راهنمای طراحی سایت شامل موضوعاتی مانند این که چرا سایت داشته باشیم؟و داشتن یک وب سایت چه مزایایی بری کسب و کار ما دارد و همچنین اصول و روش طراحی سایت را شامل میشود.یک وب سایت به کسبوکار شما کمک میکند تا آگاهی از برند ایجاد کرده و به مشتریان جدید برسد . این برنامه محصولات و یا سرویسهای شما را نمایش میدهد و در مورد آنها آگاهی ایجاد میکند . شما میتوانید سئو را برای افزایش دید آنلاین , رسیدن به مخاطبان مناسب و گسترش بیشتر کسبوکار خود انجام دهید .وب سایت شما به عنوان سکویی عمل میکند تا به مردم در مورد کسبوکار , محصولات و خدمات شما در هر زمان که به آن نیاز دارند آموزش دهد و به آنها کمک کند تا در طول سفر خود حرکت کنند.داشتن یک وب سایت در زمینه آموزش , پزشکی , مالی , کسب و کارهای کوچک و غیره مهم است .طراحی سایت امروزه مهمترین اصل برای همه کسب و کارهاست.با راهنمای طراحی سایت جام ارژنگ همراه شوید
>داشتن یک وب سایت به اندازه کسب و کارهای متوسط یا بزرگ مهم است , زیرا هر نوع وب سایت نقش خود را در بازار فعلی دارد . از آنجا که امروزه بیشتر جستجو و خرید در اینترنت رخ میدهد , داشتن یک وب سایت تجاری برای شرکت شما الزامی است .حضور موثر آنلاین برای کسب و کارها ضروری است . کاربران خواستار اطلاعات کامل در مورد یک کسبوکار هستند و یک وب سایت مکانی عالی برای ارائه آن است . هر چه کاربران اطلاعات بیشتری در مورد یک کسبوکار داشته باشند , احتمال اعتماد به آن شرکت و وفاداری به آن بیشتر است . حضور شما در وب چیزی است که شما را از رقبای خود جدا میکند , و وب سایت شما اولین جایی است که مشتریان بالقوه زمانی که به دنبال یک کسبوکار هستند , به آنجا میروند .اهمیت داشتن یک وب سایت تجاری داشتن حضور آنلاین قوی کسبوکار شما است , با ایستادن در مرکز دنیای دیجیتال یک وب سایت بالهای گستردهای برای کمک به شما در ایجاد اعتبار کسبوکار با استفاده از استراتژیهای بازاریابی مختلف و ابزارها باز میکند .برای درک اهمیت وب سایت شما باید بازار فعلی را در نظر بگیرید , جایی که براساس نظرسنجی گوگل ۸۵ % از مردم در سراسر جهان تحقیقات آنلاین را در مورد محصول یا خدماتی که قبل از بررسی آن میخواهند انجام دهند , انجام دهید .
کسب و کارها ممکن است با طراحی و داشتن یک وب سایت در عرض چند ساعت حضوری آنلاین داشته باشند . از سوی دیگر , داشتن نظرات باتجربه در طراحی وب سایتهای سفارشی منطبق با تقاضاهای تجاری , تفاوت معناداری را ایجاد میکند .
برای یک وب سایت داشتن طراحی خوب , مسیرهای تجاری / UX , نقشههای سایت xml , سرعت بار , صفحات بهینه و غیره ضروری است , چه شما سایتهای wordpress داشته باشید و چه وب سایتهای سفارشی داشته باشید , چون در دنیای اینترنت امروز همه چیز آنلاین است . در نتیجه بهتر است ارزش یک وب سایت را درک کرده و از متخصصان طراحی و توسعه وب سایت کمک بگیرید .
اهمیت یک وب سایت خوب برای کسبوکار هرگز به نقطه آستانه نخواهد رسید , زیرا علیرغم تخریب صنایع , موسسات , شرکتهای تجاری , و کسب و کارهای کوچک , رشد قابلتوجهی را در مقایسه با عملکرد قبلی به دلیل ایجاد حضور آنلاین آنها نسبت دادهاند . بنابراین , با توسعه یک وب سایت که اعتبار خود را نشان میدهد , رقیب غالب باشید .
