عناصر سئو

عناصر و ابزار سئو حرفه ای در گوگل

عناصر و ابزار سئو حرفه ای در گوگل.عناصر سئو و فاکتورهای گوگل را بشناسیم.بیش از ۲۰۰ عامل مختلف بر نحوه رتبه‌بندی سایت شما در موتور جستجو تاثیر می‌گذارند . در حالی که بهبود تمام این عناصر سئو می‌تواند مفید باشد , برخی از عوامل رتبه‌بندی نسبت به سایرین موثرتر یا بنیادی هستند . در این پست , ما درباره مهم‌ترین عناصر سئو بحث خواهیم کرد .اینها عناصری هستند که شما باید بر روی آن‌ها تمرکز کنید اگر تازه شروع کرده‌اید و می‌خواهید بیش‌ترین تاثیر ممکن را بر سئو داشته باشید . می‌خواهید به سرعت عناصر سئو را در سایت خود بررسی کنید ؟ ابزار جستجوی آزاد سئو یک گزارش آسان برای خواندن به شما می‌دهد

عناصر سئو

عناصر سئو(6 کلید استراتژی سئو)

بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) فرآیند بهبود دید یک وب سایت یا رتبه‌بندی فروشگاه آنلاین در نتایج ارگانیک موتور جستجو است . چارلز Mechri از rankingCoach مهم‌ترین عناصر سئو را توضیح می‌دهد تا به شما کمک کند از گوگل و دیگر موتورهای جستجو ترافیک بیشتری بگیرید .سئو به دو بخش سئو و سوسیونو تقسیم می‌شود . سئو در صفحه به تمام تکنیک‌هایی اشاره می‌کند که می‌توانند در وب سایت شما اجرا شوند تا رتبه‌بندی شما در SERP ( صفحات نتایج موتور جستجو ) بهبود یابد , در حالی که سئو خارج از وب سایت شما به هر کاری که می‌تواند انجام شود اشاره می‌کند . برای کمک به تکمیل بهترین سئو برای وب سایت تان , در اینجا ۶ کلید استراتژی سئو خوب آورده شده‌است .

محتوا یکی از مهمترین عناصر سئو است

محتوای یک وب سایت مهم‌ترین عنصر استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو موثر است . وقتی محتوای وب سایت خود را جمع می‌کنید , باید در نظر بگیرید که کدام اطلاعات برای مشتری ضروری است . طول محتوای یک وب سایت برای هر دو موتور جستجو و همچنین تاثیر seo اهمیت دارد , بنابراین توصیه می‌کنیم متنی با حداقل ۳۰۰ کلمه اضافه کنیم , اما میانگین خوب برای یک صفحه در حدود ۵۰۰ کلمه است . به یاد داشته باشید که هر چه محتوای بیشتر باشد , بهتر است , اما سعی کنید محتوای خود را برای مشتریان خود جالب و مرتبط نگه دارید و از repetitiveness اجتناب کنید .

عناصر سئو

عناصر سئو(کلیدواژه)

کلمات کلیدی عبارت است از نوع کاربران در موتورهای جستجو مانند گوگل برای پیدا کردن یک وب سایت . داشتن کلمات کلیدی مرتبط یک ضرورت است تا در صفحات نتایج موتور جستجوی ارگانیک یافت شود . کلید واژه خوب اصطلاحی است که درخواست‌های زیادی در گوگل دارد و ارتباط نزدیکی با حوزه کاری شما دارد . برای پیدا کردن در SERPs , شما باید کلمات کلیدی خود را در عنوان وب سایت خود و نیز محتوای وب سایت خود ادغام کنید . بهتر است کلمات کلیدی را در ابتدای متن خود ادغام کنید , در حالی که اطمینان حاصل کنید که ادغام طبیعی به نظر می‌رسد و متناسب با محتوای شما است . اگر به سادگی کلمات کلیدی خود را فهرست کنید , یکی پس از دیگری بدون یکپارچگی مناسب , ریسک شناسایی شما با نظارت موتور جستجو و وب سایت تان را می‌توان جریمه کرد .

عناصر سئو(متا)

عنوان متا عنوانی است که در SERPs منتشر شده‌است . این می‌تواند حداکثر ۵۵ کاراکتر باشد که به طور کامل در SERPs نمایش داده شوند . یک عنوان متا موثر باید شامل ۳ کلید اصلی شما باشد و کسب‌وکار شما را به طور کامل تعریف کند تا کاربران را برای بازدید از وب سایت شما تشویق کند .توصیف متا متنی است که در SERPs تحت عنوان متا شما نمایش داده می‌شود . این توصیف باید حاوی حداکثر ۱۵۰ کاراکتر باشد و همچنین باید حاوی ۳ کلید اصلی شما باشد. شرح باید کسب‌وکار شما را به وضوح مشخص کند تا کاربران را برای بازدید از سایت تان جذب کند .

