات کلیکی گوگل"بنویسیم لازم است سایت های معتبر را بررسی کرده و از نحوه محتوا نویسی آنان مطلع شویم.

محتوا نویسی

مهارت های لازم برای محتوا نویسی

محتوا نویس چه مهارتهایی باید داشته باشد

محتوا نویس کیست و چه کاری انجام میدهد؟نویسنده محتوا بودن شامل بیش از مهارت‌های نوشتاری مناسب است. نویسندگان محتوا باید توانایی تبدیل هر بخشی از اطلاعات به چیزی قابل هضم و جذاب برای مخاطبان را داشته باشند.
علاوه بر این , یک نویسنده محتوا مسئول ایجاد نسخه خوب نوشته شده برای وبلاگ , حساب رسانه‌های اجتماعی , خبرنامه , صفحات سفید , کتاب الکترونیکی یا حتی بروشور است . هر چیزی که شامل کلمه کتبی برای اهداف بازاریابی باشد , احتمالا ً در حوزه نوشتن محتوا قرار می‌گیرد. این نقش بخشی از یک تیم بازاریابی است , اما به طور خاص مسئول ارائه داستان‌های خلاقانه و جذاب برای مخاطبان است . هدف نویسنده محتوا این است که با ایجاد هدف و ارزش در اطراف محصول یا برند , مخاطبان را به یک محصول خاص ببرد . آن‌ها برای تبدیل بازدیدکنندگان کنجکاو به مشتریان وفادار از طریق بیرون راندن محتوای درجه یک حیاتی هستند . اغلب اوقات , بهترین نتیجه این است که موتورهای جستجو محتوای شما را در میان نتایج بالا رتبه‌بندی کنند وقتی که کاربر اینترنت به دنبال کلید واژه است .
در اصل , نویسندگان محتوا , محتوا را ایجاد , مدیریت و توزیع می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که این محتوا برای موتورهای جستجو بهینه می‌شود تا ترافیک را به سایت هدایت کند . از همه مهم‌تر , یک نویسنده محتوا باید مشکل مشتری را شناسایی کند و آن را با یک راه‌حل حل کند .
بسیاری می‌گویند که هیچ فرمول سری برای نویسنده بزرگ محتوا وجود ندارد . با این حال , مجموعه‌های مهارتی خاصی وجود دارند که بدون شک شما را به دارایی ارزشمندی برای هر تیم بازاریابی تبدیل می‌کنند . اگر شما بتوانید بر این مهارت‌ها تسلط داشته باشید و آن‌ها را در کارتان بکار ببرید , آماده خواهید بود که شغل خود را به عنوان یک نویسنده محتوا رها کنید .

peaky blinders

چگونه محتوا نویسی کنیم

محتوا نویسی در واقع برنامه ریزی ، نوشتن و ویرایش محتوای وب است که برای دستیابی به هدف های بازاریابی دیجیتال برای جذب مخاطب و فروش کالا و ارائه خدمات انجام میشود.
برخی افراد گمان میکنند که محتوا نویسی یعنی یک مطلب یا یک مقاله طولانی بنویسند.
اما همه مردم و کاربران علاقه به خواندن ندارند.
برخی کاربران دوست دارند یک ویدئوی زیبا ببینند.
برخی کاربران از انیمیشن خوششان میآید.
خواندن یک مطلب طولانی میتواند برای خواننده کسالت آور باشد.
باید خودمان را به جای مخاطبان وب سایتمان بگذاریم و بدانیم که چگونه باید خوانندگان و مخاطبانمان را سرگرم نگه داریم.
گاهی اوقات یک فیلم کوتاه میتواند میلیونها بازدید را به سایت شما سرازیر نماید.
شاید برای شما نیز اتفاق افتاده است که یک مطلب طولانی در سایت خود نوشته اید اما کسی از آن استقبال نکرده است.
اگر میخواهید بعنوان یک محتوا نویس موفق به کار خود ادامه دهید باید اولین هدفتان جذب مخاطب با ارائه محتوای جذاب باشد.
صفحات سایتتان نباید خشک و بیروح باشد باید بگونه ای باشد که کاربر هر لحظه در انتظار مشاهده محتوای جدیدی باشد.

نکاتی که محتوا نویس باید بداند


میانگین توجه هر فرد به محتوای شما تنها هشت ثانیه است . اگر مخاطبان احتمالی شما چیزی را ببینند که توجه فوری آن‌ها را جلب نکند , محتوای شما بی‌معنی خواهد بود . به همین دلیل است که ایجاد یک تیتر چشم گیر و یک قلاب قوی در شروع هر محتوای ضروری است .
هر برند راه خود را برای انتقال پیامی به مخاطبین خود دارد . برخی کج و معوج و شخصی هستند , در حالی که برخی دیگر سبک خانه دارند که مستلزم تشریفات و عینیت است. یک نویسنده محتوای خوب باید بتواند با هر سبک نوشتاری سازگار شود . علاوه بر این , آن‌ها باید بتوانند داده‌ها را به قالب‌های مختلف تبدیل کنند , در حالی که هنوز هم با صدای برند مطابقت دارند .
در این عصر اینترنت , بسیاری از اینکه محتوای شما چقدر خوب عمل می‌کند , بستگی به این دارد که در موتورهای جستجو چقدر خوب عمل می‌کند . برای اینکه مردم مقاله شما را بخوانند , یکی از بهترین روش‌ها این است که آن را در موتور جستجو به شدت رتبه‌بندی کنید . یک درک اولیه از زبان‌های سئو , وردپرس و کدگذاری نیز به شما کمک خواهد کرد تا از هر استخدام‌کننده به علاوه نکات بیشتری کسب کنید .
میلیاردها مقاله در اینترنت وجود دارد , و بسیاری از آن‌ها فقط چند نسخه از مقالات دیگر هستند . از این رو , یک نویسنده محتوا باید توانایی تبدیل اطلاعات عادی به تفسیرهای جدیدی را داشته باشد که توجه خواننده را جلب کرده و آن‌ها را درگیر و علاقه‌مند نگه می‌دارد . خلق محتوای ارزشمند که برجسته است , خلاقیت زیادی را می‌طلبد .
برای کسی که تجربه‌ای ندارد , معمول است که تعجب کند که از کجا شروع شود . خوشبختانه , امروزه منابع در دسترس برای یادگیری نحوه نوشتن حرفه‌ای و کسب معاش وجود دارد .


