چگونه سئوکار شویم

سئوکار کیست و چگونه سئوکار سایت شویم تا بتوانیم از محل سئو سایت مشتریانمان کسب درآمد نماییم؟بهینه سازی موتورهای جستجو یک فرآیند زمانبر برای کسب رتبه و رسیدن به صفحه اول گوگل است." این یک تخصص فنی است که نیازمند درک فرآیندهای بنیادی , نظارت مداوم بر عملکرد , و باقی ماندن در بالای بروزرسانی الگوریتم جستجو و الزامات جدید است . فردی که روندها را تحت نظر دارد و به سایت‌ها کمک می‌کند تا قابل‌رویت بمانند یک سئوکار متخصص است .یک سئوکار روندهای جستجو را بررسی می‌کند و از تجزیه و تحلیل برای کمک به ایجاد وب سایت‌هایی استفاده می‌کند که در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارند , به مخاطبان هدف می‌رسند و اهداف تجاری را برآورده می‌سازند. وب سایت‌های بهینه به ایجاد راهنمایی و تبدیل محرک برای پشتیبانی از رشد کسب‌وکار کمک می‌کنند

>
چگونه سئوکار شویم

برای سئوکار شدن از کجا شروع کنیم

سئوکار شدن به طور ایده‌آل به دو چیز نیاز دارد : مهارت خلق محتوا و مهارت تحلیلی . بسیاری از متخصصان سئو امروزه یکی از آن‌ها را دارند و دیگری را توسعه می‌دهند . کارشناسان نویسندگان ماهر با غریزه خلاق هستند , بنابراین داشتن سابقه نوشتاری قوی برای بهینه‌سازی محتوا به شیوه‌ای که جستجوگران درک خواهند کرد , مفید است . بکر خاطر نشان کرد که پس‌زمینه نویسندگی او به او کمک کرد تا سئو را شروع کند.برای اینکه سئوکار خوبی شویم باید مهارت تولید محتوا داشته باشیم و محتوایی خلاقانه و ناب تولید کنیم تا مخاطبان جذب گردند.یکی از مهمترین کارهای ابتدایی یک سئوکار آشنایی با عناصر بهینه سازی موتورهای جستجو است.تحقیق کلیدواژه و شناخت و بررسی سایت های رقبا،استفاده از داده ها و آمارها و شناخت ابزارهایی که این آمارها را ارائه میکنند.در ادامه این بحث به نکات مهمی که یک سئوکار باید بدان توجه کند و کسب مهارت نماید خواهیم پرداخت.

چرا سئوکار شویم

چرا سئوکار شویم؟
هرگز مانند اکنون زمان بهتری برای رشد مهارت‌های بهینه‌سازی موتور جستجو وجود نداشته است. براساس یک مطالعه , بیش از ۹۳ درصد از تجربیات آنلاین با یک جستجو ( و یک موتور جستجو ) آغاز می‌شوند. و در اینجا , رتبه‌بندی موضوعات بیش از همیشه - یک مطالعه نشان داد که نرخ کلیک برای نتیجه جستجوی رتبه بالا تقریبا ً ۳۰ درصد است , اما برای نتیجه رتبه پنجم , این عدد به چهار درصد کاهش یافت . تنها یک درصد از جستجوگران به طور متوسط برای دیدن نتیجه رده نهم کلیک می‌کنند . واضح است که رتبه‌بندی خوب می‌تواند تفاوت اساسی در موفقیت یک شرکت ایجاد کند .
بنابراین تعجبی ندارد که تجربه بازاریابی جستجو یکی از مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز است , چه یک شغل تمام‌وقت باشد و چه فقط یک عنصر شغلی در بازاریابی و یا تبلیغات . در واقع , یک مطالعه اخیر , افزایش ۴۳ درصدی در سال را برای مشاغل سئو پیدا کرده‌است و این اهمیت سئوکار شدن را نشان میدهد.
با پیچیدگی روزافزون بهینه‌سازی موتور جستجو - و اهمیت حیاتی آن برای هدایت سئوکاران به یک عضو ضروری هر تیم بازاریابی تبدیل می‌شود و حتی اعضای تیم غیر متخصص , از کارمندان گرفته تا مدیران ارشد , باید با سئو آشنا باشند . به عبارت دیگر , درک چگونگی کار موتورهای جستجو و بهبود مهارت‌های سئو همیشه ایده خوبی است . حتی اگر سئو در عنوان شغلی شما نباشد , توانایی قرار دادن تخصص سئو در رزومه تان می‌تواند به یک ضربه در جبران خسارت تبدیل شود.
اما در حالی که یک مدرک معمولا ً لازم نیست , بسیاری از پست‌های شغلی سئو نیاز به آشنایی با یک یا چند ابزار سئو دارند . یک موتور جستجو مانند گوگل هرگز استراحت نمی‌کند - آن‌ها همیشه تکنیک‌هایی را که برای آوردن مرتبط‌ترین نتایج به جستجوگران استفاده می‌کنند به روز می‌کنند . متخصصان سئو باید روش‌های خود را به طور مداوم به روز رسانی کنند , با موتورهای جستجو تغییرات سازگار شوند و مهارت‌های جدیدی را بیاموزند تا بهترین تجارب را حفظ کنند .
روش نشان دادن نتایج می‌تواند تاثیر به همان اندازه قوی بر سئو داشته باشد. برای مثال , در حال حاضر اثر تغییر بازی برای متخصصان سئو دارد . و بسیاری از متخصصان خود را برای یک شیفت در مقیاس بزرگ‌تر به موبایل آماده می‌کنند , با توجه به اینکه گوگل قبلا ً تایید کرده‌است که بیش از نیمی از تمام جستجوها در موبایل انجام شده‌است .
با توجه به پیچیدگی میدان فعلی سئو , دانستن اینکه از کجا شروع کنیم دشوار است . بازاریابی دیجیتال یا دیگر دوره تمرکز سئو راهی عالی برای یادگیری مفاهیم و ابزارهای اساسی فنی سئو است که متخصصان سئو باید در یک محیط ساختار یافته بدانند که یادگیری کامل , کارآمد و تا به امروز را اولویت‌بندی می‌کند .

