free html web templates





تبلیغات دیجیتال با 8 توصیه تبلیغاتی

تبلیغات دیجیتال را در صفحه اول گوگل انجام دهیم

تبلیغات دیجیتال به یکی از اجزای اصلی استراتژی‌های بازاریابی روز مدرن تبدیل شده‌است - و اگر بخشی از استراتژی کسب‌وکار شما نباشد ، باید باشد . با اجرای صحیح تبلیغات دیجیتال ، شما می‌توانید با موفقیت حضور آنلاین خود را افزایش دهید و در نهایت تبدیلات و فروش بیشتری را ترویج کنید . اکنون بیش از همیشه ، تبلیغات دیجیتال به شرکت شما اجازه می‌دهد تا در تمام مخاطبان بسیار وسیع‌تر قابلیت دید بیشتری داشته باشد . با این حال ، اگر آگهی‌های شما خوب فکر کنند ، به احتمال زیاد می‌توانید نتیجه‌ای را که به آن امید دارید بدست آورید . چه طراحی ، کانال ، یا پیام‌رسانی متنی باشد، هر جنبه از تبلیغات باید در نظر گرفته شود تا به نفع شما کار کند . برای تعیین بهترین راه‌ها برای ایجاد و اجرای تبلیغات دیجیتال این صفحه را مطالعه نمایید

توصیه اول تبلیغات دیجیتال

هر پلت فرم استفاده‌شده برای بازاریابی آنلاین شما را با یک مقدار متفاوت فراهم می‌کند . شما باید آنالیز کنید که کدام خروجی باید زمان و پول بیشتری را سرمایه‌گذاری کنید ، و کدام یک از آن‌ها الزامی نیستند . برخی از پلتفرمها که به خوبی برای یک شرکت کار می‌کنند ، به هیچ نتیجه‌ای برای دیگری دست نمی‌دهند . این برای برند شما بسیار خاص است و شما باید بودجه خود را براساس آن برنامه‌ریزی کنید . تعیین اینکه کدام سکو برای تلاش‌های ویژه تبلیغاتی شما انجام خواهد شد باید اساس تصمیماتی که با کمپین خود می‌گیرید ، باشد ، توضیح می‌دهد که مشاور بازاریابی ضروری است که ارزش هر کانال را درک کنید . سکوهای تبلیغات جستجو ، مانند گوگل ادز زمانی که یک تقاضا روشن برای محصول یا سرویس شما وجود دارد ، بهترین کار را بکنید و می‌خواهید افرادی را که به دنبال محصول و یا سرویس شما هستند را هدف قرار دهید . تبلیغات جستجو برای راه‌اندازی که یک محصول جدید و جدید را هرگز قبل از مشاهده در بازار به وجود نیاورده است، کم‌تر موثر است . یا برای چیزی که بیشتر مردم در فروشگاه‌های آجر و ملات خرید می‌کنند و به ندرت به صورت آنلاین جستجو می‌کنند . در این موارد ، شما می‌خواهید از ابتدا درخواست ایجاد کنید . در جایی که فیس بوک شکاف را پر می‌کند . کاربران فیس بوک پروفایل خود را با جزئیات جمعیتی و علایق دیگر پر می‌کنند . این به این معنی است که شما می‌توانید افرادی را هدف قرار دهید که احتمالا ً به کسب‌وکار شما علاقمند هستند

تبلیغات دیجیتال با توصیه دوم

ممکن است ایده‌ای داشته باشید که چه چیزی برای مخاطب شما براساس تجربه گذشته با تبلیغ شما بهتر عمل می‌کند , اما زمان برای انجام تحقیقات کامل و داشتن اطلاعات برای حمایت از اقدامات شما مهم است . شما ممکن است پیش‌بینی کنید که مشتریان شما به شیوه‌ای خاص رفتار خواهند کرد , در واقع آن‌ها به یک جهت کاملا ً متفاوت می‌روند . ضروری است که قبل از زمان آماده باشید و از اطلاعاتی که از تحقیق برای برنامه‌ریزی استراتژی بازاریابی خود جمع‌آوری می‌کنید استفاده کنید . الیوت سیموندز این مفهوم را در زیر توضیح می‌دهد : " بسیاری از مردم از پست‌های پشتیبانی شده و تبلیغات پرداخت‌شده دیگر استفاده می‌کنند , و به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد خوشحال هستند که به سادگی پول را پرداخت کنند و کلیک کنند - حتی اگر برخی از این کلیک از افراد مماس با محصول یا خدماتی هستند که آن‌ها تبلیغ می‌کنند . اکثر پلت فرم‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که پست‌ها و تبلیغات مورد پشتیبانی خود را هدف قرار دهید , و انعام من این است که این کار را بعد از یک دوره انجام دهید ( حتی اگر فقط یک دوره کوتاه از تحقیقات واقعی باشد ) . ممکن است غریزه اولیه شما درباره اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند را به شما بگوید , اما شما باید زمان آن را داشته باشید که خودتان بفهمید - کدام یک از مشتریان بیشتر از بقیه خرج می‌کنند ? کسانی که زمان و بار دیگر برمی گردند چه کسانی هستند ? تعداد بیشتری از مشتریان شما کجا هستند