محتوا نویسی را از کجا شروع کنیم


آیا می‌خواهید از نویسندگان دیگر سبقت بگیرید؟ برای انجام این کار , یک سایت انتخاب کنید و روی آن تمرکز کنید . برای مثال , اگر موضوع اصلی شما بازاریابی است , باید هرچه زودتر درباره آن بنویسید . این کار به شما کمک خواهد کرد تا با روندها سر و کار داشته باشید و در زمینه خود متخصص شوید . شما می‌توانید با هر موضوعی که در مورد آن شور دارید شروع کنید .
پیوستن به جوامع محتوا نویسی یک راه بزرگ دیگر برای ورود به بازار نویسندگی و ایجاد ارتباط است . این کار می‌تواند به شما کمک کند تا فرصت‌های شغلی را کشف کنید , چشم خود را برای فرصت‌هایی که با علایق شما مطابقت دارند باز نگه دارید . نوشتن محتوا واقعا ً هیجان‌انگیز خواهد بود !
زمانی که حوزه تخصص خود را دارید , وقت آن است که کار خود را منتشر کنید . این کار آسان‌تر از نگاه اول به نظر می‌رسد . شما می‌توانید با سکوهای محبوب مانند رسانه و linkedin شروع کنید تا نوردهی خود را با کارفرمایان احتمالی افزایش دهید .
رسانه یک سکوی باز است که در آن صداهای متنوع می‌توانند نوشته‌های خود را در هر موضوعی به اشتراک بگذارند . در linkedin , شما می‌توانید یک مخاطب بسازید , کارتان را نمایش دهید و با متخصصان صنعت ارتباط برقرار کنید .
وقتی شما نوشتن خود را پست می‌کنید , مردم می‌توانند ببینند که چه کار می‌کنید , چقدر خوب آن را انجام می‌دهید , و حوزه‌های تخصص شما چیست . راه‌اندازی یک وبلاگ راه دیگری برای ایجاد خود به عنوان یک متخصص است . به یاد داشته باشید که حداقل یک مقاله در هفته بنویسید و فعالانه آن را به اشتراک بگذارید تا با مخاطبین خود تماس بگیرید .
وبلاگ شما بیش از مکانی برای نشان دادن کار شما است , همچنین راهی برای بازاریابی خود به عنوان یک نویسنده و رتبه‌بندی بیشتر در جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه شما است .


استراتژی بازاریابی محتوا


بازاریابی محتوا یک استراتژی است که از مقالات وبلاگ , ویدئو , راهنما , و بیشتر برای جذب خریداران , ایجاد اعتماد به شرکت شما , کوتاه کردن چرخه‌های فروش شما , و در نهایت کمک به مردم برای خرید محصولات و خدمات شما استفاده می‌کند.به خصوص زمانی که به ایجاد محتوایی می‌پردازد که روابط تجاری قوی ایجاد می‌کند - مشتری - که در آن خریداران شما احساس رضایت می‌کنند که نه تنها به طور مکرر از شما می‌خرند , بلکه از برند شما نیز حمایت می‌کنند .این تنها می‌تواند با ایجاد یک ارتباط واقعی اتفاق بیفتد که چارچوب بازاریابی محتوای ما , آن‌ها پاسخ می‌دهند , می‌تواند به شما کمک کند به آن برسید .بازاریابی محتوا می‌تواند به رتبه‌بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات استفاده خریداران در طول فرآیند تحقیقاتی آن‌ها کمک کند , به ویژه زمانی که شما می‌توانید از سوالات خریداران خود استفاده کنید . این به نوبه خود ترافیک ارگانیک بیشتری ایجاد می‌کند و منجر به وب سایت شما می‌شود .


