تاریخ تبلیغات .تاریخچه تبلیغات را بدانیم.تبلیغات از چه وقت و با چه اهدافی شروع شود؟تبلیغات به برندها اجازه میدهد تا با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند.از حکاکی فولادی ساختهشده توسط مصریها تا عصر دیجیتال مدرن , تبلیغات راهی طولانی برای جذب خریداران شدهاست . تبلیغات به شرکتها در جمعآوری دادههای مهم مشتری کمک میکند و به آنها اجازه میدهد تا مخاطبان خود را به طور موثر هدف قرار دهند .تبلیغ کنندگان مدرن از نرمافزار برای کمک به آنها در ارتباط با مشتریان بالقوه در کانالهای دیجیتال استفاده میکنند. نرمافزار تبلیغات متقاطع به شرکتها کمک میکند تا کمپین ها را در چندین کانال مدیریت کنند , در حالی که سکوهای جانبی تقاضا به آنها اجازه میدهند تا در زمان واقعی برای تبلیغات پیشنهاد دهند . امروزه قابلیتهای نرمافزار به تبلیغ کنندگان کمک میکند تا در شغل خود کارآمدتر و موثرتر باشند
تاریخچه کوتاه تبلیغات نگاهی به تبلیغات از گذشته و حال میاندازد . متوجه خواهید شد که تبلیغات یکسان هستند , اما اشکال آنها متفاوت است . فروشندگان در زمانهای قدیم محصولات خود را در بازار تبلیغ میکردند . بعدا , آنها علائم کندهکاری و پرچمها را بهتر یافتند . مصرف کنندگان از علائم کندهکاری و افزایش فروش استقبال کردند.در تاریخ تبلیغات , اولین آگهی مکتوب در خرابههای تبس در مصر یافت شد . این پاپیروس بود که در سال ۳۰۰۰ پیش از میلاد توسط یک برده دار که سعی داشت یک برده فراری پیدا کند و همچنین مغازه بافندگی آنها را تبلیغ کند , ساخته شد.امروزه انواع مختلفی از تبلیغات مانند چاپ , نمایش و دیجیتال را میبینیم . بیایید نگاهی به نحوه تغییر روشهای تبلیغاتی در طول زمان بیندازیم
تبلیغات زمانی که ایستگاههای رادیویی و تلویزیون پخش شدند و تا آغاز قرن بیستم بیش از ۳۰ % جمعیت جهان از آنها استفاده کردند , به کلی تغییر کرد . در این زمان , تبلیغات احساس شخصی شدن بیشتری داشتند , زیرا ارتباط اکنون مستقیما ً بین مشتری و برند بود .تبلیغات رادیویی در سال ۱۹۲۲ آغاز شد و ضربه بزرگی بود که به شرکتها اجازه میداد گزارههای فروش منحصر به فرد خود را مستقیما ً به مصرف کنندگان منتقل کنند . تبلیغ کنندگان شروع به پرداخت ایستگاههای رادیویی کردند تا تبلیغات را به مخاطبان گوش دهند .پس از آن تبلیغات رادیویی با تبلیغات تلویزیونی و اولین پخش تجاری تلویزیون در سال ۱۹۴۱ دنبال شدند . شرکت دیدهبان بولوا اولین تلویزیون تجاری را پخش کرد که ده ثانیه طول کشید و نفر در نیویورک دیده شدند .این موضوع عصر طلایی تبلیغات را برانگیخت که در آن سازمانها به شدت در تبلیغات سرمایهگذاری کردند تا منحصر به فرد بودن برند خود را بیان کنند و مخاطبان هدف خود را درگیر کنند .در دهه ۱۹۵۰ , برندها شروع به معرفی شخصیتها فقط برای تبلیغات کردند تا با مخاطبان خود طنینانداز شوند . برای مثال , مسکات کارتونی معروف کلاگ تونی ببر را برای تبلیغ دانههای یخ زده صبحانه معرفی کرد. بسیاری از برندها تمرکز بیشتری بر افزایش آگاهی از برند خود به جای تمرکز شدید بر روی فروش داشتند .حتی با محبوبیت گسترده رادیو و تلویزیون , تبلیغ کنندگان هنوز هم تبلیغات آفلاین را با روزنامهها و بیلبورد گسترش میدهند . و سپس اینترنت آمد که راههای بیشتری برای اجرای استراتژیهای تبلیغاتی ارائه داد