یک وب سایت تجاری مجموعهای از محصولات و خدمات شرکت شما است که در مقابل مشتریان یا کاربران در جستجوی محصولات و خدمات مرتبط در اینترنت ارائه شدهاست . از آنجا که گوگل به طور گسترده توسط کاربران اینترنت مورد استفاده قرار میگیرد , کسب و کارهای آنلاین در حال دستیابی به معیارهای جدیدتر در فروش هستند , حتی بیشتر از این که داشتن یک وب سایت تجاری که به صورت محلی ( در محل کسبوکار ) در اینترنت ( مانند گوگل کسبوکار من ) فهرست شدهاست ) قرار دارد میتواند مشتریان محلی ( مانند گوگل کسبوکار من ) را جذب کند , مشتریان محلی را جذب کند .
امروزه با ظهور اینترنت , جهان به مکانی کوچکتر تبدیل شدهاست . هر نوع اطلاعاتی به راحتی و با نوک انگشتان ما در دسترس است . دنیای اینترنت شگفتانگیز است و همچنان زندگی ما , نحوه ارتباط ما , نحوه دریافت و اشتراک اطلاعات و زندگی با کیفیت را تغییر میدهد .
امروزه بسیاری از مردم بیشتر اوقات خود را بر روی اینترنت صرف میکنند , این کار میتواند برای خرید محصولات یا خواندن اخبار یا تماشای فیلم یا استفاده از خدمات و غیره باشد .
با گذشت زمان بر روی اینترنت , صاحبان وب سایت تجاری اهمیت آنلاین بودن را درک کردهاند و شروع به حرکت دادن کسبوکار و خدمات خود به صورت آنلاین کردهاند .
زندگی در دنیای دیجیتال , درست مانند تغییر به یک کارت کسبوکار مجازی , داشتن یک وب سایت برای هر کسبوکار بسیار مهم است . اگر یک کسبوکار وب سایت نداشته باشد , فرصتهای کسبوکار و مشتریان بالقوه متعددی را از دست میدهد .
وب سایت کسبوکار به دستیابی به تعدادی از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال کمک میکند که میتوانند به رشد کسبوکار کمک کنند . تبلیغات اینترنتی دارای طیف گستردهای است و یکی از موثرترین اشکال تبلیغات است .
با توجه به اینکه ایجاد یک وب سایت چقدر آسان است و چه تعداد موضوع و گزینههای موجود در آن وجود دارد , هر کسبوکار باید دارای یک موضوع باشد .
یکی از دلایل اصلی داشتن وب سایت برای کسبوکار شما افزایش اعتبار شرکت است . در اغلب موارد , چندین کسبوکار در بازار وجود دارند که محصولات یا خدمات مشابه شما را ارائه میدهند .
هنگام شروع یک کسبوکار , یکی از مهمترین عناصری که باید به آن فکر کرد , اعتبار است . به همین دلیل است که باید یک اسلایدر لوگو را در وب سایت خود در نظر بگیرید تا لوگوی مشتری را نشان دهید , مشارکت خود را برجسته کنید , و اعتبار کسبوکار خود را با یک تماس بصری افزایش دهید . یک شرکت توسعه صفحات وب با کیفیت بالا که از نرمافزار طراحی وب پیشرفته استفاده میکند میتواند به شما کمک کند وب سایتی ایجاد کنید که به نظر صیقلی و حرفهای میرسد , که به کسبوکار شما یک افزایش فوری در اعتبار میدهد .
داشتن یک وب سایت جذاب و حرفهای بهترین راه برای بیرون آمدن از رقابت است . یک وب سایت خوب موثر به ایجاد یک حضور آنلاین قوی کمک میکند و به برقراری ارتباط اطلاعات کیفی با مصرف کنندگان کمک میکند .
امروزه نداشتن وب سایت ممکن است سوالی از مشروعیت آن ایجاد کند. مشتریان انتظار دارند که کسب و کارهای مشروع و قابلاعتماد دارای وب سایت و حسابهای رسانههای اجتماعی باشند . یک وب سایت میتواند چهره کسبوکار شما باشد , به ایجاد اولین تاثیر قوی کمک میکند , اعتماد و اعتبار در ذهن مصرف کنندگان ایجاد میکند .