عناصر سئو(بک لینک)

این یک واقعیت شناخته‌شده است که کلمه دهان می‌تواند بهترین شکل تبلیغات برای هر کسب‌وکار باشد . Backlinks دقیقا ً همین است , با این حال می‌تواند مهم‌ترین بخش seo محسوب شود چون به منابع خارجی نیاز دارد تا مطالب مربوط به کسب‌وکار شما را منتشر کنند . ساده‌ترین راه برای تشویق backlinks برای وب سایت شما ایجاد محتوای خوب و همچنین انتشار اخبار جالب است , که به نوبه خود دیگران را تشویق می‌کند تا درباره کسب‌وکار خود صحبت کنند . یکی دیگر از روش‌های موثر ایمن‌سازی backlinks , تماس مستقیم با وبلاگ نویسان / وب سایت‌های مرتبط است که بر حوزه کسب‌وکار شما تمرکز دارند زیرا اطلاعات اضافی از دیدگاه مشتری دریافت خواهند کرد .

عناصر سئو(شبکه های اجتماعی)

رسانه‌های اجتماعی یکی از بهترین کانال‌ها برای کسب و کارها برای تعامل با مشتریان خود و ارائه به روز رسانی اخبار از کسب‌وکار شما هستند. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند در رسیدن به اهداف خاص و همچنین ارتقا محصولات و خدمات با ارسال مطالب جالب مانند تصاویر و فیلم‌ها بسیار مفید باشند .

ظاهر شدن در جستجوی گوگل

اگر گوگل نتواند سایت شما را شاخص کند , شما در نتایج جستجو ظاهر نخواهید شد , بنابراین باید crawlability و indexability را درست بگیرید . گوگل به طور مداوم با استفاده از ربات‌ها برای کشف صفحات , در حال خزیدن است . بنابراین , crawlability به توانایی گوگل برای پیدا کردن محتوای شما اشاره می‌کند.crawlers گوگل محتوی را از طریق پیوندها کشف می‌کنند. crawlers گوگل پس از محتویات سینه‌خیز , داده‌ها را به گوگل ارسال می‌کنند تا بتواند صفحه را تحلیل کرده و آن را به شاخص خود اضافه کند . تنها صفحات نمایه شده می‌توانند نتایج جستجو را نشان دهند .برخی از بهترین راه‌ها برای بهبود crawlability و indexability سایت شما عبارتند از :آپلود یک sitemap : یک sitemap دایرکتوری سایت شما با لینک به مهم‌ترین صفحات شماست . حفظ xml و sitemaps html به گوگل در پیدا کردن محتوای شما کمک می‌کند .اضافه کردن لینک‌های داخلی : اضافه کردن لینک بین صفحات شما راه دیگری برای کمک به گوگل برای کشف محتوای شما است .فایل robots.txt خود را بررسی کنید : در یک فایل txt می‌توانید به crawlers بگویید که می‌خواهید کدام صفحات سینه‌خیز بروند . دقت کنید که فایل اطلاعات درست را به crawlers می‌دهد .

پست گذاری از عناصر مهم سئو است

الگوریتم‌ها عاشق مسابقه محبوبیت هستند . محتوای جالب و مرتبط , به احتمال زیاد در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و در وب سایت‌ها و پست‌های وبلاگ دیگر مرتبط است . موتورهای جستجو می‌دانند که محتوای شما محبوب است و با ارائه وب سایت تان در نتایج جستجوی بیشتر به شما پاداش می‌دهد . هر وب سایت باید به راحتی دکمه‌های " اشتراک گذاری " اجتماعی را مشاهده کند که به اشتراک گذاری سریع در تمام رسانه‌های اجتماعی تشویق می‌کنند . به همین ترتیب , شناسایی وب سایت تان به عنوان یک منبع و ارتباط با شما برای اعتبار و محبوبیت بیشتر باید برای سایر افراد یا کسب و کارها آسان باشد .بهینه‌سازی سئو یک سرویس تخصصی است که در نهایت به بینندگان شما چیزی را می‌دهد که آن‌ها به سرعت و به آسانی دنبال آن هستند . یک استراتژی حرفه‌ای سئو زمان و صبر می‌برد اما در نهایت نتایج را به دست می‌دهد , وب سایت‌ها را به صفحه اول در نتایج جستجو سوق می‌دهد و کسب‌وکار را به ارتفاعات جدید سوق می‌دهد .