یک سئوکار باید ابزارهای سئو را بشناسد

یک سئوکار باید ابزارهای سئو را بشناسد.
سئو ( و عملکرد مرتبط با sem , بازاریابی موتور جستجو ) بسیار بیشتر از کلمات کلیدی است . برای ایجاد و بهینه‌سازی موثر محتوا در تمام سکوها - موتورهای جستجو مختلف , روش‌های جستجو , و انواع نمایش , و حتی بس‌ترهای رسانه‌های اجتماعی - نیازمند یک رویکرد چند لایه است که کار و تدوین استراتژی زیادی را می‌طلبد .
خوشبختانه , ابزارهایی برای کمک به شما برای انجام تحقیق و تحلیل برای توسعه بینش جدید , ایجاد , فرمت , و پست کردن محتوای شما وجود دارد ; و نظارت بر آنچه کار می‌کند و آنچه نیاز به بهبود دارد . همچنین ابزارهایی برای کمک به خودکار کردن بسیاری از کارهای سئو برای یک سئوکار , تقویت کارایی شما وجود دارد - و اطمینان حاصل کنید که می‌توانید روی ایجاد محتوای بزرگ تمرکز کنید .
برخی از این ابزارها خود سیستم‌عامل هستند - سیستم‌های sem مانند تبلیغات گوگل یا مایکروسافت , یا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی که محتوای ارگانیک خود را ارسال می‌کنید . برخی دیگر ابزارهای تحلیلی هستند که ارتباط نزدیکی با این سکوها دارند , مانند تحلیل گوگل یا رونده‌ای گوگل .
برای اینکه واقعا ً از این ابزارهای مفید بیشتر استفاده کنید , می‌خواهید با درک روشنی از نحوه کار موتورهای جستجو شروع کنید , و اینکه چگونه فرآیند جستجو به نتایج جستجو مانند crawlers سایت و indexing صفحه تبدیل می‌شود .
این پیشنهاد نیست که کلمات کلیدی مهم نیستند ! زمانی که چشم‌انداز جستجو را درک کردید , آماده اید تا به ابزارهای دیجیتال درجه بالا مانند Ahrefs نقل‌مکان کنید , که به طور خاص برای کمک به انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو طراحی شده‌است و در بهترین شرایط جستجو برای شما بهبود پیدا می‌کند .
ابزارهای دیگری که به انجام تحقیقات کلیدی و توسعه محتوا کمک می‌کنند عبارتند از Linkio , الکس , SEMRush , Serpstat , گوگل تجزیه و تحلیل , و برنامه‌ریز گوگل کلمات کلیدی , که تنها تعداد کمی نام دارد . بهترین این ابزارها تعدادی ویژگی را برای بهینه‌سازی محتوا و بازاریابی محتوا در یک پلت فرم ترکیب می‌کنند. برای مثال با Ahrefs , متخصصان سئو می‌توانند کلمات کلیدی مرتبط , عوامل رتبه‌بندی را بررسی کرده و به صفحات وب سایت خود backlinks , کلمات کلیدی مرتبط را براساس جستجو , تحلیل محتوای رقبا و سئو , و حتی کشف بیشترین محتوای آنلاین را بردارند .

