تبلیغات دیجیتال

تجارت با تبلیغات دیجیتال


تبلیغات دیجیتال چیست؟ابزار تبلیغات دیجیتال کدامند؟چگونه با تبلیغات دیجیتال تجارت کنیم.با سایت جام ارژنگ همراه شوید.تبلیغات دیجیتال ( که به تبلیغات آنلاین نیز معروف است ) نوعی بازاریابی است که توسط شرکت‌ها برای ترویج برند , محصول یا سرویس خود از طریق کانال‌های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد .آن شامل اقداماتی در مرورگرهای وب , صفحات رسانه‌های اجتماعی , وبلاگ‌ها , برنامه‌ها , یا هر نوع تماس دیگر از طریق اینترنت است .با تبدیل دیجیتال , گزینه‌های بیشتری برای شرکت‌ها برای برقراری ارتباط با بازار و البته مخاطبان آن ایجاد می‌شود.به این ترتیب , هر کاری که با استفاده از سیستم‌عامل دیجیتال و منابع انجام می‌شود می‌تواند تبلیغات دیجیتال در نظر گرفته شود . هدف اصلی این است که دقیقا ً جایی که عموم مردم هستند , ارائه شود .تبلیغات دیجیتال فرآیندی از مهاجرت و انطباق شرکت‌ها با جنبش است که جامعه به عنوان یک کل متحمل آن شده‌است .به هر حال , اگر ۴.۱۸ میلیارد نفر از تلفن‌های هوشمند خود برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند , کسب‌وکار آن‌ها نیز باید در این کانال وجود داشته باشد و ارتباط و آگاهی از برند را تقویت کند .


تبلیغات دیجیتال و سنتی چه تفاوتی دارند

برتری تبلیغات دیجیتال به سنتی


مزایا و تفاوت‌های بین تبلیغات سنتی و دیجیتال چیست ؟حالا که می‌دانید تبلیغات دیجیتال چیست , درک مزایای آن ضروری است و البته این مفهوم چگونه با مدل سنتی تفاوت دارد .مهم‌ترین چیز , دقت است . با منابع و ابزارهای بی‌شمار , درک , شناخت و کمک به افراد طرف دیگر بسیار آسان‌تر است .به عبارت دیگر , شرکت‌ها بیشتر در مورد رفتار مصرف کنندگان , آنچه که به دنبال آن هستند و آنچه که شما می‌توانید به آن‌ها پیشنهاد کنید می‌دانند - برای مثال , محتوای مناسب‌تر و مرتبط . همچنین می‌توانید مشخص کنید که دقیقاً کدام مخاطب را تحت‌تاثیر قرار خواهید داد . برای مثال , در تبلیغات سنتی , شرکت‌ها در یک زمان خاص در تلویزیون فضا می‌خرند , و برای کسانی که تماشا می‌کنند نمایش داده می‌شود . اما شرکت‌ها بر کسانی که این اطلاعات تبلیغاتی را می‌بینند کنترل نمی‌کنند .با توجه به شخصیت خریدار شرکت , فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال می‌توانند با تمرکز بر مخاطبان خاص , بخش‌بندی بیشتری داشته باشند .به هر حال , چرا یک شرکت تجارت الکترونیک کالاهای ورزشی , تبلیغات منابع خود را برای افرادی که ورزش نمی‌کنند , صرف می‌کند ؟برای مثال , وقتی مبارزات انتخاباتی خود را براساس علایق بخش‌بندی می‌کنید , شرکت‌ها می‌توانند تلاش‌های خود را با دقت و دقت مورد هدف قرار دهند و بر روی کاربرانی تمرکز کنند که می‌توانند مشتریان برند شوند .مزیت دیگر که تبلیغات دیجیتال را از مدل سنتی متمایز می‌کند , امکان پاداش بلادرنگ فعالیت‌های آن‌ها است .در حالی که در رسانه‌های فیزیکی شما باید منتظر یک دوره خاص باشید تا بدانید که آیا عمل کار می‌کند یا خیر , و شاخص‌های ارزیابی آنقدر دقیق نیستند که تبلیغات دیجیتال این کنترل را تسهیل می‌کند .بدین ترتیب , شرکت‌ها می‌توانند دقیقا ً نحوه کار استراتژی‌های خود را پی‌گیری کنند .چند بازدید کننده از طریق استراتژی سئو ( بهینه‌سازی موتور جستجو ) در یک دوره معین به وب سایت فرستاده شدند ؟سپس می‌توانید فورا ً آن را تغییر دهید تا دقت و کارایی تلاش‌های بازاریابی خود را افزایش دهید .مهم‌ترین فایده تبلیغات دیجیتال کنترل بهتر بر عملکرد تمام مبارزات انتخاباتی و استراتژی‌های ارتباطی شما است .