اولین مرحله سئو حرفه ای بروزرسانی مطالب قدیمی است

اولین مرحله سئو حرفه ای:به روز رسانی محتوای قدیمی خود برای بالا بردن رتبه هر وب سایت به جریان ثابتی از محتوای جدید نیاز دارد , اما آیا برای احیای محتوای همیشه‌سبز وقت داشته‌اید ? صرف زمان برای دوباره‌کاری کردن مقالات قدیمی می‌تواند به شما کمک کند نرخ کلیک را بهبود بخشید و رتبه‌بندی کلی خود را افزایش دهید . برخی از بهبودهای معمول شامل ایجاد عناوین جدید , اصلاح اشتباه‌ات دستور زبان و هجی کردن و به روز رسانی تاریخ‌های انتشار است. این تغییرات به موتورهای جستجو اطلاع می‌دهند که محتوای شما تازه است و به افزایش دید سایت شما کمک می‌کند .

تعینن استراتژی هدف در سئو حرفه ای

دومین مرحله از سئو حرفه ای:یک استراتژی هدف جستجو ایجاد کنید. برای ایجاد محتوای مرتبط , مهم است که بدانید مخاطبین شما به دنبال چه چیزی هستند . ایجاد یک استراتژی هدف جستجو با تحلیل رتبه‌بندی جستجو برای یک کلید واژه هدف آغاز می‌شود. مقالاتی را که در ابتدا در جستجو ظاهر می‌شوند مرور کنید و توجه کنید که کدام نوع محتوا را دارند . ببینید که آیا اکثر نتایج , پست‌های بلاگ , صفحات محصول , راهنما , یا انواع دیگر محتوای محبوب هستند یا خیر . در نهایت , شما می‌خواهید که محتوای شما یک ساختار آشنا داشته باشد اما به اندازه کافی منحصر به فرد باشید تا توجه را جلب کنید .

محتوای تازه پست کنید

به طور منظم محتوای تازه را پست کنید. ایجاد محتوای کیفیت هنوز بهترین راه برای توسعه وب سایت به عنوان یک مرجع واقعی است . اما علاوه بر محتوای اطلاعاتی , شما باید یک جریان دائمی از پست‌های جدید ایجاد کنید که می‌تواند با موتورهای جستجو نمایه شود . به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد آخرین اخبار صنعت در جایگاه خود یک راه عالی برای ایجاد پست‌های جدید است . دیگری این است که موضوعات اصلی خود را به موضوعات کوچک‌تر تقسیم کنید تا بتوانید مقالات جدید مرتبط با این کلمات کلیدی را پست کنید . ارسال مکرر و مداوم باید بخش مهمی از استراتژی سئو باشد .

مطالب را برای خوانندگان بنویسید

مطالب را برای خوانندگان بنویسید .بزرگترین عیب برای سئو آن است که فراموش کنید که شما برای جلب توجه مخاطبین انسانی پست ایجاد می‌کنید . موتورهای جستجو یک مسیر مهم برای رسیدن به مردم هستند , زیرا اگر رتبه نداشته باشید نمی‌توانید ببینید . با این حال , شما همیشه باید تلاش کنید که محتوای خود را ساده نگه دارید و از استفاده از کلمات کلیدی , لینک , یا عناصر دیگری که ممکن است حواس‌پرت کننده باشند , اجتناب کنید . پست‌های لذت بخش و آسان خواندن چیزی هستند که باعث می‌شوند مردم باز گردند .

تاثیر عنوان در سئو حرفه ای

برای سئو حرفه ای باید عنوانی را انتخاب کنید که توجه را جلب کنند . وقتی نوبت به پست و سئو می‌رسد , اولین تاثیر شاید مهم‌ترین عامل موفقیت شما باشد . اگر کسی را برای کلیک روی posts نگیرید , خوب رتبه‌بندی نمی‌کنید . برای ایجاد کلیک بیشتر , شما باید عناوینی ایجاد کنید که واضح , جالب و حاوی کلمات کلیدی غنی هستند . یک تی‌تر اولین چیزی است که هر کسی وقتی نتایج جستجو را مرور می‌کند می‌بیند , بنابراین شما می‌خواهید توجه آن‌ها را فورا ً ثبت کنید .