طراحی و داشتن وب سایت به ایجاد آگاهی از برند و نمایش برند شما به مشتریان آینده کمک میکند . این کار به ایجاد تصویر شما کمک میکند با این که به حضار اجازه دهید بدانند شما کی هستید و چه چیزی را نشان میدهید .
یک وب سایت اطلاعات قابل اعتمادی را برای مصرف کنندگان فراهم میکند که به تنظیم کسبوکار شما کمک میکند .
همین موضوع در مورد حضور شبکه های اجتماعی شما نیز صادق است .
رتبهبندی بالا در نتایج جستجو تضمین خواهد کرد که وقتی افراد به صورت آنلاین به دنبال یک محصول یا سرویس مشابه شما میگردند , میتوانند وب سایت شما را ببینند و برای کسب اطلاعات بیشتر از آن بازدید کنند . این به شما فرصت میدهد تا پایگاه مشتری خود را افزایش دهید . اگر این نوع رویکرد به دلایلی کار نکند , رسانههای اجتماعی طرف سوم جایی هستند که شما باید برای کمک به آنها بروید .
برای مثال , اگر شما یک پست , تصویر , حلقه یا یک ویدئو دارید که باید به اشتراک بگذارید , حداقل در دایره خود , خرید فالوور اینستاگرام یا فیس بوک را مد نظر داشته باشید تا باعث افزایش اولیه آن شود و سپس آن را نمایش دهید .
طراحی سایت باعث میشود تا مخاطبان و بازدید کنندگان بیشتری به سوی شما سرازیر شوند.در نهایت , بازدیدکنندگان به خاطر محتوا به وب سایت شما میآیند . در اغلب موارد , آنها به دنبال چیزی خاص هستند . آنها میتوانند به دنبال پاسخ به یک سوال , محصولی برای خرید , سرگرمی و یا چیز دیگری باشند که بسته به نوع وب سایت است .محتوای وب سایت شما میتواند در قالب متنی , صوتی یا تصویری ( یا همه موارد بالا ) باشد . جزئیات آنچه به عنوان محتوای " کیفیت " واجد شرایط است بسته به نوع وب سایت و محتوای خاصی که ارائه میکنید , متفاوت خواهد بود , اما در هر مورد , محتوای خوب باید نیازهای بازدیدکنندگان شما را برآورده کرده و هر چه را که میخواهند فراهم کند .محتوای خوب مهمترین عنصر هر وب سایت موثر است . اگر میخواهید یک سایت با کیفیت داشته باشید , باید روی ارائه بهترین محتوای مورد نیاز بازدیدکنندگان تمرکز کنید . اجازه ندهید طراحی وب سایت , بهینهسازی موتور جستجو و یا هر جنبه دیگری از وب سایت اولویت خود را نسبت به محتوا داشته باشد .
قبل از شروع طراحی سایت داشتن اطلاعات پس زمینه کسب و کار مهمترین اصل است.اطلاعات پسزمینه میتواند ذهن طراح سایت را نسبت به کار شما روشن نماید.
بنابراین , قبل از اینکه آنها حتی به طراحی وب سایت شما فکر کنند , میخواهند درباره کسبوکار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند .
اولین چیزی که باید در برنامه طراحی وب سایت خود داشته باشید , اطلاعات پسزمینه در شرکت شماست .
نوع اطلاعاتی که مفید خواهد بود شامل کاری است که کسبوکار شما انجام میدهد , شرکت شما چقدر بزرگ است , اهداف شما , و رقابت شما چیست .