سئوکار باید ابزارهای دیجیتال را بشناسد

استفاده از ابزارهای دیجیتال توسط سئوکار ضروری است.
دانستن اینکه چگونه از ابزارهای دیجیتال درست استفاده کنید پایه و اساس کار شما به عنوان یک متخصص سئو است . زمانی که یاد گرفتید چگونه از آن‌ها استفاده کنید , آماده اید تا به مهارت‌های مرتبه بالاتر و بهترین روش‌هایی که به شما یک لبه اضافی می‌دهند , از جمله تکنیک‌های پیچیده ‌تری برای بهینه‌سازی محتوای شما , و همچنین مهارت‌های استراتژیک , برسید .
یک راه خوب برای توسعه این مهارت‌ها تنها از طریق تمرین است - ایجاد کمپین ‌های سئو و تلاش برای چیزهای مختلف برای دیدن آنچه کارساز است و چه چیزی نیست . به یاد داشته باشید که سوابق کامل تلاش‌های سئو را حفظ کنید این بعدا ً مهم خواهد بود .
یک استراتژی خوب برای تمرین در این مرحله , تغییر شکل جنبه‌های فنی یک وب سایت برای بهبود رتبه و دید آن است . تاکتیک‌های فنی سئو شامل نمایه‌سازی , ترسیم و معماری وب سایت با هدف سریع‌تر و آسان‌تر کردن وب crawlers برای پیدا کردن و درک آن است.
اگر صاحب کسب‌وکار کوچکی هستید , یا اگر در یک شرکت کوچک‌تر کار می‌کنید , یا براساس مشاوره , احتمال بیشتری وجود دارد که شما نیاز به تنظیمات فنی سئو در صفحات وب خود داشته باشید . در حالی که کلمات کلیدی و محتوا اغلب بزرگ‌ترین قطعه پازل سئو هستند , عوامل دیگری مانند زمان بارگذاری صفحه , بخش‌های نظرات بارگذاری تنبل , برچسب‌های html , فراداده و microdata نیز بر سئو تاثیر دارند . در شرایطی که شما یک webmaster برای اتکا به آن ندارید , یک متخصص سئو ممکن است لازم باشد وارد شود و این تغییرات را خودتان ایجاد کنید .
چون شما تمرین می‌کنید , نباید قبل از اینکه دقیقا ً بدانید چه کار می‌کنید , در پریدن تردید کنید . فقط همه چیز را امتحان کنید . با وجود یک استراتژی سئو در ذهن , شما می‌توانید تغییرات ایجاد کرده و ببینید آن‌ها چه تاثیری دارند . حتی زمانی که بر این تکنیک‌ها تسلط پیدا کردید , هنوز هم چیزهای بیشتری می‌توانید یاد بگیرید , مانند نحوه بررسی کلیک تبلیغاتی تان برای تقلب , تنظیم دقیق microdata در برچسب‌های html , یا یافتن راه‌هایی برای افزایش بار کردن صفحه .
همانطور که به مجموعه ابزارهای سئو اضافه می‌کنید , شما مهارت‌های نرم متخصص سئو ضروری را نیز تمرین خواهید کرد : مهارت‌های ارتباطی و بین فردی , مهارت‌های سازمانی و مدیریت و به ویژه تفکر تحلیلی و استراتژیک .
کار کردن در سئو تقریبا ً همیشه به معنای کار به عنوان بخشی از یک تیم و دست کاری با محتوای متنی است. ارتباط با مخاطب بخش مهمی از نقش است , بنابراین دانستن چگونگی برقراری ارتباط خوب تنها یک دارایی نیست ; این یک ضرورت است . حتی اگر خودتان محتوای یک وب سایت را بنویسید , بدون ذکر عناوین نوشتاری , چکیده , عناوین - به این ترتیب مهارت‌های قوی شما به دست می‌آیند .
اجرای یک کمپین همچنین نیازمند سازمان است. هیچ اجتناب از برتری وجود ندارد , یا تحقیقاتی که به متغیرهای تقریبا ً نامحدود متخصصان سئو می‌رسد . حتی وظایف ساده مانند مدیریت بودجه شما به حداقل مهارت‌های اجرایی پایه نیاز دارند , و چون شما عمیق‌تر به تحقیق نیاز دارید - از جمله تست a / b , یا انجام آنالیز طولانی‌مدت در مورد روشی که استراتژی‌های سئو بر چیزهای مهم نگهداری ترافیک شما تاثیر می‌گذارند .
با این حال در پایان , سئو همه به استراتژی می‌رسد . بهینه‌سازی محتوا بخشی از هنر , بخشی از علم است - و حداقل زمانی که به سمت علم می‌آید , باید بتوانید داده‌ها را در مقابل خود ببینید و معنی آن را درک کنید . ابزارهای تجزیه و تحلیل می‌توانند به شما کمک کنند تا تست a / b اجرا کنید یا ببینید ترافیک از کجا می‌آید , اما سوال این است که با این اطلاعات چه کار باید بکنید پاسخ قطعی ندارد . شما باید در مورد اینکه چه تکنیک‌هایی مناسب و موثر هستند و به طور استراتژیک در مورد نحوه استفاده از منابع خود برای دیدن بزرگ‌ترین سود فکر کنید . اما تا زمانی که سعی نکنید , نخواهید دانست کدام غریزه را دنبال کنید - تمرین کلید سئوکار شدن است .

از سایر بخش های سایت بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