راز تبلیغات گوگل

راز تبلیغات گوگل و کسب درآمد از تبلیغات گوگل

تبلیغات در صفحه اول گوگل

راز تبلیغات گوگل و کسب درآمد از تبلیغات گوگل چندان پیچیده نیست و برای اینکه حضوری موفق در صفحه اول گوگل داشته باشیم باید استراتژی و هدف این تبلیغات را بدانیم.گوگل قویترین موتور جستجوی جهان است که روزانه میلیونها کاربر به آن مراجعه میکنند.تمامی وب سایت و وبلاگ ها تلاش میکنند تا خود را به صفحه اول گوگل رسانده و محصولات و خدمات خود را معرفی کرده و جذب مخاطب یا مشتری نمایند.آمار نشان میدهد که بیشترین حجم مراجعه کاربران فقط به صفحه اول گوگل است و بیشتر کاربران به صفحات دوم و سوم مراجعه نمیکنند و بیشتر سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند مورد اعتماد قرار میگیرند.اما راز تبلیغات گوگل چیست و چگونه میتوانیم برای کسب و کار خود در صفحه اول گوگل تبلیغات کنیم.با جام ارژنگ مجری تبلیغات همراه باشید.

راز تبلیغات گوگل آرتیکل اول

با 11 نکته کلیدی در تبلیغات گوگل آشنا شویم

مخاطبین خود را بشناسید : اولین قدم برای ایجاد یک آگهی گوگل عالی شناخت مخاطبین هدف است . نیازها و خواسته‌های آن‌ها چیست ؟زمانی که این را می‌دانید , می‌توانید تبلیغاتی ایجاد کنید که به آن‌ها التماس کند و با نیازهای آن‌ها صحبت کند .
بودجه‌بندی : تعیین بودجه برای کمپین تبلیغاتی قبل از ایجاد تبلیغ مهم است . به این ترتیب می‌توانید مطمئن شوید که پول بیشتری از آنچه استطاعت آن را دارید صرف نمی‌کنید .
تبلیغات خود را هدف قرار دهید : شما می‌توانید تبلیغات خود را هدف قرار دهید تا آن‌ها تنها توسط افرادی دیده شوند که احتمالا ً به آن‌ها علاقمند هستند . این کار را می‌توان با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص , مکان‌ها و جمعیت شناختی انجام داد.
کلمات کلیدی : کلمات کلیدی در هر نوع بازاریابی مهم هستند و می‌توانند به ویژه در تبلیغات گوگل مفید باشند . کلمات کلیدی را انتخاب کنید که به کسب‌وکار یا وب سایت شما مربوط هستند , و احتمالا ً مشتریان احتمالی هنگام جستجو برای کسب و کارها یا وب سایت‌هایی مانند شما استفاده می‌کنند .
آن را کوتاه و شیرین نگه دارید : هیچ‌کس نمی‌خواهد یک آگهی طولانی و کشیده را بخواند . تبلیغ خود را کوتاه نگه دارید و به نقطه مورد نظر برسید . در مورد آنچه ارائه می‌دهید و مزایای آن مشخص باشید . نسخه موثر آگهی را بنویسید : نسخه , یا متن آگهی شما مهم است . باید روشن و مختصر باشد و خواننده را متقاعد کند که روی تبلیغ شما کلیک کند .
یک تیتر قوی بنویسید : تیتر شما مهم‌ترین بخش تبلیغ شماست . این چیزی است که توجه را جلب می‌کند و باعث می‌شود مردم بخواهند روی تبلیغ شما کلیک کنند . پس دقت کنید که تیتر خود را بهینه کنید و آن را به نقطه روشن , روشن و روشن کنید .
استفاده از تصاویر یا ویدئوها : تصاویر و ویدئوها راه خوبی برای جلب توجه و رساندن پیام به آن هستند . افراد احتمال بیشتری برای به یاد آوردن تبلیغاتی دارند که عنصر بصری برای آن دارد . بنابراین اگر می‌توانید از تصاویر یا ویدئوها در تبلیغ خود استفاده کنید .
از زبان متقاعد کننده استفاده کنید : از زبانی استفاده کنید که مخاطبین هدف شما را متقاعد کند که روی تبلیغ شما کلیک کنند . از کلماتی مانند " کشف " , " کشف " یا " آشکار کردن " برای ایجاد حس کنجکاوی استفاده کنید .
یک چیز منحصر به فرد ارائه دهید : چه چیزی محصول یا سرویس شما را متفاوت از رقابت می‌سازد ? چرا کسی باید تو رو به جای کس دیگه ای انتخاب کنه? دقت کنید که تبلیغ شما نشان دهد چه چیزی شما را منحصر به فرد می‌کند .
از فراخوانی به کنش استفاده کنید : یک فراخوانی به کنش ( cta ) عبارتی است که مخاطبین هدف خود را تشویق می‌کند تا اقدام خاصی انجام دهند . یک شرکت cta را در تبلیغ خود قرار دهید تا افراد را تشویق کنید که روی وب سایت یا صفحه فرود کلیک کنند . ممکن است چیزی شبیه " خرید کن ! یا " امروز امضا کنید ! یا بیشتر یاد بگیرید . " یک شرکت cta راه خوبی برای رساندن افراد به قدم بعدی با محصول یا سرویس شماست .
تست : همیشه تبلیغات خود را قبل از راه‌اندازی آزمایش کنید . نسخه‌های مختلف تبلیغ خود را امتحان کنید و ببینید کدام یک از آن‌ها بهترین کار را انجام می‌دهد . پس , شما می‌توانید تبلیغ خود را بااعتماد به نفس راه‌اندازی کنید و بدانید که بهترین کار می‌تواند باشد .
با دنبال کردن این نکات ساده می‌توانید یک آگهی گوگل عالی ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند به اهداف بازاریابی خود برسید .