اینترنت از اوایل دهه ۲۰۰۰ زندگی ما را گرفتهاست . استفاده از اینترنت گستردهتر شد و برندها این را فرصتی میدانستند . تبلیغ کنندگان تمرکز بیشتری بر روی آگهیهای دیجیتال به جای کانالهای برونخط سنتی آغاز کردند.اولین تبلیغ آنلاین در سال ۱۹۹۴ زمانی ایجاد شد که تبلیغ کنندگان یک بنر تبلیغاتی برای هدایت مشتریان به صفحات فرود وب سایت ایجاد کردند. اگرچه برندها در ابتدا با چالشهای متعددی مواجه بودند , راهاندازی یاهو ارائهدهنده خدمات وب راه آسانتر را برای همه تبلیغ کنندگان هموار کرد .یاهو برای جذب تبلیغ کنندگان پیشگام مدل تبلیغاتی پرداخت سرانه بود . تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک به تبلیغ کنندگان کمک کرد تا بودجه خود را به طور موثر سرمایهگذاری کنند , زیرا آنها تنها زمانی پرداخت میکنند که بینندگان روی آگهی کلیک کردند . یاهو همچنین تبلیغات مبتنی بر کلیدواژه را در طول این مدت معرفی کرد تا افراد بیشتری را جذب کند که از موتورهای جستجو استفاده میکردند . کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که مردم برای جستجوی پاسخ به سوالات استفاده میکنند .با دسترسی به اینترنت از طریق دستگاههای تلفن همراه , قالبهای تبلیغاتی مختلفی معرفی شدند . تبلیغ کنندگان شروع به ایجاد تبلیغات تلفن همراه کردند تا توجه بینندگان را به وسایلی که دوست دارند جلب کنند
اولین تبلیغ تلفن همراه در اوایل سال ۲۰۰۰ به مصرف کنندگان معرفی شد . آگهیهای موبایل تبلیغاتی با شکل , اندازه و فرمت منحصر به فرد برای دستگاههای موبایل هستند . این تبلیغات از طریق سرویس پیامکوتاه به مشتریان رسید و آنها را به وب سایت برند هدایت کرد . این برندها را تشویق کرد تا استراتژیهایی را که بازاریابی موبایل را پشتیبانی میکردند , ارائه دهند.تبلیغ کنندگان بیشتر بر روی تبلیغات کاربری متمرکز شدهاند . تری جی به مردم اجازه داد تا از طریق تلفنهای همراه و دیگر دستگاههای الکترونیکی به صورت بیسیم به اینترنت دسترسی داشته باشند . تبلیغ کنندگان شروع به ایجاد آگهیهای شخصی بیشتر برای بینندگان خود کردند تا تبلیغات عمومی . شخصی سازی به برندها کمک کرد تا مشتریان خود را بهتر درگیر کنند . همچنین آنها را تشویق کرد تا بر خدمات مشتریان خود تمرکز کرده و تجربه لذت بخشی از مشتری را فراهم کنند .در اوایل دهه ۱۹۷۰ , تبلیغات ایمیلی با رسیدن به میلیون ها کاربر در سراسر جهان پتانسیل خود را نشان داد . از طریق ایمیل , برندها پیام خود را در سطح بینالمللی منتقل کردند و شروع به تعامل با مخاطبان جهانی کردند .در سال ۲۰۰۰ گوگل گوگل ادوردز ( حالا گوگل ادز ) را توسعه داد که به کسب و کارها اجازه میدهد تبلیغات را براساس تاریخچه جستجوی گوگل و ترجیحات مرور کاربر هدف قرار دهند . گوگل تبلیغات جستجو را برای مشارکت بیشتر مخاطبان در مکان مناسب با انواع محتوای مناسب اضافه کرد. تبلیغات بسیاری از کسب و کارها را ترغیب کرد تا بازارهای جدید را با بازدههای امیدوار کنندهای کشف کنند.فیس بوک با بیش از ۲.۲ میلیارد کاربر در سال ۲.