مشخصات سایت عبارت مختصر تیم برنامهریزی از اهداف , ارزشها و اهداف اصلی است تا جهت نهایی سیاست را برای هر چیزی که در آینده میآید فراهم کند. طراحی یک وب سایت مهم فرآیندی پرهزینه و زمانبر است . زمانی که در چالشهای روزمره ساخت سایت به گردن خود میروید , فراموش کردن اینکه چرا کاری را انجام میدهید , از دست دادن اولویتهای اصلی خود و عدم اطلاع از هر گونه تصمیم دقیق در مورد آن روز , آسان است . یک ویژگی سایت خوب نوشته شده یک ابزار قدرتمند روزانه برای قضاوت در مورد اثربخشی یک تلاش توسعه است . این پروژه یک قطبنما برای تیم فراهم میکند تا فرآیند توسعه را بر اهداف نهایی سایت متمرکز نگه دارد . بدین ترتیب , به سرعت تبدیل به نقطه مرجع روزانه برای حل اختلافات , قضاوت درباره سودمندی بالقوه ایدههای جدید , اندازهگیری پیشرفت و تمرکز تیم توسعه بر اهداف نهایی میشود .حداقل , یک ویژگی خوب سایت باید محدوده محتوا , بودجه , زمانبندی و جنبههای فنی وب سایت را تعریف کند. بهترین مشخصات سایت بسیار کوتاه هستند و تا نقطه , و اغلب فقط فهرستهای طراحی اصلی یا ویژگیهای فنی برنامهریزیشده را نشان میدهند . مشخصات نهایی سایت باید شامل شرح اهداف از مرحله برنامهریزی و همچنین جزئیات ساختاری سایت باشد .
طراحی وب اهداف یک وب سایت یا صفحه وب را مشخص میکند و دسترسی همه کاربران بالقوه را ارتقا میدهد . این فرآیند شامل سازماندهی محتوا و تصاویر در طول یک سری صفحات و ادغام برنامهها و دیگر عناصر تعاملی است.
متخصصانی که این فرآیند را انجام میدهند طراحان وب سایت نامیده میشوند و شغل آنها شامل وظایف زیر است :
انتخاب فونت های آسان برای خواندن , انتخاب طرحهای رنگی جذاب که امکان استفاده از فونت های ساده برای خواندن را فراهم میکند , برای ایجاد نقشه از ساختار وب برای اطمینان از قرار دادن تصاویر و برنامههای متنی مناسب . در طراحی انطباقی , محتوای وب سایت با استفاده از اندازه صفحه استاندارد به عنوان چارچوب طرح ایجاد میشود .
در طراحی پاسخگو , محتوا به صورت پویا با توجه به اندازه صفحه نمایش حرکت میکند . طراحان وب از مراحل مختلف فرآیند طراحی وب عمومی برای استفاده از این روشهای طراحی بسته به ترجیحات مشتری یا کارفرما و اهداف سایت استفاده میکنند .
فرآیند طراحی وب سایت را بشناسیم.
فرآیند طراحی وب به طراحان اجازه میدهد تا با هر گونه ترجیحات سازگار شده و راهحلهای موثر ارائه کنند . اجزای استاندارد زیادی از هر طراحی وب وجود دارد , از جمله :
طرح وب سایت این است که چگونه مطالب در یک صفحه نمایش داده میشوند . انتخاب چیدمان یک وظیفه ضروری برای طراح است . باید ساده , شهودی و قابلدسترس باشد . طراحان وب میتوانند از فضاهای خالی به نام فضاهای سفید برای سازماندهی عناصر سایت با طرحهای مبتنی بر شبکه برای حفظ آنها استفاده کنند .
طراحان میتوانند طرحهای خاصی برای صفحههای رومیزی و دستگاههای موبایل ایجاد کنند. وب سایتهای دوستدار تلفن همراه ضروری هستند زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان به وب سایتهای تلفن همراه یا تبلت خود دسترسی دارند .
برای اطمینان از اینکه یک وب سایت برای بازدید کنندگان تلفن همراه آماده است , طراح میتواند از یک الگوی پاسخگو استفاده کند که با اندازههای مختلف صفحه نمایش یا یک ظاهر موبایل سازگار باشد که وقتی یک دستگاه به وب سایت متصل شود فعال خواهد شد . یک چیدمان سازگار بین پشتیبانی به اعتماد بازدیدکنندگان کمک میکند .
تصاویر , گرافیک , عکس , شمایل و دیگران هستند که برای ارائه اطلاعات تکمیلی به متن استفاده میشوند . برای ایجاد اثر مطلوب , طراحان میتوانند تصاویری را انتخاب کنند که مکمل یکدیگر و نام تجاری باشند که وب سایت نشان میدهد .
