عناصر و ابزار سئو حرفه ای در گوگل.عناصر سئو و فاکتورهای گوگل را بشناسیم.بیش از ۲۰۰ عامل مختلف بر نحوه رتبهبندی سایت شما در موتور جستجو تاثیر میگذارند . در حالی که بهبود تمام این عناصر سئو میتواند مفید باشد , برخی از عوامل رتبهبندی نسبت به سایرین موثرتر یا بنیادی هستند . در این پست , ما درباره مهمترین عناصر سئو بحث خواهیم کرد .اینها عناصری هستند که شما باید بر روی آنها تمرکز کنید اگر تازه شروع کردهاید و میخواهید بیشترین تاثیر ممکن را بر سئو داشته باشید . میخواهید به سرعت عناصر سئو را در سایت خود بررسی کنید ؟ ابزار جستجوی آزاد سئو یک گزارش آسان برای خواندن به شما میدهد
بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) فرآیند بهبود دید یک وب سایت یا رتبهبندی فروشگاه آنلاین در نتایج ارگانیک موتور جستجو است . چارلز Mechri از rankingCoach مهمترین عناصر سئو را توضیح میدهد تا به شما کمک کند از گوگل و دیگر موتورهای جستجو ترافیک بیشتری بگیرید .سئو به دو بخش سئو و سوسیونو تقسیم میشود . سئو در صفحه به تمام تکنیکهایی اشاره میکند که میتوانند در وب سایت شما اجرا شوند تا رتبهبندی شما در SERP ( صفحات نتایج موتور جستجو ) بهبود یابد , در حالی که سئو خارج از وب سایت شما به هر کاری که میتواند انجام شود اشاره میکند . برای کمک به تکمیل بهترین سئو برای وب سایت تان , در اینجا ۶ کلید استراتژی سئو خوب آورده شدهاست .
محتوای یک وب سایت مهمترین عنصر استراتژی بهینهسازی موتور جستجو موثر است . وقتی محتوای وب سایت خود را جمع میکنید , باید در نظر بگیرید که کدام اطلاعات برای مشتری ضروری است . طول محتوای یک وب سایت برای هر دو موتور جستجو و همچنین تاثیر seo اهمیت دارد , بنابراین توصیه میکنیم متنی با حداقل ۳۰۰ کلمه اضافه کنیم , اما میانگین خوب برای یک صفحه در حدود ۵۰۰ کلمه است . به یاد داشته باشید که هر چه محتوای بیشتر باشد , بهتر است , اما سعی کنید محتوای خود را برای مشتریان خود جالب و مرتبط نگه دارید و از repetitiveness اجتناب کنید .
کلمات کلیدی عبارت است از نوع کاربران در موتورهای جستجو مانند گوگل برای پیدا کردن یک وب سایت . داشتن کلمات کلیدی مرتبط یک ضرورت است تا در صفحات نتایج موتور جستجوی ارگانیک یافت شود . کلید واژه خوب اصطلاحی است که درخواستهای زیادی در گوگل دارد و ارتباط نزدیکی با حوزه کاری شما دارد . برای پیدا کردن در SERPs , شما باید کلمات کلیدی خود را در عنوان وب سایت خود و نیز محتوای وب سایت خود ادغام کنید . بهتر است کلمات کلیدی را در ابتدای متن خود ادغام کنید , در حالی که اطمینان حاصل کنید که ادغام طبیعی به نظر میرسد و متناسب با محتوای شما است . اگر به سادگی کلمات کلیدی خود را فهرست کنید , یکی پس از دیگری بدون یکپارچگی مناسب , ریسک شناسایی شما با نظارت موتور جستجو و وب سایت تان را میتوان جریمه کرد .
عنوان متا عنوانی است که در SERPs منتشر شدهاست . این میتواند حداکثر ۵۵ کاراکتر باشد که به طور کامل در SERPs نمایش داده شوند . یک عنوان متا موثر باید شامل ۳ کلید اصلی شما باشد و کسبوکار شما را به طور کامل تعریف کند تا کاربران را برای بازدید از وب سایت شما تشویق کند .توصیف متا متنی است که در SERPs تحت عنوان متا شما نمایش داده میشود . این توصیف باید حاوی حداکثر ۱۵۰ کاراکتر باشد و همچنین باید حاوی ۳ کلید اصلی شما باشد. شرح باید کسبوکار شما را به وضوح مشخص کند تا کاربران را برای بازدید از سایت تان جذب کند .