تبلیغات دیجیتال(توصیه سوم)

سفر خریدار را درک کنید و آنچه را که نیاز دارید در هر مرحله از فرآیند ارایه دهید تا به طور موثر به کاربران برسد . وقتی نوبت به تجزیه و تحلیل خریدار می‌رسد گزینه‌های مفصل بسیاری وجود دارد . شما می‌توانید هر قدم را بازدید کننده در وب سایت خود ببینید , چقدر زمان صرف هر صفحه می‌شود , و حتی اگر چه صفحات آن‌ها را احتمالا ً ترک کند . از این اطلاعات برای برآورده کردن بازاریابی دیجیتال تان به اعضای خود استفاده کنید تا بتوانید این فرآیند را برای آن‌ها ساده و برای شما مفید واقع شوید . جیمز کربی , بر اهمیت این مساله تاکید می‌کند : " کاربران را هدف قرار دهید که نزدیک پایین قیف قرار دارند . به عنوان مثال , هدف بازاریابی در بازار به گوگل اجازه می‌دهد تا تاریخ کاربر را برای درک بهتر اینکه در کجا در مرحله خرید هستند , مشاهده کند . این کار به خرده فروشان اجازه می‌دهد تا مشتریان احتمالی را هدف قرار دهند که در قیف پایین هستند و به خرید یک خرید نزدیک هستند . در حال حاضر ۴۹۲ شرکت‌کننده در بازار مختلف برای رسیدن به این هدف وجود دارد . هدف قرار دادن روش‌هایی مانند این اغلب توسط بازاریابان و خرده فروشان به قدری مهم است که استفاده از آن‌ها مهم است

تبلیغات دیجیتال(توصیه شماره 4)

کاملا ً درک کنید که مخاطب شما چه کسی است و چگونه بهترین بازار برای آن‌ها حیاتی است . شما باید بدانید که چه کسانی را می‌خواهید قبل از اینکه سعی کنید بازار را به آن‌ها عرضه کنید ، چه کسانی را می‌خواهید باشید . این یک گام مهم در هر استراتژی بازاریابی است ، چه روشن باشد و چه آفلاین ، و یک جنبه کاملا ً مشخص از برند شما است که شما می‌توانید به آن مراجعه کنید . شان گالاهار ، مدیر وب سایت‌های ارتباط جمعی در بازاریابی اهمیت مشخص بودن مخاطب هدف خود را توضیح می‌دهد : " هنگامی که به تبلیغات دیجیتال دست پیدا می‌کنید ، باید بدانند که مخاطب آن‌ها چه کسی است ، کدام وب سایت‌های ارتباط جمعی زمان خود را صرف می‌کنند ، و سپس آن‌ها باید اطمینان حاصل کنند که مخاطبین خود زمان صرف می‌کنند . فیس بوک وقتی به بازاریابی از طریق وب سایت‌های ارتباط جمعی می‌رسد ، قطعا ً این مسابقه را رهبری می‌کند چون آن‌ها بهترین گزینه‌ها را برای تعریف کسانی که می‌خواهید به بازار بروند را دارند و می‌توانید هر بودجه‌ای را که با آن راحت هستید تنظیم کنید . فیس بوک همچنین به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبین خود را براساس علایق و خواسته‌های مخاطبین خود هدف قرار دهید . به همین دلیل است که مهم است که مخاطبان هدف تعیین‌شده داشته باشند، شما باید بدانید که چه کاری می‌خواهند انجام دهند و چه چیزی می‌خواهند ، شما می‌دانید چطور مطالبی را ایجاد کنید که توجه آن‌ها را جلب کند

تبلیغات دیجیتال(توصیه پنجم)