محتوا نویسی

فرآیند تولید محتوا

تولید محتوا چیست و چگونه با محتوا کسب درآمد کنیم؟تولید محتوا چیست و چه تاثیری در بازاریابی دارد؟اهمیت تولید محتوا و چگونگی تولید محتوا را در این صفحه از سایت جام ارژنگ مورد بحث و بررسی قرار داده ایم.محتوا بخش بزرگی از تبلیغات و بازاریابی است.ایجاد یک محتوای خوب باعث میشود تا مشتریان و مخاطبان بیشتری به سوی شما جذب شوند.هنگامیکه به گوگل ترندز مراجعه میکنید یکی از کلیدواژه هایی که همواره در حال رشد و تغییر فزاینده است کلیدواژه تولید محتوا است.تولید محتوا امروزه تبدیل به یک شغل پردرآمد گشته و شامل تولید فیلم و ویدئو،انیمیشن و متن و داستان جذاب در شبکه های مجازی است.تولید محتوا فرآیند توسعه و ایجاد دارایی‌های بصری یا نوشتاری , مانند ویدئو , کتاب‌های الکترونیکی , پست‌های وبلاگ , whitepapers یا infographics است . این اصطلاح ممکن است به معنای گسترده مفید باشد , اما واقعیت این است که جزئیات تولید محتوا بسته به نوع محتوا به شدت تغییر می‌کند .یک فرآیند تولید محتوای فکری و قوی برای ایجاد هر محتوایی , صرف‌نظر از مقیاس و دامنه , ضروری است . اگر شما یک فرآیند برای اتکا به آن ندارید , پروژه‌های محتوای شما را به تاخیر می‌اندازد . همچنین , برنامه نشر شما ممکن است موقتی باشد و محتوای آن ممکن است متناقض و به طور ضعیف اجرا شود . همچنین به این معنی است که محتوا به شما در دستیابی به اهداف کسب‌وکار کمک نخواهد کرد. یا نیازهای مخاطبین شما . بنابراین این اتلاف منابع مورد استفاده شما برای ایجاد محتوا خواهد بود . اگر شما یک تیم کوچک ( یا یک نفر ) هستید , ممکن است به نظر برسد که نیازی به یک فرآیند ندارید . اما مشکل این است : بدون یک فرآیند , احتمال این وجود دارد که محتوای شما به هدفش خدمت نکند .

بازاریابی از طریق محتوا نویسی

بازاریابی از طریق محتوا نویسی نه تنها کلیک ها و دیدگاه‌های بیشتری کسب می‌کند , بلکه بازدیدکنندگان را نیز به مرور و کلیک کردن برای مشاهده صفحات بیشتر ادامه می‌دهد . به عبارت دیگر , محتوای بهتر چشم‌انداز را در سایت شما نگه می‌دارد و بیشتر با برند شما درگیر می‌شود.نه تنها محتوای عالی به ایجاد روابط قوی‌تر با مشتری کمک می‌کند , بلکه موتورهای جستجو متوجه می‌شوند و این را در رتبه شما وزن می‌کنند .بازاریابی محتوای بزرگ نیز می‌تواند به کوتاه کردن چرخه‌های فروش کمک کند .شما همچنین می‌توانید محتوای قابل فروش ایجاد کنید که به طور خاص برای کمک به بستن معاملات بیشتر برای تیم فروش طراحی شده‌است . با استفاده از یک استراتژی بازاریابی محتوا ما فروش تکلیف , نمایندگان فروش را به عمد از محتوای آموزشی درباره محصولات و خدمات خود برای حل نگرانی‌ها و پاسخ به سوالات چشم‌انداز قبل از یک مکالمه فروش استفاده می‌کنیم .محتوای بزرگ مطالبی است که به طور واقعی برای یک مخاطب تعریف شده‌است - محتوای آن با هدف است . این موضوع باید اصلی , مختصر و مختصر باشد و با توانایی رقابت با رقبا در تحویل اطلاعات ارزش فراهم کند . محتوای قوی از عناوین خبری و سازمان موضوعی برای جلب توجه خواننده و ارائه بینش استفاده خواهد کرد . باید دقیق باشد و با کلمات کلیدی و معیارهای جستجو مرتبط با موضوع مطابقت داشته باشد . این موضوعات باید به نفع خواننده انتخاب و ارائه شوند - نه لزوما ً کسبوکار . هدف اصلی ارائه ارزش برای جستجوگر و در عوض تقویت رابطه آن‌ها با شرکت یا محصول است . محتوای بزرگ محتوای لینک دار است که شایستگی کافی برای دریافت پیوندهای ارزشمند را دارد .

رویکرد بازاریابی از طریق محتوا نویسی

بازاریابی از طریق محتوا نویسی یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که شامل ایجاد و توزیع طیف وسیعی از محتوا , به طور معمول آنلاین است. اهداف بازاریابی محتوا جذب , تعامل , سرگرمی , اطلاع‌رسانی و تبدیل چشم‌انداز با تامین محتوای ارزشمند و مرتبط است . بازاریابی محتوای خوب همچنین وفاداری مشتری و حفظ مشتری را افزایش می‌دهد .بازاریابی محتوا در انبار بازاریابی نقش مهمی ایفا می‌کند .درصد بالایی از بازاریابان در حال حاضر در بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری می‌کنند . بازاریابی محتوا مهم است , زیرا به بازاریابان کمک می‌کند تا اعتماد خود را با مخاطبان خود به شیوه‌ای که بسیاری از انواع دیگر بازاریابی نمی‌توانند انجام دهند , ایجاد کنند . این کار به برندها کمک می‌کند تا داستان شرکت خود را تعریف کنند و به شیوه‌ای اصیل و جذاب چه چیزی را بیان کنند .اگر به دنبال افزایش فروش و تبدیل هستید , ترافیک با کیفیت بالاتر را به وب سایت خود هدایت کنید و اعتماد و وفاداری مشتری ایجاد کنید, قطعا ً از استراتژی بازاریابی محتوای خوب بهره‌مند خواهید شد . برای رسیدن به اهداف خود , استراتژی شما باید قوی , معتبر , خوب فکر شود و با مخاطبین خود طراحی شود .تفاوت‌های کلیدی بین بازاریابی محتوا , بازاریابی ورودی و استراتژی محتوا وجود دارد . استراتژی محتوای شما گام اولیه در این زمینه از فعالیت بازاریابی شماست . استراتژی محتوای شما شامل برنامه‌ریزی , ایجاد و تحویل محتوایی است که تولید می‌کنید . بازاریابی محتوا به فرآیند ایجاد خود محتوای شما اشاره دارد - شاید با یک پلتفرم خلق محتوا . بازاریابی ورودی بر این نکته تمرکز دارد که چگونه استراتژی محتوا با بقیه نسل مدیریت شما و فعالیت روابط‌عمومی شما متناسب است . چگونه از تاکتیک‌ها برای جذب و پرورش افکار در طول یک دوره زمانی با محتوای معتبر و مرتبط که در استراتژی بازاریابی محتوای خود وارد کرده‌اید استفاده می‌کنید .

