تبلیغات در شبکه های اجتماعی چرا مهم است؟

با تبلیغات در شبکه های اجتماعی تجارت کنیم

تبلیغات در شبکه های اجتماعی امروزه مهمترین اصل معرفی کار و کسب است.تبلیغات در شبکه های اجتماعی آن چنان وسعت یافته اند که برندهای بزرگ جهانی با تمام قدرت در آن ظاهر شده اند.تلگرام،اینستاگرام،یوتیوب و فیسبوک و توییتر از معروفترین شبکه های اجتماعی هستند که تبلیغات در آن ها بصورت رایگان ارائه میشود.وجود میلیونها فلم و عکس و محتوای گوناگون همه نشاندهنده این است که تبلیغات بعنوان بخش مهم تجارت و اقتصاد در دنیای امروز است.موج فزاینده استفاده از تلفن همراه و جستجوی کاربران از طریق موبایل باعث شده است تا همگان به راحتی بتوانند تبلیغات مورد نظر خود را انجام دهند.در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره تبلیغات در شبکه های اجتماعی صحبت کرده ایم

چرا در شبکه های اجتماعی تبلیغات کنیم


قطعا شبکه‎ های اجتماعی امروز یکی از مهمترین بخش‎های تبلیغات آنلاین هستند. هیچ استراتژی و کمپین تبلیغاتی بدون تبلیغ و بازاریابی در شبکه های اجتماعی موفق نخواهد بود. سایت های دیجیتال مارکتینگ با تخصص خود تبلیغات در شبکه اجتماعی را موثرسازی می کنند. آنها با استفاده از بهترین و به روز ترین منابع و بهره بردن از استراتژی های موفق تبلیغات در شبکه های اجتماعی که در سراسر جهان عملکرد موفقی داشته اند، در کنار شما هستند. آنها علاوه بر تدوین استراتژی و طراحی کمپین، مناسب ترین صفحات و کانال ها را بر اساس ارتباط با کسب و کار شما، برای تبلیغات موثر در اینستاگرام و تلگرام انتخاب می کنند و بهترین راهکارهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به شما ارائه خواهند داد.


نقش تبلیغات در شبکه های اجتماعی


شبکه اجتماعی، نوعی وب سایت است که مردم می توانند با استفاده از آن با هم صحبت کنند و ارتباط برقرار کنند، ایده ها و نظرات خود را با هم به اشتراک بگذارند و حتی از طریق این فضا دوستان جدید پیدا کنند. این نوع از ارتباط و به اشتراک گذاری را با عنوان رسانه ها و یا شبکه های اجتماعی می شناسند. این فضا بدون محدودیت، توسط صدها و حتی میلیون ها نفر در جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
استفاده از این رسانه ها در چند سال اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است. بطوریکه از سال 2006 به بعد نرخ رشد غیر منتظره و بسیار زیادی داشته اند. این فن آوری ها در حال رشد هستند، واضح است که مردم بیشتر و بیشتر می خواهند مزایای آن را درک و از آن استفاده کنند.
شبکه‌های اجتماعی مزایای زیادی برای جامعه به ارمغان آورده است. به عنوان مثال کشورهای در حال توسعه یا جهان سوم با استفاده از این شبکه ها بیشتر با جهان توسعه یافته ارتباط برقرار کرده و رشد سریع تری نسبت به قبل پیدا کرده اند.
با این حال نمی توان از تاثیرات مخرب و منفی آن نیز غافل شد. درست مانند هر چیز دیگری که می تواند به دو روش خوب و بد استفاده شود، رسانه های اجتماعی نیز همین گونه است. شاید بسیاری از این تاثیرات دست کاربر باشد که تنها از مزیت آن استفاده کند.
اما خواسته یا ناخواسته هنوز هم می تواند اثرات منفی بر روی کاربران داشته باشد.