این یک واقعیت شناختهشده است که کلمه دهان میتواند بهترین شکل تبلیغات برای هر کسبوکار باشد . Backlinks دقیقا ً همین است , با این حال میتواند مهمترین بخش seo محسوب شود چون به منابع خارجی نیاز دارد تا مطالب مربوط به کسبوکار شما را منتشر کنند . سادهترین راه برای تشویق backlinks برای وب سایت شما ایجاد محتوای خوب و همچنین انتشار اخبار جالب است , که به نوبه خود دیگران را تشویق میکند تا درباره کسبوکار خود صحبت کنند . یکی دیگر از روشهای موثر ایمنسازی backlinks , تماس مستقیم با وبلاگ نویسان / وب سایتهای مرتبط است که بر حوزه کسبوکار شما تمرکز دارند زیرا اطلاعات اضافی از دیدگاه مشتری دریافت خواهند کرد .
رسانههای اجتماعی یکی از بهترین کانالها برای کسب و کارها برای تعامل با مشتریان خود و ارائه به روز رسانی اخبار از کسبوکار شما هستند. رسانههای اجتماعی میتوانند در رسیدن به اهداف خاص و همچنین ارتقا محصولات و خدمات با ارسال مطالب جالب مانند تصاویر و فیلمها بسیار مفید باشند .
اگر گوگل نتواند سایت شما را شاخص کند , شما در نتایج جستجو ظاهر نخواهید شد , بنابراین باید crawlability و indexability را درست بگیرید . گوگل به طور مداوم با استفاده از رباتها برای کشف صفحات , در حال خزیدن است . بنابراین , crawlability به توانایی گوگل برای پیدا کردن محتوای شما اشاره میکند.crawlers گوگل محتوی را از طریق پیوندها کشف میکنند. crawlers گوگل پس از محتویات سینهخیز , دادهها را به گوگل ارسال میکنند تا بتواند صفحه را تحلیل کرده و آن را به شاخص خود اضافه کند . تنها صفحات نمایه شده میتوانند نتایج جستجو را نشان دهند .برخی از بهترین راهها برای بهبود crawlability و indexability سایت شما عبارتند از :آپلود یک sitemap : یک sitemap دایرکتوری سایت شما با لینک به مهمترین صفحات شماست . حفظ xml و sitemaps html به گوگل در پیدا کردن محتوای شما کمک میکند .اضافه کردن لینکهای داخلی : اضافه کردن لینک بین صفحات شما راه دیگری برای کمک به گوگل برای کشف محتوای شما است .فایل robots.txt خود را بررسی کنید : در یک فایل txt میتوانید به crawlers بگویید که میخواهید کدام صفحات سینهخیز بروند . دقت کنید که فایل اطلاعات درست را به crawlers میدهد .
الگوریتمها عاشق مسابقه محبوبیت هستند . محتوای جالب و مرتبط , به احتمال زیاد در رسانههای اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و در وب سایتها و پستهای وبلاگ دیگر مرتبط است . موتورهای جستجو میدانند که محتوای شما محبوب است و با ارائه وب سایت تان در نتایج جستجوی بیشتر به شما پاداش میدهد . هر وب سایت باید به راحتی دکمههای " اشتراک گذاری " اجتماعی را مشاهده کند که به اشتراک گذاری سریع در تمام رسانههای اجتماعی تشویق میکنند . به همین ترتیب , شناسایی وب سایت تان به عنوان یک منبع و ارتباط با شما برای اعتبار و محبوبیت بیشتر باید برای سایر افراد یا کسب و کارها آسان باشد .بهینهسازی سئو یک سرویس تخصصی است که در نهایت به بینندگان شما چیزی را میدهد که آنها به سرعت و به آسانی دنبال آن هستند . یک استراتژی حرفهای سئو زمان و صبر میبرد اما در نهایت نتایج را به دست میدهد , وب سایتها را به صفحه اول در نتایج جستجو سوق میدهد و کسبوکار را به ارتفاعات جدید سوق میدهد .