تاثیرگذاری بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوای خوب زمان می‌برد و منابع نیز نیاز به سرمایه‌گذاری مالی دارد - بنابراین مهم است که مطمئن شوید از انواع درست بازاریابی محتوا برای نیازهای فردی کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید . به این فکر کنید که کدام فرمت برای محصولات و خدمات خاص شما کار خواهد کرد. برای مثال , اگر محصول شما پیچیده باشد , راهنمایی یا ویدئو چگونه می‌تواند مفید باشد . اگر می‌خواهید اطلاعات زیادی را به دست آورید , اینوگرافیک می‌تواند خوب کار کند .از قالب‌های مناسب برای مخاطبین خود استفاده کنید . به این فکر کنید که مشتریان شما چگونه محتوا را مصرف می‌کنند ; پلتفرمهایی که استفاده می‌کنند , چقدر وقت صرف خواندن یا تماشای محتوا می‌کنند , جایی که و زمانی که ممکن است آن را مصرف کنند .ببینید رقبای شما چه می‌کنند . به طور طبیعی , شما می‌خواهید که استراتژی بازاریابی محتوای خود و فعالیت منحصر به فرد برای کسب‌وکار خود باشد , اما انجام برخی تحقیقات بازار برای فهمیدن اینکه چه چیزی در حال حاضر مخاطب هدف شما را درگیر می‌کند یا نه , مفید است .بازاریابی محتوای خوب تماماً در مورد قابل‌اعتماد بودن و گوش دادن به نیازهای مخاطبین شماست . معمول‌ترین اشتباه‌ات بازاریابی محتوای زمانی رخ می‌دهد که برندها نتوانند این کارها را انجام دهند و به سادگی تلاش‌های خود را در فعالیت‌ها و تاکتیک‌های خود قرار دهند که می‌خواهند انجام دهند یا اینکه برنده‌ای مورد علاقه آن‌ها در بخش‌های مختلف انجام می‌شوند .حتی برخی از نام‌های تجاری بیشتر اشتباه می‌کنند که سعی می‌کنند همه چیز برای همه باشند و به ندرت کار می‌کنند . به عنوان مثال , تنها به خاطر اینکه یک رسانه اجتماعی جدید و هیجان‌انگیز راه‌اندازی شده‌است , به این معنی نیست که اگر مشتریان شما از آن استفاده نکنند , برای کسب‌وکار شما مناسب است . جایی باشید که مشتریان و چشم اندازه‌ای شما هستند , اطلاعاتی را که می‌خواهند و نیاز دارند به آن‌ها بدهید , صادق و معتبر باشید و دیگران را کپی نکنید . این چیزها را در ذهن داشته باشید و شانس خوبی برای درگیر کردن و تبدیل آن مشتریان دارید . به نیازهای آن‌ها گوش دهید و بر روی این تمرکز کنید که شما و برند خود را خاص و منحصر به فرد کنید .

تولید محتوا بخش مهم بازاریابی است


تولید محتوا مهمترین بخش بازاریابی است.
وب سایت‌ها از مرحله محبوبیت به مرحله ضرورت تبدیل شده‌اند . بیشتر جمعیت این نسل به اینترنت وابسته هستند تا محصولات و خدمات خود را در هر جایی و هر زمانی دریافت کنند . اینترنت به مطلوب‌ترین بازار خود تبدیل شده‌است تا فروشگاه‌ها , وبلاگ‌ها و منبع اطلاعات مورد اعتماد خود را پیدا کند . بنابراین لازم است که هر وب سایت داران وب سایت خود را جذاب و آموزنده نگه دارند .
محتوای خوب در یک وب سایت مسیرهایی هستند که ترافیک بیشتری به دست می‌آورند . نوشتن محتوا یکی از موثرترین و آسان‌ترین روش‌ها برای اطلاع‌رسانی و به روز نگه داشتن وب سایت تان نسبت به سایر ابزارهای آنلاین است .
نوشتن محتوای سئو فرآیند یا قرار دادن کلمات مناسب در مکان‌های مناسب برای ایجاد جملات است که محتوای کیفی را نشان می‌دهند . این یک توصیف زیبا و آموزنده در مورد محصولات و سرویس شما است که برای خرید محصول و سرویس تان جذاب است . یک محتوای خوب نوشته شده, اطلاع‌رسانی , موتور جستجو دوستانه و دوستانه کاربر جریان ترافیک منظم را به وب سایت شما تضمین می‌کند. همچنین به افزایش حجم مشتری برای افزایش درآمد کسب‌وکار کمک می‌کند . محتوای خوب به عنوان زندگی وب سایت‌ها گفته می‌شود .
سرویس نگارش مقاله نمایش با کلمات برای متقاعد کردن قلب بازدیدکنندگان است . محتوای خوب به راحتی بازدیدکنندگان و مخاطبان را به مشتریان بالقوه تبدیل می‌کند. محتوا باید تهاجمی , منحصر به فرد , متقاعد کننده و حرفه‌ای باشد . محتوای وب سایت باید توانایی بردن وب سایت به صفحات بالای موتورهای جستجو را داشته باشد. چیزی نیست جز نوشته‌های مربوط به محصولات و شرکت شما که تاثیر خوبی در قلب بازدیدکنندگان می‌گذارد . محتوای خوب بازدیدکنندگان را جذب می‌کند , بازدیدکنندگان را درک می‌کند و آن‌ها را به مشتریان تبدیل می‌کند. این باعث می‌شود که آن‌ها مانند یک فرد فروش خوب باشند.
گرفتن محتوای مناسب که کاملا ً مناسب وب سایت شما است کار آسانی نیست . محتوا باید هم وب سایت و هم مشتریان را ارضا کند. قرار دادن محتوای نامناسب می‌تواند مشتریان را به وب سایت‌های دیگر منحرف کند. محتوا باید ساده , شفاف و برای محصول یا سرویس باشد . در غیر این صورت نمی‌تواند قلب بازدیدکنندگان را از طریق خط خود بگیرد . محتوا باید تاثیر خوبی در شرکت و محصولات و خدمات آن داشته باشد. زمانی که محتویات خوب در وب سایت پست شوند , سال‌ها برای شما کار خواهد کرد و به شما سود می‌دهد . محتوای خوب مانند سرمایه‌گذاری بلندمدت است که درآمد تولید می‌کند .
در این دنیای رقابتی کنونی , محتوای خوب نقش خوبی در بالا بردن وب سایت دارد . ارائه دهندگان خدمات با سابقه طولانی در زمینه نوشتن محتوا می‌توانند طیف گسترده‌ای از خدمات نوشتن محتوا شامل سئو ، نویسندگی فنی , خبرنامه نویسی , وبلاگ نویسی , وب سایت ,نوشتن مقاله و نوشتن فنی ارائه دهند. محتوای کیفی نه تنها باعث می‌شود که وب سایت تان رکورد اطلاع‌رسانی داشته باشد بلکه به کسب‌وکار شما حضور جهانی بدهد . بدون شک محتوای خوب می‌تواند هر یک از بازدیدکنندگان را به مشتریان برگرداند و هر کدام روی پول کلیک کنند .


ایجاد محتوای خلاقانه برای کسب رتبه


نوشتن محتوا فرآیند تولید محتوا به عنوان ابزاری موثر برای بیان دیدگاه‌ها , نظرات و ایده‌ها به شکل مکتوب است . در طول سال‌ها , آن به انواع مختلفی از محتوای خلاقانه مرتبط با پیشرفت‌های تکنولوژیکی در سراسر جهان تبدیل و توسعه یافت . در عصر بازاریابی دیجیتال , نوشتن محتوا به نوشتن حرفه‌ای مقالات , پست‌ها , و وبلاگ‌ها برای سکوهای اینترنتی برای رسیدن به مخاطبان مرتبط با اینترنت برای دستیابی به اهداف بازاریابی خاص اشاره دارد.
محتوای آموزشی باید آموزنده , جالب و مرتبط باشد . این کار به شما صدای بلندتری می‌دهد و به شما برتری بر رقبای شما می‌دهد که ممکن است هیچ محتوای آموزشی را ارسال نکنند .
یک کلمه خوب باید از طریق محیط‌های مختلف منتقل شود , و این جایی است که خدمات نوشتن محتوا برای بخش آموزش و پرورش وارد می‌شوند . شرکت‌های نوشتن محتوا می‌توانند موسسات آموزشی را بر روی سکوهای عمومی راه‌اندازی کرده و به موسسات کمک کنند تا خود را بهتر به بازار برسانند .
تکنولوژی تاثیر بی‌سابقه‌ای بر بخش آموزش و پرورش داشته‌است . زنده ماندن دیگر لازم نیست . موسسات آموزشی , چه دولتی و چه خصوصی , برای سود , مدرسه یا کالج , موسسات حرفه‌ای یا دانشگاهی یا موسسات یادگیری آنلاین , به یک تصویر برند و بازاریابی محتوا نیاز دارند .
زمانی که یک استراتژی بازاریابی محتوای عالی دارید , تکنیک‌های بازاریابی را کنترل می‌کنید , و در میان مشتریان احتمالی خود آگاهی از برند ایجاد می‌کنید . تنها چیزی که نیاز دارید این است که اطلاعات مربوط به محصولات یا خدماتی که می‌فروشید را فشار دهید . هر وقت آن‌ها اطلاعات لازم را دریافت می‌کنند , شما اولین انتخاب آن‌ها می‌شوید . شما می‌توانید پیام خود را از طریق کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی , خبرنامه ها , وب سایت‌ها و پست‌های وبلاگ منتقل کنید.
ایجاد محتوا به شما کمک می‌کند تا استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو خود را بهبود بخشید . شما می‌توانید از کلمات کلیدی در محتوای خود برای بهبود رتبه‌بندی وب سایت خود استفاده کنید . محتوای مکتوب همیشه بهترین گزینه برای ارتقا رتبه شما است . زمانی که شما یک ویدئو یوتیوب را پست می‌کنید , وقتی شرح با کلمات کلیدی مورد نیاز به آن اضافه می‌شود , بهتر رتبه‌بندی می‌شود. بنابراین برای بهبود seo باید از محتوای نوشتاری بیشتری با کلمات کلیدی استفاده کنید .
یک استراتژی نوشتن محتوای عالی به شما کمک خواهد کرد تا از وب سایت‌های دیگر لینک بگیرید . فرض کنید محتوایی که نوشته‌اید مشتریان احتمالی شما را درگیر می‌کند. در این صورت , فرصت‌های زیادی برای گرفتن لینک از دیگر وب سایت‌های مشهور وجود دارد که استراتژی backlink شما را برای کمک به وب سایت شما برای رتبه‌بندی بهتر در نهایت افزایش می‌دهد .
صاحب کسب‌وکار بودن , شما باید بخواهید حفظ مخاطبین خود را افزایش دهید . استراتژی محتوا می‌تواند به شما کمک کند این برنامه را تقویت کنید . زمانی که اغلب با مخاطبین خود درگیر می‌شوید , شانس بیشتری وجود دارد که اعتماد مشتری بیشتری نسبت به رقبایتان داشته باشید . این کار به شما کمک می‌کند مخاطبین خود را حفظ کرده و آن‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید .


اهداف محتوا نویسی و تولید محتوا


هدف از تولید محتوا.اگر محتوای شما به اهداف و نیازهای کسب‌وکار شما نگاشت نشده باشد , هیچ فرآیندی نمی‌تواند به شما کمک کند تا کسب‌وکار خود را در جهتی که می‌خواهید حرکت دهید . زمانی که هر قطعه از محتوای شما یک هدف تعریف‌شده دارد , شما قدرت اندازه‌گیری عملکرد آن و بهینه‌سازی تلاش‌های آتی خود را دارید . دانستن اینکه آیا محتوای شما قصد دارد رتبه‌بندی جستجو , آگاهی از برند , تولید سرب و یا هر چیز دیگری از اهمیت برای کسب‌وکار شما را افزایش دهد , به شما کمک می‌کند که با این محتوا تفاوت واقعی ایجاد کنید .چگونگی انجام بهترین زمان برای تعیین اهداف به هر قطعه از محتوای شما در مرحله برنامه‌ریزی موضوعی است . تعریف اهداف نیز می‌تواند در طول مرحله اکتشاف یا آغاز پروژه‌های وب سایت رخ دهد . برنامه‌ریزی موضوعات محتوای شما در بخش عمده رایج‌ترین و کارآمدترین راه برای تعریف تقویم محتوای شما برای یک ربع یا حتی یک سال قبل است . برای مثال , پس از اینکه شما ۱۳ موضوع پست بلاگ را برای ربع اول سال آینده لیست کردید , از فضای کنار ستون موضوعات خود برای اضافه کردن هدفی برای هر موضوع استفاده کنید . زمانی که تمام ۱۳ هدف را لیست می‌کنید , که برخی از آن‌ها بیش از یک‌بار به نظر می‌رسد , فهرست خود را مرور کرده و ببینید آیا با اهداف همسو است یا خیر ,کسب‌وکار به عنوان یک کل در تلاش برای دستیابی به آن است .اگر هدف اصلی شما افزایش تولید سرب تا ۱۵ % است , اما اکثر اهدافی که به موضوعات خود اختصاص داده‌اید با هدف افزایش آگاهی از برند است , باید با این هدف به برنامه‌ریزی موضوعی خود برگردید . به همین دلیل است که برنامه‌ریزی حداقل یک چهارم جلوتر ارزشمند است . این به شما فرصت می‌دهد تا تاثیر محتوای خود را بر روی تصویر بزرگ بررسی کنید , و به شما فرصت می‌دهد تا استراتژی بازاریابی محتوای خود را براساس آن دوباره بازبینی و تنظیم کنید .
وظایف فرآیند تولید محتوای شما بدون دانستن وظایف درگیر در فرآیند تولید محتوای شما می‌توانند پروژه‌های را به تاخیر انداخته و از خط خارج کنند . وقتی زمان نوشتن و ویرایش را کنار می‌گذارید , اما نه برای طراحی و بازبینی , ناگهان به زمان اضافی از دیگران نیاز خواهید داشت که به سادگی ممکن نیست . این امر منجر به تاخیر و سرخوردگی زیادی می‌شود .چگونه آن را فهرست هر اقدامی که باید برای یک قطعه از محتوا اتفاق بیفتد تا از مختصر به تایید و منتشر شده حرکت کند. به نظر ساده ( و واضح ) می‌آید , اما فراموش کردن مراحل خاص و به ویژه مراحل فرعی آسان است . ادامه دهید و هر چیزی که در طول فرآیند تولید اتفاق می‌افتد را لیست کنید . منظورم همه چیز است ! یک رویکرد خوب در اینجا این است که تا جایی که ممکن است دقیق باشید و هنوز وظایف خود را تثبیت نکنید . برای مثال , هر بازبینی که لازم است انجام دهید , مانند بازبینی کپی , بازبینی تی‌تر , بازبینی گرافیکی , به جای لیست کردن ساده بازبینی عمومی به عنوان یک وظیفه , فهرست کنید. مراحل مانند بررسی واقعیت , بازخوانی , ترجمه یا بازبینی قانونی را نیز فراموش نکنید . این امر به شما اطمینان می‌دهد که هیچ یک از وظایف کوچک‌تر را که زمانی که فراموش می‌شوند به یک تنگنا در فرآیند تبدیل می‌شوند , فراموش نکنید . این ممکن است منجر به یک لیست طولانی شود که به نظر می‌رسد اوضاع را بدتر کرده‌است , اما گام‌هایی که بعد از آن دنبال می‌شوند به شما کمک می‌کند فهرست را اصلاح کرده و آن را عملی کنید . یک‌بار دیگر با همه افراد درگیر بررسی کنید و تایید کنید که هیچ وظیفه‌ای وجود ندارد . وقتی این کار تمام شد , برای قدم بعدی آماده هستید .