استراتژی تبلیغات دیجیتال

اهداف تبلیغات دیجیتال


استراتژی تبلیغات دیجیتال چگونه کار می‌کند ؟یک استراتژی تبلیغات دیجیتال باید در نظر بگیرد که اهداف شرکت چیست , منابع موجود برای دستیابی به این اهداف و البته , یک شخصیت خریدار برای کسب‌وکار شما تعریف می‌کند.با تمام این نکات ارزیابی شده , شرکت‌ها از میان گزینه‌های گسترده , بهترین سود برای طرح‌های خود را انتخاب خواهند کرد .در حالت ایده‌آل , آن‌ها بر روی بیش از یک استراتژی شرط خواهند گذاشت , که به معنی تخصیص همه منابع به یک اقدام است . برای مثال , تمرکز بر تبلیغات رسانه‌های اجتماعی , جستجوی پرداخت‌شده و حتی استفاده از influencers .مزایا و معایب هر ایده را ارزیابی کنید , با اهداف اصلی شرکت خود و پروفایل شخصیت خریدار خود را بررسی کنید .با تعریف این اطلاعات , تصمیم‌گیری برای کسب‌وکار بسیار بهتر می‌شود .برای ادامه , یک استراتژی تبلیغات دیجیتال مجموعه‌ای از اقدامات بر روی سکوهای دیجیتال مختلف با توجه به اهداف و منابع موجود برای شرکت است .همچنین , نظارت مداوم و ارزیابی هر یک از انتخاب‌های شما ضروری است , و اطمینان حاصل کنید که آن‌ها آنطور که انتظار می‌رود به نتیجه می‌رسند .


تبلیغات دیجیتال آنلاین

توزیع محتوا از طریق تبلیغات دیجیتال


تبلیغات دیجیتال توزیع محتوای تبلیغاتی از طریق کانال‌های آنلاین است . به عبارت ساده‌تر , این تبلیغات برای اینترنت است .اگرچه تبلیغات آنلاین اغلب به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال برند در نظر گرفته می‌شود , اما تبلیغات آنلاین یک عمل جداگانه است . به طور کلی شامل خرید فضای تبلیغاتی برای کمپین‌ها است , در حالی که بازاریابی اغلب رشد ارگانیک را از طریق کانال‌های موجود مانند خبرنامه‌های الکترونیکی , محتوای وبلاگ , تبلیغات رسانه‌های اجتماعی , بازاریابی موتور جستجو و غیره اولویت‌بندی می‌کند - اگرچه شما می‌توانید تبلیغات دیجیتال را به این ها نیز تبدیل کنید . تبلیغات زرد , سیاه و سفید برای شرکت مبلمان بنر پاسخ تبلیغات دیجیتال به بیلبوردهای خیابانی هستند . تبلیغات دیجیتال یک دسته گسترده با انواع جدید تبلیغات است که هر روز رشد می‌کنند . آن‌ها در هر نوع فرم ( تبلیغات بنر , flyers دیجیتال , ویدئو یا انیمیشن ) و در هر تعداد از کانال‌ها ( از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا وب سایت‌های خاص تا نتایج موتور جستجو ) ظاهر می‌شوند.


راهکار تبلیغات دیجیتال

تبلیغات دیجیتال و تعیین خط مشی


شما تمام ایده‌های بزرگ خود را از مرحله استراتژی می‌گیرید و درباره چگونگی واقعی کردن آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنید . بودجه‌بندی و تخصیص بودجه علم دقیقی نیست . این بستگی به اهداف درآمد خودتان و بازارهایی دارد که برای آن رقابت می‌کنید . این رسانه مشخص می‌کند که چه کسی باید در این کمپین دخیل باشد . اگر این یک تبلیغ ویدیویی است , ممکن است نیاز به بودجه برای یک تیم تولید ویدئو داشته باشید . اگر یک تبلیغ مبتنی بر طراحی باشد , باید بودجه یک طراح گرافیکی , طراح گرافیکی و یک توسعه دهنده را تامین کنید . علاوه بر هر پیمان‌کار یا مشاور , لیستی از استعدادهای داخلی مورد نیاز را تهیه کنید.جایی که تبلیغات شما پخش می‌شوند . به یاد داشته باشید که هر سکو مدل‌های قیمت‌گذاری متفاوتی دارد . تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در یک سیستم مزایده مانند برای فضای تبلیغاتی عمل می‌کند . برخی کانال‌های تبلیغاتی که معمولا ً پرداخت‌شده , از یک مدل پرداخت در هر کلیک ( PPC ) استفاده می‌کنند که شما را براساس تعداد کلیک شارژ می‌کند . طول زمانی که هر تبلیغ نمایش داده می‌شود نیز هزینه تبلیغ شما را افزایش می‌دهد . قیمت هر یک از گزینه‌های توزیع خود را بررسی کنید تا این زمان را در نظر بگیرید . زمان‌بندی دامنه فعالیت شما را هم در برنامه‌ریزی و هم در اجرا توصیف می‌کند. جداول زمانی و حقوق افراد درگیر در ایجاد آگهی و همچنین جدول زمانی برای اینکه آگهی تا چه مدت در سکوهای انتخابی شما باقی می‌ماند را حساب کنید .تمام یادداشت‌های بودجه‌بندی خود را تا زمانی که کمپین به پایان برسد , مفید نگاه دارید : آن‌ها می‌توانند در بازبینی عملکرد کمپین شما بعد از آن نقش داشته باشند . موفقیت به این بستگی دارد که تبلیغ شما چگونه با بازگشت شما به سرمایه‌گذاری ( roi ) مقایسه شود , که به این معنی است که آیا شما بیشتر از آنچه در آن قرار دارید برای تبلیغ خود دریافت کرده‌اید .



تبلیغات نمایشی , که به عنوان تبلیغات بنر نیز شناخته می‌شود , تبلیغاتی هستند که در وب سایت‌ها و برنامه‌ها می‌بینید . بر خلاف تبلیغات جستجو که مبتنی بر متن هستند , این تبلیغات مبتنی بر تصویر هستند و در همه اشکال و اندازه‌های مختلف می‌آیند . البته چندین شبکه وجود دارند که شما می‌توانید تبلیغات را در شبکه نمایش گوگل اجرا کنید که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها است .



تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به تبلیغات روی سکوهای محبوب مانند فیس بوک , اینستاگرام , تویی‌تر , linkedin , TikTok و بیشتر اشاره دارد. مانند تبلیغات نمایشی , آن‌ها در بسیاری از فرمت ‌ها و مکان‌ها و پشتیبانی از طیف خلاقانه از تصاویر و ویدیو گرفته تا تجربیات همه‌جانبه موبایل هستند . فیس بوک متنوع‌ترین پلت فرم برای کسب و کارها است , بنابراین این چیزی است که ما بر روی آن تمرکز می‌کنیم .



شبکه‌های اجتماعی و نمایش از تبلیغات ویدئویی حمایت می‌کنند , اما ما در مورد ویدئو به عنوان یک کانال در اینجا صحبت می‌کنیم نه یک فرمت . دنیای پخش ویدئو و ott می‌تواند پیچیده باشد , اما کانال ویدیو * چیست ؟ البته یوتیوب . تبلیغات یوتیوب شامل هر دو آگهی ویدیویی است که قبل , بعد و در طول فیلم‌ها پخش می‌شوند ; همچنین تبلیغات غیر تصویری که در فیلم‌ها و نتایج جستجو ظاهر می‌شوند .