تبلیغات در شبکه اجتماعی لینکدین


با توجه به این‌که لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای است و اطلاعاتی که در آن ذخیره می‌شود بسیار مرتبط با اطلاعات شغلی و حرفه‌ای افراد و شرکت‌ها است، فرصت‌های منحصر به فردی را برای تبلیغ فراهم می‌آورد. به عنوان مثال اگر شما تولیدکننده نرم‌افزارهای مالی و اداری مثلاً نرم‌افزار حسابداری هستید، بهتر است تبلیغ شما به کسانی نمایش داده شود که سمت شغلی آن‌ها در شرکتشان، مدیر مالی تعریف شده است، احتمالاً آن‌ها بهترین مخاطب هدف شما خواهند بود.
همچنین شبکه اجتماعی لینکدین امروزه به عنوان یک ابزار قوی برای انتخاب و استخدام نیروی کاری است و کم‌کم سایت‌های شغل‌یابی جای خود را به لینکدین داده‌اند. شما به راحتی می‌توانید برای تعریف یک شغل جدید و استخدام نیرو از تبلیغ در لینکدین استفاده کنید.
افراد معمولاً پروفایل خود را در لینکدین که شامل مشخصات حرفه‌ای و شغلی آن‌ها است، به‌روزرسانی می‌کنند.
در حالی که ممکن است همه آن‌ها در سایر وب‌سایت‌های کاریابی اطلاعاتشان را دائماً به روز نکنند؛ بنابراین تبلیغ در لینکدین برای جذب نیروی متخصص می‌تواند بسیار مؤثر و کارا باشد. یکی دیگر از امکانات تبلیغاتی لینکدین که این شبکه را کاملاً متمایز ساخته، این است که شما به جای نمایش تبلیغ خود در بستر وب‌سایت لینکدین، می‌توانید تبلیغ را به صورت پیام‌های داخلی لینکدین به مخاطبان هدف خود ارسال کنید و آن‌ها در زمانی که در شبکه لینکدین هستند، می‌توانند پیام شما را ببینند. .


تبلیغات در شبکه های اجتماعی

نحوه نمایش تبلیغات در شبکه های اجتماعی

ممکن است این پرسش پیش بیاید که تبلیغ در شبکه‌ های اجتماعی به چه شکل ظاهر شده و دیده می شود. در این مورد نیاز به توضیحات بسیار مفصلی است چون هر شبکه اجتماعی ساختارهای نمایشی خاص خود را دارد ولی می‌توان با چند مثال این موضوع را بررسی کرد.تقریباً می‌توان گفت بیشترین و متنوع‌ترین روش‌های نمایش تبلیغ در فیس‌بوک طراحی شده است.معمول‌ترین آن‌ها شامل یک پست فیس‌بوک است که دارای متن و تصویر بوده و با کلیک بر روی آن، مخاطب به یک وب‌سایت، به یک صفحه دیگر فیس‌بوک و یا به همان پست که تبلیغ شده منتقل می‌شود.روش دیگر به این شکل است که مخاطب با کلیک بر روی یک تبلیغ، به یک فرم کوچک منتقل می‌شود که از کاربر اطلاعات پست الکترونیک و نام و شماره موبایل او را می‌خواهد.اطلاعات این فرم در اختیار تبلیغ دهنده قرار خواهد گرفت تا با مخاطبان خود تماس برقرار کند. شما می‌توانید از این روش برای ساخت و تکمیل بانک اطلاعاتی ایمیل مخاطبان بهره ببرید.در اینستاگرام نحوه نمایش تبلیغات بسیار شبیه همان تصاویری است که در پست‌های معمولی دیده می‌شوند.چه تبلیغ تصویری و چه تبلیغ ویدیویی، در همان اندازه استاندارد اینستاگرام نمایش داده خواهد شد و با کلیک بر روی آن، اتفاق‌های مختلفی روی خواهد داد مثلاً ورود به یک وب‌سایت، شروع نصب یک اپلیکیشن و موارد دیگر.تبلیغ در لینکدین و توییتر به صورت تصویر و آمیخته با متن است و مانند فیس‌بوک با کلیک بر روی هر تبلیغ فرایندهای مختلفی روی می‌دهد.در بیشتر شبکه‌های اجتماعی تبلیغات در دو محدوده مختلف نمایش داده می‌شوند. مثلاً در فیس‌بوک، برخی تبلیغات در حاشیه سمت راست صفحه در اندازه کوچک نمایش داده می‌شود و برخی تبلیغات در فضای اصلی پست‌ها و مطالب جاری فیس‌بوک ظاهر می‌گردد و معمولاً تبلیغ‌دهندگان در این مورد حق انتخاب دارند.معمولاً تبلیغاتی که در حاشیه شبکه‌های اجتماعی نمایش داده می‌شوند، نسبت به تبلیغاتی که در درون فضای پست‌ها ظاهر خواهند شد، دارای بازخورد کمتری هستند چون ظاهر آن‌ها بیشتر شبیه یک تبلیغ است و معمولاً مخاطبان تمایل کمتری برای کلیک بر روی آن‌ها دارند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی:آرتیکل اول