سلسلهمراتب بصری ترتیبی است که کاربر اطلاعات سایت را پردازش میکند . طراح آن را با استفاده از الگوی بصری برای وب سایت ایجاد میکند. الگوی بصری نحوه هدایت چشمها و رفتارهای بازدیدکنندگان است .
برای مثال , f - الگوها یا z - الگوها بر بخش افقی بالای سایت شما تاکید دارند , جایی که اغلب طراحان ناوبری و لوگوی برند و گاهی یک جعبه جستجو قرار میدهند . اینها عناصری هستند که تعامل کاربر و شناخت برند را القا میکنند.
طرح رنگ ترکیبی از رنگها است که در هماهنگی با برند و صنعت آن است . برای رسیدن به این هدف , آنها یک رنگ غالب و چند رنگ دیگر برای ایجاد پالت انتخاب خواهند کرد. یک پالت رنگ میتواند تکرنگ ( رنگهای مختلف یک رنگ ) , مشابه ( رنگهای نزدیک به یکدیگر ) یا مکمل باشد . طراحان همچنین توضیح میدهند که کاربران رنگها به چه چیزی جذب میشوند .
تایپوگرافی سبک یا قلم محتوای نوشتاری است . طراحان وب یک یا ترکیبی انتخاب میکنند که جذاب و آسان است . برای انتخاب بهتر , آنها باید فونت متناسب با مخاطب هدف را انتخاب کنند . برخی از سایتها ممکن است در فونت های serif بهتر باشند در حالی که برخی دیگر بسته به صنعت سایت , هدف و کاربر معمولی میتوانند از فونت های معمولی استفاده کنند . خوانایی زمانی است که متن محتوا به آسانی روی صفحه وب دیده و خوانده میشود . متن وب سایت باید قابل خواندن باشد زیرا بازدیدکنندگان معمولا ً زمان کمی را صرف آن میکنند و باید به سرعت اطلاعات را پیدا کنند. طراحان میتوانند با انتخاب اندازه و پیکسل مناسب برای متن به این هدف دست یابند . کنتراست بین متن و رنگهای پسزمینه سایت نیز خوانایی را بهبود میبخشد .
عناصر ناوبری ابزاری هستند که به کاربران اجازه میدهند تا جایی که میخواهند در یک وب سایت بروند را انتخاب کنند . آنها ممکن است بسته به چیدمان و ساختار سایت در سرصفحه , بدنه و پاصفحه وب سایت حضور داشته باشند . این عناصر تا آنجا که ممکن است برای بازدیدکنندگان مستقیم ضروری هستند . طراحان میتوانند انواع مختلفی از طرحها و طرحهای ناوبری را انتخاب کنند , مانند استفاده از دکمهای که hides را پنهان کرده و منوی جهتیابی را نشان میدهد . آنها همچنین میتوانند فلشهای یک کلیک و دکمههای دیگری را که کاربران مستقیم به بالای یک صفحه برمی گردند , به یک ناحیه خاص از یک صفحه یا یک صفحه دیگر به طور کامل وارد کنند.
محتوا تمام اطلاعات موجود در وب سایت است . این یک عنصر محوری است زیرا بازدیدکنندگان میخواهند به سرعت اطلاعات کسب کنند . وقتی وب سایت به وضوح ارتباط برقرار میکند و توجه خوانندگان را به خود جلب میکند , احتمال بیشتری وجود دارد که آنها را به مصرف کنندگان تبدیل کند. طراح میتواند با استفاده از لحن مناسب به این هدف دست یابد و اطلاعات درستی در کل وب سایت از جمله صفحات " درباره " و " تماس " ارائه دهد.
استفاده از طراحی وب سایت چیست ؟
طراحی وب برای دستیابی به وظایف و اهداف مختلف از جمله :
بهینهسازی موتور جستجو : بهینهسازی موتور جستجو روشی است برای بهبود شانس یافتن یک وب سایت با موتورهای جستجو . اطلاعات کدهای طراحی وب به روشی که موتورهای جستجو میتوانند آن را بخوانند . این کار میتواند کسبوکار را تقویت کند زیرا سایت در صفحات نتایج جستجوی بالا ظاهر میشود و به مردم کمک میکند تا آن را پیدا کنند .