برای اینکه بدانید کدام تلاش بهترین کار است ، باید بتوانید داده‌های خود را به نتیجه مستقیم که تولید می‌کند متصل کنید . زمانی که به صورت آنلاین بازاریابی می‌کنید ، به گروه متنوعی از افراد دست پیدا می‌کنید ، و این باید در هنگام اندازه‌گیری نتایج شما مورد توجه قرار گیرد . شما باید به آنچه در حال ترویج تعامل با شرکت تان است نگاه کنید ، در مقابل آنچه در واقع تبدیل به تغییر دین می‌شود . برای توسعه یک استراتژی تخصیص رسانه اجتماعی قابل‌اعتماد ، هارپریت سینگ ، که یک برند باید این عوامل کلیدی را در نظر بگیرد : ۱ . مخاطب اجتماعی شما یک حباب تفکیک نشده از افرادی نیست که سعی می‌کنند دیگران را دوست داشته باشند و یا سر و کار پیدا کنند . آن‌ها را می‌توان به گروهه‌ای رفتاری متمایز با ماموریت‌هایی متمایز تقسیم و تعریف کرد ، زمانی که با برند شما تعامل دارند . ۲ . کانال‌های اجتماعی یک گروه زنده و زنده از مردم را نشان می‌دهند که نظرات خود را بیان می‌کنند و به رویداده‌ای جهان پاسخ می‌دهند . آن‌ها در شار ثابت هستند . توسعه توانایی برای نظارت بر این امر در زمان واقعی و پاسخگویی به آن با چابکی حیاتی است که مرتبط با گفتگوی اجتماعی باشد . ۳ . تنها به این دلیل که لایک بیشتر یا بیشتر سهام وجود دارد ، به این معنا نیست که مصرف‌کننده قصد دارد وارد یک فروشگاه شود و خرید کند . در حالی که همبستگی وجود دارد ، عوامل دیگری نیز در بازی مثل هزینه پرداختی ، اثرات متقابل بین کانال ، اندازه مخاطب هدف ، موضوعات تعامل اجتماعی ، رسانه‌های اجتماعی رقابتی و غیره وجود دارد

تبلیغات دیجیتال(توصیه ششم)

فیس بوک یک فضای تبلیغاتی بزرگ برای کسب و کاره‌ای کوچک است و بر اهمیت بررسی این کانال تاکید می‌کند : " فیس بوک به شما اجازه می‌دهد تا به سطح کاملا ً جدید دست پیدا کنید . در حال حاضر ، بیش از هر زمان دیگری ، توصیه‌هایی از طرف دوستان تاثیر زیادی دارد و می‌تواند حتی مصرف‌کننده را تحت‌تاثیر قرار دهد . برای انجام این کار ، شما باید در مقابل مشتریان خود - گذشته ، حال و آینده قرار بگیرید . ما می‌دانیم که فیس بوک نمیتواند یک شبه برای کسب و کارها اتفاق می‌افتد ، بنابراین چگونه ممکن است بتوانیم یک قبیله را در یک دوره کوتاه از زمان برای شروع حضور رسانه‌های اجتماعی خود جمع کنیم ؟ فیس بوک یک مدل تبلیغاتی عالی در جایی دارد که شرکت‌های کوچک را قادر می‌سازد تا به راحتی و بدون شکستن بانک به بازارهای هدف خاص تبلیغ کنند . حتی با سرمایه‌گذاری متوسط ، شما می‌توانید به مشتریان خود دست پیدا کنید و آن‌ها را سوار کشتی کنید . فیس بوک می‌تواند یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند باشد اگر به درستی استفاده شود . مطمئن شوید که برخی از آگهی‌ها را امتحان کنید

تبلیغات دیجیتال(توصیه هفتم)

برای اینکه بتوانید به طور موثر به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید , باید پیغام رسانی ‌های ثابت داشته باشید . این به این معنی است که اطمینان حاصل کنید که آگهی‌های شما در سکوهای مختلف ادغام شده‌اند و بدون توجه به پلت فرم , همان پیام را به کاربران می‌دهند . ما می‌دانیم که هر خروجی وب سایت‌های ارتباط جمعی دارای یک احساس متفاوت است و احساس آن را دارد , بنابراین شما باید زمان را صرف کنید تا تلاش‌های دیجیتال خود را برای مطابقت با هر سایت انجام دهید , در حالی که هنوز هم یک صدای منحصر به فرد برای برند شما را حفظ می‌کند . , رئیس بازاریابی اینسایت , جزئیات این ایده را شرح می‌دهد : " بهترین نکته تبلیغاتی دیجیتالی که ما می‌توانیم با صاحبان کسب‌وکار به اشتراک بگذاریم این است که اطمینان حاصل کنیم که کمپین شما با دیگر کانال‌های بازاریابی شما ادغام شده‌است . یک فعالیت بازاریابی یکپارچه نتایج بسیار بهتری نسبت به هر اقدام ابتکاری دارد . برای مثال , آگهی‌های فیس بوک در هنگام ترویج یک فروش یا تبلیغ یک محصول جدید به خوبی کار می‌کنند , اما در زمان پشتیبانی از یک کانال بازاریابی دیگر مانند ایمیل , بسیار بهتر عمل می‌کند

تجارت دیجیتال(توصیه شماره 8)