تبلیغات اجتماعی تبلیغاتی بر روی یک رسانه اجتماعی یا شبکه هستند . به طور کلی , آن‌ها شامل یک عنوان , یک توصیف هستند و با یک نوع عنصر چند رسانه‌ای همراه هستند ( تصویر , ویدئو , آیتم محصول قابل کلیک و غیره ) . تبلیغات شبکه های اجتماعی موثر همچنین شامل " فراخوانی به عمل " هستند که توجه کاربر را جلب می‌کند و آن‌ها را به تعامل با تبلیغ , کسب‌وکار , محصول یا سرویس دعوت می‌کند .بسته به پلت فرم شبکه های اجتماعی که در آن تبلیغ پست می‌شود , یک تبلیغ اجتماعی می‌تواند در قالب‌های مختلف منتشر شود . با وجود اینکه روش‌های مختلفی برای ایجاد آگهی وجود دارد , تبلیغات شبکه های اجتماعی با تبلیغات یافت‌شده در موتورهای جستجو مانند آگهی‌های گوگل بسیار متفاوت نیست . تفاوت اصلی این است که بازاریابی شبکه های اجتماعی می‌تواند بسیار بیشتر مورد هدف قرار گیرد , از نظر بصری پویا است , و می‌تواند در انواع بس‌ترهای مختلف با روش‌ها و تاکتیک‌های مختلف برای هر کدام انجام شود .

تبلیغات در شبکه های اجتماعی=جذب مشتریان جدید

چه در حال بررسی تبلیغات در فیس بوک , اینستاگرام , توییتر , پینترست , لینکدین , تیک تاک , یا اسنپ چت هستید , تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که به افراد جدیدی که ممکن است از محصول یا سرویس شما سود ببرند دسترسی پیدا کنید .بر خلاف تبلیغات موتور جستجوی مبتنی بر قصد , اغلب تبلیغات موتورهای جستجوی کلیدواژه محور , تبلیغات شبکه های اجتماعی کاربران را براساس علایق , رفتارها و دیگر داده‌های جمعیتی هدف قرار می‌دهند . این امر به ما مزیت معرفی برنده‌ای ما به کاربران جدید براساس هدف قرار دادن و چگونگی تطابق پیشنهادها ما با علایق و رفتارها را می‌دهد . مردم ممکن است درباره برند شما یا محصولات یا خدمات شما حتی وجود داشته باشند و با دیدن تبلیغ اکتشافی شما , متوجه شوند که می‌تواند به شیوه‌ای از زندگی آن‌ها سود ببرد یا اینکه آن‌ها می‌خواهند آنچه می‌فروشید .

تبلیغات در شبکه های اجتماعی ارزان است

تبلیغات در شبکه های اجتماعی در مقایسه با تبلیغات سنتی , هزینه به طور قابل‌توجهی پایین‌تر است و اگر بودجه کمی داشته باشید , هنوز می‌توانید وارد مزایده شوید و موفق شوید . البته هر چه بیشتر برای تبلیغات هزینه کنید , سریع‌تر می‌توانید یاد بگیرید که چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست , عملکرد بهینه , متغیرهای بیشتر را امتحان کنید و به اهداف بیشتری مانند ترافیک وب سایت و فروش برسید . اغلب سکوهای اجتماعی با هزینه‌ها در ارتباط هستند , با این حال , از تجربه ما , ما هزینه‌های کمتری را در حدود ۰.۱۳ دلار برای هر کلیک در پینترست دیده‌ایم , که آن را یک سکوی عالی برای اجرای مبارزات با هزینه پایین , به خصوص برای رانندگی ارزان می‌سازد . در مقابل هزینه , لینکدین تمایل به هزینه بیشتری دارد , با این حال , اگر کسب‌وکار شما بتواند نیازهای جامعه تجاری خود را از طریق تبلیغات برآورده کند و اگر اندازه و بودجه مخاطبین شما در نهایت بزرگ‌تر باشد , می‌توانید موفقیت بزرگی را ببینید . همانطور که می‌بینید لینکدین می‌تواند راه خوبی برای کسب و کارهای پایاپای برای ایجاد رهبری باشد .