محتوا نویسی و افزایش دید

با محتوا نویسی بازدید بیشتری جذب کنیم


افزایش میزان تولید محتوا فراتر از افزایش تعداد پست‌ها است . این در مورد خدمت بهتر به شخص خریدار با فراهم کردن مطالب بیشتر برای آموزش , کمک و راهنمایی آن‌ها در طول سفر خرید آن‌ها است.بنابراین , روشن کردن تعداد زیادی پست صرفا ً برای افزایش حجم مطالب وبلاگ شما معنایی ندارد . داشتن استاندارد بالای کیفیت ضروری است , زیرا موتورهای جستجو متعهد به ارائه نتایج مربوطه به کاربران هستند .علاوه بر این , مصرف کنندگان مدرن از آنچه مصرف می‌کنند آگاه هستند و به طور فزاینده‌ای خواستار می‌شوند .علاوه بر این , ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که پست‌های وبلاگ , infographics , ویدیوها , کتاب‌های الکترونیکی و مواد تعاملی همگی بخشی از هر استراتژی بازاریابی اصلی هستند .این به این معنی است که هر یک از پست‌های شما باید متناسب با استراتژی که برنامه‌ریزی کرده‌اید باشند . این چیزی است که باعث می‌شود وبلاگ شما با نرخ ثابتی رشد کند .اگر اولویت بالای تولید محتوا کیفیت است , چرا باید نگران کمیت باشیم ؟ به هر حال , فرکانس ارسال ایده‌آل برای یک وبلاگ برای موفقیت در اینترنت چیست ؟این سوالات بسیار رایج و تا حدودی بحث‌برانگیز هستند . برای یافتن بحث‌های جالب درباره این موضوع نیازی به کاوش در بسیاری از سایت‌ها نیست .ما می‌توانیم بگوییم که کمیت واقعا ً مهم است , به خصوص زمانی که سوژه در وب قدرت ایجاد می‌کند . با این حال , هیچ راهی برای تعریف تعداد متوسط ایده‌آل نشریات وجود ندارد زیرا هیچ کدام وجود ندارد .به جز در جستجوهای بسیار خاص ( دنباله بلند ) , محتوایی که در صفحه اول نتایج جستجو قرار می‌گیرد معمولا ً به حوزه‌های با حجم قابل‌توجهی از نشریات تعلق دارد .گفته می‌شود , روشن است که افزایش تولید محتوا برای داشتن نتایج خوب با ترافیک ارگانیک ضروری است , اما کیفیت محتوای شما و اثربخشی استراتژی شما است که برند شما را به بالا می‌برد .چیزی که شما باید مطلقا ً از آن اجتناب کنید افراط کردن آن است , که در این مورد به معنای اشباع کردن تولید شما , از دست دادن تمرکز و تاثیر بر استانداردهای انتشارات شما است .
نقش‌ها در فرآیند تولید محتوای شما هر یک از وظایف را به فردی اختصاص می‌دهند که مسئول انجام آن است . اگر این طور نیست , بیشتر از موعد مقرر شما در معرض خطر است چون به زمینه‌ای برای روابط تیم مقصر و ناسالم تبدیل می‌شود . این می‌تواند عواقب طولانی‌مدت داشته باشد .شمایل و نام نقش‌های مختلف مانند ذینفعان , توسعه دهنده , خلاق , استراتژیست و مشتری .چگونه این کار را از مرحله قبل به لیست کاری خود بروید و یک نام در کنار هر وظیفه اضافه کنید . دقت کنید که همه افراد درگیر در یک صفحه باشند , و هر عضو تیم در حوزه مسئولیت‌های خود توافق می‌کند . اگر متوجه می‌شوید که بیش از یک نفر مسئول یک وظیفه است , بیشتر به آن نگاه کنید و ببینید آیا چندین زیر وظایف فرعی وجود دارد که می‌توانید آن وظیفه را به آن تقسیم کنید . به این ترتیب , شما مطمئن خواهید شد که هیچ آشفتگی در مورد اینکه چه کسی مسئول کدام بخش خاص از آن وظیفه است و شانس گیجی را کاهش می‌دهد , وجود ندارد . تنها وضعیتی که این مرحله را اضافی می‌کند زمانی است که شما تنها فرد درگیر در فرآیند هستید . حتی در آن زمان , شما نباید از هیچ یک از مراحل باقیمانده صرف‌نظر کنید .
اگر ترتیب فرآیند تولید محتوا در فرآیند تولید محتوای شما شکسته شود , شما افرادی را خواهید داشت که منتظر انجام وظایف هستند . در عوض , آن‌ها باید زمان خود را به حداکثر برسانند و هر زمان که ممکن است برای کوتاه کردن فرآیند تولید همزمان کار کنند .یک گردش کار خلق محتوا معمول که از چپ به راست حرکت می‌کند عبارتند از : خلاصه , تحقیق , نوشتن , تست کاربر , بازبینی , بازبینی , بارگذاری , بارگذاری به cms , بازبینی در html , انتشار و مدیریت .چگونه آن را به لیست کاری خود برگردانید و موقعیت هر کدام از آن‌ها را بررسی کنید .هیچ کاری قبل از این که به آن وابسته باشد, انجام نمی‌شود و به هیچ یک از وظایف بعد از آن یک مثال ساده نیست . بیایید بگوییم شما دو نفر دارید که از تمام عناصر گرافیکی برای محتوای خود مراقبت می‌کنند , اما یکی از آن‌ها عکاسی و گرافیک را منابع می‌کند , در حالی که دیگری آن‌ها را براساس دستورالعمل‌های برند شما ویرایش می‌کند . وظیفه ویرایش تصاویر هرگز نباید پیش از sourcing تصاویر باشد . در غیر این صورت , یک نفر وقت خود را صرف انتظار برای دیگری می‌کند تا وظیفه خود را تکمیل کند . فعالیت دیگر صرفه‌جویی در زمان در اینجا بررسی مراحل تولید محتوا از یک چشم‌انداز بالاتر و جستجوی هر کاری است که می‌توانید به صورت همزمان انجام دهید . برای مثال , در حالی که نسخه شما هنوز در بازبینی دوم خود است , فرد مسئول تصاویر منبع‌یابی می‌تواند با وظیفه خود شروع شود .