با استراتژی , بودجه و زمان‌بندی خود باید یک چارچوب قوی برای هدایت شما از طریق تولید داشته باشید . پیش از این شما یک سند کلی برای کمپین تهیه کرده‌اید , اما اکنون برای هر جنبه از کمپین تبلیغاتی خود , به بخش‌های مسئول ارائه می‌دهید .برای مثال , یک copywriter به یک خلاصه نیاز دارد که شمارش کلمات , کلمات کلیدی هدف , اهداف پیام‌رسانی و غیره را مشخص کند . در این میان , طراح به یک خلاصه خلاقانه نیاز دارد که اندازه بوم , شروط رنگ تبلیغات , مخاطب هدف , مراجع طراحی و غیره را مشخص کند.گزینه‌های زیادی برای استخدام پیمانکاران وجود دارد , اما هنگامی که یافتن طراحان گرافیک به وجود می‌آید , پلت فرم خلاقانه مانند ۹۹ طرح برای پیدا کردن سریع و آسان استعدادها بسیار عالی است . این سکو به شما امکان دسترسی به یک مجموعه جهانی از طراحان حرفه‌ای و طراحان حرفه‌ای را می‌دهد , بنابراین می‌توانید تناسب مناسب برای نیازها و بودجه خود را راحت‌تر پیدا کنید . به مزایای داشتن یک فضای پروژه امن برای صدور صورت‌حساب انعطاف‌پذیر , ارتباطات و پرداخت‌های ایمن اشاره نکنید .زمانی که با استعداد ارتباط برقرار کردید و تکالیف مناسب را محول کردید , با تولیدکننده کار کنید تا پروژه‌ها را طبق برنامه نگه دارید . بازخورد منظمی ارائه دهید تا اطمینان حاصل کنید که کمپین به همان شکلی که تصور می‌کنید با هم خواهد آمد .



امروز , ۸۰ درصد خریداران تحقیقات محصول خود را آنلاین آغاز می‌کنند . بسیاری از آن‌ها به موتور جستجوی مورد علاقه خود مانند گوگل , بینگ یا یاهو می‌روند ! با جستجوی تبلیغات , شرکت شما می‌تواند محصولات و سرویس‌های شما را در این سکوها ارتقا دهد .در حالی که تبلیغات شما می‌تواند در نتایج جستجو ظاهر شود , آن‌ها می‌توانند در سراسر وب سایت‌های وابسته نیز نمایش داده شوند . برای مثال گوگل دارای شبکه شرکای جستجو است. این شبکه شامل سایت‌های تایید شده برای نمایش آگهی‌های ایجاد شده برای گوگل است.زمانی که تبلیغ برای جستجو ایجاد می‌کنید , جستجو یا کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار می‌دهید . برای بهترین نتایج , کسب‌وکار شما باید کلمات کلیدی تبادلی را هدف قرار دهد , که به این معنی است که جستجوگر می‌خواهد چیزی مانند خدمات چشم‌انداز برای کسب‌وکار یا خدمات گرمایش و سرمایش اضطراری برای خانه خود خریداری کند .اگر به دنبال رسیدن به کاربران در مراحل اولیه قیف خرید هستید , استفاده از بازاریابی دیجیتال مقرون‌به‌صرفه‌تر است . برای مثال شما می‌توانید از بازاریابی محتوا و بهینه‌سازی موتور جستجو ( seo ) برای ظاهر شدن در بالای جستجوهای مرتبط , اطلاعاتی مربوط به نگهداری منظره یا تهویه مطبوع استفاده کنید. شما حتی می‌توانید از تبلیغات دیجیتال یا پرداخت در هر کلیک برای پشتیبانی از دیگر استراتژی‌های بازاریابی آنلاین خود استفاده کنید . برای مثال , PPC یک شریک عالی برای seo است . در حالیکه شما بر روی افزایش رتبه ارگانیک خود از طریق seo کار می‌کنید , PPC به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا حضور فوری در نتایج جستجو ایجاد کند.



تبلیغات دیجیتال آنلاین چگونه کار می‌کند ؟در مقایسه با تبلیغات سنتی , تبلیغات دیجیتال آنلاین به شیوه‌ای غیرعادی کار می‌کند .با تبلیغات سنتی , کسب‌وکار شما به طور کلی , مانند یک شرکت بیلبورد , در درجه اول , به ارائه دهندگان می‌پردازد . این مورد تبلیغات دیجیتال نیست . زمانی که از تبلیغات دیجیتال استفاده می‌کنید , تنها زمانی پرداخت می‌کنید که یک کاربر یک اقدام مطلوب را در تبلیغ خود تکمیل کند .این اقدام می‌تواند از کلیک روی تبلیغ شما تا دیدن تبلیغ شما متغیر باشد.برای مثال , شما می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی با هزینه هر کلیک ( cpc ) دلار راه‌اندازی کنید . این به این معنی است که می‌خواهید برای هر کلیک روی تبلیغ خود ۲.۰۰ دلار پرداخت کنید . با این حال , ممکن است به دلیل الگوریتم‌های حراج سکوهای مختلف مانند گوگل و فیس بوک کم‌تر پول بپردازید .اگر با یک آژانس تبلیغاتی شریک باشید , روند پرداخت تا حدودی متفاوت است .برای مثال , شما هزینه مدیریت قبلی را پرداخت می‌کنید که هزینه‌های توسعه و مدیریت استراتژی شما را پوشش می‌دهد . شرکت شما همچنین یک تبلیغ تعیین‌شده را کنار می‌گذارد , که همان چیزی است که شما برای ارائه یا نشان دادن تبلیغات خود به سیستم‌عامل ad پرداخت می‌کنید .وقتی از تبلیغات دیجیتال استفاده می‌کنید , می‌توانید از روش‌های هدف‌گیری پیشرفته برای رسیدن به مخاطبین هدف خود استفاده کنید . این ویژگی‌های هدف فراتر از قابلیت‌های بازاریابی سنتی است که کسب‌وکار شما را مجبور به هدف قرار دادن افراد در و خارج از بازار هدف می‌کند .تعدادی از رایج‌ترین گزینه‌های هدف‌گذاری در تبلیغات دیجیتال عبارتند از :کلمات کلیدی : با هدف کلیدی , می‌توانید به افرادی که کلمات کلیدی و عبارات مرتبط با کسب‌وکار خود را جستجو می‌کنند , برسید . به عنوان مثال , یک فروشگاه گل ممکن است عباراتی مانند " گل فروش برای عروسی " را هدف قرار دهد. " علایق : با هدف قرار دادن علاقه , سکوهای تبلیغاتی مانند تبلیغات گوگل و فیس بوک به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهند تا به کاربران گذشته خود برسد . برای مثال , تبلیغات شما می‌تواند برای خریداران با علاقه به پیاده‌روی و اردو زدن ظاهر شود.جمعیت شناختی : شما با هدف جمعیت شناختی می‌توانید براساس اطلاعات دموگرافیک , مانند سن , محل و حتی وضعیت والدین به مصرف کنندگان برسید . برای مثال , مرکز مهد کودک ممکن است والدین بین سنین ۲۵ تا ۳۴ سال را هدف قرار دهد. با remarketing , کسب‌وکار شما می‌تواند کاربرانی را هدف قرار دهد که از سایت شما بازدید کرده‌اند . برای مثال , کمپین تبلیغاتی شما ممکن است تبلیغات را به افرادی نشان دهد که نه تنها به صفحه سرویس شما نگاه می‌کنند بلکه با جمعیت بازار هدف شما نیز مطابقت دارند .با این حال , تبلیغات دیجیتال همانند تبلیغات سنتی نیازمند تحقیق و برنامه‌ریزی است. برای مثال , قبل از راه‌اندازی کمپین , باید اهداف تبلیغاتی , استراتژی , بودجه و بیشتر را تعیین کنید .