رضایت مشتری : یک طراحی وب حرفهای بر رضایت مشتری تاثیر مثبت میگذارد چون اطلاعاتی را که به سرعت به دنبال آن هستند , به آنها میدهد . این کار به شرکت کمک میکند تا با اطمینان از اینکه ناوبری در وب سایت خود آسان است , ارتباط مثبتی با بازدیدکنندگان ایجاد کند .
پاسخگویی تلفن همراه ویژگی یک وب سایت است که به آن اجازه میدهد روی یک دستگاه موبایل نمایش داده شود و چیدمان و تناسبات آن را خوانا و خوانا سازد . طراحی وب تضمین میکند که مشاهده و هدایت سایتها از دستگاههای موبایل آسان است . زمانی که یک وب سایت به خوبی طراحیشده و پاسخگو به موبایل است , مشتریان میتوانند با سهولت به کسبوکار برسند .
برندسازی به ارتقا یک محصول با یک طراحی منحصر به فرد اشاره دارد. طراحی وب به شرکتها کمک میکند تا برند مشخصی برای کسبوکار خود بسازند یا حفظ کنند . زمانی که یک وب سایت به طور مداوم برند یک کسبوکار را بیان میکند , هدایت آن را آسانتر میکند و به مشتریان کمک میکند تا به وضوح عناصر بصری یک برند را به عنوان یک شرکت خاص و محصولات یا خدمات آن شناسایی کنند .
کارایی فنی : این عبارت به این اشاره دارد که چگونه یک وب سایت میتواند تجربه راحتی در یک وب سایت ایجاد کند . طراحان میتوانند با کدگذاری تمیز که امکان بارگذاری سریع , لینکهای عملکردی و تصاویر پویا و گرافیک را فراهم میکند , به این موضوع دست یابند . خدمات طراحی وب نیز آن اشتباهات احتمالی را زمانی که رخ میدهند تثبیت میکنند .
بهینهسازی تجربه کاربر : طراحان وب گزارشها را اجرا میکنند تا نحوه تعامل افراد با وب سایت در سراسر جهان را درک کنند. آنها مشخص میکنند کدام صفحات ترافیک کم و بیش دارند و طراحی وب را برای بهینهسازی تجربه کاربر تطبیق میدهند .
تبدیل زمانی اتفاق میافتد که یک بازدید کننده یک اقدام مطلوب را در وب سایت انجام دهد . طراحی وب جذاب بازدیدکنندگان را تشویق میکند که مدت زیادی بمانند تا به مصرف کنندگان تبدیل شوند . آنها بر روی دکمه تماس به کنش , تبادل اطلاعات ارزشمند و اشتراک یا خرید یک محصول کلیک خواهند کرد.
فروش بهبود یافته : افزایش تعداد اقلام فروختهشده یا کسب مشتریان فعالتر , اهداف یک وب سایت جذاب هستند . وقتی طراحی وب به مشتریان هدفمند و موتورهای جستجو میرسد , به کسبوکار کمک میکند تا به سایت خود تغییر شکل داده و فروش خود را بهبود بخشد .
وب سایت شما باید با توجه به مخاطبین خود طراحی شود و اطمینان حاصل کند که تجربه کاربر را بهبود میبخشد .
وب سایت شما یکی از مهمترین جنبههای حضور آنلاین برند شماست و مهم است که آن را درست طراحی کنید . وب سایت شما همچنین مکانی است که در آن شما ته قیف خود را پرورش میدهید و منجر به تبدیل شدن میشود . بنابراین , شما نمیتوانید هیچ وب سایتی را خریداری کنید که ممکن است باعث شود چشمانداز شما از وب سایت شما خارج شود.
وب سایت شما باید با توجه به مخاطبین خود طراحی شود و اطمینان حاصل کند که تجربه کاربر خوبی را فراهم میکند . مزایای دیگری نیز برای طراحی وب سایت خوب برای کسبوکار و مخاطبین شما وجود دارد.