تبلیغات کلیکی گوگل

اهداف خود را از تبلیغات گوگل بشناسید

وقتی به تبلیغات کلیکی گوگل می‌رسید , هیچ فرد سایز مناسب وجود ندارد - همه پاسخ می‌دهند که چقدر باید هزینه کنید . با این حال , چند نکته کلی وجود دارد که شما می‌توانید برای اطمینان از این که بیش‌ترین هزینه تبلیغاتی خود را صرف می‌کنید , دنبال کنید .
اول , مطمئن شوید که هدف روشنی برای تبلیغات گوگل خود دارید . می‌خواهید به چه چیزی برسید ؟ بازدید کنندگان وب سایت بیشتر؟افزایش فروش؟ زمانی که هدف خود را می‌دانید , بهتر می‌توانید تعیین کنید که چقدر برای کمپین خود هزینه کنید .
دوم , به نمره کیفیت خود دقت کنید . این یک اندازه‌گیری از این است که تبلیغات شما چقدر برای کاربران مرتبط و مفید هستند . هر چه امتیاز کیفیت بالاتر باشد , کم‌تر باید هر کلیک کنید تا تبلیغ خود را در مقابل کاربران بگیرید .
سوم , از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید. اینها کلمات یا عباراتی هستند که نمی‌خواهید تبلیغ تان برای آن ارائه شود . برای مثال , اگر لباس زنانه را می‌فروشید , ممکن است بخواهید از کلمات کلیدی منفی مانند " مردان " یا " پسران " استفاده کنید . " این کار به شما کمک می‌کند از هدر دادن پول بر روی کلیک افرادی که به محصول شما علاقه‌ای ندارند اجتناب کنید .
در نهایت نتایج خود را پی‌گیری کنید . نرخ کلیک و نرخ تبدیل ( درصد افرادی که پس از کلیک روی تبلیغ خود اقدام مطلوب را انجام می‌دهند ) را زیر نظر داشته باشید . اگر CTR پایین است یا نرخ تبدیل شما پایین است , به این معنی است که شما بازده خوبی برای سرمایه‌گذاری خود ندارید و ممکن است لازم باشد که کمپین خود را تنظیم کنید .

راز تبلیغات گوگل آرتیکل دوم

از تبلیغات گوگل چه انتظاری داریم

راز مهم تبلیغات گوگل این است که از خود بپرسید چه نتایجی می‌خواهید بگیرید ؟ بدون شک , این اولین سوالی است که باید از خود بپرسید و مهم است که یک تحلیل خوب انجام دهید و بدانید که می‌خواهید به چه چیزی برسید .
خبر خوب این است که به دلیل تنوع تبلیغات گوگل , شما قادر خواهید بود برای هر لحظه قیف استراتژی‌هایی پیدا کنید .
برای مثال , اگر به دنبال تقویت استراتژی محتوای خود هستید , می‌توانید از تبلیغات گوگل با وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط با جستجو برای اطلاعات استفاده کنید . از سوی دیگر اگر می‌خواهید تغییر شکل را افزایش دهید , کلمات کلیدی حول لحظه خرید می‌چرخند .
زمانی که شما در مورد نتایجی که می‌خواهید به دست آورید مشخص هستید , زمان آن است که تصمیم بگیرید کجا می‌خواهید تبلیغات برای رسیدن به مخاطبین هدف نمایش داده شوند .
بدون شک انتخاب کلمات کلیدی خوب رابطه مستقیمی با دید و موفقیت آینده مبارزات شما دارد . در واقع , تبلیغات گوگل برنامه‌ریز کلیدی آن را برای شما در دسترس قرار می‌دهد .
با این ابزار , شما قادر خواهید بود : مناسب‌ترین کلمات مرتبط با محصولات یا خدمات خود را پیدا کنید , اطلاعات مفیدی در مورد فراوانی که کلمات خاصی جستجو می‌شوند و اینکه چگونه جستجو در طول زمان تغییر می‌کنند و اگر بودجه کافی نباشد , بدست آورید .
پی‌گیری این اقدامات به شما این امکان را می‌دهد که نتایج حاصل از تبلیغات گوگل خود را ببینید . این کار می‌تواند با کمی کردن آنچه که کسب و کارتان دریافت می‌کند , به اعتبار دادن پولی که در تبلیغات خرج می‌شود کمک کند.
علاوه بر این , این داده‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا مشخص کنید که کدام تبلیغات , کلمات کلیدی , مخاطبان و غیره بیش‌ترین تاثیر را در نتایج رانندگی دارند . سپس می‌توانید بر این اساس تنظیمات ایجاد کنید , مانند تغییر بودجه از یک کمپین با عملکرد پایین به یک برنامه با عملکرد بالا .
علاوه بر این , ردیابی تبدیل به یادگیری ماشین گوگل اطلاع می‌دهد . وقتی با استراتژی‌های پیشنهادی مانند حداکثر کردن تبدیلات همراه شوید , گوگل مبارزات شما را در اطراف این اقدامات ارزشمند بهینه‌سازی خواهد کرد و به هدایت نتایج معنادار برای کسب‌وکار کوچک شما کمک خواهد کرد.

از سایر بخش های سایت بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