توجه به طول مطالب در سئو

طول مطالب هر صفحه از وب تاثیر عمیقی در سئو دارد.پست ها را به اندازه کافی بلند کنید تا حساب کنید . چقدر وقت دارید ? پاسخ ساده این است که یک پست باید به اندازه کافی طولانی باشد تا ارزش به آن موضوع خاص اضافه شود. حداقل طول پست خوب برای هدف ۶۰۰ کلمه است که به شما فضای کافی برای ایجاد نقاط کلیدی می‌دهد . موتورهای جستجو تمایل دارند پست‌های طولانی‌تر را که حداقل ۲,۰۰۰ کلمه هستند , مورد توجه قرار دهند , و همچنین باید از این پست‌های " معتبر " طولانی‌تر برای اضافه کردن اهرم اضافی به پتانسیل رتبه‌بندی خود استفاده کنید .

پرکردن کلمات کلیدی به سئو ضربه میزند

از پر کردن کلمات کلیدی اجتناب کنید. مهم است که از کلمات کلیدی زیادی در پست‌های خود استفاده نکنید . امروزه الگوریتم‌های موتور جستجو بسیار پیچیده هستند و می‌توانند به طور خودکار ارتباط پست شما را برای یک کلیدواژه خاص براساس تعدادی از عوامل تعیین کنند. کلمات کلیدی فقط یکی از معیارها را نشان می‌دهند , و آن‌ها بسیار مهم هستند , اما شما نمی‌خواهید فقط به خاطر آن‌ها کیفیت را قربانی کنید . همیشه سعی کنید کلمات کلیدی خود را با زیرکی در پست خود قرار دهید و مطمئن شوید که نوشتن به آرامی با حواس‌پرتی محدود جریان می‌یابد .

ایده اولیه برای سئو لازم است

برای سئو حرفه ای نیاز است که یک ایده اولیه برای شروع داشته باشید . زمانی که یک کلیدواژه اولیه را براساس تحقیق خود شناسایی کردید , آماده ایجاد یک پست هستید . مهم است که به یاد داشته باشید که کلید واژه یک موضوع پست نیست ; باید هدف شما ایجاد ایده اصلی باشد که کلید واژه را به عنوان بخش برجسته آن دارد . همیشه سعی کنید از دیدگاه شخصی خود در نوشتن محتوای خود استفاده کنید و صدای منحصر به فرد خود را به هر مقاله بیاورید .

محتوای ساختمان وب سایت

بر روی اداره محتوای ساختمان کار کنید. در حالی که برخی ابزارها و تکنیک‌های سئو در طول زمان تغییر کرده‌اند , ایده محتوای معتبر بسیار مرتبط با موفقیت وب سایت بلند مدت باقی مانده‌است . محتوای معتبر , ارزش را در قالب منابع معتبر , داده‌های حمایتی و takeaways شفاف فراهم می‌کند. شما همیشه باید تلاش کنید تا اقتدار خود را بسازید و به روش‌های جدید برای گسترش نفوذ خود فکر کنید .

حذف محتوای کپی شده باعث تقویت سئو میشود

حذف هر محتوای تکراری . داشتن محتوای تکراری می‌تواند بر رتبه‌بندی موتور جستجو تاثیر داشته باشد , حتی اگر جریمه مستقیم نباشد . زمانی که یک محتوای مشابه در دو نشانی اینترنتی مختلف دارید , انتخاب اینکه کدام یک را برای یک جستجوی داده‌شده نمایش دهید , می‌تواند برای موتورهای جستجو دشوار باشد . همچنین می‌تواند تمرکز محتوای شما را رقیق کرده و ترافیک را بین چندین مکان تقسیم کند. به طور کلی , بهتر است مساله را حل کنید و تمرکز بیشتری به جریان محتوای خود بیاورید .

نقش کلیمات کلیدی در سئو حرفه ای

برای شروع یک سئو حرفه ای با کلمات کلیدی بذر شروع کنید. همه تحقیقات کلیدی باید با کلمات کلیدی دانه شما شروع شوند چون آن‌ها واقعا ً جایگاه شما را تعریف می‌کنند و به شما کمک می‌کنند رقبای خود را ارزیابی کنید . شما می‌توانید کلمات کلیدی دانه خود را مستقیما ً از محصول یا سرویس فروش خود بردارید یا در مورد یک وب سایت بازاریابی وابسته , کلمات کلیدی بالقوه brainstorm از کانال‌های وابسته یا تحقیق در جایگاه خود بردارید . مهم است که کلمات کلیدی مرتبط با بذر را انتخاب کنید که بتوانید مقدار بلند مدت در اطراف آن بسازید .

تحقیق برای کلیدواژه رقابتی

به دنبال کلمات کلیدی بگردید که رقبا از آن‌ها استفاده می‌کنند . شما می‌توانید با انجام تحقیقات کلید واژه رقابتی و همچنین بهبود استراتژی کلید واژگان خود , موقعیت یابی وب سایت را زیاد یاد بگیرید . یکی از مهم‌ترین یادآوری ها با تحقیقات کلید واژه رقابتی , یادگیری کاری است که رقبای شما انجام می‌دهند اما از کپی کردن کلمات کلیدی اصلی خود اجتناب می‌کنند . شما هنوز می‌خواهید یک موقعیت منحصر به فرد برای وب سایت خود ایجاد کنید که ارزش منحصر به فرد شما را در بازار برجسته می‌کند .

کلمات کلیدی کلیک خور

از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید . کلمات کلیدی منفی کلماتی هستند که شما برای حذف هر کمپین تبلیغاتی PPC انتخاب کرده‌اید . با انتخاب کلماتی که نمی‌خواهید هدف قرار دهید , بهتر می‌توانید تبلیغات خود را به مخاطبین که می‌خواهید به آن‌ها برسید هدایت کنید . زمانی که تبلیغات خود را تعریف می‌کنید , هدف اصلی را در نظر بگیرید و ببینید که چگونه می‌توانید هر کلیدواژه ای که ممکن است از این هدف اصلی رقیق شود را حذف کنید .

تحلیل کلمات کلیدی

کلمات کلیدی را که هدف قرار می‌دهید تحلیل کنید . با اینکه این ممکن است واضح به نظر برسد , اما همیشه ایده خوبی است که یک تحلیل کامل از کلمات کلیدی انتخابی خود انجام دهید . کلید واژه تحقیق در ترکیب ابزارها و روش‌های مختلف بسیار موثر است . با نگاه کردن به تعدادی از منابع مختلف می‌توانید یک فهرست کلیدی ایجاد کنید که به طور مستقیم و کامل به جایگاه هدف شما مربوط است . هدف اصلی شما همیشه پیدا کردن کلمات کلیدی است که دارای حجم جستجوی بالا اما رقابت کم هستند .

ایجاد فهرست کامل کلمات کلیدی

اصطلاحات جستجوی مرتبط با تحقیق . اگر در ایجاد یک فهرست کامل از کلمات کلیدی هدف مشکل دارید , ممکن است بخواهید اصطلاحات جستجوی مرتبط را در نظر بگیرید . این یک روش بسیار ساده است ; تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک جستجوی گوگل انجام دهید و به پایین صفحه بروید . آنجا , شما یک " جستجو مربوط به بخش " خواهید دید که به شما برخی کلمات کلیدی اضافی می‌دهد . این به ویژه در طول تحقیقات اولیه زمانی مفید است که شما در حال بررسی یک موضوع هستید و می‌خواهید به سرعت یک لیست تهیه کنید.

فصلی بودن کلمات کلیدی

فصلی بودن کلمات کلیدی را در نظر بگیرید . کلمات کلیدی خاص مانند " آتش‌بازی در مورد تقاضای جستجو در فصل‌های خاص تعطیلات , افزایش خواهند یافت . سایر اصطلاحات جستجو که شاهد افزایش تقاضای جستجو در زمان مشخصی از سال هستند , جوایز و سایر رویداده‌ای سالانه مانند کنفرانس‌ها هستند . شما می‌توانید از تقاضای فصلی او از طریق ایجاد پست استفاده کنید که از کلمات کلیدی بلند دم که به این دوره‌ها مربوط هستند استفاده کنید.

به سوالات مخاطبین خود توجه کنید

به سوالات و نیازهای مخاطبین خود رسیدگی کنید . برای اینکه محتوای شما با یک مخاطب طنین‌انداز شود , باید به یک نیاز خاص که دارند رسیدگی کند . برای اینکه محتوای خود را مستقیما ً مرتبط کنید , اغلب بهتر است هر پست را برای پرداختن به یک سوال خاص که می‌توانید پاسخ مفیدی به آن بدهید , تعیین کنید . با پاسخ مستقیم به این پرسش‌ها , ارزش اضافه خواهید کرد در حالی که فرصت دارید محصولات یا خدمات خود را ارتقا دهید .

تاثیر نشانی اینترنتی شفاف

از نشانی‌های اینترنتی شفاف و قابل خواندن استفاده کنید. داشتن نشانی اینترنتی به وضوح نوشته شده باید امروز یک رویه استاندارد باشد , با این حال بسیاری از صفحات وب هنوز نشانی‌های اینترنتی نامشخص یا ایجاد شده توسط سیستم دارند . نشانی اینترنتی هر مقاله قطعا ً یک عامل در سئو است , زیرا موتورهای جستجو می‌دانند که افراد دوست دارند قبل از کلیک روی لینک نشانی اینترنتی را بخوانند . نام نشانی اینترنتی خود را به طور مستقیم و واضح در ارتباط با موضوع پست خود نگه دارید تا شانس رتبه‌بندی خوب و گرفتن کلیک بیشتر را افزایش دهید .

از کلمات کلیدی در تصویر استفاده کنید

از کلمات کلیدی در نام تصویر خود استفاده کنید . این پیشنهاد آسان است که اغلب نادیده گرفته می‌شود . همه ما می‌دانیم که از جمله تصاویر در صفحات وب , خواندن آن‌ها را پویا و آسان‌تر می‌کند . علاوه بر این , مخاطبان از این موضوع قدردانی می‌کنند و یک پست غنی از تصویر احتمالا ً بیشتر با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود . هنگام نامگذاری فایل‌های تصویر شما کلمات کلیدی اولیه را از تی‌تر و نشانی اینترنتی خود وارد کنید . شما همچنین می‌توانید متن alt ( متن جایگزین ) را برای تصویر با جزئیات و اطلاعات اضافی در مورد محتوای عکس تغییر دهید .

استفاده از کلیدواژه هدف

از کلیدواژه هدف خود در ۱۰۰ کلمه اول استفاده کنید . این تاکتیک سئو برای مدت زیادی در این مورد بوده‌است و هنوز هم یک تاکتیک عالی است . گوگل تمایل دارد از کلماتی که در ابتدا در یک مقاله ظاهر می‌شوند خوشش بیاید , و شما می‌خواهید مطمئن شوید که کلیدواژه اصلی شما در جلو و مرکز قرار دارد . همچنین گنجاندن کلیدواژه اولیه در پست شما به عنوان بخشی از روشن کردن نکات کلیدی برای مخاطب مفید است . به عنوان یک قانون کلی , شما می‌خواهید کلید واژه هدف در ۱۰۰ کلمه اول مقاله ظاهر شود .

بهینه سازی هدف جستجو

بهینه‌سازی هدف جستجو . حتی اگر شما یک استراتژی هدف جستجو را همانطور که در بالا اشاره کردیم توسعه داده‌اید , هنوز باید مطمئن شوید که فرمت های صفحه شما با جستجو در ذهن بهینه شده‌اند . استفاده از ساختار و فرمت صفحه که با نتایج جستجوی محبوب مطابقت دارد , مکان خوبی برای شروع است . آیا نتایج بالا شامل لیست صفحات محصول , یا چیز دیگری می‌شود ? بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تلاش کنید در جایی کار کنید که به آن تعلق ندارد .

اجتناب از روش های مشکوک سئو

یاد بگیرید که از مجازات‌های جستجو اجتناب کنید . استفاده از روش‌های سوال‌برانگیز سئو می‌تواند شما را با جریمه موتورهای جستجو و نتایج رتبه‌بندی ضعیف ترک کند. یک مثال از یک تمرین سئو که می‌تواند جریمه دریافت کند , پنهان کردن کلمات کلیدی است . کلمات کلیدی را می‌توان با تطبیق رنگ متن با پس‌زمینه پنهان کرد و تشخیص آن دشوار است , اما موتورهای جستجوی مدرن در تشخیص این نوع tricks بهتر می‌شوند . مثال‌های دیگر شامل پر کردن کلمات کلیدی و وادار کردن کلمات کلیدی به مکان‌هایی در پست است که در آن جا مناسب نیستند .

توضیحات متا را کامل بنویسید

توضیحات متا را کامل بنویسید . توصیف متا پاراگراف کوتاه متن است که معمولا ً تا ۱۵۰ کاراکتر طول دارد که پایین‌تر از عنوان یک پست در نتایج جستجو ظاهر می‌شود . این توصیفات برای اهداف رتبه‌بندی مستقیم مهم نیستند اما می‌توانند تاثیر چشمگیری بر تعامل با پست‌های شما داشته باشند . به منظور وادار کردن خوانندگان به کلیک روی مقالات خود , باید توصیف متا را جالب , منحصر به فرد و فراگیر کردن کلمات کلیدی یا نکات اصلی خود قرار دهید .

عوامل سئو روی صفحه

تفاوت بین فاکتورهای روی صفحه و خارج از صفحه را بشناسید . عوامل سئو روی صفحه شما شامل مجموعه فنی وب سایت شما شامل کد ( html , css و غیره ) , متن و تجربه بصری هستند . عوامل خارج از صفحه شامل پیوندها , تعامل رسانه‌های اجتماعی و تلاش‌های بازاریابی هستند. بسیاری از شرکت‌ها زمان زیادی را صرف پی‌گیری این فعالیت‌های خارج از صفحه می‌کنند , اما شما نمی‌خواهید از بهینه‌سازی سئو روی صفحه غفلت کنید . عوامل سئو روی صفحه واقعا ً عناصری هستند که شما بیش‌ترین کنترل را دارید .

صفحات را با برچسب ثبت کنید

صفحات را با برچسب‌های noindex ثبت کنید. در طول توسعه یک وب سایت , بعضی اوقات صفحات با برچسب noindex علامت‌گذاری می‌شوند که از نمایه شدن و برداشت آن‌ها توسط موتورهای جستجو جلوگیری می‌کند . با اینکه این کار در هنگام تست طراحی صفحه یا کد نوشتن مفید است , اما تمرین خوبی نیست که این صفحات را به عنوان noindex برچسب بزنید مگر اینکه از آن‌ها برای هدفی خاص استفاده کنید .

لینک به سایت های دیگر

ارتباط با وب سایت‌های دیگر . در میان متخصصان سئو در مورد ارزش اضافه کردن لینک‌های خارجی به صفحات شما اختلاف‌نظر وجود دارد . برخی می‌گویند که ارزش لینک‌های شما را کم می‌کند و باید منحصرا ً روی ارتباط داخلی تمرکز کنید . علاوه بر این , از لحاظ فنی تاثیر بر رتبه‌بندی صفحه به عنوان الگوریتم ‌های مورد نظر برای لینک‌های داخلی وجود دارد. گفته می‌شود که برخی مزایای واضح برای شامل برخی لینک‌های خارجی در وب سایت شما و استفاده هوشمندانه از آن‌ها برای افزایش ارزش پست‌های شما وجود دارد .

توسعه بک لینک

توسعه - با کیفیت بالا . براساس الگوریتم ‌های موتور جستجو امروزی , تمامی بک لینک ها یک‌سان ایجاد نمی‌شوند . برای مثال , سیستم گوگل به بک لینک ها که از یک دامنه میزبانی قابل‌اعتماد و معتبر هستند , لطف می‌کند . از آنجا که بک لینک ها یکی از مهم‌ترین عوامل کلی برای رتبه‌بندی صفحات است , ارزش استفاده از استراتژی بک لینک ها را دارد که شامل ایجاد ارتباط با وب سایت‌های پیشرو است. بهترین رویکرد همچنین شامل اصول ایجاد محتوای شگفت‌انگیز و رساندن افراد بیشتر به شما است.

ساخت لینک در وبلاگ مهمان

از وبلاگ نویسی مهمان برای ساخت لینک استفاده نکنید . وبلاگ نویسی مهمان به عنوان یک تاکتیک عالی برای ساخت لینک به وب سایت اصلی شما استفاده می‌شود . اما در سال‌های اخیر موتورهای جستجو بر روی بازاریابان که محتوای کیفیت پایین را در سایت‌های دیگر ایجاد می‌کنند تا پیوندهای جدیدی ایجاد کنند , cracked . در نتیجه , بهتر است از وبلاگ نویسی مهمان به عنوان یک تاکتیک برای انتشار محتوای با کیفیت بالا اضافی استفاده کنید که می‌تواند آگاهی از برند را ایجاد کند و ترافیک را به وب سایت شما منتقل کند در حالی که روش‌های دیگر برای ساخت لینک خود را دنبال می‌کنید .

تاکتیک های لینک بد

از تاکتیک‌های ساخت لینک بد اجتناب کنید. هر ارتباطی که شما با وب سایت خود ایجاد می‌کنید باید طبیعی و مرتبط با حوزه‌های کیفیت باشد . همیشه برای کسب‌وکار و مشتریان شما بهتر است بر روی محتوای عالی و پیوندهای با کیفیت بالا تمرکز کنید . مثال‌هایی از تاکتیک‌های ساخت لینک منفی شامل تبادل لینک بیش از حد , ایجاد پیوندها با متن لنگر بیش از حد بهینه , و اضافه کردن سایت به شاخه‌های وب با ارزش پایین است . شما می‌خواهید از این موارد کاملا ً اجتناب کنید , یا ممکن است به پتانسیل رتبه‌بندی سایت تان آسیب برسانید .

نکات مهم سئو حرفه ای

برای ایجاد یک سئو حرفه ای مقایسه درست را با ترافیک ارگانیک انجام دهید . ترافیک ارگانیک تنها تعداد کلی بازدید کنندگان است که از موتورهای جستجو به وب سایت شما می‌آیند . در حالی که هدف اصلی اغلب وب سایت‌ها افزایش ترافیک تا حد امکان است , استفاده از معیار مناسب همیشه بهتر است . برای مثال , اگر یک ماهیت فصلی برای ترافیک وب شما وجود دارد , مقایسه ترافیک ارگانیک شما برای هر زمان داده‌شده با نتایج همان ماه سال گذشته مهم است . مقایسه‌های معمول دیگر ارزیابی ترافیک براساس مکان یا صفحه بازدید است .
میزان بازتاب صفحات فرود را اندازه‌گیری کنید. نرخ بازتاب ارگانیک به شما می‌گوید که چند نفر پس از دیدن یک صفحه از سایت شما را ترک کرده‌اند . این رقم به عنوان درصدی از بازدیدکنندگان گزارش می‌شود و هرچه تعداد بازدیدکنندگان کم‌تر باشد , بهتر است . داشتن نرخ بالای بازتاب در یک صفحه به این معنی است که شما ممکن است لینک کافی یا محتوای مفید دیگر نداشته باشید تا افراد را با وب سایت خود درگیر کنید . برای صفحه فرود , می‌تواند به این معنی باشد که محتوای آن به کلیدواژه ‌هایی که جستجو شده‌اند مربوط نیست و ممکن است به روزرسانی های مهمی نیاز داشته باشند .
پی‌گیری تعامل کاربر با صفحات در هر جلسه . نگاه کردن به نرخ بازتاب قطعا ً می‌تواند به شما بگوید که آیا مشکل درگیری صفحه دارید , اما اگر می‌خواهید بیشتر بدانید که مخاطبین شما چقدر با آن تعامل دارند , باید به متریک دیگری نگاه کنید . صفحات در هر جلسه اندازه‌گیری ساده‌ای از تعداد صفحاتی است که هر بازدید کننده در طول یک بازدید با آن‌ها تعامل می‌کند . تعداد بالایی از صفحات در هر جلسه مطلوب است , و همچنین می‌توانید داده‌های خود را توسط گروه‌های مختلف افراد تقسیم کنید تا بیشتر درباره رفتارهای مخاطبین خود بدانید .
نرخ تبدیل یک معیار هدف بزرگ است . شما می‌توانید میزان تعامل مخاطبین خود را با تقریبا ً هر عنصری در وب سایت خود اندازه‌گیری کنید . نرخ تبدیل با تعداد اقدامات انجام‌شده ( برای یک عنصر خاص ) و غواصی با تعداد بازدیدهای منحصر به فرد اندازه‌گیری می‌شود. این معیار در پی‌گیری یک اقدام مطلوب که بخشی از استراتژی کلی وب سایت شما است , بهتر استفاده می‌شود. اقداماتی مانند خبرنامه signups , دانلود محتوا , یا نمایش‌های ویدیویی نمونه‌های مشترکی هستند .
رتبه‌بندی کلید واژه می‌تواند برآورد خوبی از قدرت باشد . اندازه‌گیری قدرت موتور جستجو آسان نیست و هیچ راه مستقیمی برای انجام آن وجود ندارد . با این حال , یک معیار که برآورد بسیار خوبی را ایجاد می‌کند رتبه‌بندی کلید واژه است . رتبه‌بندی کلمات کلیدی شرایط خاصی را اندازه‌گیری می‌کند که شما سعی دارید آن‌ها را رتبه‌بندی کنید و اطلاعات خوبی در مورد رقابتیشدن خود نشان دهید . می‌توانید ببینید که آیا رتبه‌بندی کلید واژگان شما در طول زمان بهبود می‌یابد یا خیر چون سایت شما قابل‌اعتمادتر می‌شود .
به زمان صرف‌شده در صفحه نگاه کنید. اندازه‌گیری اینکه بازدیدکنندگان شما چه مدت در یک صفحه خاص خرج می‌کنند , راهی عالی برای دانستن این است که آیا محتوای شما واقعا ً درگیر است یا خیر . معیارهای دیگر می‌توانند به شما بگویند که چه تعداد صفحه را بازدید می‌کنند و اگر از صفحه بازتاب کنند , اما زمان واقعی صرف‌شده در صفحه برای اندازه‌گیری اهداف خاص بسیار مفید است . هر یک از صفحات شما هدف و فرمت متفاوتی مانند صفحه فرود , پست عمیق یا مقاله خبری خواهند داشت . شما می‌توانید متوسط زمان صرف‌شده در هر صفحه را اندازه‌گیری کنید و ببینید آیا با انتظارات شما مطابقت دارد یا خیر .

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