فيلم جام ارژنگ,دانلود فيلم جام ارژنگ,مشاهده فيلم جام ارژنگ,نسخه جديد فيلم جام وقتی مخاطبین شما به وب سایت شما مراجعه میکنند , اولین تاثیر خود را از کسبوکار شما به آنها میدهد . آنها ظرف چند ثانیه درباره کسبوکار شما قضاوت خواهند کرد. در این چند ثانیه اول , شما میخواهید تاثیر مثبتی بر مخاطبین خود بگذارید .
اگر وب سایت شما غیر جذاب یا قدیمی به نظر برسد , مخاطبین شما فورا ً تاثیر منفی بر کسبوکار شما خواهند داشت . آنها وب سایت شما را جذاب نخواهند یافت , که آنها را از صفحه شما دور میکند . شما در صدر قرار نخواهید گرفت چون آنها صفحه شما را برای صفحه رقیب ترک خواهند کرد .
طراحی وب مهم است چون بر نحوه درک مخاطب از برند شما تاثیر میگذارد . تاثیری که شما بر روی آنها میگذارید یا میتواند آنها را در صفحه خود نگه دارد و در مورد کسبوکار خود یاد بگیرید یا صفحه خود را ترک کنید و به رقیب خود برگردید . یک طراحی وب خوب به شما کمک میکند که کاربران را در صفحه خود نگه دارید .
بسیاری از عناصر و شیوههای طراحی وب بر نحوه انتشار مطالب در وب سایت شما تاثیر میگذارند که به نوبه خود بر نحوه حرکت عنکبوتها موتور جستجو و شاخص کردن وب سایت شما تاثیر میگذارد . به همین دلیل است که بهترین شرکتهای طراحی وب شامل سئو با خدمات خود میشوند .
این چیزی است که شما نمیتوانید آن را خراب کنید . اگر اصول سئو شما را به صفحه بالای موتورهای جستجو نرساند , شما در حال مبارزه با یک نبرد دشوار برای دید از ابتدا خواهید بود .
به غیر از اینکه چگونه محتوا در وب سایت شما منتشر میشود , برخی از عناصر طراحی وب میتوانند مستقیما ً بر سئو و خودشان تاثیر بگذارند . طراحی وب میتواند درک اینکه آیا با نحوه کار آن آشنا نیستید , مشکل باشد , اما برای ساده بیان کردن آن , کد شما باید سئو دوستانه باشد .
بهترین راه برای اطمینان از عملیات طراحی وب مناسب ( و دید موتور جستجو بعدی ) همکاری با یک آژانس طراحی وب است که شامل خدمات سئو به عنوان بخشی از بسته آنها است .
مردم میتوانند قضاوت کنند که با نگاه کردن به وب سایت شما چگونه با آنها رفتار خواهید کرد . طراحی شما به آنها بینشی درباره نحوه مشاهده مخاطبین میدهد . اگر هیچ تلاشی در طراحی وب سایت خود انجام ندهید , مخاطبین شما میدانند که در کمک به آنها تلاش نخواهید کرد .
وب سایت شما شبیه یک نماینده خدمات مشتری است . اگر وب سایت شما روشن , مدرن و دعوت است , مخاطبین شما در صفحه شما احساس استقبال بیشتری خواهند کرد . شما این احساس را خواهید داشت که شما برای افرادی که به وب سایت شما مراجعه میکنند , باز و پذیرا هستید .
از سوی دیگر , یک سایت قدیمی و غیر جذاب باعث میشود کسبوکار شما سرد و منزوی به نظر برسد . مردم نمیخواهند تجارتی را بررسی کنند که به اندازه کافی به آنها ارزش نمیدهد تا اولین تاثیر خوبی داشته باشد .
به طراحی وب خود به عنوان چهره دیجیتال کسبوکار خود فکر کنید . اگر کسی به محل فیزیکی شما قدم بگذارد , آیا نمیخواهید یک چهره دوستانه به آنها خوشآمد بگوید و باعث شود که آنها احساس خوشایندی بکنند ؟ یک طراحی وب مدرن و به روز شده معادل یک چهره دوستانه است که به بازدیدکنندگان جدید شما خوشآمد میگوید .