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

دلایل تبلیغات در شبکه های اجتماعی

دلایل تبلیغ در شبکه های اجتماعی , بینش مخاطبان را به یک روش دیگر برای به دست آوردن اطلاعات مبتنی بر مخاطب بیشتر جلب می‌کند , بررسی دیدگاه‌های مخاطبان در مدیر تبلیغات فیس بوک است . در اینجا شما می‌توانید سن و جنسیت خاص مخاطبین , وضعیت ارتباط , سطح تحصیلات , عناوین شغلی , موقعیت , فعالیت دستگاه و غیره را ببینید . این ابزار چند سال پیش , قبل از اینکه بینش اضافی حذف شود , استفاده می‌شد , زمانی که فیس بوک مجبور شد تغییراتی را برای مخاطب ایجاد کند که گزینه‌های هدف را به خاطر حریم خصوصی و شفافیت کاربر تعیین کند . در حالی که این موضوع در بینش محدود است , می‌تواند تا حدی مفید باشد .با گزینه‌های هدف‌گیری بیشتر که برای ما به عنوان تبلیغ کنندگان در دسترس هستند , آزمایش بیشتر حضار که می‌توانیم انجام دهیم , و سپس از ابزارهای ساخت پلتفرم اجتماعی برای درک شکست مخاطبان و نحوه ارتباط آن‌ها با عملکرد استفاده کنیم . برای مثال , گزارش شکست فیس بوک می‌تواند جزئیات مربوط به محدوده سنی , جنسیت , کشور , منطقه , وسایلی که استفاده می‌کنند و بیشتر را به اشتراک بگذارد . جفت کردن این خرابی‌ها با مخاطبان مختلف و معیارهای عملکرد مربوطه می‌تواند به شما کمک کند بهتر درک کنید که کدام بخش از مخاطبان با تبلیغات شما طنین‌انداز می‌شود و می‌توانید از این اطلاعات برای به روز رسانی مجموعه تبلیغاتی خود استفاده کنید و از آن برای بهینه‌سازی مبارزات انتخاباتی خود استفاده کنید .

فرمت های تبلیغات در شبکه های اجتماعی


در حالی که هر پلت فرم اجتماعی دارای مشخصات تبلیغ , محل یابی و فرمت های خاص خود است , برخی ابزارهای مشترک در سراسر سیستم‌عامل وجود دارد . زیبایی تبلیغات شبکه های اجتماعی این است که آزادی خلاق و تاکتیک‌ها و انتخاب‌های بی‌پایان برای نشان دادن برند شما در نوری که می‌خواهید وجود دارد . از تصاویر استاتیک گرفته تا محتوای ویدئو موقتی و بلند فرم , از قالب‌های مستطیلی افقی و عمودی گرفته تا مربع , از هر بیت از فضای مکان تبلیغ برای افزایش فضای املاک و مستغلات خود بر روی صفحه استفاده کنید تا کاربر بر روی شما و محدودیت‌های آن تمرکز کند . یک فرمت که ما به سرعت مشاهده کردیم به صورت ارگانیک و سپس با تبلیغات پرداخت‌شده در سراسر سیستم‌عامل , فرمت داستان‌ها است , که امروزه می‌تواند به صورت ارگانیک و در بیشتر موارد به عنوان یک تبلیغ در فیس بوک , اینستاگرام , اسنپ چت , و تیک تاک یافت شود .اگر شما می‌توانید از فرمت های ویدئویی و فرمت های تصویری برای نشان دادن محصولات , خدمات مورد استفاده و داستان برند خود استفاده کنید , این کار را انجام دهید , چون محتوای ویدئو به راحتی قابل هضم کاربران است , به طور معمول بیشتر می‌تواند به محتوای تصویری کمک کند . هنگام استفاده از ویدئو , همچنین مطمئن شوید که در چند ثانیه اول با قرار دادن بهترین پا به جلو , نشان دادن برند خود , و اطمینان حاصل کنید که روایت شما به سرعت در حال قدم زدن , تا نقطه و عملی است . اگر محتوای ویدئو ندارید , از تصاویر استاتیک استفاده کنید و یکی از قالب‌های رایگان فیس بوک و اثرات ویژه را با استفاده از کیت ایجاد ویدئو در سطح تبلیغ مدیر تبلیغات اعمال کنید .تبلیغات شبکه های اجتماعی طیف وسیعی از فرمت های تبلیغاتی را فراهم می‌کنند و از طریق سکوهای مختلف که برای آزمایش با آن‌ها در دسترس هستیم , می‌توانند برند و مشتریان خود را از طریق محل‌های مختلف و محیطی که در اختیار داریم به موفقیت برسانند .


از سایر بخش های سایت بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