سرمایه‌گذاری نسبتا ً جدید در تبلیغات دیجیتال , نوید بخش زیادی برای بازاریابان دارد این به شما این امکان را می‌دهد که مشتریان را به یک روش کاملا ً جدید براساس موقعیت فیزیکی خود هدف قرار دهید , به این امید که به طور طبیعی آن‌ها را به کسب‌وکار شما هدایت کند . آندره موچرمن , معاونت بازاریابی در بازاریابی توضیح می‌دهد که چگونه شمشیربازی می‌تواند برای تنوع کسب و کارها موثر باشد : " چیزی که به طور فزاینده‌ای به ابزار موثرتر برای بازاریابان تبدیل می‌شود در ترکیب با تبلیغات دیجیتال برای درگیر کردن مصرف کنندگان در زمان مناسب , با استفاده از پیام مناسب برای رانندگی در ترافیک فروشگاه . این نوع فعالیت‌ها معمولا ً سه برابر میزان ترافیک پای خود را تولید می‌کنند و ۲۷ درصد افزایش در فروش را به طور متوسط تولید می‌کنند . چه چیزی باعث می‌شود که شمشیربازی به قدری قدرتمند باشد که بازاریابان این توانایی را دارند که مصرف کنندگان را براساس منافع خود هدف قرار دهند و با ارائه پیشنهاداتی که آن‌ها را به سمت مسیر خرید سوق خواهند داد , آن‌ها را استخدام کنند 

سئو ارزان چه فرآیندی دارد

سئو چیست ؟ این فرآیند وارد کردن ترافیک به صورت ارگانیک از موتورهای جستجوی اصلی مانند یاهو ، گوگل و بینگ است . سئو برای هر وب سایتی که باید بالاتر از رقبا باشد ، مهم است . اگر می‌خواهید به بازار هدف خود برسید ، سئو ضروری است ، و اگر آن را درست انجام دهید ، به معنی ترافیک بیشتر و مشتریان بیشتر است که به معنی پول بیشتر برای کسب‌وکار است ! ما خدمات بازاریابی آنلاین مقرون‌به‌صرفه را پیشنهاد می‌کنیم که بر سر کیفیت مصالحه می‌کند . بنابراین حتی یک بودجه محدود مانعی برای بازاریابی موتورهای جستجوی کارآمد برای وب سایت شما نیست . برای راه‌اندازی کسب‌وکار کوچک و کسب‌وکار کوچک ، نگه داشتن هزینه ضروری است . هیچ کسب و کارتان نمی‌تواند سئو را داشته باشد ، اما این مهم است که اطمینان حاصل کنید که بازاریابی دیجیتال آنلاین دارید و می‌توانید با ارائه خدمات بازاریابی با کیفیت بالا اما مقرون‌به‌صرفه ، به آن کمک کنید

تبلیغات دیجیتال در اولویت قرار دهیم

تبلیغات لیست محصول باید تمام عناصری را داشته باشد که کاربران می‌خواهند ببینند زمانی که جستجو را انجام می‌دهند . شما باید به مشتریان بالقوه بخواهید که بروند و تحقیق بیشتری در مورد ریسک از دست دادن بهره انجام دهند ، بنابراین به هر سوالی که ممکن است در پیش داشته باشند پاسخ دهید . هر اطلاعاتی که می‌تواند برای فرآیند خرید مفید باشد شامل آن است ! تقویت این آگهی‌ها تضمین می‌کند که آن‌ها در کنار مونیکا کابانیس ، استادیار تبلیغات کلیکی در مدیا فواره دبی می‌ایستند : " زمان لازم برای ساخت یک غذای محصول را در نظر بگیرید که توضیح دقیقی از محصولات شما بدهد تا آن‌ها بتوانند به خوبی در گوگل ، بینگ و در حال حاضر فیس بوک ارایه شوند . در نهایت ، تبلیغات دیجیتالی می‌تواند کلید موفقیت هر شرکتی باشد که به طور موثر برای مخاطب مناسب به بازار نگاه می‌کند . اگر می‌خواهید تاکتیک‌های خود را افزایش دهید و دامنه فعالیت‌های فعلی خود را گسترش دهید، سعی کنید این روش‌ها را در استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود ادغام کنید . در حالی که بکارگیری این نکات باید به بهبود بازدهی کلی تان در حال حاضر و نزدیک کمک کند ، به یاد داشته باشید که به طور پیوسته مشتاق یادگیری در مورد تغییرات و نوسانات در تبلیغات دیجیتال ، صرف‌نظر از پلت فرم یا کانالی که هستید ، باشید . آگاه بودن در مورد آن و حفظ بالا روندها و به روز رسانی، خودتان را از رقیب تان جدا می‌کند

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل