سئو یک تکنیک بازاریابی ضروری است که بر آوردن ترافیک ارگانیک و غیر پرداختشده به وب سایت شما با استفاده از محتوای کیفیت بالا برای رسیدن به بالای صفحه نتایج موتور جستجو تمرکز دارد.درو کردن مزایای کار سئو ممکن است در ابتدا کمی کند باشد , اما وقتی شما موفق به دستیابی به نتایج شدید , موفقیت شما خودش را خواهد ساخت .در این مقاله ما توضیح عمیقی درباره هر چیزی که نیاز دارید درباره سئو , از آنچه هست , تا نحوه کار آن و ستونهای اصلی سئو خواهیم داد . با جام ارژنگ همراه باشید
سئو چیست و چگونه میتواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد ؟
سئو برای بهینهسازی موتور جستجو میایستد و یک تکنیک بازاریابی است که بر بهینهسازی وب سایت شما تمرکز دارد تا آن را به عنوان نتیجه شماره یک در صفحات نتایج موتور جستجو رتبهبندی کند. با استفاده از تعدادی تاکتیک و ابزار میتوانید وب سایت خود را به گونهای سازماندهی کنید که موتورهای جستجو درک و انتخاب کنند تا به کاربران خود نشان دهند .
سئو را هم به عنوان یک هنر و هم به عنوان یک علم در نظر بگیرید . این کار خلاقیت و توانایی ایجاد محتوای با کیفیت بالا , جذاب که کاربران ارزش دارند را با درک قوی از تجزیه و تحلیل و مشتریان احتمالی ترکیب میکند.
مهم است که به یاد داشته باشید که سئو تنها بر روی رتبهبندی ارگانیک متمرکز است . شما نمیتوانید با سئو مقام بالاتر بگیرید تنها راه رتبهبندی بالاتر سئو این است که مطمئن شوید نیازهای موتور جستجو را برآورده میکنید .
یک استراتژی قوی سئو میتواند مزایای مختلفی را به حضور آنلاین کسبوکار شما و به طور کلی به استراتژی بازاریابی شما بیاورد . این مزایا میتوانند شامل موارد زیر باشند :
افزایش دید و ترافیک به وب سایت : هر چه صفحات وب سایت تان بالاتر باشد , ترافیک بیشتری خواهید داشت .
کیفیت وب سایت بهبود یافته : همانطور که نام کامل آن دلالت بر این دارد , باید برای رسیدن به استانداردهای بالا گوگل وب سایت خود را بهینهسازی کنید . با انجام این کار , وب سایت خود را در این فرآیند بهبود خواهید داد.
ایجاد اعتماد مصرفکننده : کاربران موتور جستجو به طور طبیعی به وب سایتهایی که در بالاترین رتبه قرار دارند اعتماد دارند چون گوگل صفحات ظاهر شده را بررسی کردهاست .
نام تجاری خود را به عنوان یک مرجع در حوزه خود قرار دهید : سئو شامل ایجاد محتوای زیادی مانند نوشتن وبلاگ است. طبیعتا هر چه نوشتن شما در مورد یک موضوع بیشتر باشد , افراد بیشتری به عنوان یک منبع ارزشمند اطلاعات به شما مراجعه خواهند کرد ( اما تنها اگر محتوای آن با کیفیت بالا باشد , نمیتوانید با سئو تقلب کنید .
تکنیک بلند مدت : سئو ممکن است کمی آهستهتر و بلند مدت استراتژی بازاریابی باشد اما زمانی که شروع میشود , فقط رشد میکند . سئو یک استراتژی بلند مدت است که بیش از وقت اضافه میسازد و موثرتر میشود .
در واقع انواع مختلفی از سئو وجود دارد . با این حال , از نظر فعالیتهای سئو , دو نوع اصلی سئو در صفحه و سوسیونو هستند .سئو در صفحه به اقداماتی اشاره میکند که شما در وب سایت خود برای کمک به رتبهبندی آن انجام میدهید . این شامل ایجاد محتوا , استفاده از کلمات کلیدی , استفاده مناسب از عناوین , meta و نشانیهای اینترنتی است .
سئو خارج از صفحه به اقداماتی اشاره میکند که میتوانید از وب سایت خود خارج شوید تا رتبهبندی خود را افزایش دهید , مانند ساخت لینک یا وبلاگ نویسی مهمان .همچنین دو سبک از سئو : کلاه سفید و کلاه سیاه وجود دارد.سئو کلاه سفید براساس استفاده از تکنیکهای اخلاقی و شفاف برای ساخت رتبهبندی صفحات شماست . اساسا سئو کلاه سفید در حال تعقیب و احترام به گوگل و دیگر قوانین موتور جستجو در مورد وب سایت و بهینهسازی موقعیت است .از سوی دیگر , سئو کلاه سیاه از تکنیکهای سوالبرانگیز برای فریب دادن موتورهای جستجو برای بالا بردن رتبه سایت استفاده میکند . در حالی که سئو کلاه سیاه ممکن است در کوتاهمدت کار کند , در طول زمان به وب سایت شما آسیب بیشتری وارد میکند و موتورهای جستجو شما را جریمه خواهند کرد .
زمانی که شما برای اولین بار در دنیای سئو , بازاریابی محتوا و بازاریابی ورودی شروع میکنید , تشخیص بین این استراتژیها دشوار است . همه آنها شامل ایجاد محتوا , تحقیق کلید واژه , و استفاده از معیارهای مشابه هستند , اما سه مفهوم متمایز هستند که بر روی یکدیگر میسازند .بیایید با بازاریابی محتوا شروع کنیم. این استراتژی بر ایجاد و توزیع محتوای مرتبط و ارزشمند متمرکز است که توجه کاربران را به خود جلب و حفظ میکند , با هدف این که آنها را به سمت مشتریان آینده سوق دهد . بازاریابی محتوا شامل روشهای مختلفی مانند نوشتن وبلاگ , بازاریابی ویدیویی , رسانههای اجتماعی و گاهی تبلیغات بومی است. اما , محتوا همیشه کافی نیست که کاربران را به وب سایت شما هدایت کند یا آنها را به مشتریان تبدیل کند .اینجاست که سئو وارد میشود. سئو بر افزایش رتبه ارگانیک یک وب سایت در گوگل با استفاده از تکنیکهای مختلف تمرکز دارد که یکی از آنها بازاریابی محتوا است . آوردن مشتری به وب سایت شما برای تبدیل آنها حیاتی است , اما وقتی آنها آنجا هستند , چه چیزی بعدی است ؟پاسخ بازاریابی ورودی است . این تکنیک بازاریابی غیر تهاجمی به دنبال جذب , حفظ و تبدیل مشتریان با استفاده از ترکیبی از تکنیکهای مختلف بازاریابی مانند محتوا , seo , اتوماسیون بازاریابی و پرورش پیشرو است.
گوگل چگونه تصمیم میگیرد یک وب سایت را رتبهبندی کند ؟ زمانی که گوگل محتوای جدید را شناسایی میکند , ۳ چیز مهم خزیدن , نمایه و رتبه را انجام میدهد . بیایید ببینیم این یعنی چی .خزیدن به زمانی اشاره میکند که " ربات " گوگل صفحه شما را تحلیل میکند تا میزان ارائه محتوای شما را ارزیابی کند. ربات ها به ویژه به محتوای جدید کشیده میشوند , به همین دلیل مهم است که وب سایت و وبلاگ خود را به روز کنید .لینکها برای خزیدن مهم هستند چون این است که عنکبوت چگونه به صفحه وب شما میرسد . آن با استفاده از ساختار اتصال داخلی شما در وب سایت شما راه میرود . به همین دلیل است که همیشه میخواهید به مقالات دیگر در محتوای وبلاگ خود لینک دهید و چرا صفحات ستون اینقدر مهم هستند . شما همچنین میتوانید sitemap را به گوگل ارسال کنید تا آن را مورد خزیدن قرار دهید.نمایهسازی بعد از اینکه گوگل وب سایت شما را سینهخیز برد , آن را فهرست خواهد کرد . نمایهسازی روش گوگل برای درک و سازماندهی یک صفحه وب است . اطلاعات مربوط به محتوا , تصاویر , ویدئو , کلمات کلیدی و غیره را ذخیره میکند و غیره از همه این اطلاعات برای تعیین نحوه رتبهبندی صفحه وب شما در نتایج جستجو استفاده خواهد کرد .گوگل پس از crawling ( تحلیل ) و نمایهسازی ( ذخیرهسازی اطلاعات ) وب سایت شما از این اطلاعات برای رتبهبندی وب سایت خود استفاده میکند .همچنین در سایر عوامل رتبهبندی مانند مکان , زبان , دستگاه , زمان بار , قابلیت اعتماد سایت , محتوا , کلمات کلیدی و غیره نیز وجود دارد .مهمترین چیزی که میدانیم این است که گوگل به دنبال رتبهبندی براساس هدف جستجو کاربر است . این بدان معناست که در حالی که کلمات کلیدی مهم هستند , تطبیق نیت جستجوی کاربر مهمتر از استفاده از مقدار معینی از کلمات کلیدی x زمان است .
سئو نویسی-صنعت تبلیغات و تجارت- طراحی سایت برق- مجله سئو-کسب درآمد از سئو- مجله تبلیغاتی- غرفه آرایی- تجارت دیجیتال-تبلیغات صفحه اول گوگل- طراحی سایت لاله زار- سلطان جمجمه-مجری تبلیغات- طراحی سایت مبلمان- تبلیغات نمایشی- سنگ تراش-وب دیزاین- طراحی سایت لوازم یدکی خودرو- طراحی سایت کفش-مجله دیجیتال- طراحی سایت فرش- طراحی سایت صنایع چوب-تبلیغات ارزان تبلیغات رایگان- راهکار روزانه سئو- طراحی سایت نفت و گاز و پتروشیمی- مجری سئو- مجله فیلم و سینما- طراحی سایت لوله و اتصالات- سئو سایت ورزشی- صنعت بازی-دانلود قالب فروشگاه اینترنتی- جیمیل چیست- طراحی سایت سیم و کابل- سئو گوگل مپ-مشاور تبلیغات گوگل- متخصص سئو- ملزومات سئو- داستان تبلیغات-استراتژی تبلیغات - -سئو سایت بازی- وبلاگ تبلیغات