۲ وارد بازار تبلیغاتی شد. بازاریابی رسانههای اجتماعی به وجود آمد , و سایر مقصدهای اجتماعی مانند اورکات و توییتر را تشویق کرد تا آنها را اتخاذ و تطبیق کنند .تلفنهای همراه , تلویزیون , روزنامهها و رسانههای اجتماعی به بخشی از زندگی همه تبدیل شدهاند , چرا که دنیا بیشتر به ابزارهای عصر دیجیتال تبدیل شدهاست . در سال ۲۰۲۰ , فیس بوک فروشگاههای فیس بوک را معرفی کرد برای ایجاد سیستمعامل تبلیغاتی که سایر برندها را ارتقا دهد .گوگل در سال ۲۰۰۶ یوتیوب را خریداری کرد و آگهیهای ویدیویی را به کسبوکار معرفی کرد. حالا یوتیوب یکی از بالاترین نرخهای بیننده را دارد . در سال ۲۰۱۲ فیس بوک اینستاگرام را خرید و در سال ۲۰۱۳ تبلیغات اینستاگرام راهاندازی شد .امروزه , تبلیغات در همه جا هستند , برندها دائما ً تلاش میکنند تا به مخاطبان خود روی چندین سکوی برای تعامل با آنها برسند . به طور طعنهآمیز , برخی از پلتفرم ها مانند یوتیوب نسخه گرانقیمت خود را معرفی کردند و به کاربران اجازه دادند تا ویدیو رایگان مرور کنند
فيلم تاريخ تبليغات,دانلود فيلم تاريخ تبليغات,مشاهده فيلم تاريخ تبليغات,نسخه جديد فيلم تاريخ تبليغات,دانلود تاريخ تبليغات,فيلم تاريخ تبليغات,فيلم اکشن تاريخ تبليغات,فيلم کمدي تاريخ تبليغات,فيلم قشنگ تاريخ تبليغات,فيلم جديد تاريخ تبليغات,فيلم هاي تاريخ تبليغات, پشت صحنه فيلم تاريخ تبليغات,تصاوير فيلم تاريخ تبليغات,بازيگر فيلم تاريخ تبليغات,تيتراژ فيلم تاريخ تبليغات,نقد فيلم تاريخ تبليغات,سوتي فيلم تاريخ تبليغات,دانلود فيلم تاريخ تبليغات,فيلم قديمي تاريخ تبليغات,دانلود فيلم جذاب تاريخ تبليغات,دانلود زيرنويس تاريخ تبليغات,زيرنويس تاريخ تبليغات,دانلود فيلم هاليوودي تاريخ تبليغات,دانلود فيلم با کيفت720 تاريخ تبليغات,دانلود فيلم با کيفيت320 تاريخ تبليغات,دانلود فيلم با کيفيت پايين تاريخ تبليغات,دانلود فيلم با کيفيت بالا تاريخ تبليغات,دانلود فيلم کم حجم تاريخ تبليغات,دانلود فيلم ايراني تاريخ تبليغات,دانلود فيلم هندي تاريخ تبليغات,دانلود فيلم امريکايي تاريخ تبليغات,دانلود فيلم آلماني تاريخ تبليغات,دانلود زير نويس انگليسي فيلم تاريخ تبليغات,دانلود زير نويس فارسي فيلم تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ تاريخ تبليغات,دانلود تاريخ تبليغات,تيتراژ تاريخ تبليغات,تيتراژ فيلم تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ سريال تاريخ تبليغات,دانلود سريال تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ سريال تاريخ تبليغات,دانلود تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي تاريخ تبليغات,دانلود آنگ آغازين تاريخ تبليغات,دانلود آهگ پاياني تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ آغازين فيلم تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ آغازين فيلم تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ آغازين فيلم سينمايي تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ پاياني تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ پاياني سريال تاريخ تبليغات,دانلود تيتراژ پاياني فيلم تاريخ تبليغات,