تبلیغات دیجیتال زیرمجموعه بازاریابی دیجیتال است . متناوبا , توضیح آن یک کاربرد تاکتیکی بازاریابی است که به کاربران می‌رسد . این روشی است که کاربران را به تعامل , آگاهی و کسب اطلاعات در مورد خدمات و محصولات شرکت تشویق می‌کند . تبلیغات دیجیتال یک مد دیجیتالی از تبلیغات سنتی است که شامل استفاده از مده‌ای برون‌خط مانند مجلات و روزنامه‌ها برای گسترش کلمه است .به طور کلی از سکوهای متداول مانند رسانه‌های اجتماعی , موتورهای جستجو و سکوهای ویدئویی استفاده می‌کند. آگهی‌های مختلف دیده‌شده در حین مرور اینترنت به صورت دیجیتالی تبلیغ می‌شوند . فرآیند معمول تبلیغات دیجیتال شامل تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک , تبلیغات نمایشی و تبلیغات اجتماعی است.ویژگی‌های تبلیغات دیجیتال برای اکثر کاربران بسیار آزاردهنده است . برای مثال , تبلیغات اجباری با گزینه پرش بعد از پنج ثانیه یا حتی تبلیغات unskippable , بیشتر کاربران را اذیت می‌کنند . حتی کاربران نرم‌افزار ad نصب می‌کنند تا از شر آن‌ها خلاص شوند . همچنین شرکت‌ها این واقعیت را درک می‌کنند. با این حال , هزینه‌های آن‌ها بر روی تبلیغاتی که توسط کاربران ناخواسته و رها می‌شوند به خوبی پرداخت می‌شود که باعث می‌شود آن‌ها همچنان چنین تبلیغاتی را منتشر کنند .



بازاریابی به فعالیت‌هایی اشاره دارد که یک شرکت برای ترویج محصولات و خدمات خود و بهبود سهم بازار خود استفاده می‌کند . این کار مستلزم ترکیبی از تبلیغات آگاه , فروش و توانایی تحویل کالا به کاربران نهایی در صورت موفقیت است . متخصصان , که به عنوان بازاریابان شناخته می‌شوند , این وظایف را به صورت داخلی ( برای شرکت‌ها ) یا خارجی با شرکت‌های بازاریابی انجام می‌دهند.شرکت‌ها به طور سنتی بر بازاریابی از طریق چاپ , تلویزیون و رادیو تمرکز می‌کردند. اگرچه این گزینه‌ها هنوز وجود دارند , اینترنت منجر به تغییر در نحوه دسترسی شرکت‌ها به مصرف کنندگان شد . جایی است که بازاریابی دیجیتال شروع به بازی کرد . این شکل بازاریابی شامل استفاده از وب سایت‌ها , رسانه‌های اجتماعی , موتورهای جستجو , و برنامه‌های کاربردی است - هر چیزی که بازاریابی را با بازخورد مشتری یا تعامل دوطرفه بین شرکت و مشتریان خود ترکیب کند .افزایش تکنولوژی و رونده‌ای جدیدتر شرکت‌ها را مجبور کرد استراتژی‌های بازاریابی خود را تغییر دهند . ایمیل در روزه‌ای اولیه بازاریابی دیجیتال به یک ابزار بازاریابی محبوب تبدیل شد . این تمرکز به موتورهای جستجو مانند نت‌اسکیپ منتقل شد , که به کسب‌وکار اجازه می‌داد که برچسب و کلید واژه را برای جلب توجه خود وارد کند . توسعه سایت‌هایی مانند فیس بوک برای شرکت‌ها امکان ردیابی داده‌ها برای برآوردن گرایش‌ها مصرف‌کننده را فراهم کرد .گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های دیجیتال اکنون بازار خود و محصولات و خدمات آن‌ها را برای مشتریان آسان‌تر می‌کنند . مطالعات نشان می‌دهد که مردم استفاده از تلفن‌های خود را برای آنلاین شدن ترجیح می‌دهند .


از سایر بخش های سایت بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