تفاوت تولید محتوا و بازاریابی محتوا


تفاوت بین تولید محتوا و بازاریابی محتوا چیست ؟گاهی اصطلاحات و عبارات مختلف حول محتوا می‌توانند برای یکدیگر اشتباه گرفته شوند و به اشتباه جابجا شوند . با اینکه تولید محتوا بخش مهمی از فرآیندهای محتوای دیجیتال شماست , اما با بازاریابی محتوای استاندارد تفاوت دارد .بازاریابی محتوا اصطلاحی گسترده است که برای توصیف برنامه‌ریزی , ایجاد , توزیع و نظارت بر دارایی‌های آنلاین استفاده می‌شود . که شامل تمام انواع محتوا مانند وبلاگ‌ها , ویدیوها , پست‌های رسانه‌های اجتماعی , تصاویر و غیره است.این کار تعریف گسترده‌ای از فرآیند محتوای شما می‌دهد , از جمله چیزهایی مانند آنچه که برای ( مخاطبین خود ) محتوا ایجاد می‌کنید و چرا محتوا ( ارزش‌های خود ) ایجاد می‌کنید .از سوی دیگر , تولید محتوا ایده بسیار خاصی است . همه اینها در مورد گام‌های کوچک و تعریف‌شده است که باید بردارید .به جای ایده‌های گسترده و یک جهت کلی , تولید محتوا یک فرآیند مستند است .بازاریابی محتوا و تولید محتوا را به عنوان یک فرآیند دو بخشی در نظر بگیرید . به منظور تعیین اهداف و ایجاد استراتژی‌های بلندمدت , ابتدا به بازاریابی محتوا نیاز دارید .بعد از اینکه بازاریابی محتوای خود را تکمیل کردید و اهداف و آرمان‌های خود را ایجاد کردید , می‌توانید بر تولید محتوا تمرکز کرده و شروع به برنامه‌ریزی فرآیند چگونگی ایجاد محتوا کنید .این کار به شما امکان می‌دهد که معیارها و kpi ها را در جای خود داشته باشید تا مشخص کنید که آیا فرآیند تولید محتوا موثر است یا اگر نیاز به بهینه‌سازی بیشتری در میان گام‌های مختلف برای موفقیت دارید .زمانی که تولید محتوای شما بهینه شد , می‌توانید از آن برای کمک به هدایت بازاریابی محتوای بیشتر و تصمیم‌گیری استراتژی محتوای خود استفاده کنید .همچنین می‌توانید بفهمید که آیا انواع جدیدی از محتوا وجود دارد که می‌خواهید ارتباطات مدیران را به مجریان تیم تان بررسی و بهبود دهید .داشتن یک بازاریابی محتوا و یک استراتژی تولید محتوا به شما کمک می‌کند یک دپارتمان محتوای بهتر در سازمان خود ایجاد کنید .
اهمیت تولید محتوا در سئو.زمانی که یک قطعه محتوا ایجاد می‌کنید , همیشه آن را برای دو مخاطب اصلی ایجاد می‌کنید : مشتریان و الگوریتم‌های جستجو . دومی فن‌آوری پیچیده‌ای است که اطلاعات را بازیابی می‌کند و با الگوها مطابقت دارد. موتورهای جستجوی مدرن مانند گوگل بسیار پیچیده هستند . در روزه‌ای اولیه تاریخ گوگل , سازندگان محتوا می‌توانند وب سایت خود را با کلمات کلیدی پر کنند تا صفحات خود را برای عکاسی به بالای صفحات نتایج موتور جستجو ( SERPs ) ببرند .این روزها , رتبه‌بندی بسیار ساده نیست - به خصوص برای کلمات کلیدی سودآور که نشان‌دهنده قصد خرید است . برای مثال , یک عبارت کلیدی مثل " تحویل پیتزا نزدیک من " نشان می‌دهد که جستجوگر سعی دارد یک منبع پیتزا خوش‌مزه در نزدیکی من پیدا کند. الگوریتم جستجوی گوگل مکان کاربر و همچنین عوامل مختلفی را برای تعیین اینکه کدام صفحات وب باید ابتدا نمایش داده شوند , در نظر می‌گیرد .این فرآیند زمانی پیچیده‌تر می‌شود که شما فروش b2b را در نظر بگیرید , جایی که فرد جستجوگر احتمالا ً تصمیم خود را براساس بیشتر از نزدیکی نزدیک‌ترین فروشنده می‌گیرد . در این صورت , شما به محتوای مناسب برای هر مرحله از سفر خریدار نیاز دارید , که با جستجوی آنلاین اولیه آن‌ها آغاز می‌شود. محتوای بالای قیف مانند پست بلاگ و ویدئو باید موتور جستجو بهینه‌سازی شود تا کاربران بتوانند به راحتی اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند .


از سایر بخش های سایت بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